Ik heb een 7210 en als ik een spel wil downloaden krijg ik de melding dat het bestand ongeldig is 
Wat moet ik hier mee?
Ik heb Ben.
Wat moet ik hier mee?
Ik heb Ben.
[ Voor 25% gewijzigd door Speedy op 16-02-2003 15:05 ]
Verwijderd
alle nieuwe nokia's toch wel? lijkt me sterk dat ie dat niet zou hebben check anders ff www.nokia.nlTAG_Speedy schreef op 16 February 2003 @ 15:02:
Heeft de 6610 automatische toetsblokkering? Vergeet het bij m'n 3310 het er nog wel is op te zetten en wil het liefst een nieuwe tel met auto toetsblokkering.
Verwijderd
Ja...dat hebben ze inderdaad. ( gelukkig welTAG_Speedy schreef op 16 February 2003 @ 15:02:
Heeft de 6610 automatische toetsblokkering? Vergeet het bij m'n 3310 het er nog wel is op te zetten en wil het liefst een nieuwe tel met auto toetsblokkering.
Verwijderd
Verwijderd
Is dit serieus bedoeldVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:13:
is het mogelijk om met een 6610 of 7210
je pc te besturen?
bijv computer afsluiten,rebooten, winamp volgende nummer, enz..
I reject your reality and substitute my own!!!
Verwijderd
je weet maar nooitVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:30:
[...]
Is dit serieus bedoeld
Zo niet je snapt toch zelf ook wel dat je met een tv-afstandbediening je tel kan besturen
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Je sessiemodus op doorlopend zetten.GoEV6 schreef op 16 February 2003 @ 22:28:
Kan niemand mij helpen met mijn bovenstaande probleem?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Nou ehm... om hier ff op in te gaan.Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:13:
je pc te besturen?
Dan kan je toch gewoon de luidspeaker optie gebruiken bij de radio ?
Ik bedoel dus eigenlijk zonder headset, want dan zit je met zo'n lomp ding met allemaal draadjes die in de war raken... Mijn bedoeling: 2 pooltjes verbinden --> Hij herkent 'headset', 1 extra draadje als antenne en dan radio handsfree luisteren[Airwolf] schreef op 17 February 2003 @ 12:56:
[...]
Dan kan je toch gewoon de luidspeaker optie gebruiken bij de radio ?
Dan moet je wel die headset aansluiten, maar radio luisteren gaat perfect.
Je kan niet "zomaar" 2 draadje aansluiten namelijk, de antenne voor de radio zit in de headset.
Ik heb via Jamba wat instellingen gekregen om te wappen.DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 19:25:
ik zie overal van die mooie screenshots van hun schermpjes hoe krijgen met die voorelkaar?
http://lam.solcon.nl/
heb ik wat backgrounds neergezet
Wat doe ik verkeerd?Die von ihnen angeforderte seite konnte nicht geladen werden falscher MIME-Type!
Verwijderd
Volgens mij moet je die site laden in je browser (pc) en dan via Ir oid overzettenAikon schreef op 17 februari 2003 @ 13:12:
[...]
Ik heb via Jamba wat instellingen gekregen om te wappen.
Als ik dan via die instelling naar lam.solcon.nl probeer te gaan krijg ik deze melding:
[...]
Wat doe ik verkeerd?
Snap echt geen reet van dat wappen
Dat zit er eigenlijk best dik in, weet ik veel wat lam. isVerwijderd schreef op 17 February 2003 @ 13:29:
[...]
Volgens mij moet je die site laden in je browser (pc) en dan via Ir oid overzetten
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Van het kastje naar de muur lopen...
DigidotsDancePlaza schreef op 18 februari 2003 @ 15:33:
http://home.singtel.com/d...p?polyringtones_=pop_rock
poly ringtones die je kan downloaden om via pc suite in je telefoon te raggen
nog meer mensen die free poly ringtones voor mij hebben? ik hou me aanbevolen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat zal wel niet zonder reden zijn... Ditdog4life schreef op 18 February 2003 @ 20:02:
Zoals ik al eerder ergens postte, was er een user die een RAR/ZIP bestand had met zo'n 400 polyfonische midifiles, helaas werd dat topic meteen gesloten. Heb me suf gezocht, maar kan het helaas nergens meer vinden....
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
In tegenstelling tot de eerdere reacties moet ik je melden dat dit dus WEL mogelijk is.Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 21:13:
je pc te besturen?
Verwijderd
Werkt alleen als je bij dezelfde provider zit volgens mijVerwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 21:05:
ik heb ene vraag over 7210: ik kreeg van iemand een mms foto(van vodafone live) amar ik kreeg het website adres te zien....ik moet de foto toch gewoon kunnen ontvangen???????
Verwijderd
Ehm.. Das met abbo dan toch mag ik hopen??Peewee schreef op 18 February 2003 @ 23:01:
Grrr. Bestel ik mijn 6610 Grey voor 202 euro bij 2call. Hij komt morgen met de post als alles goed is.
Hoor ik _nu_ van sitel, daar is hij gewoon 20 euro goedkoper! Kan ik hem zelf afhalen in Amsterdam. Dan had ik hem ook gewoon morgen gehad, want dan was ik hem zelf gaan halen. Sterker nog, had ik het geweten, was ik hem vandaag gaan halen.
Ik baal nog even door totdat hij in de bus valt.
Contractverlenging, Ben Vaak 1 jaar. Veel te duur ik weet het, ik ben afgezet, ik ben stom om zoveel voor een telefoon te betalen. Bespaar me het
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
als je bij ben zit.. moet je wel mms aanzetten.anders krijg je gewoon die url te zien.. van iemand die je mms stuurt.Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 21:05:
ik heb ene vraag over 7210: ik kreeg van iemand een mms foto(van vodafone live) amar ik kreeg het website adres te zien....ik moet de foto toch gewoon kunnen ontvangen???????
[ Voor 17% gewijzigd door Bram op 20-02-2003 18:41 ]
Verwijderd
Haha mooie backgrounds, ben je toevallig een apple fan, daar je zoveel mac georienteerde plaatjes had staan?DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 19:25:
ik zie overal van die mooie screenshots van hun schermpjes hoe krijgen met die voorelkaar?
http://lam.solcon.nl/
heb ik wat backgrounds neergezet
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 17:29 . Reden: FF aanvullen ]
volgens mij ligt o2 wap effe plat ik kom er zelf ook niet op vandaag...Bram schreef op 20 February 2003 @ 16:10:
Fuck man klein probleempje hier, ik kan dus totaal niet wappengeeft de hele tijd aan " Onbekende reactie". Hij belt wel in, maar dan zegt hij dus na verloop van tijd dat . IP enzo staat ook allemaal goed ingesteld. gebruikersnaam is o2nl Ik heb alleen bij wachtwoord niets staan. Maar dat hoort toch zo?
Het is via O2, en ik heb op hun site al de wap en gprs instellingen laten versturen. Ik heb ze opgeslagen. Maar wappen naar sites ho maar.
Mensen hier met O2 en een 6610? Weten die het misschien.
Thanks
PS Ik het deel 1 en deel 2 doorgelezen maar geen oplossingen voor dit probleem.
Heb net dus effe gebeld met de klantenservice, en die snapten er ook niets van. Ze hebben de instellingen ook nog maar eens gestuurd, maar werkt nog steeds niet. Overigens werkt wap ook niet op een 6210 met dezelfde simkaart.
Het is heel simpel. Je hebt nu een contract, dat zegt je toekomstige provider voor je op. Dan gaat je opzegtermijn in, dat duurt 1,2 of 3 maanden, ligt aan de provider. Na die termijn komt je nummer vrij en gaat dat naar je toekomstige provider, op dat moment gaat daar je contract in en krijg je je tel en nieuwe abo.Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:17:
[...]
Haha mooie backgrounds, ben je toevallig een apple fan, daar je zoveel mac georienteerde plaatjes had staan?
Weet iemand of het mogelijk is om de nokia te benaderen vanaf een mac met osx 10.2.4?
Wel grappig dat zoveel mensen iedere keer nadat ze de telefoon besteld hebben erachter komen dat ze de telefoon ergens anders goedkoper hebben gevonden. Persoonlijk ben ik nog niet in het bezit van deze telefoonKomt voornamelijk omdat ik van kpn naar ben wil, maar dat gaat een beetje lastig met nr. behoud. KPN claimt dat ik 3 maanden vast zit aan dubbele kostten en BEN claimt dat, daar mijn contract reeds ouder dan een jaar is, het maximaal een maand kan duren.
[ Voor 3% gewijzigd door Aikon op 20-02-2003 19:30 ]
hehe nee .. voornamelijk die ik van sites heb afgeplukt en wil delen met andere mensenVerwijderd schreef op 20 February 2003 @ 17:17:
[...]
Haha mooie backgrounds, ben je toevallig een apple fan, daar je zoveel mac georienteerde plaatjes had staan?
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:58 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Canaria op 21-02-2003 00:35 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Als ik zo hoor wat je zegt vind ik het niet zo erg, maar als ik bel met t for telecom bijv. dan krijg ik te horen dat ik 2-3 maanden dubbele kosten heb. En dat vind ik iets minder.Aikon schreef op 20 February 2003 @ 19:29:
[...]
Het is heel simpel. Je hebt nu een contract, dat zegt je toekomstige provider voor je op. Dan gaat je opzegtermijn in, dat duurt 1,2 of 3 maanden, ligt aan de provider. Na die termijn komt je nummer vrij en gaat dat naar je toekomstige provider, op dat moment gaat daar je contract in en krijg je je tel en nieuwe abo.
Maar ja...dat is dus veel te onhandig en langdradig.
Ik heb zelf een Debitel/Vodafone abo afgesloten voor 90min/maand voor 20E/maand voor 2 jaar en kreeg de 6610 voor E30 mee
Kheb nu dus nog wel 2 maanden een Ben abo lopen waar ik niks mee doe
[ Voor 8% gewijzigd door Bram op 22-02-2003 00:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ga naar http://www.ben-online.nl/Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 20:42:
ja dat is jou mening...ik vind bij iemand van 15 de 7210 dus wel wat beter passen...de 6610- is te zakelijk
maaruh hoe zet ik mms aan bij de 7710(ben)
Verwijderd
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wat is het wap adres van deze site? ben aan het zoeken geweest ,aar kan het niet vinden.Bram schreef op 21 februari 2003 @ 19:00:
Okay misschien dat iemand hier een antwoord op heeft, de standaard beltoontjes op de 6610 vind ik niets.
Dus ik effe naar internet om te kijken naar nieuw polifonic geluidjes. Op al die sites staan alleen maar liedjes en andere onzin. Ik kan nergens een normaal ring toontje vinden, die gewoon ring ring doetZoiets als Low op de 6210.
Weet iemand waar ik die kan downloaden? BTW ik heb geen datakabel.
thanksssss
Edit gevonden
http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
duurt 3 weken.. dacht ik ..tenimiste een kerel bij mij inde klass krijgt ook zo'n ding..via metro..Tonton schreef op 23 February 2003 @ 15:38:
Zijn er mensen die die aanbieding van clubmetro genomen hebben? http://www.clubmetro.nl/s..._type=event&offer_id=2137
Ik vroeg mij af wat de levertijd is en dan moet je zeker na ontvangst ook nog wachten tot D* je aansluit...
9 april stopt mijn huidige abo dus vroeg mij af vanaf wanneer ik die aanvraag eens moest opsturen.
Nee, dat heet dutchtone Extended en kost €6 per maand extra...Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:49:
Zit dat GPRS bij dutchtone ook standaard in je belbundel?
kost je idd € 6 per maand, maar dit bedrag plus evt overige kosten gaan wel uit je belbundel!Master__R schreef op 24 February 2003 @ 00:14:
[...]
Nee, dat heet dutchtone Extended en kost €6 per maand extra...
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
Verwijderd
nope, dat is incl. foto en mms gedoeVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 16:49:
ok dit is een hele domme vraag maar
ik heb net een 6610 gekocht met een vodafone abbo 20 euro per maand
is dit abbo nu vodafone live?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Veel plezier dan vanmiddag met het spelen met je nieuwe foon. :-)Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 12:25:
Ik ga vandaag een 6610 halen bij t voor telecom voor 0 euro bij een 1 jarige abonement van t-mobile 300. Met geen ansluitkosten.
De abo's worden steeds cheaper wat betaal je nu per maand bij dit aboVerwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 12:25:
Ik ga vandaag een 6610 halen bij t voor telecom voor 0 euro bij een 1 jarige abonement van t-mobile 300. Met geen ansluitkosten.
Verwijderd
35 euro voor 300 minuten bij t mobile (ben)._MaLa_ schreef op 28 February 2003 @ 12:52:
[...]
De abo's worden steeds cheaper wat betaal je nu per maand bij dit abo
Ik heb de 7210 en ben er dik tevreden over .henkyyyyyyy schreef op 28 February 2003 @ 10:44:
Even een vraagje jongens , ik kan namelijk mijn Nokia 7650 ruilen voor een 7210 , ik had eerst een deal met een 6610 , mdaar dat is op het laatste moment afgeketst.
Nu kan ik hem dus voor de 7210 ruilen , ik weet dat er weinig verschil in zit .
Maar mijn vraag is kan de 7210 ook midi files afspelen en zijn de knoppen echt zo rot in te drukken ?
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door mirelia op 28-02-2003 13:18 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik kan me voorstellen dat ze dat op gezette dagen doen. Dus niet elke keer als iemand 1tje langsbrengt de boel updaten. Maar op een vaste dag.Alpha-sphere schreef op 28 February 2003 @ 13:40:
ik had de 7210 al heel snel gehaalt toen die nog amper te verkrijgen was. Nu wou ik dus m'n software updaten bij een nokia winkel zeggen ze gewoon dat ik het de volgende dag vanaf 5 uur op kan halen.![]()
Wat is er zo moeilijk aan een softwareupdate? je loopt naar een pc rag een kabel erin start een programma op en ram op een knop. Dit zal niet meer als 10 min moeten duren.
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 16:31 ]
ja het kost je 0.029 euro per KB aan dataverkeerVerwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 15:35:
Het internet instellen is gelukt. Maar ik heb dus t mobile. Kost het me extra geld om te wappen?? want dit gaat over gprs. Hopelijk niet anders moet ik extra betalen om te wappen
Hier ging ie gelijk opladenBram schreef op 28 februari 2003 @ 12:49:
Je moet trouwens effe kijken, toen ik mijn 6610 voor het eerst wilde opladen duurde het een minuut of 5 voordat hij eindelijk begon met opladen. Alsof hij effe warm moest worden ;-) Kijk effe hoe dat bij de jouwe zit.
Dus je kan niet wappen zonder Gprs te gebruiken met een 7210???DancePlaza schreef op 28 februari 2003 @ 19:07:
[...]
ja het kost je 0.029 euro per KB aan dataverkeer
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Jawel, moet je gegevensdrager op telefoon instelling zettenhenkyyyyyyy schreef op 28 February 2003 @ 21:58:
[...]
Dus je kan niet wappen zonder Gprs te gebruiken met een 7210???
Zodat het gewoon van je belminuten afgaat!
Verwijderd
Ik heb het met vele andere 6610 en 7210 geprobeerd maar er is niet eens een optie in het menu dat zegt dat je plaatjes/midi's kan verzenden via infrarood. Helaas. Infrarood op telefoon heeft daardoor bijna geen nut meerVerwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 23:19:
is het mogelijk om met
een nokia 6610 een afbeelding, toepassing of beltoon te verzenden via infrarood naar een andere nokia 6610
of van een nokia 7650 naar een nokia 6610
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 08:38 ]
Verwijderd
Je hebt Wappen via GPRS, je betaalt per kb (zie het een beetje als kabel)Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 08:21:
Dus als ik gewoon via tmobile wap heb aangemeld en zij mij hun instellingen heb gestuurd voor te wappen. EN ik ga dan wappen via gprs gaat dat dan van mijn bel minuten af?
De wekker doet het als je je profiel op stil hebt staan. En daarbij trilt ie en daar zou ik al wakker van worden!Ik ben mijn nokia 6610 nu aan het opladen 24 uur. Maar ik heb bv even de alarm uitgeprobeerd. En die doet het wel maar ik neem wel aan als je je geluid heb uit staan en je alarm aan dat het dan gaat trillen ipv geluid maken. Want nu doet tie dat niet omdat ik aan het op laden ben. Of niet? Ik wil gewoon zeker weten dat het allemaal goed zit.
Wat je kan doen is surfen naar www.planete-nokia.com via je computer. Daar zie je dan bv een leuke ringtone die je graag wilt hebben. Je gaat dan via je telefoon naar 'diensten' en dan 'Ga naar adres'. Je vult daar gewoon http://www.planete-nokia.com/mid/naamvanhetnummer.mid in en dan 'ok'. Die namen vind je gewoon op die site, bv: 'charleston' of 'disco'en hoe kom je op www.planet-nokia.com via je telefoon. Want ik heb nog geen ir aansluiting op de pc maar ik wil wel alvast een paar leuke plaatjes op mijn telefoon.
Verwijderd
zouden er mischien java midlets komen waarmee je het wel kan ?Alpha-sphere schreef op 01 maart 2003 @ 00:27:
[...]
Ik heb het met vele andere 6610 en 7210 geprobeerd maar er is niet eens een optie in het menu dat zegt dat je plaatjes/midi's kan verzenden via infrarood. Helaas. Infrarood op telefoon heeft daardoor bijna geen nut meer
Verwijderd
Dus als ik wap via gprs (enigste optie op 6610Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 09:09:
[...]
Je hebt Wappen via GPRS, je betaalt per kb (zie het een beetje als kabel)
Je hebt Wappen via WAP, je betaalt per tijd (zie het als gewoon inbellen)
Je wilt wappen via WAP, want jij hebt het erover dat het gewoon van je belminuten af moet gaan.
Wappen via GPRS gaat een stuk sneller en is over het algemeen dus goedkoper.
Ik zal ff een voorbeeldje geven: Ik heb Dutchtone Extended. Voor 6 euro per maand, ze zeggen onbeperkt, maar het is ongeveer 2 MB wat je daarvoor mag gebruiken.
In één maand kom ik wel aan minimaal 1 mb: ff mail checken, mailtje sturen, weerbericht, whatever... Keek net naar mijn minuten, hoe lang ik 'online' ben geweest. dat is ongeveer 2 uur geweest, dus 2*60=120 minuten. Bij wap betaal ik per minuut €0,11. Dan zou ik dus ruim €13 kwijt zijn geweest. Tegen €6 nu en dan mag ik nog 1 MB extra gebruiken... Plus het gaat een stuk sneller... Ik ga dus voor GPRS.
<KNIP>.
[ Voor 52% gewijzigd door D-Three op 01-03-2003 13:37 ]
neee je kan bij dieninstelling en dan bijde opties van tmobile wap de gegevensdragen instelling veranderen....Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 10:42:
[...]
Dus als ik wap via gprs (enigste optie op 6610) dan moet ik extra betalen boven op mijn abbonement ? (ik heb t-mobile 300)
en hoe doe ik dan alleen wappen??
en moet ik met smsen ook extra betalen bovenop mijn abbo?
Verwijderd
Verwijderd
yeps idd.. daar kan je het veranderen..Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 17:57:
dat wist ik niet, dat wappen ook van je belminuten af kan gaan...dus bij instellingen>gegevensdrager>gsm gegevens ipv gprs??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
OMG, staat mijn reply in het achterstevoren 128 bits versleuteld chineese taal ofzo?Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 10:42:
[...]
Dus als ik wap via gprs (enigste optie op 6610) dan moet ik extra betalen boven op mijn abbonement ? (ik heb t-mobile 300)
en hoe doe ik dan alleen wappen??
en moet ik met smsen ook extra betalen bovenop mijn abbo?
ND schreef op 28 February 2003 @ 22:28:
[...]
Jawel, moet je gegevensdrager op telefoon instelling zettenStaat ergens bij je Diensten instellingen
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 15:40 ]
Verwijderd
Domdomdom ben ik ookVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 01:56:
Wanneer kun je je contract eigenlijk verlengen? Ik zit nu 10 maand bij Ben/T-M en ik vraag me af of ik nu al kan verlengen?
op 2call kan ik mijn abo (ben vaak, 150 min 1 jaar) laten verlengen met 1 jaar icm een 6610 voor 202 euro
Neem ik een nieuw ben vaak abo bij 2call dan betaal ik 148 euro (zonder aansluitkosten, dus ook +/- 200 euro)
Bij sitel betaal ik voor een verlenging 1 jaar 181 euro
en voor een nieuw abo 139 + aansluitkosten.
/me weet dus al wat ie gaat doen
Iemand die me kan vertellen vanaf wanneer ik kan gaan verlengen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| gsmplaza.nl Uw abonnement in het kort: Dutchtone Allin30 Abonnement: € 30,- Nokia 6610 voor € 54,-. Belbundel: € 30,- p/m Aansluitkosten: € 0,00 Contracttermijn: 1 jaar Beltarieven: Vast: € 0.11 p/min Mobiel: € 0.22 p/min SMS: € 0.22 p/bericht Geldig tot: 28/03/03, 12.00 uur |
Verwijderd
Verwijderd
Verhoopt die winkel niet online?Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 19:57:
Ik heb net een Nokia 7210 gekocht omdat ik deze persoonlijker mooier vond dan de 6610.
Ik heb hem bij Gsm-Shop in R'dam gehaald met een 1 jarig Dutchtone € 30,- abbo. Ik heb er € 19,- voor betaald en had geen aansluitkosten
Ik heb hem nu aan de lader hangen. De verkoper zei dat ik hem 5 uur moest opladen. Hoe lang hebben jullie hem voor de eerste keer opgeladen
Verwijderd
Uhm... ze hebben een site: www.gsm-shop.nl alleen deze is niet echt up-to date.Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 20:00:
[...]
Verhoopt die winkel niet online?
zo goedkoop ben ik ze in een irl winkel en op internet met dat abo nog niet tegen gekomen!
Je kan na 9 maanden verlengen, dus dat heb je al gepasseerd. Nu kan je bij verschillende winkels je contract laten verlengen, maar het is handiger om gewoon BEN te bellen en te vragen naar de afdeling Contractverlenging.Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 01:56:
Wanneer kun je je contract eigenlijk verlengen? Ik zit nu 10 maand bij Ben/T-M en ik vraag me af of ik nu al kan verlengen?
op 2call kan ik mijn abo (ben vaak, 150 min 1 jaar) laten verlengen met 1 jaar icm een 6610 voor 202 euro
Neem ik een nieuw ben vaak abo bij 2call dan betaal ik 148 euro (zonder aansluitkosten, dus ook +/- 200 euro)
Bij sitel betaal ik voor een verlenging 1 jaar 181 euro
en voor een nieuw abo 139 + aansluitkosten.
/me weet dus al wat ie gaat doen
Iemand die me kan vertellen vanaf wanneer ik kan gaan verlengen?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq