Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.418 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, thx nu sta ik erbij! :D

Weet niet wie het gedaan heeft maar alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 13:33:
Ik krijg die error als ik refresh, anders niet.

Maar ik kan me gewoon niet inschrijven. Er staat dat ik eerst moet inloggen.
Ik zie nu trouwens ook geen prikbord. Is die weg ofzo?

Of kan ik gewoon niet inloggen? Hij zegt wel dat ik ingelogd ben!

Ik snap het echt niet :?
Prikbord is er nog wel hoor :? En dat je niet in kan schrijven als je niet ingelogd bent klopt.. Gebruik wel http://www32.brinkster.com/hattrickusers niet dat .tk adres.
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 13:38:
Ah, thx nu sta ik erbij! :D

Weet niet wie het gedaan heeft maar alvast bedankt :)
Klopt, ik heb even onder jouw account ingelogd (zonder problemen :?) en kon je zo inschrijven.....

[ Voor 21% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej, das vaag! Hij zegt echt dat ik ingelogd ben!
Succesvol ingelogd staat er!

Wanneer begint de competitie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 13:44:
Heej, das vaag! Hij zegt echt dat ik ingelogd ben!
Succesvol ingelogd staat er!

Wanneer begint de competitie eigenlijk?
Volgende week woensdag denk ik, maar weet ik nog niet.. blijf topic volgen :)

En wordt ingelogd uitgelogd en komt prikbord enzo er te staan? anders misschien iets aan je settings verandert ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ff de plaatjes posten (voor de duidelijkheid :P):

Dit is meteen na het inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~gerefdenburg/ingelogd.jpg

Dit is waar ik dan naar toegestuurd wordt:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~gerefdenburg/hud.jpg

Geen prikbord dus....

Eerst had ik die wel! :?

Ik gebruik trouwens IE 6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij logt dus niet succesvol in... hmm.. hij zegt van wel maar is niet zo anders had je een heel ander menu gehad... wanneer deed ie het wel en heb je in die tussentijd iets verandert? gebruik je juiste URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 January 2003 @ 13:52:
Hij logt dus niet succesvol in... hmm.. hij zegt van wel maar is niet zo anders had je een heel ander menu gehad... wanneer deed ie het wel en heb je in die tussentijd iets verandert? gebruik je juiste URL?
Ehm, eergisteren deed ie het geloof ik wel goed. Met prikbord enzo.
Ik heb niks verandert. Ik probeerde nu gewoon ff in te loggen.

Ik gebruik tweakfederatie.tk

Ik kan ook wel ff die andere proberen....

edit: - helpt dus niks :(

Username en pass zijn toch goed? Anders zegt ie toch niet dat ik ingelogd ben ofwel?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

heb vanavond cup-wedstrijd om 18:00 maar ben niet thuis... kan iemand me de uitslag sms-en?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 13:54:
[...]

Ehm, eergisteren deed ie het geloof ik wel goed. Met prikbord enzo.
Ik heb niks verandert. Ik probeerde nu gewoon ff in te loggen.

Ik gebruik tweakfederatie.tk

Ik kan ook wel ff die andere proberen....

edit: - helpt dus niks :(

Username en pass zijn toch goed? Anders zegt ie toch niet dat ik ingelogd ben ofwel?
Niet op het linkje klikken, gewoon wachten tot je doorgestuurd wordt, hielp bij mij geloof ik...

Edit: Oja en dus niet de .tk link gebruiken....

[ Voor 5% gewijzigd door Ruudboy op 21-01-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Ik krijg nu trouwens ook een database error, volgens mij is er nu dus echt wat broken down :) Kon net en gisteren nl ook gewoon inloggen en aanmelden voor cup.

alweer fixed, iets is niet zo stabiel lijkt het :)

[ Voor 15% gewijzigd door ^^0nMe op 21-01-2003 14:03 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Ik ben net ingelogd, no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, hij doet het weer :)

Ik heb nu het prikbord enzo!

Thx Devv05 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Af en toe als het niet werkt kan het gewoon aan brinkster liggen hoor.. das het nadeel van gratis account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:56:
[...]
Snap jij het wel een beetje? Als ik playmaking train, ga ik mijn toptalenten natuurlijk niet in de verdediging zetten omdat ik daar onderbezet ben ofzo .... sjees. Het gaat mij om het trainen! Ennuh mijn wissels zijn niks meer als jullie spelers hoor :)
Ik snap het heel goed. Je maakt mij niet wijs dat je alleen maar playmaking-wissels hebt. ;)

OH, 'k heb trouwens even jouw spelers bekeken, om een kleine indicatie te geven:(waarde zeg niet alles maar toch:)

Ik heb 19 spelers(excl. coach) waarvan 17 met waarde lager dan 100k.
Jij hebt 18 spelers(excl. coach) waarvan 5 met waarde lager dan 100k.

Mijn 5 slechtste spelers zijn in totaal 81k waard.
Jouw 5 slechtste spelers zijn in totaal 210k waard.

Snap jij het nu? :)

Maar goed, laten we ophouden met zeuren over wissels en ons verheugen op de cup, en er wat leuks van maken O-) :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-01-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het heel goed. Je maakt mij niet wijs dat je alleen maar playmaking-wissels hebt. ;)
In principe wel .... Als je 3-5-2 speelt, kun je per week 6 playmakers trainen. 3 basis en 3 wissel (wingers schijnen de helft langzamer in playmaking te trainen, maar met hun erbij geteld 10 man (ook weer 2 basis en 2 wissel)). Daar leven de meeste Hattrickusers van. Die kopen jonge talenten in, trainen ze en verkopen ze weer voor astronomische bedragen. Daar kopen ze dan verdedigers of aanvallers voor, want in een 3-5-2 systeem hoef je maar 5 man (3 verdedigers en 2 aanvallers) erbij te kopen (als je niet te vreden bent me je huidige verdedigers of aanvallers). En ja ik heb bijna alleen maar playmakers als wissel (ook wel dat ze een solid defending stat hebben, maar train ze door op playmaking).

Zo iets wijzer geworden? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Heb je dan geen probleem als je sterspits of sterverdediger geblesseerd raakt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup dan heb ik een probleem, maar ik heb nog niet een sterspits of sterverdediger :D

Sommige spelers zijn ala Cocu multifunctional, MAAR dat zijn sommige basissspelers en NIET wissels, dus zoals je begrijpt kan ik (als ik niet mijn beste spelers mag opstellen) geen talentjes op andere posities laten spelen, dan waarvoor ik ze gekocht heb.

> zonde dat je hem op een andere plek neerzet, want zo train je hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ja dat snap ik wel hoor 8)7

'K mag dan wel beginnend coach zijn, ben nog niet achterlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruudboy schreef op 21 januari 2003 @ 13:58:
heb vanavond cup-wedstrijd om 18:00 maar ben niet thuis... kan iemand me de uitslag sms-en?? :)
morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

LOL :) ja daar heb ik lekker wat aan ... ik dacht meer aan 19:45 vanavond :P

Nouja laat ook maar, dan maar extra snel naar huis rijden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruudboy schreef op 21 januari 2003 @ 15:02:
[...]

LOL :) ja daar heb ik lekker wat aan ... ik dacht meer aan 19:45 vanavond :P

Nouja laat ook maar, dan maar extra snel naar huis rijden vanavond.
Ik bedoel dat cupwedstrijden op woensdag zijn en het is nu dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hey mense ff een vraag...ik speel 3-5-2, da's in principe de opstelling die het middenveld zo sterk mogelijk maakt....Kan ik met individuele orders het middenveld nóg sterker maken? Bijv. de wingers naar het midden ofzo, of heeft dat geen zin? Wat zijn de voor- en nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Oke de cup gaat Woensdag beginnen (bijna zeker) en de deadline voor inschrijven heb ik iets vervroegd naar Zondag 26 Januari 22.00.

Maandag zou dan het complete wedstrijdschema klaar moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk team mag afhankelijk van de divisie een maximaal aantal basisspelers opstellen

Divisie Maximaal aantal basisspelers

VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers

Ik blijf deze regel toch vaag vinden hoor, op zich vind ik dat jullie gelijk hebben dat bijvoorbeeld Yared wordt ingemaakt door Hardtrance. Al zal hij dus niet zijn basiself opstellen.

Ik doe dat zelf ook niet en ik denk dat je gewoon niet echt slim bezig bent als je dat wel doet. (i.v.m. blessure's en je kan je andere spelers niet trainen).

En natuurlijk het moeilijkste WIE BEPAALT WAT EEN BASISSPELER IS????
Ik kan wel zeggen dat het een B team speler is en jij vindt het misschien wel een A speler, kortom waar trek je die grens? Als er bij mij een A speler gebleseerd is voor 5 weken zal er een B speler 5 weken op zijn plaats ballen. Kortom is het dan een basispeler geworden??

Dus mijn advies schaf die regel gewoon af...

Verder ben ik heel tevreden met de organisatie tot nu toe. Dev mijn comlimenten (ook Yared keep up the good work)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:41:
Elk team mag afhankelijk van de divisie een maximaal aantal basisspelers opstellen

VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers

Ik kan wel zeggen dat het een B team speler is en jij vindt het misschien wel een A speler, kortom waar trek je die grens? Als er bij mij een A speler gebleseerd is voor 5 weken zal er een B speler 5 weken op zijn plaats ballen. Kortom is het dan een basispeler geworden??
Het is je weer gelukt hoor :+

FF goed lezen, dan wist je dat we het hadden over spelers die in de laatste competitiewedstrijd in de basis stonden. Duidelijk zat lijkt me.

Maar goed laat de regel maar vallen hoor, laat iedereen maar lekker opstellen wat ze goeddunkt, het maakt me allemaal niet meer uit :)
offtopic:
Adviezen van ThaNobius altijd opvolgen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-01-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:41:

VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers

Ik blijf deze regel toch vaag vinden hoor, op zich vind ik dat jullie gelijk hebben dat bijvoorbeeld Yared wordt ingemaakt door Hardtrance. Al zal hij dus niet zijn basiself opstellen.

Ik doe dat zelf ook niet en ik denk dat je gewoon niet echt slim bezig bent als je dat wel doet. (i.v.m. blessure's en je kan je andere spelers niet trainen).

Dus mijn advies schaf die regel gewoon af...

Verder ben ik heel tevreden met de organisatie tot nu toe. Dev mijn comlimenten (ook Yared keep up the good work)
Snap ik en daar word ook heus wel rekening mee gehouden.. Het is maar om tegen te gaan dat echt een superteam opgesteld wordt, verder zal er niet echt veel op gelet worden.. Laat de regel wel staan dus maar je hoeft je er niet echt zorgen over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 15:44:
[...]
offtopic:
Adviezen van ThaNobius altijd opvolgen _/-\o_
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

devv05 schreef op 21 January 2003 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel dat cupwedstrijden op woensdag zijn en het is nu dinsdag ;)
In sommige landen zijn de cupwedstrijden / friendlies op dinsdag.

Ik speel vanavond tegen een Duits team (uit), dus op dinsdag.

Jedi-Ritter - Virtual Winners

Datum: 2003-01-21 18.00
MatchID: 4947615
Stadion: Jedi-Ritter Arena

De wedstrijd moet nog gespeeld worden

[ Voor 18% gewijzigd door Ruudboy op 21-01-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje aan 00onme, ik zag dat jij 6e divisie speelde en wel een vrij groot stadion hebt. Is jouw stadion nou ook helemaal gevuld en hoeveel verdien je er nou mee aan een vol stadion?
Oftwel maak je flink winst?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 16:00 . Reden: spelfouten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:58:
Ik had een vraagje aan 00onme, ik zag dat jij 6e divisie speelde en wel een vrij groot stadion hebt. Is jouw stadion nou ook helemaal gevuld en hoeveel verdien je er nou mee aan een vol stadion?
Oftwel maak je flink winst?
Tja, beetje vaag verhaal nu : Toen ik net begon wou ik die 300k in spelers pompen, maar ik kon maar 2 ofzo halen, steeds irritant overboden door andere mensen, dus het resterende geld gebruikt voor stadion. 7000 --> 10000 . Meteen eerste wedstijd thuis en de boel was al uitverkocht. Daarna ff gekeken hoeveel ik voor mijn sterspeler kon krijgen, was al blij met 150k, maar werd uiteindelijk 316, wat vervangers gehaald voor 100k en 207k in stadion gepompt, kon nergens anders kwijt :D Deze zondag zullen we zien of ie gevuld is, ik verwacht dat er tussen de 12k en 15k mensen zullen komen onder normale weersomstandigheden, berekend via die 20x - 25x regel. Die 18k is dus alvast voor de toekomst.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
GoT Cup
Dus ik kan geen nieuwe oefenwedstrijden meer aannemen ;(
naja, dan maar wat Tweakertjes afschieten >:)

Stadions
Bij mooi weer kan er maximaal 15x het aantal bezoekers komen dat je supporters hebt.
600 supporters betekent maximaal 9.000 bezoekers.

Ik heb de fout gemaakt een stadion te bouwen van 15.000 maar had beter even kunnen wachten want hiervoor heb ik 1.000 fans nodig en dat is met 20 nieuwe fans per week pas over 20 weken (of korter als je hoger komt).

brinkster
Wat kost een simpele betrouwbare account?
Kijk even op servernation.nl of je daar vind wat je zoekt, dan kan ik goedkoop een account regelen. Desnoods neem ik er een domeinaampje, schiet ik wel voor totdat meer mensen zich geroepen voelen :D

Ik zie trouwens ook geen prikbord, maar ik wil wel even hardop zeggen dat ik het echt heel tof vind dat je er zo mee bezig bent! Chapeau! :)

GoT Cup Prijzengeld
Hangen we er nog een prijsje aan? Misschien is het mogelijk via een GM geld over te maken van alle deelnemers naar de winnaar, gewoon 10.000 euro ofzo niet te veel. Moet leuk blijven. Zal het even aan Arco Vermaat vragen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Prijzengeld zou heel cool zijn.. Misschien leuk voor nr 1 en 2 ofzo.. en natuurlijk roem tot de volgende cup :)

Als jij je geroepen voelt een beter account te regelen, graag :) maar ik heb geen zin (en geld) om ervoor te betalen.. zal overigens niet zo duur zijn, denk dat je voor 10 euro p/m al iets aardigs hebt.

Snap niet dat je geen prikbord ziet, werkt nu dacht ik bij iedereen inmiddels? via de .tk schijnt een en ander niet te werken dus liever die dan niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:07
yared schreef op 21 January 2003 @ 16:45:
...
Stadions
Bij mooi weer kan er maximaal 15x het aantal bezoekers komen dat je supporters hebt.
600 supporters betekent maximaal 9.000 bezoekers.

Ik heb de fout gemaakt een stadion te bouwen van 15.000 maar had beter even kunnen wachten want hiervoor heb ik 1.000 fans nodig en dat is met 20 nieuwe fans per week pas over 20 weken (of korter als je hoger komt).
Bullshit, ik had vorige week bewolkt weer en 17,5x mijn supporters aantal. Dus je moet op meer dan 15x rekenen bij een beetje fatsoenlijk weer..
GoT Cup Prijzengeld
Hangen we er nog een prijsje aan? Misschien is het mogelijk via een GM geld over te maken van alle deelnemers naar de winnaar, gewoon 10.000 euro ofzo niet te veel. Moet leuk blijven. Zal het even aan Arco Vermaat vragen.
Of bij de winnaar wordt voor 10.000 een onfatsoenlijke speler gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 21 January 2003 @ 16:45:

GoT Cup Prijzengeld
Naah, en het ging niet om het winnen! Dan moet er ook geen prijs aan hangen, gewoon de eer is genoeg, vind ik hoor!

* Ronald Koeman vreest dat een IV diviesieclub of hoger wel zal winnen en dus alleen maar rijker zal worden ten koste van de armere(VI) clubs(VVD beleid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Aristos schreef op 21 januari 2003 @ 16:59:
[...]

Of bij de winnaar wordt voor 10.000 een onfatsoenlijke speler gekocht....
ahja, door jou? :D
G0009 schreef op 21 January 2003 @ 17:04:
[...]

Naah, en het ging niet om het winnen! Dan moet er ook geen prijs aan hangen, gewoon de eer is genoeg, vind ik hoor!

* .GoO vreest dat een IV diviesieclub of hoger wel zal winnen en dus alleen maar rijker zal worden ten koste van de armere(VI) clubs(VVD beleid :P)
Maar het mag best motiverend zijn om je best te doen ;) (ja ik stem vvd :P) en het gaat niet ten koste..

[ Voor 57% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

We moeten inderdaad geld inleggen naar Draagkracht :P

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 21 January 2003 @ 17:05:
[...]
Maar het mag best motiverend zijn om je best te doen ;) (ja ik stem vvd :P) en het gaat niet ten koste..
Ik vrees dat bepaalde teams zonder hun best te doen ook makkelijk winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Preddie schreef op 21 januari 2003 @ 17:14:
We moeten inderdaad geld inleggen naar Draagkracht :P
Teams die rood staan krijgen geld toe!!! :*) _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Gathering of Tweakers Federatie
Elke Tweaker die meedoet en in de federatie zit kan na zijn eerste GoT Cup wedstrijd opnieuwe solliciteren en wordt automatisch een Tweakeroid lid.
Bullshit, ik had vorige week bewolkt weer en 17,5x mijn supporters aantal. Dus je moet op meer dan 15x rekenen bij een beetje fatsoenlijk weer..
Helaas je zit ernaast of kan niet tellen :P 15x is het maximale aantal genoemd op de diverse sites en fora.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
als mn site af en toe een database error geeft:

dat is geen error van de site maar van brinkster die ff loopt te kloten.. meestal na een paar minuten verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 21 januari 2003 @ 17:20:

Helaas je zit ernaast of kan niet tellen :P 15x is het maximale aantal genoemd op de diverse sites en fora.
Ik zou toch zweren dat 25x (ongeveer) het maximum was. Ik heb begin dit seizoen nog een keer m'n stadion bijna helemaal vol(14915 toeschouwers, tegen een II divisie club) gehad in een bekerwedstrijd. Volgens jouw 15x had ik toen 994,333 supporters moeten hebben, en ik ben dit seizoen begonnen met spelen!

Hier het linkje, kun je wel zien als je ingelogged bent toch?:
http://195.149.190.140/Co...tails.asp?matchID=4866379

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-01-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ook op HattriX staat dat 25(ongeveer) het maximum is trouwens:
http://www.databased.at/hattrick/pages_nl/h_stadion_nl.asp

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-01-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas je zit ernaast of kan niet tellen 15x is het maximale aantal genoemd op de diverse sites en fora.
Veel meer iig, dat weet ik wel. en 25 is ook meestal niet maximum. Is ongeveer een gemiddelde. Weersinvloeden en hoe sterk je tegenstander is + je positie op de lijst en die van je tegenstander tellen ook mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ben niet zo voor prijzengeld.

De teams met veel geld winnen namelijk en om dan die teams nog meer geld te geven....
Vind ik beetje onnodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss beetje offtopic maar ik vraag het toch maar ff :p :

Devv05: Je hebt die site gemaakt met asp. Welke programma's heb je daarvoor geinstalled? Heb je Mysql en Apache enzo of niet?
En waarom eigenlijk asp boven php?

Asp is meestal veel duurder enzo (bovendien ook nog es van Microsoft!)

En hoe regel je zo'n account bij brinkster??
Is dat gratis??

Soz voor offtopic geblaat ;)

/me verheugt zich al op GoT-competitie! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 20:27:
Hmm, ben niet zo voor prijzengeld.

De teams met veel geld winnen namelijk en om dan die teams nog meer geld te geven....
Vind ik beetje onnodig :)
Zie je wel, 'k ben niet de enige :)

offtopic:
Pizza_Shooter gaat morgen vast ook links stemmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb helemaal niks voor ASP geinstalled.. Ik schrijf in notepad en upload ze vervolgens naar brinkster om ze daar vanaf te testen...

ASP boven PHP omdat ik ASP een lekkerdere taal vind, duurder is het niet want het kost me dus niks.. Brinkster is helemaal gratis, je krijgt dan 20 mb ofzo en webbased file uploading..

Als je FTP wil gaan gebruiken, stabielere hosting wilt, meer space, asp componenten etc. kun je je free account eventueel opwaarderen naar een ander soort account (dat dus wel geld kost)

Account regel je gewoon door je aan te melden via http://www.brinkster.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 20:36:
[...]

offtopic:
Pizza_Shooter gaat morgen vast ook links stemmen :p
Oh sorry had ik nog niet gezegd dat de GoT-cup alleen voor VVD-stemmers is? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 January 2003 @ 20:37:
Ik heb helemaal niks voor ASP geinstalled.. Ik schrijf in notepad en upload ze vervolgens naar brinkster om ze daar vanaf te testen...

ASP boven PHP omdat ik ASP een lekkerdere taal vind, duurder is het niet want het kost me dus niks.. Brinkster is helemaal gratis, je krijgt dan 20 mb ofzo en webbased file uploading..

Als je FTP wil gaan gebruiken, stabielere hosting wilt, meer space, asp componenten etc. kun je je free account eventueel opwaarderen naar een ander soort account (dat dus wel geld kost)

Account regel je gewoon door je aan te melden via http://www.brinkster.com
Kan ik ook php'en bij brinkster?
Zonee, is asp heel anders/moeilijker?

Ontopic:

Is het slim VIP boxen te bouwen (krijg ik daar veel geld van ofzo)?
Moet ik specialisten huren (is dat verstandig?) :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:00:
[...]

Kan ik ook php'en bij brinkster?

Ontopic:

Is het slim VIP boxen te bouwen (krijg ik daar veel geld van ofzo)?
Moet ik specialisten huren (is dat verstandig?) :?
Geen id of dat kan, maar brinkster is vooral ASP..

VIP boxen zorgen voor extra kaartverkoop, maar ik zou niet te snel vanalles gaan bouwen.. Specialisten hebben allemaal hun eigen taak.. sommige zijn wel aan te raden, anderen wat minder... Lees de hattrick regels anders even door hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ASP
Ik kan een subdomain regelen met inlog en ASP op hattrick.nlforum.org of nlforum.org/hattrick, whatever iedereen makkelijker vind.

Zijn er nog speciale eisen/wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 20 MB xs4all webspace beschikbaar, ik weet niet of dat gaat passen? Maar ik wil dat wel beschikbaar stellen voor de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
gaat wel passen.. maar het belangrijkste is ASP ondersteuning en het liefst nog extra (mail) componenten..

kan ik nieuwsbrief enzo maken :)

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 21-01-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 januari 2003 @ 21:47:
gaat wel passen.. maar het belangrijkste is ASP ondersteuning en het liefst nog extra (mail) componenten..

kan ik nieuwsbrief enzo maken :)
Ohja naja volgens mij ondersteunt xs4all dat wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:53:
[...]

Ohja naja volgens mij ondersteunt xs4all dat wel toch?
Geen idee, maar ik wacht eerst even af of Yared wat heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared heeft zojuist zijn beste speler, Gabriël van der Burgt, te koop gezet voor een flink bedrag
naja, flink... ik heb eerst gekeken wat voor bedragen vergelijkbaar werden gevraagd en ben daar tussen gaan zitten. Als iemand hem koopt baal ik maar ben ik schuldenvrij en ga ik vanaf dat punt iets anders me financieen regelen.

Zit erover te denken ook me sterspits te koop te zetten voor bijna hetzelfde en voor die paar ton die je ervoor pakt te consolideren en investeren in jonge spelers en jeugteam...

Zoek alleen nog even de support, dus roep even boeh, bah, goe gedaan jochie, of go for it :)

/edit, te laat, heb het gedaan, als het goed is vang ik 5 ton ervoor... vrees dat mensen het wel gaan doen... oh oh, beetje spijt maar weet dat het het juiste is :9

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 21-01-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
wat voor speler is het en wat vraag je ervoor??

en het speelt lekkerder zonder schulden dus wel goede stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

* Ruudboy heeft net verloren in de cup (slechts 5-0 van een III divisie team dus valt nog mee)

Dus ik kan ook meedoen aan de cup (alleen kom helaas niet in de database momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruudboy schreef op 21 januari 2003 @ 22:24:
* Ruudboy heeft net verloren in de cup (slechts 5-0 van een III divisie team dus valt nog mee)

Dus ik kan ook meedoen aan de cup (alleen kom helaas niet in de database momenteel)
Klopt die licht weer eens plat :{ (klote brinkster)

Zal het zo wel weer doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je John Kerstgens eerder verkoopt dan van der Burgt. Ik moet nog zien of iemand er 250000 ervoor neer wil tellen, want passing als beste skill is niet best. Solid scoring bij Kerstgens is meer gewilder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 21 januari 2003 @ 22:17:

Zoek alleen nog even de support, dus roep even boeh, bah, goe gedaan jochie, of go for it :)
Ik hoop het voor je dat ze dan voor veel geld worden verkocht.. ik denk eigenlijk dat ze voor dat geld niet de deur uit gaan.. Maarja ik kan er ook naast zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
vd Burght vang je nooit 250.000 voor :) Passing goed is niet zoveel waard, en vleugelspel redelijk ook niet echt top.. Denk dat je er niet meer als 100.000 voor kan vragen.. Misschien dat niemand dat zelfs biedt..

Kerstgens raak je misschien nog wel kwijt, maar ook daar zet je wel erg hoog in.. 250.000 voor een speler die alleen goed kan scoren en ook al redelijk op leeftijd is is wel erg veel.. Dus ik denk dat je ze allebei nog wel ff in je team houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
wat voor speler is het en wat vraag je ervoor??

en het speelt lekkerder zonder schulden dus wel goede stap

John Kerstgens (7347827)
25 jaar, matig vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 112 000 Euro
Loon: 1 080 Euro/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: 1

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carriere: 6
Cariere Hattricks: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Gabriël van der Burgt (7347820)
24 jaar, matig vorm, gezond

Een populair persoon, die kalm is en rechtvaardig.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 139 000 Euro
Loon: 1 140 Euro/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carriere: 1
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0

Allebei specialiteiten, allebei niet nooit geblesseerd.

RtcW; ik 'vrees' dat ik ze allebei kwijt ben, wellicht de een voor vraagprijs en de tweede een stukje hoger. :X

Enigzins vind ik het erg, anderszijds heb ik zoiets van dan ben ik schuldenvrij, heb een paar centen te makken, kan 20K in me jeugdteam duwen, de specialisten aannemen en een paar veelbelovende U20 spelers inkopen.

Trouwens met de verkoop van deze twee gaat me squad in HAM naar een gemiddelde leeftijd van 20.13, en me opgestelde 11 zelfs naar 19.18 (U20!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard Prashker
23 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

vastgestelde waarde: 155 000 Euro
Loon: 900 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carriere: 4
Cariere Hattricks: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3

Wat zouden jullie hier maximaal op bieden? Of wat denken jullie dat ik hiermee kan vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrees maar niet :) Kans zit er dik in dat je ze niet kwijtraakt, of het moet Kerstgens zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ThaNobius, met het risico hierover een discussie uit te lokken ivm mijn eigen playerad lookalike (zie argumentatie onderaan deze post), is het wellicht verstandiger om dit soort player ads achterwege te laten.

Anders krijg je van iederen dit soort verzoeken en word het zo'n 'wat moet er nog in dit system' of 'wat kan ik hiervoor nog vangen' topic.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je spelers en de prijs die ervoor vraagt

Steun zoeken bij de community, advies vragen, onderbouwde argumenten, etc.... is veel intressanter en leuker omdat je daarmee het community gevoel verhoogd.

Dus kleed je verzoek iets anders in, geef me mensen een betere reden om te reageren.
Waarom wil je deze spelers kwijt, wat is de gedachte erachter, wat wil je ervoor in de plaats nemen zodat wij je van advies kunnen dienen of het wel/niet verstandig is.

Argumentatie tov mij eigen playerad lookalike; positief
Op verzoek geplaatst en beargumenteerd waarom ik het doe (nieuwe start van me economie), wat ik ermee wil bereiken (U20 en schuldenvrij).

Argumentatie tov mijn eigen playerad lookalike; negatief
Guilty! want ik vind mijn eigen ook bagger, had ook intressanter gemaakt kunnen worden.

Maar agh, al doende leert men :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 22:49:
Richard Prashker

Wat zouden jullie hier maximaal op bieden? Of wat denken jullie dat ik hiermee kan vangen?
200000 als beginbedrag. Mogelijk vang je er zelf meer voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:00:
[...]

Zou ik er nooit voor geven (als ik sowieso het geld had)

Denk dat de waarde wel aardig goed zit dit keer, rond de 150.000..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:00:
[...]

Das volgens mij echt veels te hoog...ik zie zulke spelers weleens voorbij komen voor rond de ton...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruudboy schreef op 21 januari 2003 @ 22:24:

Hij doet het weer dus je kan je nu inschrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet kijken wat ie op dit moment waard is, maar wat ie waard zou kunnen zijn! Hij is in redelijke vorm en een matige conditie. Als je dat iets omhoogkrikt, zit ie al op de 2 ton. Verder heeft ie goed playmaking (erg gewild, omdat bijna iedereen 3-5-2 speelt)... dat is best goed voor iemand in de (6e?) klasse. Passable scoring (pikt zo nu en dan doelpuntje mee als ie op middenveld staat) en inadequate defending. In nood zou je hem zelfs in de verdediging kunnen zetten. Zonde als je hem onder zijn waarde op de transferlijst zet.

In het geval van Yared .. ook matige vorm + zwakke conditie, dus ze zouden meer waard kunnen zijn, maar in het geval van der Burgt heb je daar niet zoveel aan (als dat verbeterd zou worden). Zoals ik al zei, zou Kerstgens weleens verkocht kunnen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Denk dat ze van Yared allebei niet verkocht worden, maar goed ik kan het mis hebben..

Zeker een leuke speler voor VI, zou 'm graag willen hebben maar spelers in VI hebben bijna allemaal het geld er niet voor.. Jij geeft zomaar ff een paar ton uit voor een speler, wij moeten er een heel team voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zit te bieden op een zelfde soort speler als ik aanbied, alleen deadline nog 10 min te gaan en allemaal 17-19 jaar, komt r een zweed die boem 2.5 ton bied op alle biedingen die ik aan het volgen ben en die dichtbij de deadline staan.

tis wel handig als je een paar miljoen hebt staan...

deadline voor mijn beide spelers is vrijdagavond, dus nog 1 trainingsronde gaan ze mee.
aangezien ik voor de derde week playmaking train heb je kans dat het net dat ene zetje was wat ze nodig hadden .... let's hope so :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
je houdt ze vast nog wel langer, en ze krijgen heus niet een niveau hoger na 3 weken, daar doe je geloof ik een heel seizoen ofzo over.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je direct een 17 jarig talentje gaat trainen is ie eind 18e levensjaar 4 stapjes hoger geworden (zelfde skill uiteraard). Wel non-stop trainen dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als je direct een 17 jarig talentje gaat trainen is ie eind 18e levensjaar 4 stapjes hoger geworden (zelfde skill uiteraard). Wel non-stop trainen dus.
Das dus 4 weken per nivo, dus de kans is erg klein dat een 24-25 jarige met drie weken net op het randje zat...

we merken het wel

verkocht is goed, houden is ook goed :P

* yared bekijkt alles positief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

yared schreef op 21 January 2003 @ 23:37:
[...]
Das dus 4 weken per nivo, dus de kans is erg klein dat een 24-25 jarige met drie weken net op het randje zat...

we merken het wel

verkocht is goed, houden is ook goed :P

* yared bekijkt alles positief :D
idd...das een echte linkse denker...pvda morgen? :) En niet zoals devvos op vvd...Zalm is een }:O

btw NOFI :P

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 21-01-2003 23:44 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Net geregd voor het spel (volgens mail ong 4 dagen wachten op team :( ) Dus ook mijn team zul je binnenkort zien. user: bachusteam

Ja bachus was al bezet

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hehe geen politie(k)!

maar als die gasten een potje moesten voetballen, zat ik liever met Jan Marijnissen en Wouter Bos in een elftal dan met dat populistische zooitje van Herben en het foute antwoorden spel van de VVD/Zalm.
CDA mag scheidsrechter spelen want die kontdraait continue van de ene naar de andere dus is een ideale scheidsrechter zo zonder eigen mening :P

* yared heeft dus de keuze morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Net geregd voor het spel (volgens mail ong 4 dagen wachten op team ) Dus ook mijn team zul je binnenkort zien. user: bachusteam

Ja bachus was al bezet
Welkom Welkom!
Ga maar vast sparen want die 20 euro ga je heel gauw uitgeven :P

Die 4 dagen kunnen ook om zijn in 2 of 3.
Me vriendin moest ook 4 dagen wachten en HT mailt me vervolgens doodleuk twee dagen later...

/note; voor de kenners van deel 1 van dit topic; ze heeft ook eindelijk een miskoop gedaan.. heb een avond dubbelgelegen... wat blijkt.. ze zet hem te koop voor 1.5 keer de waarde en hij word nog verkocht ook |:( 8)7

If you can't beat them, join them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 weken per stapje? Een seizoen duurt 14 weken. Keer 2 is dat 28 weken. Gedeeld door 4 is dus 7 weken per stap. Klopt ook wel.

Edit: voor elk jaar ouder duurt het een week langer om hem te trainen. Daarom zal het ook moeilijk zijn om jouw spelers te kunnen slijten, aangezien ze nog nauwelijks trainbaar meer zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
yared schreef op 22 January 2003 @ 00:02:
[...]

Welkom Welkom!
Ga maar vast sparen want die 20 euro ga je heel gauw uitgeven :P
Welke 20 euro? :?

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij bedoelt 20 euro waarvoor je (vrijwillig) supporter kunt worden..

Maar als je op tijd bent kun je je nog net inschrijven voor de GoT-cup (deadline Zondag 22.00), als je dat wilt natuurlijk..

Verder site update!!

Het is nu mogelijk je eigen profielgegevens te veranderen (alleen wanneer ingelogd natuurlijk)

Dus iedereen met verkeerde gegevens (ook de league, en het leaguenummer) kunnen vanaf nu de gegevens wijzigen...

Hou me op de hoogte van eventuele bugs of andere opmerkingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
devv05 schreef op 22 January 2003 @ 00:10:
[...]

Hij bedoelt 20 euro waarvoor je (vrijwillig) supporter kunt worden..

Maar als je op tijd bent kun je je nog net inschrijven voor de GoT-cup (deadline Zondag 22.00), als je dat wilt natuurlijk..
Eerst maar even kijken of ik het wat vind (lees: of ik er enigzins goed in ben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Even een kleine opmerking die ik zeker later nog in de beginpost zet:

ELKE VRAAG OVER HOE JE KUNT CHEATEN WORD AFGESTRAFT OP ELKE MOGELIJKE MANIER

ook als je ze me via mail vraagt, dom dom...

Ik ben niet voor niets lid van Hattricks Verslaafden Nederland en junkie v/h jaar.
De HVN zijn de meest actieve cheathunters die er zijn... dus voor diegene die zo stom was me te benaderen zal ik voor 1x doen of het gewoon onnadekend en dom was, maar vraag me zoiets NOOIT meer. :(

De reden dat ik heb betaald voor dit spel omdat het het waard is, los daarvan is zo'n vraag op het forum niet eens toegestaan dus ergens had je nog wel nagedacht.

Ik hoop dat iedereen er zo over denkt

Doe lekker mee, speel de GoT Cup, word supporter en geniet ervan, want een spel als dit vind je niet veel meer nog gratis en een betaalde versie voor 20 euro per jaar is al helemaal een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Een seizoen duurt 14 weken. Keer 2 is dat 28 weken.
Dacht toch echt 16 weken per seizoen RtcW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:14:
...
Passable scoring (pikt zo nu en dan doelpuntje mee als ie op middenveld staat) en ...
Een middenvelder heeft nix aan scoring, voor aanvallende middenvelders telt voornamelijk de passing(ja positiespel is hoofdeigenschap natuurlijk, maar daarna passing.)

Eens wat beter rondneuzen op het forum van hattrick hoor, als je in de IV zit en dát nu nog niet weet.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
yared schreef op 22 January 2003 @ 00:22:
Even een kleine opmerking die ik zeker later nog in de beginpost zet:

ELKE VRAAG OVER HOE JE KUNT CHEATEN WORD AFGESTRAFT OP ELKE MOGELIJKE MANIER
blah ik hoop dus wel dat cheaten daar verdomd moeilijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 00:05:
4 weken per stapje? Een seizoen duurt 14 weken. ....
Zoals Yared ook al zei...Incl. "zomerstop" duurt 't seizoen 16 weken B)

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-01-2003 00:37 . Reden: Yared was me voor :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 22 January 2003 @ 00:32:
[...]

Een middenvelder heeft nix aan scoring, voor aanvallende middenvelders telt voornamelijk de passing(ja positiespel is hoofdeigenschap natuurlijk, maar daarna passing.)

Eens wat beter rondneuzen op het forum van hattrick hoor, als je in de IV zit en dát nu nog niet weet.... ;)
Of ze niks hebben aan scoring? Tuurlijk wel, of dacht jij dat middenvelders helemaal niet konden scoren ofzo. Tuurlijk is playmaking en daarna passing het belangrijkste voor een middenvelder. Deze gast heb ik innermidfield offensive staan:

Oleg Robakowski (5307261)
19 years, passable form, healthy

A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Sverige
Assessed value: 605 000 Euro
Wage: 3 768 Euro/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: poor
Winger: weak Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: passable

Career Goals: 13
Career Hattricks: 2
League goals this season: 2
Cup goals this season: 5

Zie de passing! En goals dit seizoen. Das bijna 1 op 1 (hij heeft minstens helft van al mijn wedstrijden niet meegedaan). Zo nu jij weer B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 22 January 2003 @ 00:35:
[...]

Zoals Yared ook al zei...Incl. "zomerstop" duurt 't seizoen 16 weken B)
Jep je hebt gelijk. Foutje }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:28

FreakNL

Well do ya punk?

Er wordt gezeg dat middenvelders nix aan scoring hebben. Toch scoort mijn ene inner midfielder (die scoring beter heeft) meer dan de andere ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik inlog op hattrick.org en dan onder mijn team op spelers klik, krijg ik de hele waslijst met spelers.

Maar hoe kan ik nou zien wat ze zijn (middenvelder, aanvaller enzo.)??
Kan ik ook iedereen zomaar op een bepaalde plek neerzetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Maar hoe kan ik nou zien wat ze zijn (middenvelder, aanvaller enzo.)??
Kan ik ook iedereen zomaar op een bepaalde plek neerzetten of niet?
even de beginpost doornemen en de linkjes, download daarna HAM en bekijk dat ook even rustig...

* yared denkt; was het echt pas 6 uurtjes geleden dat ik zei dat ik naar bed ging? het lijkt veeel langer.... NOT! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 00:40:
[...]

Of ze niks hebben aan scoring? Tuurlijk wel, of dacht jij dat middenvelders helemaal niet konden scoren ofzo.
Net alsof alleen spelers met hoge scoring-stats kunnen scoren 8)7 .
Het al dan niet scoren van spelers is alleen afhankelijk van de eigenschap scoring als het om spitsen gaat....
Tuurlijk is playmaking en daarna passing het belangrijkste voor een middenvelder. Deze gast heb ik innermidfield offensive staan:

Oleg Robakowski (5307261)
19 years, passable form, healthy

A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Sverige
Assessed value: 605 000 Euro
Wage: 3 768 Euro/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: excellent Passing: poor
Winger: weak Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: passable

Career Goals: 13
Career Hattricks: 2
League goals this season: 2
Cup goals this season: 5

Zie de passing! En goals dit seizoen. Das bijna 1 op 1 (hij heeft minstens helft van al mijn wedstrijden niet meegedaan). Zo nu jij weer B)
Sja dat ene voorbeeld is nog geen bewijs natuurlijk....
Ik heb een "gewone" middenvelder(dwz ik gebruik hem niet offensive/defensive) die er dit seizoen al 11 heeft inliggen. Solid playmaking, en maar poor scoring en poor passing.

Kijk maar eens bij ABC of tactics, of op de fora, scoring heeft nix te maken met het al dan niet scoren van (aanvallende) middenvelders.

Leermoment: Scoring is alleen een eigenschap voor spitsen B)

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-01-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 22 januari 2003 @ 08:41:
[...]
even de beginpost doornemen en de linkjes, download daarna HAM en bekijk dat ook even rustig...

* yared denkt; was het echt pas 6 uurtjes geleden dat ik zei dat ik naar bed ging? het lijkt veeel langer.... NOT! :O
Ik heb het niet zo op HAM.. Vind het veel leuker om het zelf te doen, gebruik het ook niet...

Verdedigers: belangrijk conditie, verdedigen (en vleugelspel voor backs)
Middenvelders: belangrijk positiespel, conditie, passen, verdedigen
Vleugelspelers: belangrijk positiespel, conditie, passen, verdedigen, vleugelspel
Aanvallers: belangrijk conditie, scoren, passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik denk dat het voor beginners sowieso wel lekker is om HAM te gebruiken, je hebt dan tenminste een indicatie waar jouw spelers goed in zijn. Naarmate je meer verstand van het spelletje krijgt kun je HAM nog aanpassen aan jouw eisen via de instellingen, en uiteindelijk zul je ook wel zonder kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb het nog nooit gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ham is wel handig hoor, makkelijker om te zien wat er nou precies veranderd is na de trainingsupdate, voor de rest gebruik ik hem ook niet voor die spelersrating, dat kan ik zelf ook wel.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HAM is erg handig voor de beginners, zou ik zeker gebruiken.
Gebruik het nu nog steeds, niet om me team op te stellen maar gewoon omdat het lekker overzichtelijk is en veel stats geeft. ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.