Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik heb besloten de inschrijving voor de cup eerder te sluiten omdat/zodat:

-Ik denk een groot deel van de geinteresseerden nu al ingeschreven is (maar liefst 22)
-Het wedstrijdschema eerder bekend is
-Er meer tijd is om elkaar uit te dagen/dingen te regelen.
-Er nu een even (22) aantal teams is.

Dus ik zat te denken aan vanavond (Woensdag 22 Januari) om 22.00 uur.

zorg dus dat je vóór die tijd ingeschreven bent.

Mocht je om een of andere reden toch te laat zijn met aanmelden, neem dan even persoonlijk met mij contact op (ICQ/MSN/Mail), dan zal ik kijken of ik je nog ergens in kan delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooh gelukkig ben ik net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het doel mijn stadion uit te breiden en een beter spitsenduo te kopen wil ik wat spelertjes verkopen. (op aanvraag van Yared even toegelicht).

Heinz Hämmerle (7772454)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Österreich
vastgestelde waarde: 103 000 Euro
Loon: 1 224 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Interesse? Voor het magische vriendenprijsje 70000 kleine euro'tjes

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat moet je daar nou mee :P Kan je nergens inzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 15:54:
Met het doel mijn stadion uit te breiden en een beter spitsenduo te kopen wil ik wat spelertjes verkopen. (op aanvraag van Yared even toegelicht).

Heinz Hämmerle (7772454)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Österreich
vastgestelde waarde: 103 000 Euro
Loon: 1 224 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Interesse? Voor het magische vriendenprijsje 70000 kleine euro'tjes
Die gast is echt nergens goed in...70k krijg je er echt niet voor denk ik...Of ze moeten 8)7 zijn :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De GoT-cup inschrijving is bijna ten einde.. Er zijn nu 23 deelnemers, wat betekend dat er nog plek is voor 1 team!!

Dus wie heeft er nog interesse om mee te doen? Misschien GoT'ers die het topic alleen volgen en niet posten?? Schrijf je zo snel mogelijk in!! Dan kan ik het wedstrijdschema gaan maken :)

dus nog 1 team voor vanavond 22.00, pak die kans om jezelf GoT kampioen te mogen noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je hebt juist GEEN team nodig, mocht ik door gaan in de KNVB beker. Pielewiepers zit er trouwens ook nog in (ik weet niet of ie zich heeft ingeschreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 22 januari 2003 @ 16:10:
[...]

Die gast is echt nergens goed in...70k krijg je er echt niet voor denk ik...Of ze moeten 8)7 zijn :P
D'r is al een iemand gek hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moet je nou perse supporter wezen om mee te kunnen doen in die Cup??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 16:14:
Of je hebt juist GEEN team nodig, mocht ik door gaan in de KNVB beker. Pielewiepers zit er trouwens ook nog in (ik weet niet of ie zich heeft ingeschreven).
Zou ook kunnen ja.. Als jij dan vanavond wint sluit ik de inschrijving meteen en hou ik het op 22 teams denk.. Pielewiepers moet opschieten als ie nog mee wil doen en anders moet ie wachten tot de volgende cup :) Het is hier vaak genoeg in het topic langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigB schreef op 22 januari 2003 @ 16:16:
Moet je nou perse supporter wezen om mee te kunnen doen in die Cup??
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik wil best meedoen maar ik heb nog geen team :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 23:43

Xanathorn

Mmorpg addict

Was vergeten me in te schrijven :p. Ik heb me ingeschreven voor de cup maar ik ga er vanuit dat ik vanavond m'n bekerwedstrijd win.

Voor degene die me niet kennen, ben manager van Pielewiepers in III.3. Ik loop al lang rond op GoT maar ik post bijna nooit, voor vrijwel alle probleempjes die ik tegenkom met m'n pc staat wel ergens een oplossing :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
En het is weer begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HARDTRANCE - Euro Bier

Date: 1/22/2003 at 17:30
MatchID: 4939939
Arena: Bie mie toes

The match is in progress, 19 minutes of the first half have been played.
Overcast weather free of rain made for a crowd turnout of 68215 at Bie mie toes today. Everyone was excited about the upcoming Groningen derby and it the crowd was divided evenly. HARDTRANCE had chosen a strategic 3-5-2 formation. They fielded: de Waal - Pastink, Meulenberg , van Schie - Bouwmeister, Iren, Joelsson, Robakowski, Kranenburg - Koomen, Christiansson.

Euro Bier had chosen a strategic 3-5-2 formation. Lineup: Drakbo - Sörensson, Nilsson, Bohlind - Haugland, Adolfsson, Stensson, Lindemans , Rismar - Granborn, Kyhlbratt.

The 14:th minute saw the home team take a 1 - 0 lead after a leak in the visitors right side defense. Scorer for HARDTRANCE was Lennart Koomen. In the 18:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Gunnar Joelsson dashed through, knocking home 2 - 0 for HARDTRANCE. By now HARDTRANCE were drawing the troops back in order to defend their lead.

NOOOO, ga VOORUIT voetballen pleaseeee ... aargh ik voel het aankomen .. dit gaat fout ..

Karl-Erik Christiansson of HARDTRANCE received a yellow card in the 25:th minute for unsportsmanlike behaviour. In the 30:th minute of the match the visitors central line of defence had to look on as Koen Kranenburg dashed through, knocking home 3 - 0 for HARDTRANCE.

Hij zei dat ie normal ging spelen. OF ik ben gewoon goed, OF hij speelt toch PIC :/

Halftime score was 3 - 0. HARDTRANCE held the ball, with a clear 53 percent possession rate.

Kristiaan Lindemans of Euro received a yellow card in the 67:th minute for unsportsmanlike behaviour. Gerrit van Schie sailed high, high above the opponents as he headed the 4-0 in after a corner kick after 70 minutes of play. In the 70:th minute Euros Lars Adolfsson received a yellow card for going into a challenge studs first. Sander de Waal the unlucky victim, couldn´t continue the game. 79 minutes into the game Mikael Stensson had to leave the pitch due to a knee injury. In came Krijn Wertz . Euro managed to reduce a bit later to 4 - 1 as Magnus Kyhlbratt finished off a well played combination from the left, carving through the defensive box. The referee showed HARDTRANCEs Koen Kranenburg the yellow card after a particularly nasty challenge.

Ja lekker dan. mn formidable keeper naar de kloten

The referee showed HARDTRANCEs Koen Kranenburg the yellow card after a particularly nasty challenge. HARDTRANCE held the ball, with a clear 53 percent possession rate.

HARDTRANCE´s best player was Mattias Iren. However, Eiger Tjioe made a disastrous appearance. The most dominating Euro player was without a doubt Andreas Granborn. Krijn Wertz was a disappointment, however. The match ends 4 - 1.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast gefeliciteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Een probleem minder in de Got Cup ;)
Damn, voor de zoveelste keer mijn enige centrale verdediger licht geblesseerd, haalt de wedstrijd van zondag net niet topfit. Had vandaag een zwakke broeder uitgezocht om in te spelen, lang niet boven de 5-0 uitgekomen meer :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik sta tegen mn verwachting in met 1-0 voor 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook :? Ik speel met een volledig B team maar sta met 5-0 voor 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Beide teams gingen de rust in met een stand van 1 - 0. 1337,die een balbezit had van 81 procent, domineerde de wedstrijd.

Tegen een Canadees 4e divisie team met mn b-elftal, ik ben erg tevreden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07
Jeez, 'k zit nu al 25 minuten in de 2e helft, en er is nog NIKS gebeurt...zal wel een saai potje zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 22 January 2003 @ 18:56:
Jeez, 'k zit nu al 25 minuten in de 2e helft, en er is nog NIKS gebeurt...zal wel een saai potje zijn :p
Had ik zondag tot 40 minuten.. Daarna opeens elke minuut 2 tot 3 updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

G0009 schreef op 22 januari 2003 @ 18:56:
Hehe een echte Grifo-match dus :). Ik sta met 5-0 voor maar wel een blessure :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
3-0 gewonnen met 88% balbezit tegen een Canadese 4e divisieteam..

Had ik niet verwacht maar het is wel heel lekker :) En bijna al mn spelers zijn weer terug, ben klaar voor een redelijk zware wedstrijd Zondag!

Trouwens wie zit er nog in de cup? Dan kan ik die ff uit de GoT-cup halen en wedstrijdschema gaan samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Het is bij 5-0 gebleven, gelukkig maar 1 week blessure. Hopelijk is ie zondag weer gezond. Ik zit nog in de cup dus je kunt mij eruit halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook maar gelukkig 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik ergens de uitslagen van de GoT cup zien?

edit: -laat maar ik kan het onder GoT-Cup 2003 en dan onder stand zien :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Xanathorn schreef op 22 January 2003 @ 19:30:
Het is bij 5-0 gebleven, gelukkig maar 1 week blessure. Hopelijk is ie zondag weer gezond. Ik zit nog in de cup dus je kunt mij eruit halen :)
Ik ben zo vrij geweest je zelf even uit te schrijven :)

De inschrijving voor de cup is nu gesloten en ik zal beginnen met het wedstrijdschema.. Ik zal het wedstrijdschema hier om 21.00 in dit topic bekendmaken, en daarna zal ik 'm op de site neerzetten..

Dus check dit topic regelmatig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Pffft, regel ik een keer een oefenwedstrijd tegen een mindere ploeg, dan blijft het nog bij 0-5
, reserves zijn hopeloos uit vorm, hopelijk raakt er voorlopig niemand geblesseerd, over 2 weken achtereenvolgens tegen de nr 2 en 3.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand die me ff kan helpen met een poule/wedstrijd systeem? best lastig om met 22 teams iets te bedenken :D 20 of 24 was makkelijker geweest maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 22 January 2003 @ 19:43:
[...]

Ik zal het wedstrijdschema hier om 21.00 in dit topic bekendmaken
Kan dat niet wat eerder :P

Hmm, weer een (oefen)wedstrijd verloren :(

Beste speler geblesseerd!! Er staat zo'n rood kruisje met daarachter +1. Betekent dat dat ie komende zondag niet mee kan spelen??

Dat zou echt vervelend zijn!

Had trouwens ook per ongeluk verkeerde opstelling gekozen (namelijk 3 - 3 - 4) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 22 januari 2003 @ 19:56:
Iemand die me ff kan helpen met een poule/wedstrijd systeem? best lastig om met 22 teams iets te bedenken :D 20 of 24 was makkelijker geweest maarja...
Wanneer is de bedoeling dat de eerste wedstrijd is? Komende woensdag neem ik aan?

Mijn voorstel: Beginnen met 11 wedstrijden. Slechtste winnaar (en verliezers ook natuurlijk) valt af. Dan 5 wedstrijden. Slechtste winnaar valt af. Dan de halve finales, en daarna de finale.

De slechtste winnaar bepalen a.d.h.v. gescoorde doelpunten, daarna (bij gelijke stand) kijken naar doelsaldo. Dus 6-5 is beter dan 1-0.

[ Voor 40% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-01-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 22 januari 2003 @ 20:13:
[...]

Je zou natuurlijk zoals bij het tennis een aantal teams vrij kunnen geven voor de eerste ronde.

Wanneer is de bedoeling dat de eerste wedstrijd is? Komende woensdag neem ik aan?
Ja. Ik denk dat ik een aantal teams door laat gaan op het beste doelsaldo.. enige manier om het op te lossen terwijl alle teams kunnen spelen..

Of ik moet poule's maken...

3x 4 teams
1x 6 teams

wat is beter? vrijstelling zat ik ook aan te denken maar is niet leuk

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 22-01-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
'k had even de post aangepast, zie boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 22 januari 2003 @ 20:13:
[...]

Mijn voorstel: Beginnen met 11 wedstrijden. Slechtste winnaar (en verliezers ook natuurlijk) valt af. Dan 5 wedstrijden. Slechtste winnaar valt af. Dan de halve finales, en daarna de finale.

De slechtste winnaar bepalen a.d.h.v. gescoorde doelpunten, daarna (bij gelijke stand) kijken naar doelsaldo. Dus 6-5 is beter dan 1-0.
Nee.. dan zou ik eerder doen 11 wedstrijden (2x tegen elkaar)

11 teams door + 5 teams met hoogste doelsaldo..

Eerst verschil in doelpunten, daarna meeste voor doelpunten

16 over..
Kwart finale
Halve finale
Finale

ben je 6 weken bezig..

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 22-01-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Mij ook goed :)
Maar ik vind wel dat je een aanvallende speelstijl moet stimuleren, net als in't echt. Zullen verdedigende managers wel weer niet met me eens zijn ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-01-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Beste speler geblesseerd!! Er staat zo'n rood kruisje met daarachter +1. Betekent dat dat ie komende zondag niet mee kan spelen??
nee, slechts 1 seizoentje maar :P

Mbt de poule, ik speel tegen iedereen, zelfs tegen me eigen team als het moet :D

* yared zit om negen uur lekker voor de buis

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 22 januari 2003 @ 20:21:
Mij ook goed :)
Maar ik vind wel dat je een aanvallende speelstijl moet stimuleren, net als in't echt. Zullen verdedigende managers wel weer niet met me eens zijn ;)
Ja daarom wordt degene met hoogste doelsaldo doorgelaten.. zo wordt aanvallend spel gemotiveerd.

Ik heb inmiddels de clubs die tegen elkaar moeten op papier, en heb besloten dat beide teams 1 thuiswedstrijd krijgen.

De exacte schema's zal ik zoals gezegd om 21.00 hier posten :)

[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 22-01-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 22 januari 2003 @ 20:34:
[...]

Ja daarom wordt degene met hoogste doelsaldo doorgelaten.. zo wordt aanvallend spel gemotiveerd.

Ik heb inmiddels de clubs die tegen elkaar moeten op papier, en heb besloten dat beide teams 1 thuiswedstrijd krijgen.

De exacte schema's zal ik zoals gezegd om 21.00 hier posten :)
Maar in jouw opzet gaat een 4-2 doelsaldo dus door tov een 9-8 doelsaldo :'(
Ik zou het dus andersom willen voorstellen. Hoe meer doelpunten voor, hoe beter. Bij gelijke stand gaan we pas kijken naar tegendoelpunten. Maar goed, 't is jouw feestje, maak er wat moois van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zaanmamma's brak door op links in de 25e minuut, terwijl Yalðn Aksoy de bal met een scherpe hoek in het doel deed belanden, waardoor de thuisploeg een 1 - 0 voorsprong kreeg. Legions Robert Dumitrescu kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Zaanmamma's vergrootte hun voorsprong, toen Ciske van 't Riet de 2 - 0 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 0. Zaanmamma's had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.

Als je dit leest dan is voetbal toch verloren.... :P

Zaanmamma's
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : matig
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

Dark Legion
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: rampzalig
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: goed
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : slecht

En dat nog van een overduidelijk sterkere tegenstander... volgens mij stond de voorzitter van de club in een string ofzo de uitclub af te leiden :o

* yared heeft het er gewoon moeilijk mee dat zijn vriendin wint met d'r B team PIC en hij gelijk speelt met zijn baggerteam.

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 22-01-2003 20:40 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik vind het soms ook nogal frapant ja.. :|

heb een team dat overal redelijk en goed in is.. verliest toch elke match. Heeft wel een goede coach enzo.. echt vaag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 januari 2003 @ 20:25:
[...]
nee, slechts 1 seizoentje maar :P

* yared zit om negen uur lekker voor de buis
Correctie: 1 wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devv05 heeft het schema klaar maar is even bezig met de lay-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Speelschema GoT-1 Cup 2003

1e ronde - Woensdag 29 Januari:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
H.F.C Bman          -       Virtual Winners
AFC 1337            -   Visscher
Tiktak over rechts  -   Nobbe United
RFC Skills      -   Harlem Hattricks
B-Boys              -   FC Dolff
Tha Noffel Guys     -   Paniohitus
FC 0wnz0rz          -   Fiets em dr in
Martins team            -   Bennekom FC
Sparta I        -   OO0nMes Dreamteam
Saint's Fire            -   Tha Groove's
BeuKeR UniTeD           -   F.C. GoT

2e ronde - Woensdag 5 Februari:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Virtual Winners     -   H.F.C Bman
Visscher        -   AFC 1337
Nobbe United        -   Tiktak over rechts
Harlem Hattricks    -   RFC Skills
FC Dolff        -   B-Boys
Paniohitus      -   Tha Noffel Guys
Fiets em dr in          -       FC 0wnz0rz
Bennekom FC     -   Martins team
OO0nMes Dreamteam   -       Sparta I
Tha Grooves     -       Saints Fire
F.C. GoT        -   BeuKeR UniTeD

Van de 22 deelnemende teams moeten er uiteindelijk 16 over blijven. Een team kan de eerste 2 rondes maximaal 6 punten verdienen.

code:
1
2
3
Per gewonnen wedstrijd:     3 punten
Per gelijkgespeelde wedstrijd:  1 punt
Per verloren wedstrijd:     0 punten

De 16 teams met de meeste punten na 2 rondes zullen door gaan naar de volgende ronde. Mochten er meer dan 16 teams zijn die op hetzelfde aantal punten eindigen, dan wordt er naar het doelsaldo gekeken.

Wanneer het aantal punten gelijk is, zal eerst naar het aantal gescoorde doelpunten gekeken worden! Wanneer hieruit nog steeds geen 16 teams komen, zal gekeken worden naar het doelsaldo. Dit is dus het aantal gescoorde goals – het aantal tegengoals. Mocht het uitzonderlijke geval voorkomen dat er nóg geen winnaar uitkomt, dan zal er een extra ronde ingelast worden waarin de teams met hetzelfde aantal punten allemaal één extra wedstrijd spelen.

3e ronde – Woensdag 12 Februari:

Zal opnieuw loting plaatsvinden van de overgebleven 16 teams.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
1.  ***         -       ***
2.  ***         -       ***
3.  ***         -       ***
4.  ***         -       ***
5.  ***         -       ***
6.  ***         -       ***
7.  ***         -       ***
8.  ***         -       ***

4e ronde – Woensdag 19 Februari:

Kwart finales:

code:
1
2
3
4
1.  Winnaar 1.  -   Winnaar 2.
2.  Winnaar 3.  -   Winnaar 4.
3.  Winnaar 5.  -   Winnaar 6.
4.  Winnaar 7.  -   Winnaar 8.

5e ronde – Woensdag 26 Februari:

Halve finales:

code:
1
2
2.  Winnaar 3.  -   Winnaar 4.

6e ronde – Woensdag 5 Maart:

Finale:

code:
1

Na elke ronde zullen op de site en hier op GoT alle uitslagen verschijnen, inclusief de huidige stand, met van elk team het aantal punten, het doelsaldo, en de cup-topscorer.

Het thuisteam daagt het uit-team uit!! NORMALE regels, dus _NIET_ CUP!!!!!! dit geldt voor de eerste en tweede ronde!!

Daag zo snel mogelijk uit (liefst nu al), zodat dat staat.. en neem aan! De verdere regels zijn te vinden op de site onder Cup-regels!! neem ze door!

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 22-01-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
yared schreef :
nee, slechts 1 seizoentje maar
RtcW schreef:
Correctie: 1 wedstrijd
Agh, wou hem even laten schrikken als straf voor het niet even doornemen van de spelregels...

* yared heeft in 1 maand al twee spelers +8 zien krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 22-01-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik snap het niet helemaal :?

Moet ik nou bij hattrick.org inloggen en dan zoeken naar m'n opponent en die uitdagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:42:
Hmmm, ik snap het niet helemaal :?

Moet ik nou bij hattrick.org inloggen en dan zoeken naar m'n opponent en die uitdagen ofzo?
Die staan toch allemaal op mijn site :?

en alleen het thuisspelende team moet uitdagen. (normale regels!)

[ Voor 12% gewijzigd door .GoO op 22-01-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het thuisspelende team en ik moet dus Paniothus (die kanarie :P) ofzo uitdagen.

Dat moet ik toch gewoon via hattrick.org doen en niet via jou site? :?

Mijn team heet trouwens Tha NoffeL Guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ja via hattrick.. maar je kan zijn id/teamnaam via mijn site vinden dus dat moet geen probleem zijn dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 22 januari 2003 @ 21:49:
Ja via hattrick.. maar je kan zijn id/teamnaam via mijn site vinden dus dat moet geen probleem zijn dan toch?
Het vinden is niet het probleem.

Maar ik vroeg me ff af hoe ik het allemaal moest regelen.
De vorige keer heb ik dat namelijk niet gedaan.

Ik krijg toch ook gewoon inkomsten van oefenwedstrijden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ja het zijn gewoon normale oefenwedstrijden, alleen maken wij er een GoT cup van :) dus alle inkomsten en alles hou je, en het werkt gewoon precies hetzelfde als normale oefenwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooo, heb er nu al zin in :), het is niet goed hoor, straks ga ik nog m'n A team opstellen omdat ik niet wil afgaan :). Ik moet en zal deze G.O.T. Cup winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mazzelpikker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke eigenschappen moet een keeper eigenlijk hebben?

Iig natuurlijk keepen, maar moet ie voor de rest ook goede conditie enzo hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Iig natuurlijk keepen, maar moet ie voor de rest ook goede conditie enzo hebben?
Pizza_Shooter, de vragen die je stelt zijn allemaal erg makkelijk te beantwoorden als je simpel de moeite neemt om de spelregels te lezen. Doe dat alstublieft voordat iemand zich er zwaarder aan ergert en je een RTFM flame geeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 23 January 2003 @ 08:45:
[...]

Pizza_Shooter, de vragen die je stelt zijn allemaal erg makkelijk te beantwoorden als je simpel de moeite neemt om de spelregels te lezen. Doe dat alstublieft voordat iemand zich er zwaarder aan ergert en je een RTFM flame geeft. ;)
Of iemand daagt hem uit en hij wordt dik vernederd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Keeper is alleen het keepen en de vorm van belang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Even over PICen: Als je PICed tegen een team dat slechter is dan jou win je waarschijnlijk, en stijgt je teamgeest ook nog eens 2 levels, dus da's mooi. Maar als ik nou PIC tegen een team dat ongeveer gelijkwaardig/iets beter is, en ik verlies, stijgt m'n teamgeest dan nog wel, of daalt ie dan, of blijft ie gelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-01-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 23 January 2003 @ 11:44:
Even over PICen: Als je PICed tegen een team dat slechter is dan jou win je waarschijnlijk, en stijgt je teamgeest ook nog eens 2 levels, dus da's mooi. Maar als ik nou PIC tegen een team dat ongeveer gelijkwaardig/iets beter is, en ik verlies, stijgt m'n teamgeest dan nog wel, of daalt ie dan, of blijft ie gelijk?
Ik denk dat hij dan iets daalt. Zelfvertrouwen gaat omlaag.
Het is best wel moeilijk om te winnen van iemand die beter is. Pas 1 keertje
gelukt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hey devvie, dit staat in de cup regels:
Uit economisch belang speelt het team in de laagste divisie altijd thuis. Wanneer de divisie van beide clubs gelijk is zal geloot worden
Waarom speel ik dan de 1e keer uit tegen Beuker United? Hij zit in de V-divisie...en ik in de VI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 23 January 2003 @ 12:02:
hey devvie, dit staat in de cup regels:

[...]

Waarom speel ik dan de 1e keer uit tegen Beuker United? Hij zit in de V-divisie...en ik in de VI...
Je speelt toch 2 wedstrijden, die regel hierboven gaat pas in als we cup regels gaan spelen, ik dacht in de kwartfinale pas. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er best veel tijd tussen de wedstrijden zitten. Maar ook wel een voordeel,
nu kun je meer trainen en oefen wedstrijdjes speulen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 12:06:
[...]

Je speelt toch 2 wedstrijden, die regel hierboven gaat pas in als we cup regels gaan spelen, ik dacht in de kwartfinale pas. toch?
Dacht ik ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 12:06:
[...]

Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dan heb ik niks gezegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Voor degene die het nog niet wist: De topscorers bug schijnt opgelost te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiiii .. dat vind ik nou echt goed nieuws. ff kijken waar mijn spits staat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Lol ik sta op 2 in de topscorers lijst :D

Top Scoorders VI.349

Speler Team Gescoord
1. Jaap Giphart lunteren 2
2. Peter Essers Virtual Winners 2
3. Sasha Oei SC Woerden 2
4. Jarno Buurman SchlussTor 2
5. Rico de Lange SchlussTor 2
6. Niels Holtel Vennies 1
7. Florian Bandsma Vennies 1
8. Claus Janssen lunteren 1
9. Florian Swarte lunteren 1
10. Robbie Bant lunteren 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Top Scoorders VI.148

Speler Team Gescoord
1. Bill Smallwood AFC 1337 12
2. Olaf Schenkel remmieboy 4
3. Andy Janssen Ottertjes 4
4. Bobbie de Boer Ottertjes 4
5. Justin Knops Uden United 4
6. Calvin Goor teambroekie 4
7. Marc van Nes teambroekie 4
8. Jason van Klei teambroekie 4
9. Patrick Romijn Ottertjes 3
10. Calvin Haverkamp Ottertjes 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Jamaar ik doe nog maar 2 weken mee he.... vandaar die 2 doelpunten slechts.
Erg benieuwd hoe het zondag gaat... goeie coach nu, goeie keeper. Moet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Keeper is alleen het keepen en de vorm van belang..
Conditie is ALTIJD van belang, staat op HT :P

Mbt tot PIC en MOTS spelen tijdens de cup, zover ik begreep maakt dat niet uit op de woensdag omdat het anders van invloed zou kunnen zijn op je 1e elftal?

Iemand ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Scoorders V.186

1. Jaap de Graaf Nobbe United 13
2. Billy Czekalski Nobbe United 11
3. Niels Focker nicolai united 6
4. Joep van den Berge beone 5
5. Sven Ritzen Team Rataplan 4
6. Oliver Limpens Hoek B 3
7. Luuk Joosten Hoek B 3
8. René Drent Team Rataplan 3
9. Max Albers Super ELF 3
10. Teun van Kasteren La fuerza del Dios 3

1e en 2e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Beetje logisch verhaal, de nummer 1,2 en 3 staan in de lijst.

Top Scoorders V.228

Speler Team Gescoord
1. Roberto Jagernath 100% Puur Sap 11
2. John Kerstgens Harlem Hattricks 6
3. Jurgen Balkema lvv Postduiven 5
4. Noah Voerman 100% Puur Sap 5
5. Marcel Timmer FCTWENTE '68 4
6. Kees Maessen FCTWENTE '68 4
7. Damian Maldeghem 100% Puur Sap 4
8. Koos van Rijn 100% Puur Sap 4
9. Tomás Menotti Harlem Hattricks 3
10. Poul Raahauge FCTWENTE '68 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
argh nu is gisteren mijn enige keeper geblesseerd geraakt... kutspel
alles raakt maar geblesserd
heb al 8 fysios's en trainingslevel van 90%
en ik speel al alles op "play it cool"
wat is dit voor bullshit!!!!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 14:17:
8 fysio's??? !! jeees das echt te veel hoor. Bij jouw is het puur ongeluk. Ontsla snel een paar fysio's man dit kost je bakken met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Doe je toch iets fout.. 1 Fysio hier en 91%, gaat prima.. Had 'm even op 95% toen wel 4 geblesseerden in 2 weken.. Gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 14:17:
Ik had vorige week ook 5 geblesseerden waaronder mijn 2 keepers :(
Maar PIC en MOTS hebben geen invloed op oefenwedstrijden, maar dat wist je onderhand toch wel ;)

En Yared ik heb je vast uitgedaagd voor het GoT cup treffen van volgende week. Maak je borst maar nat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
irritableskillz schreef op 23 January 2003 @ 14:30:
[...]

Ik had vorige week ook 5 geblesseerden waaronder mijn 2 keepers :(
Maar PIC en MOTS hebben geen invloed op oefenwedstrijden, maar dat wist je onderhand toch wel ;)

En Yared ik heb je vast uitgedaagd voor het GoT cup treffen van volgende week. Maak je borst maar nat :p
wat is PIC? en wat is MOTS? ik zie iedereen erover praten maar geen flauw idee wat het is
ik ga mijn team maar opdoeken
vind het maar een schijtspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hey Yared kan je plz snel accepten, want ik had gister een paar andere teams uitgedaagd (had nog niet op GoT gekeken dus ik wist niet wanneer de GoT cup zou beginnen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hey Yared kan je plz snel accepten, want ik had gister een paar andere teams uitgedaagd (had nog niet op GoT gekeken dus ik wist niet wanneer de GoT cup zou beginnen
Als het goed is heeft devv05 je al geaccepteerd... hij is me altijd te snel af :D

Phusebox, PIC is play it cool, of speel het rustig en MOTS is match of the season of wedstrijd van het seizoen. Vind het ook irri dat de helft engels klept en de andere helft nederlands :)

Wat zou kunnen is dat jouw spelers of jouw tegenstanders er hard tegenaan gaan.
'vuil' spel word veel gespeeld door agressieve, negatieve gasten die niet eerlijk zijn en redelijk of goed leiderschap hebben etc... figure yourself... kijk even bij je eigen team ook of er niet iemand de effecten van je clown verziekt (zelfde verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol jaja echt verrot inderdaad. Ik heb ook al een aantal weken last van blessures. Heb al doktors en fysio's gehuurd. Ik hoop dat ze snel op de been komen anders sta ik binnenkort niet meer op de eerste plaats. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Phusebox, ben net even al je spelers nagelopen en je hebt er wat rotte eieren tussen zitten tot en met de coach toe (hoewel ik niet weet of de coach ook dit effect heeft), ook weet ik niet in hoeverre 'controversieel' negatief is.

Jan Pieter Michiels COACH controversieel en redelijk leider
Jayden Ruiter vervelend persoon, redelijk leider
Joel Rice controversieel persoon, matig leider (valt mee)
Roberto Doeleman, controversieel persoon, redelijk leider
Vitali Vilo, vervelend persoon, matig leider

/edit

Ik heb er gewoon iedereen uitgeflikkerd die negatief is dus ook de oneerlijke gasten.
Mijn team zou ook iets van 'Saints' moeten heten :D
Die Jayden zou ik er echt ZSM uitflikkeren ook al is ie veel waard... laat dat gewoon een troost zijn dat je er een paar ton voor terugkrijgt.

Die coach gewoon wisselen tot je een redelijk of goede coach hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 23-01-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 23 January 2003 @ 14:12:
[...]
Mbt tot PIC en MOTS spelen tijdens de cup, zover ik begreep maakt dat niet uit op de woensdag omdat het anders van invloed zou kunnen zijn op je 1e elftal?

Iemand ervaring? :)
Ik heb een keer gePICed tijdens een oefenwedstrijd, had geen effect op de teamgeest.
Maar mijn vraag over PICen ging eigenlijk meer over competitiewedstrijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik ook, ik ook :)

Top Scoorders VI.103

Speler Team Gescoord
1. Enrique Zonneveld Fordham United 12
2. Herman Kolen Abelteam 6
3. Jarno van den Hoven Easter United 5
4. Klaas Noordhof The Boys of the North 5
5. Merlijn Boersma Fordham United 5
6. Richard Hornman Easter United 4
7. Noël Bremmer Easter United 4
8. Jaap Wesselingh The Boys of the North 4
9. Arjan Groenendaal The Boys of the North 4
10. Jelle Boterhoek sv geinoord3 3

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Pffft, mijn 2,5 ster aanvaller heeft slechts 8 doelpunten gemaakt, waarvan 4-5 uit een pingel. Ook erg opvallend dat ik zoveel penalties mee krijg en dat mijn spitsen relatief weinig scoren, maar heel mijn team pakt zijn doelpuntjes (behalve keep :P). Ik heb trouwens een hele vieze spits die bijna elk wedstrijd een keer geel haalt, volgens mij is 'verdedigers van tegenstanders blesseren' ook een waardevolle skill :)

Oja, devv05, zal voor mijn broertje (martin's team)
alvast melden dat ie zeker meer dan 6 basisspelers moet opstellen woensdag, aangezien hij maar 16 spelers heeft en er 2 ernstig geblesseerd zijn :)
Hij heeft geen icq, geen account op got, ik own deze pc :P Maar binnenkort ff inetsharing regelen.

Oja deel 2, gvd genaaid door hattrick, stadion verbouwing is pas maandag klaar, het zou 8 dagen duren, en ik had volgens mij vrijdag of zaterdag avond (rond een uur of 7) die order gegeven. Nu komt het op zich minder leuk uit, 2 weken pas weer thuis en ondertussen verhoogde onderhoudskosten, maar over 2 weken moet ik weer tegen de nr 2 of 3, dus dan zal stadion misschien wel weer vol zitten :)

Oja deel 3, Sparta I , weet ff niet meer wie de eigenaar is, maar regel snel die match tegen me, heb de komende dagen niet al te veel tijd om in te loggen op hattrick.

[ Voor 34% gewijzigd door ^^0nMe op 23-01-2003 16:38 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 23 januari 2003 @ 16:29:
Pffft, mijn 2,5 ster aanvaller heeft slechts 8 doelpunten gemaakt, waarvan 4-5 uit een pingel. Ook erg opvallend dat ik zoveel penalties mee krijg en dat mijn spitsen relatief weinig scoren, maar heel mijn team pakt zijn doelpuntjes (behalve keep :P). Ik heb trouwens een hele vieze spits die bijna elk wedstrijd een keer geel haalt, volgens mij is 'verdedigers van tegenstanders blesseren' ook een waardevolle skill :)

Oja, devv05, zal voor mijn broertje (martin's team)
alvast melden dat ie zeker meer dan 6 basisspelers moet opstellen woensdag, aangezien hij maar 16 spelers heeft en er 2 ernstig geblesseerd zijn :)
Hij heeft geen icq, geen account op got, ik own deze pc :P Maar binnenkort ff inetsharing regelen.
Maakt niet zo heel veel uit.. als iedereen maar even zorgt dat de oefenwedstrijden allemaal op tijd geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 23 januari 2003 @ 08:45:
[...]

Owh, k soz

Zal dat dan es lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 08:22

FreakNL

Well do ya punk?

^^0nMe schreef op 23 January 2003 @ 16:29:
..
Oja deel 3, Sparta I , weet ff niet meer wie de eigenaar is, maar regel snel die match tegen me, heb de komende dagen niet al te veel tijd om in te loggen op hattrick.
Mja ik ben nu pas weer op GOT sinds een paar dagen (druk met school en werk enzo).

Kheb je zojuist uitgedaagd. GG & HF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Van wie is FC 0wnz0rz? 'k Ben nog steeds niet uitgedaagd...niet uitdagen betekent walkover, 5-0 verlies hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

FreakNL schreef op 23 January 2003 @ 20:49:
[...]

Mja ik ben nu pas weer op GOT sinds een paar dagen (druk met school en werk enzo).

Kheb je zojuist uitgedaagd. GG & HF :)
Ah ic, inmiddels ook accepted, GG .

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door ThaNobius - Monday 23 December 2002 12:00

Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.

Dus komt u allen zich bij deze federatie aansluiten.

Mijn team is Nobbe United. Dus daar kan je de federatie vinden.

Trouwens wel grappig dat er nu meer animo voor is dan toen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.
Beetje dubbelop? :?

Laten we het nou lekker centraal houden met dit soort zaken en slechts 1 GoT federatie communiceren (zie beginpost)

Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Je gaat toch ook niet een aparte thread op GoT starten over HT. ;)

Je federatie zal vanzelf opgeheven worden als het een week minder dan 5 leden heeft.

Als je meer taken wilt in de huidige federatie laat het dan even weten ajb dan regel ik dat, dat geldt trouwens voor iedereen die betalend supporter is.

Alleen zul je zelf moeten aangeven welke taken dat zijn, zoals bijvoorbeeld een nieuwsbrief, want naast het actief houden van deze thread, de federatie en www.tweakfederatie.nl (devv05) is er nog weinig te doen. :P

* yared hoeft nou ook weer niet zonodig de bobo te zijn, vandaar de zeer eerbare titel van Supern00B ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Zo zondag m'n eerste wedstrijd, hopelijk staat m'n elftal er een beetje goed voor. Ik kan dan eindelijk zien of het spel een beetje leuk is :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bachus schreef op 24 januari 2003 @ 10:50:
Zo zondag m'n eerste wedstrijd, hopelijk staat m'n elftal er een beetje goed voor. Ik kan dan eindelijk zien of het spel een beetje leuk is :)
Mijn eerste 3 wedstrijden had ik gewonnen. Maar nu zit ik een beetje in een
dip. Laatste 4 wedstrijden heb ik 2 keer verloren en 2 keer gelijk gespeeld. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Mijn eerste 3 wedstrijden had ik gewonnen. Maar nu zit ik een beetje in een
dip. Laatste 4 wedstrijden heb ik 2 keer verloren en 2 keer gelijk gespeeld.
Da's niet slecht... vergeet niet dat Hattrick niet een spelletje is wat je in korte tijd even kunt winnen.

Zelf dacht ik ook mazzel te hebben en na een paar wedstrijden stond ik klaar voor promotie naar de 4e divisie. Maar nu wordt ik door de veel beter getrainde huidige nr1 helemaal weggespeeld.

Wat ik nu dus doe is een volledig seizoen consolideren, de gemiddelde spelersleeftijd omlaag halen (nu gemiddeld 20.19, straks U20) en dan trainen, trainen...

Volgend seizoen heb ik dan een bak geld, hopelijk een >goede jeugdselectie en een goed ingewerkt en op mekaar ingespeeld team en wordt ik niet meteen weer met kop en staart de 4e divisie uitgesmeten na een seizoen van verliezen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yared schreef op 23 januari 2003 @ 15:14:
Phusebox, ben net even al je spelers nagelopen en je hebt er wat rotte eieren tussen zitten tot en met de coach toe (hoewel ik niet weet of de coach ook dit effect heeft), ook weet ik niet in hoeverre 'controversieel' negatief is.

Jan Pieter Michiels COACH controversieel en redelijk leider
Jayden Ruiter vervelend persoon, redelijk leider
Joel Rice controversieel persoon, matig leider (valt mee)
Roberto Doeleman, controversieel persoon, redelijk leider
Vitali Vilo, vervelend persoon, matig leider

/edit

Ik heb er gewoon iedereen uitgeflikkerd die negatief is dus ook de oneerlijke gasten.
Mijn team zou ook iets van 'Saints' moeten heten :D
Die Jayden zou ik er echt ZSM uitflikkeren ook al is ie veel waard... laat dat gewoon een troost zijn dat je er een paar ton voor terugkrijgt.

Die coach gewoon wisselen tot je een redelijk of goede coach hebt.
maar die Jayden Ruiter is mijn top speler... en daar heb ik veel meer voor betaald dan zijn waarde... ach wat een piep-spel is t ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja train nu ook heel veel. En veel oefenwedstrijden organiseren.
Ze moeten veel ervaring opdoen. En ik heb trouwens een assistent gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

* Tsjipmanz heeft maar eens een econoom ingehuurd gezien het feit dat hij volgende week 270K in de min staat :D

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox lijkt me echt zo een persoon, dat als ie niet kan winnen, dat ie gelijk gaat zeggen dat het spel zuigt, sucks en weet ik het. En als ie het niet kan winnen gaat ie op zoek naar cheats (is mijn gedachte). Jongen .... probeer er nou eens wat van te maken. Alles gaat niet meteen van een leien dakkie. Je komt er met vallen en opstaan en als je er komt, is de bevrediging des te hoger.

Don't give up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 12:49:
Phusebox lijkt me echt zo een persoon, dat als ie niet kan winnen, dat ie gelijk gaat zeggen dat het spel zuigt, sucks en weet ik het. En als ie het niet kan winnen gaat ie op zoek naar cheats (is mijn gedachte). Jongen .... probeer er nou eens wat van te maken. Alles gaat niet meteen van een leien dakkie. Je komt er met vallen en opstaan en als je er komt, is de bevrediging des te hoger.

Don't give up.
Lolz ja zo komt hij wel over. O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.