Ik had net BEN-Relatiebeheer aan de lijn. Dit is lekker wazig...:
Ik loop al heel erg lang vrij rond met mijn abonnement. Ik heb ooit mijn KPN-prepaid kaart om laten zetten naar een Ben-Vaak abonement. Zonder toestel toen, want ik had al een Nokia 6150 (toen het allernieuwste

).
Ik heb dus een Ben-Vaak abo op de oude voorwaarden, en die wil ik uiteraard behouden..
Nu had ik begin januari de klantenservice van Ben aan de telefoon, die verwezen mij door naar de afdeling relatiebeheer. Die kerel wist mij te vertellen dat ze de nieuwe nokia's aan het eind van januari binnen zouden krijgen. Op dat moment had ie alleen de Nokia 8310 en 6510 als nieuwste toestellen bij een contractverlening.
Ik heb toen ook op internet gekeken naar contractverlengingen, alleen bij relatiebeheer houden ze dus rekening met een aantal zaken, zoals op tijd betalen, belbundel verbellen, enzovoort. Oftewel hetgeen ze op verdienen, en dat was bij mij uitstekend.
Hij raadde me dus aan na een week of 2 terug te bellen. Dat deed ik dus net. Ze hebben de Nokia 7650 nog niet binnen, terwijl landelijk de actie al zowat af is gelopen. Dit toestel trok mijn belangstelling wel. Hij verwachtte deze pas over 3 weken binnen te krijgen.
Ook de Nokia 6610 had ie niet, en hij verwachtte ook niet dat ie deze binnen zou komen.

En dit waren juist de 2 toestellen waar ik tussen zat te twijfelen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe nokia, omdat ik er hier al wat van versleten heb. Hij had wel de Nokia 8310 en 8210, de 6510, 5210, 3410, 6310i en 7210.
Het laatsgenoemde toestel kon hij me aanbieden voor 145 euro bij 1jarige verlenging, en gratiz bij 2jarige verlenging.
Ik begrijp nu dat de 7210 en 6610 precies gelijk zijn, behalve de buitenkant..?!?
Ik zit namelijk nu te tweifelen tussen de 7210, de 6310i (vanwege mijn clark91 carkit) of nog een week of 3 wachten op de 7650. Ook kon ik eventueel 'normale' telecomdealers afgaan.
Wat ken ik nou ut beste doen volgens jullie??