heee, die oranje zaklamp hadden wij ook.
Mijn kamertje is verbouwd, meteen dus ook maar kabelgoten + stopcontacten onder het bureau geregeld.
Daardoor zijn er kabels de deur uit gewerkt en uiteraard zijn er kabels weggestopt.
Toch handig, die makkelijk snijbare ondervloeren.
Ik zal de pics uploaden naar een fatsoenlijke webhost, en dan zal ik ze ff in deze post zetten

Adsl modem/router + 4 poorts switch/printserver
Pa wil em helaas niet wegwerken, omdat het zo goed staat.
Hij heeft een tijdje achter ht bureau gehangen, maar dat flikkerde er steeds af, dus staat 'ie hier weer.

Printserver voor de oude printer, de 'nieuwe' leek het te begeven, dus ff snel ingericht.
Erg stil, maar op dit moment weer overbodig, gaat dus ook weg.

Eerste aansluitingen richting boven, naar mijn kamer en die van mijn zusje.
Helaas is het kapje van 1 van de doosjes zoek, die moet dus vervangen worden.

Kabel naar boven, foutje gemaakt bij het uitmeteten van het kabelgat, maarja, het is niet anders.

Hier komt 'ie uit, ik dacht gelijk met de kachelbuizen. Als ik weer zoiets doe, toch maar even in wat bochten om GOED uit te meten.

De allereerste outlet in dit huis, nu voor de verdeling van de kabel naar mijn kamer en zusje's kamer.

Hier komt de kabel m'n zusje's kamer binnen.

En hier loopt 'ie langs de plint.

Hier verdwijnt 'ie de computer in, helaas nog niet met een outlet, maar die heb ik liggen, dus dat komt nog binnen korte tijd.

De allereerste netwerkkabel in dit huis.
Was een crosskabel tussen onze ouwe P2 266 en mijn eerste pentium zonder cdrom.
Nu loopt 'ie nog steeds naar mijn kamer.

Mooi achter de luchtpijip langs.

Hier verdwijnt 'ie een tijdje.

'serviceaansluiting' voor als er een pc komt ter reparatie.
Gebeurt nogal eens, en daarom maar een aansluiting voor gemaakt.
Kunnen die bakken het internet op, remote installation van XP/2000, scheelt me een heleboel tijd.

Kabels? Ik zie geen kabels.
Kabelplintje met ruimte eronder voor kabels, zit atm. helemaal vol.

Hier komt de hele bende de kabelgoot uit, behalve de coaxkabel, die komt er eerder uit.

Stopcontacten, met randaarde voor de server en computers.

Switch, moet nog eens vervangen worden door iets anders.
Komt wel als ik er eens wat geld voor vrij kan maken.

Mijn bescheiden fileservertje, 330 GB, kast moet vervangen worden, want de 3e schijf past er niet bij.

Netwerkkabel naar de DVD speler (KiSS DP-1504, 40GB)

In de meterkast, hij moest 'stiekem' gelegd worden, ouders waren het er niet helemaal mee eens, maar ze hadden em nog niet opgemerkt.
Er moeten dus nog eens klemmetjes op.

En hij komt de meterkast weer uit.

En de outlet.
Dat is mijn netwerkje op dit moment, moet nog grondig bijgewerkt worden.
[
Voor 190% gewijzigd door
Romke op 03-02-2006 21:56
]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.