Toon posts:

Het grote GameCube topic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.616 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

RareGast schreef op 19 January 2003 @ 22:22:
* spaceboy Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Track: Vietnam 1 "Town2Town"
enz...

zo kun je ook quoten, scheelt pagina's... :)
Ziet er goed uit die tabel, RareGast! Ik ben benieuwd naar vrijdag, volgens mij eindig ik met deze tijd wel in de top-3. Een wat heuvelachtiger landschap is dan wel 's leuk afwisselend ja. Succes met 't verbeteren!! 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
admiral schreef op 19 januari 2003 @ 22:37:
[...]

Als je wat zoekt, dan is in dit geval makkelijker op in je preferences de post count op 999 te zetten per pagina.
En dan met ctrl-f de tijden vinden :)
of de grote gamecube topic search!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

ik heb net wat filmpjes van '1080: Avalanche' gedownload, en wat is dat een ongelofelijk gaaf spel zeg... jammer dat het nog zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
RareGast schreef op 19 januari 2003 @ 22:22:
Mensen laat ff wat tijden weten?
Nou bij deze: * delirium graaft ff diep in HGGCT deel 20
Delirium2001 schreef op 18 januari 2003 @ 00:29:
Nou net thuis gekomen ff geprobeerd, zet mij maar neer voor 55.92 ;(
Dus nieuwe tabel:
RareGast schreef op 19 januari 2003 @ 22:22:
* Delirium2001 Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.Spaceboy00:53:62Special du monde
2.Delirium00:55:92Special du monde
3.RareGast00:56:00Special du monde
4.Kramers00:56:84
5.
6.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 10:04

admiral866

The King Personality Disorder

trouwens maakt het niet uit dat er bij de race ntsc en pal systemen gebruikt worden?
want op 60hz gaat het wel sneller.
Was vroeger ook wat mee met mario kart op n64 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nouja had ik een preoder geplaatst bij dvdboxoffice is ie opeens verdwenen. :P Nog maar een keer preorderen dan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hmmz.. d3 .. je wilde die guide nog ? ik ben een beetje lui en jij had die link ergens ? is ff zoeken

hmmz.. link wel gevonden, maar dat is dus een html guide.. niet echt handig te downloaden, staat alles in die doc ? =)

[ Voor 38% gewijzigd door yamAUchi op 19-01-2003 23:23 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een uitslovers hier voor D3 ;) . Is d3 1 of andere God ofzo?? Geeft hij gratis us gamecubes weg :9~ :9~ ? Of spellen?

[disclaimer]
tis een grap
[/disclaimer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 19 januari 2003 @ 23:20:
Nouja had ik een preoder geplaatst bij dvdboxoffice is ie opeens verdwenen. :P Nog maar een keer preorderen dan.
Ik heb al 2 mailtjes van ze gehad over mijn pre-order van Zelda..

Vaag, staat verder niets in, gewoon mijn pre-order van Zelda met datum enzo..

Nou jah, als ie maar blijft staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Yo GolbeZeromus THX!!!

ff wat moeie voor mij gedaan zeg.... :)

Hey erg bedankt man.. kan ik zeker gebruiken...
tnx..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb Zelda: TWW vorige week besteld en de jongen bij FutureZone wist me te vertellen dat je de OoT/Master Quest Bonus Disc er sowiezo bij krijgt...interessant als het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ilyc schreef op 20 January 2003 @ 00:43:
Ik heb Zelda: TWW vorige week besteld en de jongen bij FutureZone wist me te vertellen dat je de OoT/Master Quest Bonus Disc er sowiezo bij krijgt...interessant als het waar is.
oud nieuws, evengoed bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Resident Evil 2 & 3 toch niet goedkoper:
De Dreamcast ports van Resident Evil 2 en 3 van Capcom gaan naar Capcom's eigen zeggen niet voor een gereduceerde prijs de winkel uit. De koper zal dus gewoon 60euro moeten neertellen in plaats van de beloofde 30.
Voor alle duidelijkheid, deze twee spellen zijn geen opgepoetste versies zoals het eerder uitgekomen eerste deel. Stelletje afzetters!!

Nintendo sponsort snowboard evenementen:
Nintendo heeft laten weten de Burton European Open en de MTV Winterjam 2003 te sponsoren, bij beide evenementen zal een gigantische GameCube op de piste als obstakel dienen. misschien een voorproefje van een GameCube die naast CD's en DVD's ook LP's, LaserDisc's en Pannenkoeken kan lezen ;)

In ieder geval, degene die de beste grind-trick over de rand van deze oversized Cube maakt krijgt 2000dollar..
Ook zal alle reclame in een Metroid Prime thema gehuld worden, waarbij de deelnemers de kans krijgen om het spel te spelen dat op een grote wand van ijs wordt geprojecteerd.. deze wand is overgens geflankeerd door 2 grote ijsskulpturen van Samus, de heldin van Metroid.. ik kan niet wachten op fotos!!

edit:
weet iemand waar ik een old-school Nintendo shirt kan krijgen? zoniet ga ik er laten drukken

[ Voor 33% gewijzigd door SD5k op 20-01-2003 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Um, bij dvdboxoffice kan je RE gewoon krijgen voor $35, dus dit is de EU prijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik hoop wel dat het 'opeens' verschijnen van RE 2&3 een niet officiele release is en dat de prijs daarom zo hoog is. Capcom had, meen ik, wel officieel aangekondigd dat de prijs lager zou zijn...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ilyc schreef op 20 January 2003 @ 00:43:
That's what I said :P
Thelema schreef op 20 January 2003 @ 01:06:
De Dreamcast ports van Resident Evil 2 en 3 van Capcom gaan naar Capcom's eigen zeggen niet voor een gereduceerde prijs de winkel uit. De koper zal dus gewoon 60euro moeten neertellen in plaats van de beloofde 30.
Voor alle duidelijkheid, deze twee spellen zijn geen opgepoetste versies zoals het eerder uitgekomen eerste deel. Stelletje afzetters!!
Dit is wel triest hoor.
Ze hadden ze gewoon of moeten remaken of goedkoop in een bundel ofzo uit moeten geven. HONDEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SPICE UPDATE

Zoals in de vorige update vermeld heeft de spicecube hongkong op 17 januari verlaten. Volgens alle timetables van de bezorgmaatschappij zou dat betekenen dat de spice cube vandaag hier aan moet komen.
Zodra hij er is zal ik jullie overspoelen met pics, ook van Animal Crossing natuurlijk.

We houden je verder op de hoogte.

Het Spice Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 19 January 2003 @ 22:22:
/me Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.Spaceboy00:53:62Special du monde
2.RareGast00:56:00Special du monde
3.Kramers00:56:84
4.
5.
6.

Mensen laat ff wat tijden weten? O, ja een vrijdag is er weer een nieuwe race. Ik denk dat we dan maar eens de bergen in gaan. Daar is de Special du monde niet zo heel erg goed in. Zeg maar slecht.
Crap, ik had een hoge 55er, maar m'n zusje had de digicam weer meegenomen en ik weet de tijd niet meer psies. |: Dat was trouwens in één van m'n eerste pogingen dus er zal wel heel wat meer inzitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 20 January 2003 @ 01:06:
Stelletje dombo's en denken ze nu echt dat ze er ook nog aan gaan verdienen ook hoezo een domme zet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 09:16:
[...]

Crap, ik had een hoge 55er, maar m'n zusje had de digicam weer meegenomen en ik weet de tijd niet meer psies. |: Dat was trouwens in één van m'n eerste pogingen dus er zal wel heel wat meer inzitten. ;)
Ja. Die 56:00 reed ik ook met stijve handen. Het was nogal koud in mijn huisje. Het probleem is dat deze Vietnam route wat hobbeliger en gladder is dan de vorige route. En dat is niet leuk met de Special du monde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 09:50:
[...]

Stelletje dombo's en denken ze nu echt dat ze er ook nog aan gaan verdienen ook hoezo een domme zet |:(
Weet zeker dat deze twee spellen als zoete broodjes over de toonbank zullen gaan, ookal betaal je het volle pond.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 20 January 2003 @ 10:49:
[...]

Ja. Die 56:00 reed ik ook met stijve handen. Het was nogal koud in mijn huisje. Het probleem is dat deze Vietnam route wat hobbeliger en gladder is dan de vorige route. En dat is niet leuk met de Special du monde.
Idd, bij deze track ben ik eigenlijk ook geneigd om de verste camerastand te kiezen omdat je op bepaalde stukken ook echt niets ziet door die kleine struikjes. Komt ook mede doordat die special du monde zo laag tegen de grond ligt. Dat smalle stukje tussen de twee bergen door is veruit het lastigste stuk, daar is het lastig om hem recht te houden. Ook kan je 30X overnieuw beginnen voordat je een goede tijd neerzet omdat die atv's van de computertegenstanders in de weg rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yamAUchi schreef op 19 januari 2003 @ 23:20:
hmmz.. d3 .. je wilde die guide nog ? ik ben een beetje lui en jij had die link ergens ? is ff zoeken

hmmz.. link wel gevonden, maar dat is dus een html guide.. niet echt handig te downloaden, staat alles in die doc ? =)
jah daar staat alles in alleen niet de plaatjes. :)

en btw: mensen EA geeft de capcom spellen ui in de EU geen wonder dat ze zo duur zijn. :P

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 11:16 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 20 januari 2003 @ 11:02:
[...]

Weet zeker dat deze twee spellen als zoete broodjes over de toonbank zullen gaan, ookal betaal je het volle pond.
Ik heb net ff iemand van EA gesproken en die weet ook nog niet zeker hoe en wat
dus het kan best nog zijn dat ie in Europa wel voor budget verkocht gaat worden !

Is altijd wel leuk dat iedereen hier altijd moord en brand schreeuwt voordat er iets officieel bekend is |:(
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 00:05:
[...]

Gamegod, ik sprak Lenard vandaag nog. Hij heeft zin om een keer Mario Party 4 te komen spelen (hij was ook al gecharmeerd van het spel). Als jij dan ook komt is het even weer als vroeger. Heb er nu al zin in,....
Is goed joh
De volgende keer dat ik kampen ben zal ik je alle hoeken van het spelbord laten zien :P (just like old times 8)7 het inmaken dan :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over SFA ik ben nu bij Ice Mountain en moet met de SharpClaw Racer die vijanden inhalen maar dit lukt me niet heeft iemand toevallig nog tips of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 11:51:
Ik heb een vraagje over SFA ik ben nu bij Ice Mountain en moet met de SharpClaw Racer die vijanden inhalen maar dit lukt me niet heeft iemand toevallig nog tips of zo?
Halverwege kan je ergens een stuk asnijden (als ik het goed heb) dan komen er 2 tunnels en dan moet je de linker hebben

Wat je ook kan proberen is constant tegen hun aanrammen zodat hun wagen kapot gaat dan verlies je ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 11:51:
inhalen lukt wel, je moet gewoon altijd de binnenbocht nemen
maar ontwijk alle bommen en dergelijke en probeer ze kapot te bashen
als je ze allemaal kapot hebt geramd heb je 't gehaald

hope that helps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het dalijk weer eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 11:08:
[...]

Idd, bij deze track ben ik eigenlijk ook geneigd om de verste camerastand te kiezen omdat je op bepaalde stukken ook echt niets ziet door die kleine struikjes. Komt ook mede doordat die special du monde zo laag tegen de grond ligt. Dat smalle stukje tussen de twee bergen door is veruit het lastigste stuk, daar is het lastig om hem recht te houden. Ook kan je 30X overnieuw beginnen voordat je een goede tijd neerzet omdat die atv's van de computertegenstanders in de weg rijden. :P
Dat stukje tussen die bergen door is juist het makkelijkst (wel gelijk na het checkpoint naar rechts, niet doorrijden), gewoon een beetje aan de rechterkant "insnijden", dan spring je ook niet zo hoog.

Ik vind juist het grote tussenstuk met het water irritant. Een kleine hobbel en je ligt gelijk overdwars met bak. Maaaaar goed, ik ben nog steeds met afstand de beste, dus mij hoor je niet klagen... 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat release dates van spellen:

AUS/UK/EU
The Sims - March 27
Ikaruga - Q2 2003
Wario World - Q2 2003
Game Boy Player - Q3 2003
F-Zero GC - Q3 2003
Product Number 03 - Q4 2003
Viewtiful Joe - Q4 2003
Soul Calibur II - Q1 2004

US
Ikaruga - April 11
Wario World - May 26
Game Boy Player - May 26
F-Zero GC - June 23
Product Number 03 - August
Soul Calibur II - August 19
Viewtiful Joe - September

Source: NoA

Het is gewoon niet eerlijk :'( Ik wil ook amerikaan worden

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maaruhh US gamecube mensen. :) Kunnen we niet beter bijv Zelda allemaal via 1 persoon bestellen? :) Is dat niet wat makkelijker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 20 januari 2003 @ 12:25:
maaruhh US gamecube mensen. :) Kunnen we niet beter bijv Zelda allemaal via 1 persoon bestellen? :) Is dat niet wat makkelijker? :)
why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

misschien weet je dan zeker dat het bijv tegelijkertijd aankomt ofzo. :) Misschien dat we ook nog iets korting kunnen krijgen?

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

sjit soul calibur Q1 2004 :'( :'( :'( :( !!

heeft er iemand al pics gezien van wario world ? (zo jah) plz post even thnx

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man... US krijg gewoon alles 6 maanden eerder!!! :(
Moet toch nu echt aan een US cube denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 13:07:
Shit man... US krijg gewoon alles 6 maanden eerder!!! :(
Moet toch nu echt aan een US cube denken
En dan de 12 spellen die je al hebt (volgens je sig) allemaal wegdoen :?
Kan niemand meer een 1/2 jaar wachten :?

Het maakt mij niet uit hoor wat jullie doen maar ik heb voorlopig toch genoeg aan de spellen die nu uitkomen :7
De GC is hier ook een 1/2 jr later uitgekomen, is het dan zo gek dat die games dat ook doen :?

Sorry moest ik ff kwijt ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

inderdaad, ik koop dus echt nooit meer een EU console he. Altijd dat eeuwige wachten, dat is gewoon niet lol meer. Nu met de GC heb ik dan eindelijk een US cube, en ben ik verlost van de wachten :).
Ik zou zeggen kijk eens op marktplaats.nl of daar nog een ntsc cube staat. Volgens mij staat daar iig nog 1met resident evil en mario.
ah hier: Gamecube Jap/USA (zwart)+2 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Complete nintendo came cube met multifuntioneel opbergsysteem
1 nintendo came controller
2 spelletjes tarzan en mariobros
gaat weg deze omdat de nintendo was aangeschaft voor een meisje van 5 jaar maar ze vind er niks aan ze wil liever een game boy 2 van nintendo
Dit is een quote van marktplaats, wie koopt er dan ook in hemels naam een GC voor een meisje van 5 jaar |:( Die kan amper lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 11-09 12:12
Yohann!s schreef op 20 januari 2003 @ 12:52:
heeft er iemand al pics gezien van wario world ? (zo jah) plz post even thnx
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/wario_world/e3_warioworld_gcn_ss15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/wario_world/e3_warioworld_gcn_ss06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/wario_world/e3_warioworld_gcn_ss08.jpg

Gewoon van nintendo.com gehaald :X
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 13:30:
Wie koopt er dan ook in hemels naam een GC voor een meisje van 5 jaar |:( Die kan amper lezen.
HaHaHaHa..... :/ uhh mmmmm ik had volgens mij ook al een atari/videopac op mijn 5e levensjaar B)

Afbeeldingslocatie: http://www.zock.com/8-Bit/Atari.GIF Zucht waar is de tijd gebleven Afbeeldingslocatie: http://www.zock.com/8-Bit/Videopac.GIF
Thelema schreef op 20 January 2003 @ 13:46:
lijkt me eerlijk gezegt niet zo heel mooi, al is die onderste screenshot nog wel best mooi
Mmmm nu ik er langer naar kijk ga ik twijfelen of 't wel in-game is, het lijkt meer op gewoon gerenderde plaatjes.
Of ligt dat nu aan mij
:?

Link naar filmpje =>http://cubemovies.ign.com/cube/video/warioworldguzzza1.mov

[ Voor 59% gewijzigd door Delirium2001 op 20-01-2003 14:19 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

lijkt me eerlijk gezegt niet zo heel mooi, al is die onderste screenshot nogwel best mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ruik een combinatie tussen Zelda, Mario en Luigi in dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 13:13:
[...]

En dan de 12 spellen die je al hebt (volgens je sig) allemaal wegdoen :?
Kan niemand meer een 1/2 jaar wachten :?

Het maakt mij niet uit hoor wat jullie doen maar ik heb voorlopig toch genoeg aan de spellen die nu uitkomen :7
De GC is hier ook een 1/2 jr later uitgekomen, is het dan zo gek dat die games dat ook doen :?

Sorry moest ik ff kwijt ;) O-)
Ja als het moet. Dan verkoop ik gewoon me PAL cube met stuk of 6 a7 spellen die ik toch never meer aanraak. De rest bewaar ik hopelijk voor de freeloader. Met dat geld koop ik mijn US cube weer .. omslachtig ja. Maar 1/2 wachten is toch best veel hoor. Als ik zie hoeveel mensen hier een US cube hebben.. en die hier allemaal over zelda gaan posten .. :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik blijf lekker bij mij PAL cube :) maakt toch nix uit als je moet wachten ? in amerika hebben ze da ook gemoeten, het maakt nix uit, want hier komen nu spellen uit, die daar al zijn,.... zit logisch volgorde in :P

maar pal is toch handig ? (geen gezuer met HZ en NTCS en converter en stuff), en nu kun je gewoon ff winkel binnen lopen, ej leuke game, neem ik mee :) of iets dergelijks, en aanbiedingen :)

maar die heb je ook bij de US cubes jah ,

alleen jammer dat er geen platium cube is (in PAL dan :'( ) en animal crossing moet missen :( (99% zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:25:
[...]

Ja als het moet. Dan verkoop ik gewoon me PAL cube met stuk of 6 a7 spellen die ik toch never meer aanraak. De rest bewaar ik hopelijk voor de freeloader. Met dat geld koop ik mijn US cube weer .. omslachtig ja. Maar 1/2 wachten is toch best veel hoor. Als ik zie hoeveel mensen hier een US cube hebben.. en die hier allemaal over zelda gaan posten .. :'( ;(
Ik snap je reden wel hoor :+
ik denk er soms ook over als je weer screenshots van MP ziet maar een US cube heeft voor mij gewoon nadelen
Roolio en nog een vriend van mij hebben ook een GC en daardoor kunnen we onderling spellen van elkaar lenen zodat ik niet alles hoef te kopen en hun ook niet (alleen die ***** van een Roolio koopt natuurlijk weer 3 spellen die ik ook heb :/) plus ik kan bij de videotheek een keer een spel huren zodat ik kan kijken of het wat is zodat ik mijn geld niet weggooi of als ik een keer impulsief een spel koop kan ik hem ruilen
Dat zijn dingen die ik persoonlijk belangrijker vind dan een 1/2 jr eerder Zelda spelen (hoewel ik die zoooo graag wil spelen :X)

En wat dachten jullie van garantie :?
Als mijn GC er mee ophoud bel ik Nintendo op en is het snel geregeld maar hoe zit dat met US cubes :?

Maar tuurlijk moet je het zelf weten en als je hem verkoopt dan heb ik wel belangstelling bij Luigi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ach, wat maken die releasedatums nou uit, tegen die tijd is de freeloader vast wel al uit, en hebben wij em net zo snel als de amerikanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 January 2003 @ 12:48:
[...]

misschien weet je dan zeker dat het bijv tegelijkertijd aankomt ofzo. :) Misschien dat we ook nog iets korting kunnen krijgen?
Neuh, ben het met Phuse eens, het kost niets extra, korting zit er waarschijnlijk niet in (moet je om gaan zeuren.. heb ik geen zin an iig :P) dan moeten de andere personen het geld overmaken naar die ene persoon en die moet het bij gaan houden wie allemaal betaals hebben en vervolgens moet het dan allemaal via de post opgestuurd worden... wat extra gaat kosten dus.

Neej, ik bestel hem wel gewoon voor mezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 20 januari 2003 @ 14:53:
ach, wat maken die releasedatums nou uit, tegen die tijd is de freeloader vast wel al uit, en hebben wij em net zo snel als de amerikanen
Als de freeloader ooit ever nog uitkomt wel ja maar ik betwijfel of dat domme kutding ooit nog het daglicht zal zien.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 14:38:
[...]

Ik snap je reden wel hoor :+
ik denk er soms ook over als je weer screenshots van MP ziet maar een US cube heeft voor mij gewoon nadelen
Roolio en nog een vriend van mij hebben ook een GC en daardoor kunnen we onderling spellen van elkaar lenen zodat ik niet alles hoef te kopen en hun ook niet (alleen die ***** van een Roolio koopt natuurlijk weer 3 spellen die ik ook heb :/) plus ik kan bij de videotheek een keer een spel huren zodat ik kan kijken of het wat is zodat ik mijn geld niet weggooi of als ik een keer impulsief een spel koop kan ik hem ruilen
Dat zijn dingen die ik persoonlijk belangrijker vind dan een 1/2 jr eerder Zelda spelen (hoewel ik die zoooo graag wil spelen :X)

En wat dachten jullie van garantie :?
Als mijn GC er mee ophoud bel ik Nintendo op en is het snel geregeld maar hoe zit dat met US cubes :?

Maar tuurlijk moet je het zelf weten en als je hem verkoopt dan heb ik wel belangstelling bij Luigi :P
Die factoren bij jouw een belangrijk rol spelen, zijn bij mij dus n.v.t. Andere vrienden van mij hebben geen cube (op 1 na maar die koopt bijna geen spellen 8)7 ). Over dat huren, ik koop alleen spelen als ik zeker weet dat ze goed zijn. Dus kopen of niks :+

Garantie is wel 1 van de nadelen. Maar ja ik heb gelukkig nog nooit een defect console gehad (ff afkloppen). AHH wat moet ik nou doen. Kan me hoofd wel ... |:( |:( :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 14:58:
[...]

Neuh, ben het met Phuse eens, het kost niets extra, korting zit er waarschijnlijk niet in (moet je om gaan zeuren.. heb ik geen zin an iig :P) dan moeten de andere personen het geld overmaken naar die ene persoon en die moet het bij gaan houden wie allemaal betaals hebben en vervolgens moet het dan allemaal via de post opgestuurd worden... wat extra gaat kosten dus.

Maar velen hier hebben geen Creditcard... Gaat moeilijk worden dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 14:58:
[...]

jah ok het was ook maar een idee. :)

btw: echt vaag man heb dvdboxoffice maar effe een mail gestuurd want mijn andere order is alweer weg :?
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:01:
[...]

Idd dat vond ik ook wel makkelijk. :) Maar we hebben het er nog wel over. :)

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 20 January 2003 @ 15:02:
[...]

jah ok het was ook maar een idee. :)

btw: echt vaag man heb dvdboxoffice maar effe een mail gestuurd want mijn andere order is alweer weg :?

[...]

Idd dat vond ik ook wel makkelijk. :) Maar we hebben het er nog wel over. :)
misschien problemen met een vorige bestelling van jou mbt je creditcard?
of je creditcard is expired?

had ooit eens een probleem met pinnen
ik helemaal pissig naar de bank, was mijn pinpas verlopen
maar ja zij waren nog fout want ik had geen bericht verder ontvangen daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:01:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, misschien dat er iemand met CC zo aardig is om voor die te gaan kopen dan :P

Ik heb daar geen zin an, om eerder genoemde redenene, noem me een bitch :P, maar heb der gewoon geen zin an :P

Over US cube: Bij de volgende Nintendo console wacht ik niet eens meer op de EU release, gewoon meteen naar goblin gaan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:07:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, misschien dat er iemand met CC zo aardig is om voor die te gaan kopen dan :P

Ik heb daar geen zin an, om eerder genoemde redenene, noem me een bitch :P, maar heb der gewoon geen zin an :P
Jah ik bedoel maar was is het prob nou dan? :) Als ik nou jou vooruit betaal en jij koopt 2 spellen + je verzend er 1 naar mij dan is het toch niet een probleem of wel? :)

Zou je het dan zo wel goed vinden bush want dat wil ik best doen hoor. :)
Phusebox schreef op 20 January 2003 @ 15:06:
[...]

misschien problemen met een vorige bestelling van jou mbt je creditcard?
of je creditcard is expired?

had ooit eens een probleem met pinnen
ik helemaal pissig naar de bank, was mijn pinpas verlopen
maar ja zij waren nog fout want ik had geen bericht verder ontvangen daarover
jah misschien wel daarom mail ik nu.

[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:00:
[...]

Die factoren bij jouw een belangrijk rol spelen, zijn bij mij dus n.v.t. Andere vrienden van mij hebben geen cube (op 1 na maar die koopt bijna geen spellen 8)7 ). Over dat huren, ik koop alleen spelen als ik zeker weet dat ze goed zijn. Dus kopen of niks :+

Garantie is wel 1 van de nadelen. Maar ja ik heb gelukkig nog nooit een defect console gehad (ff afkloppen). AHH wat moet ik nou doen. Kan me hoofd wel ... |:( |:( :Y)
ik heb ook nog nooit een kapotte console gehad
en ik hooop hoooooop echt dat mijn japanse cube het uithoudt...
anders ga ik mezelf echt voor mijn kop slaan...
maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, das het enigste nadeel van een US cube, de garantie...

Ik heb dan nog het geluk dat ik hem alleen maar naar UK hoef te versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:12:
Jah, das het enigste nadeel van een US cube, de garantie...

Ik heb dan nog het geluk dat ik hem alleen maar naar UK hoef te versturen...
he reageer eens even op mijn vraag. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 januari 2003 @ 15:09:
[...]

Jah ik bedoel maar was is het prob nou dan? :) Als ik nou jou vooruit betaal en jij koopt 2 spellen + je verzend er 1 naar mij dan is het toch niet een probleem of wel? :)

Zou je het dan zo wel goed vinden bush want dat wil ik best doen hoor. :)
2 is geen probleem, maar je onderschat hoeveel mensen hier rondlopen :P

Als je het voor eentje doet, moet je het ook voor de andere doen, en dan komt e rnooit meer een einde aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:14:
[...]

2 is geen probleem, maar je onderschat hoeveel mensen hier rondlopen :P

Als je het voor eentje doet, moet je het ook voor de andere doen, en dan komt e rnooit meer een einde aan :/
Ik snap het wel maar hebben we een deal of niet? :) Dan zorg ik gewoon dat jij voor de releasedatum het geld erop hebt staan.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:00:
[...]

Mkay
Ik heb mijn vrienden juist overtuigt om een GC te kopen :P (puur om de Nintendo liefde te verspreiden nix geen persoonlijk gewin erbij hoor O-))

Ben jij nooit benieuwd geweest naar een spel en dan uiteindelijk wel gekocht dat het tegenviel of niet gekocht en daar later spijt van gehad :?
Dan ben je goed in kiezen (in tegenstelling tot sommige hier of niet Phuse ? :+) en ja dan zou ik ook meer gaan twijvelen over een US cube

Het huren gebruik ik niet echt om spellen uit te testen maar meer om een spel dat ik de moeite niet waard vind om te kopen toch te spelen :P zoals bijv racegames
Wat je moet doen is heel simpel
Je verkoopt Luigi aan mij :Y) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag: Als je bij SMB missies gaat doen met zijn 2'en kan je dat danm ook uitspelen?

Ik wil die luigi ook wel :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 January 2003 @ 15:14:
[...]

Ik snap het wel maar hebben we een deal of niet? :) Dan zorg ik gewoon dat jij voor de releasedatum het geld erop hebt staan.
OK, waar woon je? Ik woon in A'dam-noord, misschien hoeft het dan niet opgestuurd te worden, als je dichtbij woont.

Was je mail adres? stuur ik daar ff me gegevens naar.

Ik hoop alleen wel dat dvdboxoffice dan genoeg exemplaren binnen krijgt, Zelda is nl. hun nummer 1 pre-order :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:20:
[...]

OK, waar woon je? Ik woon in A'dam-noord, misschien hoeft het dan niet opgestuurd te worden, als je dichtbij woont.

Ik hoop alleen wel dat dvdboxoffice dan genoeg exemplaren binnen krijgt, Zelda is nl. hun nummer 1 pre-order :o
lol. :) Ik woon in heerde, gelderland dus ophalen is niet echt een optie. :P mijn mail is:

schnumi@hotmail.com

Dus nu alvast preorderen voor me aub. :+ :D

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:17:
ik heb een vraag: Als je bij SMB missies gaat doen met zijn 2'en kan je dat danm ook uitspelen?

Ik wil die luigi ook wel :P
Als ik je vraag beantwoord krijg ik hem dan :? :+

Tuurlijk kan je hem als je hem met zijn 2'en speelt ook uitspelen (mits je goed genoeg bent natuurlijk :P)
Het enige verschil is dat als je met z'n 2'en speelt dat je geen playpoints krijgt en niet kan sparen voor extra credits en de mini games
Wel kan je gewoon een high score neerzetten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:20:
[...]

Ik woon in A'veen :)
Nou maar hopen dat die *********** freeloader ook nog ooit komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SPICE UPDATE

Op dit moment is de SpiceCube nog niet aangekomen op zijn bestemming, wij vermoeden een vertraging van een dag.
Hier kun je wel alvast zien hoe de spicecube in zijn altaar zal komen te staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/spicepre.jpg

Het Spice Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
om ff niet mijn layout te verneuken...
die xbox valt amper op... hehe gelukkig maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 January 2003 @ 15:21:
[...]

lol. :) Ik woon in heerde, gelderland dus ophalen is niet echt een optie. :P mijn mail is:

schnumi@hotmail.com

Dus nu alvast preorderen voor me aub. :+ :D
Ok, mailtje is verstuurd en spel is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 20 January 2003 @ 15:40:
[...]

om ff niet mijn layout te verneuken...
die xbox valt amper op... hehe gelukkig maar
Hehe ik had m niet eens gezien :Y)
Maar: :9~ echt lekkere opstelling daaro :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me wel denken aan mijn opstelling alleen hebben we hier thuis een matchline tv staan.

Wel mooi trouwens dat geintegreerde meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:59:
Doet me wel denken aan mijn opstelling alleen hebben we hier thuis een matchline tv staan.

Wel mooi trouwens dat geintegreerde meubel.
enige voordeel voor mij is ook nog dat het mijn tv is en niet die van mijn ouders... dit staat op mijn kamer... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 20 januari 2003 @ 16:02:
[...]

enige voordeel voor mij is ook nog dat het mijn tv is en niet die van mijn ouders... dit staat op mijn kamer... :D
beterzzzz. :) Zodra ik ook een goed betaalt baantje heb dan moet ik ook maar eens zoiets aanschaffen. :)
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:41:
[...]

Ok, mailtje is verstuurd en spel is besteld :)
Ok beter. :) Het geld krijg je een week ong voor de releasedatum ofzo. :)

[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 20 januari 2003 @ 16:21:
[...]

beterzzzz. :) Zodra ik ook een goed betaalt baantje heb dan moet ik ook maar eens zoiets aanschaffen. :)

[...]

Ok beter. :) Het geld krijg je een week ong voor de releasedatum ofzo. :)
ach ja ik kocht dat ding met een jaar uitgestelde betaling zonder extra kosten...
elke maand een bedrag opzij zetten... en aan t eind van t jaar betalen
simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
US Releasedates
Ikaruga - April 11
Wario World - May 26
Game Boy Player - May 26
F-Zero GC - June 23
Product Number 03 - August
Soul Calibur II - August 19
Viewtiful Joe - September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Zero en Soul Calibur 2 worden iig besteld :)

Andere ken ik niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:51

NoTimeRemains

I know

wtf pn03 en joe al eerder ... ?

beters :)
tog maar een us cube :? ik weet t nie meer man

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
F-Zero had ik echt niet zo snel al verwacht... nu maar hopen dat het ook een fatsoenlijk spel wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmf ik hoop dat mijn cubeje morgen komt... vandaag blijkbaar niet dus
ach ja er zat ook weekend tussen
en van postbedrijven mag je niet verwachten dat ze hard werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 17:17:
F-Zero en Soul Calibur 2 worden iig besteld :)

Andere ken ik niet echt :P
he F-zero anders ook effe voor mij preorderen. :D
Phusebox schreef op 20 January 2003 @ 17:27:
F-Zero had ik echt niet zo snel al verwacht... nu maar hopen dat het ook een fatsoenlijk spel wordt
denk het wel. :) (hoop het ook :P ).

[ Voor 112% gewijzigd door schnumi op 20-01-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 20 January 2003 @ 18:21:
[...]

he F-zero anders ook effe voor mij preorderen. :D

[...]

denk het wel. :) (hoop het ook :P ).
:P

Kan nog niet, heb net al gekeken maar staat nog niet op de site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 20 January 2003 @ 17:59:
hmmf ik hoop dat mijn cubeje morgen komt... vandaag blijkbaar niet dus
ach ja er zat ook weekend tussen
en van postbedrijven mag je niet verwachten dat ze hard werken...
Hoe wordt hij verstuurd en vanuit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich moet je ook nooit veel verwachten van de post op maandag.
Ik hoop voor je dat ie er morgen is ben wel benieuwd naar wat mooie pics ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wie hier gaan er eigenlijk nog voor Ikaruga?? ik in ieder geval zeker wel...

en Phuse: het is toch wel verdomd onhandig om een spel in een van je cubes te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 20 januari 2003 @ 21:06:

en Phuse: het is toch wel verdomd onhandig om een spel in een van je cubes te doen??
als ik ga spelen trek ik em wel ff uit de "kast" no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 16:13
In de nieuwe folder van Bart Smit staan 2 leuke aanbiedingen:

Tony Hawk's Pro Skate 3 voor 25€
en
International Superstar Soccer 2 voor 39,95€

Groeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm nah danke

THPS4 is uit en veel beter als 3
ISS2 is allang achterhaald door FIFA2003...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 16:13
Die aanbieding was ook niet voor jou bedoelt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Noisy schreef op 20 januari 2003 @ 23:29:
In de nieuwe folder van Bart Smit staan 2 leuke aanbiedingen:

Tony Hawk's Pro Skate 3 voor 25€
en
International Superstar Soccer 2 voor 39,95€

Groeten...
dat was toen ookal met smugglers run :+ al 2weken ofzo :D
maar ThnX voor de mededeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

maar iss2 ownt de gameplay van fifa toch?
Tenminste ik vond iss op n64 iig wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Thelema schreef op 20 januari 2003 @ 21:06:
Dat spel zit ik al vanaf het eerste moment dat ik er iets van zag met smart op te wachten. Maar ik wacht dan wel bij voorkeur op de Europese release, als die ooit daadwerkelijk komt (ik hoorde al geruchten dat zelfs de US release gecanceled wordt, wegens gebrek aan belangstelling voor het genre :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjek de Nedgame site daar staan heel wat spellen voor 39.95 aangeboden.

Nedgame

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-10 14:07
Hmmm Tony Hawk 3 is nu wel lekker goedkoop! Is die nu nog de moeite waard of liever wachten op deel 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Een US GameBoy Player...zal die werken op een PAL Cube? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
BlubberZwijn schreef op 21 januari 2003 @ 00:45:
Hmmm Tony Hawk 3 is nu wel lekker goedkoop! Is die nu nog de moeite waard of liever wachten op deel 4?
je hoeft niet te wachten, want 4 is er al.

trouwens, we kunnen hier beter een "groot import topic" van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-10 14:07
Hmmm aha, maar deel 4 is een stuk duurder...
boeit het echt zoveel welke versie het is?
Ik heb wel ooit Tony Hawk 2 op de pc gespeeld :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door BlubberZwijn op 21-01-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
BlubberZwijn schreef op 21 januari 2003 @ 00:45:
€25,- bij de bart smit.

Waarom niet, hij is goedkoop en is een leuk spel. Mocht je nooit eerder THPS gespeeld hebben dan koop je gewoon nr. 3 en kijkt of nr. 4 ook wat voor je is.

Kopen, lijkt me stug dat je er spijt van krijgt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 21 January 2003 @ 00:57:
Hmmm aha, maar deel 4 is een stuk duurder...
boeit het echt zoveel welke versie het is?
Ik heb wel ooit Tony Hawk 2 op de pc gespeeld :Y)
Geloof mij, 't boeit heel veel. Ik heb 2 en 3 op de pc gedaan, maar was 3 al snel zat. 4 heb ik op de cube nu en die speelt heel veel relaxter, door die afgeschafte tijdlimiet en betere levels dan in 3.

edit:
4 is wel flink stuk moeilijker dan 3, maakt het leuker maar weer lastiger om mee te beginnen. In 4 hoef je alleen weer niet zoals in 3 met iedereen alle opdrachten opnieuw te doen om alle filmpjes enzo te unlocken

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 00:41:
Sjek de Nedgame site daar staan heel wat spellen voor 39.95 aangeboden.

Nedgame
In de winkel hebben ze nog meer spellen dan op die lijst , ze hebben nu ook een redelijk aantal games voor rond de 29,95 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 21 January 2003 @ 00:10:
maar iss2 ownt de gameplay van fifa toch?
Tenminste ik vond iss op n64 iig wel lekker spelen.
hmm nee
fifa 2003 op de cube is beter dan iss 2...
realistischer en minder bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
een vraag aan diegene die bij goblin besteld hadden,
welke verzendwijze was dat? EMS toevallig?
ik wil namelijk weten wie in nederland EMS zendingen afhandeld zodat ik kan vragen waar mijn pakket is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SPICE UPDATE

Nader onderzoek bracht ons van TPG naar TNT naar TPG. Deze laatste kon ons uiteindelijk vertellen dat mijn spicecube al een dag ergens op een postkantoor staat in Nederland (grr) maar dat deze vandaag bezorgt wordt (als alles goed is).

Het Spice Team

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.