hmm, ik heb mij eens gebogen over het vraagstuk van een stad met gezondheid die matig is terwijl hospital coverage overal goed is
het zag er zo uit
de gemiddelde leeftijd overlapt exact met dat plaatje, hoge leeftijd is goeie health, lage leeftijd is slechte health. vreemde zaak, want jonge mensen zijn doorgaans gezonder zou ik zeggen
als ik echt heel lang wacht (als in jaren), gaat de health en de gemiddelde leeftijd aan de randen omhoog. life expectancy verandert nauwelijks
dus ik een extra ziekenhuis bouwen, keldert de health ineens gigantisch!??
ziekenhuis afbreken en 2 ziekenhuizen bouwen zodat de afstand naar het ziekenhuis voor iedereen zo klein mogelijk is -> de health keldert weer
funding voor dat ene ziekenhuis naar 100% -> geen effekt
extra parks en rec -> geen effekt
1 clinic bouwen in een hoekje van de stad -> health instantaan naar 100%!
maar het kaartje met de kleuren verandert er niet om. Life expectancy lijkt ook niet te veranderen.
ik krijg trouwens ook nieuwe gebouwtjes na de patch, van die moderne met glas enzo, nog geen skyscrapers want mijn stadje is maar 23000 inwoners. Ik wilde eerst die health ellende fixen, daarna bouw ik wel verder
o ja, weet nog iemand een goed alternatief voor
www.theforumisdown.com? die hebben namelijk net het max formaat van een plaatje gehalveerd naar 50k
[
Voor 7% gewijzigd door
Schaapje_BlaaT op 09-02-2003 23:22
]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB