Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
KeeZ schreef op 03 februari 2003 @ 09:20:
[...]

alleen op het punt waar de 'bevel' (opstaand randje) zit daar lijkt het of zit het frontje wat los, maar voor de rest heb ik geen problemen....
ik had laatst van iemand anders de 6610 in me hand en zag ik dat hij hem anders had zitten dan mij wanneer je b.v de achterkant monteerd moet eerst het bovenste deel bij de power knop vast zitten en dan verder drukken anders zit hij er maar half op :o

[ Voor 4% gewijzigd door _MaLa_ op 03-02-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu eigenlijk wel eens weten waar ik het goedkoopst icm een abb van 1 jaar een 7210 of 7650 kan halen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel online bedrijven zijn er in de telecom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een oproep aan alle Nokia 6610/7210 bezitters die ook in het bezit zijn van de volledige cark 126 carkit en de nieuwe firmware 4.18 hebben (pfff dat is eruit) B)

Is het waar dat je met de nieuwe firmware automatisch je screensaver activeert als je je Nokia erin pleurt? Ik heb echt deze info nodig voordat ik hem upgrade!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb niet die nieuwe firmware maar ik ga er zo maar even van uit dat jij die carkit hebt.

Hoe bevalt ie? Is die antenna coupler aant eraden of neit echt nodig? Geluid een beetje goed.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb het idee dat de 6610 dezelfde problemen heeft als de 6310 met stof achter het scherm. Het komt namelijk bij mij heel vaak voor dat er gewoon gigantisch veel stof achter het scherm zit of vuil en dat ik de cover moet los maken en de binnenkant schoonmaken.

Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Want ik weet wel dat ik hier geen last van had totdat ik de eerste keer de cover heb lost gemaakt, dus ik heb het idee dat je hem niet meer hetzelfde gesloten krijgt zoals hij oorspronkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
[Airwolf] schreef op 03 February 2003 @ 11:39:
Ik heb het idee dat de 6610 dezelfde problemen heeft als de 6310 met stof achter het scherm. Het komt namelijk bij mij heel vaak voor dat er gewoon gigantisch veel stof achter het scherm zit of vuil en dat ik de cover moet los maken en de binnenkant schoonmaken.

Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Want ik weet wel dat ik hier geen last van had totdat ik de eerste keer de cover heb lost gemaakt, dus ik heb het idee dat je hem niet meer hetzelfde gesloten krijgt zoals hij oorspronkelijk zat.
heb hem nu drie weken en heb hem 1 keer schoongemaakt zat een dik stuk stof achter.. als je eerst het stuk bevestigt bij de powerbutton en dan door klikt zit hij goed.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:18
Dat is idd het grote nadeel van de Xpress-on covers van Nokia, de telefoons zijn minder goed dicht en daardoor komt er veel makkelijker allerlei rotzooi in je phone. :'(
Af en toe dus idd eventjes schoonmaken.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Wow!

Dat wappen werkt echt! Zijn er nog meer mensen die gratis wap sites hebben? Graag met spelletjes.

Ik heb de volgende al.....

www.logogo.com
http://www.digidots.co.uk/wap/index.wml
http://www.polyheaven.host.sk/wap/wap.wml
http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html
http://www.matrxim.com

Nu nog spelletjes.

Of zitten die al in een ander topic?? Over die applets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
MauriX schreef op 03 February 2003 @ 19:40:
Wow!

Dat wappen werkt echt! Zijn er nog meer mensen die gratis wap sites hebben? Graag met spelletjes.

Ik heb de volgende al.....

www.logogo.com
http://www.digidots.co.uk/wap/index.wml
http://www.polyheaven.host.sk/wap/wap.wml
http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html
http://www.matrxim.com

Nu nog spelletjes.
Of zitten die al in een ander topic?? Over die applets?!
Daaro staan er er echt vet veel hoor :?
Weet niet waar jij hebt gezocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ow.....ook gratiesch?!?!?!?!

Sjorry........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik heb nu bij 2call.nl de 6610 besteld voor 128 euro met Dutchtone Allin 20 abbo.
Ben benieuwd hoe hij mij zal bevallen

[ Voor 80% gewijzigd door iZi op 03-02-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
MauriX schreef op 03 februari 2003 @ 19:47:
Ow.....ook gratiesch?!?!?!?!
Sjorry........
Jepz, helemaal gratizzz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Midlets e.d. zie post hier de kewlste mobiele java midlets
Dit topic ging o.a. over het verschil tussen 6610 en 7210 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 06:30:
Voor Midlets e.d. zie post hier de kewlste mobiele java midlets
Dit topic ging o.a. over het verschil tussen 6610 en 7210 :)
Meer over de overeenkomsten denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een paar vraagjes over de 7210:

1. Staan de knoppen echt zo onhandig? Is het vervelend bij het versturen van SMS'jes ?
2. Jullie praten over die Data Suite of zoiets ? Krijgen jullie de kabel voor de gsm op de pc aan te sluiten erbij ?

Ik ben van Belgie,dus gelden natuurlijk andere acties denk ik, hier kost de gsm 549 euro. Ik heb op de site van nokia gezien dat je zo een kabel kan bestellen, die je dan kan verbinden met je USB poort. Is de software voor je adressen en andere aan te passen er dan bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
1. ik vind de knoppen zelf helemaal niet onhandig. Gaat wel goed moet ik zeggen
2. Je krijgt er geen kabel bij

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 11:33
Ik had net BEN-Relatiebeheer aan de lijn. Dit is lekker wazig...:

Ik loop al heel erg lang vrij rond met mijn abonnement. Ik heb ooit mijn KPN-prepaid kaart om laten zetten naar een Ben-Vaak abonement. Zonder toestel toen, want ik had al een Nokia 6150 (toen het allernieuwste :D).
Ik heb dus een Ben-Vaak abo op de oude voorwaarden, en die wil ik uiteraard behouden.. :9

Nu had ik begin januari de klantenservice van Ben aan de telefoon, die verwezen mij door naar de afdeling relatiebeheer. Die kerel wist mij te vertellen dat ze de nieuwe nokia's aan het eind van januari binnen zouden krijgen. Op dat moment had ie alleen de Nokia 8310 en 6510 als nieuwste toestellen bij een contractverlening. :/

Ik heb toen ook op internet gekeken naar contractverlengingen, alleen bij relatiebeheer houden ze dus rekening met een aantal zaken, zoals op tijd betalen, belbundel verbellen, enzovoort. Oftewel hetgeen ze op verdienen, en dat was bij mij uitstekend.

Hij raadde me dus aan na een week of 2 terug te bellen. Dat deed ik dus net. Ze hebben de Nokia 7650 nog niet binnen, terwijl landelijk de actie al zowat af is gelopen. Dit toestel trok mijn belangstelling wel. Hij verwachtte deze pas over 3 weken binnen te krijgen.
Ook de Nokia 6610 had ie niet, en hij verwachtte ook niet dat ie deze binnen zou komen. |:(
En dit waren juist de 2 toestellen waar ik tussen zat te twijfelen. ;(

Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe nokia, omdat ik er hier al wat van versleten heb. Hij had wel de Nokia 8310 en 8210, de 6510, 5210, 3410, 6310i en 7210.
Het laatsgenoemde toestel kon hij me aanbieden voor 145 euro bij 1jarige verlenging, en gratiz bij 2jarige verlenging.

Ik begrijp nu dat de 7210 en 6610 precies gelijk zijn, behalve de buitenkant..?!?
Ik zit namelijk nu te tweifelen tussen de 7210, de 6310i (vanwege mijn clark91 carkit) of nog een week of 3 wachten op de 7650. Ook kon ik eventueel 'normale' telecomdealers afgaan. 8)7

Wat ken ik nou ut beste doen volgens jullie??

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Jochen_H schreef op 04 February 2003 @ 12:26:

1. Staan de knoppen echt zo onhandig? Is het vervelend bij het versturen van SMS'jes ?
Nee, het is in het begin wel even wennen maar dan heb je nergens last meer van.

2. Jullie praten over die Data Suite of zoiets ? Krijgen jullie de kabel voor de gsm op de pc aan te sluiten erbij ?
Nee, ik kreeg er alleen een headset bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Master__R op 04-02-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Savages schreef op 04 februari 2003 @ 17:28:

Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe nokia, omdat ik er hier al wat van versleten heb. Hij had wel de Nokia 8310 en 8210, de 6510, 5210, 3410, 6310i en 7210.
Het laatsgenoemde toestel kon hij me aanbieden voor 145 euro bij 1jarige verlenging, en gratiz bij 2jarige verlenging.

Ik begrijp nu dat de 7210 en 6610 precies gelijk zijn, behalve de buitenkant..?!?
Ik zit namelijk nu te tweifelen tussen de 7210, de 6310i (vanwege mijn clark91 carkit) of nog een week of 3 wachten op de 7650. Ook kon ik eventueel 'normale' telecomdealers afgaan. 8)7

Toen ik 3 weken geleden belde hadden ze de 7210 niet eens! 8)7
Maar die zou ik wel nemen als ik jou was, zeker als je toch je Ben Vaak wil houden (voor 2 jaar), want dan issie gratiez.

PS. 7650 = koelkast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Even een vraagje. Heb sinds vandaag de 6610, maar bij GPRS ed vraagt ie om een IP adres. Wat moet ik daarmee ? Ergens invoeren ofzo? En hoe kom ik eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

best al vette site voor Nokia 7210 en growing!!!

http://members.lycos.nl/sretep002/test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 00:58

Mij lijkt de 6610 het leukste en het mooiste. Mooi cameraatje in het snoer enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat info te zoeken over de 7210, die mij wel aanstond, maar toen zag ik de 7250 binnekort beschikbaar zou zijn. Deze heeft ingebouwde camera, wat mij eigenlijk beter ligt dan een camera aan een snoer. Hij komt in Q1, dus voor 31maart moet deze op de markt komen, wat dus eigenlijk niet zo heel lang meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 04 februari 2003 @ 19:39:
Even een vraagje. Heb sinds vandaag de 6610, maar bij GPRS ed vraagt ie om een IP adres. Wat moet ik daarmee ? Ergens invoeren ofzo? En hoe kom ik eraan?
Ligt eraan wie je provider is. Je kan bij de meeste providers op hun site een smsje laten sturen met alle gegevens. Dan komt er te staan : dienst instellingen ontvangen. Dan hoef je alleen maar op opslaan te drukken en je kan aan de gang. Wel even bij instellingen van je wap 'sessie modus' doorlopend aan zetten i.p.v. tijdelijk.
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 23:43:
Ik zat info te zoeken over de 7210, die mij wel aanstond, maar toen zag ik de 7250 binnekort beschikbaar zou zijn. Deze heeft ingebouwde camera, wat mij eigenlijk beter ligt dan een camera aan een snoer. Hij komt in Q1, dus voor 31maart moet deze op de markt komen, wat dus eigenlijk niet zo heel lang meer is.
Alleen heel jammer dat hij groter is en een antenne heeft. Alleen die antenne is voor mij al een rede om de telefoon niet te nemen. Heel vervelend als je hem in je broekzak hebt bijv. Was in de war met met de 6650 |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar jij een antenne ziet, maar ik zie er geen hoor. En groter is hij ook niet. De 7210 is 106x45x17,5 en de 7250 is 105x44x19. Het enigste verschil is dat de 7250 10g meer weegt dan de 7210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 08:53:
Ik weet niet waar jij een antenne ziet, maar ik zie er geen hoor. En groter is hij ook niet. De 7210 is 106x45x17,5 en de 7250 is 105x44x19. Het enigste verschil is dat de 7250 10g meer weegt dan de 7210.
En een camera onboard heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, weet iemand wat ie (meer) zou kunnen gaan kosten?? Ga binnenkort nl mijn contract verlengen of een nieuwe afsluiten. Val in categorie zilver (d*tone), dus da's ni zo geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Ik heb gister maar eens een Nokia 6100 aangeschaft.
Weet er iemand de verschillen tussen de 7210, 6610 en de 6100?
Ok, 1 ding weet ik, das de radio.

(k dacht, k plaats t maar in dit topic ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Woei!!! Ik heb mijn 6610 binnen!!! :9~ hijs echt cool, vette look (niet te fancy :P)
Over de radio, kun je niet simpel nog zo'n headset kopen, en dan de oordopjes eraf, weerstandje eraan. Zo klein mogelijk te maken, zo kun je dan de radio op speaker zetten zonder de hele mik mak van een bedrading mee te nemen? *D :) Hoeveel kost eik een headsetje?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Savages schreef op 04 February 2003 @ 17:28:
een hoop over Ben contract verlenging
De korting die je krijgt bij een Ben verlenging vanuit het Ben hoofdkantoor zelf is alleen gebaseerd op je belgedrag van de afgelopen 6 maanden, rest is onzin (ja, als je je rekeningen niet betaald kan je niet verlengen, duh)

We (ik werk op Contract Renewal) hebben het een paar maanden alleen met de T68i , 8310 en 6510 moeten doen als 'high-end' :r Maar we hebben nu dus de 7210 erbij gekregen zoals die knakker je al vertelde.
Zover ik wist zou de 7650 er ook bij komen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik verwacht niet dat de 6610 uberhaubt in het pakket komt (voorlopig)

We hebben 'niks' met landelijke actie's te maken, die zijn georienteerd op dealers.
Je kan idd net zo makkelijk naar een andere dealer gaan. Zou ik ook doen als ik daar een betere aanbieding zou krijgen.
Persoonlijk vind ik 7210 gratis bij 2j Ben Vaak :P

We hebben ook Samsung A800 btw :D Vaag dattie een 8210 aanbood, zal wel oude lading zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door Selachii op 06-02-2003 15:19 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

[off topic]
even snel tussendoor, is gesprekskosten tonen nu wel of niet gratis? (ben)

--
Damn, ik heb geen IrDa poort, maar mijn vaders laptop van de zaak wel, met WindowsNT4 erop, ja en Nokia PC Suite wil dus niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
ND schreef op 06 februari 2003 @ 15:01:
Woei!!! Ik heb mijn 6610 binnen!!! :9~ hijs echt cool, vette look (niet te fancy :P)
Over de radio, kun je niet simpel nog zo'n headset kopen, en dan de oordopjes eraf, weerstandje eraan. Zo klein mogelijk te maken, zo kun je dan de radio op speaker zetten zonder de hele mik mak van een bedrading mee te nemen? *D :) Hoeveel kost eik een headsetje?
Nope dat kan niet, je headset is de antenne ervoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu echt zo dat de telefoon technis gelijk zijn? Dan snap ik het prijs verschil tussen beiden niet.

Volgens mij, als ik het zo bekijk, dan heeft de 6610 toch wel wat meer voordelen:
6610
- Build-in handsfree
- Xpress-on covers
- Polyphonic ring tones (MIDI)
- MMS
- Profiles
- Ascending ringing tones
- Personal alert tones
31 + 20 custom sounds
300 names x3 numbers
In shared memory:
- Phonebook
- 75 text messages
- 250 calendar notes
- 6 Java apps, 64 kB each
- 35 images

tegenover
7210
- Xpress-on covers
- Polyphonic ring tones
- MMS
- Profiles
- Ascending ringing tones
- Personal alert tones
20 + 15 polyphonic
500 names x3 numbers
- 3 phone numbers per name
- 150 text messages
- 100-250 calendar notes

Maar waarom er nu meer tel. nr's in de 7210 kunnen is me een raadsel.
Volgens mij zijn het als je de details bekijkt toch verschillende telefoons. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, over nr. meenemen. Is het nu zo, dat als je naar bijv. Dtone overgaat, dat je dan je nummer van kpn direct mee kunt nemen? Of ben je dan nog 3 maanden aan KPN :r verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik ga mijn d*tone abo opzeggen en de 6610 bestellen, ben er nog niet uit of ik E20 of E30 abo ga nemen... Heb nu 20, maar dankzij mijn EX zat ik altijd over de 30 euro :) Maar aangezien het mijn ex is... Ga hem denk ik via gsm.nl bestellen, geen aansluitkosten, en dan komt ie op 150 of 38 euro :) (Mijn 8310 kan ik kwijt voor 165, als 't goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

ND schreef op 06 February 2003 @ 16:24:
[off topic]
even snel tussendoor, is gesprekskosten tonen nu wel of niet gratis? (ben)

--
Damn, ik heb geen IrDa poort, maar mijn vaders laptop van de zaak wel, met WindowsNT4 erop, ja en Nokia PC Suite wil dus niet |:(
Hms, heb zelfbouw IRDA poorten op inet gevonden, beters! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 20:14
Ik had eerst ook een 6610. Maar het frontje bleek los te zitten... ik terug naar de winkel (2 keer) zij bellen met Nokia.. ze kenden het probleem niet terwijl ik bij de Dutchtone winkel was geweest en zij zeiden dat het een veel voorkomend probleem was.

Ik ben van hot neer her gerend.. maar uiteindelijk heb ik €55 bij betaald en een 6100 gekocht.. dan maar geen radio maar wel een stevige telefoon en geen slappe hap zoals de 6610 (in mijn geval dan en bij andere 6610s die ze in die winkel hadden)

Maar hoe kan ik de versie zien van de firmware in mijn tel en hoe te upgraden? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Voor het wappen, op welke instelling moet 'gegevens drager' staan? GPRS drager of GSM-gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 1 week de 6610

maar wat een wereld telefoon, heb geen last van lost zittende frontjes of andere mankementen. Ga straks of morgen even kijken voor infrarood module, zodat ik hem kan synchroniseren met de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6610 en de 7210 zijn helemaal hetzelfde aan de binnenkant alleen de buitenkant is anders. De 6610 vind ik mooier en datie makkelijker is , is een feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

ah k*t heb mijn pin2 code geblokkeerd :( (kwou in gesprekskosten eenheden kijken, jah 3x verkeerde code ingetoetst, omdat ik niet eens een pin2 code had |:( En nu? (heb je die wel nodig als abonnee @ Ben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
Selachii schreef op 06 februari 2003 @ 15:18:
[...]

De korting die je krijgt bij een Ben verlenging vanuit het Ben hoofdkantoor zelf is alleen gebaseerd op je belgedrag van de afgelopen 6 maanden, rest is onzin (ja, als je je rekeningen niet betaald kan je niet verlengen, duh)

We (ik werk op Contract Renewal) hebben het een paar maanden alleen met de T68i , 8310 en 6510 moeten doen als 'high-end' :r Maar we hebben nu dus de 7210 erbij gekregen zoals die knakker je al vertelde.
Zover ik wist zou de 7650 er ook bij komen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik verwacht niet dat de 6610 uberhaubt in het pakket komt (voorlopig)

We hebben 'niks' met landelijke actie's te maken, die zijn georienteerd op dealers.
Je kan idd net zo makkelijk naar een andere dealer gaan. Zou ik ook doen als ik daar een betere aanbieding zou krijgen.
Persoonlijk vind ik 7210 gratis bij 2j Ben Vaak :P

We hebben ook Samsung A800 btw :D Vaag dattie een 8210 aanbood, zal wel oude lading zijn :)
tnx for the reactie! Ik snap niet dat ze de 6610 dan ook niet in dat pakket opnemen.. Dat toestel is gelijk aan de 7210, maar ziet er alleen veel zakelijker uit... beetje rare actie hoor.. |:(

Die Samsung A800 kan ik ook gratiz krijgen ja, bij een 1 jaar verlenging. Ben net op zoek gegaan naar info over dit toestel, maar ik vind het niks hoor. Geen kleurenscherm, atenne erop, enzovoort. dan kan ik volgens mij net zo goed een Nokia 6310i nemen... De specificaties zijn zo te zien vrijwel gelijk, en die past ook nog eens in de carkit die ik nu heb.. :z

Bij een telecomdealer zijn de prijzen vaak een stuk duurder. Ik val in de hoogste categorie volgens die kerel die ik aan de telefoon had, vandaar dat em liever daar bestel.. veel meer korting! :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Savages op 07-02-2003 18:45 ]

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savages schreef op 07 February 2003 @ 18:42:
[...]

tnx for the reactie! Ik snap niet dat ze de 6610 dan ook niet in dat pakket opnemen.. Dat toestel is gelijk aan de 7210, maar ziet er alleen veel zakelijker uit... beetje rare actie hoor.. |:(

Die Samsung A800 kan ik ook gratiz krijgen ja, bij een 1 jaar verlenging. Ben net op zoek gegaan naar info over dit toestel, maar ik vind het niks hoor. Geen kleurenscherm, atenne erop, enzovoort. dan kan ik volgens mij net zo goed een Nokia 6310i nemen... De specificaties zijn zo te zien vrijwel gelijk, en die past ook nog eens in de carkit die ik nu heb.. :z

Bij een telecomdealer zijn de prijzen vaak een stuk duurder. Ik val in de hoogste categorie volgens die kerel die ik aan de telefoon had, vandaar dat em liever daar bestel.. veel meer korting! :*)
Hmz, zou me weinig verbazen als T-MOBILE de 6610 als aanbieding achterhoud totdat ben van naam verandert is. Kunnen ze dan lekker losgaan oid. Ik ben zelf ook opzoek naar dat toestel icm met een ben abbo maar dat zit er dus nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

wat zit er in de doos van de 7210 of van de 6610 ... behalve telefoon en lader zitten er nog extra accesoires bij?

moet ff kijken welke het intressants is :) ga ik hem bestellen bij 2call.nl

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
DancePlaza schreef op 08 February 2003 @ 00:50:
wat zit er in de doos van de 7210 of van de 6610 ... behalve telefoon en lader zitten er nog extra accesoires bij?

moet ff kijken welke het intressants is :) ga ik hem bestellen bij 2call.nl

Als je even de draad gelezen had: je krijgt een telefoon, een lader en een headset voor de radio (en de handleiding)
That's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Daniel schreef op 08 February 2003 @ 11:43:

[...]

Als je even de draad gelezen had: je krijgt een telefoon, een lader en een headset voor de radio (en de handleiding)
That's it :)
+ een cd met Nokia pc suite 5 :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Ik wil graag zo'n infrarood ding om achtergrondjes, spelletjes, etc up te loaden naar m'n foon. Alleen weet ik niet welke ik moet hebben. In de winkel zei zo'n gast dat ik de MA-600 moest hebben, maar ergens anders las ik weer dat je de MA-620 moet hebben. Werken ze allebei op de Nokia 7210? Zo ja, wat is het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Homedisc schreef op 08 February 2003 @ 12:47:
[...]

+ een cd met Nokia pc suite 5 :)
Das dan alleen bij de 6610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Weet iemand waar ik een datakabel voor de 6610 kan halen die wel werkt met PC Suite? Ik kan ze alleen vinden die er niet mee werken :(

Edit: En kan ik ook andere achtergronden op mn 6610 krijgen zonder datakabel? Ik ben die sucky Nokia plaatjes wel zat :)

[ Voor 32% gewijzigd door Jaded op 08-02-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

[off topic]
Als je wapt met gsm gegevens als gegevensdrager en je hebt een abonnement (Ben Vaak) dan is het wappen gelijk aan je bel tarief, dus dan gaat het tch gewoon van je belminuten af? Of komen hier extra kosten erbovenop?

Zo morgen op de PC Discount beurs in Den Bosch ff zoeken naar een goedkoop IrDa connector voor mijn 6610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 07 February 2003 @ 16:57:
ah k*t heb mijn pin2 code geblokkeerd :( (kwou in gesprekskosten eenheden kijken, jah 3x verkeerde code ingetoetst, omdat ik niet eens een pin2 code had |:( En nu? (heb je die wel nodig als abonnee @ Ben?)
Nee...die heb je niet nodig en de eerst komende paar jaar zul je die ook nooit nodig hebben ook. Pin2 codes geven ze niet vrij, want zo kunnen de kosten te veel beheert worden en zijn ze bang dat je dan minder gaat bellen. PIN2 zit al op de sims en telefoon vanaf het moment dat de gsm bestaat, omdat het in sommige landen wel gebruikt mag worden, dus vandaar. Dus alleen voor het idee is het k*t dat hij geblokkeerd is, want verder maakt het niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 20:12:
Hmz, zou me weinig verbazen als T-MOBILE de 6610 als aanbieding achterhoud totdat ben van naam verandert is. Kunnen ze dan lekker losgaan oid. Ik ben zelf ook opzoek naar dat toestel icm met een ben abbo maar dat zit er dus nog niet in.
Dat kan nog wel even duren :P De re-branding van Ben naar T-Mobile loop momenteel helemaal in de soep.

Er is al zendtijd ingekocht voor half februari, maar ze zijn pas net bezig met het herprogrammeren van alle T-mobile software zodat het in Nederland ook kan worden gebruikt, en dat schijnt erg moeizaam te gaan omdat de Duitsers het niet zo best hebben geprogrammeerd.

Dan was er ook nog een SAP server uitgeklapt omdat ze een software update op een productieserver hebben toegepast welke eerst had moeten worden gecontroleerd op een testserver, resultaat is dus dat alle verouderde gegevens van de tapes stukje bij stukje per tape moesten worden teruggezet omdat zelfs de server niet meer wilde herstarten.

Er was in september al gezegd "jongens begin nou alvast"... maar neuh het kwam allemaal wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 21:13:
[...]

Nee...die heb je niet nodig en de eerst komende paar jaar zul je die ook nooit nodig hebben ook. Pin2 codes geven ze niet vrij, want zo kunnen de kosten te veel beheert worden en zijn ze bang dat je dan minder gaat bellen. PIN2 zit al op de sims en telefoon vanaf het moment dat de gsm bestaat, omdat het in sommige landen wel gebruikt mag worden, dus vandaar. Dus alleen voor het idee is het k*t dat hij geblokkeerd is, want verder maakt het niks uit :)
oh ohkay dan, gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Jaded schreef op 08 February 2003 @ 14:36:
Weet iemand waar ik een datakabel voor de 6610 kan halen die wel werkt met PC Suite? Ik kan ze alleen vinden die er niet mee werken :(

Edit: En kan ik ook andere achtergronden op mn 6610 krijgen zonder datakabel? Ik ben die sucky Nokia plaatjes wel zat :)
Anyone?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik ben ook opzoek naar een datakabel voor de 6610, maar nog geen werkende gevonden :'(

Bij belstore.com verkopen ze een originele Nokia datakabel voor 79,-!!! 8)7 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door ND863 op 09-02-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Kan je beter een infrarood-adapter kopen, die werkt met meerdere tels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is nog goedkoper ook..... Data kabel kost volgens mij zo'n 50 euro en een IR heb je vanaf zo'n 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik heb niet echt ervaring met zo'n IR geval. Werkt dat een beetje simpel? En op welke poort werkt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ja idd IR geval voor 30,- :) Ik heb een datakabel gezien voor 15 fleuros, maar die werkt niet met de originele Nokia Software. :( Ik ga DENK ik voor een zelfbouw IrDa adaptertje, maar ben nog steeds opzoek naar de infrarood tranceiver TFDS4500, conrad heeft um, maar dan word ut ook evenduur als een kant en klare irda ding :( Het zit best tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik hang m'n 7210 gewoon aan de IrDa van m'n laptop...werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Daniel schreef op 09 February 2003 @ 18:02:
Ik hang m'n 7210 gewoon aan de IrDa van m'n laptop...werkt perfect :)
Ja dat wilde ik ook doen bij de laptop van mijn vader (die weer van ut werk is) maar daar zit Windows NT4 op, end aar werkt Nokia PC Suite niet op :(

Zijn er nog vervangende progjes voor PC Suite 5 die ook middels IrDa werken, EN ook op NT4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Waar haal ik zo'n IR setje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 09 February 2003 @ 18:18:
Waar haal ik zo'n IR setje ?
Bij de eerste de beste computerboer. Kijk wel uit...want je hebt verschillende...
heb er zelf 1 van sweex. Werkt perfect. Gewoon op USB aansluiten enm PC suite vindt hem meteen. Je hebt ook ander IR converters , maar die zijn dan gelijk 80 euro. Wat het verschil is al sla je me dood.

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/KB200010_pro_a.jpg

Hij is zo'n 4 cm breed en 5 cm diep. Echt een klein dingetje. Kosten dus vanaf €26

Link voor meer info : http://www.sweex.com/product.asp?pid=134

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

GVD :( Wil ik Logomanager installeren op de laptop zie ik dus dat IrDa niet aanstaat, moet ik dus een COMPAQ bios in, ja dat gaat niet met de standaard knoppen, en na een searchwerk van 5 minuten is dat dus veels te veel moeite om erin te komen :( Pfffff...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Kosten vanaf E26?? de link die er staat kost E54??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
In de pricewatch staat ie voor 33 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dog4life schreef op 09 February 2003 @ 20:06:
Kosten vanaf E26?? de link die er staat kost E54??
Ja...maar dat is de adviesprijs.... Winkeliers gaan bijna altijd onder de advies prijs zitten. Nooit bij de kijkshop geweest? Daar staat bij alle producten adviesprijs € 30 bijv. en kijkshopprijs €19.99 . En er zijn altijd winkeliers die onder de pricewatch zitten. De winkels die hun artikelen in de pricewatch zetten is maar zo'n kleine greep van alle pc zaken. Dus vandaar.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 11:14 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een manier gevonden hoe je de tijd in beeld ziet als je belt. Dus niet de klok, maar hoeveel minuten je in gesprek bent. Vind ik wel vaak handig en kon bij m'n vorige phone wel......weet niet eens of het bij deze kan.

BTW iemand ook al de cark 126 aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hij de tijd achteraf kan geven weet je wel? Das wel niet tijdens het bellen, maar dus wel een samenvatting na de oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
ND schreef op 09 February 2003 @ 19:40:
GVD :( Wil ik Logomanager installeren op de laptop zie ik dus dat IrDa niet aanstaat, moet ik dus een COMPAQ bios in, ja dat gaat niet met de standaard knoppen, en na een searchwerk van 5 minuten is dat dus veels te veel moeite om erin te komen :( Pfffff...........
F10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Lukt niet (heb alles al geprobeerd) ik krijg ut wel voor mekaar om de BIOS versie te zien met behulp van de FN toets en CTRL+ESC.

Weet iemand of het volgende schema gaat werken icm 6610+PC Suite 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
Mijn oude geliefde 6150 maakte vanmorgen toen ik haast had een buiklanding na een sneokduik uit mijn jaszak, op de plavuizen... normaal kan ie dat best hebben, maar deze keer vond het display het niet zo leuk... :|

nou, ik heb vanmiddag de 6310i maar besteld bij een 1jarige ben-verlening voor noppes...
ik wil mijn abbo niet voor 2jaar verlengen, en bij 1jaar koste ie nog 145 pleuro.. :S
Nou, de keuze uit de Siemens A800, en de nokia 8310, 6510 & 6310i is snel gemaakt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

ff slapen tot morgen dan mag ik genieten van me 6610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb de carkit 126 er sinds vorige week in zitten. Heb alleen mijn phone nog niet. Wordt morgen of woensdag. Stuk smaller, mijn 7110 past er no way in. ;)

Helaas wel de 91 moeten laten uitbouwen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Als het goed is krijg ik morgen mijn 6610 binnen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

YESSS ik heb hem binnen..met 4.18 wat een gekloot om die cover eraf te krijgen zeker 10 minuten lopen te kloten.. grrr.. met kan eindelijk bellen :) ff me laptop aan zetten voor plaatjes

trouwens is het mogelijk om een mp3tje om te zetten naar midi.. ik zag een preview van myfone.nl om te luitstern maar dat was mp3.. en ik heb geen zin om er geld voor te gaan betalen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:07
Is het mogenlijk om een Nokia 7210 te laten communiceren, via een ir ontvanger van een afstandsbediening van mijn tvkaart, met mijn computer?

Die ir ontvanger gaat via de compoort.
Tvkaart is van Pinacle(weet niet hoe je dat schrijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, das geen irda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Laatst online: 08:52
weet iemand waar je die handige camera's voor op de 6610 kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Hey, ik heb nu een IrDa en alles werkt perfect enzo, maar nu wil ik graag spelletjes uppen. Dat werkt op zich wel, alleen komen de spelletjes onder het menuutje "Toepassingen" te staan ipv "Spelletjes". Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze bij "Spelletjes" komen te staan of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Thijs schreef op 11 February 2003 @ 19:41:
Hey, ik heb nu een IrDa en alles werkt perfect enzo, maar nu wil ik graag spelletjes uppen. Dat werkt op zich wel, alleen komen de spelletjes onder het menuutje "Toepassingen" te staan ipv "Spelletjes". Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze bij "Spelletjes" komen te staan of is dat niet mogelijk?
Waar haal je die spelletjes vandaan? Ik wist helemaal niet dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Das jammer, kost me dus euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
GoEV6 schreef op 11 February 2003 @ 19:43:
[...]

Die link mag ik hier niet posten :( Moet je zelf maar beetje creatief zoeken, vind je genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

hmm.. trouwens ik kan hier wel wappen.. maar ik heb ff wap instellingen van ben bekeken..en daar staat gegevens drager op gprs...

lees ik op ben online dat dat ingesteld moet worden op gprs.. maar hoe zit het met de kosten.. ? worden daar gewoon die belminuten afgehaald?

trouwens een mms bericht versturen.. is dat gewoon multimediabericht opstellen en die gewoon verzenden naar een mob nummer waar ik die graag heen wil sturen?

hehe zo dat wou ik ff nog weten.. ga weer verder kloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoEV6 schreef op 11 February 2003 @ 19:43:
[...]

O.a. bij www.midlet.org voor de gratis games. Verder zijn er nog heeeeel veel andere site's. Moet je even bij dit topic kijken post hier de kewlste mobiele java midlets en dan bij post 2 en 3. Die zijn niet weg gehaald , dus ik neem aan dat ze mogen. Zo niet.... ik heb aan gegeven dat ze er stonden.
DancePlaza schreef op 11 February 2003 @ 21:13:
hmm.. trouwens ik kan hier wel wappen.. maar ik heb ff wap instellingen van ben bekeken..en daar staat gegevens drager op gprs...

lees ik op ben online dat dat ingesteld moet worden op gprs.. maar hoe zit het met de kosten.. ? worden daar gewoon die belminuten afgehaald?

trouwens een mms bericht versturen.. is dat gewoon multimediabericht opstellen en die gewoon verzenden naar een mob nummer waar ik die graag heen wil sturen?

hehe zo dat wou ik ff nog weten.. ga weer verder kloten..
Als je hem instelt op GPRS dan komen de kosten bovenop je abo. Als je hem instelt als wap dat gaan de kosten van je belminuten af. Maar... voor wappen betaal je voor de tijd dat je online bent en bij GPRS voor de hoeveelheid data die je bekijkt of binnen haalt.
En mms is inderdaad multimedia. De ontvanger moet wel een telefoon hebben die dat kan ontvangen en hij moet bij dezelfde provider zitten. Zo niet.,... dan krijgt hij/zei een sms dat hij de mms kan bekijken op de website van de desbetreffende provider. Dit wordt trouwens veranderd dat MMS ook kan tuusen verschillende providers

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:41 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn 6610 als ik een jpg verstuur via mobil mediabrowser v12 dan zet hij ze wel erop maar dan krijg ik nisk te zien.Zo is dat ook met spelletjes en beltonen.Ik gebruik infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 14:49:
Ik heb een probleem met mijn 6610 als ik een jpg verstuur via mobil mediabrowser v12 dan zet hij ze wel erop maar dan krijg ik nisk te zien.Zo is dat ook met spelletjes en beltonen.Ik gebruik infrarood.
dat probleem heb ik dus ook..wat pics er op gezet..maar kopieren gaat ewl goed..maar kan ze niet weergeven..

ik heb ze maar met pc suite erop gezet. ging wel goed..

is het nou mogelijk om een mp3/wav naar een goed mid bestand om te zetten zodat ik wat fatsoenlijke leuke ringtones kan downloaden en via me irda overkan zetten kost me in ieder geval geen geld.. bij digidots kan je een paar leuke.. maar ik wil ook recente :)

[ Voor 23% gewijzigd door DancePlaza op 12-02-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 14:59:
[...]

verder is het nou mogelijk om een mp3/wav naar een goed mid bestand om te zetten zodat ik wat fatsoenlijke leuke ringtones kan downloaden en via me irda overkan zetten kost me in ieder geval geen geld.. bij digidots kan je een paar leuke.. maar ik wil ook recente :)
Hoe doe je dit?
Welk programma?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik wil via logogo een polyphonic soundje op me telefoon wappen, maar wat moe tik nu doen met het nummer wat helemaal onderin staat? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

ik zie overal van die mooie screenshots van hun schermpjes hoe krijgen met die voorelkaar?

http://lam.solcon.nl/

heb ik wat backgrounds neergezet

[ Voor 26% gewijzigd door DancePlaza op 13-02-2003 01:09 ]

Verwijderd

Leuke achtergrondjes man :D,

Ik heb er zelf ook nog wat gemaakt. Effe wat plaatjes en achtergronden van een site afgehaald, beetje resizen. En voila een mooie achtergrond, ik zal ze binnenkort ook eens gaan posten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Even een vraagje voor zowel de gebruikers van de 6610 als de 7210. Hoe lang doen jullie met de batterij als hij eenmaal vol opgeladen is? Is dat een dag met normaal gebruik of bijvoorbeeld een week?

Wat doe je dan zoal, luister je naar de radio, bel je veel, speel je veel spelletjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee schreef op 14 februari 2003 @ 18:23:
Even een vraagje voor zowel de gebruikers van de 6610 als de 7210. Hoe lang doen jullie met de batterij als hij eenmaal vol opgeladen is? Is dat een dag met normaal gebruik of bijvoorbeeld een week?

Wat doe je dan zoal, luister je naar de radio, bel je veel, speel je veel spelletjes e.d.
2,5 dag
Wat ik doe of wat mensen doen met mijn tel ;)
Spelletjes spelen, bellen,smsjes sturen.
Maar toch het meest spelletjes spelen in de les enzo.
Da zal wel een hoop batterijen vreten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Je moet hem wel de eerste 3x volledig chargen en leeg laten lopen, voordat je batterij optimaal is he!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe er zo'n 4 dagen mee. Ook normaal gebruik, dus bellen en een beetje spellen spelen. Radio gebruik ik niet. Maar daar in tegen gebruik ik de telefoon wel veel hand-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphex
  • Laatst online: 19-05 23:43
dog4life schreef op 15 February 2003 @ 09:25:
Je moet hem wel de eerste 3x volledig chargen en leeg laten lopen, voordat je batterij optimaal is he!!
..deze methode geldt niet voor Li-Ion maar wel voor bijv. ni-cad batterijen.

PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Euhhhhh ik dacht ook voor Li-Ion? Staat wel in het boekje namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wie weet of het noodzakelijk is met Nokia PC Suite, dat de telefoon iets terug zend via IR bij een IR tranfer? (ik heb hier namelijk wat onderdelen liggen, behalve een ir-receiver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Tuurlijk, de telefoon wordt eerst herkend, en dus moet ie eerst iets zenden. En ik neem aan dat er wel een soort foutcorrectie gebruikt wordt. Ik denk dat je pech hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

dog4life schreef op 16 februari 2003 @ 11:14:
Tuurlijk, de telefoon wordt eerst herkend, en dus moet ie eerst iets zenden. En ik neem aan dat er wel een soort foutcorrectie gebruikt wordt. Ik denk dat je pech hebt!
Hms, dammit, moek dus tot maandag wachten :P

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste