Jep idd die zijn echt relax die dingen
Dat is idd wel erg vaag jah dat je op kt400 wel 3400 mb/s haald ik kan met deze ook maar 3300 en op 220 wel meer maar dan is cpu weer 50 mhz slomer dus schiet ik nix mee op. Mijne heeft ook allerlij andere stress. Mischien gaat i over een week wel RMA want als stekker er uit gaat is de bios fucked upVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 09:28:
[...]
Ik heb de baan doorgesneden. Die Vmem valt opzich best mee. Toen ik het mobo uit de kast had was ik met 10min klaar. Ik heb er geen foto's van, maar die staan wel op Xtreme.
Ik heb alleen weinig aan de mod..ik kom niet hoger dan 217Mhz. Zonder enige mod kwam ik op 220Mhz windows in en nu dus niet meer. Ik word echt gestoord van die Epox planken. Met mn 8K9A problemen en nu deze..niet vooruit te branden gewoon.
Op die 8K9A kon ik 230Mhz draaien. Nu kan het mem niet eens 3,2V hebben. Dacht meteen dat het aan de Vmod lag, dus losgehaald en alles nagemeten en gechecked. Niks dus.. Vdd hoger dan 1,85V heeft ook geen effect. Snelle timings of langzame timings maakt absoluut niets uit. Geen snellere SiSoft scores. Deze plank is de snelste, maar ook de slechtste die ik ooit gehad heb. Want snel is het wel, maar het zou nog veel harder kunnen. Ik kom niet aan de 3300MB/s terwijl ik met m'n KT400 plank 3420MB/s haalIk heb een rev.1.1 btw.
Edit:
Een PCMark linkje op 12 x 201Mhz. Das dus 2412Mhz en PCMark geeft 2290Mhz aanwtf
http://service.futuremark.com/compare?pcm=1093186
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....