quote:
--------------------------------------------------------------------------------
BadMotha schreef op 30 January 2003 @ 22:44:
ha, m'n kaart (Connect 3d) in m'n thuisPC geplaatst, gepatched, en helemaal geen vlekken, checkerboards of blauwe vlekken!! de fps'sen vliegen om je oren in 3dmark! cooooool......
is dus ook afhankelijk van het systeem waarin hij is geplaatst.
(kaart komt bij ConlineS vandaan b.t.w.)
--------------------------------------------------------------------------------
Kijk, dat is nog eens info waar ik wat aan heb!
Ikzelf heb m'n kaartje ook daar besteld. ik zou daar nu niet zo zeker van zijn
edit
hij zegt nml dat die het in zijn thuispc doet,
betekent dat dat die het ergens anders niet deed???
omdat hij zegt dat het afhankelijk is van het systeem(ik dacht dat dat niet zo was).
Ik had mijn kaart ook ergens besteld waar mensen goede kaarten vandaan hadden.
nu dan hoop ik dat hij het plotseling ook in mijn shuttle(ja hij is binnen) doet op de nforce2.
iemand al ervaring met nforce2?? maar ja het zal wel ijdele hoop zijn.
ALFfx
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
thomas vd H wrote: weken terug 2 connect3D besteld bij MaxPC, onder de voorwaarde dat er geen artifacts op zouden zitten. 2 kaarten twee dagen later binnen; 1 met en 1 zonder artifatcs. Geen chessboard, maar vage vertivale stippellijnen (2 dubbele)...
Max gemaild; kaart teruggestuurd, gisteren kaart ontvcangen, gemod en voila, geen checkers oif wat dan ook :-) (3DMark, UT, Mafia, Porsche Unleashed)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shit dat had ik ook met hem af moeten spreken, is nu te laat
[
Voor 70% gewijzigd door
ALFfx op 30-01-2003 23:56
]