Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:24:
Zone view = Data view -> zones
Trouwens ook een paar kleine vraagjes.. Bij mij blijft ie een beetje op de 25k hangen nu, er developped wel wat maar inwoneraantal stijgt of daalt nauwelijks... Het enige wat men wilt is low-res. en agr. industry... Waarvan ze het tweede al genoeg hebben (vind ik

.. Kan niks meer bij dus, en bij het eerste mijn landje al vol zit met die troep.
En als laatste: Mijn Balkje voor Hightech industry staat inmiddels maximaal, maar het schijnt zichzelf niet te willen developpen.... Ze hebben waar ik mijn industry heb alles, genoeg scholen in de stad ect. Hoe krijg ik ze aan de gang?
Iemand nog tips?
ten eerste: voor oplossingen op de meeste problemen: trial and error
bouw een stad, zie wat de problemen zijn, los ze op
als je dan opnieuw begint zul je zien dat het stukken makkelijker is, want je weet wat de problemen zijn die gaan komen en kunt er dus op vooruitlopen
unreal-o-polis was mijn eerste stad, ben ik best vaak bijna failliet mee gegaan, maar uiteindelijk het net gered, inmiddels geld zat daar alleen geen groei meer
nog geen goeie suggesties gehad, dus ik probeer maar eens uit of het misschien vereist is om neighbours te hebben
nu een nieuwe stad begonnen, blijkt het ontzettend veel makkelijker te gaan
voor die industrie: heb je gecheckt of er behoefte is aan HT in het specifieke gebied waar jij zones hebt liggen? HT is nogal kritisch, bij vervuiling of gebrek aan politie en brandweer bouwen ze niet
ik heb hier ook nog ergens iets gezien van grote steden waar de demand ineens zwaar negatief wordt, heb ik al eens genoemd check alles af misschien is je water vervuild, je afvalvoorziening overbelast etc. Landmarks zou niet nodig moeten zijn, ik kwam tot 280k inwoners zonder, en met niet verder
enneh, een stad van 2 miljoen die soepel loopt? dat wil ik wel eens zien
screens plz!
wie weet komen daar de gewraakte commercial skyscrapers ook eens in voor, die schitteren vooralsnog door hun afwezigheid
mijn 240k stad liep al beroerd op mijn systeem, dus betwijfel ik of een stad van 2 miljoen inwoners zou willen draaien, radeon9700 of niet, of wordt stiekum het inwonertal van de hele region bedoeld?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB