Ati Radeon 9500 rebuild to radeon 9700(pro) --- Part II

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik neem aan dat connect3d ed. producenten wel snappen waarom er ineens zoveel vraag is naar deze kaarten, dus als ze slim zijn dan houden ze het 9700 model aan. Tenzij ATI daar natuurlijk moeilijk om gaat doen...

Maar volgens mij is het voor ATI toch ook handig als ze op deze manier zoveel 9500's verkopen ?
Als ik me niet vergis mikken dergelijke producenten qua winst toch sowieso al op de middensector, dus ATI zou zichzelf populair maken als ze dit niet gingen tegenwerken.
(zo van, we ondersteunen het niet, maar we doen ook niks om t tegen te gaan)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:02
Terryb47 schreef op 16 februari 2003 @ 17:49:
wel, de meeste shops hebben voor die 9500 levertijd van 7 dagen. en ik vertrouw gistron niet echt.. ik wacht wel even af. wie weet zijn de nieuwe lading connect3d's ook niet modbaar.
Je vertrouwd Gistron niet ???
LOL Gistron is een van de betere shops over internet.
Ik heb er 2 besteld bij ConLines en ze verw8 aanstaande woensdag een nieuwe lading Connect-3D 9500 128 binnen te krijgen.
Connect-3D heeft voor zover ik weet geen nieuwe PCB's staat ook nergens aangekondigd op hun site dus komt wel goed.

PS. 1000 post :P tijd voor nieuwe topic ?

[ Voor 39% gewijzigd door LeXuS007 op 16-02-2003 18:05 ]

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeXuS007 schreef op 16 February 2003 @ 17:59:
[...]

Je vertrouwd Gistron niet ???
LOL Gistron is een van de betere shops over internet.
Ik heb er 2 besteld bij ConLines en ze verw8 aanstaande woensdag een nieuwe lading Connect-3D 9500 128 binnen te krijgen.
Connect-3D heeft voor zover ik weet geen nieuwe PCB's staat ook nergens aangekondigd op hun site dus komt wel goed.

PS. 1000 post :P tijd voor nieuwe topic ?
Daar heb je helemaal gelijk in Gistron is zekers te vertrouwen en kunnen we niet ff een update poll doen hoeveel mensen er nog wachten op hun kaart en zijn er al mensen die hun probleem hebben opgelost zo ja hoe....(schroef denkt dat mensen die geen probleemen hebben hier niet meer lezen)

zou nu wel eens willen weten hoe het komt dat sommige het wel doen en andere niet of ben ik de eenigste die dat graag wilt weten?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tijd voor een Deel 3. Wie maakt er een mooie opening voor (met paar linkjes, voorbeelen tips en truuks bijvoorbeeld)? :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pollewob op 16-02-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat bedoel ik dus... Volgens mij haalt iedereen Club3D en Connect3D door elkaar, volg de link maar eens, dan zie je 't vanzelf.
En ook in de eerste post (jah, ik heb 'm toch nog maar 'n paar keer doorgelezen) staat helemaal niks over het feit dat de Club3D te modden is. Dus bij deze lijkt 't me nog steeds dat alleen de Sapphire (sommige dan) en Connect3D te modden zijn?!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.