Je moet naar die console lopen, op de action knop drukken. Zo krijg je de cameraview. R is dan de magneet activeren en de c-stick is de grijper bewegen. Het is een beetje irritant, want de bom die beweegt heen en weer, dat betekent dat je de grijper ook een beetje mee moet laten bewegen. Als je de bom te pakken hebt moet je hem in de container gooien.Anoniem: 76120 schreef op 18 januari 2003 @ 12:53:
Ik zit vast bij Timespliter2.....
Ik ben nu bij het level: Atom smasher ofzow.
Ik moet 4 bommen defusen.
Maar 1 bom lukt niet. dan staat er achter een gesloten deur een bomb en met een camera kan ik erzo naar kijken. maar hoe defuse ik die?
Hebben die gasten ook een website?Anoniem: 5577 schreef op 18 January 2003 @ 11:02:
[...]
Vision Toys and games in groningen zit in de poulestraat is klein zaakje die allemaal olskool speelgoed, merchendise etc verkopen.
Ook een enorme vooraad oude games en consoles zoals nes,snes,megadrive saturn atari jaguar en ze hadden er zelfs een panasonic 3DO staan
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Riiiight. Ik heb net bericht van Nedgame, had hun ook gevraagd over de bonusdisc van Zelda om te pre-orderen. Dit is hun antwoord:
Lijkt me duidelijk...Hallo,
Ik dacht dat de bonus-disc met de 64-zelda alleen in Japan erbij zit.
Nedgame
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 57029
Hehe ik heb nog een atari jaguar gehad. Met zo'n gare gamepad met 20 kleine knopjes erop die je niet kon bedienen. Had je wel Tempest 2000 op, erg koele game vond ik dat.Anoniem: 5577 schreef op 18 januari 2003 @ 11:02:
[...]
Vision Toys and games in groningen zit in de poulestraat is klein zaakje die allemaal olskool speelgoed, merchendise etc verkopen.
Ook een enorme vooraad oude games en consoles zoals nes,snes,megadrive saturn atari jaguar en ze hadden er zelfs een panasonic 3DO staan
lijkt me inderdaad duidelijk, die gasten lopen achterspaceboy schreef op 18 January 2003 @ 14:05:
Riiiight. Ik heb net bericht van Nedgame, had hun ook gevraagd over de bonusdisc van Zelda om te pre-orderen. Dit is hun antwoord:
[...]
Lijkt me duidelijk...
Mijn ideeThelema schreef op 18 January 2003 @ 14:17:
[...]
lijkt me inderdaad duidelijk, die gasten lopen achter
Alleen Japan is natuurlijk je reinste onzin, volgens mij halen ze stiekum die bonusdiscs eruit, om ze vervolgens als collectors items te verkopen
Hij komt sowieso in Amerika en dus waarschijnlijk ook hier.
Yep.Thelema schreef op 18 januari 2003 @ 14:17:
[...]
lijkt me inderdaad duidelijk, die gasten lopen achter
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
schijnt echt niks te zijn..jOzh schreef op 18 januari 2003 @ 12:14:
Zag donderdag trouwens Minority Report bij de Media Markt liggen, weet iemand daar wat van? Aan de plaatjes op de verpakking te zien leek het een beetje op Max Payne...
IGN geeft em een 5.3
Anoniem: 51765
Hij komt ZEKER hier, is al bevestigd. Ik kan je nu alleen ff niet 't artikel op cubezone laten zien want cubezone is downAnoniem: 34169 schreef op 18 januari 2003 @ 14:27:
[...]
Mijn idee
Alleen Japan is natuurlijk je reinste onzin, volgens mij halen ze stiekum die bonusdiscs eruit, om ze vervolgens als collectors items te verkopen
Hij komt sowieso in Amerika en dus waarschijnlijk ook hier.
Oke. Ik HOEF hier op zich verder niets aan toe te voegen, maaruh: ik zou 't wel fijn vinden als jullie mij vanaf nu met "Zijne Excellentie" zouden willen aanspreken!

(voor alle duidelijkheid, dus missie 1 van Vietnam: 53.52)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
heb net Zelda: TWW ook gepreorderd bij dvdboxoffice en ik ben benieuwt.
Vorige keer kreeg ik namelijk zo'n email dat ik een creditcard statement moest over faxen ofzo zodat ze konden controleren of ik de creditcard wel rechtmatig gebruikte.
Maar ik weet wel waardoor dat kwam het is namelijk de CC van mijn MA en dus haar naam enz en ik had mijn naam bij de accountgegevens ingevult.
Nu heb ik dus een andere account aangemaakt onder mijn moeders naam kijken of ik nu niet weer dat gezeur krijg. 
En anders bestel ik hem einde FEB gewoon weer als ik zelf een CC heb.
Maar ik weet wel waardoor dat kwam het is namelijk de CC van mijn MA en dus haar naam enz en ik had mijn naam bij de accountgegevens ingevult.
En anders bestel ik hem einde FEB gewoon weer als ik zelf een CC heb.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wel goed dat ze erop controleren, je zal maar door iemand dik genaaid worden, dan voel je je genaaid...
Jah idd.Anoniem: 34169 schreef op 18 January 2003 @ 17:08:
Wel goed dat ze erop controleren, je zal maar door iemand dik genaaid worden, dan voel je je genaaid...
ach ja kijken of het nu wel goed gaat.
Anoniem: 58392
Hmmja ik zou niet te hard juichen want dat deed je de vorige ronde ook .:) Binnenkort eventjes kijken wat ik eruit krijg.spaceboy schreef op 18 January 2003 @ 15:57:
Oke. Ik HOEF hier op zich verder niets aan toe te voegen, maaruh: ik zou 't wel fijn vinden als jullie mij vanaf nu met "Zijne Excellentie" zouden willen aanspreken!![]()
![]()
[afbeelding]
Ja mij ook...tzijn gewoon n00bs die het nieuws niet in de gaten houden.spaceboy schreef op 18 januari 2003 @ 14:05:
[...]
Lijkt me duidelijk...
joh, wat een logicaAnoniem: 34169 schreef op 18 januari 2003 @ 17:08:
je zal maar door iemand dik genaaid worden, dan voel je je genaaid...
Anoniem: 27933
Mijn ouders zijn momenteel in Bangkok voor drie weken.
Nu heb ik aan hun gevraagd of ze daar Zelda LttP/Four Swords mee willen nemen voor mij. Het gaat hier om de engels talige, voor het geval er ook andere talen zijn.
Nu weet ik alleen niet zeker of die versie ook met mijn europese GBA werkt, zou iemand dit kunnen bevestigen. Het liefst met een linkje.
Nu heb ik aan hun gevraagd of ze daar Zelda LttP/Four Swords mee willen nemen voor mij. Het gaat hier om de engels talige, voor het geval er ook andere talen zijn.
Nu weet ik alleen niet zeker of die versie ook met mijn europese GBA werkt, zou iemand dit kunnen bevestigen. Het liefst met een linkje.
Volgens mij werken alle games (dus uit Japan/US enz) gewoon op de GBA.Anoniem: 27933 schreef op 18 January 2003 @ 18:21:
Mijn ouders zijn momenteel in Bangkok voor drie weken.
Er zit geen regiolock op net zoals bij de Gamecube bijv.
edit:
schnumi was me voor met vrijwel dezelfde text...
schnumi was me voor met vrijwel dezelfde text...
[ Voor 86% gewijzigd door spaceboy op 18-01-2003 18:32 ]
Ik ben nu weer bezig met Rogue Leader, gaat allemaal best leuk en aardig tot nu toe, maar als ik een missie heb gehaald heb ik alles voldoende voor een bronzen medaile behalve computer scan. Terwijl ik wel de hele tijd met dat vizier voor vlieg. Wat houdt dit nu precies in eigenlijk?
Dit had ik eerst ook, maar je moet het juist zonder vizier doen.TAG_Speedy schreef op 18 January 2003 @ 18:58:
Ik ben nu weer bezig met Rogue Leader, gaat allemaal best leuk en aardig tot nu toe, maar als ik een missie heb gehaald heb ik alles voldoende voor een bronzen medaile behalve computer scan. Terwijl ik wel de hele tijd met dat vizier voor vlieg. Wat houdt dit nu precies in eigenlijk?
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-01-2003 18:59 ]
Rocky is echt een koele game. Ziet er goed uit en speelt lekker. Alleen kan het nogal intensief worden waardoor mijn Nintendo duimen al snel op beginnen te spelen. Maar het vechten en ook het trainen tussendoor is echt lachen!
Dalijk maar weer Rocky I gaan kijken
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb de game ook gehad op mijn PAL cube en het is idd een leuke game.Deddiekoel schreef op 18 January 2003 @ 19:23:
Rocky is echt een koele game. Ziet er goed uit en speelt lekker. Alleen kan het nogal intensief worden waardoor mijn Nintendo duimen al snel op beginnen te spelen. Maar het vechten en ook het trainen tussendoor is echt lachen!
[ Voor 51% gewijzigd door schnumi op 18-01-2003 20:04 ]
Anoniem: 5577
nee het is een 1 mans zaakje zonder website, zou die ook niks aan hebben want hij krijgt dagelijks weer meer games binnen en verkoopt er ook weer veel.
Prijzen zijn helaas soms aan de hoge kant met sommige dingen (2e hands NES voor 30 euro) maar de nes games zijn 10 euro per stuk (soms meer als er doos en handleding bij zit) , en snes games zijn meestal rond de 15 eurotjes same voor megadrive games.
Maar die gast heeft me toch een collectie games staan met name veel voor de snes,megadrive en dreamcast.
btw: D³ moet je nog steeds die IGN Mp guide hebben ben nu namelijk ook insider.
En hoe moet je dat percies downloaden?
of moet je gewoon alle text copy pasten? En nee er is geen .pdf versie van sorry.
Nou hier is iniedergeval de .doc (word) versie te downen D³.
hier dus
rechtermuisknop en opslaan maar.
hier dus
rechtermuisknop en opslaan maar.
[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 18-01-2003 20:11 ]
Ah bedankt, ben ik weer lekker klaar mee ... rot te zien die Tie fighters op een zwarte achtergrond zonder dat vizierAnoniem: 34169 schreef op 18 January 2003 @ 18:59:
[...]
Dit had ik eerst ook, maar je moet het juist zonder vizier doen.
zzijn er hier nog meer mensen die IGN insider zijn?
Zoja kun je dan op de messages boards je eigen avatar gebruiken of kun je alleen maar kiezen uit die op de site staan?
Nieuw trophy gehaald met SSB:M:
- Sheriff (Target test tijd moet in totaal onder 12:30 zijn).
- Sheriff (Target test tijd moet in totaal onder 12:30 zijn).
Omae wa mō shindeiru.
Dan weet ik niet welke nedgame dat is mar niet die in enschede waar ik altijd kom want die zijn er ruim van op de hoogte.spaceboy schreef op 18 January 2003 @ 14:05:
[...]
Lijkt me duidelijk...
een van jullie nog wat meningen over megaman
This is the Way.
Ik weet het niet het ziet er tot nu toe nog niet ech top uit moet ik bekennen.HIValicious schreef op 18 januari 2003 @ 23:12:

Anoniem: 51443
Even een huishoudelijke mededeling:
IK BEN NU OOK (EINDELIJK) EEN GAMECUBE BEZITTER!
Zo dat moest er even uit. Excuses voor het geschreeuw maar het moest even.
IK BEN NU OOK (EINDELIJK) EEN GAMECUBE BEZITTER!
Zo dat moest er even uit. Excuses voor het geschreeuw maar het moest even.
Tja, hij ziet er niet echt mooi uit (wat ik gezien heb, dan) maar misschien is de gameplay top?HIValicious schreef op 18 January 2003 @ 23:12:
Sowieso waren megaman-spellen nooit heel mooi imo, gewone platformers qua graphics, maar wel leuk (en de muziek was koel!
ehm... ok..Anoniem: 51443 schreef op 18 januari 2003 @ 23:24:
Even een huishoudelijke mededeling:
Ik heb nu ook een Gamecube
Welke spellen heb je erbij en hoe bevallen ze?
En welkom bij de club btw
[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 18-01-2003 23:27 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Idd welcome to the club.Okyah schreef op 18 January 2003 @ 23:25:
[...]
Tja, hij ziet er niet echt mooi uit (wat ik gezien heb, dan) maar misschien is de gameplay top?
Sowieso waren megaman-spellen nooit heel mooi imo, gewone platformers qua graphics, maar wel leuk (en de muziek was koel!)
[...]
ehm... ok..
[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 18-01-2003 23:45 ]
Ik heb uiteraard Mario Sunshine, vervolgens Tony Hawk 4 en last but not least Mario Party 4.Okyah schreef op 18 January 2003 @ 23:25:
ehm... ok..
Boven aan mijn verlanglijstje staan: Metroid Prime, Monkey Ball2 en Zelda.
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe NBA Jam. Ja het wordt een mooi jaar!
Hoe bevallen ze:
Mario Sunshine - Ik ben erg gecharmeerd van het waterspugertje. Verder is het lekker om weer eens nieuwe Mario velden te spelen.
Tony Hawk 4 - Lekker eindelijk weer een uitdaging. Tony Hawk rules gewoon en ik vindt deel 4 de beste tot nu toe,...
Mario Party 4 - Nog niet lang gespeeld. Moet ik ff checke met een stel vrienden.
Gamegod, ik sprak Lenard vandaag nog. Hij heeft zin om een keer Mario Party 4 te komen spelen (hij was ook al gecharmeerd van het spel). Als jij dan ook komt is het even weer als vroeger. Heb er nu al zin in,....
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 51443 op 19-01-2003 00:27 ]
/offtopic:
vandaag in hasselt naar LOTR2 geweest... vette film... echt de sfeer enzo, geweldig
vandaag in hasselt naar LOTR2 geweest... vette film... echt de sfeer enzo, geweldig
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb ook eindelijk Tony Hawk kunnen spelen, en het is erg gaaf. Ik zit nog wel enorm te kloten met de controls (was m'n computer-gamepad gewend.. andere knoppenindeling enzo), maar het gaat inmiddels redelijk.
Geniaal, roze olifantjes vangen
.
Geniaal, roze olifantjes vangen
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
kan je eigenlijk ook de gba-2-gc dingus gebruiken bij de GC GBA player?
This is the Way.
Heb vandaag de helft van dat grote Zelda filmpje gezien en *wow*, wat ziet dat er allemaal goed uit zeg! Ik snap al die mensen die liever een "realistische" Zelda wilden echt niet hoor. Deze stijl vind ik echt helemaal top.
Heb expres niet verder gekeken dan de helft, 't filmpje zit natuurlijk vol met spoilers (ook al is het maar in het begin van het spel)
) Misschien dat ik de game wel ga halen als ie uit is, 'k hou wel van een goeie slash 'm up (ala Diablo)
Heb expres niet verder gekeken dan de helft, 't filmpje zit natuurlijk vol met spoilers (ook al is het maar in het begin van het spel)
Idd erg vette film, heb em nu al meerder malen gezien. Moet nog steeds Return of the King uitlezen (iig voor de release van de film, gaat wel lukken denk ikvandaag in hasselt naar LOTR2 geweest... vette film... echt de sfeer enzo, geweldig
[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 19-01-2003 01:31 ]
Grab shell dude!
lotr2 al 3 keer in de bios gezien 
koele film idd.
maareh ik wou even weten wat nu beter is voor de gamecube. Een breedbeeld (16:9), of een grootbeeld(4:3)?
koele film idd.
maareh ik wou even weten wat nu beter is voor de gamecube. Een breedbeeld (16:9), of een grootbeeld(4:3)?
Ik las niet iets over snes spellen...Thijs schreef op 17 januari 2003 @ 23:51:
Mwah, die bonus-disc krijg ik sowieso welAangezien ik een eigen webshop heb, regel ik het wel bij onze leverancier dat we sowieso die disc erbij krijgen. En wij gaan ook een pre-order actie doen, tegen de laagste prijs van Nederland natuurlijk
[/spam]
Kan je een lijstje emailen?
email adres staat in mn profiel.
alle spellen zijn 4:3, er zijn echter een aantal spellen die ook breedbeeld (16:9) ondersteunenadmiral schreef op 19 January 2003 @ 03:04:
lotr2 al 3 keer in de bios gezien
koele film idd.
maar ik zou de keuze van mijn tv niet alleen van een console laten afhangen
ik heb een breedbeeld tv en ondervind absoluut geen hinder daarvan
Breedbeeld all the way.
Maar dan vooral om dvd's te kijken, voor de GameCube hoef je het (imo) niet te doen.
Maar dan vooral om dvd's te kijken, voor de GameCube hoef je het (imo) niet te doen.
Grab shell dude!
Ben er wel benieuwd naar op zich zag het er allemaal wel gelikt uit maargoed megaman heeft het nooit van de graphics moeten hebben.HIValicious schreef op 18 januari 2003 @ 23:12:
Het gaat in megaman om de gameplay die in het verleden altijd rete moeilijk was en daardoor erg leuk was om te doen (Megaman 2 is naar mijn mening de beste geweest (NES) )
Hier nog wat wzige screens van de komende megaman EXE voor de gamecube.

Ik ken ook zo'n zaakje, hebben ook nog allemaal reclame materiaal van de PSX/Saturn etc. hangen, en een stapel 2e hands games waar je U (in caps ja)tegen zegt.Anoniem: 5577 schreef op 18 January 2003 @ 19:52:
[...]
nee het is een 1 mans zaakje zonder website, zou die ook niks aan hebben want hij krijgt dagelijks weer meer games binnen en verkoopt er ook weer veel.
Prijzen zijn helaas soms aan de hoge kant met sommige dingen (2e hands NES voor 30 euro) maar de nes games zijn 10 euro per stuk (soms meer als er doos en handleding bij zit) , en snes games zijn meestal rond de 15 eurotjes same voor megadrive games.
Maar die gast heeft me toch een collectie games staan met name veel voor de snes,megadrive en dreamcast.
Maar die zit niet in Enschede of omstreken, maar hier in Amstelveen
Games 'R Fun voor de mensen die het willen weten, Stadshart, boven de Blokker
kan me niet voorstellen dat dat zo geweldig spel gaat zijnAnoniem: 5577 schreef op 19 januari 2003 @ 10:16:
[...]
Ben er wel benieuwd naar op zich zag het er allemaal wel gelikt uit maargoed megaman heeft het nooit van de graphics moeten hebben.
Het gaat in megaman om de gameplay die in het verleden altijd rete moeilijk was en daardoor erg leuk was om te doen (Megaman 2 is naar mijn mening de beste geweest (NES) )
Hier nog wat wzige screens van de komende megaman EXE voor de gamecube.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar then again...
Nintendo Survey
ook al is t voor amerika, toch nintendo laten weten wat je wil!
ook al is t voor amerika, toch nintendo laten weten wat je wil!
Die zaak die ik bedoel zit ook in groningen niet in enschede helaasAnoniem: 34169 schreef op 19 januari 2003 @ 10:18:
[...]
Ik ken ook zo'n zaakje, hebben ook nog allemaal reclame materiaal van de PSX/Saturn etc. hangen, en een stapel 2e hands games waar je U (in caps ja)tegen zegt.
Maar die zit niet in Enschede of omstreken, maar hier in Amstelveen
Games 'R Fun voor de mensen die het willen weten, Stadshart, boven de Blokker
www.cubescores.tk is een site waar je allemaal records kan laten insturen.
In ieder geval, wie beat mij met Timesplitters 2, Challenge : Pane in the Neck : mijn record ; 10,4 seconden!:D
In ieder geval, wie beat mij met Timesplitters 2, Challenge : Pane in the Neck : mijn record ; 10,4 seconden!:D
Maar geeft een breedbeeld niet veel kleiner kijkoppervlak als een game het niet ondersteunt? Ik bedoel er komen dan zwarte balken links en rechts toch? Hierdoor wordt je kijk oppervlak best een stuk verkleind lijkt me.Phusebox schreef op 19 January 2003 @ 10:13:
[...]
alle spellen zijn 4:3, er zijn echter een aantal spellen die ook breedbeeld (16:9) ondersteunen
maar ik zou de keuze van mijn tv niet alleen van een console laten afhangen
ik heb een breedbeeld tv en ondervind absoluut geen hinder daarvan
En als je dan splitscreen multiplayer doet met 4 man, dan wil je dat liever niet.
Of zou het wel meevallen?
Ja ik kan natuurlijk hier rekening mee houden en een super grote breedbeeld kopen, maar dat kost me een beetje te veel
Op een breedbeeld zit altijd wel een optie (mijn tv noemt het super zoom) waarmee je kan inzoomen op het beeld. Ok, je mist dan iets van de onder- en bovenkant maar ik vind dit helemaal niet storend. In ieder geval beter dan met een klein 4:3 beeld zitten.
Grab shell dude!
Zelf rek ik t beeld gewoon een bit uit 
Als je t op de "Breedbeeld" instelling zet wordt beeld goed over t scherm verdeeld, das wel ok
Kzou liever een enorme grootbeeld hebben voor spellen, amar voor films is een breedbeeld wel handig
Zoom vind ik niet fijn, want dan mis je onder en boven wat en daar erger ik em aan
Btw, een vraagje -> er is toch ook iets om GBA spellen mbv je GBA te spelen op de tv? Of ben ik nou gek?
Want ik wil m'n gba spellen wel op de tv kunnen spelen, maar om dat ding voor onder m'n kubus te kopen is een bit zonde van t geld, want ik heb al iets om die (veel te dure
) spellen mee te spelen...
sterker, nog 2 ietsen
Als je t op de "Breedbeeld" instelling zet wordt beeld goed over t scherm verdeeld, das wel ok
Kzou liever een enorme grootbeeld hebben voor spellen, amar voor films is een breedbeeld wel handig
Zoom vind ik niet fijn, want dan mis je onder en boven wat en daar erger ik em aan
Ja, zoiets doet die van mij dus ook -> Philips..Phusebox schreef op 19 January 2003 @ 11:21:
ik gebruik ook altijd de "stretch" optie... maar mijn jvc stretcht zodanig dat het bijna niet opvalt...
Btw, een vraagje -> er is toch ook iets om GBA spellen mbv je GBA te spelen op de tv? Of ben ik nou gek?
Want ik wil m'n gba spellen wel op de tv kunnen spelen, maar om dat ding voor onder m'n kubus te kopen is een bit zonde van t geld, want ik heb al iets om die (veel te dure
sterker, nog 2 ietsen
[ Voor 52% gewijzigd door Okyah op 19-01-2003 11:27 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik gebruik ook altijd de "stretch" optie... maar mijn jvc stretcht zodanig dat het bijna niet opvalt...
Paar Gamecube spellen voor weinig:Play heeft aanbiedingen:
Voor 24 EURO
Reign of Fire
Turok Evolution
Extreme G3
Ultimate Fighting Championship
Voor 21 EURO
Donald Duck: Quack Attack
Tarzan's Freeride
18 Wheeler
Voor 28 EURO
Bloody Roar
Je hebt wel een creditcard nodig , maar shipping is gratis!
Doe er je voordeel mee!!
Link http://www.playserver4.co....asp?page=topsellers&r=GC
Voor 24 EURO
Reign of Fire
Turok Evolution
Extreme G3
Voor 21 EURO
Tarzan's Freeride
18 Wheeler
Voor 28 EURO
Bloody Roar
Doe er je voordeel mee!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Nee, dies er nietOkyah schreef op 19 januari 2003 @ 11:08:
Zelf rek ik t beeld gewoon een bit uit
[...]
Ja, zoiets doet die van mij dus ook -> Philips..
Want ik wil m'n gba spellen wel op de tv kunnen spelen, maar om dat ding voor onder m'n kubus te kopen is een bit zonde van t geld, want ik heb al iets om die (veel te dure) spellen mee te spelen...
sterker, nog 2 ietsen
Je zal een GBA Player moeten kopen als je je GBA spellen op je TV wil spelen.
Er is wel een ding waardoor je je GBA met je tv kan verbinden.. heb er een tijd geleden iets over gelezen.
http://www.sm128c.com/hardware/gbatv.htm
lhttp://gear.ign.com/articles/356/356041p1.html
http://www.sm128c.com/hardware/gbatv.htm
lhttp://gear.ign.com/articles/356/356041p1.html
[ Voor 32% gewijzigd door RedruM op 19-01-2003 12:34 ]
ik zou best willen bestenne hoor, maar heb geen credit card, kunnen we niet met z'n alleen 1keer bestellen ? en dat we eerst het geld overmaken naar 1 persoon, en hij het dan bestelt ? (inkoopactie ?) (ikke wil 3games bestellen)henkyyyyyyy schreef op 19 januari 2003 @ 11:54:
Voor 24 EURO
Reign of Fire
Turok Evolution
Extreme G3
Voor 21 EURO
Tarzan's Freeride
18 Wheeler
Voor 28 EURO
Bloody Roar
Doe er je voordeel mee!!
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 25156
Mensen mijn Yoshi wil die ananas die 2x zo groot is dan hemzelf echt niet opeten hoor dus misschien andere ideeen?? De ananas zit trouwens in een rode warpbuis
niet echt geweldige spellen naar mijn meninghenkyyyyyyy schreef op 19 January 2003 @ 11:54:
Voor 24 EURO
Reign of Fire
Turok Evolution
Extreme G3
Voor 21 EURO
Tarzan's Freeride
18 Wheeler
Voor 28 EURO
Bloody Roar
Doe er je voordeel mee!!
Als we vooruit betalen en er een leuke winstmarge overheen gooien wil ik me wel opofferen met m'n CC.Yohann!s schreef op 19 januari 2003 @ 12:45:
[...]
ik zou best willen bestenne hoor, maar heb geen credit card, kunnen we niet met z'n alleen 1keer bestellen ? en dat we eerst het geld overmaken naar 1 persoon, en hij het dan bestelt ? (inkoopactie ?) (ikke wil 3games bestellen)
En mensen, waar blijven de Smuggler's Run pogingen? Of komen jullie niet onder mijn tijd? (mag je eerlijk zeggen hoor)
het is niet de bedoeling dat er aan inkoop acties geld verdient wordt...spaceboy schreef op 19 January 2003 @ 13:15:
[...]
Als we vooruit betalen en er een leuke winstmarge overheen gooien wil ik me wel opofferen met m'n CC.
En mensen, waar blijven de Smuggler's Run pogingen? Of komen jullie niet onder mijn tijd? (mag je eerlijk zeggen hoor)
bovendien, what's the point van een aanbieding als je het dan weer duurder gaat maken?
Hehe, I was just kidding. Maar ik zou zeggen, Yohannis: neem zelf gewoon een CC, ik heb 'm ook maar 'n keer aangeschaft voor m'n GBA-linker. Die paar euro zal je de kop ook niet kosten.Phusebox schreef op 19 januari 2003 @ 13:18:
[...]
het is niet de bedoeling dat er aan inkoop acties geld verdient wordt...
bovendien, what's the point van een aanbieding als je het dan weer duurder gaat maken?
Gewoon blijven likkenAnoniem: 25156 schreef op 19 januari 2003 @ 12:55:
Mensen mijn Yoshi wil die ananas die 2x zo groot is dan hemzelf echt niet opeten hoor dus misschien andere ideeen?? De ananas zit trouwens in een rode warpbuis
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
ben bang als ik zo'n ding aanschaf CC, dat ik opeens meer ga kopen, en me ook ga opgeven bij van die MMORPG en das niet de bedoeling, want dan gaat het me klauwen met geld kosten.
maar kzie wel dan.
maar kzie wel dan.
Pff, je hebt toch wel een beetje discipline en self-control neem ik aan?Yohann!s schreef op 19 January 2003 @ 13:47:
ben bang als ik zo'n ding aanschaf CC, dat ik opeens meer ga kopen, en me ook ga opgeven bij van die MMORPG en das niet de bedoeling, want dan gaat het me klauwen met geld kosten.

Grab shell dude!
MIjn breedbeeld (82cm Panasonic) strtsched het beeld ook prima. Nooit ergens iets van vervorming opgemerkt. Wat wel mooi is als de games zelf goed 16:9 ondersteunen. SFA en Ty zijn tot nu toe de games die bij mij daardoor opvielen. Bij ED is de 16:9 ondersteuning meer irritant vind ik...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wat is dat self-controle? En wat is discipline?jOzh schreef op 19 januari 2003 @ 13:50:
Pff, je hebt toch wel een beetje discipline en self-control neem ik aan?![]()
Ach ja ik heb een 70cm 4:3 beeld hier en dat vind ik persoonlijk een stuk mooier.jOzh schreef op 19 januari 2003 @ 11:05:
Op een breedbeeld zit altijd wel een optie (mijn tv noemt het super zoom) waarmee je kan inzoomen op het beeld. Ok, je mist dan iets van de onder- en bovenkant maar ik vind dit helemaal niet storend. In ieder geval beter dan met een klein 4:3 beeld zitten.
//offtopic
maar je gaat wel sneller geld uitgeven....
//ontopic iemand release date van soul calibur 2 ?
jaweljOzh schreef op 19 January 2003 @ 13:50:
[...]
Pff, je hebt toch wel een beetje discipline en self-control neem ik aan?![]()
//ontopic iemand release date van soul calibur 2 ?
voor EU is er nog geen releasedate in Amerika komt hij pas op 20/8/03 uit.
btw: Ik ben nu toch nog aan het twijfelen.
Ik ben nu dus IGN insider maar voor hetzelfde bedrag kun je ook Gamespot insider worden maar heeft iemand hier ervaring mee? 
Want volgens mij hebben ze bij gamespot ook veel leuke dingen zoals een video preview/review wat ook wel cool is.
btw: Ik ben nu toch nog aan het twijfelen.
Want volgens mij hebben ze bij gamespot ook veel leuke dingen zoals een video preview/review wat ook wel cool is.
[ Voor 75% gewijzigd door schnumi op 19-01-2003 15:15 ]
Mppf kom net op cube-europe dit tegen:
De volle prijs wil ik nog wel betalen als beide spellen op 1disk zouden staan, maar 59euro voor een lelijke port
Nog ff een vraag over Smuggler's Run, zit ter nu ook een optie in om singleplayer checkpoint races te houden in oost europa of america.
Ben nu door de 3 levels heen, maar ik heb gemerkt dat in multiplayer wel die levels te selecteren zijn en in single player nog niet
En op gamespot:News: Sneaky Capcom
Jan 19th 2003 12:45 by modox
Capcom ship Resident Evil 2 and 3.
GameCube versions of the 2 games have suddenly appeared in shops all over America. Apparently, the games are both direct ports of the Dreamcast versions. Also, they are not selling at a reduced price, but at a full $49.99, contrary to earlier reports.
Als dit zo is, is dat erg jammer.Ports of the company's older survival horror games are now available.
Though the games' release dates seemed a bit sketchy, Capcom's ports of Resident Evil 2 and Resident Evil 3 are now available at retail. The ports appear to take after the Dreamcast versions of the games. Though Capcom stated earlier that the games would be available for $19.99 each, the games are actually selling for $39.99 each.
We'll have reviews of both games next week.
De volle prijs wil ik nog wel betalen als beide spellen op 1disk zouden staan, maar 59euro voor een lelijke port

Nog ff een vraag over Smuggler's Run, zit ter nu ook een optie in om singleplayer checkpoint races te houden in oost europa of america.
Ben nu door de 3 levels heen, maar ik heb gemerkt dat in multiplayer wel die levels te selecteren zijn en in single player nog niet
[ Voor 46% gewijzigd door Delirium2001 op 19-01-2003 16:33 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Lijkt me eerder bundeltje voor beiden.
Anders heeft Capcom iedereen bedrogen.
Of is het gewoon een tijdelijk prijs voor de officiele release.
In ieder geval als dat de echte prijs is zijn die gasten van Capcom naaiers.
Net als de 5, ja exclusief me reet!
[ Voor 17% gewijzigd door Hidde op 19-01-2003 16:07 ]
euhh volgens mij geeft EA de Capcom spellen uit in EU dus dan zou het EA zijn schuld zijn.Hidde schreef op 19 januari 2003 @ 16:06:
Lijkt me eerder bundeltje voor beiden.
Volgens mij bedoel je die zooi die die pijpen blokkeert... Is niet echt een ananas maar je moet er wel Yoshi voor hebbenAnoniem: 25156 schreef op 19 januari 2003 @ 12:55:
probeer er een keer op te spuiten met Yoshi (L).
Je moet hem echt opeten.. maar ik weet niet meer precies hoe het zat.
Damn, ik moet weer Mario gaan doen, nog een hele zooi shines te gaan. En nog zoveel andere leuke spellen (THPS4, Wave Race (nauwelijks gedaan), SFA ), die overigens allen van m'n broertjes zijn (handig hoor). En dan komt Zelda er nog aan, en SMB2.. gelukkig duurt dat nog even.
Damn, ik moet weer Mario gaan doen, nog een hele zooi shines te gaan. En nog zoveel andere leuke spellen (THPS4, Wave Race (nauwelijks gedaan), SFA ), die overigens allen van m'n broertjes zijn (handig hoor). En dan komt Zelda er nog aan, en SMB2.. gelukkig duurt dat nog even.
Interessante Console Picture Guide, ze hebben het dan wel over de PS2 maar dat maakt niet uit natuurlijk. RF/composite/S-Video en component komen allemaal aan bod en ze hebben er ook nog vergelijkend beeldmateriaal bij. Meeste info is al bekend, maar toch een handige guide als je het mij vraagt.
Kwam bij het maken van een GBASP icoon dit GC icoon tegen die ik nog had liggen. Als ik er iemand blij mee kan maken, ga uw gang:

• World Hobby Fair in Japan ~ F-Zero pics
Plaatjes zijn klikbaar
Zo'n poster wil ik ook wel op mn kamer

Meer (non F-Zero) pics
*zet schnumi weer op lijst*
Kwam bij het maken van een GBASP icoon dit GC icoon tegen die ik nog had liggen. Als ik er iemand blij mee kan maken, ga uw gang:

![]() Allemaal stemmen op Metroid voor IGN's GOTY 2002 jongens! De GameCube awards zijn al bekend, geen verrassing wie er gewonnen heeft. ![]() ![]() ![]() • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
Plaatjes zijn klikbaar

Meer (non F-Zero) pics
Heel hartelijk bedankt schnumischnumi schreef op 18 januari 2003 @ 20:04:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm ben echt benieuwd naar fzero
hehe:

Ik ben even wezen zoeken naar rgb ntsc pal dingetjes.
Aangezien ik dus een us/jap cube soon heb, en nog een tv zoek.
En hoewel ik nog wel vragen heb, heb ik ook wat leuks.
Hier wordt beschreven hoe je een standaard gc kabel naar rgb kan bouwen.
How to build a Gamecube RGB cable using a GC Component Cable
Op deze manier krijg je dus een "crispier" beeld.
Maar ook:
Maar nu vraag ik me nog wel af of dat ook zo is met een standaard rgb kabel, dus niet omgebouwd?
Verder nog vraagje:
Als een tv 100hz kan doen, kan ie dan automatisch ook 60hz? Je zou kunnen zeggen dat ie dat vast wel kan, omdat dat nieuw is, maar is het altijd zo?
eigenlijk was dat em wel weer.

Maar ook:
Dus een tv met 60hz is voldoende voor degenen met us cubes. yeehaThese instructions will enable you to modify and make an RGB Scart Cable for your JPN/USA Gamecube. Apart from offering the most superior picture available, this cable will also enable those with Non-NTSC compatible televisions to enjoy full-colour gaming via their RGB Scart socket (your televsion must be able to display a stable B&W image, i.e., 60Hz compatible).
Maar nu vraag ik me nog wel af of dat ook zo is met een standaard rgb kabel, dus niet omgebouwd?
edit:
hmm waarschijnlijk wel. Laatste kleine review op
GC NTSC RGB Cable JAP/USA
[quote]
I bought my GC back last year (modded USA/Jap model), not realising my TV was only a PAL-60 tv, not an NTSC compatible. For over 6 months I've had to suffer playing games on my monitor or on my friend's NTSC tv. Horrible colour bleeding and dodgy NTSC quality picture have plagued my gaming. So I decided to get one of these...
And it's my best gamecube purchase yet! The picture is amazing on my PAL tv and my friend's manky NTSC compatible! The colours are so clear and the picture is so crisp. It's a completely different gaming experience! Monkey Ball is amazing to play now! And as for Res Evil... wow.
[/quote]
[quote]
I bought my GC back last year (modded USA/Jap model), not realising my TV was only a PAL-60 tv, not an NTSC compatible. For over 6 months I've had to suffer playing games on my monitor or on my friend's NTSC tv. Horrible colour bleeding and dodgy NTSC quality picture have plagued my gaming. So I decided to get one of these...
And it's my best gamecube purchase yet! The picture is amazing on my PAL tv and my friend's manky NTSC compatible! The colours are so clear and the picture is so crisp. It's a completely different gaming experience! Monkey Ball is amazing to play now! And as for Res Evil... wow.
[/quote]
Verder nog vraagje:
Als een tv 100hz kan doen, kan ie dan automatisch ook 60hz? Je zou kunnen zeggen dat ie dat vast wel kan, omdat dat nieuw is, maar is het altijd zo?
[ Voor 118% gewijzigd door admiral866 op 19-01-2003 18:51 ]
Mooi ik sta weer in D³'s lijstje.
Maar mensen nog even over de vraag IGN insider of Gamespot insider.
Wat vinden jullie er eigenlijk van?
Bij gamespot heb je natuurlijk wel preview/review video's van spellen en die kan ik dan mooi uploaden.

Dus mijn vraag is wat zouden jullie doen?
Maar mensen nog even over de vraag IGN insider of Gamespot insider.
Wat vinden jullie er eigenlijk van?
Dus mijn vraag is wat zouden jullie doen?
Mag ik dat icon hebben plz ?D³ schreef op 19 januari 2003 @ 17:29:
Interessante Console Picture Guide, ze hebben het dan wel over de PS2 maar dat maakt niet uit natuurlijk. RF/composite/S-Video en component komen allemaal aan bod en ze hebben er ook nog vergelijkend beeldmateriaal bij. Meeste info is al bekend, maar toch een handige guide als je het mij vraagt.
[afbeelding]
[afbeelding] * Anoniem: 5577 Prime Newsflash *
Allemaal stemmen op Metroid voor IGN's GOTY 2002 jongens!
De GameCube awards zijn al bekend, geen verrassing wie er gewonnen heeft.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
• Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots
Plaatjes zijn klikbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer (non F-Zero) pics
[...]
Heel hartelijk bedankt schnumi*zet schnumi weer op lijst*
Gamespot!! Die Video Reviews vond ik altijd wel gaaf (toen ze nog 'vrij' waren natuurlijk)
Grab shell dude!
Daarom die MP video review was ook heel leuk geeft je gelijk een goede indruk.jOzh schreef op 19 januari 2003 @ 18:31:
[...]
Gamespot!! Die Video Reviews vond ik altijd wel gaaf (toen ze nog 'vrij' waren natuurlijk)
Dat klopt een standaard RGB kabel werkt niet op een NTSC cube.admiral schreef op 19 januari 2003 @ 18:02:
Maar ook:
[...]
Dus een tv met 60hz is voldoende voor degenen met us cubes. yeeha
edit:
[quote]
[/quote]
Verder nog vraagje:
Zelf die kabel modifiseren moet je niet aan beginnen.
Ik heb het gedaan en het is niet echt moeilijk maar die pinnetjes op de chip in de DAC breken echt meteen af, en dan kan je de kabel wel weer weg gooien.
En die composite kabels zijn niet echt goedkoop
Je kan trouwens de Game Boy Advance SP al preodere bij DvdBox voor €115.
edit:
Nou ik het hier alweer gezien, ik ga vanaf morgen maar weer op vakantie
Bedankt voor de info.Elroy schreef op 19 januari 2003 @ 19:00:
[...]
Dat klopt een standaard RGB kabel werkt niet op een NTSC cube.
Zelf die kabel modifiseren moet je niet aan beginnen.
Ik heb het gedaan en het is niet echt moeilijk maar die pinnetjes op de chip in de DAC breken echt meteen af, en dan kan je de kabel wel weer weg gooien.
En die composite kabels zijn niet echt goedkoop
Je kan trouwens de Game Boy Advance SP al preodere bij DvdBox voor €115.
edit:
Maar nog even de rgb kabel voor ntsc. Dit is weer wat anders dan een pal rgb kabel? Voor de cube dan, want rgb is nationaal.
Maar er zijn dus de volgende opties als je een ntsc cube hebt.
-tv met ntsc 3.58 ondersteuning en 60hz. Met een scart aansluiting uiteraard
-tv met PAL60 (60hz) ondersteuning, en de kabel ombouwen.
-tv met PAL60 (60hz) ondersteuning, en een ntsc rgb kabel kopen van ongeveer €85(!)
-tv aansluiten via ntsc->pal converter (pal booster?)
-via een vga box met tv-in en tv-out op je pc
Volgens mij zijn dat de enige opties?
Ik vind zo'n kabel best wel duur voor 85 euro. Dus ik zal em eerst proberen om te bouwen. Hoewel ik weet niet eens of dat nodig is, want van degene waar ik em van koop zei wel dat er allerlei kabels bij zaten, maar niet specifiek rgb.
Maar dat zie ik dan wel.
hmm op http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P827 is een kabel van 12 euro. Is dit in feite dezelfde? Zal wel kwaliteits verschil in zitten (verschil in prijs), maar in feite doen ze hetzelfde volgens mij?
[ Voor 16% gewijzigd door admiral866 op 19-01-2003 19:23 ]
Zelf een kabel maken is ook niet alles.. je merkt veel verschil tussen goede en slechte 3rd-party kabels om dat ze vrij storingsgevoelig zijn, dus als je er zelf een maakt heb je kans dat je op een slechte 3rd-party kabel kwaliteit uit komt.
Nou ik wacht eerst wel af hoe mooi het beeld word met S-video.admiral schreef op 19 January 2003 @ 19:17:
[...]
Bedankt voor de info.
Maar nog even de rgb kabel voor ntsc. Dit is weer wat anders dan een pal rgb kabel? Voor de cube dan, want rgb is nationaal.
-tv met PAL60 (60hz) ondersteuning, en een ntsc rgb kabel kopen van ongeveer €85(!)
Ik vind zo'n kabel best wel duur voor 85 euro. Dus ik zal em eerst proberen om te bouwen. Hoewel ik weet niet eens of dat nodig is, want van degene waar ik em van koop zei wel dat er allerlei kabels bij zaten, maar niet specifiek rgb.
Maar dat zie ik dan wel.
hmm op http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P827 is een kabel van 12 euro. Is dit in feite dezelfde? Zal wel kwaliteits verschil in zitten (verschil in prijs), maar in feite doen ze hetzelfde volgens mij?
btw: Elroy ga je morgen alweer op vakantie??

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 19-01-2003 19:32 ]
ik zou bij mijn US/JAP cube een rgb kabel krijgen, ben benieuwd
ach ja als ik maar beeld heb
lol dat zou wel handig zijn ja.Phusebox schreef op 19 January 2003 @ 19:37:
ik zou bij mijn US/JAP cube een rgb kabel krijgen, ben benieuwd
Je bent natuurlijk niet verplicht om een rgb kabel te kopen. Als je tv NTSC ondersteund dan kan je er ook een s-video ( wat ik nu heb ) op gooien. En dat beeld is ook nog aardig goed ivm de rgb kabel.admiral schreef op 19 January 2003 @ 19:17:
[...]
Bedankt voor de info.
Maar dat zie ik dan wel.
Die 85 pleuro voor die kabel is idd veel te duur.
Maar je kan ook naar die ene chinees ( nee niet lik-sang maar die andere ), want die verkopen ook gemodifiseerde rgb kabels voor 45 pleuro.
En die kabel bij psx shop zou ik maar niet kopen omdat je voor rgb zowel de analoge als de digitale aansluiting nodig hebt. En bij psxshop heb je alleen maar een analoge aansluiting.
Yepschnumi schreef op 19 January 2003 @ 19:27:
[...]
Nou ik wacht eerst wel af hoe mooi het beeld word met S-video.Want een kabel van €85 is toch wel iets teveel van het goede.
btw: Elroy ga je morgen alweer op vakantie??![]()
Anoniem: 59687
Ik heb net SMB geruild voor SFA, maar jull;ei zeggen dat je steeds opnieuw moet beginnen 
Dat probleem ehb ik helemaal niet, als ik save hou ik mijn punten gewoon.
Of bedoel jullie wat anders
Ik wou dat icon van D3 ook
Dat probleem ehb ik helemaal niet, als ik save hou ik mijn punten gewoon.
thanks Elroy, je bedoelt zeker lan-kwei? Zal ik es kijken.
En net als je denkt dat ik nu alles wel weet :P:
Is het mogelijk dat een tv wel ntsc ondersteunt, maar niet op 60hz kan weergeven?
Is het mogelijk dat een tv wel ntsc ondersteunt, maar niet op 60hz kan weergeven?
Als iemand hier steeds opnieuw moet beginnen met SFA dan heb je zeker een onofficiele Memorycard of een defecte M59/251.
De onofficiele zijn gewoon slecht, en als je 1 van Nintendo hebt die dus niet goed saved moet je even Nintendo hotline bellen. (Nummer zal wel ergens in je handleiding staan)
Iig hoor je gewoon altijd te kunnen saven in SFA (als je ana het spelen bent dus)
De onofficiele zijn gewoon slecht, en als je 1 van Nintendo hebt die dus niet goed saved moet je even Nintendo hotline bellen. (Nummer zal wel ergens in je handleiding staan)
Iig hoor je gewoon altijd te kunnen saven in SFA (als je ana het spelen bent dus)
Euhmm lijkt mij niet. NTSC is namelijk altijd 60Hz dus hij zal de TV gewoon forceren om 60Hz te draaien.admiral schreef op 19 January 2003 @ 20:24:
thanks Elroy, je bedoelt zeker lan-kwei? Zal ik es kijken.
Inderdaad, er werd bedoeld dat je na een reset opnieuw bij level 1 moet beginnen.Anoniem: 59687 schreef op 19 januari 2003 @ 20:15:
Hij heeft het over SMBHidde schreef op 19 January 2003 @ 20:28:
Als iemand hier steeds opnieuw moet beginnen met SFA dan heb je zeker een onofficiele Memorycard of een defecte M59/251.

[ Voor 55% gewijzigd door jOzh op 19-01-2003 20:31 ]
Grab shell dude!
nouja ik dacht er is PAL60, dus misschien is er iets als NTSC50 ?schnumi schreef op 19 January 2003 @ 20:28:
[...]
Euhmm lijkt mij niet. NTSC is namelijk altijd 60Hz dus hij zal de TV gewoon forceren om 60Hz te draaien.
Maargoed, na ongeveer een week lang zoeken en 47 mailtjes verzonden te hebben met verkopers van tv's (voornamelijk van marktplaats.nl) heb ik eindelijk een tv gevonden
http://www.p4c.philips.com/mprdata/000103/0001031640_dfu.pdf
en plaatje
't Zou wel erg handig zijn als dat PAL-NTSC gedoe in de faq van spielerij zou komen, hoe vaak die discussie hier nu al gevoerd is valt niet meer op 2 handen te tellen...
Grab shell dude!
inderdaad. Maar ik ben eigenlijk weinig feiten tegengekomen, in mijn quest naar duidelijkheid. Altijd is wel iets dat onbeantwoord blijft, vandaar dat ik er ook weer over begon.jOzh schreef op 19 January 2003 @ 21:44:
't Zou wel erg handig zijn als dat PAL-NTSC gedoe in de faq van spielerij zou komen, hoe vaak die discussie hier nu al gevoerd is valt niet meer op 2 handen te tellen...
Ik bedoel dus dat als het in de faq komt dan wel zo duidelijk en eenduidig mogelijk.
Zo dit topic gaat echt te hard..... pffff
Ben momenteel bezig met een presentatie voor engels, dat ik morgen moet houden.... (ben je niet wat laat) jah ik ben wat laat...
Ik doe het over "The history of Metroid".. hey das nog ns een onderwerp... jah...
Tgaat me wel lukken maar weet iemand van jullie misschien nog een leuke fansite ofzo...
Waar ik wat leuke weetjes vanaf kan plukken....
Ben momenteel bezig met een presentatie voor engels, dat ik morgen moet houden.... (ben je niet wat laat) jah ik ben wat laat...
Ik doe het over "The history of Metroid".. hey das nog ns een onderwerp... jah...
Tgaat me wel lukken maar weet iemand van jullie misschien nog een leuke fansite ofzo...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
* RareGast Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Track: Vietnam 1 "Town2Town"
Ja hoor eens even.. ik ben ff mog geen 2 dagen weg en ik moet 7 pagina's door lezen. Opzoek naar tijden voor de competitie... nou ik ga weer racen. kijken of het nog een beetje lukt.. Veel race plezier...
Mensen laat ff wat tijden weten? O, ja een vrijdag is er weer een nieuwe race. Ik denk dat we dan maar eens de bergen in gaan. Daar is de Special du monde niet zo heel erg goed in. Zeg maar slecht.
Track: Vietnam 1 "Town2Town"
Plaats | Smokkelaar | Tijd | Voertuig |
1. | Spaceboy | 00:53:62 | Special du monde |
2. | RareGast | 00:56:00 | Special du monde |
3. | Kramers | 00:56:84 | |
4. | |||
5. | |||
6. |
Ja hoor eens even.. ik ben ff mog geen 2 dagen weg en ik moet 7 pagina's door lezen. Opzoek naar tijden voor de competitie... nou ik ga weer racen. kijken of het nog een beetje lukt.. Veel race plezier...
Mensen laat ff wat tijden weten? O, ja een vrijdag is er weer een nieuwe race. Ik denk dat we dan maar eens de bergen in gaan. Daar is de Special du monde niet zo heel erg goed in. Zeg maar slecht.
Google zegt:ReCreator schreef op 19 januari 2003 @ 22:08:
Zo dit topic gaat echt te hard..... pffff
http://www.classicgaming.com/mdb/ Heel wat te vinden hier volgens mij.
http://www.angelfire.com/games/metroid/
http://www.metroidclassic.com/
Wat is er trouwens met ds gebeurt? Tijdje niet gezien hier.
Ik weet voor de rest niet wat je al weet, maar Gumpei Yokoi is de bedenker van Metroid. Hij werkte bij de R&D afdeling van Nintendo (Research & Development). Hij heeft onder andere ook de GameBoy ontworpen alsmede de Virtual Boy. Ook de D-pad is uit zijn geniale brein ontsproten.
Verder noemt het "Metroid team" (gasten die het proggen) zichzelf de 'Space Deer Force'. (zo ongeveer). Er zijn dus op dit moment 5 Metroid spellen beschikbaar.
Metroid - NES 1986
Metroid II: Return of Samus - GameBoy 1991
Super Metroid - SuperNES 1994
Metroid Fusion - GBA 2002
Metroid Prime - NGC 2002
Samus is dus de hoofdrolspeelster zoals je misschien al weet. Zij heeft de opdracht gekregen (ze is premiejager) om de Metroids en het boze brein Motherbrain te 'eradicaten' op de planeet Zebes. Die opdracht komt rechtsstreeks van de Galaxy Federation Police M510. Voordat ze rechtstreeks naar MotherBrian in Taurian kan gaan moet ze eerst Kraid in Brinstar en Ridley in Norfair verslaan.
In Metroid 2 moet Samus naar de planeet SR-388 om daar alle Metroids uit te moorden zodat ze geen bedreiging meer kunnen vormen voor de rest van het universum. Op de planeet zijn er 39 Metroids aanwezig.
In Super Metroid zien we dat op het einde van Metroid 2 Samus het niet over haar hart kan verkrijgen om de allerlaatste, een baby Metroid larve, kan vernietigen. Zij brengt daarom de larve naar het Space Station zodat wetenschappers de Metroid kunnen onderzoeken. Tevreden dat alles goed is gat Samus op weg naar 'a new bounty to hunt', maar ze is nog maar net weg en ze pikt een "paniek" signaal op:
Het SPACE STATION wordt aangevallen.
Vliegensvlug gaat ze terug naar het Space Station en ontdekt dat alles en iedereen vermoordt is. Ridley heeft de Metroid larve bij zich en vlucht terug naar Zebes. Uiteraard volgt Samus Ridley en een nieuw avontuur ontvouwt zich.
Over Metroid Prime en Metroid Fusion kan ik verder geen informatie geven, aangezien ik ze nog beide uit moet spelen. Ik kan wel zeggen dat het verhaal zich in chronologische volgorde vertelt zoals hierboven staat beschreven met uitzondering van Metroid Prime, die tussen Metroid en Metroid II valt.
Tevens is Gumpei Yokoi ondertussen overleden bij een auto ongeluk in oktober 1997. (hij was 51 of 57 jaar uit mijn hoofd).
Nog wat plaatjes:

De allereerste Metroid.

wat zal hier nu staan???

MotherBrain op de NES!

Super Metroid cover.

Samus en Samus. Nog leuker dan Rembo & Rembo
Ziezo, verder hoop ik niet dat D3 bij jou in de klas zit, want die kon je wel eens hele moeilijke vragen gaan stellen.
Edit: Zo ter zien doet mijn random iconizer het nu ook
Tot zover deze compleet overbodige, nietstoevoegende, edit.
[ Voor 82% gewijzigd door GZ op 19-01-2003 23:21 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Als je wat zoekt, dan is in dit geval makkelijker op in je preferences de post count op 999 te zetten per pagina.RareGast schreef op 19 January 2003 @ 22:22:
Ja hoor eens even.. ik ben ff mog geen 2 dagen weg en ik moet 7 pagina's door lezen. Opzoek naar tijden voor de competitie...
En dan met ctrl-f de tijden vinden
Dit topic is gesloten.