HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 17 January 2003 @ 19:23:
maar hoe gaan we dan de volgende HK noemen :?
Reken er maar niet op dat je je daar nu al mee bezig hoeft te houden. Ik denk dat het eerder drie maand duurt voor hij terug komt dan dat er over een maand of zo al weer een nieuwe klaar staat.

De GC-crew zal er denk ik best veel moeite voor moeten doen om de rest van de crew zover te krijgen dat er weer een poging ondernomen gaat worden. En dan zullen ze ook een duidelijk plan moeten hebben om ervoor te zorgen dat dat forum niet weer zal ontsporen.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Frik schreef op 17 January 2003 @ 19:19:
[...]

GoT is idd een computernerds forum, maarja ik denk niet dat iedereen zin heeft om hier dan lang rond te hangen...

ik postte meestal in de HK en als ik probs had ging ik naar techforum... voor de rest kwam ik daar nooit..!
dus nu heeft het niet veel nut hier rond te hangen.. alleen als ik probs heb..!!!

de HK was gewoon relax

En het zou dus moeten omgekeerd zijn....
Het beeld van wat een GoT'er zou moeten zijn is vooral in de tech-fora komen, en af en toe in de HK. Niet omgekeerd.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 19:27:
Hmm, dan maar zelfde princiepe als op t.net.. moden met punten? en dan de HK policy aanpassen ? zoveel posts en zoveel punten ? (simpeler is natuurlijk om alleen "slechte" reply`s een - punt te geven, en er 25 niet negatieve posts tegenover moeten zetten om een plus punt te krijgen. negatief = geen HK ) ( just an example ... )
nee, want dat levert alleen maar nog meer werk op voor de MODjes

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Nu online
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 19:19:
Is er al iets bekent over het her openstellen van de "nieuwe" HK.

Hoop dat er snel iets naar buiten kan komen over het vervolg van de HK.

Beetje verslaafd ofzo? ;)

De HK is nog geen 8 uur verdwenen, en men is al aan het polsen wanneer ze terugkomt... :/

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Alfredt schreef op 17 January 2003 @ 19:14:
[...]

Weet je hoeveel moeite en energie Lunatic en llewella gestopt hebben in een nieuwe poging?
Weet je dat dit een techforum is?
Snap je echt niet dat de HK dichtgegaan is omdat er op heinde bijna alleen nog maar crap is stand?

"pff die post is echt veel te lang, geef eens een samenvatting"
"pics" in een topic waar het absoluut nergens op sloeg, of in een topic, maar dan 30 keer onder elkaar.
"te serieus, ga maar naar SG"

etc etc Daarom is hij dicht!
erger jij je daar aan? jullie ergernis grens ligt erg laag volges mij want boeie dat er om pics wordt gevraagd........dat was op het moment een trend net zoals er zoveel trends zijn geweest.......

en is HK ook niet bedoelt voor O.A. crap dan?

en dat ik naar FOK zou moeten gaan is niet waar, de mensen op fok irriteren mij meestal meer dan de grootste nerd hier op GoT om het zo maar te zeggen.

mensen hier op GoT vind ik juist wel relax, en zeker in HK, via HK kan je over normale dingen praten met mensen, waarmee je ze leert kennen

dus op de 1 of andere manier trekt GoT wel mensen aan waarmee ik het 'goed' kan vinden.............aleen in techfora's heb je daar niks aan
in HK, SG, W&L wel................

het lijkt wel of jullie met je forum mensen die zich registreren willen heropvoeden ofzo, maar helaas zal dat toch niet lukken hoor, er zullen altijd idioten tussen zitten

[ Voor 3% gewijzigd door Noedelsupke op 17-01-2003 19:30 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik kan er eigenlijk zelf geen traan om laten. Kwam er wel, was wel ooit leuk, maar het was voor mij een extra, geen must, en daarbij vaak maar een matig leuke extra. Heb me al vaker in 'de discussie' gemengt, en ge-uit dat de mentaliteit daar gewoon zwaar brak was over het algemeen. Het is jammer dat een offtopic forum hier maar niet van de grond kan komen zonder dat het een onzin forum wordt. Waarom zien mensen niet in dat wanneer het niet serieus is, dat dat niet meteen wilt zeggen dat het dan gelijk onzinnig is? Ik voer in het dagelijkse leven met de mensen om me heen vnl gesprekken van een laag tech gehalte, maar dat wil toch niet zeggen dat het gelijk moet wegzakken naar een "ik moet poepen" niveau, waarbij -wanneer het gesprek een wat serieuze kant op gaat- iedereen begint te mekken dat het te serieus is. Jammer dat zoiets hier maar niet echt wil lukken, net als het jammer is dat mensen de HK zo belangrijk vinden in een forum als dit.

//puristmodus//
Jesus H. Christ, hoe schrijf jij nou serieus serieus als sirieus? :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 19:27:
Hmm, dan maar zelfde princiepe als op t.net.. moden met punten? en dan de HK policy aanpassen ? zoveel posts en zoveel punten ? (simpeler is natuurlijk om alleen "slechte" reply`s een - punt te geven, en er 25 niet negatieve posts tegenover moeten zetten om een plus punt te krijgen. negatief = geen HK ) ( just an example ... )
En in LA zijn al enorm veel topics voorbij gekomen waarbij dit ook geopperd is. Maar vanwege de vele problemen die zich daarbij voordoen (check TTF), is alle keren gezegd dat dit dus niet zal gebeuren (mgoed, wat niet is, kan komen maar ik denk dat je een niet veel andere reactie zal krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

whoami schreef op 17 januari 2003 @ 19:28:

[...]

Beetje verslaafd ofzo? ;)

De HK is nog geen 8 uur verdwenen, en men is al aan het polsen wanneer ze terugkomt... :/
wat dacht jij dan? :P

maar dat post hier je IQ topic heeft dus ook niet echt veel geholpen :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

1000 posts is een mooi moment voor een deel2.

[ Voor 44% gewijzigd door LuNaTiC op 17-01-2003 19:36 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.