Ati Radeon 9500 rebuild to radeon 9700(pro) --- Part II

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.570 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Q-bone

Dusss...

maar 159 euro was beter....

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 09:45
tja, klopt maar ik denk dat die wel heel erg in de buurt van de inkoopsprijs komt? Hoe dan ook, ik zie dat de poll nu door 53 mensen is ingevuld, zover lijkt de kans op fouten 50-50 dus tja, als je er twee zou bestellen is statistisch dus de kans groot dat er eentje het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand wat info over de TVout!? ivm. het standaard staan op ntsc!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 23 januari 2003 @ 10:57:
[...]

[bla bla bla...]

Meest waarschijnlijke blijf ik toch gewoon de pipelines vinden.
*ahum* ...NEE :|

je vergeet dat er iemand was die een Radeon9500PRO die soft9700 probeerde en alsnog checkers kreeg |:( TENZIJ die ene verhaaltje niet waar is ofzo. Beter gaat iemand hier met een PRO ff testen :/

[edit] ik denk dat ik maar misschien een PRO koop ik bedoel.... een pro is in sommige gevallen alsnog SNELLER dan een gf ti 4600!!!! en hij FSAAt zo goed als de pest :) En het kost maar een tikje meer!!! €190 :/

dus... mensen... geef mij gewoon een GOEIE reden waarom ik een non pro zou kopen, ik bedoel ik krijg gewoon veel te veel risico van checkers, vind ik :|
Tenzij de prestatie van pro en non-pro niet zo veel uitmaakt :X en tenzij de checker prob wordt opgelost. ik neem me tijd wel voordat ik beslis

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 15:46 . Reden: nog ff wat te zeggen.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Jawel, ik blijf dat het meest waarschijnlijk vinden ;)
je vergeet dat er iemand was die een Radeon9500PRO die soft9700 probeerde en alsnog checkers kreeg
Klopt, maar dat heb ik maar één keer gehoord, zou inderdaad helpen wanneer meerdere mensen dat rapporteren.
dus... mensen... geef mij gewoon een GOEIE reden waarom ik een non pro zou kopen, ik bedoel ik krijg gewoon veel te veel risico van checkers, vind ik
Dan doe je het toch niet? Heel simpel, je leest reviews en beslist dan. Wij hoeven je toch niet te overtuigen om een 9500/9500Pro te kopen?

offtopic:
take it easy with the smilies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
en... 9500pro is ook nog te overklokken op zich wel dus eigenlijk prima keus als je twijfelt tussen een 4600 en deze. Zolang je het niet kan testen blijft het idd een gok. er valt gewoon niks te garanderen. jouw keus .. en risico

he maar als je die pro hebt gekocht, probeer dan in ieder geval even de patch :) weten wij ook meteen of het verhaal klopt.

[ Voor 37% gewijzigd door BuG2FiX op 23-01-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bug 2 FiX en TT kunnen jullie vertellen hoe hoog jullie hem hebben geklokt om er wat van te merken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dan maar ff heel goed op het internet zoeken en uuuuuh lullen met die gast op Guru3D forums en dan post ik wel verder, ik gaan niet gelijk een R9500PRO kopen natuurlijk. Bijv. koop ik um... volgende dag is er een perfecte oplossing gekomen van dat checker gedoe en dat werkt het bij iedereen prima... weetje hoe geNAAID je dan bent gekkehuis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
IndianX - ik heb er eentje met checkerboards, zit nog te overwegen of ik een andere ga kopen en deze aan mijn zusje geef ofzo. Ik kan je dus niet pzies vertellen hoe hoog ie kan/gaat. Ik dacht 300/310 wel mogelijk was maar wellicht weet T.T. het exacter :)

edit: uh, inderdaad, hij is ook snel he :) En denk ook aan temp. hou die wel in de gaten want ik heb bij mijn oude gf256 ook componenten er opnieuw op moet solderen toen ik iets te enthousiast begon te klokken :d

[ Voor 31% gewijzigd door BuG2FiX op 23-01-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:59:
Bug 2 FiX en TT kunnen jullie vertellen hoe hoog jullie hem hebben geklokt om er wat van te merken ?
Ik heb hem nu niet overgeclockt. Dat heeft gewoon te weinig zin bij een XP2100+PC2100 DDR op een ECS K7S5A. Als ik over een jaartje een snellere CPU koop met sneller geheugen, dan overklok ik hem waarschijnlijk wel weer. Nu draaien mn spellen al prima :)

310/310 draaide zonder enig probleem overigens
340/280 ook prima
350/300 ook
370/300 idem

ik zal een andere keer wel wat langer testen, maar 370/315 is denk ik waar ik op uit zal komen zonder extra koeling.
edit: uh, inderdaad, hij is ook snel he En denk ook aan temp. hou die wel in de gaten want ik heb bij mijn oude gf256 ook componenten er opnieuw op moet solderen toen ik iets te enthousiast begon te klokken :d
Hehehe, hij draait nu weer op een veilige 290/290 :)

[ Voor 42% gewijzigd door T.T. op 23-01-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
320.. neh :P
boven de 310 artifacts..
misschien als ie wordt gevoltmod?
geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 19:08
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 09:17:
[...]

Maxtweaker, zoals je hier kan lezen heeft dus ook iemand probs met een Thunderbird, dus AMD heeft niet altijd 100% succes garantie
** Ahem, kweetnietprecieswatjehiermeebedoelt, maar; ik heb net een tweede Connect 3D kaart in mijn systeem geplaatst en deze doet het SUPER, geen artifacts tot nu toe!! :D Op een AMD systeem dus... :P **

PS: meer informatie heb ik nu even niet maar ik houd jullie op de hoogte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik persoonlijk liever met de Radeon 9500PRO ga. Kweet dat ie misschien niet zo snel is te krijgen als de non-PRO met overclock maar je weet maar nooit. ik neem het risico niet. btw ik zit te twijfelen welke radeon 9500pro. iemand advies:
-CLub 3d Radeon 9500PRO 128mb E 214,-
-Hercules "" "" E 243,-
- Connect 3D " " E 199,-
- Sapphire (oem) " " E 235,-
verschil is nihil denk ik. allemaal zelfde geheugen? alleen prijs verschil. welke nemuh?

btw: was die connect 3d niet eerst 205 8)7 pleuros?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
zijn allemaal reference boarden behalve de sapphire, die heeft een andere kleurtje. Gewoon de goedkoopste nemen dus lijkt me. (ik ken trouwens de hercules niet, maar kan me niet voorstellen dat die prijs terug te zien is in de performance..)

[ Voor 35% gewijzigd door BuG2FiX op 23-01-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 23 January 2003 @ 16:17:
zijn allemaal reference boarden behalve de sapphire, die heeft een andere kleurtje. Gewoon de goedkoopste nemen dus lijkt me. (ik ken trouwens de hercules niet, maar kan me niet voorstellen dat die prijs terug te zien is in de performance..)
nou voor die kleur ga ik niet extra betalen. |:(
is het nou wel aanbevolen om de PRO te nemen. ik ben namelijk niet zo'n echte fan van overclocken. ben liever lui dan moe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:19:
[...]

nou voor die kleur ga ik niet extra betalen. |:(
is het nou wel aanbevolen om de PRO te nemen. ik ben namelijk niet zo'n echte fan van overclocken. ben liever lui dan moe >:)
Als mensen de moeite niet nemen om te lezen krijg je gewoon dit antwoord van me:

JA, DOEN! Kan je een Radeon 9700PRO van maken! Echt waar hoor, echt waar!!!!!!

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TT en Bg 2 Fix , bedankt voor jullie reactie. Ik heb de mijne inderdaad ook naar 300/310 gegooid maar in 3DMark geen verschil gemerkt. Ik heb ook XP2000+3200DDR. Ik ben ook heel tevreden hoor zo voor ¤174 een kaart waar nog veel verbetering in kan komen! In ieder geval 8x AGP en DX9 compatible.

GforceTi4200 heeft die voordelen nog niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GambitRS schreef op 23 January 2003 @ 16:23:
[...]

Als mensen de moeite niet nemen om te lezen krijg je gewoon dit antwoord van me:

JA, DOEN! Kan je een Radeon 9700PRO van maken! Echt waar hoor, echt waar!!!!!!
kom op, zo'n antwoord heb ik niet nodig. ik volg deze topic al een paar dagen nu. heb echt O-) al alles gelezen. ik vind het risico van de checkers alleen te groot 50%! :X . en ik heb ook zo'n voorgevoel dat als ik het doe de mijne checkers krijgt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
jaffa_s -> ...zucht... maak zelf die afweging er valt niks meer aan toe te voegen dus doe wat JOU het beste lijkt. wij kunnen niet voor jou kiezen dat willen we niet eens. ga je straks nog ons de schuld geven ;)

de core ophogen is ook idd minimaal qua winst, je kunt dat ook zien in het verschil tussen 9700 en de 9700pro, dat valt allemaal wel mee. Als je geen verschil merkt/ziet zou ik em gewoon op stock speed houden, gaat ie ook langer mee en kun je er ook geen tostis op bakken :o

[ Voor 41% gewijzigd door BuG2FiX op 23-01-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ok dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net mijn Connect3D kaart binnen.
Ik heb hem nu in enkele spellen getest.
3Dmark, ut2k3, battlefield en de ati demos lopen allemaal zonder het checkerboard effect. Echter, ik krijg wel checkerboards in Battlechess en Fritz.
Hebben andere mensen ook last van deze problemen en weet iemand hier een oplossing voor? Zou dit verband hebben met kapotte pipelines op de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Laatst online: 17-07 19:02
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:25:
[...]

kom op, zo'n antwoord heb ik niet nodig. ik volg deze topic al een paar dagen nu. heb echt O-) al alles gelezen. ik vind het risico van de checkers alleen te groot 50%! :X . en ik heb ook zo'n voorgevoel dat als ik het doe de mijne checkers krijgt. :o
Ja en je hebt het goed begrepen zo te lezen.
Je krijgt geen checkers door te overklokken!!!!!!!!! :z
Je moet de drivers patchen en dan hangt het er van af of je checkers krijgt.
Je kan die kaart gewoon overklokken met of zonder de patch.
de mijne heeft checkers na de patch.
Ik heb hem nu op 320/310 lopen ongepatched.
En je moet zelf beslissen wat je doet niemand kan garanderen of de patch
het gewenste resultaat heeft nml. GEEN CHECKERS of andersoortige artifacts.
Ik wordt een beetje moe van al die loze vragen of opmerkingen,
wat we hier proberen is een oplossing te vinden voor de checkers en/of er
achter te komen hoeveel het er doen en niet doen en waarom.
ALFfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALFfx schreef op 23 januari 2003 @ 16:42:
[...]

Ja en je hebt het goed begrepen zo te lezen.
Je krijgt geen checkers door te overklokken!!!!!!!!! :z
Je moet de drivers patchen en dan hangt het er van af of je checkers krijgt.
Je kan die kaart gewoon overklokken met of zonder de patch.
de mijne heeft checkers na de patch.
Ik heb hem nu op 320/310 lopen ongepatched.
En je moet zelf beslissen wat je doet niemand kan garanderen of de patch
het gewenste resultaat heeft nml. GEEN CHECKERS of andersoortige artifacts.
Ik wordt een beetje moe van al die loze vragen of opmerkingen,
wat we hier proberen is een oplossing te vinden voor de checkers en/of er
achter te komen hoeveel het er doen en niet doen en waarom.
ALFfx
nu begrijp jij me niet. hey gaat niet om de overclock. dat kan bij allemaal. prob is als je dus de 9500np wil hacken/patchen whatever.. dat je niet 100% zeker benzt dat ie dus 100% functioneert. ;) en reageer liever niet meer hierop. /close })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:50

Lightah

Strikes Again

Maar het hoort dus als je je radeon 9500 pro flashed met die unlock warp11 bios dat ie word herkent als een radeon 9700 agp (nd) ???

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightah schreef op 23 januari 2003 @ 16:49:
Maar het hoort dus als je je radeon 9500 pro flashed met die unlock warp11 bios dat ie word herkent als een radeon 9700 agp (nd) ???
nee toch :? 9500pro blijft 9500pro. geen verandering. unlock warp11 bios is om te overclocken. wat standaard dus niet kan (met normale bios) :z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
aaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben in staat om de FAQ nogmaals helemaal hier neer te zetten omdat niemand em leest :| !!!! Lightah -> eerst lezen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 23 January 2003 @ 16:52:
aaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben in staat om de FAQ nogmaals helemaal hier neer te zetten omdat niemand em leest :| !!!! Lightah -> eerst lezen aub!
misschien moet je koeieletters zetten }:O en daarnaast een versie voor desylecten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 11:42
BuG2FiX schreef op 23 januari 2003 @ 16:52:
idd.. mensen zijn veels te lui om ff op pagina 1 te kilkken en het te lezen :O
Men steld gewoon steeds vragen dat al beantwoord zijn..oftewel lees nu steeds vakker dubbel B)
Mensen moeten gewoon ff FAQ lezen en dan pas vragen of minimaal ff alles lezen voordat men gaat posten. Maar ja dat kost tijd maar de kans is best groot dat die vraag al eerder gesteld was :)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ga maar gewoon een non pro 9500 kaart kopen :| kan iemand mij zeggen of het heel erg langzamer is dan een pro of klein beetje of.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
Volgens mij valt het wel mee qua snelheid verschil....maar ik denk ook dat het afhankelijk is van je systeem. Je kan wel een vette kaart kopen maar als je een baggere pc hebt dan blijft je pc de bottleneck en haal je niet zo hoge score.
Maar ik ben ook wel benieuwed of er een groot verschil is..maar ja daar kom ik wel achter als ik mijn kaart binnen krijg denk ik zo..hopelijk krijg ik het snel..kan haast niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 00:48
Ultrasupreme ik zou ff oppassen, ik heb ook een celeron 800@1.1 ghz en mijn agp liep dus op 92 mhz en daar kon mijn radeon 9500 niet tegen. Ben ff nog wat truukjes aan het zoeken, om dat toch voor elkaar te krijgen.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ik denk wel dat mij agp het wel goedkan uuuuuuh denk ik.... het is eigelijk best een goeie mobo. Ik kan agp4x doen ofzo, ksnap dat hele shit eigelijk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Laatst online: 17-07 19:02
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 17:06:
ok ik ga maar gewoon een non pro 9500 kaart kopen :| kan iemand mij zeggen of het heel erg langzamer is dan een pro of klein beetje of.... :?
klein voorbeeld uit computertotaal
serious sam demo
radeon 9500 128mb sapphire radeon 9500pro
zonder filter 83 84,6
8 tap 62.8 75,5
4*fsaa+8tap 48,7 61,9
gemiddeld 9500pro 15 a 20 frames meer met filters aan .

3d mark nature benchmark 59,3 tegen 66,8
pixelshader 114 tegen 135
advanced pixelshader 95,7 tegen 153,3 ( dat komt dus door de pipelines)
ALFfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
Wimpy006 schreef op 23 January 2003 @ 17:28:
Ultrasupreme ik zou ff oppassen, ik heb ook een celeron 800@1.1 ghz en mijn agp liep dus op 92 mhz en daar kon mijn radeon 9500 niet tegen. Ben ff nog wat truukjes aan het zoeken, om dat toch voor elkaar te krijgen.
TIP: Fastwrites uitschakelen in de BIOS en in de drivers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

iemand deze ad al gezien:
3 maal een connect ati 9500 128 mb
Te koop. Deze kaarten zijn NIEUW!! heb er nog drie over. Wees er snel bij. op=op
http://www.tweakers.net/aanbod/product/49200/a

ben benieuwd of hij ze al heeft geprobeerd te softmodden.. Tis dat ik al een kaartje bij maxpc heb besteld :)

[ Voor 3% gewijzigd door JaWa op 23-01-2003 17:47 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de 3 demos gedaan en geen checkers!!! :)

Morgen of van het weekend wat gems lenen en testen, heb nu alleen c en daar had ik geen checkers in.

Ik hoop dat dit zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerPee schreef op 23 januari 2003 @ 17:40:
[...]

TIP: Fastwrites uitschakelen in de BIOS en in de drivers. ;)
me bios heb nie eens fastwrites!!!!!!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Stomme vraag maar lijkt me wel handig voor de faq (denk ik). Zodra je weer de orginele drivers installeerd, dan heb je neem ik aan wel weer je gewone standaard 9500 non pro zonder last van Kasparov-syndroom?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
JaWa schreef op 23 januari 2003 @ 17:47:
iemand deze ad al gezien:
3 maal een connect ati 9500 128 mb
.... een kaartje bij maxpc heb besteld :)
Waarschijnlijk werkte die mods niet op die 3 kaarten ofzo en wil hij.zij het snel verkopen en weer nieuwe kopen om het weer te proberen? :? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 17:52:
[...]

me bios heb nie eens fastwrites!!!!!!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 |:(
SORRY, hoef je niet zo overspannen te reageren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, ik bennie boos. i still love u ;)

ik denk dat we niet zo offtopic-erig moeten reageren en ff denken hoor.......... :/....................

...............................

ok nu gaat ik ffkes verder slapen en dromen overeen R9500 :z
en dan zit ik te dromen.... met r9700 snelheid....en dan... aaaaaah ik wil niet schaken!!!!!!!!!! :(

wie weet nog meer mogelijke oorzaken van checkerboard dinges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

BuG2FiX schreef op 23 January 2003 @ 16:52:
Ik zie het antwoord dus echt niet erin staan. Ik denk dat jij wat anders denkt wat het geval is.

het geval is:

Ik heb mijn Radeon 9500 pro met warp11 bios geflashed. (ja de goede voor 9500 pro)
Daarna werd mijn radeon 9500 pro als radeon 9700 agp (ND) herkent.
Dit klopt volgens mij dus niet :?

En heb plaatje als bewijs:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vsteenis_adsl/Screens/Image2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Lightah op 23-01-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:53
nee want radeon 9500 pro is een ander model als 9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Mijn bios heeft dat ook niet, maar bij mijn geforce had ik dat met de drivers gedaan, (of misschien wel de bios van de videokaart geflashed) maar in de Ati drivers kan ik het niet vinden. Weet iemand waar dat staat, of heeft iemand een tooltje waar je dat mee kan doen. Ik kijk dalijk weer hier, zoek nu even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, draai m`n connect3d 9500 met softmod nu op 325-310, zou ie nog wat hoger kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Laatst online: 23:22
en PowerPee.. tot hoe hoog heb je de agp dan werkend?
Ik heb geen agp settings (behalve aperture) in de bios. 83mhz is al een zwart scherm...

btw abga = R9500 core en cbga = 8 pipe cores.
Dit staat er bij mij op: (zo te zien week43 van 2002..)
r300
215r8abga13f
g28252.1
0243aa
taiwan

Qua clockspeed haal ik met (10K) voltmod een magere 304/310.
Dit is met een verminkte heatsink en een 250W psu.
Suggesties voor goedkope goede HS welkom :)

[ Voor 13% gewijzigd door D2DM op 23-01-2003 21:20 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emm om het ff duidelijk te maken:
om een 9700 pro te krijgen moet ik dus gaan solderen met een 9500 pro ? of is het zoals boven vermeld:Een Radeon 9500 PRO is niet te modden naar een 9700 !!!!!!!!
dus helemaal niet mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:28

K-Jay

Klaas Jan

Vandaag naar Zutphen afgereisd om mijn Connect3D kaartje af te halen bij MaXpert. Aardige lui daar...
Vol verwachting eerst zonder gepatchte drivers 3dMark 2k1 gedraaid. -> 8302, een hele vooruitgang na mijn GF2mx'je!
Driver patchen lukte niet met RivaTuner :? maar wel door gewoon dat bestandje te vervangen. Restart, 3dMark zonder schaakborden leverde 9015 puntjes op :)
Nog niet geheel overtuigd ATI Carpaint en Pipedream demo's gedraaid...geen schaakbordje te zien!
Specs:
Chaintech 7KJD
Athlon TB 1200@1291
256 mb ddr
futuremark compare
Joepie! :)

[ Voor 3% gewijzigd door K-Jay op 23-01-2003 22:49 ]

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
He de connect 3d kaart is opeens in een stuk meer winkels te koop zie ik:
http://www.tweakers.net/pricewatch/49200
zouden dit ook allemaal versies zijn met het goeie pcb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerPee schreef op 23 January 2003 @ 16:13:
[...]

** Ahem, kweetnietprecieswatjehiermeebedoelt, maar; ik heb net een tweede Connect 3D kaart in mijn systeem geplaatst en deze doet het SUPER, geen artifacts tot nu toe!! :D Op een AMD systeem dus... :P **

PS: meer informatie heb ik nu even niet maar ik houd jullie op de hoogte. ;)
kerel/wijfie.. wat ik bedoelde was dat het dus ook niets uitmaakt of je een AMD of Pentium processor hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
* DirtyHennessy heeft de connect 3d radeon 9500 128 mb besteld @ digiworld
En nu maar hopen dat ie niet gaat schaken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Let op bij de drie demos en 3dmark heb ik geen schaakborden, maar bij sommige levels van MS rally en in sommige levels (sneeuwlevels) van MOHAA spearhead wel.
Ik heb een berg spellen liggen dus ik ga aan het proberen.
Zou graag iets willen hebben dat ik bij het opstarten kan kiezen of ik met radeon 9700 of met radeon 9500 wil werken. Het is nog goed speelbaar met het 'kasparov syndroom' (vind ik wel een leuke naam, gebruikte iemand anders), maar mooi is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
D2DM schreef op 23 januari 2003 @ 21:09:
en PowerPee.. tot hoe hoog heb je de agp dan werkend?
Ik heb geen agp settings (behalve aperture) in de bios. 83mhz is al een zwart scherm...
Nog niet echt hoog, maar ik kreeg met 74Mhz op mijn bordje(Abit Kt7Raid) allemaal
polygon errors. Na het uitschakelen van FW was dit over en kon ik vrolijk mijn CPU op een hogere FSB dan de maximale van 100Mhz(Via Kt133 chipset) laten draaien. Dat vindt mijn Xp'tje toch wel errug lief van me :) :)

PS: UltraSupreme; Ik probeer alleen maar mijn ervaring te delen met mede tweakers. Dat is tenslotte toch het idee van een forum?...maar je hebt wel gelijk; we blijven on-topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
[quote]Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 23:43:
[...]

kerel/wijfie.. [quote]

Dit is nou prezies waarom ik niet meer zoveel post op tweakers

houd dit dus aub voor je. Het gaat hier om nuttige info en tot nu toe ben ik dat nog niet tegengekomen in jou...oei, ging ik bijna zelf ook de fout in :P

Zal zo ff de codes op mijn cores doorspelen aan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
mensen, houdt er wel rekening mee dat die winkels ze wel kunnen leveren, dwz een distributeur hebben (er zijn er maar 2 in nederland), maar dat dat dus niet zegt dat ze ook op voorraad zijn... even bellen is wel zo handig. Ik heb gisteren bij Maxpert gechecked en die hebben er nog een aantal liggen. Maar toch even bellen, kost niet veel en scheelt wel veel :p

--> In control panel kun je Fastwrites ook disablen maar ik vraag me af of dat wel goed werkt, meestal zit het in je Bios en is dat alleen maar een indicatie of het aan/uit staat. trouwens, niet alle m/b ondersteunen dat dus kijk dat eerste even na. soms is er een bios-update voor nodig (om die optie te zien in je bios dus..)

[ Voor 6% gewijzigd door BuG2FiX op 24-01-2003 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand goede oc ervaringen met de connect3d van maxpc? levering in de week van 15-1-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
ALLE Connect 3D kaarten komen uit dezelfde fabriek via dezelfde kanalen, er is dus geen verschil tussen winkel x en y. Het enige waar je op moet letten is wat er in de FAQ staat. dus even terug naar af, lezen en bestellen. (en bellen als je niet zeker bent...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
Even ter info:

Goede core:
R300
215R8ABGA13F
G2825.1
0234AA

"Slechte" core:
R300
215R8ABGA13F
G25172.1
0243AA

Ik weet niet of iemand nu al wat heeft aan deze informatie. We kunnen natuurlijk wel gewoon allemaal posten wat voor cores het bij gelukt is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerPee schreef op 24 January 2003 @ 00:04:
Dit is nou prezies waarom ik niet meer zoveel post op tweakers

houd dit dus aub voor je. Het gaat hier om nuttige info en tot nu toe ben ik dat nog niet tegengekomen in jou...oei, ging ik bijna zelf ook de fout in :P

Zal zo ff de codes op mijn cores doorspelen aan jullie.
laat maar flappo.. iets proberen duidelijk te maken mag natuurlijk ook weer niet, want dan slaat het blijkbaar nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
Goede core:
R300
215R8ABGA13F
G2825.1
0234AA

"Slechte" core:
R300
215R8ABGA13F
G25172.1
0243AA
uhm, die 3e code heeft te maken met de produktiedatum/tijd zoiets dergelijks lees ik hier Het zou natuurlijk wel kunnen dat een bepaalde batch beter is dan de andere. Ik zal als ik thuis ben even onder mijn fan kijken wat daar staat :) Zullen ze in de winkel wel niet doen: 'mag ik even de fan eraf halen om te kijken of ik em koop?"

[ Voor 11% gewijzigd door BuG2FiX op 24-01-2003 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 22:43:
emm om het ff duidelijk te maken:
om een 9700 pro te krijgen moet ik dus gaan solderen met een 9500 pro ? of is het zoals boven vermeld:Een Radeon 9500 PRO is niet te modden naar een 9700 !!!!!!!!
dus helemaal niet mogelijk??
Gewoon gaan solderen joh. Dit is dus de zoveelste keer dat iemand geen moeite neemt om ff te zoeken in het draadje. Dit is al ZO vaak voorgekomen.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
ja ik zou voor dat solderen ook een grote gasbrander gebruiken, dat werkt echt het beste! wie weet komt er dan opeens een 256-bits bus bij? wie weet! (ja ok genoeg geweest, kon me even niet inhouden grrrrr :X)

NEE HET KAN NIET NEE, fysiek is het gewoon niet mogelijk, wat je software ook zegt. Kijk even bovenaan de FAQ

[ Voor 26% gewijzigd door BuG2FiX op 24-01-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuG2FiX schreef op 24 januari 2003 @ 09:39:
[...]

uhm, die 3e code heeft te maken met de produktiedatum/tijd zoiets dergelijks lees ik hier Het zou natuurlijk wel kunnen dat een bepaalde batch beter is dan de andere. Ik zal als ik thuis ben even onder mijn fan kijken wat daar staat :) Zullen ze in de winkel wel niet doen: 'mag ik even de fan eraf halen om te kijken of ik em koop?"
staat trouwens in hetzelfde artikel dat de 9500 Pro 64mb zowel niet een resolutie van 1280 als 1600 aankan :/

weer een reden om hem niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Radeon 9500 (non pro) 64 MB kan geen 1280 en 1600 met 4X FSAA en 8X AnIsotropic filtering aan omdat hij daar niet genoeg geheugen voor heeft. Zie de laatste paar benchemarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
als ik zo lees, zie ik dat als je denkt dat je je kaart goed gemod hebt, dat je later toch rare dingen kan tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

hmm krijg net mn connect kaart binnen van maxpc (heeel snel gister besteld, betaald via inet bankieren en vandaag in huis. hulde)
alleen ik krijg em in oem verpakking.. geen doos.. wel cd en kabels..
Mensen ik ben ff testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:06
Lightah schreef op 23 January 2003 @ 18:26:
[...]

Ik zie het antwoord dus echt niet erin staan. Ik denk dat jij wat anders denkt wat het geval is.

het geval is:

Ik heb mijn Radeon 9500 pro met warp11 bios geflashed. (ja de goede voor 9500 pro)
Daarna werd mijn radeon 9500 pro als radeon 9700 agp (ND) herkent.
Dit klopt volgens mij dus niet :?

En heb plaatje als bewijs:

[afbeelding]
Misschien domme vraag, maar wat betekent die "(ND)" :? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Manke schreef op 24 januari 2003 @ 12:03:
als ik zo lees, zie ik dat als je denkt dat je je kaart goed gemod hebt, dat je later toch rare dingen kan tegenkomen.
Nou niet echt raar. Maar bij sommige spellen komt het wel voor en andere niet.
Bij mij komt het niet voor in:
De 3 demos van ATI(car demo, pipe demo en die met die glazen bol)
3DMark 2001SE
Q3A
SOF2DEMO
Checkerboards komen wel voor in:
MS Rallisport Challenge (sommige levels (in de woestijn helemaal niet))
UT2003 (in de ene level erger dan de andere (die level met veel polygonen in de echte wereld bijna niets, andere weer wel veel)
MOHAA Spearhead (sneeuwlevel goed zichbaar, andere minder maar goed speelbaar)
(ik doe alles op 1024x768x32bit)
Iemand anders had ook geen problemen in de Demos en 3dmark en wel in spellen. Lijkt me op zich een appart probleem. Weet iemand hier meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Geen id

En degene die net grote mond hadden zeggen opeens nix meer. Lekker opvallend.

[ Voor 86% gewijzigd door Lightah op 24-01-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Degene die hetzelfde probleem had als ik heeft zijn videokaart in een nieuw systeem met een Asus a7n8x (athlon xp computer) gezet. Hij had eerst een P4B en daar had hij wel checkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

trouwens hoe kunnen jullie met 3dmarkt2001 se testen? hebben jullie allemaal geen dx 9?
ik dus wel en kan dus niet met 3dmark testen..

glinfo geeft helaas nog steeds aan dat ik een 9500 heb..

edit

het is gelukt hij word herkend als een 9700.. geen chekerbords in CS maar met movies heb ik vage blauwe stipjes en soms ook in CS :(

[ Voor 27% gewijzigd door JaWa op 24-01-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 24 January 2003 @ 14:36:
trouwens hoe kunnen jullie met 3dmarkt2001 se testen? hebben jullie allemaal geen dx 9?
ik dus wel en kan dus niet met 3dmark testen..

glinfo geeft helaas nog steeds aan dat ik een 9500 heb..
Voor dx 9 heb je de nieuwste 3dmark nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 14:41:
[...]

Voor dx 9 heb je de nieuwste 3dmark nodig.
Ben ff build 330 aan het downen..

het enige wat ik getest heb is is het aantal fps in CS aangezien hij daar max 100 aankan geven weet iik het nog niet zeker.. maar de fps van de 9500 dropte soms naar 70 als ik een smoke en He's neer gooide.. na de soft mod bleef hij constant op 100 :)

-edit2-
3dmark2001 se 330 gedraait.
Alleen de multitexture fillrate levert mij 2150.8 punten op maar ook weer blauwe stippetjes.

Alleen de game tests levert mij een score van 10081 punten

[ Voor 74% gewijzigd door JaWa op 24-01-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Wimpy006 schreef op 24 januari 2003 @ 14:08:
[...]

Nou niet echt raar. Maar bij sommige spellen komt het wel voor en andere niet.
Bij mij komt het niet voor in:
De 3 demos van ATI(car demo, pipe demo en die met die glazen bol)
3DMark 2001SE
Q3A
SOF2DEMO
Checkerboards komen wel voor in:
MS Rallisport Challenge (sommige levels (in de woestijn helemaal niet))
UT2003 (in de ene level erger dan de andere (die level met veel polygonen in de echte wereld bijna niets, andere weer wel veel)
MOHAA Spearhead (sneeuwlevel goed zichbaar, andere minder maar goed speelbaar)
(ik doe alles op 1024x768x32bit)
Iemand anders had ook geen problemen in de Demos en 3dmark en wel in spellen. Lijkt me op zich een appart probleem. Weet iemand hier meer over.
Dat ut level met veel polygonen, welke is dat?
kan ik ook ff testen
de rest heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Net binnen, geinstalleerd en, checkers! Op een Asus p4b533, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nieuws: Softmod geeft checkers op intel moederborden,
ik heb de kaart met softmod getest op amd-moederbord--> checkers zijn weg!! :P

ik heb geen zin om over te stappen op een Amd moederbord.. want dan moet ik er ook weer een processor/geheugen bij kopen.

om dezelfde performance te halen op een Intel-moederbord, moet ik een Radeon 9700-Pro kopen.

_/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
paulgielens schreef op 24 januari 2003 @ 15:14:
Net binnen, geinstalleerd en, checkers! Op een Asus p4b533, balen.
terug sturen
mag binnen 7 dagen

of je houd hem lekker, 9500 is ook snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Pff ik upgrade van een gf2mx400, dus mijn performance is x3 gegaan ;) Ik ben nog steeds van mening dat de checkers een driver probleem is, aangezien hardware (in geval van pipes) de zaak laat crashen.

Haal iets van 9600 3DMarks op een p4 1.8, eens kijken wat een fsb van 133 oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

-deleted-

[ Voor 103% gewijzigd door BruT@LysT op 24-01-2003 17:38 . Reden: op verzoek van bug2fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een AMD mobo.. net kaart erin gedouwt.. ge-rivatuned

schaakbord in 3D Mark en oa UT 2003 :(

oh ja..

http://service.futuremark.com/compare?2k1=5730168

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

welke drivers hebben jullie eigenlijk gebruikt?
ik : wxp-w2k-radeon-7-81-021218a-007193c.exe 6.526 kb

net ff opgestart en mn systeem ontdekt een 2 vid kaart :S
radeon 9500/9500 secondary

ik ga ook ff een andere driver installeren.
Ps ik heb een amd mobo ecs k7s6a

edit

wxp-w2k-radeon-7-81-021218a-007192c-efg.exe 5.764 kb
deze drivers geven bij mij ook blauwe stippen

[ Voor 64% gewijzigd door JaWa op 24-01-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom redelijk in de buurt van Hilversum.

ik werk in nieuwegein.. kan hem eventueel langs brengen.
contacteer me ff via msn of zo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
- deleted - :)

[ Voor 97% gewijzigd door BuG2FiX op 24-01-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 24 January 2003 @ 15:38:
welke drivers hebben jullie eigenlijk gebruikt?
ik : wxp-w2k-radeon-7-81-021218a-007193c.exe 6.526 kb

net ff opgestart en mn systeem ontdekt een 2 vid kaart :S
radeon 9500/9500 secondary

ik ga ook ff een andere driver installeren.
Ps ik heb een amd mobo ecs k7s6a
ik heb zelfde versie en ook die melding.. maar is normaal (?) lijkt me..

heb dus ook AMD mobo EPoX 8K3A

in de handleiding die ik erbij kreeg stond wel iets over je AGP driver updaten.. dus check de site van je mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
secondary monitor is de DVI uitgang, je kunt daarop namelijk een tweede (secondary) monitor aansluiten, heb je een heel groot buroblad als je dat wil :) Er zit een verloopstekker bij (als het goed is). ok probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jups.. ik heb trouwens nieuwste VIA 4in1 gedownload en geinstalled.. hielp ook niet

zal nog effe proberen te underclocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hielp ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

Ik heb hem bij op een xp2000@1850 mHz draaien. nog geen checkers gezien in ati demos, ut2003, 3dmark 2001SE en battlefield :) .

Dus voorlopig ben ik nog positief had hem gister bij Maxpert gehaald die gast die daar werkt had er gister nog 90 liggen, en was ze allemaal aan het testen voor de mod naar 9700.

Heb nu 11866 3d marks

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Ik heb een AMD board ----> ASUS A7A266, geeft dus ook checkers.......maar zover ik het bekijk geven borden met een AGP 8x ondersteuning van AMD geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

eviltweaker schreef op 24 January 2003 @ 17:07:
Ik heb hem bij op een xp2000@1850 mHz draaien. nog geen checkers gezien in ati demos, ut2003, 3dmark 2001SE en battlefield :) .

Dus voorlopig ben ik nog positief had hem gister bij Maxpert gehaald die gast die daar werkt had er gister nog 90 liggen, en was ze allemaal aan het testen voor de mod naar 9700.

Heb nu 11866 3d marks
Mijn XP draait op 1600MHz en daarmee haalt mijn standaard 9500NP al 12000 3dmarks, met hack 13000, beetje lage score volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Ik heb mijn connect 3d radeon 9500 non pro 128 MB geflashed met de 97nphercules bios. Ik heb vol gens mij wel 9700 power, maar geen checkerboards meer. Maar GLinfo geeft wel een radeon 9500 aan. Heel raar.
Ik flash hem even terug denk ik om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
bios flash? zou ik niet doen tenzij je een hardware-mod hebt gedaan. alleen de drivers patchen is voldoende.... (kijk in de FAQ voor de link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Weet ik, maar volgens mij komen die miniem aantal checkers die ik maar bij een bepaalde aantal spellen heb misschien, ik zeg misschien, wel door de driver patch
Spellen herkennen de kaart misschien niet meer of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36
paulgielens schreef op 24 januari 2003 @ 15:30:
Pff ik upgrade van een gf2mx400, dus mijn performance is x3 gegaan ;) Ik ben nog steeds van mening dat de checkers een driver probleem is, aangezien hardware (in geval van pipes) de zaak laat crashen.

Haal iets van 9600 3DMarks op een p4 1.8, eens kijken wat een fsb van 133 oplevert.
Mocht het een driver probleem zijn, dan zou volgens mij de 9700 toch ook checkers moeten hebben?? Want de gemodde 9500 en de originele 9700 worden door dezelfde drivers aangestuurd.
Ik blijf er dus bij dat het een hardware-probleem is. Ik zeg niet dat het de pipes zijn maar een hardware probleem is het zeker. Maar de zaak kan misschien opgelost worden door een driver-hack waarbij een feature ofzo uitgeschakeld wordt.
We zullen zien wat de toekomst brengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eviltweaker schreef op 24 January 2003 @ 17:07:

Heb nu 11866 3d marks
Dat ziet er goed uit! Er kom morgen als het goed is eentje (blijkbaar pre-tested) mijn kant op! :9~

Als de kaart 100% goed werkt als 9700 dan ga ik hem denk ik nog wel ff hardwarematig modden met geleidende inkt. Dan hoef je nooit meer drivers te patchen en kan je dus altijd gemakkelijk de laatste nemen.
Of veranderd het ene bestandje amper en kan je dat steeds met nieuwe drivers gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij ALSJEBLIEFT kunnen vertellen waarom de TVout van mijn connect3D op NTSC-M staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:21:
ik heb de kaart met softmod getest op amd-moederbord--> checkers zijn weg!! :P [quote]

Even voor de goede orde dus:
Intel + 9500 + softmod = 9700 of schaakbord
AMD + 9500 + softmod = 9700

Dus op een AMD systeem kun je altijd een 9500 naar 9700 softmodden zonder schaakbord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:55:
[quote]Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:21:
ik heb de kaart met softmod getest op amd-moederbord--> checkers zijn weg!! :P
Even voor de goede orde dus:
Intel + 9500 + softmod = 9700 of schaakbord
AMD + 9500 + softmod = 9700

Dus op een AMD systeem kun je altijd een 9500 naar 9700 softmodden zonder schaakbord???
HOHO, volgensmij is dit dus niet zo... heb toch verschillende posts gezien dat er op een amd bord ook regelmatig slechte tussen zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik heb een AMD + KT333 mobo, ik krijg checkers.. als je had opgelet had je al vaak genoeg mensen gezien met een AMD + checkers

Misschien dat het aan het moederboard ligt en niet zozeer aan intel of amd.

Misschien is er iemand anders met een Abit KX333Raid die GEEN checkers heeft met een gemodde 9500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:19:
[...]

Dat ziet er goed uit! Er kom morgen als het goed is eentje (blijkbaar pre-tested) mijn kant op! :9~

Als de kaart 100% goed werkt als 9700 dan ga ik hem denk ik nog wel ff hardwarematig modden met geleidende inkt. Dan hoef je nooit meer drivers te patchen en kan je dus altijd gemakkelijk de laatste nemen.
Of veranderd het ene bestandje amper en kan je dat steeds met nieuwe drivers gebruiken?
Heb dus MaXpert ff een mailtje gestuurd en kreeg er zeeeer snel al een terug! top!

"Goedeavond,

wij hebben inderdaad een paar kaarten getest.
Wij willen toch even iets recht zetten:
Wij testen niet alle kaarten, dit is ondoenlijk voor ons en niet eerlijk.

Zouden wij de kaarten als getest moeten vekopen, wat wij niet doen, dan
voelen wij ons verplicht hierop ook een soort garantie te geven.

Het blijft gewoon een gok.

Wij vertrouwen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
maXpert "

Dit is mij door maxpert verteld... dus dan hoeft niet iedereen hun een mailtje te sturen...
Nou maar hopen dat die pre-sample werkt! laat het wel ff weten he GVE...!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.