Tsk niet zo patsen, mijn 24 poorts HP Procurve heeft een 9,6 gbit backplaneVerwijderd schreef op 30 January 2003 @ 20:55:
[...]
Ziet er netjes uit, maar ik kan er niet uit opmaken wat de backplane snelheid isToch wel relevant bij een 24-poorter. Mijn SMC doet 4,8 GBit intern
*pats*
/me is dom, ik zie het al: 2,1 Gbit.. En staar je verder niet blind op die 20/200 Mbit, dit is dus gewoon 2x (omdat et full-duplex is vinden ze dat ze het mogen verdubbelen) 10/100 Mbit. In de praktijk zal het nooit zo uitpakken..
[...]
Fast Ethernet is wel ok, en snel
[...]
Hmm, dat maakt de zaak wat ingewikkelder. Maar het weerhoud je er niet van om meerdere kleine PVC (wel verdeeld over de breedte) te leggen, en vooral om die naar beneden te laten richten, zodat je er gewoon kabels doorheen kan schuiven. Of een wegschuifbaar plafond aanleggenA la garagedeur
Edit2: En wilde je nou een 19" kast gaan maken, of 19" behuizingen voor computers zeg maar (bijv. 4U)?
Nu genoeg gepatst!
Vanmiddag ga ik even foto's maken van hoe m'n netwerk op dit moment is.
Deels is 't mooi afgewerkt, deels lopen de kabels gedraaid om een balk (op de rommelzolder, dus dat maakt niet zo gek veel uit).
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 13:49 . Reden: typo ]