Dit klopt inderdaad, ik lever geen tempsensoren mee. Ik kan overigens wel melden dat het uitlezen van de temp sensoren via de X-bus al wel goed verloopt! (Ik lees ze via het configtool uit de X-bus dus)Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 09:22:
[...]
De sensoren worden niet door Easy mee geleverd, naast de TO92 behuizing kan nu ook de TO220 behuizing besteld worden, welke makkelijk op koelplaten enz. te schroeven is.
http://www.daro.it.pl/img/to220.gif
En we zijn weer een paar dagen verder 
Is er nog vooruitgang geboekt --Easy-- ???
Is er nog vooruitgang geboekt --Easy-- ???
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Verwijderd
Als je met plannen loopt om hem te verkopen mag ik aannemen dat de annulering van mijn bestelling dit keer geen probleem is? Kheb vorige keer gemeeld en toen was het niet meer mogelijk volgens jou (kzag de posting over terug betaling geld te laat) en ik ben het onderhand echt beu. Deze hele baybus is allang niet meer nutvol voor mij.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:41:
[...]
Ik loop wel rond met die plannen. Bovendien is dat alles niet echt kostbaar; ik heb al een server met brede uplink staan, en deze webpage heb ik in precies 2 minuten in elkaar gegooid (met Word of all shit). Ok, het plaatje had ik al...
Ook een grove opzet voor de xhd site op www.xhd.nl trouwens
Dit topic bestaat vanaf 23 januari 2003, over 2 maanden is dat dus 2 jaar terug!!
Ik hoop dat we dit snel en goed kunnen afhandelen.
Stuur ook mij mn geld maar terug. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat je de atmel (die je al gewoon thuis hebt liggen) nog opstuurt.
Hier sluit ik me ook aan ... mijn laatste bericht was om teruggestort te worden als de baybus niet voor 1 september 2004 kon geleverd worden ... deadline die ondertussen weer overschreden is zonder enige actie .. maar dat zijn we dan ook gewend ondertussen met het verloop van deze IA ...
Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
Verwijderd
Tijd voor een feestje !Dit topic bestaat vanaf 23 januari 2003, over 2 maanden is dat dus 2 jaar terug!!
Hij is er in ieder geval wel meebezig, bij de laatste LM35 IA heeft ie namelijk ook sensors besteld en betaald.
Verwijderd
Ik wil eigenlijk ook wel een mijn baybus Of mijn geld terug. Er zijn al 2 pc's voorbij gegaan sinds deze actie begonnen is
Tja, het duurt nu wel echt lang. Wat mij betreft zijn er drie mogelijkheden:
1. eigen code: --EasY-- vraagt er iemand bij: hierdoor is het niet meer alleen van hem afhankelijk
2. opensource: hij stuurt de bestelde componenten rond, solderen lijkt me gezien de daarvoor benodigde tijd niet verstandig en hij helpt een groep enthousiastelingen op gang
2: stoppen: hij stort het geld terug, jammer, maar helaas
In zijn eentje verder worstelen is geen goed plan. Dat blijft meer van hetzelfde. Dus tenzij hij deze week afgeronde baybussen met de post kan versturen: hij mag kiezen uit 1, 2 of 3
1. eigen code: --EasY-- vraagt er iemand bij: hierdoor is het niet meer alleen van hem afhankelijk
2. opensource: hij stuurt de bestelde componenten rond, solderen lijkt me gezien de daarvoor benodigde tijd niet verstandig en hij helpt een groep enthousiastelingen op gang
2: stoppen: hij stort het geld terug, jammer, maar helaas
In zijn eentje verder worstelen is geen goed plan. Dat blijft meer van hetzelfde. Dus tenzij hij deze week afgeronde baybussen met de post kan versturen: hij mag kiezen uit 1, 2 of 3
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Ik bedoel meer dat je een domein naam registreert....Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2004 @ 21:41:
[...]
Ik loop wel rond met die plannen. Bovendien is dat alles niet echt kostbaar; ik heb al een server met brede uplink staan, en deze webpage heb ik in precies 2 minuten in elkaar gegooid (met Word of all shit). Ok, het plaatje had ik al...
Ook een grove opzet voor de xhd site op www.xhd.nl trouwens
Verwijderd
ik begin er zolangzamerhand ook echt genoeg van te krijgen...
Dus --Easy--: doe mij ook maar geld terug..
Ik heb ondertussen die baybus niet meer nodig, ik tweak en mod nauwelijks meer, ik heb er gewoon geen nut meer voor.
Dus --Easy--: doe mij ook maar geld terug..
Ik heb ondertussen die baybus niet meer nodig, ik tweak en mod nauwelijks meer, ik heb er gewoon geen nut meer voor.
Zeker gezien de periode die nu verstreken is sinds ik betaald heb en er vervolgens nog niet is geleverd (ik had een losse onderdelen versie, dus wat is daar moeilijk aan om nu te versturen). Vraag ik bij deze ook mijn geld terug. Heb inmiddels gewoon geïnvesteerd in stillere koelers en een moederbord met Q-fan. Stil genoeg en temperaturen doe ik via speedfan bekijken. Dus echt veel nut heb ik ook niet MEER voor hem als ik hem alsnog zou krijgen.
DUS -Easy- als je de onderdelen voor mijn bestelling bij elkaar en hem WILDE gaan opsturen dan kan dat natuurlijk. Zo niet dan graag annuleren en geld terug storten. Ben inmiddels gewisseld van nickname, oude nickname was raid-0.
Bij voorbaat dank!
DUS -Easy- als je de onderdelen voor mijn bestelling bij elkaar en hem WILDE gaan opsturen dan kan dat natuurlijk. Zo niet dan graag annuleren en geld terug storten. Ben inmiddels gewisseld van nickname, oude nickname was raid-0.
Bij voorbaat dank!
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Verwijderd
Ik heb Easy gisterenavond gesproken, hij heeft alle onderdelen binnen en verwacht binnnen 2 weken te gaan versturen. Ook zou hij hier nog een update gaan plaatsen.
Gelukkig, goed nieuws Sayang. Dus met een beetje mazzel kunnen we met de kerst x-bussen
* Carp_Hunter kan niet wachten

Ben al druk bezig met de rest van mn kast te verbouwen dus hopelijk af voor mn volgenede LAN
Ben al druk bezig met de rest van mn kast te verbouwen dus hopelijk af voor mn volgenede LAN
Verwijderd
Weet je dan misschien ook wat zijn plannen zijn met de mensen die niet meer zitten te wachten op een X-Bus? Als hij zelf een site start om het commercieel uit te buiten zou het toch geen probleem kunnen zijn om geld terug te keren. Ik denk zoiezo als het er echt van komt dat hij ze toch wel kwijt kan, het zijn best hebbedingetjes. Ik vind het nu echter zonde van m'n geld, toch iets van 80 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:14:
Ik heb Easy gisterenavond gesproken, hij heeft alle onderdelen binnen en verwacht binnnen 2 weken te gaan versturen. Ook zou hij hier nog een update gaan plaatsen.
Verwijderd
Ik heb dit zijdelings wel met hem besproken, zijn reactie was dat hij in dit topic nog een update zou plaatsen. Ik ga 'm in ieder geval volgende week weer bellen als er geen update van hem komt.
Verwijderd
iig thanks voor de moeiteVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:36:
Ik heb dit zijdelings wel met hem besproken, zijn reactie was dat hij in dit topic nog een update zou plaatsen. Ik ga 'm in ieder geval volgende week weer bellen als er geen update van hem komt.
Hallo allemaal,
Ik heb de afgelopen tijd continu bezig willen zijn met de X-bus, maar ik kom er nu gewoon niet aan toe. Aangezien ik wel alle spullen heb liggen (op de molexen na), ga ik vanaf nu de verzendingen in orde maken. Ik ben al zover dat ik een degelijke programmer heb gemaakt, en een degelijk "testbed" voor de X-bus. Bovendien heb ik in de AVR reeds een bootloader kunnen schieten die in staat is om zichzelf te herflashen. Daarmee heb ik denk ik genoeg zekerheid dat iedereen in ieder geval aan de slag kan met de hardware.
Ik ga nu dus verzendpakketjes maken voor degene die alleen onderdelen (zonder assemblage) hebben besteld. Ik wil gewoon dat iedereen die alleen hardware heeft besteld voor de kerst zijn spullen in ieder geval heeft; de software daar is altijd een mouw aan te passen mocht daar een of ander niet 100% zijn (zolang de bootloader dat maar is).
Sorry dat ik geen tijd heb gehad; ik had graag eerst het ding onderworpen aan alle tests, zoals verschillende LCDs testen, alle poortjes die erop zitten enz enz. maar dan loopt het verhaal NOG langere door....
Ik heb de afgelopen tijd continu bezig willen zijn met de X-bus, maar ik kom er nu gewoon niet aan toe. Aangezien ik wel alle spullen heb liggen (op de molexen na), ga ik vanaf nu de verzendingen in orde maken. Ik ben al zover dat ik een degelijke programmer heb gemaakt, en een degelijk "testbed" voor de X-bus. Bovendien heb ik in de AVR reeds een bootloader kunnen schieten die in staat is om zichzelf te herflashen. Daarmee heb ik denk ik genoeg zekerheid dat iedereen in ieder geval aan de slag kan met de hardware.
Ik ga nu dus verzendpakketjes maken voor degene die alleen onderdelen (zonder assemblage) hebben besteld. Ik wil gewoon dat iedereen die alleen hardware heeft besteld voor de kerst zijn spullen in ieder geval heeft; de software daar is altijd een mouw aan te passen mocht daar een of ander niet 100% zijn (zolang de bootloader dat maar is).
Sorry dat ik geen tijd heb gehad; ik had graag eerst het ding onderworpen aan alle tests, zoals verschillende LCDs testen, alle poortjes die erop zitten enz enz. maar dan loopt het verhaal NOG langere door....
Das nog es goed nieuws
Ga Inkoopakties.net nu weer goed in de gaten houden 
* Carp_Hunter gaat de soldeerbout alvast opwarmen :P:P:P
* Carp_Hunter gaat de soldeerbout alvast opwarmen :P:P:P
Klinkt goed!!!Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:12:
Ik heb destijds met assemblage besteld, maar als ie er voor de kerst kan zijn, wil ik hem ook wel in onderdelen, ik heb de week tussen kerst en nieuwjaar toch vrij, ga ik ook wel ff met de bout aan de slag. Dat scheelt jou een apparaat assembleren + testen, en ik heb wat te doen in mijn weekje vakantie. Zie de kosten voor de assemblage maar als vrijwillige bijdrage aan het project.
Goed idee eightValveeightValve schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:52:
[...]
Klinkt goed!!!
Ik heb destijds met assemblage besteld, maar als ie er voor de kerst kan zijn, wil ik hem ook wel in onderdelen, ik heb de week tussen kerst en nieuwjaar toch vrij, ga ik ook wel ff met de bout aan de slag. Dat scheelt jou een apparaat assembleren + testen, en ik heb wat te doen in mijn weekje vakantie. Zie de kosten voor de assemblage maar als vrijwillige bijdrage aan het project.
Ik heb ook (ooit) 1 x-bus besteld met assemblage. Ik heb straks ook lekker vrij, en ook mijn soldeerbout ligt te popelen...
Dus Easy, mocht je nog voor de kerst, of in ieder geval voor nieuwjaar gaan verzenden dan zie ik ook af van de assemblage en mag je de assemblage kosten houden
Verwijderd
Sorry dat ik je steeds lastig val, maar zou je Easy nog een keer willen vragen of hij nog geld gaat retourneren aan mensen die niet zitten te wachten op de Xbus? Hij zegt er namelijk consequent niks over in zijn updatesVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:36:

Verwijderd
ik snap niet dat er mensen zijn die hier nog vertrouwen in hebben, 1 keer per week een post doen is toch niet zo ingewikkeld, en 3 maanden wachten op een paar molexxen?
vertrouwen != hoopVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:39:
ik snap niet dat er mensen zijn die hier nog vertrouwen in hebben, 1 keer per week een post doen is toch niet zo ingewikkeld, en 3 maanden wachten op een paar molexxen?
hoop doet leven
leve de x-bus
Soms zit ik stil in een hoekje te wachten op wat gaat komen. Ik zwijg dan maar gewoon in alle hoop.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
--Easy-- is het niet slim om eens een modje bij je thuis uit te nodigen om de spullen aldaar te aanschouwen zodat je daarmee kan bewijzen dat je het allemaal echt in bezit hebt en niet voor nop 3 maanden zit te wachten op molexen?
Het is maar een suggestie, maar meer uit het oogpunt van de annuleringen... hoe meer je er krijgt hoe meer je er zelf bij in schiet... lijkt me de moeite waard dat even te regelen... toch?
Het is maar een suggestie, maar meer uit het oogpunt van de annuleringen... hoe meer je er krijgt hoe meer je er zelf bij in schiet... lijkt me de moeite waard dat even te regelen... toch?
Of simpeler: maak een mooie foto van de berg spullen. Het duurt wel lang, maar om nu iemand onder curatele te gaan stellen voor zoiets....[NUT] schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:31:
--Easy-- is het niet slim om eens een modje bij je thuis uit te nodigen om de spullen aldaar te aanschouwen zodat je daarmee kan bewijzen dat je het allemaal echt in bezit hebt en niet voor nop 3 maanden zit te wachten op molexen?
Curatele is een groot woord, het gaat er om dat er een bevestigging komt van iemand anders (die doorgaans te vertrouwen is) want een foto kan bijmekaar gesoept worden... dus dat zegt in principe niets ...superduper schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:53:
[...]
Of simpeler: maak een mooie foto van de berg spullen. Het duurt wel lang, maar om nu iemand onder curatele te gaan stellen voor zoiets....
mwah, een grote foto van een digi cam met een berg aan exif data geloof ik ook wel hoor[NUT] schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:36:
[...]
Curatele is een groot woord, het gaat er om dat er een bevestigging komt van iemand anders (die doorgaans te vertrouwen is) want een foto kan bijmekaar gesoept worden... dus dat zegt in principe niets ...
Maar tis inderdaad een aardig idee om een bevestiging te hebben, dat schept weer een beetje vertrouwen.
Verwijderd
Heeft iemand nu eigelijk al iets ontvangen? geld of onderdelen?
Het blijft nl weer akelig stil
Het blijft nl weer akelig stil
Verwijderd
Nog niets ontvangen, ik ga hem na de kerst weer eens bellen. Als dat ook niets oplevert ga ik er gewoon langs en ga m'n spullen halen.
Neem mijn dan ook ff meeVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:19:
Nog niets ontvangen, ik ga hem na de kerst weer eens bellen. Als dat ook niets oplevert ga ik er gewoon langs en ga m'n spullen halen.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Het is allemaal de schuld van PreakVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2003 @ 10:30:
(deze IA is gestart met Phreaks toestemming)

Euj! Phreakje is liev!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
zeker weer zoiets als op 7-12Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:30:
Ik hoorde over msn dat --EasY-- een update doet over 1,5 week ofzo
Ik ga nu dus verzendpakketjes maken voor degene die alleen onderdelen (zonder assemblage) hebben besteld. Ik wil gewoon dat iedereen die alleen hardware heeft besteld voor de kerst zijn spullen in ieder geval heeft;
en zover ik heb begrepen heeft nog niemand iets ontvangen
aangezien ik ook nog een geassembleerde had besteld, wil ik NU eigelijk alleen nog maar mijn geld terug
op mail via zijn website wordt ook niet gereageerd, het duurt gewoon veel te lang dit, en dan voornamelijk dat alle info via een ander schijnt te moeten komen
Ik vindt het zelf lastig dat door de lange 'ontwikkeltijd' de Xtreme baybus inmiddels overbodig is geworden door de komst van kant-en-klare oplossingen van een aantal fabrikanten, zoals Lost in Space http://www.vlsys.co.kr/product/lis2.php en GateWatch http://www.aerocool.com.t...l/gatewatch/gatewatch.htm
De prijs van de laatste is zelfs lager dan de nog te assembleren Xtreme baybus zonder display.
Enfin, blijft over dat het dan mij weer een paar uur van de straat houdt met wat soldeerwerk en de hoop dat het met de programmatuur nog wel goed komt. Updates en eventuele aanpassingen van de firmware durf ik niet eens aan te denken.
Al met al Easy, kom op met die onderdelen en laat die male molex maar zitten (op jouw prototypes had je die ook niet nodig tenslotte). D'r liggen een stel LM35 sensors al een jaar te wachten op dat ding.
De prijs van de laatste is zelfs lager dan de nog te assembleren Xtreme baybus zonder display.
Enfin, blijft over dat het dan mij weer een paar uur van de straat houdt met wat soldeerwerk en de hoop dat het met de programmatuur nog wel goed komt. Updates en eventuele aanpassingen van de firmware durf ik niet eens aan te denken.
Al met al Easy, kom op met die onderdelen en laat die male molex maar zitten (op jouw prototypes had je die ook niet nodig tenslotte). D'r liggen een stel LM35 sensors al een jaar te wachten op dat ding.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Verwijderd
Die heb je dan ook laat besteldDeBolle schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:43:
Deze actie is bijna 2 jaar oud en nog steeds niks concreets
Hallo allemaal,
Nu eindelijk tussen kerst en nieuwjaar een paar volle dagen om te werken aan de Xtreme Baybus. Eindelijk heb ik concrete vorderingen gemaakt! Er was nogal wat sleutelwerk nodig, op verzoek heb ik voor het productiemodel aanpassingen in de I/O gemaakt. Deze heb ik afgelopen dagen ook doorgevoerd in de software. Nu ben ik eindelijk zover dat ik kan zeggen: De hardware is GOED. Er zitten geen fouten in de PCB, en de software is nu zover dat je in ieder geval met de basisfunctionaliteit kunt spelen en dat flash updates via de seriele poort mogelijk zijn!
Nog enkele zaken zijn openstaand, zoals b.v. de vraag waarom mijn originele LC wel werkt, maar een nieuwer type allemaal rubbish op het scherm zet. En zo nog wel een paar kleine zaken. Maar dit alles zit in de software, die nu dus flashable is. Hiermee kan ik dus zaken gaan versturen, de enige dingen die nog moeten gebeuren is uitsorteren van de bestellingen, de CPU's programmeren en kijken hoe ik eea. het best kan verpakken. Dit komt hopelijk de komende dagen rond!
Nu eindelijk tussen kerst en nieuwjaar een paar volle dagen om te werken aan de Xtreme Baybus. Eindelijk heb ik concrete vorderingen gemaakt! Er was nogal wat sleutelwerk nodig, op verzoek heb ik voor het productiemodel aanpassingen in de I/O gemaakt. Deze heb ik afgelopen dagen ook doorgevoerd in de software. Nu ben ik eindelijk zover dat ik kan zeggen: De hardware is GOED. Er zitten geen fouten in de PCB, en de software is nu zover dat je in ieder geval met de basisfunctionaliteit kunt spelen en dat flash updates via de seriele poort mogelijk zijn!
Nog enkele zaken zijn openstaand, zoals b.v. de vraag waarom mijn originele LC wel werkt, maar een nieuwer type allemaal rubbish op het scherm zet. En zo nog wel een paar kleine zaken. Maar dit alles zit in de software, die nu dus flashable is. Hiermee kan ik dus zaken gaan versturen, de enige dingen die nog moeten gebeuren is uitsorteren van de bestellingen, de CPU's programmeren en kijken hoe ik eea. het best kan verpakken. Dit komt hopelijk de komende dagen rond!
Verwijderd
Als je nu volle dagen hebt om te werken, stuur dan meteen m'n geld terug.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:46:
Hallo allemaal,
Bij voorbaat dank.
Ummm ligt het nou aan mij of begrijp ik gewoon niet waar dit topic over gaat

Haha zo dacht ik er ook over. Ik zie dit topic super vaak maar waar het nu over gaat?Pu_Dy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:20:
een baybus whatever
[ Voor 16% gewijzigd door Sjoerd op 30-12-2004 15:23 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Topicstart niet gelezen?Pu_Dy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:20:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Beetje meer zelfonderzoek doen misschien.
De [IA] in de topictitel staat voor Inkoop Actie, die dus tegenwoordig niet meer zijn toegestaan op GoT. (Kan je nagaan hoe lang deze al loopt
).
Het gaat hier dus om een baybus (stuk elektronica die normaal gesproken de snelheid van je fan's regelt). Alleen deze baybus is geheel door --EasY-- zelf ontwikkeld. Hiermee kan je dus ook meer dan de gemiddelde baybus (een LCD aansturen, knoppen aansluiten etc.).
Dit topic gaat dus nog over de afhandeling van de IA met alle dingen die daarbij horen. Als je daar niet besteld hebt is het voor de rest ook niet erg interessant om hier rond te hangen wellicht.
De [IA] in de topictitel staat voor Inkoop Actie, die dus tegenwoordig niet meer zijn toegestaan op GoT. (Kan je nagaan hoe lang deze al loopt
Het gaat hier dus om een baybus (stuk elektronica die normaal gesproken de snelheid van je fan's regelt). Alleen deze baybus is geheel door --EasY-- zelf ontwikkeld. Hiermee kan je dus ook meer dan de gemiddelde baybus (een LCD aansturen, knoppen aansluiten etc.).
Dit topic gaat dus nog over de afhandeling van de IA met alle dingen die daarbij horen. Als je daar niet besteld hebt is het voor de rest ook niet erg interessant om hier rond te hangen wellicht.
K bedankt. *langezwieper komt hier nooit meer en wenst alle mensen een goede afloop toe
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Verwijderd
Ik neem aan dat je het over LCD's hebt. Bij eigen elektronica projecten ben ik er achter gekomen dat ASCII tabellen in de LCD's nog wel eens willen verschillen. Het gaat dan met name om de speciale tekens (letters en cijfers dus niet). Powertip LCD's wijken bijvoorbeeld af van de standaard. Misschien moet je hier eens naar kijken. Als dit het probleem niet is, dan heb je hoogstwaarschijnlijk een timingsprobleem in de signalen.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:46:
Nog enkele zaken zijn openstaand, zoals b.v. de vraag waarom mijn originele LC wel werkt, maar een nieuwer type allemaal rubbish op het scherm zet.
Keeee wat had je besteld?? (misschien wel intresse)Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:51:
[...]
Als je nu volle dagen hebt om te werken, stuur dan meteen m'n geld terug.
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Ja, dat lijkt mij ook wel een goed idee, na al die tijd zit ik er niet meer echt op te wachten, helaasVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:51:
[...]
Als je nu volle dagen hebt om te werken, stuur dan meteen m'n geld terug.
Bij voorbaat dank.
Wat had je besteld? (heb dan misschien intresse om het over te nemen)Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:32:
[...]
Ja, dat lijkt mij ook wel een goed idee, na al die tijd zit ik er niet meer echt op te wachten, helaas
Thrillseekah schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:11:
[...]
Keeee wat had je besteld?? (misschien wel intresse)
Of je kijkt even op inkoopacties.netThrillseekah schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:37:
[...]
Wat had je besteld? (heb dan misschien intresse om het over te nemen)

http://www.inkoopacties.net/ia/hjgrz0kr/2
Ze staan er allebij tussen (tenminste, ik gok dat KILLorBE KillerB the Supreme is
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Nee dat ben ikPaul Nieuwkamp schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:13:
(tenminste, ik gok dat KILLorBE KillerB the Supreme is)
Hier kun je de bestelling van bald_eagle zien.
Als keeee op IA.net kE is kun je hier de bestelling van keeee zien.
Nog bedankt :-) (gelukkig nieuw jaar he iedereen hoop voor de bestellers dit jaar de busjes
)
Ps als iemand none assamble weg doet hebk intresse .
Verwijderd
60 euro soon storten is hebben voor het hele meukje, m'n bestelling heb je zien staan op de ia site. Meel me maar op rcowdam AT hotmail DOT com.Thrillseekah schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:59:
Nog bedankt :-) (gelukkig nieuw jaar he iedereen hoop voor de bestellers dit jaar de busjes)
@ Euss : Komt voor elkaar 
@ iedereen : Is er iemand die eventueel plugin`s gaat maken voor ds bus? Ik heb nog een lcd schermpje (grafisch T6963C 240*128) en het lijkt me gaver/mooier om hier de stats op te laten zien van de x-bus.
Nou weet ik dat je voor smartie/lcdstudio een plugin kan maken maar dan ben je je printerpoort weer kwijt. Ik wil de lcd dus direct op de x-bus. Iemand die mij hier verder mee zou kunnen helpen. Of al iedeenen voor heeft?
@ iedereen : Is er iemand die eventueel plugin`s gaat maken voor ds bus? Ik heb nog een lcd schermpje (grafisch T6963C 240*128) en het lijkt me gaver/mooier om hier de stats op te laten zien van de x-bus.
Nou weet ik dat je voor smartie/lcdstudio een plugin kan maken maar dan ben je je printerpoort weer kwijt. Ik wil de lcd dus direct op de x-bus. Iemand die mij hier verder mee zou kunnen helpen. Of al iedeenen voor heeft?
Verwijderd
Dat ligt eraan hoeveel broncode -Easy- weg geeft, in principe zou je de HD44780 code voor het LCD kunnen vervangen door code voor een grafisch LCD.
Dat is ongeveer wat easy al aangaf al zal een grafisch lcd veel meer load geven op de avr. Hierdoor is het misschien verstandig een 2e avr hiervoor er op te plaatsen. Dus ik wacht wel even todat er echt wat in de verzending gaat en ik der ook 1 heb en ga er dan zelf wel is mee klooien. Denk dat dat het slimste is bij nader inzien

Hallo Easy,
ik had een gesoldeerd exemplaar aangevraagd hoelang ga ik hierop moeten wachten ?
Als je geen tijd hebt om ze zelf te solderen dan interesseerd het mij waarschijnlijk helemaal niet meer. Ik heb nu al zo weinig tijd (tja een dochter van 15 maand), en modden doe ik bijna niet
meer, en als ik het zelf moet gaan solderen gaat het waarschijnlijk nog langer duren dan de tijd
die ik er al op wacht.
Dus...
ik had een gesoldeerd exemplaar aangevraagd hoelang ga ik hierop moeten wachten ?
Als je geen tijd hebt om ze zelf te solderen dan interesseerd het mij waarschijnlijk helemaal niet meer. Ik heb nu al zo weinig tijd (tja een dochter van 15 maand), en modden doe ik bijna niet
meer, en als ik het zelf moet gaan solderen gaat het waarschijnlijk nog langer duren dan de tijd
die ik er al op wacht.
Dus...
Me, myself & I
Verwijderd
Het is denk ik weer tijd om na te gaan wie niet meer de baybus hoeft te hebben.
Als iedereen die er niet meer op zit te wachten dit ff expliciet meld hier maak ik er een lijst van en kloppen we samen op de deur van Easy voor ons geld.
Het heeft lang genoeg geduurd.
Als iedereen die er niet meer op zit te wachten dit ff expliciet meld hier maak ik er een lijst van en kloppen we samen op de deur van Easy voor ons geld.
Is easy eigenlijk nog in het land der levende al weer een tijdje niks van vernomen.
Verwijderd
hiero nummer 1, gesoldeerde baybus, daar praat ie zelfs nog niet overVerwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:08:
Het is denk ik weer tijd om na te gaan wie niet meer de baybus hoeft te hebben.
Hij heeft een week geleden nog gereageerd, dat is voor zijn doen best kort geledenThrillseekah schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:24:
Is easy eigenlijk nog in het land der levende al weer een tijdje niks van vernomen.
LOLDemoniac schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:32:
[...]
Hij heeft een week geleden nog gereageerd, dat is voor zijn doen best kort geleden
BTW: Je gaat me toch niet vertellen dat je fapped op J. Kaagman?
FF serieus, --EasY-- het is leuk dat je die pagina's (zoals http://www.xhd.nl/ ) in elkaar flanst, maar wat heb je eraan als je je X-Bus niet aan de straatstenen kwijt kunt doordat je te laks bent?
Dat je door omstandigheden ergens niet aan toe komt begrijp ik, ik snap ook dat als je in een dalletje (Of diep dal) zit dat het wat tijd kan kosten om eruit te komen, maar wat ik niet snap is dat je beloftes maakt en die vervolgens niet nakomt....maar ergens snap ik het ook weer wel (Hoezo dubbelzinnig?).
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je de knoop moet doorhakken en iets doet met je ideen, zo kom je nergens, ik weet zeker dat je genoeg goede ideen hebt, maar je bent net zoals ik...je doet er geen flikker mee, of te weinig...ik koop onderdelen en ik weet niet eens meer waar ik ze voor nodig had

Ik weet bijna wel zeker dat de meeste mensen het goed met je voor hebben, maar JIJ bent degene die er iets mee moet doen, en problemen zijn (tot op zekere hoogte) geen excuus.
Je moet Hakkûh --EasY--, m.a.w. gewoon doen en niet denken, 'geen tijd' is ook geen excuus want iedere *PEEEP* kan wel een paar minuten vrij maken om mensen op de hoogte te stellen, daarbij zijn er diverse mensen geweest die hebben aangeboden om te helpen.
Bij deze bied ik je ook mijn hulp aan, je mag me mailen, bellen of langskomen (en zien in welke puinhoop ik leef...je omgeving (Woning/Kamer) geeft gedeeltelijk je mentale toestand weer).
Nog een paar tips:
Bij haat:
Schrijf alles op en spuug, schijt, pis, kots erop, verscheur het, verbrand het, stamp erop...wat je maar wil.
Een betere oplossing is jezelf eroverheen te tillen, hoe?
Hang briefjes op met dingen zoals:
Ik ben het waard om te leven.
Maak de X-Bus af <--Hint
Ik ga ervoor.
Ik ben aardig.
Mensen vinden me aardig.
Maak de X-Bus af <--Hint
Vrouwtjes vinden me lief.
Ik ben sexy.
Maak de X-Bus af <--Hint
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar wat ik uit het e.e.a. heb op kunnen maken is dat je problemen had/hebt met je (ex) vriendin (Sorry als ik het mis heb, ik kom niet zo vaak op GoT).
Hoe dan ook (Ik ben bezopen zoals gewoonlijk), je kunt me, zoals eerder gezegd, Mailen, bellen of wat dan ook, Ik ben een praatpaal met aardig wat levenservaring (al zeg ik het zelf), en als je de telefoonkosten niet kan betalen dan wil ik je ook wel bellen (Ik krijg die belminuten toch nooit op...ze hebben mij al opgegeven (Mijn zogenaamde vrienden), ik zou niet willen dat jij hetzelfde lot ondergaat).
Goh wat een klaag (en bezopen) post
Boeie
Verwijderd
Je mist iets bij je tips, dat hij het geld maar es moet terug storten
Verwijderd
Help hem dan eerst maar eens met reageren op de mailtjes die gestuurd worden. Alles wat ik stuur, ook via zijn website wordt niet eens gelezen laat staan beantwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:30:
[...]
Je mist iets bij je tips, dat hij het geld maar es moet terug stortenDaar wil ik hem dan wel weer bij helpen
Iemand al weer wat gehoord? Heb ook op 2 van zijn mail adressen wat gemaild maar no reply what so ever.
KILLorBE schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 03:09:
[...]
Bij haat:
Schrijf alles op en spuug, schijt, pis, kots erop, verscheur het, verbrand het, stamp erop...wat je maar wil.
[...]
offtopic:
zolang je er maar niet eerst op schijt en er daarna op stampt
zolang je er maar niet eerst op schijt en er daarna op stampt
gelukkig dat ik die baybus niet heb besteld want volgens mij maakt hij er een flinke zooi van, als je het allemaal niet aan kan en geen tijd hebt om die baybus(sen ) te maken, gebruik dan de tijd die je besteed om die website te maken om iedereen zijn geld terug te storten en te informeren.
Verwijderd
dat bedoel ik dus, de mijne waren met ontvangstbevestiging en die zijn zelfs niet gelezen.Thrillseekah schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:22:
Iemand al weer wat gehoord? Heb ook op 2 van zijn mail adressen wat gemaild maar no reply what so ever.
Ik vrees nog steeds dat het allemaal weggegooid geld is
Ik ga van mijn kant ook nog es een update plaatsen :
voor de 3de maal : IK WIL MIJN GELD TERUG EASY !!!!
Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
when?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:28:
Ik heb Easy net gesproken, hij gaat hier een update plaatsen.
Is het niet gewoon beter om met een knokploeg langs zijn huis te gaan? 
love and peaceee
love and peaceee
Verwijderd
Ik ook, maar of dat ooit gebeurtMaXX99 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:15:
Hallo allemaal,
Gisteren eindelijk weer eens de tijd gevonden; ik heb gisteren al veel AVRren kunnen kunnen programmeren en testen. Ook dit vergt veel werk omdat ik de geprogrammeerde chips ook wil testen. Dit loopt nu goed, verder ben ik de onderdelen al aan het sorteren om te versturen. Verder debuggen van de software heb ik dus even laten zitten, de software in de AVRren is nu in ieder geval zover dat iedereen zelf updates kan flashen, dus ik richt me nu primair op het maken van de verzendingen. Op verzoek hou ik jullie op de hoogte met kortere tussenpozen vanaf nu.
Gisteren eindelijk weer eens de tijd gevonden; ik heb gisteren al veel AVRren kunnen kunnen programmeren en testen. Ook dit vergt veel werk omdat ik de geprogrammeerde chips ook wil testen. Dit loopt nu goed, verder ben ik de onderdelen al aan het sorteren om te versturen. Verder debuggen van de software heb ik dus even laten zitten, de software in de AVRren is nu in ieder geval zover dat iedereen zelf updates kan flashen, dus ik richt me nu primair op het maken van de verzendingen. Op verzoek hou ik jullie op de hoogte met kortere tussenpozen vanaf nu.
Niet lullig bedoeld, hoewel ik niets met deze hele lange afhandeling van deze IA heb te maken tog ff duidelijk wil zijn, naar jou toe --EasY-- dat er ook mensen zijn die gewoon zoals hieronder ook staat van MaXX99 hun geld terug willen, dat is een kleinere moeite dan het klaar maken verzenden, er is niet voor niets telebankieren uit gevondenVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:35:
Hallo allemaal,
MaXX99 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:15:
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Easy als je der weer bent top
wil je misschien even reageren op een mailtje van mij? Indien niet ontvangen ofzo mail mij even en ik mail je terug.
Zoals Aard, ben ik ook een buitenstaander die altijd dit topic even doorleest als hij weer bovenaan de topiclist staat. En continue verbaas ik me weer over het vertrouwen dat sommige GOT-ters nog in Easy hebben, terwijl hij nu al maaaanden de mensen die hun geld terug willen kei-hard negeren.
Bewondering voor alle mensen die er nog vertrouwen in hebben, en voor Easy mocht hij op het idee komen eerst geld terug te storten, om in ieder geval dat deel van de IA af te ronden.
Op een goed einde!
Bewondering voor alle mensen die er nog vertrouwen in hebben, en voor Easy mocht hij op het idee komen eerst geld terug te storten, om in ieder geval dat deel van de IA af te ronden.
Op een goed einde!
Verwijderd
Ik heb hem een paar keer gesproken, daar is mijn vertrouwen op gebaseerd.En continue verbaas ik me weer over het vertrouwen dat sommige GOT-ters nog in Easy hebben
Persoonlijk will ik alleen mijn X-bus, geld terug hoeft voor mij niet.
Verwijderd
denken jullie nu echt dat er nog geld of warez komen?
1 hij negeerd posts over het feit dat mensen geld terug willen.
2 hij post geen foto's nog enig ander bewijs dat ie ook maar iets thuis heeft liggen
3 dit is het enige draadje waar hij het afgelopen 1,5 jaar nog heeft gepost.
1 hij negeerd posts over het feit dat mensen geld terug willen.
2 hij post geen foto's nog enig ander bewijs dat ie ook maar iets thuis heeft liggen
3 dit is het enige draadje waar hij het afgelopen 1,5 jaar nog heeft gepost.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 15:48 ]
Verwijderd
hoeveel pieken heeft hij eigenlijk ontvangen in totaal?
misschien moet ik ook maar eens baybussen gaan verkopen
Verwijderd
is totaal toch € 2.631,71, waar ie al 2 jaar van genietVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:57:
hoeveel pieken heeft hij eigenlijk ontvangen in totaal?misschien moet ik ook maar eens baybussen gaan verkopen
ik hoop trouwens ook nog (als ik toch geen geld terug krijg) eens iets te horen over de geassembleerde baybussen. Als er nieuws is dan is het alleen over onderdelen. Ik hoop niet dat het solderen ook nog 2 jaar duurt.
50 jaren plan alles bij elkaar..Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:06:
[...]
is totaal toch € 2.631,71, waar ie al 2 jaar van geniet
ik hoop trouwens ook nog (als ik toch geen geld terug krijg) eens iets te horen over de geassembleerde baybussen. Als er nieuws is dan is het alleen over onderdelen. Ik hoop niet dat het solderen ook nog 2 jaar duurt.
Maar donder op, echt al 2 jaar bezig dit? Echt gewoon niet normaal, allemaal mensen die kerel hier vertrouwen, ik was allang bij hem langsgegaan en me geld terug geeist. In die tussentijd is die zeker al tig keer op vakantie geweest van die 2k euro.
Kortom, gewoon dikke vette afzetterVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:51:
tekt ie nog 300e rente ook nogwant onderdelen heeft hij vast niet
Oproep aan easy: Zet het geld ff naar een andere spaarrekening voor een hogere rente, dan hebben we nog iets om het goed te maken
Ik begrijp werkelijk niet waar mensen die niets met deze actie van doen hebben de moed vandaan halen om hier allerlei insinuaties te maken over vakanties,rentes etc.
Ga lekker op het forum van tmf of mokkels rondhangen....!!
We hebben hier met z'n allen een product besteld wat nog steeds niet geevenaard is, en ik persoonlijk vind het top dat Easy na alle problemen die hij prive voor z'n kiezen heeft gehad, hij dit toch heeft doorgezet.
Je kunt het verhaal ook eens van een andere kant proberen te bekijken, het ontwikkelen en produceren van de printen, (waar netjes foto's van geplaatst zijn) zal een flinke klap geld hebben gekost, als iedereen nu ineens om zijn 5 of 6 tientjes begint te mekkeren kan Easy nooit meer uit de kosten komen. Als ik Easy was had ik ook (uiteindelijk) het liefst iedereen een Baybus uitgeleverd en zou ik geld-terug-acties ook zolang mogelijk proberen te rekken, want als je daar eenmaal aan begint is het einde snel in zicht.
Kortom, Easy ff doorzetten nog!!!!!
Andere deelnemers die het nog zien zitten met de X-Bus, laat ook nog even van je horen, ongetwijveld kunnen jullie Easy beter motiveren dan die tmf-koters die hier rondhangen.....
Ga lekker op het forum van tmf of mokkels rondhangen....!!

We hebben hier met z'n allen een product besteld wat nog steeds niet geevenaard is, en ik persoonlijk vind het top dat Easy na alle problemen die hij prive voor z'n kiezen heeft gehad, hij dit toch heeft doorgezet.
Je kunt het verhaal ook eens van een andere kant proberen te bekijken, het ontwikkelen en produceren van de printen, (waar netjes foto's van geplaatst zijn) zal een flinke klap geld hebben gekost, als iedereen nu ineens om zijn 5 of 6 tientjes begint te mekkeren kan Easy nooit meer uit de kosten komen. Als ik Easy was had ik ook (uiteindelijk) het liefst iedereen een Baybus uitgeleverd en zou ik geld-terug-acties ook zolang mogelijk proberen te rekken, want als je daar eenmaal aan begint is het einde snel in zicht.
Andere deelnemers die het nog zien zitten met de X-Bus, laat ook nog even van je horen, ongetwijveld kunnen jullie Easy beter motiveren dan die tmf-koters die hier rondhangen.....
Verwijderd
a) FYI gaat het hier om in mijn geval rond de 80 euro, toch flink wat geld waar ik na 2 jaar toch zeker over mag gaan "mekkeren". Zeker aangezien ik de x-bus 2 jaar geleden kon gebruiken, nu totaal niet meer.eightValve schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:51:
Lang verhaal
b) Hij heeft hulp afgewezen
c) Als je al weinig tijd hebt door wat dan voor reden ook, begin dan niet met het bouwen van een nieuwe website. Stop die tijd in de afhandeling van deze actie.
d) Als zo'n actie zo misloopt neem dan ook de verantwoordelijkheid en of stort iedereen z'n geld terug of maak er echt werk van en lever die dingen aan de mensen die het nog willen en stort de rest z'n geld terug.
e) Die x-bus'jes die hij overhoud kan hij toch verkopen op z'n websites? sales@xbus.tk ofzo
En met geflame over "tmf" kindertjes schieten we niks op

a) Klinkt stom, is tog weer 170 guldenVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:40:
[...]
a) FYI gaat het hier om in mijn geval rond de 80 euro, toch flink wat geld waar ik na 2 jaar toch zeker over mag gaan "mekkeren". Zeker aangezien ik de x-bus 2 jaar geleden kon gebruiken, nu totaal niet meer.
b) Hij heeft hulp afgewezen
c) Als je al weinig tijd hebt door wat dan voor reden ook, begin dan niet met het bouwen van een nieuwe website. Stop die tijd in de afhandeling van deze actie.
d) Als zo'n actie zo misloopt neem dan ook de verantwoordelijkheid en of stort iedereen z'n geld terug of maak er echt werk van en lever die dingen aan de mensen die het nog willen en stort de rest z'n geld terug.
e) Die x-bus'jes die hij overhoud kan hij toch verkopen op z'n websites? sales@xbus.tk ofzo
En met geflame over "tmf" kindertjes schieten we niks op
b) Beetje krom
c)Mee eens
d)idd
e)markplaats oid
Jij met je tmfeightValve schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:51:
Ik begrijp werkelijk niet waar mensen die niets met deze actie van doen hebben de moed vandaan halen om hier allerlei insinuaties te maken over vakanties,rentes etc.
Ga lekker op het forum van tmf of mokkels rondhangen....!!![]()

Kijk als jij 80 euro in die x-bus hebt geinvesteerd, omdat je denkt wou mooi/leuk project. Maar als er 2 jaar om is en nog steeds wacht op die mooie xbus, schiet dat helemaal niet op, menig tweaker heeft dan z`n pc geupgraded in die 2 jaar
Stel je ziet iets heel gaafs op marktplaats, voor de prijs zeg 100 euro hoef je het niet te laten, dus je gaat over tot de koop, maakt geld over, en dan? Krijg je niets...Dat zou jij toch ook niet leuk hebben gevonden omdat je zo`n ding wat die gast te koop had staan zo graag wilt hebben?
Maar geef toe, mocht je dat ding hebben besteld, neem ik aan dat jij het ook een erg leuk ding vond zoals de meeste hier? En dan wil je net zoals in mijn voorbeeld graag hebben.
Waar ik de moed vandaan haal over vakantie`s en rente`s? Gewoon je scheur open trekken...
Meneer aard: kappen. Iedereen die meedoet aan deze IA is al geirriteerd en we zitten niet te wachten op users -die niet eens meedoen- die alleen maar zitten te stoken.
Maar snap je dan niet dat van jou 8 tientjes er al 6 uitgegeven zijn aan de ontwikkeling van dit product...?? Je moet goed weten dat je niet iets in een webshop gekocht hebt, eigenlijk komt het er op neer dat je geinvesteerd hebt in de ontwikkeling van dit product.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:40:
[...]
Tuurlijk is twee jaar veel te lang, helemaal mee eens, ik heb zelf ook al menig pc versleten in die tijd. Je zou achteraf mischien ook kunnen stellen dat de ia te vroeg was, dat het product nog niet genoeg doorontwikkeld was, maar daar koop je nu niets voor.
Wat ik wil zeggen is dat er voor Easy geen weg terug is, (een deel van) het geld is uitgegeven, dus kan het niet worden terugbetaald -> sim-pel! De enige optie (lijkt mij) is het uitleveren van de Baybus.
Ik wil helemaal niemand aanvallen, en ik begrijp ook heel goed dat iemand het na 2 jaar wachten flink zat is, maar ik begrijp echt niet hoe je nu kunt denken dat je je geld terug kunt krijgen.
Verwijderd
Ik heb Easy een paar keer gesproken en bovenstaande is inderdaad het geval.Wat ik wil zeggen is dat er voor Easy geen weg terug is, (een deel van) het geld is uitgegeven, dus kan het niet worden terugbetaald -> sim-pel! De enige optie (lijkt mij) is het uitleveren van de Baybus.
Ook ben ik van mening dat mensen die niet het hele verhaal gelezen hebben geen commentaar moeten geven.
Easy is het begin heel actief geweest, pas nadat hij problemen in zijn prive leven kreeg is de IA in het slop verzand.
Ok begrijp ik dat mensen geiriteerd zijn door dit gebeuren, maar ik mag tog wel mijn MENING uiten over deze afhandeling? Of is dat hier verboden ofsow (lijkt er wel op tegenwoordig, allemaal krenterige mierneukers hier die beginnen te zueren op moment dat je je mening uit....)....AcouSE schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:57:
Meneer aard: kappen. Iedereen die meedoet aan deze IA is al geirriteerd en we zitten niet te wachten op users -die niet eens meedoen- die alleen maar zitten te stoken.
Tuurlijk mag jij je mening uiten als die gefundeerd en enige toegevoegde waarde had aan t hele verhaal. Alleen jouw mening is geenszins opbouwend en relevant en kan je die beter achterwege laten.Meneer aard schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:43:
[...]
Ok begrijp ik dat mensen geiriteerd zijn door dit gebeuren, maar ik mag tog wel mijn MENING uiten over deze afhandeling? Of is dat hier verboden ofsow (lijkt er wel op tegenwoordig, allemaal krenterige mierneukers hier die beginnen te zueren op moment dat je je mening uit....)....
Dat jij geen vertrouwen hebt in --EasY-- wil nog niet zeggen dat de rest van de mensen dat niet hebben. Ik zelf vertrouw zeer zeker in een goede afloop van deze actie.
Verwijderd
Zoo, en wie ben jij dan wel dat je eenzijdig voorwaarden gaat stellen aan het wel of niet mogen replyen in dit topic?
Ik ben het volkomen met Meneer Aard eens, ik vind het gedrag van Easy ronduit onbeschoft en respectloos tegenover al die mensen die hebben betaald voor een produkt wat ze 2 jaren later nog niet hebben.
Ik ben het volkomen met Meneer Aard eens, ik vind het gedrag van Easy ronduit onbeschoft en respectloos tegenover al die mensen die hebben betaald voor een produkt wat ze 2 jaren later nog niet hebben.
Verwijderd
dat er al geld uitgegeven is ok, dat kan.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:32:
[...]
Ik heb Easy een paar keer gesproken en bovenstaande is inderdaad het geval.
Ook ben ik van mening dat mensen die niet het hele verhaal gelezen hebben geen commentaar moeten geven.
Easy is het begin heel actief geweest, pas nadat hij problemen in zijn prive leven kreeg is de IA in het slop verzand.
waar ik me vooral aan erger is dat toen ik mee ging doen aan de inkoopactie (JANUARI 2003) er sprake was van uitontwikkelde hardware en zo goed als klare software inclusief een mooie website. als je dan na 2 jaar nog helemaal niets aan hardware hebt, behalve om de zoveel tijd een belofte dat er iets geleverd gaat worden, waarna het weer akelig stil wordt, dan word ik wel een beetje iebel.
helemaal omdat ik een gesoldeerde baybus heb besteld en ook nog een bijdrage voor de ontwilkkelaar betaald had.
dit is mijn mening, vooral steeds die loze beloftes en het niet beantwoorden van email steken mij (plus 2 jaar wachten natuurlijk, dat had ie dan moeten melden, dan hadden er veel minder mensen meegedaan met zijn actie)
Verwijderd
Voor de mensen die dit al een tijdje volgen
Moet je weer is vanaf het begin beginnen. Is net een aflevering van "Ook dat nog"
Is hier misschien een nominatie voor de gouden Eikel?
Moet je weer is vanaf het begin beginnen. Is net een aflevering van "Ook dat nog"
Is hier misschien een nominatie voor de gouden Eikel?