Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 06 March 2003 @ 21:11:
[...]

Je kan na 9 maanden verlengen, dus dat heb je al gepasseerd. Nu kan je bij verschillende winkels je contract laten verlengen, maar het is handiger om gewoon BEN te bellen en te vragen naar de afdeling Contractverlenging.

Dan doet BEN je zelf een aanbieding en die zijn heel scherp. Een collega van mij verlengde zijn contract naar een T-Mobile 150 en kreeg een Nokia 7210 voor 55 Euro. Er zou een simlock op zitten, maar die hebben we nog niet kunnen vinden ;)

Dus proberen zou ik zeggen..
Afdeling relatiebeheer bedoel je :)

Ik heb vandaag een offerte van ze ontvangen, en ik moest voor een jaar ben vaak (150 min) 180 euro betalen voor een 7210 :)

Nu koop ik een nieuw abo voor 54 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Heb 18 februari 6610 + Dutchtone Allin20 abbo via 2call gekregen.
Afgelopen dinsdag kom ik op mijn werk en probeer de toetsenblok van mijn telefoon te halen maar blijkt de *-toets niet meer te werken.....dus ik dacht ach....ik hoor wel vaker over software wat op een mobiel vast loopt.
Dus ik haal batterij uit mijn mobiel en stop hem er weer in en doe hem weer aan.
Nog steeds werkt de *-toets niet.....en blijkt ook dat de hele onderste rij niet meer werkt:
* 0 # , maar ook de rechter functietoets werkt niet meer.......

Dus ik denk even onder de frontjes kijken voor stof ofzo.....maar helemaal niets....
Ik kan de toetsen wel gewoon indrukken....je voelt dat de toetsen ook gewoon klikken, maar helemaal niets.

Dus ik met 2call gebeld maar die geven helaas geen garantie en moest ik op zoek naar een Nokia Service Point........ik was heeeel blij dat ik zag dat er in Deventer een zat (ik woon ook in Deventer), dus ik gebeld met die lui van ik heb problemen met mijn 6610.
Zegt die jongen aan de telefoon, ja de 6610 hebben allemaal hetzelfde probleem en is bekend. Maar voordat hij iets verder vertelde over het probleem moest ik dat van mij even uitleggen.
Na de uitleg zei hij, hhmm nee dat probleem ken ik nog niet, maar je telefoon zal hoogstwaarschijnlijk opgestuurd moeten worden aangezien onze technische man deze telefoons nog niet kende. Dan ben je hem ongeveer 10 tot 14 werkdagen kwijt.
Dus ik vraag welk "algemeen" probleem de 6610 dan heeft......maar dat kon hij niet vertellen omdat ik dan ooit terug kan komen met dat probleem....

Errug vaag dus......dus ik koop een product wat 100% behoort te zijn, maar niet is volgens de technische mensen van Nokia. Dat kan/mag toch niet, informatie achterhouden voor de klant die dat product koopt wat misschien ooit een oorzaak zou kunnen zijn dat dat product (wellicht buiten garantie tijd) defect gaat.

Maar goed, ik kom vandaag bij die Nokia Service Point aan en vertel wat het probleem is en probeer een aantal keren naar boven te halen wat dat "algemene" probleem is.
Maar dat mogen ze zogenaamd niet zeggen.
En inderdaad door gebrek aan technische mensen/kennis wordt mijn mobiel nu opgestuurd en "Meneer het duurt ongeveer 4 tot 6 weken voordat hij weer terug is."

Geweldige Service van Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

iZi schreef op 06 maart 2003 @ 22:27:
Heb 18 februari 6610 + Dutchtone Allin20 abbo via 2call gekregen.
[knipperdeknip]

Geweldige Service van Nokia!
Ben blij dat ik geen 6610 heb gekocht, oh ja toch wel :+
Ik heb er nog geen problems mee gehad, maar wat je vertelt klinkt redelijk vervelend en ik HOOP dat mijn toetsen goed blijven, gewoon omdat ik geen gelazer wil. Echter, ik heb wel een buffer ingebouwd voor een hoop gelazer, het is immers wel een toestel wat je los koopt voor 460 € en zodra je die in 't water laat vallen ben jij degene die ervoor moet gaan betalen. Dus heb ik besloten (voor het eerst) om een verzekering af te sluiten, kost 4,95 per maand, maar ze verzekeren de telefoon tegen (bijna) alle schade van buitenaf, technische mankementen, water/brandschade, is ook de hoofdreden waarom ik niet via internet gekocht heb maar bij [spam]BelCompany[/spam] ohw ja, en tel 12 weken kwijt, boeiend, ik krijg een vervangend toestel :) ideaal zo'n verzekering, misschien wel iets voor jou zodra je 'm weer gefixed hebt.
Voor nu, succes ermee, ik heb wel 's wat geprobeerd via het Siemens point ding, en ik kan je vertellen dat 't nog maar net begonnen is ;)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Zijn er trouwens al veel frontjes voor de 6610 uitgekomen en zo ja, waar zijn die te vinden.
Bijv. een frontje wat je 6610 een 7210 maakt :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

E-Mile schreef op 07 March 2003 @ 01:05:
Zijn er trouwens al veel frontjes voor de 6610 uitgekomen en zo ja, waar zijn die te vinden.
ik zou zeggen koop een frontje voor de 7210 ;) ik heb ze nog niet gezien....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week wel een frontje kunnen kopen voor de 6610. Er was er maar eentje en gelukkig ook meteen de kleur die ik wilde hebben: BLAUW! Ik vind em nou echt een stuk mooier dan dat zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
iZi schreef op 06 maart 2003 @ 22:27:
.......

Dus ik met 2call gebeld maar die geven helaas geen garantie en moest ik op zoek naar een Nokia Service Point........ik was heeeel blij dat ik zag dat er in Deventer een zat (ik woon ook in Deventer), dus ik gebeld met die lui van ik heb problemen met mijn 6610.
Zegt die jongen aan de telefoon, ja de 6610 hebben allemaal hetzelfde probleem en is bekend. Maar voordat hij iets verder vertelde over het probleem moest ik dat van mij even uitleggen.
Na de uitleg zei hij, hhmm nee dat probleem ken ik nog niet, maar je telefoon zal hoogstwaarschijnlijk opgestuurd moeten worden aangezien onze technische man deze telefoons nog niet kende. Dan ben je hem ongeveer 10 tot 14 werkdagen kwijt.
Dus ik vraag welk "algemeen" probleem de 6610 dan heeft......maar dat kon hij niet vertellen omdat ik dan ooit terug kan komen met dat probleem....

....
Dat servicepoint (kruitbos oid) ben ik ook eens ooit geweest met een probleem met een defect display van mn 8210 (jaartje of 2 terug). Wat een kl**tzakken daar zeg. Ze vertelden mij dat ik geen garantie zou hebben door waterschade. Na veel over en weer geruzie zouden ze hem dan wel willen maken onder het mom van garantie, maar ik zou geen garantie op de reperatie krijgen.

Ze zetten er een nieuw display in, die vervolgens helemaal niets meer doet (de andere deed het met hard er op drukken nog wel). Dus ik wilde die oude er weer in hebben, maar dat was niet mogelijk. Die moest naar Nokia voor een garantieclaim.

Daar zat ik dan met een telefoon die nog minder deed als voor de reparatie. Thuis gekomen heb ik de schroevendraaier ter hand genomen. Blijkt dat ze gewoon waren vergeten het conductive rubber (friemeltje tussen printplaat en LCD) er in te zetten. Die heb ik zelf maar besteld en er in gezet. En tot op vandaag werkt de telefoon weer perfect.

Maar helpen deden ze daar niet meer.

Nou maar hopen dat mn 6610 het gewoon goed blijft doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:58

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Zo reclamedoos das wel heel erg ja....ik heb het inderdaad ook over die Kruitbosch.....maar ja vandaag had ik ze aan de lijn en ze hadden mijn 6610 toetsenbord vervangen en nieuwe firmware geflashed maar dat hielp niet.
Nu zei hij dat ik de telefoon 3 a 4 weken kwijt ben......erg vaag maar ja ik zie het wel....wordt toch gratis gerepareerd gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
E-Mile schreef op 07 maart 2003 @ 01:05:
Dat kan ik me nou niet voorstellen :D Liever een frontje wat van je 7210 een 6610 maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik naar 117 bel (vodafone klantenservice) gaat dat dan ook van mijn belminuten af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 12:52:
als ik naar 117 bel (vodafone klantenservice) gaat dat dan ook van mijn belminuten af?
Nee, het is een gratis nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00KW4US schreef op 10 March 2003 @ 08:18:
[...]

Nee, het is een gratis nummer.
en als ik dan zo een telefoonniste aan de lijn krijg kost het dan wel belminuten/geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 09:14:
[...]

en als ik dan zo een telefoonniste aan de lijn krijg kost het dan wel belminuten/geld?
Als je via je mobiel dus gewoon 117 belt dan kost je dat niks ook niet als je iemand aan de tel krijgt. Op www.vodafone.nl staat overigens ook dat het een gratis nummer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Is het trouwens mogelijk om met een 6610 pics of ringtones te sturen naar een andere 6610 dmv sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
C00KW4US schreef op 10 maart 2003 @ 09:20:
Is het trouwens mogelijk om met een 6610 pics of ringtones te sturen naar een andere 6610 dmv sms?
Nee, die optie heb ik nog niet gevonden, zoiezo denk ik niet dat je polyfonische ringtones kan versturen met sms. Hiervoor is dat zoiezo te groot bij mijn weten.

Je kan plaatjes wel via mms versturen, maar ik heb nog niet gekeken of je ook geluidsfragmenten met de 6610 kan versturen. Dit is namelijk wel mogelijk met andere telefoons, maar ik heb het nog nooit nodig gehad met de 6610.

[ Voor 36% gewijzigd door Attilla op 10-03-2003 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Ik moet nu alleen nog een IrDa device hebben op m'n pc om te kunnen connecten met m'n 6610. Heb al pricewatch lopen door spitten en het valt me op dat die dingen gemiddeld een stuk duurder zijn dan bluetooth devices voor de pc. IrDa is toch al een oud middel? Waarom zo duur. Van sitecom is ie 80 eur, vind ik wel beetje teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Je kan beter kijken naar eentje die je op je moederbord kan inpluggen mits je mb dat ondersteund natuurlijk.

Die zijn een stuk goedkoper, ik ben zelf ook opzoek voor m'n 7210...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Master__R schreef op 10 March 2003 @ 14:09:
Je kan beter kijken naar eentje die je op je moederbord kan inpluggen mits je mb dat ondersteund natuurlijk.

Die zijn een stuk goedkoper, ik ben zelf ook opzoek voor m'n 7210...
Die dingen zijn alleen nergens te vinden, ben op zoek naar zo'n ding voor mijn MSI moederbord....
Ik heb inmiddels wel de sweex gezien voor 34 euro, denk dat het die maar wordt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een foto van een Samsung A800 of S300 naast een Nokia 6610 of 7210? BVD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 20:41:
Heeft iemand misschien een foto van een Samsung A800 of S300 naast een Nokia 6610 of 7210? BVD :D
idd een stuk kleiner..

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei :D

Mijn 6610 komt over een paar uurtjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

ringtones..

ik ben bezig met wat uitproberen van ringtones van mp3 om te zetten naar mid.

van mp3 naar wav lukt nog wel...daarna probeer ik die wav file om te zetten met psmplay naar mid.. dit lukt me niet..

het lukt wel van mmf naar mid te converteren.. maar niet van wav naar mid.. L:(

iemand die daar voor oeen oplossing heeft..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Ik heb een paar midi's ge-upload naar m'n 6610 m.b.v. oxygen phone manager. Alleen het probleem is dat ze nu gewoon te vinden zijn bij de normale oude beltonen en dus niet in gallery onder tonen.
Nu vind ik dit niet zo erg alleen krijg ik deze tonen niet meer weg! Ik kan ze dus opzoeken via profiles bijv. daar staan ze nu tussen.
Heb het geprobeerd met nokia software, oxygen en mobiMB. Wie weet hoe ik deze midi's kan deleten in dat gedeelte van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00KW4US schreef op 12 March 2003 @ 11:04:
Ik heb een paar midi's ge-upload naar m'n 6610 m.b.v. oxygen phone manager. Alleen het probleem is dat ze nu gewoon te vinden zijn bij de normale oude beltonen en dus niet in gallery onder tonen.
Nu vind ik dit niet zo erg alleen krijg ik deze tonen niet meer weg! Ik kan ze dus opzoeken via profiles bijv. daar staan ze nu tussen.
Heb het geprobeerd met nokia software, oxygen en mobiMB. Wie weet hoe ik deze midi's kan deleten in dat gedeelte van de telefoon?
Volgens mij is dit niet mogelijk, aangezien dit stukje van de telefoon om het maar zo te zeggen beveiligd is. Items plaatsen erin gaat wel, eruit halen gaat niet.

Wat je zou kunnen proberen is het resetten van de telefoon (fabrieksinstellingen terugzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 20:41:
Natuurlijk! >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7210-a800-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/7210-a800-2.jpg

Mocht iemand intresse hebben in de afgebeelde 7210, kijk dan hier: ;)

http://www.tweakers.net/aanbod/88532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:10:
Woei :D

Mijn 6610 komt over een paar uurtjes :*)
Mooi niet dus :X

Vandaag de hele dag zitten wachten op de pakketservice, helemaal niets.

Postbode, helemaal niet.

Ik gsmplaza weer bellen (had maandag gebeld, toestel zou vandaag hier aankomen) zeggen ze dat er gister een pakket telefoons zwaar kapot is gegaan en dat ze die zending niet geaccepteerd hebben.

Nu krijgen ze een nieuw pakket binnen morgen, en krijg ik mn toestel vrijdag (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom ik via infrarood wel een visitekaartje van een T68i op mijn 7210 kan ontvangen maar geen achtergrond via de infrarood van deze T68i.
We hebben ook geprobeerd om de achtergrond met de T68i naar een iPaq 3970 te sturen en dit lukte wel. We hebben toen geprobeerd om de achtergrond vanaf de iPaq naar mijn 7210 te sturen maar dit lukt ook niet. Mijn 7210 maakt wel verbinding want dat geeft ie aan in het scherm van de iPaq alleen de verzending failed.
Hoe kan dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:36:
[...]

Natuurlijk! >:)

[afbeelding]
[afbeelding]

Mocht iemand intresse hebben in de afgebeelde 7210, kijk dan hier: ;)

http://www.tweakers.net/aanbod/88532
Hoe bevalt de S300 en wat zijn de verbeteringen ten opzichte van de 7210 :?

[edit] Sorry!!! |:( zie net dat het een A800 is [edit]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vandaag in aken.....bij zo'n prullen zaakje, had ie allerlei covers maar voor mn 7210 alleen 6 kleuren ofzo(heb nu brown) maar hij verkocht ze dus voor 15euro..zeg ik nee, loop weg zegt ie zo: 10euro haha maar heb eht toch maar niet gedaan, waar zijn eigenlijk die extra covers(die ook op nokia site staan) te koop?? en hoe duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 18:50:
was vandaag in aken.....bij zo'n prullen zaakje, had ie allerlei covers maar voor mn 7210 alleen 6 kleuren ofzo(heb nu brown) maar hij verkocht ze dus voor 15euro..zeg ik nee, loop weg zegt ie zo: 10euro haha maar heb eht toch maar niet gedaan, waar zijn eigenlijk die extra covers(die ook op nokia site staan) te koop?? en hoe duur?
gsmshoponline Alstublieft.

Ik vind ze voorlopig nog iets te duur voor mijn 7210 :r €38,- excl. verzendkosten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, mijn 6610 ligt nu bij de tgp en wordt morgenvroeg aangeboden!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
FF een vraag, klopt het dat ik bij de bellersgroepen geen ringtones kan bijvoegen die ik gedownload heb. Er staat niet iets bij van galerij openen ofzo.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 12-09 15:01
Weet iemand hoe je de GPRS verbinding van een 7210 altijd online houd?

Ik heb de instellingen al op op "Doorlopend" en "Altijd online" staan maar toch verbreekt me phone de verbinding zodra de browser afgesloten wordt.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Macer schreef op 14 March 2003 @ 11:10:
FF een vraag, klopt het dat ik bij de bellersgroepen geen ringtones kan bijvoegen die ik gedownload heb. Er staat niet iets bij van galerij openen ofzo.
Hmm, ik kan wel "Galerij Openen" kiezen als ik de beltoon van de groep aanpas.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 00:08:
Woei, mijn 6610 ligt nu bij de tpg en wordt morgenvroeg aangeboden!!! :D
[edit, te voorbarig >:) ]

Woei! mn telefoon is binnen! :D :D

Vol bereik met dutchtone overal in huis, terwijl de d* klantenservice me vertelde dat het bereik in huis matig tot slecht was!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ook schreef op 14 March 2003 @ 13:54:
[...]
Hmm, ik kan wel "Galerij Openen" kiezen als ik de beltoon van de groep aanpas.. :)
Welke softwareversie heb je, ik heb hier 3.09, misschien ligt het daaraan..
Dan heb ik in ieder geval een reden om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Macer schreef op 14 March 2003 @ 17:27:
[...]

Welke softwareversie heb je, ik heb hier 3.09, misschien ligt het daaraan..
Dan heb ik in ieder geval een reden om te upgraden.
4.18 zit er gewooon in hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de complete Nokia CeBIT 2003 Report de volgende link:

[rml]SJOE®DO in "[ nieuwe phone] maar welke??"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6610 in da house hiero nu, heb hem vandaag ff gehaald en ben toch verrast over het formaat, hij oogt echt klein heb nog GPRS omdat je bij Dutchtone het alleen kan activeren op doordeweekse dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik krijg maandag mijn 6610 binnen en vroeg me af of je elk midi kan benaderen met wap die op internet staan?

bijv: Ik heb een mooie DOOM 8) midi filetje gevonden op internet van 17.5K groot.

http://vencovo.misto.cz/_MAIL_/0/hudba/e1m1.mid

Zoals ik bij planete-nokia.net kan lezen hoef ik alleen de url van het midi bestandje in te vullen in de telefoon en dan vraagt ie vervolgens of je hem wilt downloaden.

- Mag het een bestandje zijn van elke grootte?
- Wanneer is een midi te "moeilijk" voor de 6610?
- Kan 1 van jullie dit uitproberen _/-\o_

En kan je als je een *.jpg-tje van 120x120 op internet ziet staan een directe link invoeren dat hij dus alleen dat plaatje opent? zoals
http://www.planete-nokia....nsaver7210/film-tv/18.jpg
--> Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.net/telecharger/screensaver7210/film-tv/18.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-03-2003 11:47 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
17.5K kan makkelijk gedownload worden, alleen wanneer ik de pagina url intik krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het gewoon bij mij, alleen trillen doet het niet bij mij... Vreemd.

Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe groot het max mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Homedisc schreef op 22 March 2003 @ 11:46:
17.5K kan makkelijk gedownload worden, alleen wanneer ik de pagina url intik krijg ik de melding dat de pagina niet gevonden is.
En deze link: http://www.planete-nokia.net/mid/duke.nukem.mid

Duke Nukem >:)

Die is 5,92 kB

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-03-2003 11:49 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 22 March 2003 @ 11:38:
Ik krijg maandag mijn 6610 binnen en vroeg me af of je elk midi kan benaderen met wap die op internet staan?

bijv: Ik heb een mooie DOOM 8) midi filetje gevonden op internet van 17.5K groot.

http://vencovo.misto.cz/_MAIL_/0/hudba/e1m1.mid

Zoals ik bij planete-nokia.net kan lezen hoef ik alleen de url van het midi bestandje in te vullen in de telefoon en dan vraagt ie vervolgens of je hem wilt downloaden.
Fur den angeforderten Server gibt es keinen DNS Eintag!
Krijg ik als ik die bovenste link intik, iemand een idee wat het kan zijn, wappen kan ik wel gewoon :)

En plaatjes mogen overigens 128x128 zijn max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Gek vraagje maar is dit --> ~ <-- logo ook beschikbaar op de 6610/7210?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 23 maart 2003 @ 16:55:
Gek vraagje maar is dit --> ~ <-- logo ook beschikbaar op de 6610/7210?
Ja de tilde is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 20:14:
[...]

Ja de tilde is beschikbaar :)
Mooi zo, ik heb ff snel een pagina-tje gemaakt met achtergrondjes.

Kan je trouwens direct wappen naar een jpg afbeelding van 128x128?

Ik bedoel in het "ga naar" scherm intikken http://www.plaatjes.nl/~plaatje/pic.jpg? waarbij het pic 128x128 is? en vervolgens dit plaatje als achtergrond gebruiken?

En hoe zit dat bij midi's? Kan dat ook direct gelinkt worden?

[ Voor 20% gewijzigd door vacuumcleaner op 23-03-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, dat is al dertig keer gevraagd in dit topic...

Maar goed dat is dus mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 22:24:
JA, dat is al dertig keer gevraagd in dit topic...

Maar goed dat is dus mogelijk
:'( sorry hoor, maar je krijgt spontane rsi als je al die topics moet doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 23 maart 2003 @ 22:27:
[...]

:'( sorry hoor, maar je krijgt spontane rsi als je al die topics moet doorlezen.
Ben ik het af en toe ook wel mee eens :O

Wat ik wil weten is of ik met mijn 7210 via infrarood ook meer dan alleen visitekaartjes kan ontvangen en zenden (heb softwareversie 4.18) :?
Want ik heb al van alles geprobeerd om een achtergrond via infrarood van een mobiel (SE 68i en Nokia 7650 en iPaq 3790) naar mijn 7210 te zenden maar dat lukt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook alleen via de pc suite.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik krijg vanmiddag mijn 7210 (turquoise) binnen. Alleen met Italiaanse handleiding....boeie

Laat mijn ervaringen nog wel weten.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Heb ff heel snel een site gemaakt met wat achtergrondjes. Binnenkort komen er ook ringtones.

Kijk op http://home.planet.nl/~ber00542/

De meeste achtergrondjes heb ik "geleend".
Ik hoop dat de instructie klopt die op mijn site staat.

Mijn 6610 komt vanmiddag binnen (als het aan mij ligt, de TPG denkt daar vaak anders over) dan kan ik pas testen of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 09:27:
kan ook alleen via de pc suite.....
Grrrrr......

Dat betekent dus weer dat ik een datakabel van €63 moet aanschaffen. Echt een stel (slimme) mafkezen om het zo te doen. Das toch echt een beetje duur he € 63 of weet iemand waar ik goedkoper aan deze kabel kan komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 10:12:
[...]

Grrrrr......

Dat betekent dus weer dat ik een datakabel van €63 moet aanschaffen. Echt een stel (slimme) mafkezen om het zo te doen. Das toch echt een beetje duur he € 63 of weet iemand waar ik goedkoper aan deze kabel kan komen :?
Koop een irda module, die zijn een stuk goedkoper :)

De pagina's 'Ringtonen' en 'Links' doen het niet. Krijg een 404. En ik zou 'Diverse' in 'Diversen' veranderen bij achtergronden ;) En kzou de link zo kort mogelijk houden, dus 'diverse_bestanden' in 'files' veranderen en 'imagexxx.jpg' in 'xxx.jpg' bijvoorbeeld.

Verder erg mooie en nette site. _/-\o_ En hij werkt nog ook! :P

[ Voor 38% gewijzigd door Aikon op 24-03-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 17:15

megaleo

Special member

vacuumcleaner schreef op 24 March 2003 @ 10:10:
Heb ff heel snel een site gemaakt met wat achtergrondjes. Binnenkort komen er ook ringtones.

Mijn 6610 komt vanmiddag binnen (als het aan mij ligt, de TPG denkt daar vaak anders over) dan kan ik pas testen of het werkt.
Je ringtonenpagina doet het niet helaas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
megaleo schreef op 24 March 2003 @ 10:21:
[...]

Je ringtonenpagina doet het niet helaas! :)
Ben er mee bezig, ben het net aan het afstruinen voor leuke midi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Net ff wat plaatjes via me eigen webspace geupload enzo :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/fckok/heineken.gif Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/fckok/janjanssen.gif
Erg handig dat dat gewoon kan :)

Weet iemand trouwens nog een link ofzo naar een transparant operator logo want dat is echt zwaar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aikon schreef op 24 March 2003 @ 10:43:
Net ff wat plaatjes via me eigen webspace geupload enzo :)
[afbeelding] [afbeelding]
Erg handig dat dat gewoon kan :)

Weet iemand trouwens nog een link ofzo naar een transparant operator logo want dat is echt zwaar irritant...
Komt op mijn site te staan, maar via jamba kan het ook, weet niet de directe link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aikon schreef op 24 March 2003 @ 10:15:
[...]

[...]

De pagina's 'Ringtonen' en 'Links' doen het niet. Krijg een 404. En ik zou 'Diverse' in 'Diversen' veranderen bij achtergronden ;) En kzou de link zo kort mogelijk houden, dus 'diverse_bestanden' in 'files' veranderen en 'imagexxx.jpg' in 'xxx.jpg' bijvoorbeeld.

Verder erg mooie en nette site. _/-\o_ En hij werkt nog ook! :P
Zoals ik al zei, die site is in een paar uurtjes gemaakt en nog niet af, ga vanmiddag na school hem verder afronden inclusief links en de spellingsfouten.

Over dat imagexxx.jpg en xxx.jpg. en diverse_bestanden
Die imagexxx.jpg en diversen_bestanden worden automatisch aangemaakt via word :X (my webpagebuilder :Y) ). Ik wil niet dagen bezig zijn om wat achtergrondjes op de site te plaatsen.

Nog bedankt voor de feedback trouwens _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 24-03-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 24 maart 2003 @ 10:15:
[...]

Welke uit de pricewatch kan ik dan het beste nemen :?
Werkt alles perfect met een IRDA adapter en pc suite en gaat het een beetje snel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 12:28:
[...]

Welke uit de pricewatch kan ik dan het beste nemen :?
Werkt alles perfect met een IRDA adapter en pc suite en gaat het een beetje snel :?
Geloof dat vrijwel elke werkt. En snelheid zal wel ok zijn, zoveel data zal je toch niet versturen?
Zoek anders de topic eens door met ctrl+f :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik heb hem (7210) net 4 minuten geleden in mijn handen gekregen en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van de Radio kwaliteit. Ik had me er niet teveel van voorgested.

Het toestel ligt verder lekker in de hand, en ik vind hem ook nog mooi in het turquoise.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masselink schreef op 24 March 2003 @ 13:33:
Ik heb hem (7210) net 4 minuten geleden in mijn handen gekregen en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van de Radio kwaliteit. Ik had me er niet teveel van voorgested.

Het toestel ligt verder lekker in de hand, en ik vind hem ook nog mooi in het turquoise.
De radio kwaliteit is zeker goed. Het ontvangst is uitstekend alleen ik heb het idee dat de stereofunctie niet al te best werkt. Ik reis iedere dag met de Interline op en neer van Zierikzee naar Rotterdam en terug en heb vrijwel overall goed ontvangst alleen bij Rotterdam merk ik opeens dat ie af en toe overschakeld naar stereo alleen hij valt vrijwel direct terug in mono (dit klinkt ook niet verkeerd). Hebben meer mensen dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:13:
[...]

De radio kwaliteit is zeker goed. Het ontvangst is uitstekend alleen ik heb het idee dat de stereofunctie niet al te best werkt. Ik reis iedere dag met de Interline op en neer van Zierikzee naar Rotterdam en terug en heb vrijwel overall goed ontvangst alleen bij Rotterdam merk ik opeens dat ie af en toe overschakeld naar stereo alleen hij valt vrijwel direct terug in mono (dit klinkt ook niet verkeerd). Hebben meer mensen dit :?
Dat heb ik ook.....Ik dacht dat ik een breukje in de kabel had. Ik heb hem alleen nog niet getest terwijl ik op reis was.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 24 maart 2003 @ 13:20:
[...]

Geloof dat vrijwel elke werkt. En snelheid zal wel ok zijn, zoveel data zal je toch niet versturen?
Zoek anders de topic eens door met ctrl+f :)
Thnx voor de tip :)

Ik heb nu de Nokia DKU-5 datakabel voor € 55,- gevonden op http://www.salesplaza.nl/ deze kabel is officieel van Nokia. En je hoeft geen verzendkosten te betalen als je bestelling boven de € 5,- is. Dit is de goedkoopste die ik kan vinden. Ik denk dat ik liever € 10,- meer uit geef voor een kabel dan voor infrarood omdat een kabel sneller en stabieler is. En het kost minder energie van je batterij (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik ben nu wel leuk een simpele site aan het maken maar aan welke criteria moeten de midi files voldoen om ze te af te kunnen spelen op een 6610/7210?

Welke max grootte mogen ze hebben?
Hoe complex mogen ze zijn? (ik las iets van 4 tonen tegelijk max?)

Voor de liefhebbers nog een keer: http://home.planet.nl/~ber00542/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Zit ik op deze pagina allemaal leuke dingen over de 6610 te lezen :'( Moet ik nog dik 5 maanden wachten :'( Want dan is mijn abbo bij die KPN eindelijk afgelopen >:).

Maar we blijven fanatiek doorlezen :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 24 March 2003 @ 11:16:
[...]

Komt op mijn site te staan, maar via jamba kan het ook, weet niet de directe link
Zie dat je het nu op je site hebt gezet, maar dat is geen transparant logo. Met die link kan je wel je logo verwijderen zodat er weer 'vodafone/O2/KPN' komt te staan, maar ik wil een transparant logo hebben zodat er gewoon niks staat.
Operatorlogo uit zetten in de tel. heeft hetzelfde effect als het verwijderlogo.

Dus als iemand nog een transparant operatorlogo heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aikon schreef op 26 March 2003 @ 19:42:
[...]

Zie dat je het nu op je site hebt gezet, maar dat is geen transparant logo. Met die link kan je wel je logo verwijderen zodat er weer 'vodafone/O2/KPN' komt te staan, maar ik wil een transparant logo hebben zodat er gewoon niks staat.
Operatorlogo uit zetten in de tel. heeft hetzelfde effect als het verwijderlogo.

Dus als iemand nog een transparant operatorlogo heeft :)
Aha, tnx voor de tip, volgens mij staat het wel ergens in dit topic.

Btw, kan je ook via WAP een operatorlogo downloaden? Zo ja, dan zet ik dat ook ff op mijn site.

edit/

Leeg OP logo:
Those who want a transparent OP logo come in!
Guys, to get a transparent OP logo for ur colour nokia phone:

1. WAP yourself to http://tampere.as/logo/

2. Follow '7210 ymv' link

3. Follow the first link on the next page. i.e. 's40 logo'

It's that simple!
De directe link is:
http: //tampere.as/logo/imglogo/default.asp?id=8&tyyppi=12
edit2/

Als ik het via de de PC download heet het bestandje default.asp
Ik heb het hier staan voor degene die het via IR wil versturen.

http://home.planet.nl/~ber00542/default.asp

Right klik......

[ Voor 46% gewijzigd door vacuumcleaner op 26-03-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Laatst online: 10-09 15:21
Het duurde even voordat ik mijn mond weer dichthad van verbazing toen ik ineens prince of persia voorbij zag komen op mijn nokiaatje.... really amazing!!
snel ff wat andere games proberen, hoe zet je die games trouwens in games ipv toepassingen?

heb het gewoon via het forum hier ergens gevonden

nog een vraagje: mogen ringtones maar een bepaalde grootte zijn?
zet ik er een geweldige exorcist ringtone in: doet ie het niet!!! :(
en simpsons ook al niet.... beide waren nogal groot, rest deed het wel
misschien alleen voor 7650 ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door Tonton op 26-03-2003 22:36 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

waar haal je prince of persia vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 26 maart 2003 @ 20:20:
[...]

Aha, tnx voor de tip, volgens mij staat het wel ergens in dit topic.

Btw, kan je ook via WAP een operatorlogo downloaden? Zo ja, dan zet ik dat ook ff op mijn site.

edit/

Leeg OP logo:

[...]

De directe link is:
Woei! Die directe link werkt idd :)
Ik had die post al zien staan idd, maar toen kreeg ik een fout, maar die directe link werkt gelukkig wel. Tnx :) Zo zien die achtergronden er ineens veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 26 March 2003 @ 21:56:
waar haal je prince of persia vandaan ?
dat mag niet op dit forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

nou heb ik die asp file (die volgens IE een gif is, gewoon een lege dus) maar als ik die via ir wil senden weigert die gsm m...

Als ik m via mobiMB erop zet kan ik m niet selecteren als operator logo, hoe krijg je dat ding nou werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Sick Nick schreef op 26 March 2003 @ 22:31:
nou heb ik die asp file (die volgens IE een gif is, gewoon een lege dus) maar als ik die via ir wil senden weigert die gsm m...

Als ik m via mobiMB erop zet kan ik m niet selecteren als operator logo, hoe krijg je dat ding nou werkend?
Ik heb ben ik bang een beetje een foutje gemaakt, 30 minuten na mijn post toen ik in de sportschool zat begon het muntje te vallen. default.asp OMG!!

Active Server Pages anyone?

Anyhow, wap met je telefoon naar:

http: //tampere.as/logo/imglogo/default.asp?id=8&tyyppi=12

En de rest spreekt voor zich, sorry for the trouble!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
nog een vraagje: mogen ringtones maar een bepaalde grootte zijn?
zet ik er een geweldige exorcist ringtone in: doet ie het niet!!!
en simpsons ook al niet.... beide waren nogal groot, rest deed het wel
misschien alleen voor 7650 ofzo?
Heb je die ringtones van mijn site?

Ik heb nl geen idee hoe groot ze mogen zijn. Het kan ook zijn dat die midi's te "moeilijk" zijn voor de 6610/7210. Ik las dat de 6610/7210 maar 4 instrumenten per beltone aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 27 maart 2003 @ 08:32:
[...]

Heb je die ringtones van mijn site?

Ik heb nl geen idee hoe groot ze mogen zijn. Het kan ook zijn dat die midi's te "moeilijk" zijn voor de 6610/7210. Ik las dat de 6610/7210 maar 4 instrumenten per beltone aankan.
Doom1.mid van je site doet het bij mij perfect iig, ding is 17+kb en ik vind het best knap dat al dat geluid allemaal uit me telefoontje komt :P
Denk dat een .mid max 64kb mag zijn, net zoals spelletjes enzo.

Kan verder niet veel erover vinden, maar geloof dat je idd max 4 instrumenten tegelijk mag horen, en totaal in het nummer is vrij hoog geloof ik.
Verder vind ik dit nog:
Beltonen (31 vooraf ingestelde, 20 verwijderbare, tot 50 tonen)
[edit]
Toto - Africa van 72kb is idd te groot...

[ Voor 5% gewijzigd door Aikon op 27-03-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aikon schreef op 27 maart 2003 @ 10:51:
[...]

Doom1.mid van je site doet het bij mij perfect iig, ding is 17+kb en ik vind het best knap dat al dat geluid allemaal uit me telefoontje komt :P
Denk dat een .mid max 64kb mag zijn, net zoals spelletjes enzo.

Kan verder niet veel erover vinden, maar geloof dat je idd max 4 instrumenten tegelijk mag horen, en totaal in het nummer is vrij hoog geloof ik.
Verder vind ik dit nog:

[...]

[edit]
Toto - Africa van 72kb is idd te groot...
Jmmr!!

Maar Duke Nukem >:) doet het wel evenals Eye of a tiger 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik krijg 'Mission Impossible' er niet op.

Maar ik ben nog steeds tevreden met mijn 7210.

[ Voor 46% gewijzigd door Masselink op 27-03-2003 11:31 ]

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Masselink schreef op 27 March 2003 @ 11:30:
Ik krijg 'Mission Impossible' er niet op.

Maar ik ben nog steeds tevreden met mijn 7210.
wap hiernaartoe!! in diensten --> ga naar adres tik in:

http:// www.tetranet.net/users/markowitz/mission.mid

Denk dat die het wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Is jullie screensaver/tijdsweergave ook zo onduidelijk als maar kan? Ik kan echt nauwelijks de tijd lezen, zelfs na het aanpassen van het contrast blijft het onduidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Kan je niks aan doen...heb ik ook.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Is gewoon goed te lezen, behalve als de zon erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe ik een ringtone kan versturen als mms? plaatjes kan ik wel invoegen, maar ringtones niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zie handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan t niet vinden lievie schat, want ik heb een duitse handleiding en mijn pc crasht op acrobat reader :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:46:
[...]

Kan t niet vinden lievie schat, want ik heb een duitse handleiding en mijn pc crasht op acrobat reader :(
Zal ik eens kijken dan schat O+
U kunt met de tel mms versturen bestaande uit tekst en afbeeldingen, en berichten met tekst afbeeldingen en geluid ontvangen
Kan niet dus.

En er staat trouwens verderop dat de tel beschikt over >40 instrumenten en er dus idd 4 tegelijk kan afspelen maximaal. De indeling heet SP-MIDI (Scalable Polyphonic MIDI). :)

[ Voor 41% gewijzigd door Aikon op 27-03-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Flauw hoor! wel ontvangen maar niet versturen :(

Bedankt voor de moeite :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik ben zo gelukkig dat jullie zo lief tegen elkaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Laatst online: 10-09 15:21
Dit is vast ook wel eens eerder besproken, maar die trilfunctie werkt die op de midi?
De default ringtones heb ik wel tril maar zelf upgeloade niet :(
moet ook maar een editprogje voor komen om trill te adden

met nokiasuite kun je zien hoeveel sporen een midi gebruikt
dit gaat soms wel over de 20, maar als je gewoon de hele midi erin prutst, weet hij er wat leukers uit te prutsen dan als je met nokia suite zelf aan het prutsen gaat
vaak neemt 1 melodielijntje al meerdere sporen. Nokia switched ofzo op cruciale momenten ik weet het niet precies.
Anyway Exorcist is erg cool maar in de 20 sporen. heb hem hier vandaan:
http://www.planete-nokia.com/mid/
dan staan er meer tussen dan: http://www.planete-nokia.com/mid/polyphoniques.html

misschien hebben ze diegene die niet draaien op de 6610 wel weggehaald :(

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 17:15

megaleo

Special member

Kun je die screensaver van je 6610 ook uitzetten? :? Ik heb denk ik overal gekeken. Maar hij wil niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
megaleo schreef op 28 March 2003 @ 13:27:
Kun je die screensaver van je 6610 ook uitzetten? :? Ik heb denk ik overal gekeken. Maar hij wil niet uit.
Nope, dat kan niet. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar he stond wel ergens.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermit schreef op 28 maart 2003 @ 13:31:
[...]
Nope, dat kan niet. Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar he stond wel ergens.. :/
Ook niet als je de tijd veranderd op nul of oneidig????

Heb alweer gekeken en dat kan niet verder gewijzigd worden
Tijdsduur kan geselecteerd worden tussen 00:05 sec en 60.00 MIN.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Wat verklaart het prijsverschil tussen de 6610 en de 6100?
De 6100 is kleiner en de 6610 heeft een radio meer.
Toch kost in belgië de 6610 los 449€ en de 6100 los 569€
Dat is 120€ verschil?? voor wat juist?

Hoe zit het met de covertjes? Zijn ze een beetje stevig, want bij mijn 6510 zat de achterkant van in het begin al los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is bij de 7210 de standaard beveiligingscode om de gesprekstellers op 0 (nul) te zetten :?
En wat kost het via GPRS downloaden van games via de van te voren ingestelde site Software Market :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

sigh mijn 6610 is al rijp voor de sloop :X.
Valt uit tijdens het bellen, bat is leeg na een halve dag.
En nu wilt ie nie meer aan :( morgen maar eens naar kijken of ik een nieuwe krijg :S .

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 16:50:
Wat is bij de 7210 de standaard beveiligingscode om de gesprekstellers op 0 (nul) te zetten :?
En wat kost het via GPRS downloaden van games via de van te voren ingestelde site Software Market :?
blz XX in je boekje..... of 12345 of 00000
Gizmoke schreef op 01 April 2003 @ 15:28:
Wat verklaart het prijsverschil tussen de 6610 en de 6100?
De 6100 is kleiner en de 6610 heeft een radio meer.
Toch kost in belgië de 6610 los 449€ en de 6100 los 569€
Dat is 120€ verschil?? voor wat juist?

Hoe zit het met de covertjes? Zijn ze een beetje stevig, want bij mijn 6510 zat de achterkant van in het begin al los.
Kan je vertellen dat de 6100 heel stevig aan voelt.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinus op 01-04-2003 16:59 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op 01 april 2003 @ 16:58:
[...]

blz XX in je boekje..... of 12345 of 00000
Bedankt :)

Had al in de handleiding gezocht alleen heb geen Ned. gehad bij mijn 7210. Alleen een Franse en een Engelse en in die Engelse kon ik het niet vinden en over Frans begin ik maar niet B) 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste