Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:15

megaleo

Special member

Heeft er iemand al een software update gehad naar V4.74?
En zijn daar nog problemen mee geconstateerd? Als dat niet zo is ga ik het namelijk ook ff doen. :7 Ik heb nu met V4.18 nergens last van, maarja je wil toch een beetje up-to-date blijven he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Ik heb software 4.74. De Screensaver is verbeterd.

Ik had 4.18 maar daar was alleen de screensaver niet zo duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Wat kost zo'n datakabel voor de 6610 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een leeg logo te krijgen op je Nokia, surf je ff naar nokiafan.nl, daar staat een logo editor op de site. Als je nou niets doet met 't logo en dat ding dus leeg blijft, stuur 'm vervolgens naar je telefoon en klaar is kees... ;~P

Geen kabel, geen ir-poort, geen software, gewoon ff een smsje ontvangen.

Kost alleen wat tijd en de kosten voor het bestellen van 't logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op 17 July 2003 @ 18:15:
ik heb gewoon een gif van 1 * 1 pixel gemaakt, doorzichtig, en die gebruiken als operator logo. Zie m dus ook niet meer :)
heb ik ook geprobeerd, maar ik krijg een zwart puntje in beeld, terwijl ik 'm toch doorzichtig heb gemaakt in photoshop... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
vacuumcleaner schreef op 26 March 2003 @ 20:20:
[...]

Aha, tnx voor de tip, volgens mij staat het wel ergens in dit topic.

Btw, kan je ook via WAP een operatorlogo downloaden? Zo ja, dan zet ik dat ook ff op mijn site.

edit/

Leeg OP logo:

[...]

De directe link is:

[...]

edit2/

Als ik het via de de PC download heet het bestandje default.asp
Ik heb het hier staan voor degene die het via IR wil versturen.

http://home.planet.nl/~ber00542/default.asp

Right klik......
Even Zoeken .. mag ook !

Pagina 15 in dit topic stond het. Het werkt ik heb het net geprobeerd met een 6610 Software 4.74 en een Orange 30

het is dus
http://tampere.as/logo/ en dan naar leeg logo. Is een b-tje vreemde taal

[ Voor 6% gewijzigd door Maeslant op 18-07-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:08:
Om een leeg logo te krijgen op je Nokia, surf je ff naar nokiafan.nl, daar staat een logo editor op de site. Als je nou niets doet met 't logo en dat ding dus leeg blijft, stuur 'm vervolgens naar je telefoon en klaar is kees... ;~P

Geen kabel, geen ir-poort, geen software, gewoon ff een smsje ontvangen.

Kost alleen wat tijd en de kosten voor het bestellen van 't logo.
thanx, het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hier iedereen noemen welke firmware hij/zij in z'n foon heeft ?? maar hoe kan ik dit zien ? ik heb de nokia 6610
(ik heb geen data-kabel..)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 20:55:
ik zie hier iedereen noemen welke firmware hij/zij in z'n foon heeft ?? maar hoe kan ik dit zien ? ik heb de nokia 6610
(ik heb geen data-kabel..)
*#0000#

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V4.18
07-12-02
NHL-4U
(c) NMP.

dis die van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn T68i verkopen en ookal was ik vroegah tegen nokia wil ik nu toch een nokia kopen. Afhankelijk van mijn nog binnen te komen salaris een simpele nokia of een iets duurdere zoals de 6610 met kleurenscherm. Maar nu een aantal vragen?
is de 6610 echt niet goedkoper dan 283 euro te krijgen? (simlockvrij dus :( )

En over de 7210 en de 6610: lopen deze ook spontaan vast terwijl je niets doet? Wat ik bedoel, als je hem s'ochtends aanzet dan doet ie het s'avonds nog? Want bij mijn T68i kwam ik er vaak genoeg achter dat ie de halve dag uitstond.

En loopt ie nog vaker vast en zo ja bij welke omstandigheden? Zou graag eerlijke antwoorden willen hebben over de 'stabiliteit' van de software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 14 juli 2003 @ 00:06:
[...]

Uh, ik denk niet dat dat mag hier.
waarom zou dat niet mogen? is hetzelfde als een driver update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 19:18:
.........

En loopt ie nog vaker vast en zo ja bij welke omstandigheden? Zou graag eerlijke antwoorden willen hebben over de 'stabiliteit' van de software :)
Ik heb mijn neukia (7210) al een maand of drie maar nog nooit problemen gehad. Ik heb zelf firmware 4.18 en er zijn inmiddels al weer een paar nieuwe geweest... Ook in dit topic lees ik maar weining echt bugs bij deze phones, behalve het display verhaal maar dat kan je hier alles terug lezen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 09:42:
wat jij wilt kan ook met mobiMB. En Oxygen kost niet $99 maar € 39
En elke € waard, ik heb er nog geen moment spijt van dat ik het heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* vandaag heeft mijn trilfucntie het begeven van mijn 6610.

Voor mij nooit geen nokia meer.Ze brengen alles veel te snel op de markt telefoons die vol met fouten zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Nou, ik heb nu ook V4.18 na een update, maar nog steeds foutmeldingen hoor :(
"Simkaart geweigerd"

En af en toe valt de backlight weg van het toetsenbord...waardeloos :(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

en nu Registratie SIMkaart mislukt :(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn 6610 (4.18) vertoont toch ook wel kuren de laatste paar weken. Helemaal gek word ik er bij tijd en wijlen van. SIM registration failed, phone restricted (doet echt niks het meer, zelfs de uitknop niet), insert PIN (welke PIN?, mijn eigen werkt niet).

Eigenlijk verschillende manieren om niet meer bereikbaar te zijn of zichzelf vast te zetten. De enige oorzaak die ik me kan bedenken is het opladen met een andere dan zijn eigen lader. Als hij (bijna) op is wil ik hem wel eens in de lader stoppen die in de buurt is, meestal van een 3310 of 3410. Deze zijn wat langzamer, maar laden hem wel gewoon op. Misschien toch niet helemaal van harte.
De enige remedie die ik namelijk kan vinden is het uitzetten van de telefoon, hem in de oplader doen, helemaal op laten laden en weer aanzetten. Dit is alleen een doekje voor het bloeden, want hij vervalt toch altijd weer in zijn oude patroon.

Hopelijk werkt een software update, want zo gaat het echt niet lekker...

Mijn screensaver is voor de rest ook moeilijk leesbaar, maar dat is niet iets waar ik me aan erger. Het eventueel wegvallen van het backlight zie ik ook als een klein euvel waar ik weinig last van heb. Hooguit eventjes vervelend. Het niet kunnen bellen is echt frustrerend, want daar heb ik hem per slot van rekening voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

* D-Jay @ 3.09
werkt goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 vraagjes:

Wanneer je naar de radio luistert en de headset loskoppelt stopt de radio dan of blijft hij op de achtergrond lopen? Dit ivm batterijverbruik.

Iemand problemen met de pop connector wanneer je de telefoon in je broek hebt zitten? Ik merk wel eens dat de radio stoort of even wegvalt wanneer ik met de connector 'wiebel'.

Hoe weet ik of deze telefoon gesimlocked is? Kan je dat via een menu opvragen of is de enige optie een vreemde kaart erin steken? PS, ik heb geen kabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Vraagje: Ik weet dat er al eens gesproken is over group logo's, maar ... ik heb weinig zin al die 42 + 21 pagina's door te worstelen ...

Zijn ze aan te passen op de 6610 ?? Ik stoor me er nu al week aan, ja zolang heb ik hem ja ;)

Ik heb al diverse software geprobeerd ... maar ik kan er helaas niks van terug vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Theetjuh schreef op 03 August 2003 @ 23:35:
Vraagje: Ik weet dat er al eens gesproken is over group logo's, maar ... ik heb weinig zin al die 42 + 21 pagina's door te worstelen ...

Zijn ze aan te passen op de 6610 ?? Ik stoor me er nu al week aan, ja zolang heb ik hem ja ;)

Ik heb al diverse software geprobeerd ... maar ik kan er helaas niks van terug vinden :(
Mmm. Heb ik ook al eens gevraagd hier. Maar ook nog steeds geen antwoord op gehad. Ben wel benieuw of er nu al wel mensen zijn die er iets op hebben gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand eens een paar foto's posten die gemaakt zijn met die camera.

Ik zit eraan te denken om deze te kopen, niet als digicam maar als cameraatje die ik in m`n auto laat liggen om hier en daar wat fotootjes te maken.

en nog een wallpaper voor de F1 liefhebber (en toyota liefhebber)

Afbeeldingslocatie: http://www.amroskam.cistron.nl/f1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 16:10:
3 vraagjes:

Wanneer je naar de radio luistert en de headset loskoppelt stopt de radio dan of blijft hij op de achtergrond lopen? Dit ivm batterijverbruik.

Iemand problemen met de pop connector wanneer je de telefoon in je broek hebt zitten? Ik merk wel eens dat de radio stoort of even wegvalt wanneer ik met de connector 'wiebel'.

Hoe weet ik of deze telefoon gesimlocked is? Kan je dat via een menu opvragen of is de enige optie een vreemde kaart erin steken? PS, ik heb geen kabel!
1. Radio blijft ong 30 sec doorgaan als je in die tijd geen headset erin steekt stopt ie zelf.
2. Ja dat heb ik dus ook maar vaak helpt t bij mij als ik de kabel tegen mijn lijf aan draag en dus niet over mijn shirt. Maar dat die pop port zuigt is algemeen bekent probleem :D ik heb het zelf opgelost met zo'n postbode elastiek eromheen werkt tot op heden goed.
3 de makkelijkste manier lijkt mij om gewoon andere kaart te pakken. Maar als je je telefoon via een abbonoment heb is het volgens mij 99,99% kans dat ie simlock vrij is. Aangezien ze dan toch al verzekerd zijn dat je een jaar aan hun vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maartenvs schreef op 06 August 2003 @ 13:42:
[...]

1. Radio blijft ong 30 sec doorgaan als je in die tijd geen headset erin steekt stopt ie zelf.
2. Ja dat heb ik dus ook maar vaak helpt t bij mij als ik de kabel tegen mijn lijf aan draag en dus niet over mijn shirt. Maar dat die pop port zuigt is algemeen bekent probleem :D ik heb het zelf opgelost met zo'n postbode elastiek eromheen werkt tot op heden goed.
3 de makkelijkste manier lijkt mij om gewoon andere kaart te pakken. Maar als je je telefoon via een abbonoment heb is het volgens mij 99,99% kans dat ie simlock vrij is. Aangezien ze dan toch al verzekerd zijn dat je een jaar aan hun vastzit.
Oke, ik ben ondertussen zelf ook maar gaan zoeken naar antwoorden en inderdaad de radio gaat vanzelf uit.

Ook punt 3 maar simpel opgelost door een simkaart van orange te proberen (ik heb t-mobile). Aangezien die werkte is ie dus simlock vrij. Bij mijn aanvraag stond erbij dat alle toestellen gelocked waren, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Nu nog punt 2. Ik kan het echt niet hebben dat ik die connector loopt te storen en ben dus met een vijlte over de contactpunten van de pop connector heengegaan. Verder nog even die pinnetjes meerdere keren helemaal naar binnenduwen. Nu ben ik van het gekraak af. Misschien een ideetje voor anderen met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ik heb er alleen last van als ik fiets, als je hem er in stopt of er uit haalt. Maar niet echt storen of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik dus ook (tijdens het fietsen). Maar nu kan ik de connector gewoon heen en weer bewegen zonder het te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 dag ook een 6610 in de kleur Piano Black. Het toestel bevalt me tot nu toe uitstekend. Toch heb ik al 1 foutje mogen ontdekken. Als je de wekker aanzet en daarna op Snooze drukt gaat ie gewoon door met piepen voor 2 minuten ofzo, dit is dan niet uit te zetten. Maar iig is deze telefoon veel stabieler, sneller en degelijker dan mijn vorige T68i. De software versie die ik heb is: 4.74

V 4.74
14-04-03
NHL-4U
(c) NMP .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de frontjes bij de 6610 zo opgebouwd dat ze om het schermpje "heen werken" of is heel de voorkant incl plexi vervangbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

De hele voorkant incl. plexi is vervangbaar. Je kunt ze zo ook alleen maar kopen. Niet te koop zonder dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 11:13:
.... Als je de wekker aanzet en daarna op Snooze drukt gaat ie gewoon door met piepen voor 2 minuten ofzo, dit is dan niet uit te zetten......
Geen problemen met die van mij. Ik heb ook de piano black (t-mobile). Vanochtend kon ik perfect snoozen ;)

Alleen blijkt het alarm niet te trillen, dus alleen wat geluid als ie afgaat. Is dit nog in te stellen?

Update: zal wel een bugje geweest zijn. Vandaag trilde hij wel op het alarm.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Schop, ik ben van plan de 6610 aan te schaffen (telfort abo), maar lees dingen over bugjes enzo :P. Ik heb nu bijna 2 jaar een 3310, maar die werkt niet meer helemaal 100, geluid is kapot van de beltoon (perongeluk in een glas bier gevallen), gelukkig trilt ie nog :P.

Dingen die ik wil weten:

Waar haal je een datakabel?

Heb ik een grote kans op display fouten (dat ie uitgaat bv), of moet ik em dan net zoals iemand hier zei eerst van de trap laten vallen voor dat ie goed doet :+.

Wat is de beste software versie?

Eventuele tips zijn welkom :).

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Haha ik heb die van mij ooit van de trap laten vallen dus dat was ik dus, daarna had ik een verbeterde software versie en toen deed de screensaver het wel gewoon goed. Als je er nu eentje koopt zal hij vast en zeker de nieuwe versie hebben, dus moet alles gewoon goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Vanaf 4.74 is de screensaver duidelijk. Updaten kan gratis bij de Nokia Service Points.

Voor de rest geen bugs meer ondekt. Maar als iemand ze nog weet, hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6610 is, ook al heeft ie bugs in dit opzicht beter dan een Sony Ericsson. Bij mijn vorige toestel de T68i gaat de telefoon uit na het vastlopen.

Bij de 6610 zal de telefoon zichzelf in de meeste gevallen opnieuw opstarten zonder dat er om je pincode word gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
Ik heb een probleem met de IrDa connectie naar me pc toe. ik heb een standaard IrDa ontvanger op me moederboard zitten. Zodra de telefoon ook in de buurt komt wordt ie herkent door XP en krijg de melding ''ander apparaat in de buurt''. Alleen dit werkt helaas niet in Nokia Pc Suite, daar krijg ik de melding interface niet ondersteunt..... wat doen we hieraan?

Ps: een IrDa modem aanmaken lukt prima enzo..

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik heb de actisys 210L ook met moederbord connectie en helemaal geen problemen.
Website:
Actisys 210L

Pricewatch:
*klik*

Welke type IRDA heb jij?
Welk moederbord?
Welke telefoon?
Welke versie PC Suite?

[ Voor 37% gewijzigd door _Rayman_ op 28-09-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 11:13:
Ik heb sinds 1 dag ook een 6610 in de kleur Piano Black. Het toestel bevalt me tot nu toe uitstekend. Toch heb ik al 1 foutje mogen ontdekken. Als je de wekker aanzet en daarna op Snooze drukt gaat ie gewoon door met piepen voor 2 minuten ofzo, dit is dan niet uit te zetten. Maar iig is deze telefoon veel stabieler, sneller en degelijker dan mijn vorige T68i. De software versie die ik heb is: 4.74

V 4.74
14-04-03
NHL-4U
(c) NMP .
In de 4.74 Versie zit inderdaad een wekkerbug. Als ik gelijk op snooze druk zodra ik het alarm hoor, dan gaat dat nog goed. Maar als het alarm voor de 2e keer afgaat, en ik druk gelijk op snooze, dan gaat alarmgeluid uit, maar blijven in beeld gewoon de alarmbellen heen en weer bewegen. Gevolg: Verhoogde kans op verslapen :)

Oplossing: Als het alarm de 1e keer afgaat, pas op snooze drukken als het maximale volume is berijkt. Bij de 2e keer ook, daarna kan je gelijk op snooze drukken zodra je geluid hoort.

Werkt dit bij meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Wat ik mis bij de 6610 is voicedialing en de mogelijkheid een item uit het adresboek via IR naar een andere telefoon te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nog steeds zo dat het scherm 'loopt' dus dat je de refreshrate kan zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Waarom koopt iedereen zo'n irda connectie voor op ze moederbord?
Ik heb er een met usb aansluiting veel makkelijker en niet zo heel veel duurder.
pricewatch: Sweex IRDA adapter (USB) €35,- incl verzendkosten @ hardwareconcurrent.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 17:37:
is het nog steeds zo dat het scherm 'loopt' dus dat je de refreshrate kan zien ?
Ja dat is bij mij nog steeds zo. :|
Helaas. Zal dus wel aan het scherm liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 28 september 2003 @ 17:32:
Wat ik mis bij de 6610 is voicedialing en de mogelijkheid een item uit het adresboek via IR naar een andere telefoon te sturen.
Huh ik heb ook de 6610 en ik kan wel gewoon namen + nummers verzenden via IR.
Gewoon opties bij de gewenste naam en dan visitekaartje verzenden > via IR

dus...

ik heb btw v4.74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
Dennis2925 schreef op 28 September 2003 @ 13:40:
Ik heb de actisys 210L ook met moederbord connectie en helemaal geen problemen.
Website:
Actisys 210L

Pricewatch:
*klik*

Welke type IRDA heb jij?
Welk moederbord?
Welke telefoon?
Welke versie PC Suite?
Ik ervaar nog steeds de problemen met me IrDa connectie via Pc Suite van Nokia. Inmiddels heb ik wel gevonden dat dit te maken kan hebben met de maximale verbindingssnelheid van de Irda-device die ingesteld is. Die heb ik nu terug gezet naar 9600 kbit maar nog geen verbetering....

Irda: Zelfbouw met TFDS4500 naar aanleiding inkoopactie op tweakers
Mobo: Turbo2
Gsm: 7210
Pc Suite: 5.1

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia6610 schreef op 28 September 2003 @ 18:22:
Waarom koopt iedereen zo'n irda connectie voor op ze moederbord?
Ik heb er een met usb aansluiting veel makkelijker en niet zo heel veel duurder.
pricewatch: Sweex IRDA adapter (USB) €35,- incl verzendkosten @ hardwareconcurrent.nl
Ik heb mijn IR poort voor op mn moederbord voor 15 euro, dat vind ik nog wel een verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 20:11
Als je er een nieuwe softwareversie op laat zetten wordt dan alles verwijderd?
Dus spelletjes/ringtones/wallpapers enz.?
Of blijven ze gewoon staan?

[ Voor 4% gewijzigd door martijn007 op 17-11-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo

megaleo

Special member

Volgens mij blijft alles staan.
Maar is het trouwens nodig bij je? Een software update.
Heb je probs met je foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
martijn007 schreef op 17 november 2003 @ 16:31:
Als je er een nieuwe softwareversie op laat zetten wordt dan alles verwijderd?
Dus spelletjes/ringtones/wallpapers enz.?
Of blijven ze gewoon staan?
Nee, deze worden allemaal verwijderd, ik heb het gevraagd in de nokiastore.
Hij melde mij ook dat de tel. nr's die in je telefoon stonden werden verwijderd.

Het kan ook zijn dat hij dat verteld uit voorzorg dat ik later niet kan komen zeuren dat mijn tel. boek leeg is.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 20:11
megaleo schreef op 17 november 2003 @ 16:57:
Volgens mij blijft alles staan.
Maar is het trouwens nodig bij je? Een software update.
Heb je probs met je foon?
Mijn 6610 gaat af en toe gewoon uit. Weet niet waar het aanligt.
Dus misschien helpt een software update.
Maar het rare is dat m'n telefoon de laatste tijd het gewoon goed doet(zonder enige problemen :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Is 4.74 de nieuwste software versie? Ik zit er nl over te denken om mijn 3.09 te laten updaten. Iemand enig idee hoelang dat updaten duurt bij de Nokia store? Want 3 weken zonder tel hou ik niet vol :p
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste