Heb een vet probleem met garbage:
Zodra er een veldje vol zit, gaat SC4 bleren dat ze hun vuil niet kwijt kunnen. Dan plaats ik er een beltje 2vs2 naast, gooit die bijna direct vol. Even later bleren ze weer dat ze hun vuil niet kwijt kunnen. Plaats ik er weer een beltje bij, gebeurt er niks ??? Ze blijven bleren, waar en/of hoeveel belten ik ook neerpleur
Alleen een vuilverbrander lost het probleem op, maarja daar moest ik wel ff 25.000 voor lenen. Geld verdienen doe ik niet, heb nu 8000+ pop en 12.000+ rood en zo'n 40.000 schuld.
Heb geen buren en zeer bescheiden services, 1 politie, 1 brandweer, 1 ziekenhuis en een school. Verder wat busstops en parkjes. Dit vind ik zeer redelijk voor een 8000+ pop en ondanks de aanwezigheid van een JAIL, Raketbase, Legerbases en Chemisch Afval draai ik vet verlies (1400+). Belachelijk. Heb SC1 en t/m 3 gespeelt en ben nog nooit zo in de problemen gekomen om de finacien op orde te krijgen. Als de enige manier is om zo kaal mogelijk te starten en jaren te draaien met zo weinig mogelijk services vind ik dat een vet minpunt aan SC4. Hoezo realistisch?
Maxis heeft de fancy omhooggeschroeft maar de SIM is behoorlijk uitgeholt en/of iig heeft het realiteits gehalte een flinke deuk gekregen. Ook de zonde met kringen voor je services deugen niet, alsof 1 politiebureau niet een gebied over een smalle , lange lengte zou kunnen bestrijken met nog geen 2000 pop. Laat staan de brandweer. Auto-place straten verveelt mij stierlijk, net zoals het ontbreken van een undo knop.
Tot nu toe heeft SC4 mij nog niet kunnen boeien....