Tja, 18k inwoners is ook niet zo veel voor een subway.
Ik zit nu op de 112k inwoners

, alleen heb ik wel een beetje een prob. op de 115k ging opeens de demand van residential _zwaar_ omlaag. er was niet direct te zien wat er mis was (mayor rating nog goed) maar toch opeens hadden ze geen zin meer of zo? Ik zit nu dus weer op de 112k met normale (tot hoge) demand. hopelijk gaan ze niet weer zo trippe als ik de 115k bereik

.
Btw, in het drukste gedeelt met veel redelijk grote bedrijven waar de traffic zo bagger is en ik subways gemaakt heb gebruiken ze hem voor gemiddeld 30% van de capaciteit. w00t
Ook heb ik tegenwoordig wel 4! wolkenkrabbers, "ryan appartments" of zo van 935 R$$ per stuk

, ook heb ik tegenwoordig een movie studio naast de television en radio. wat doen die eigenlijk precies? ook zoiets vaags als "stimuleert residential" of zo?
Numb1, ik vind het btw niet zo heel briljant om hem constant op de hoogste snelheid te zetten, jij zit nu nl al in het jaar 141 en ik in het jaar 60, terwijl ik toch meer dan 2 keer zo veel mannetjes heb....
Zo maar eens even kijken of ik een plaatje kan uppe of zo, misschien ook leuk om te zien hoe goed ik New York kan nabouwen (zoals in: perfecte huizen blokken

).
Hij's wel groot, ik denk qua oppervlak groter dan die stad die Outlaw beschikbaar stelde.
[
Voor 23% gewijzigd door
Termy op 24-01-2003 13:31
]