Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Deel 1:
Nokia 6610 vs. 7210

De nokia 7210
http://www.nokia.nl/7210/nl/index.html

Gewicht: 83 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 106 x 45 x 17,5 mm
Spreektijd: 2 tot 5 u
Standby-tijd: 150 tot 300 u

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/7210/popups/images/mainpage_popup_large.jpg

De nokia 6610
http://www.nokia.nl/6610/nl/index.html

Gewicht: 84 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 106 x 45 x 17,5 mm, 71 cc
Spreektijd: tot 2 - 5 u
Standby-tijd: tot 150 - 300 u
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6610/images/Accessory%20pop-ups/6610_larger_image_v2.jpg

Voor midlets:
post hier de kewlste mobiele java midlets

Camera voor de 6610/7210:
[rml][ Nokia] Losse camera voor nokia toestellen[/rml]

Veel voorkomende vragen:

Passen de frontjes van de 6610 en de 7210 op elkaar?
Ja ze passen, maar de knoppen werken maar voor de helft, helaas heb je er dus weinig aan.

Wat is het verschil tussen de 6610 en de 7210?
Eigenlijk niets, alleen het frontje is anders.

[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 27-01-2003 09:41 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk mis ik nog een background pictures topic of link. Een paar mooie backgrounds voor je foon zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

MIschien dat in dit nieuwe topic iemand ff kan kijken in zijn 6610 hoeveel geheugen hij vrij heeft na de upgrade van 4.18

Of ben ik de enigste hier met 4.18 in z'n 6610 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:27:
Eigenlijk mis ik nog een background pictures topic of link. Een paar mooie backgrounds voor je foon zou niet verkeerd zijn.
www.myfone.nl
Hier kan je wel genoeg vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaringen met Dutchtone (binnenkort Orange) ?
Of zou je Ben (T-Mobile) aanraden ? Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen tussen deze 2 , wel lichte voorkeur voor Dutchtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik ben pas weer voor ebn gegaan na 3 jaar dutchtone, onder andere omdat die abonnementsvorm me niet aanstaat. Bij ben krijg je bel minuten, bij dutchtone is het beltegoed. Bij dutchtone is het (nog) niet mogelijk om mms te verzenden, bij ben wel

Nu zijn er andersom vast ook wel voor en nadelen te vinden maar ik ben weer lekker terug bij ben

Heeft iemand trouwens de carkit voor deze telefoon al. Ik wil hem kopen maar benbenieuwd naar de geluidskwaliteit enzo (al vast wel goed zittenmaar ik zou graag ervaringen van anderen lezen)

[ Voor 22% gewijzigd door @r!k op 27-01-2003 13:00 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook weer duchtone aangezien ik daarmee goed bereik heb en bij een twee jaar abo kreeg ik de Nokia 6610 gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

EN ik wacht nog steeds op mijn 6610 van gsm.nl, vorige week maandag contract op de bus gedaan, de 23ste werd het bevestigd........aaaargg ik word gek van et wachten :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 11:27:
Nog maar een keer dan :P
Alstu :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/bmw_logo.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/ferrari_logo.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/m3_grey.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/m3_red.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/m3_yellow.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.lustgeenbier.com/tweakers/6610/tux.jpg

EDIT:
Ik vandaag mijn 6610 terug gekregen na een week al :), hij moest gemaakt worden, maar nu staat er een plaatje in: lights.jpg. Maar ik krijg die er niet uit verwijderd, en ik vind hem lelijk :(.

Iemand die weet hoe dat het moet? De rest heb ik al wel verwijderd, maar met deze lukt dat niet omdat er copyright op zit... :/

[ Voor 25% gewijzigd door FitNiX op 27-01-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag!? dat heb ik nog niet eerder gehad, ik heb bijna al mijn standaard plaatjes verwijderd! behalve LIGHTS! >:) Ik vind hem wel mooi! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hoe krijg je nou een leeg operator logo in je 7210? :?

Ik heb een werkende IR verbinding en Nokia PC suite 5 en Logomanager 1.2.8 (v1.2.9 krijg ik niet gecracked! :( )

Via SMS versturen lukt wel, dat heb ik gedaan. Maar nu heb ik dus een witte balk in me beeld. (niet lachen! :P ).

Maar hoe moet het wel?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik wil ook de 6610 graag hebben, alleen een 2 jarig abbo vinnik een beetje lang....
Iemand een idee waar de 6610 goedkoop is met abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
FlowDesign schreef op 27 January 2003 @ 20:05:

Ik heb een werkende IR verbinding en Nokia PC suite 5 en Logomanager 1.2.8 (v1.2.9 krijg ik niet gecracked! :( )

Via SMS versturen lukt wel, dat heb ik gedaan. Maar nu heb ik dus een witte balk in me beeld. (niet lachen! :P ).

Maar hoe moet het wel?
Door te wappen naar:
code:
1
http://tampere.as/logo/imglogo/default.asp?id=8&tyyppi=12
Staat hierzo :)

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 19:39:
Vaag!? dat heb ik nog niet eerder gehad, ik heb bijna al mijn standaard plaatjes verwijderd! behalve LIGHTS! >:) Ik vind hem wel mooi! :)
dat verklaart een hoop, het is volgens mij de enige die je niet KAN verwijderen :(

[ Voor 33% gewijzigd door FitNiX op 27-01-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iZi schreef op 27 January 2003 @ 20:27:
Ik wil ook de 6610 graag hebben, alleen een 2 jarig abbo vinnik een beetje lang....
www.2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
he mensen ik heb net MobiM Mobile Media Browser geinstalleerd en daar kan je gewoon je 6610 benaderen als een directory :) kan je dus gewoon nieuwe plaatjes en beltonen erin slepen. Werkt super !

zie www.logomanager.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu men 6610 al 3 weekjes en ik had er in het begin 50 smsjes ongeveer instaan, maar de foon gaf geen problemen. Nu in men 6510 kon ik er 150 zetten. Ik downloadde enkele plaatjes, waarvan ik er maar 2 bijgehouden heb en er stond 180kb aan plaatjes in de foon en ringtones zijn enkel nog maar de originele, spelletjes en toepassingen ook, maar nu krijg ik constant de melding: Geheugen bijna vol, zelfs nadat ik 30 smsjes verwijderd heb (dus ik heb er nog 20 in men inbox) :? Ik vind dit toch wel redelijk raar voor zo een geavanceerde foon, kan niet geloven dat hij zo weinig geheugen zou hebben en ff voor de duidelijkheid: die plaatjes zijn alletwee niet groter dan 5 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

iZi schreef op 27 January 2003 @ 20:27:
Als je extreem snel bent moet je ff naar www.gsm.nl, daar staat de 6610 icm 1 jarige Ben Vaak abbo voor 99,- die heb ik ook besteld.........moet wel VOOR 30 Januari :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 23:04:
Ik heb nu men 6610 al 3 weekjes en ik had er in het begin 50 smsjes ongeveer instaan, maar de foon gaf geen problemen. Nu in men 6510 kon ik er 150 zetten. Ik downloadde enkele plaatjes, waarvan ik er maar 2 bijgehouden heb en er stond 180kb aan plaatjes in de foon en ringtones zijn enkel nog maar de originele, spelletjes en toepassingen ook, maar nu krijg ik constant de melding: Geheugen bijna vol, zelfs nadat ik 30 smsjes verwijderd heb (dus ik heb er nog 20 in men inbox) :? Ik vind dit toch wel redelijk raar voor zo een geavanceerde foon, kan niet geloven dat hij zo weinig geheugen zou hebben en ff voor de duidelijkheid: die plaatjes zijn alletwee niet groter dan 5 kb
Heb je je "Sent items" al eens leeg gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
ND schreef op 27 januari 2003 @ 23:06:
[...]

Als je extreem snel bent moet je ff naar www.gsm.nl, daar staat de 6610 icm 1 jarige Ben Vaak abbo voor 99,- die heb ik ook besteld.........moet wel VOOR 30 Januari :7
Vriend van mij heeft die ook besteld.
Is volgens mij een foutje ofzo, want met 2 jaar betaal je meer dan met 1 jaar abbo 8)7

BTW:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het kraken (patchen) van Logomanager v1.2.9 ?
Mij lukt het niet :(

EDIT: Kun je eik ook de kleur van 'MENU' en 'NAMEN' in het hoofdscherm veranderen ofzo? :?

[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 28-01-2003 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 00:38:
[...]
Ja idd, hier zat ik ook al aan te denken toen ik je post las, elk smsje dat je stuurt wordt opgeslagen in de map "verzonden berichten" tja en als die helemaal volzit is idd je geheugen vol! Je kan dit voor de zekerheid ook checken bij de "geheugen" optie die onder menu "10 - toepassingen" zit! hier wordt je vrije geheugen weergegeven! mocht dit allemaal niet het geval zijn, zul je helaas denk ik even terug naar de dealer moeten! SUC6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

FlowDesign schreef op 28 januari 2003 @ 00:39:
[...]

Vriend van mij heeft die ook besteld.
Is volgens mij een foutje ofzo, want met 2 jaar betaal je meer dan met 1 jaar abbo 8)7

BTW:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het kraken (patchen) van Logomanager v1.2.9 ?
Mij lukt het niet :(

EDIT: Kun je eik ook de kleur van 'MENU' en 'NAMEN' in het hoofdscherm veranderen ofzo? :?
Ze hebben mijn contract al ontvangen @ gsm.nl, nu moeten ze het nog bij BEN doen, OF ze zijn em al aan et versturen..... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op 27 januari 2003 @ 20:05:

Maar hoe moet het wel?
Als je hem via sms verstuurt moet je het vakje operater leeg laten, dus niets kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds geen games downloaden via WAP, hoe los ik dit op? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:11:
Ik kan nog steeds geen games downloaden via WAP, hoe los ik dit op? :'(
Zie het volgende:
Voor iedereen die bij het downloaden de melding krijgt: ongeldig bestand
moeten het volgende doen.
Ik heb de Nokia 6610 dus voor die telefoon leg ik het ff uit.
Ga in het menu naar diensten en dan naar instellingen.
Ga dan naar Actieve dienstinstellingen bewerken.
Zet vervolgens de SESSIEMODUS op doorlopend.
in de meeste gevallen staat deze op tijdelijk en dan kan je de midlets niet downloaden.
Bij mij loste het probleem zich in ieder geval op door dit op doorlopend te zetten.
Ik heb het net zelf ook meteen geprobeerd en nou lukt het inderdaad wel :). Geen problemen meer met ongeldig bestand e.d.
Succes en als je er meer van wilt lezen post hier de kewlste mobiele java midlets

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Belcompany meldde van het weekend dat de frontjes wel nog 2 maanden kunnen duren?? :?

In de vorige draad stond dat ze al ergens gesignaleerd waren, maar waren dat ook de originele frontjes?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Over dat gsm.nl en 6610 voor 99,- krijg net een mailtje dat ze hem niet in het grijs kunnen leveren, alleen zwart of wit, toen maar zwart aangevraagd. Dus ik denk dat die 99,- wel Oke is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op 27 January 2003 @ 20:05:

Maar hoe moet het wel?
Check op mijn site voor de nieuwste LM crack!

Officiële waarschuwing (ook andere software voor de Nokia 7210)

NOKIA 7210 Fansite!!!

of binnenkort volledig goed werkend via : nokia7210.cjb.net

p.s. mensen interesse om te helpen met deze site? let me know!

[ Voor 5% gewijzigd door Roelant op 28-01-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:27:
www.logogo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Heeft iemand ook tips over het verbinden met je Nokia 6610? Heb hem vanmorgen ontvangen van 2call(vrijdag besteld + dutchtone 30 <== supersnel!!). Maar nu wil ik ff plaatjes e.d. instellen via IR of hebben jullie betere ervaring met de datakabel?

Heeft iemand een goedkoop adresje voor een ir adapter? Of anders voor de datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 12:18:
[...]

Zie het volgende:

[...]

Ik heb het net zelf ook meteen geprobeerd en nou lukt het inderdaad wel :). Geen problemen meer met ongeldig bestand e.d.
Succes en als je er meer van wilt lezen post hier de kewlste mobiele java midlets
|:( FF EEN WAARSCHUWING!!!

LOGOMANAGER 2.9 via IR heeft zojuist mijn 7210 GECRASHED!!!!! de telefoon doet NIETS meer.... :'( :'( :'(

:(

:/ :| tot nadere berichting......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resetten en opnieuw proberen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 11:06:
[...]

Als je hem via sms verstuurt moet je het vakje operater leeg laten, dus niets kiezen.
Om precies te zijn moet je operator 000-00 kiezen. Dit kan gewoon met de shareware versie van het pakket, want het maakt dus niet uit of er demo in het logo komt te staan, gezien je hem niet ziet. Verder zijn met software versie 4.18 de witte pixels transparant, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 00:38:
[...]

oei nee ... ik wist niet dat dat er was, er stonden er 145 in dat verklaart VEEEEEEL 8)7 |:( |:( 8)7 Er geraken er dus wel behoorlijk veel in dan mooi zo :) maar hebben de smsjes ook te maken met de hoeveelheid afbeeldingen of zo? Of hebben die een appart stukje geheugen allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu haalt hij ze wel op, alleen ik ben dus nu bang dat hij m'n WAP verbinding laat openstaan met "doorlopend", klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 70kb vrij is dat veel? Hoeveel kb is het geheugen eigenlijk van een 6610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op de nokia site dat er 725kb shared geheugen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 15:34:
[...]

|:( FF EEN WAARSCHUWING!!!

LOGOMANAGER 2.9 via IR heeft zojuist mijn 7210 GECRASHED!!!!! de telefoon doet NIETS meer.... :'( :'( :'(

:(

:/ :| tot nadere berichting......
Je quote mijn post nou wel in jouw post, maar wat heeft heeft jouw probleem met mijn post te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 17:14:
Ik heb nog 70kb vrij is dat veel? Hoeveel kb is het geheugen eigenlijk van een 6610?
Een 6610 heeft in totaal (zonder plaatjes, ringtones en applicaties) 520kb geheugen.

Of 70kb veel is ligt helemaal aan jou.
Hoe gebruik jij het ? Ik heb namelijk zoiezo al alle standaard applicaties en plaatjes eruit gegooid (een paar tonen laten staan). En ik heb dus nu nog 330 over.

Maar als jij niks eruit heb gegooid, en een aantal applicaties op je telefoon zet ... tjah, dan is het wel weinig inderdaad. Een beetje plaatjes is ongeveer 2 - 8kb. Dus je kan gaan rekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 15:06:
[...]

Check op mijn site voor de nieuwste LM crack!

<font color="red">Officiële waarschuwing</font> (ook andere software voor de Nokia 7210)

NOKIA 7210 Fansite!!!

of binnenkort volledig goed werkend via : nokia7210.cjb.net

p.s. mensen interesse om te helpen met deze site? let me know!
Oeps! Dat mag hier niet.
Maar v1.2.9 werkt nu wel :) Thanks.
Die MobiMB is idd ook errug handig! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
Weet er iemand ook hoe ik op mijn 6610 mijn eigen e-mail berichten kan lezen ? heeft er iemand al een goede gratis e-mail midlet ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 28 January 2003 @ 12:27:
Belcompany meldde van het weekend dat de frontjes wel nog 2 maanden kunnen duren?? :?

In de vorige draad stond dat ze al ergens gesignaleerd waren, maar waren dat ook de originele frontjes?
nee dat waren NIET de originele frontjes, maar het waren ook NIET frontjes van al te beste kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Op de markt in Eindhoven (Woenselse markt) heb ik 3 of 4 maanden geleden al 7210 frontjes gezien! :+
Kwaliteit zal wel niet zo best zijn, maar de prijs zal ook wel laag zijn. :)

Ik heb trouwens een paar keer gehoord dat mensen (met voornamelijk Nokia 8210) heel erg slecht bereik hadden met een niet-origineel frontje en als ze er dan een origineel frontje op deden, het probleem verholpen was! :? Meer mensen die hier 'ervaring' mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 10:35:
[...]

nee dat waren NIET de originele frontjes, maar het waren ook NIET frontjes van al te beste kwaliteit!
Ik weet niet om welke frontjes het gaat? 6610 of 7210? maar deze zijn al wel gewoon te koop hoor, ORIGINEEL! gewoon goed zoeken, T for telecom, Phonehouse enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

FlowDesign schreef op 29 januari 2003 @ 13:54:
Op de markt in Eindhoven (Woenselse markt) heb ik 3 of 4 maanden geleden al 7210 frontjes gezien! :+
Kwaliteit zal wel niet zo best zijn, maar de prijs zal ook wel laag zijn. :)

Ik heb trouwens een paar keer gehoord dat mensen (met voornamelijk Nokia 8210) heel erg slecht bereik hadden met een niet-origineel frontje en als ze er dan een origineel frontje op deden, het probleem verholpen was! :? Meer mensen die hier 'ervaring' mee hebben?
Yep, had het zelf ook met een imitatie frontje, ontvangst was echt duidelijk minder, toen ik het originele frontje weer terugzette was het weer in orde.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
las vandaag in de metro www.clubmetro.nl de volgende aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubmetro.nl/ilib/NL/2388.jpg
Nokia 6610 i.c.m. 1-jarig Dutchtone Allin €40 voor €69,-

op zich niet bijster goedkoop, zij het dat je geen aansluitkosten betaalt en ook nog eens die camera headset van €119 er gratis bij krijgt! Ik heb hem voor m'n broertje besteld; die belt niet zo veel, maar na 6 maanden zet ik dat abonnement dan ook lekker om naar een Allin €20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:50:
Heeft er iemand ervaringen met Dutchtone (binnenkort Orange) ?
Of zou je Ben (T-Mobile) aanraden ? Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen tussen deze 2 , wel lichte voorkeur voor Dutchtone.
ik zou eerst een postcodecheck bij bieden doen ... als ze zeggen goede dekking = dekking normaal, normale dekking = slechte dekking binnenshuis :P

als de dekking gelijk is, zou ik dutchtone nemen, dan zit alles in je bundel (bijv gprs, bellen vanuit en naar het buitenland, smsjes, mmsjes, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Gunner schreef op 28 January 2003 @ 12:27:

Frontjes van de 6610 zijn al op voorraad in de winkels, 7210 heb ik iig nog niet bij mijn eigen filiaal ontdekt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-D-Jay- schreef op 30 januari 2003 @ 10:29:
[...]

ik zou eerst een postcodecheck bij bieden doen ... als ze zeggen goede dekking = dekking normaal, normale dekking = slechte dekking binnenshuis :P

als de dekking gelijk is, zou ik dutchtone nemen, dan zit alles in je bundel (bijv gprs, bellen vanuit en naar het buitenland, smsjes, mmsjes, etc)
Ehrm ..... dacht toch echt dat Dutchtone geen MMS ondersteuning had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 30 januari 2003 @ 10:19:

[afbeelding]

op zich niet bijster goedkoop, zij het dat je geen aansluitkosten betaalt en ook nog eens die camera headset van €119 er gratis bij krijgt! Ik heb hem voor m'n broertje besteld; die belt niet zo veel, maar na 6 maanden zet ik dat abonnement dan ook lekker om naar een Allin €20 :P
Volgens mij kan je hem niet zomaar omzetten naar een lager abbo ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou het wel heel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Beetje jammer wel dat van de originele frontjes voor de 7210 er eigenlijk maar één mooie kleur bij zit en die heb ik al! :D
Rara welke kleur heb ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 12:42:
[...]

Volgens mij kan je hem niet zomaar omzetten naar een lager abbo ???
kan wel! heet tegenwoordig BEST FIT van Orange/Dutchtone, als jij na 6 maanden je contract hebben, wil overstappen naar een lagere bundel kan dat! Enige maar is dat ze kijken naar jouw laatste 3 rekeningen en als die gewoon bijv. €40 zijn, mag je niet naar een Allin €20.

Maar zoals ik zei, belt m'n broertje bijna niet dus die houdt iedere maand meer dan €20 over, wat ie onbeperkt mee kan nemen en ik kan dan mooi het abonnement na 6 maanden downgraden naar een Allin €20 of zelfs Allin €15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op 30 januari 2003 @ 12:56:
Beetje jammer wel dat van de originele frontjes voor de 7210 er eigenlijk maar één mooie kleur bij zit en die heb ik al! :D
Rara welke kleur heb ik... ;)
Geen idee... Ik vind persoonlijk die grijs-groene het mooist, maar deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Ik vind ze bijna allemaal wel mooi, ik heb Turqoise, Zwart, Bruin, Geel en Rood! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 30 januari 2003 @ 10:19:

[afbeelding]

Huh ????? Kan dat nu ? Lekker eerst 40 euro en dan na 6 maanden weer 20 euro. is dat zo makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 15:16:
[...]

Geen idee... Ik vind persoonlijk die grijs-groene het mooist, maar deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Ik vind ze bijna allemaal wel mooi, ik heb Turqoise, Zwart, Bruin, Geel en Rood! >:)
Jij bent echt een freak! ;) :D

Ik heb alleen de turquoise, die vinnik het mooist 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Wie weet het telefoon nummer van deze helpdesk?

Ik had een spel besteld, maar hij kwam maar niet aan. Om 10 uur vannacht kreeg ik een bookmark van dit bedrijf en kon ik mijn game downloaden. Mooi niet dus! Ik kreeg de melding dat het bestand niet geldig was.....(@#$&!#@$!@) later nog 's geprobeerd, zelfde probleem.

Nu wil ik weer proberen en krijg ik de melding dat mijn toegang expired is :| Eikels!

Het nummer is 0909 900 90 38

http://www.msn.nl/communi...n/mobilegames/default.asp

Heeft iemand nog meer ervaring met deze dienst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
mensen, ik heb m'n 6610 erg mooi toestel :P , enige minpuntje ik kon alleen kiezen tussen wit en zwart. Beiden vind ik persoonlijk niet erg mooi, (ben voor wit gegaan) maar ik d8 meteen ff een nieuw frontje halen (Blauw!! :9~ ) maar die blijken nergens te krijgen :( .
Ik ben in utrecht , nieuwegein, ijsselstein en breda overal geweest, en kom niet verder dan een grijze een rode en een paar witten en zwarten.
Mijn vraag dus, heeft iemand ergens blauwe frontjes te koop gezien? maakt niet uit waar in nederland...
avb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een goede site.
Save as... en dan via iR op de GSM zetten met de PC Suite van Nokia.
Werkt perfect.

Alleen ziet het er op de nokia altijd minder uit dan op je monitor. Natuurlijk doordat er minder kleuren zijn.
Is er geen programma waarmee je dit kunt optimaliseren ?

Jammer genoeg doen de animated gif smilies het niet. Je ziet dan alleen het eerste plaatje.
Iemand dit al geprobeerd met de software update die er is, 4.18 meen ik ?
Zelf heb ik nog 3.09

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 10:24:
[...]
Alleen ziet het er op de nokia altijd minder uit dan op je monitor. Natuurlijk doordat er minder kleuren zijn.
Is er geen programma waarmee je dit kunt optimaliseren ?
Ik sla zowieso alles op als .jpeg want als ik als .gif opsla dan zien veel plaatjes er echt lelijk uit! Maar ehm.. 4096 kleuren is gewoon max. Dus het beste kun je als .jpeg opslaan en voor kwaliteit 100 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Ik heb toch best een mooie achtergrond van me vriendin op me 7210 als jpg en die ziet er erg mooi uit.

Ik heb trouwens wel dat als ik de helderheid te licht instel dan zie je het scherm "lopen". Soort van strepen van links naar rechts.

Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master__R schreef op 31 januari 2003 @ 12:08:
Ik heb toch best een mooie achtergrond van me vriendin op me 7210 als jpg en die ziet er erg mooi uit.

Ik heb trouwens wel dat als ik de helderheid te licht instel dan zie je het scherm "lopen". Soort van strepen van links naar rechts.

Heeft iemand dit ook?
Ja....dat heb ik ook met me 6610. maar ik heb het alleen als ik een spel speel. Maar echt storend vind ik het niet. Zou mooier zijn geweest als het niet zo was, maar goed...
Ook heb ik al eens gehad dat het scherm heel erg donker werd. Maar alleen tijdens het spel Bounce. En dan ging je terug naar het menu en dan bleef het ook heel donker. Afbeeldingen werden dan ook heel wazig. Te vergelijken met als je je contrast van je pc scherm heel donker zet en dan op 256 kleuren :( . Reset van de telefoon was dan de oplossing

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 12:19 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
ik ga dit toestel vanmiddag halen icm een Ben© Extra abo. 2 jarig en dan is de 6610 gratis :P Maar ik zie iedereen hier praten over een iRDa verbinding :? Is t een optie om b.v. een Sitecom USB 2 IRDA connector te kopen, gaat dit werken icm die Nokia 6610 en Nokia PC Suite of Logomanager?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je maar iRDA connector hebt die kan zenden en ontvangen. Anders schiet het niet op :)
Dat ding is wel rete duur. 80 euro ?!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:24
Master__R schreef op 31 januari 2003 @ 12:08:

Heeft iemand dit ook?
jep.. dat heb ik ook met m'n 6610.., dat "lopen". Soms is het er.. en soms is het weer weg.. Heeft misschien met de kou te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ja\ volgens mij ook ja, hoe kouder hoe meer strepen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12-09 19:34
Homedisc schreef op 27 januari 2003 @ 09:36:
Wat is het verschil tussen de 6610 en de 7210?
Eigenlijk niets, alleen het frontje is anders.
Zit het prijsverschil hem dan enkel maar in de "naam"?

Is er trouwens bij 1 van beide toestellen een datakabel bijgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Laagvliegerke schreef op 31 January 2003 @ 19:12:
[...]

Zit het prijsverschil hem dan enkel maar in de "naam"?

Is er trouwens bij 1 van beide toestellen een datakabel bijgeleverd?
Bij geen van beide toestellen zit een datakabel meegeleverd.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Laatst online: 11:22

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb sinds vanmiddag de 7210 (gratis gekregen bij contractverlenging van Vodafone 500 :7) en hij bevalt vooralsnog goed. Mooi, helder scherm, lekker snel en veel mogelijkheden. Nu eens spelen met die PC suite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
superjoost schreef op 31 januari 2003 @ 18:00:
[...]
jep.. dat heb ik ook met m'n 6610.., dat "lopen". Soms is het er.. en soms is het weer weg.. Heeft misschien met de kou te maken ?
Ik denk dat het gewoon aan het type scherm ligt. Doordat het een soort :? TFT-scherm is.
Of praat ik nu helemaal poep :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
JA man! Ik heb dat lopen ook. Moet je 's Lake.jpg als achtergrond doen, en dan gaat het beeld ook lopen. Is dit normaal? Lijkt me toch niet? Ook als ik Bounce speel gaat het beeld een beetje flikkeren. Hoe langer je speelt hoe harder het gaat. Is toch niet normaal lijkt me zo? Kun je hier wat tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een van de eerste 7210's en toen viel dat lopen mij ook op, daarna kreeg ik een 6610 bij een abo en die had dat helemaal niet, dat scherm was ook veel mooier, veel helderder (nee, lag niet aan de instellingen), dus volgens mij zitten er een paar toestellen tussen met een vreemd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook dat lopen in het beeld. Die van mij is pas 2 weken oud. Ik heb ook al een keer gehad dat hij vastloopt tijdens het spelen van Bounce en dat het scherm opeens donkerder wordt tijdens Bounce. O ja ik heb trouwens nog versie 3.09

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Speedy_Gonzalez schreef op 27 januari 2003 @ 11:38:
MIschien dat in dit nieuwe topic iemand ff kan kijken in zijn 6610 hoeveel geheugen hij vrij heeft na de upgrade van 4.18

Of ben ik de enigste hier met 4.18 in z'n 6610 ???
Ik heb de mijne gisteren gehaald, ik heb 3.09. (02-10-02, NHL-4U)
ErikH schreef op 27 januari 2003 @ 12:59:
Heeft iemand trouwens de carkit voor deze telefoon al. Ik wil hem kopen maar benbenieuwd naar de geluidskwaliteit enzo (al vast wel goed zittenmaar ik zou graag ervaringen van anderen lezen)
Ik heb hem besteld, krijg hem maandag of dinsdag, vriendje van me heeft hem al.
Het is de Cark126 met de BMC15S (houder). Ik heb er € 135,- voor moeten betalen.

[ Voor 40% gewijzigd door Floor-is op 01-02-2003 12:22 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

koen schreef op 30 januari 2003 @ 15:06:
kan wel! heet tegenwoordig BEST FIT van Orange/Dutchtone, als jij na 6 maanden je contract hebben, wil overstappen naar een lagere bundel kan dat! Enige maar is dat ze kijken naar jouw laatste 3 rekeningen en als die gewoon bijv. €40 zijn, mag je niet naar een Allin €20.
Hoe zit dat bij andere providers?

Stel dat ik een 1 jarig Ben abbo neem van 22,50 euro, kan ik dan na een paar maanden switchen naar een goedkoper abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Bij ben mag je geloof ik om de 4 maand een trapje lager gaan qua abo, maar elke dag een stap hoger(Of was dit bij vodafone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Net bij Mobelle.nl een polyphonic ringtone besteld voor mijn 6610, eerst SMS a €1,10 pob gestuurd naar 4777 dan krijg ik een bestel nr. dan WAPPEN, en vervolgens wat invoeren (tel nr. en bestel nummer) staat er welke ringtone, en dan downloaden. Ik w8'en en w8'en dan staat er gegevens niet beschikbaar oid, of time-out! :( Ik opnieuw proberen, staat er "deze ringtone is al gedownload, bestel een nwe" :( Hier wordt je toch simpel van :?

tot 2 x toe geprobeerd, maar nix lukte. Heb de BenWAP instellingen en gewapt naar http://waptone.nl, wie weet wat ik kan doen? Kreeg wel tijdens het downen een SMS, met veel plezier met je ringtone e.d. :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Kijk even op de vorige pagina mijn eerste post. Ik heb hetzelfde gehad. Eikels!

Maar kweet niet of dat hetzelfde bedfrjif is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Je moet er ook niet voor gaan betalen |:(
Je moet gewoon een tweaker liev aankijken en vragen om en WAP-adres...

* FitNiX Vandaag erg lievvvv is: :P
http://www.digidots.co.uk/wap/index.wml
http://www.polyheaven.host.sk/wap/wap.wml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Nu wil ik ook een nokia 6610 kopen, maar ik wil wel mijn huidige contract huiden. Deze wil ik dus verlengen. No biggie zou je zeggen, maar er is dus iets raars.

Ik heb nu een Ben Vaak abo deze wil ik voor 1 jaar verlengen. Dan heb ik dus 1 jaar lang voor 22,50 150 belminuten. Als ik dan een 6610 erbij wil nemen kost deze mij ongeveer 190 euro als ik hem bestel bij Telecom.nu.
Echter als ik bij Telecom.nu een nieuw contract afsluit, Ben Vaak 1 jaar, dan kost de 6610 mij 'maar' 120 euro. Dat klopt toch niet!
Dat zou op zijn minst even duur moeten zijn.

Ik wil mijn nummer gewoon houden, maar dat kost mij dus 70 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

der is toch iets zoals nummer behoud ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpiefox op 01-02-2003 20:58 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Nummerbehoud is er inderdaad, maar alleen als je tussen providers wisselt. Dus van Ben > Vodafone of van Dutchtone > KPN. Nu hou je je contract, maar daar krijg je zeg maar een beloning voor. Je mag niet je nummer meenemen van Ben > Ben of van Vodafone > Vodafone.

Echter op deze manier komt het op mij over alsof ik een straf krijg, omdat ik mijn nummer wil houden. Dat komt bij mij dus niet goed over.

Hmm, ik kan natuurlijk van Ben naar O2 gaan, die voeren veranderingen door, dus dan stap ik daar meteen op en ga ik vervolgens meteen terug naar Ben. Beetje mijl op zeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraag over de 7210....ik wilde de tijden wissen van hoeveel ik gebeld heb omdat ik van februari dat wil kunnen zien....en dan vraagt hij een beveiligings code. Welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeeWee> Die telecom aanbieders gingen er vanuit dat een bepaald percentage van hun abbonees langer dan een jaar bij hun zou blijven, en meer ging bellen dan hun belbundel. Daarom krijg (kreeg) ze zulke idioot hoge kortingen op je toestel. Dat je nu een nieuwe telefoon krijgt bij een abbonementverlenging is alleen omdat er nu een ontzettend heftige concurrentiestrijd is. Door de nummerportering is het een stuk makkelijker om over te stappen naar een concurrent!

Wat mijn punt dus is: Je krijgt geen straf, en zelfs niet minder beloning. Je hebt een jaar geleden al een toestel met veel korting gekregen!

Ik zou blij zijn met wat je nu kan krijgen, over een tijdje ga je veel meer voor je toestel betalen, kijk maar es bij andere providers dan Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 23:06:
Wat mijn punt dus is: Je krijgt geen straf, en zelfs niet minder beloning. Je hebt een jaar geleden al een toestel met veel korting gekregen!

Ik zou blij zijn met wat je nu kan krijgen, over een tijdje ga je veel meer voor je toestel betalen, kijk maar es bij andere providers dan Ben.
Ok, dat andere providers duurder zijn met hun telefoons dat weet ik. Vodafone is veel duurder dan Ben.

Ik vind het alleen raar dat het voor mij nu financieel nadelig is om een abonnementsvorm te behouden. Een nieuwe afsluiting is voor mij voordeliger. Ik ben tot op zekere hoogte wel bereid om wat te betalen voor het behouden van mijn telefoon, maar 70 euro is voor mij toch nog altijd veel geld. Dus vraag ik me af waar die vandaag komt.
Bij GSM.nl is het nog veel erger. Een nieuw abonnement is 99 euro incl telefoon, maar verlenging 250 euro.

offtopic:
Ik heb mijn huidige telefoon al twee jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 22:14:
ff vraag over de 7210....ik wilde de tijden wissen van hoeveel ik gebeld heb omdat ik van februari dat wil kunnen zien....en dan vraagt hij een beveiligings code. Welke is dat?
Standaard is het 12345, dat staat als het goed is gewoon in je handleiding hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je op deze telefoons de zelfde spelletjes spelen als op de
7650?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 11:54:
kan je op deze telefoons de zelfde spelletjes spelen als op de
7650?
Nee....alle spellen van de 6610/7210 kunnen wel op de 7650,maar andersom niet. Komt omdat er andere software draait op de 7650. Voor die phone heb je helemaal goede spellen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 12:13:
[...]

Nee....alle spellen van de 6610/7210 kunnen wel op de 7650,maar andersom niet. Komt omdat er andere software draait op de 7650. Voor die phone heb je helemaal goede spellen zitten
dus geen doom en streetfighter op 6610 of 7210 :'(
(ook niet met nieuwe firmwares ofzo
?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 februari 2003 @ 18:13:
Net bij Mobelle.nl een polyphonic ringtone besteld voor mijn 6610, eerst SMS a €1,10 pob gestuurd naar 4777 dan krijg ik een bestel nr. dan WAPPEN, en vervolgens wat invoeren (tel nr. en bestel nummer) staat er welke ringtone, en dan downloaden. Ik w8'en en w8'en dan staat er gegevens niet beschikbaar oid, of time-out! :( Ik opnieuw proberen, staat er "deze ringtone is al gedownload, bestel een nwe" :( Hier wordt je toch simpel van :?

tot 2 x toe geprobeerd, maar nix lukte. Heb de BenWAP instellingen en gewapt naar http://waptone.nl, wie weet wat ik kan doen? Kreeg wel tijdens het downen een SMS, met veel plezier met je ringtone e.d. :(
Hier heb je een link met heel veel GRATIS poly ringtones http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 16:52
Peewee schreef op 01 februari 2003 @ 23:35:
[...]

Ok, dat andere providers duurder zijn met hun telefoons dat weet ik. Vodafone is veel duurder dan Ben.

Ik vind het alleen raar dat het voor mij nu financieel nadelig is om een abonnementsvorm te behouden. Een nieuwe afsluiting is voor mij voordeliger. Ik ben tot op zekere hoogte wel bereid om wat te betalen voor het behouden van mijn telefoon, maar 70 euro is voor mij toch nog altijd veel geld. Dus vraag ik me af waar die vandaag komt.
Bij GSM.nl is het nog veel erger. Een nieuw abonnement is 99 euro incl telefoon, maar verlenging 250 euro.

offtopic:
Ik heb mijn huidige telefoon al twee jaar ;)
Bij mij was het nog erger.

Ik had graag mij dutchtone abbonement verlengt met een jaar en een 6610 ebij gewild.

Alleen kostte mij dat dan ruim 450 euro.
Terwijl een nieuw contracht met hetzelfde abbonement mij ruim 200 euro goedkoper was.

Heb dus bij gsm.nl een 1 jarig contract afgesloten bij Ben met een 6610 voor maar 99 euro's

Dat scheelt

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
(hier stond onzin)

[ Voor 90% gewijzigd door dog4life op 02-02-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 16:52
Ik zie dat ie 219 Eurotjes kost???

B)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, volgens mij is het een foutje... Want als je kijkt bij het €30 abo, daar betaal je weer 99 euro. Denk gewoon dat het niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wow, dat zie ik NU ook ja... waren ze zeker aan het updaten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welke leeftijd mag je eigenlijk een abbo nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pas vanaf je 18e
maar daarvoor kun je het wel op naam van vader/moeder zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Laatst online: 11:22

Daniel

Kapitein NCC-1701
[nohtml]
Peewee schreef op 01 februari 2003 @ 23:35:
Vrij simpel: een provider heeft extra geld over voor nieuwe klanten. Tenzij jij je contract opzegt wordt het waarschijnlijk automatisch verlengd zodat de provider jou als klant behoudt zonder er iets voor te hoeven doen. Omdat het moeizaam is om je nummer mee te nemen naar een andere provider zullen de meeste mensen die geen ander nummer willen bij dezelfde provider blijven. Dus een provider doet simpelweg minder moeite om die klanten te behouden, omdat een groot deel toch wel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Hebben jullie ook bij je 7210 (of 6610) dat je frontje na een tijdje wat 'losser' gaat zitten? :?
Vastwel, ik had het nml. ook bij m'n 3210 :( And it sucks.

Mijn scherm 'loopt' trouwens ook, verticale strepen van rechts naar links. (7210 v3.09)
Dat komt doordat de toegangstijd van het LCD-schermpje wat er in zit eigenlijk ietsje te laag is, denk ik. Zie het als een soort ghosten op een TFT als je een snel spel speelt op je PC. Beetje jammer van Nokia, maar 7210 is en blijft 1337 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hier nog een leuke site waar ze gratis ringtones hebben

www.matrixm.com
Hier even registreren en dan kan je uit de GRATIS ringtones lijst verschillende ringtones downloaden

EDIT:
Hier nog een site waar je gratis plaatjes kan downloaden. www.logogo.com

[ Voor 20% gewijzigd door Alpha-sphere op 03-02-2003 01:38 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

FlowDesign schreef op 02 February 2003 @ 23:07:
Hebben jullie ook bij je 7210 (of 6610) dat je frontje na een tijdje wat 'losser' gaat zitten? :?

maar 7210 is en blijft 1337 8-)
alleen op het punt waar de 'bevel' (opstaand randje) zit daar lijkt het of zit het frontje wat los, maar voor de rest heb ik geen problemen....

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste