Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 21:17
Ik heb een 7210 en als ik een spel wil downloaden krijg ik de melding dat het bestand ongeldig is :S
Wat moet ik hier mee?
Ik heb Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:48
Heeft de 6610 automatische toetsblokkering? Vergeet het bij m'n 3310 het er nog wel is op te zetten en wil het liefst een nieuwe tel met auto toetsblokkering.

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy op 16-02-2003 15:05 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 16 February 2003 @ 15:02:
Heeft de 6610 automatische toetsblokkering? Vergeet het bij m'n 3310 het er nog wel is op te zetten en wil het liefst een nieuwe tel met auto toetsblokkering.
alle nieuwe nokia's toch wel? lijkt me sterk dat ie dat niet zou hebben check anders ff www.nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 16 February 2003 @ 15:02:
Ja...dat hebben ze inderdaad. ( gelukkig wel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om met een 6610 of 7210
je pc te besturen?
bijv computer afsluiten,rebooten, winamp volgende nummer, enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:13:
je pc te besturen?
Is dit serieus bedoeld |:(
Zo niet je snapt toch zelf ook wel dat je met een tv-afstandbediening je tel kan besturen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-06 10:39

ctc

Ben net in het bezit gekomen van een 7210 icm ben abbo voor nul eurotjes. Nu ben ik in het bezit van een lang geleden aangeschafte MA-600 weet iemand van jullie of ik die twee met elkaar kan laten babbelen en vervolgens de nokia PC suite 5.0 kan gebruiken, ik heb al vanalles geprobeerd, maar helaas zonder resultaat
Mijn oude 6150 werkt wel met de ma-600, dus driver technisch lijkt het allemaal ok

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:30:
[...]

Is dit serieus bedoeld |:(
Zo niet je snapt toch zelf ook wel dat je met een tv-afstandbediening je tel kan besturen :O
je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
7210 werkt ook met IrCC :)

vraag me niet wat het verschil is tussen IrCC en IrDA, maar ik heb hier een Dell laptop en die heeft IrCC en daar werkt het perfect mee :)

PS. In Bounce zitten nogal wat bugs :(
Soms gaat bijvoorbeeld ineens het beeld niet meer met bouncje mee en dan zie je 'm niet meer. En soms blijf je vastzitten op een punt en dan kun je ook niks meer.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Kan niemand mij helpen met mijn bovenstaande probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
GoEV6 schreef op 16 February 2003 @ 22:28:
Kan niemand mij helpen met mijn bovenstaande probleem?
Je sessiemodus op doorlopend zetten.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:13:
je pc te besturen?
Nou ehm... om hier ff op in te gaan.
Computer afsluiten en opstarten via wap is mogelijk. :)

Als het goed is staat dit topic wel in de search, daar is iemand namelijk meebezig geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had net mijn eerste probleem met mijn headset... Wilde radio luisteren op mijn 6610, deed mijn linkeroortje het niet... Beetje prutsen aan het snoertje (bij de 'pop'-poort) en hij deed het weer... Iemand anders die hier problemen mee heeft?

En heeft er iemand een schema van die pop-port, want ik ben wel benieuwd of het mogelijk is om bijvoorbeeld twee pooltjes te verbinden en er een draadje aan te hangen, zodat ik hands-free radio kan luisteren :) En om mijn headset te gaan modden (slopen in dit geval...) heb ik geen zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
dog4life schreef op 17 February 2003 @ 12:47:
zodat ik hands-free radio kan luisteren :)
Dan kan je toch gewoon de luidspeaker optie gebruiken bij de radio ?
Dan moet je wel die headset aansluiten, maar radio luisteren gaat perfect.

Je kan niet "zomaar" 2 draadje aansluiten namelijk, de antenne voor de radio zit in de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 17 February 2003 @ 12:56:
[...]

Dan kan je toch gewoon de luidspeaker optie gebruiken bij de radio ?
Dan moet je wel die headset aansluiten, maar radio luisteren gaat perfect.

Je kan niet "zomaar" 2 draadje aansluiten namelijk, de antenne voor de radio zit in de headset.
Ik bedoel dus eigenlijk zonder headset, want dan zit je met zo'n lomp ding met allemaal draadjes die in de war raken... Mijn bedoeling: 2 pooltjes verbinden --> Hij herkent 'headset', 1 extra draadje als antenne en dan radio handsfree luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 19:25:
ik zie overal van die mooie screenshots van hun schermpjes hoe krijgen met die voorelkaar?

http://lam.solcon.nl/

heb ik wat backgrounds neergezet
Ik heb via Jamba wat instellingen gekregen om te wappen.
Als ik dan via die instelling naar lam.solcon.nl probeer te gaan krijg ik deze melding:
Die von ihnen angeforderte seite konnte nicht geladen werden falscher MIME-Type!
Wat doe ik verkeerd?
Snap echt geen reet van dat wappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 17 februari 2003 @ 13:12:
[...]

Ik heb via Jamba wat instellingen gekregen om te wappen.
Als ik dan via die instelling naar lam.solcon.nl probeer te gaan krijg ik deze melding:

[...]

Wat doe ik verkeerd?
Snap echt geen reet van dat wappen :P
Volgens mij moet je die site laden in je browser (pc) en dan via Ir oid overzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 13:29:
[...]

Volgens mij moet je die site laden in je browser (pc) en dan via Ir oid overzetten ;)
Dat zit er eigenlijk best dik in, weet ik veel wat lam. is :P Zit weer eens te slapen...

Maar kan je die achtergronden nergens via wap binnen halen (gratis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:15
www.myfone.nl kun jeje eigen achtergronden uploaden naar het web en dan weer downloaden naar je telefoon via wap.
En gratiezzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, zoek eens rond in het midlet topic...vind je ook meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen haakjes ;)

offtopic:
de 7210 is momenteel het goedkoopst bij 2call icm. ben extra 1 jaar voor 0€, heb em dus nu ook besteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
is het eigelijk mogelijk om met die 6610/7210 bv gebruik te maken van een telnet client (http://www.mutelnet.com).
Ik hoorde dat dat niet kon daarmee?

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

http://home.singtel.com/d...p?polyringtones_=pop_rock

poly ringtones die je kan downloaden om via pc suite in je telefoon te raggen :)
nog meer mensen die free poly ringtones voor mij hebben? ik hou me aanbevolen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DancePlaza schreef op 18 februari 2003 @ 15:33:
http://home.singtel.com/d...p?polyringtones_=pop_rock

poly ringtones die je kan downloaden om via pc suite in je telefoon te raggen :)
nog meer mensen die free poly ringtones voor mij hebben? ik hou me aanbevolen
Digidots

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

heb ik al :) nog meer nogmeer :) ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Zoals ik al eerder ergens postte, was er een user die een RAR/ZIP bestand had met zo'n 400 polyfonische midifiles, helaas werd dat topic meteen gesloten. Heb me suf gezocht, maar kan het helaas nergens meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

dog4life schreef op 18 February 2003 @ 20:02:
Zoals ik al eerder ergens postte, was er een user die een RAR/ZIP bestand had met zo'n 400 polyfonische midifiles, helaas werd dat topic meteen gesloten. Heb me suf gezocht, maar kan het helaas nergens meer vinden....
Dat zal wel niet zonder reden zijn... Dit
geldt natuurlijk ook voor andere dingen die je op je telefoon kunt zetten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Had ik nog niet eens aan gedacht, maar op die midifiles rust over het algemeen geen copyright... Zijn kleine bestandjes met delen van nummers, ge-edit door anderen... Zekerweten doe ik het natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Grrr. Bestel ik mijn 6610 Grey voor 202 euro bij 2call. Hij komt morgen met de post als alles goed is.
Hoor ik _nu_ van sitel, daar is hij gewoon 20 euro goedkoper! Kan ik hem zelf afhalen in Amsterdam. Dan had ik hem ook gewoon morgen gehad, want dan was ik hem zelf gaan halen. Sterker nog, had ik het geweten, was ik hem vandaag gaan halen.

Ik baal nog even door totdat hij in de bus valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 21:13:
je pc te besturen?
In tegenstelling tot de eerdere reacties moet ik je melden dat dit dus WEL mogelijk is. :) Moet je hier maar eens kijken :
http://www.simeda.com/activeviewer/index.html
Kost je wel €30, maar dan kun je dus via een http-proxy een verbinding maken met een vnc-server op je eigen systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Nou deze jongen heeft ook een 6610 grey :)

Maandag besteld bij 2Call voor 139 euro en vandaag in huis :)

Telefoontje is trouwens super, hij vervangt mijn 6210 waar ik 2,5 jaar mee gedaan heb.

Ik heb software versie 4.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ene vraag over 7210: ik kreeg van iemand een mms foto(van vodafone live) amar ik kreeg het website adres te zien....ik moet de foto toch gewoon kunnen ontvangen???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 21:05:
ik heb ene vraag over 7210: ik kreeg van iemand een mms foto(van vodafone live) amar ik kreeg het website adres te zien....ik moet de foto toch gewoon kunnen ontvangen???????
Werkt alleen als je bij dezelfde provider zit volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee schreef op 18 February 2003 @ 23:01:
Grrr. Bestel ik mijn 6610 Grey voor 202 euro bij 2call. Hij komt morgen met de post als alles goed is.
Hoor ik _nu_ van sitel, daar is hij gewoon 20 euro goedkoper! Kan ik hem zelf afhalen in Amsterdam. Dan had ik hem ook gewoon morgen gehad, want dan was ik hem zelf gaan halen. Sterker nog, had ik het geweten, was ik hem vandaag gaan halen.

Ik baal nog even door totdat hij in de bus valt.
Ehm.. Das met abbo dan toch mag ik hopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:27:
[...]

Ehm.. Das met abbo dan toch mag ik hopen??
Contractverlenging, Ben Vaak 1 jaar. Veel te duur ik weet het, ik ben afgezet, ik ben stom om zoveel voor een telefoon te betalen. Bespaar me het ;) Alsjeblieft bespaar me het :)

Het is een wereldtelefoon, erg mooi, radio is geweldig, mms-jes versturen is toch gratis dus doe ik bij de vleet (niet dat iemand ze op zijn telefoon ontvangt, maar is toch leuk om te doen), met irda alles teruggezet, mooie achtergrond erin kunnen zetten, zitten leuke geluidjes is. Het is allemaal geweldig, beetje duur, maar is toch wel leuk om te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Als iemand nog een gratis (legaal gern) spellen site weet, die je op je tel kan downwappen ipv van via de pc, please tell it :) Ik zoek me suf, maar niks degelijks/vertrouwelijks.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 21:05:
als je bij ben zit.. moet je wel mms aanzetten.anders krijg je gewoon die url te zien.. van iemand die je mms stuurt.

Verwijderd

en hoe zet ik dat dan aan/?

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Fuck man klein probleempje hier, ik kan dus totaal niet wappen :( geeft de hele tijd aan " Onbekende reactie". Hij belt wel in, maar dan zegt hij dus na verloop van tijd dat . IP enzo staat ook allemaal goed ingesteld. gebruikersnaam is o2nl Ik heb alleen bij wachtwoord niets staan. Maar dat hoort toch zo?

Het is via O2, en ik heb op hun site al de wap en gprs instellingen laten versturen. Ik heb ze opgeslagen. Maar wappen naar sites ho maar.

Mensen hier met O2 en een 6610? Weten die het misschien.

Thanks
PS Ik het deel 1 en deel 2 doorgelezen maar geen oplossingen voor dit probleem.

Heb net dus effe gebeld met de klantenservice, en die snapten er ook niets van. Ze hebben de instellingen ook nog maar eens gestuurd, maar werkt nog steeds niet. Overigens werkt wap ook niet op een 6210 met dezelfde simkaart.

[ Voor 17% gewijzigd door Bram op 20-02-2003 18:41 ]

Verwijderd

DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 19:25:
ik zie overal van die mooie screenshots van hun schermpjes hoe krijgen met die voorelkaar?

http://lam.solcon.nl/

heb ik wat backgrounds neergezet
Haha mooie backgrounds, ben je toevallig een apple fan, daar je zoveel mac georienteerde plaatjes had staan?

Weet iemand of het mogelijk is om de nokia te benaderen vanaf een mac met osx 10.2.4?

Wel grappig dat zoveel mensen iedere keer nadat ze de telefoon besteld hebben erachter komen dat ze de telefoon ergens anders goedkoper hebben gevonden. Persoonlijk ben ik nog niet in het bezit van deze telefoon :( Komt voornamelijk omdat ik van kpn naar ben wil, maar dat gaat een beetje lastig met nr. behoud. KPN claimt dat ik 3 maanden vast zit aan dubbele kostten en BEN claimt dat, daar mijn contract reeds ouder dan een jaar is, het maximaal een maand kan duren. :?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 17:29 . Reden: FF aanvullen ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Bram schreef op 20 February 2003 @ 16:10:
Fuck man klein probleempje hier, ik kan dus totaal niet wappen :( geeft de hele tijd aan " Onbekende reactie". Hij belt wel in, maar dan zegt hij dus na verloop van tijd dat . IP enzo staat ook allemaal goed ingesteld. gebruikersnaam is o2nl Ik heb alleen bij wachtwoord niets staan. Maar dat hoort toch zo?

Het is via O2, en ik heb op hun site al de wap en gprs instellingen laten versturen. Ik heb ze opgeslagen. Maar wappen naar sites ho maar.

Mensen hier met O2 en een 6610? Weten die het misschien.

Thanks
PS Ik het deel 1 en deel 2 doorgelezen maar geen oplossingen voor dit probleem.

Heb net dus effe gebeld met de klantenservice, en die snapten er ook niets van. Ze hebben de instellingen ook nog maar eens gestuurd, maar werkt nog steeds niet. Overigens werkt wap ook niet op een 6210 met dezelfde simkaart.
volgens mij ligt o2 wap effe plat ik kom er zelf ook niet op vandaag...

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 17:17:
[...]

Haha mooie backgrounds, ben je toevallig een apple fan, daar je zoveel mac georienteerde plaatjes had staan?

Weet iemand of het mogelijk is om de nokia te benaderen vanaf een mac met osx 10.2.4?

Wel grappig dat zoveel mensen iedere keer nadat ze de telefoon besteld hebben erachter komen dat ze de telefoon ergens anders goedkoper hebben gevonden. Persoonlijk ben ik nog niet in het bezit van deze telefoon :( Komt voornamelijk omdat ik van kpn naar ben wil, maar dat gaat een beetje lastig met nr. behoud. KPN claimt dat ik 3 maanden vast zit aan dubbele kostten en BEN claimt dat, daar mijn contract reeds ouder dan een jaar is, het maximaal een maand kan duren. :?
Het is heel simpel. Je hebt nu een contract, dat zegt je toekomstige provider voor je op. Dan gaat je opzegtermijn in, dat duurt 1,2 of 3 maanden, ligt aan de provider. Na die termijn komt je nummer vrij en gaat dat naar je toekomstige provider, op dat moment gaat daar je contract in en krijg je je tel en nieuwe abo. :)
Maar ja...dat is dus veel te onhandig en langdradig.

Ik heb zelf een Debitel/Vodafone abo afgesloten voor 90min/maand voor 20E/maand voor 2 jaar en kreeg de 6610 voor E30 mee :)
Kheb nu dus nog wel 2 maanden een Ben abo lopen waar ik niks mee doe :{

[ Voor 3% gewijzigd door Aikon op 20-02-2003 19:30 ]

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 17:17:
[...]

hehe nee .. voornamelijk die ik van sites heb afgeplukt en wil delen met andere mensen

Verwijderd

Hey zit hier een adder onder het gras? Klinkt wel ERUG goed moet ik
zeggen!

GRATIS Nokia 6610, slechts 8,95 euro p/m zonder belminuten op
vodaphone netwerk via debitel. Bedoel, als weinig beller lijkt dit best een mooie deal. als je 36 minuten per maand belt betaal je 15 euro aan abbo kosten, mwa
dat valt best mee. Leuke deal voor de weinig beller lijkt me???

http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1159

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

waar kan ik instellen voor snelkeuznummer 1.. de voice mail.. ik kan het nergerns vinden..

kanimenad mij ff vertelen waar die exact zit.. heb een verkeerd voice mail nummer daar nee gezet.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij berichten - spraakberichten - voicemailnummer
erg logisch is het niet
edit:

Ik krijg trouwens van al die krampachtig vertaalde tekstlabels altijd zo'n gevoel alsof ik een Belgische telefoon heb. Daarom staat de taal van mijn telefoon ook meestal op Engels

[ Voor 57% gewijzigd door Canaria op 21-02-2003 00:35 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 20 February 2003 @ 19:29:
[...]

Het is heel simpel. Je hebt nu een contract, dat zegt je toekomstige provider voor je op. Dan gaat je opzegtermijn in, dat duurt 1,2 of 3 maanden, ligt aan de provider. Na die termijn komt je nummer vrij en gaat dat naar je toekomstige provider, op dat moment gaat daar je contract in en krijg je je tel en nieuwe abo. :)
Maar ja...dat is dus veel te onhandig en langdradig.

Ik heb zelf een Debitel/Vodafone abo afgesloten voor 90min/maand voor 20E/maand voor 2 jaar en kreeg de 6610 voor E30 mee :)
Kheb nu dus nog wel 2 maanden een Ben abo lopen waar ik niks mee doe :{
Als ik zo hoor wat je zegt vind ik het niet zo erg, maar als ik bel met t for telecom bijv. dan krijg ik te horen dat ik 2-3 maanden dubbele kosten heb. En dat vind ik iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Okay misschien dat iemand hier een antwoord op heeft, de standaard beltoontjes op de 6610 vind ik niets.
Dus ik effe naar internet om te kijken naar nieuw polifonic geluidjes. Op al die sites staan alleen maar liedjes en andere onzin. Ik kan nergens een normaal ring toontje vinden, die gewoon ring ring doet :) Zoiets als Low op de 6210.

Weet iemand waar ik die kan downloaden? BTW ik heb geen datakabel.

thanksssss

Edit gevonden :)
http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html

[ Voor 8% gewijzigd door Bram op 22-02-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6610 is 1337er dan de 7210 :7

7210 is echt een kermisattractie, heb m in de winkel gezien, oogverblindend felle knoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is jou mening...ik vind bij iemand van 15 de 7210 dus wel wat beter passen...de 6610- is te zakelijk

maaruh hoe zet ik mms aan bij de 7710(ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 20:42:
ja dat is jou mening...ik vind bij iemand van 15 de 7210 dus wel wat beter passen...de 6610- is te zakelijk

maaruh hoe zet ik mms aan bij de 7710(ben)
ga naar http://www.ben-online.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gaat nu niet....dan wordt je steeds door gestuurd naar de gewone Ben site omdat ze overgaan in T Mobile, daar zal het wel aan liggen

maar ik heb me daar al aangemeld enzo, moet je dan via internet zorgen dat je mms kan ontvangen???

en dat andere: dat je bij dezelfde provider meot zitten, dat is toch onzin he?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
brinx:> nope...das geen onzin. Momenteel is het nog niet mogelijk om met een andere provider (vodafone) mms uit te wisselen. Verwacht echter niet dat dit lang gaat duren

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat verklaart het dan...weet iemand daar meer van hoelang dat nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Bram schreef op 21 februari 2003 @ 19:00:
Okay misschien dat iemand hier een antwoord op heeft, de standaard beltoontjes op de 6610 vind ik niets.
Dus ik effe naar internet om te kijken naar nieuw polifonic geluidjes. Op al die sites staan alleen maar liedjes en andere onzin. Ik kan nergens een normaal ring toontje vinden, die gewoon ring ring doet :) Zoiets als Low op de 6210.

Weet iemand waar ik die kan downloaden? BTW ik heb geen datakabel.

thanksssss

Edit gevonden :)
http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html
Wat is het wap adres van deze site? ben aan het zoeken geweest ,aar kan het niet vinden.

Laat maar, gevonden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Zijn er mensen die die aanbieding van clubmetro genomen hebben? http://www.clubmetro.nl/s..._type=event&offer_id=2137
Ik vroeg mij af wat de levertijd is en dan moet je zeker na ontvangst ook nog wachten tot D* je aansluit...
9 april stopt mijn huidige abo dus vroeg mij af vanaf wanneer ik die aanvraag eens moest opsturen.

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Tonton schreef op 23 February 2003 @ 15:38:
Zijn er mensen die die aanbieding van clubmetro genomen hebben? http://www.clubmetro.nl/s..._type=event&offer_id=2137
Ik vroeg mij af wat de levertijd is en dan moet je zeker na ontvangst ook nog wachten tot D* je aansluit...
9 april stopt mijn huidige abo dus vroeg mij af vanaf wanneer ik die aanvraag eens moest opsturen.
duurt 3 weken.. dacht ik ..tenimiste een kerel bij mij inde klass krijgt ook zo'n ding..via metro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit dat GPRS bij dutchtone ook standaard in je belbundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:15
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:49:
Zit dat GPRS bij dutchtone ook standaard in je belbundel?
Nee, dat heet dutchtone Extended en kost €6 per maand extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Master__R schreef op 24 February 2003 @ 00:14:
[...]

Nee, dat heet dutchtone Extended en kost €6 per maand extra...
kost je idd € 6 per maand, maar dit bedrag plus evt overige kosten gaan wel uit je belbundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

:P ik heb vandaag (Zondag :X ) een 7210 besteld op www.dutchtone.nl nu gaat iemand met mij afspreken, ik word gebeld door de koerier, die komt 'm brengen en ik beteaal 52 E aansluitkosten, 0 voor 't toestel en 40 per maand allin, bijzonder goede aanbieding dacht ik zo, dus ik heb 't genomen en ben heel benieuwd iemand ervaring met levertijden van die gasten, misschien komt ie morgen :X :+

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dit is een hele domme vraag maar
ik heb net een 6610 gekocht met een vodafone abbo 20 euro per maand
is dit abbo nu vodafone live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maandag bij 2call.nl mijn 6610 besteld in combi met een d* allin €30 voor 27 eurotjes incl verzendkosten!! Vandaag binnen gehad, echt super snelle service!!

Ik zit nu een beetje met mijn nieuwe aanwinst te spelen, maar ik krijg dat irritante getril tijdens het luisteren van de standaard polyfone ringtones niet uit? Ook als ik de rintones luister via een profiel zonder trilfunctie??

Verder is dit echt een MOOI toestel, veel leuker als ik had verwacht!!

En nog maals, mocht je op zoek zijn naar een goedkope 6610 check 2call.nl !! Had zo mijn twijfels maar die gasten roeleren!! (check dutchtone echt mega cheap en tot de 28ste geen aansluitkosten bij 1 & 2 jarige abbozzz!!)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 16:49:
ok dit is een hele domme vraag maar
ik heb net een 6610 gekocht met een vodafone abbo 20 euro per maand
is dit abbo nu vodafone live?
nope, dat is incl. foto en mms gedoe

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

denk je dat er een dag zal komen
dat iedereen zonder vodafone live mms kan versturen en ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Even een vraagje jongens , ik kan namelijk mijn Nokia 7650 ruilen voor een 7210 , ik had eerst een deal met een 6610 , mdaar dat is op het laatste moment afgeketst.

Nu kan ik hem dus voor de 7210 ruilen , ik weet dat er weinig verschil in zit .

Maar mijn vraag is kan de 7210 ook midi files afspelen en zijn de knoppen echt zo rot in te drukken ?

Alvast bedankt!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag een 6610 halen bij t voor telecom voor 0 euro bij een 1 jarige abonement van t-mobile 300. Met geen ansluitkosten :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 12:25:
Ik ga vandaag een 6610 halen bij t voor telecom voor 0 euro bij een 1 jarige abonement van t-mobile 300. Met geen ansluitkosten :D .
Veel plezier dan vanmiddag met het spelen met je nieuwe foon. :-)

Ik heb hem nu een week, dan is het allemaal al weer wat normaler . Maar het is een top telefoontje. Wat wenst een mens nog meer op een gsm zou ik zeggen. Ja okay bluetooth en een ingebouwde mp3 speler. Maar dat komt nog wel :-)

Je moet trouwens effe kijken, toen ik mijn 6610 voor het eerst wilde opladen duurde het een minuut of 5 voordat hij eindelijk begon met opladen. Alsof hij effe warm moest worden ;-) Kijk effe hoe dat bij de jouwe zit.

Ik hoop voor je dat ze bij t for telecom wel een 6610 met software versie 4.18 hebben.

successsss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 12:25:
De abo's worden steeds cheaper wat betaal je nu per maand bij dit abo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 28 February 2003 @ 12:52:
[...]

De abo's worden steeds cheaper wat betaal je nu per maand bij dit abo :?
35 euro voor 300 minuten bij t mobile (ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
henkyyyyyyy schreef op 28 February 2003 @ 10:44:
Even een vraagje jongens , ik kan namelijk mijn Nokia 7650 ruilen voor een 7210 , ik had eerst een deal met een 6610 , mdaar dat is op het laatste moment afgeketst.

Nu kan ik hem dus voor de 7210 ruilen , ik weet dat er weinig verschil in zit .

Maar mijn vraag is kan de 7210 ook midi files afspelen en zijn de knoppen echt zo rot in te drukken ?

Alvast bedankt!
Ik heb de 7210 en ben er dik tevreden over .
midifiles moet ik een beetje verbouwen met de nokiasoftware maar die werken dan perfect, de knoppen vallen best mee (even wennen).
ik heb ook even zitten twijfelen over de 7650 maar de 7210 had voor mij meer voordelen.
Ik heb wel software versie 3.09 maar weet niet waar ik de nieuwste versie kan vinden.....iemand een idee???

[ Voor 7% gewijzigd door mirelia op 28-02-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
ik had de 7210 al heel snel gehaalt toen die nog amper te verkrijgen was. Nu wou ik dus m'n software updaten bij een nokia winkel zeggen ze gewoon dat ik het de volgende dag vanaf 5 uur op kan halen. |:(

Wat is er zo moeilijk aan een softwareupdate? je loopt naar een pc rag een kabel erin start een programma op en ram op een knop. Dit zal niet meer als 10 min moeten duren.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Alpha-sphere schreef op 28 February 2003 @ 13:40:
ik had de 7210 al heel snel gehaalt toen die nog amper te verkrijgen was. Nu wou ik dus m'n software updaten bij een nokia winkel zeggen ze gewoon dat ik het de volgende dag vanaf 5 uur op kan halen. |:(

Wat is er zo moeilijk aan een softwareupdate? je loopt naar een pc rag een kabel erin start een programma op en ram op een knop. Dit zal niet meer als 10 min moeten duren.
Ik kan me voorstellen dat ze dat op gezette dagen doen. Dus niet elke keer als iemand 1tje langsbrengt de boel updaten. Maar op een vaste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het internet instellen is gelukt. Maar ik heb dus t mobile. Kost het me extra geld om te wappen?? want dit gaat over gprs :? . Hopelijk niet anders moet ik extra betalen om te wappen :/

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 15:35:
Het internet instellen is gelukt. Maar ik heb dus t mobile. Kost het me extra geld om te wappen?? want dit gaat over gprs :? . Hopelijk niet anders moet ik extra betalen om te wappen :/
ja het kost je 0.029 euro per KB aan dataverkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Bram schreef op 28 februari 2003 @ 12:49:
Je moet trouwens effe kijken, toen ik mijn 6610 voor het eerst wilde opladen duurde het een minuut of 5 voordat hij eindelijk begon met opladen. Alsof hij effe warm moest worden ;-) Kijk effe hoe dat bij de jouwe zit.
Hier ging ie gelijk opladen :)
Wat ik ook wel geinig vind is dat als je hem hebt opgeladen en je haalt de stekker eruit en doet hem erin dat ie dan zegt 'batt opgeladen'. Bij andere telefoons (8210/3210 bijv) ging ie dan weer ff opladen, dus was ie toch niet 100% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
DancePlaza schreef op 28 februari 2003 @ 19:07:
[...]

ja het kost je 0.029 euro per KB aan dataverkeer
Dus je kan niet wappen zonder Gprs te gebruiken met een 7210???

Zodat het gewoon van je belminuten afgaat!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

henkyyyyyyy schreef op 28 February 2003 @ 21:58:
[...]

Dus je kan niet wappen zonder Gprs te gebruiken met een 7210???

Zodat het gewoon van je belminuten afgaat!
Jawel, moet je gegevensdrager op telefoon instelling zetten :) Staat ergens bij je Diensten instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om met
een nokia 6610 een afbeelding, toepassing of beltoon te verzenden via infrarood naar een andere nokia 6610
of van een nokia 7650 naar een nokia 6610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 23:19:
is het mogelijk om met
een nokia 6610 een afbeelding, toepassing of beltoon te verzenden via infrarood naar een andere nokia 6610
of van een nokia 7650 naar een nokia 6610
Ik heb het met vele andere 6610 en 7210 geprobeerd maar er is niet eens een optie in het menu dat zegt dat je plaatjes/midi's kan verzenden via infrarood. Helaas. Infrarood op telefoon heeft daardoor bijna geen nut meer

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik gewoon via tmobile wap heb aangemeld en zij mij hun instellingen heb gestuurd voor te wappen. EN ik ga dan wappen via gprs gaat dat dan van mijn bel minuten af?

sorry voor de lastige vragen :/ En als ik sms gaat dat ook van mijn belminuten af??

Ja eerste keer abbo :D :) .

Ik ben mijn nokia 6610 nu aan het opladen 24 uur. Maar ik heb bv even de alarm uitgeprobeerd. En die doet het wel maar ik neem wel aan als je je geluid heb uit staan en je alarm aan dat het dan gaat trillen ipv geluid maken. Want nu doet tie dat niet omdat ik aan het op laden ben. Of niet? Ik wil gewoon zeker weten dat het allemaal goed zit.

en hoe kom je op www.planet-nokia.com via je telefoon. Want ik heb nog geen ir aansluiting op de pc maar ik wil wel alvast een paar leuke plaatjes op mijn telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 08:21:
Dus als ik gewoon via tmobile wap heb aangemeld en zij mij hun instellingen heb gestuurd voor te wappen. EN ik ga dan wappen via gprs gaat dat dan van mijn bel minuten af?
Je hebt Wappen via GPRS, je betaalt per kb (zie het een beetje als kabel)
Je hebt Wappen via WAP, je betaalt per tijd (zie het als gewoon inbellen)

Je wilt wappen via WAP, want jij hebt het erover dat het gewoon van je belminuten af moet gaan.

Wappen via GPRS gaat een stuk sneller en is over het algemeen dus goedkoper.

Ik zal ff een voorbeeldje geven: Ik heb Dutchtone Extended. Voor 6 euro per maand, ze zeggen onbeperkt, maar het is ongeveer 2 MB wat je daarvoor mag gebruiken.

In één maand kom ik wel aan minimaal 1 mb: ff mail checken, mailtje sturen, weerbericht, whatever... Keek net naar mijn minuten, hoe lang ik 'online' ben geweest. dat is ongeveer 2 uur geweest, dus 2*60=120 minuten. Bij wap betaal ik per minuut €0,11. Dan zou ik dus ruim €13 kwijt zijn geweest. Tegen €6 nu en dan mag ik nog 1 MB extra gebruiken... Plus het gaat een stuk sneller... Ik ga dus voor GPRS.

Je moet zelf ff kijken wat voor jou het voordeligste is. Ga je er veel gebruik van maken of niet?
Ik ben mijn nokia 6610 nu aan het opladen 24 uur. Maar ik heb bv even de alarm uitgeprobeerd. En die doet het wel maar ik neem wel aan als je je geluid heb uit staan en je alarm aan dat het dan gaat trillen ipv geluid maken. Want nu doet tie dat niet omdat ik aan het op laden ben. Of niet? Ik wil gewoon zeker weten dat het allemaal goed zit.
De wekker doet het als je je profiel op stil hebt staan. En daarbij trilt ie en daar zou ik al wakker van worden!
en hoe kom je op www.planet-nokia.com via je telefoon. Want ik heb nog geen ir aansluiting op de pc maar ik wil wel alvast een paar leuke plaatjes op mijn telefoon.
Wat je kan doen is surfen naar www.planete-nokia.com via je computer. Daar zie je dan bv een leuke ringtone die je graag wilt hebben. Je gaat dan via je telefoon naar 'diensten' en dan 'Ga naar adres'. Je vult daar gewoon http://www.planete-nokia.com/mid/naamvanhetnummer.mid in en dan 'ok'. Die namen vind je gewoon op die site, bv: 'charleston' of 'disco'
Je telefoon geeft dan vanzelf de melding: Beltoon ontvangen...

Zelf heb ik gisteren een nieuw frontje gekocht voor mijn 6610. Ik had het zwarte frontje, vond ik zelf niet mooi en heb nu de 'dark blue'. Telefoontje ziet er nu veel mooier uit. :) Het frontje zelf voelt ook fijner, niet van dat gladde plastic, maar wat ruwer en minder glanzend. Echt wel beter!! Alleen duur!!! €29,95 bij Belcompany en dit was de enige die ze nog hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 01 maart 2003 @ 00:27:
[...]

Ik heb het met vele andere 6610 en 7210 geprobeerd maar er is niet eens een optie in het menu dat zegt dat je plaatjes/midi's kan verzenden via infrarood. Helaas. Infrarood op telefoon heeft daardoor bijna geen nut meer
zouden er mischien java midlets komen waarmee je het wel kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 09:09:
[...]

Je hebt Wappen via GPRS, je betaalt per kb (zie het een beetje als kabel)
Je hebt Wappen via WAP, je betaalt per tijd (zie het als gewoon inbellen)

Je wilt wappen via WAP, want jij hebt het erover dat het gewoon van je belminuten af moet gaan.

Wappen via GPRS gaat een stuk sneller en is over het algemeen dus goedkoper.

Ik zal ff een voorbeeldje geven: Ik heb Dutchtone Extended. Voor 6 euro per maand, ze zeggen onbeperkt, maar het is ongeveer 2 MB wat je daarvoor mag gebruiken.

In één maand kom ik wel aan minimaal 1 mb: ff mail checken, mailtje sturen, weerbericht, whatever... Keek net naar mijn minuten, hoe lang ik 'online' ben geweest. dat is ongeveer 2 uur geweest, dus 2*60=120 minuten. Bij wap betaal ik per minuut €0,11. Dan zou ik dus ruim €13 kwijt zijn geweest. Tegen €6 nu en dan mag ik nog 1 MB extra gebruiken... Plus het gaat een stuk sneller... Ik ga dus voor GPRS.
<KNIP>.
Dus als ik wap via gprs (enigste optie op 6610 :? ) dan moet ik extra betalen boven op mijn abbonement ? (ik heb t-mobile 300)
en hoe doe ik dan alleen wappen??
en moet ik met smsen ook extra betalen bovenop mijn abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 06-10 21:16
Ik vraag me iets af...
Ik heb hier en daar al een Nokia 7210 te koop zien staan voor de prijs van een 6610. Particulieren die deze dus verkopen. Maar kan dat dan geen 6610 zijn met de cover van een 7210??
Ik weet dat er codes bestaan die je kan intikken in de GSM om bepaalde gegevens op te vragen over dat toestel. Kan je zo ook te weten komen welk toestel het precies is en wat moet ik intikken? Of waar kan ik die codes vinden?

edit:
Ik moet eens beter leren zoeken :)
Met dit kom ik al een heel stuk verder:
*#0000#
De derde regel schijnt het type toestel te zijn. Klopt dit? Kan iemand met een 6610 en/of een 7210 dit even uitproberen?
Ik heb een 7110 en dit krijg ik als resultaat:
v 04.77 (software-versie)
25-01-00 (datum natuurlijk)
NSE-5 (Type toestel??)

edit 2:
Ik moet echt wel eens beter leren zoeken :)
Waarom heb ik deze vraag eigenlijk gesteld? ;)
Maar om mensen die hetzelfde als ik willen weten toch te helpen laat ik dit staan.
De firmware-codes staan in deze pdf:
http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhajov00/download/Firmware_code_list.pdf

[ Voor 52% gewijzigd door D-Three op 01-03-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 10:42:
[...]

Dus als ik wap via gprs (enigste optie op 6610 :? ) dan moet ik extra betalen boven op mijn abbonement ? (ik heb t-mobile 300)
neee je kan bij dieninstelling en dan bijde opties van tmobile wap de gegevensdragen instelling veranderen....

naar het gene wat jij wilt. grps of inbellen..

wap via inbellen gaat van je belbundel af... en via gprs betaal extra...

---

trouwens..als je een mms krijg of verstuurd gaat dat ook via gprs heb ikvernomen.. maar die data verkeer dat je maakt moet je dat ook betalen aan tmobile? want bij het ontvange van die berichtjes zagik gewoon data verkeer heen en weer gaan bij me tellers.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxygen II maar even geregistreerd. En dit is echt elke $ waard. Werkt stukken beter dan NokiaSuite 5 en is veel overzichtelijker.
Snelle reactie ook btw. Vannacht geregistreerd met creditcard en vanochtend netjes mail binnen met instructies. Telefoons geregistreerd en binnen 5 minuten nieuwe code(s) Een vette aanrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wist ik niet, dat wappen ook van je belminuten af kan gaan...dus bij instellingen>gegevensdrager>gsm gegevens ipv gprs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 17:57:
dat wist ik niet, dat wappen ook van je belminuten af kan gaan...dus bij instellingen>gegevensdrager>gsm gegevens ipv gprs??
yeps idd.. daar kan je het veranderen..

gaat wel iets langzamer dan gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kun je je contract eigenlijk verlengen? Ik zit nu 10 maand bij Ben/T-M en ik vraag me af of ik nu al kan verlengen?

op 2call kan ik mijn abo (ben vaak, 150 min 1 jaar) laten verlengen met 1 jaar icm een 6610 voor 202 euro
Neem ik een nieuw ben vaak abo bij 2call dan betaal ik 148 euro (zonder aansluitkosten, dus ook +/- 200 euro)

Bij sitel betaal ik voor een verlenging 1 jaar 181 euro
en voor een nieuw abo 139 + aansluitkosten.

/me weet dus al wat ie gaat doen :*)

Iemand die me kan vertellen vanaf wanneer ik kan gaan verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een 2 jarig abbo. 6 maanden voor die tijd en bij een 1 jarig 2 of 3 maanden voor die tijd. Dis jij kan hem in elk geval al verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even gebeld, en ik kan sinds 28 februari verlengen! Dus de 6610 komt eraan :*)

Nu alleen nog even zorgen dat ik mn 6510 kwijt raak.

Ben stuurt met btw ook nog een offerte op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 10:42:
[...]

OMG, staat mijn reply in het achterstevoren 128 bits versleuteld chineese taal ofzo? :?
ND schreef op 28 February 2003 @ 22:28:
[...]

Jawel, moet je gegevensdrager op telefoon instelling zetten :) Staat ergens bij je Diensten instellingen :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje gemeen alleen dat bv Triplepop (Nokia 7210) je niet zomaar kan uploaden naar de 6610 :? Zit er dan toch verschil in ?

edit:
Laat maar, te weinig geheugen ruimte, ff wat ervanaf mikken, en het werkt wel ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 01:56:
Wanneer kun je je contract eigenlijk verlengen? Ik zit nu 10 maand bij Ben/T-M en ik vraag me af of ik nu al kan verlengen?

op 2call kan ik mijn abo (ben vaak, 150 min 1 jaar) laten verlengen met 1 jaar icm een 6610 voor 202 euro
Neem ik een nieuw ben vaak abo bij 2call dan betaal ik 148 euro (zonder aansluitkosten, dus ook +/- 200 euro)

Domdomdom ben ik ook :7

ik heb alleen naar T-Mobile gekeken :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
gsmplaza.nl

Uw abonnement in het kort: 

Dutchtone Allin30

Abonnement: € 30,-
Nokia 6610 voor € 54,-.

Belbundel: € 30,- p/m

Aansluitkosten: € 0,00

Contracttermijn: 1 jaar
Beltarieven:

Vast: € 0.11 p/min

Mobiel: € 0.22 p/min

SMS: € 0.22 p/bericht

Geldig tot: 28/03/03, 12.00 uur

Toch zo'n 130 euro verschil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Nokia 7210 gekocht omdat ik deze persoonlijker mooier vond dan de 6610.
Ik heb hem bij Gsm-Shop in R'dam gehaald met een 1 jarig Dutchtone € 30,- abbo. Ik heb er € 19,- voor betaald en had geen aansluitkosten :)

Ik heb hem nu aan de lader hangen. De verkoper zei dat ik hem 5 uur moest opladen. Hoe lang hebben jullie hem voor de eerste keer opgeladen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 19:57:
Ik heb net een Nokia 7210 gekocht omdat ik deze persoonlijker mooier vond dan de 6610.
Ik heb hem bij Gsm-Shop in R'dam gehaald met een 1 jarig Dutchtone € 30,- abbo. Ik heb er € 19,- voor betaald en had geen aansluitkosten :)

Ik heb hem nu aan de lader hangen. De verkoper zei dat ik hem 5 uur moest opladen. Hoe lang hebben jullie hem voor de eerste keer opgeladen :?
Verhoopt die winkel niet online?

zo goedkoop ben ik ze in een irl winkel en op internet met dat abo nog niet tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 20:00:
[...]

Verhoopt die winkel niet online?

zo goedkoop ben ik ze in een irl winkel en op internet met dat abo nog niet tegen gekomen!
Uhm... ze hebben een site: www.gsm-shop.nl alleen deze is niet echt up-to date.
Ze zijn al een paar jaar één van de goedkoopste van Nederland en hebben vaak als één van de eerste de nieuwe toestellen binnen.
Het is een kleine winkel vlak bij centraal R'dam en het ziet er leuk uit. Het is niet groot maar er werken zeker 5 mensen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 01:56:

Je kan na 9 maanden verlengen, dus dat heb je al gepasseerd. Nu kan je bij verschillende winkels je contract laten verlengen, maar het is handiger om gewoon BEN te bellen en te vragen naar de afdeling Contractverlenging.

Dan doet BEN je zelf een aanbieding en die zijn heel scherp. Een collega van mij verlengde zijn contract naar een T-Mobile 150 en kreeg een Nokia 7210 voor 55 Euro. Er zou een simlock op zitten, maar die hebben we nog niet kunnen vinden ;)

Dus proberen zou ik zeggen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste