ik wil ook supporter worden, wie wilde mij nou supporter maken???? (Iemand met creditcard bood me dat aan)
Yared misschien, of stuur anders een berichtje naar Raateland.. geef m een screenshot van de overschrijving en je bent vandaag nog supporter...Ruudboy schreef op 03 February 2003 @ 10:58:
ik wil ook supporter worden, wie wilde mij nou supporter maken???? (Iemand met creditcard bood me dat aan)
Nieuwe statistieken van deze week:
Competitie goals van het seizoen - Division VI
1. Arjan Vente NAC Overijssel 21
2. Jason Urbanik Diablo Raiders 18
3. Bill Smallwood AFC 1337 18
4. Anders Agger Badabing 18
5. Rutger Kamphuis vvo 18
6. Kees Mobers NAC Limburg 18
7. Anton Ramakers GSVV the Knicker 17
8. Daan van Acker De Mannen Van Hi 16
9. Luuk Derksen the 13ths 16
10. Edward Melman SC Onyx 16
11. Jeroen Janssen Pangaea Tectonic 15
12. Ye Hok-Fung FC Grun 15
13. Max Boroffka NAC Overijssel 15
14. Ben Pasma Sparta I 15
15. Joey van Beusichem AZ Forever 15
Competitie goals van het seizoen - Nederland
1. Arjan Vente NAC Overijssel 21
2. Billy Czekalski Nobbe United 19
3. Bert Bouma 't Makkie 19
4. Johannes Grøva DOPE! 18
5. Marc van Gerven FC Freekie 18
6. Jochem van Swaaij FC Ulestraten 18
7. Kees Mobers NAC Limburg 18
8. Rutger Kamphuis vvo 18
9. Anders Agger Badabing 18
10. Bill Smallwood AFC 1337 18
11. Jason Urbanik Diablo Raiders 18
12. Roelof van Gaal Fc texel 17
13. Steven Dop DOPE! 17
14. Sven Holsbrink de jagertjes 17
15. Ralph Nomden FC Bal op t' dak 17
alleen negatieve spelers botsen, niet zozeer met mekaar maar wel met de overige spelers als ze een meer dan matige leiderskwaliteiten hebben.Dit botst toch niet nu, omdat ze allebij positieve eigenschappen hebben?
* yared biedt zijn creditcard aan onder de voorwaarden die devv05 al zo mooi aangaf
ya@redderay.tk
stuur me ajb wel even alle info over je team en dergelijke, anders moet ik zo zoeke
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
hoe bedoel je met bied creditcard aan?yared schreef op 03 February 2003 @ 11:22:
[...]
* yared biedt zijn creditcard aan onder de voorwaarden die devv05 al zo mooi aangaf
ya@redderay.tk
stuur me ajb wel even alle info over je team en dergelijke, anders moet ik zo zoeke
bedoel je dat jij betaalt voor miij als supporter
en waar kan ik de voorwaarden vinden van devv05?
sorry voor de n00b vragen maja dat ben ik ook nog met dit spel en om nu 2 lange topics door te lezen......(is iets teveel van het goede)
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Verdorie ik heb niet eens geld binnen gekregen van de kaart verkoop. Na een uit wedstrijd.
En ik sta momenteel 70 000 in het rood. Misschien wat waardeloze spelers verpatsen.
En ik sta momenteel 70 000 in het rood. Misschien wat waardeloze spelers verpatsen.
Ik betaal hem via bank, hij betaalt hattrick via creditcard.yonexfreak schreef op 03 February 2003 @ 11:34:
[...]
hoe bedoel je met bied creditcard aan?
bedoel je dat jij betaalt voor miij als supporter
en waar kan ik de voorwaarden vinden van devv05?
sorry voor de n00b vragen maja dat ben ik ook nog met dit spel en om nu 2 lange topics door te lezen......(is iets teveel van het goede)
Niet zo gek, competitie uitwedstrijden krijg je geen geld voor..Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 11:37:
Verdorie ik heb niet eens geld binnen gekregen van de kaart verkoop. Na een uit wedstrijd.
Verwijderd
devv05 schreef op 03 February 2003 @ 11:43:
[...]
Niet zo gek, competitie uitwedstrijden krijg je geen geld voor..
Ik heb al een speler op de transfer lijst staan.
Gefeli met je zwaarbevochten overwinningTsjipmanz schreef op 03 februari 2003 @ 10:17:
Zo blijf ik op koers voor rechtstreekse promotie, en derhalve wat geldbonussen om uit de zorgen te komen
Bovendien is mijn andere concurrent Abelteam, duidelijk aan het cheaten dus die zal binnenkort zn team ook wel kwijtraken. Iemand een idee hoelang t duurt voordat cheaters aangepakt worden nadat je t meldt?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Competitiewedstrijden die je uit speelt that isNiet zo gek, competitie uitwedstrijden krijg je geen geld voor..
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:53 ]
Staat er toch ook?Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 12:53:
[...]
Competitiewedstrijden die je uit speelt that is
Sorry voor het onduidelijke;
Ik bied me creditcard aan om te betalen als je me stuurt;
- HT naam + team ID
- Jouw echte voor- en achternaam
- Een screenshot van het overmaken van het geld naar me rekening (lees onder)
Je krijgt me rekeningnummer zodra ik een mailtje van je krijg op CORRECTIE >>>y@redderay.tk
Ik maak het dan zsm in orde voor je.
- HT naam + team ID
Je krijgt me rekeningnummer zodra ik een mailtje van je krijg op CORRECTIE >>>y@redderay.tk
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 03-02-2003 18:51 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Yared, zou je dan niet je goede emailadres noteren. Want ik krijg een mail fout.
Verwijderd
Mijn handeltje loopt lekker 
Transfer geschiedenis:
Total Gekochte spelers 1 791 000 Euro
Totaal Verkochte Spelers 2 619 903 Euro
Verschil 828 903 Euro
En tja de competitie ook
Divisies:V.186 (8303)
Land: Nederland
Level: 5 van de 6
1. Nobbe United 8 50 - 5 24
2. nicolai united 8 30 - 13 18
3. beone 8 14 - 18 13
4. midgetgolffreak 8 16 - 26 12
5. Team Rataplan 8 16 - 20 10
6. Hoek B 8 11 - 23 7
7. La fuerza del Dios 8 9 - 28 5
8. Super ELF 8 15 - 28 4
Transfer geschiedenis:
Total Gekochte spelers 1 791 000 Euro
Totaal Verkochte Spelers 2 619 903 Euro
Verschil 828 903 Euro
En tja de competitie ook
Divisies:V.186 (8303)
Level: 5 van de 6
1. Nobbe United 8 50 - 5 24
2. nicolai united 8 30 - 13 18
3. beone 8 14 - 18 13
4. midgetgolffreak 8 16 - 26 12
5. Team Rataplan 8 16 - 20 10
6. Hoek B 8 11 - 23 7
7. La fuerza del Dios 8 9 - 28 5
8. Super ELF 8 15 - 28 4
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 17:32 ]
Ik had je mail gestuurd, maar nog geen reaktie??yared schreef op 03 February 2003 @ 14:06:
Sorry voor het onduidelijke;
- HT naam + team ID
Je krijgt me rekeningnummer zodra ik een mailtje van je krijg op ya@redderay.tk
creditcard voorschieten
mailadres aangepast zie: yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)"
mailadres aangepast zie: yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)"
Mail verstuurd, o ja Yared, wil 1 jaar supporter
[ Voor 58% gewijzigd door hoedjevanpapier op 03-02-2003 21:37 ]
Verwijderd
Pff ik heb nog net een oefen wedstrijd kunnen regelen voor de competitie. Zo
kan ik zien of mijn nieuwe opstelling wel goed is.
kan ik zien of mijn nieuwe opstelling wel goed is.
Ik wil ook nog een oefenwedstrijd voor aankomende woensdag. Ik wil graag thuis spelen dus wie wil?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
sorry ik zit al volbachus schreef op 04 February 2003 @ 13:57:
Ik wil ook nog een oefenwedstrijd voor aankomende woensdag. Ik wil graag thuis spelen dus wie wil?
Meesten hier spelen woensdag al in de GOT cup...bachus schreef op 04 februari 2003 @ 13:57:
Verwijderd
Iedereen wil thuis spelen.bachus schreef op 04 February 2003 @ 13:57:
Als ik een oefenwedstrijd nodig heb dan ga ik naar het Nederland scherm, kies een regio, kies alle online gebruikers, open ze stuk voor stuk in een eigen Mozilla tab en daag dan iedereen uit die nog niet uitgedaagd is... boeit niet wie of wat, gewoon uitdagen.
* yared is weleens tot 20 uitdagingen gekomen voordat iemand die online was accepteerde
* yared is weleens tot 20 uitdagingen gekomen voordat iemand die online was accepteerde
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 04-02-2003 15:35 . Reden: typo ]
Verwijderd
lolz ik doe precies het zelfde. Meeste kans dat je een oefenwedstrijdyared schreef op 04 februari 2003 @ 15:35:
Als ik een oefenwedstrijd nodig heb dan ga ik naar het Nederland scherm, kies een regio, kies alle online gebruikers, open ze stuk voor stuk in een eigen Mozilla tab en daag dan iedereen uit die nog niet uitgedaagd is... boeit niet wie of wat, gewoon uitdagen.
kan spelen.
Verwijderd
mmm DEVV???
Ik heb m'n stadion wederom uitgebreidt.. kan je het aanpassen op je site?
Stadion: Nobbe's Achtertuin
Eigendom van: Nobbe United
Regio: Noord-Holland
Laatste verbouwing: 2003-02-03
Totale capaciteit: 19000
Staanplaatsen: 11875
Gewone zitplaatsen: 4750
Overdekte zitplaatsen: 1900
Zitplaatsen in de VIP boxen: 475
Uhm waarom pas je het zelf niet aan?Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 17:31:
mmm DEVV???
Aannames zijn fataal
Damn, ik heb voor mijn gevoel toch teveel spelers verkocht die redelijk passing hadden en daarom heb ik denk ik zo weinig kansen. Alleen is nu het aanbod van goede spelers met redelijk passing opeens zo schaars, maandje geleden zag ik er nog zat

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
In verband met m'n stadionuitbreiding ben ik nogal in de schulden terechtgekomen 
Noodgedwongen heb ik een paar spelers te koop gezet, geen top-class ofzo, maar wel VI divisie-waardig. Een redelijke scorer, een goede vleugelspeler en een redelijke verdediger.
En nou alstublieft niet beginnen te zeuren van "die zou bij mij niet eens op de bank zitten", take it or leave it: vind je 't wat bookmark 'm dan en bied erop, vind je 't niks doe dan gewoon niks. Simpel toch?
Mijn team heet Fiets 'em d'r in, team ID is 143034.
Noodgedwongen heb ik een paar spelers te koop gezet, geen top-class ofzo, maar wel VI divisie-waardig. Een redelijke scorer, een goede vleugelspeler en een redelijke verdediger.
En nou alstublieft niet beginnen te zeuren van "die zou bij mij niet eens op de bank zitten", take it or leave it: vind je 't wat bookmark 'm dan en bied erop, vind je 't niks doe dan gewoon niks. Simpel toch?
Zal even kijken 
Ik heb trouwens ook nog 2 keepers te koop staan.. (AFC 1337)
'k Moet er nog 1 hebben maar heb dus geen gelddevv05 schreef op 04 februari 2003 @ 20:54:
Zal even kijken
Ruilen voor Robin?
10.000 is best lage vraagprijs hoor.. Heb al vast openingsbod gezet voor je
[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 04-02-2003 21:12 ]
Danku, dankudevv05 schreef op 04 februari 2003 @ 21:08:
[...]
Ruilen voor Robin?
10.000 is best lage vraagprijs hoor.. Heb al vast openingsbod gezet voor je
Verwijderd
Verzoekje aan Yared
, maak jij weer de nieuwe startpost voor het Hattrick topic deel 3?
Deze begint al weer aardig groot te worden namelijk
Deze begint al weer aardig groot te worden namelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 21:37 ]
gewoon beginpost van dit topic + stand & uitslagen & wedstrijdschema got-cup + url dit topic?
Ik ben alweer overboden
Denk dat je makkelijk met 25.000 had kunnen beginnen
[ Voor 17% gewijzigd door .GoO op 04-02-2003 22:52 ]
Euh...Thije...je hebt top 1 van m'n spelers geboden! Is dat een liefdadigheidsactie ofzo, of had je geld over...of heb je medelijden met me?
Ik heb er 5 te koop staan.
En nog eens 5 andere spelers.
FC Dolf (68982)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Jammer dat die scorer en winger controversieel en nasty zijn...G0009 schreef op 04 februari 2003 @ 20:48:
In verband met m'n stadionuitbreiding ben ik nogal in de schulden terechtgekomen
Allemaal succes vanavond vast met de cup!! Uitslagen en definitieve stand en nieuw wedstrijdschema voor de volgende ronde zijn hier morgen in dit topic te vinden.. Zit vanavond namelijk in de ArenA 
De eerste 16 teams met de meeste punten gaan door, gevolgd op het aantal gescoorde goals, gevolgd door het doelsaldo.. Misschien kun je het zelf vast zo een beetje uitrekenen
De eerste 16 teams met de meeste punten gaan door, gevolgd op het aantal gescoorde goals, gevolgd door het doelsaldo.. Misschien kun je het zelf vast zo een beetje uitrekenen
Verwijderd
Ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb bijna een belangrijke wedstrijd. Alleen mijn vleugelspeler is geblesseerd. Alleen ik heb er net 1 op de transfer lijst gezet. Maar kan ik hem er daar ook vanaf halen? Want ik heb nu geen vleugelspeler meer.

Nope kan niet.. Maar als ie nog niet verkocht is (of er helemaal niet op geboden wordt) kan je m wel opstellen nog..Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 09:33:
Ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb bijna een belangrijke wedstrijd. Alleen mijn vleugelspeler is geblesseerd. Alleen ik heb er net 1 op de transfer lijst gezet. Maar kan ik hem er daar ook vanaf halen? Want ik heb nu geen vleugelspeler meer.
Desnoods kan je hem zelf kopen. Je betaald dan alleen 5% van de transferkosten.
Topic Deel III komt goed.
Devv05, ik denk niet dat ik meer van de GoT Cup opneem anders dan het feit dat ie bestaat.
Anders staat er straks achterhaalde info in de begintopic.
Andere ideeen zijn welkom!
Devv05, ik denk niet dat ik meer van de GoT Cup opneem anders dan het feit dat ie bestaat.
Anders staat er straks achterhaalde info in de begintopic.
Andere ideeen zijn welkom!
Euh, zit er nog iemand naar de GoT cup te kijken?
Ik sta met 1-0 voor in de knvb-beker
.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Ik zat vol spanning te kijken ja omdat ik vorige week 0-0 gelijk had gespeeld.
En nu:
De ruststand is 5 - 0. Dolf had het meeste balbezit, namelijk 70 procent.
Ik ben dus gelukkig
Gezocht!
Router
Hehe ja, 1x winnen is waarschijnlijk genoeg om door te gaan naar de volgende ronde. Ik sta nu nog 1-1, en vorige week 3-1 verloren, dus wordt nog spannend
Ik sta nu 1-0 voor (vorige week 2-1 gewonnen)
Maar sinds 20e minuut 1e helft niks meer gebeurd...
Edit: Shit te vroeg lopen klagen.. nu is het 1-1 ..
Edit 2: 1-2 ...
Edit 3: 2-2
Edit 4: 3-2 jajaja
Maar sinds 20e minuut 1e helft niks meer gebeurd...
Edit: Shit te vroeg lopen klagen.. nu is het 1-1 ..
Edit 2: 1-2 ...
Edit 3: 2-2
Edit 4: 3-2 jajaja
[ Voor 46% gewijzigd door Ruudboy op 05-02-2003 19:10 ]
Ik sta nu 2-3 voor, met mijn coach in de spits
En ff aan mijn 3-4-3 ervaring gewerkt
D3-Monk
LOL^^0nMe schreef op 05 februari 2003 @ 19:14:
Ik sta nu 2-3 voor, met mijn coach in de spitsEn ff aan mijn 3-4-3 ervaring gewerkt
3-1 gewonnen 
* Ronald Koeman is benieuwd wie er door zijn naar de volgende ronde
* Ronald Koeman is benieuwd wie er door zijn naar de volgende ronde
[ Voor 83% gewijzigd door Ronald Koeman op 05-02-2003 19:30 ]
3-0 gewonnen en Supernatural midfield (wel met Mots). Nou zal ik volgende ronde wel iemand van de eredivisie tegenkomen
.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Ligt het aan mij of is die site ultra traag ? En die "beginners tutorial" klopt ook voor geen hol. Ik kan namelijk nergens mijn "team"
Of is dat het land waarvoor je speelt? Dan nog, ik kan met geen mogelijkheid het submenu "Players vinden." Flink brak tot nu toe dus.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Eerder een beetje scheel denk ik, want die submenu "Players" zit dus bij het dikgedrukte woordje wat 1 regel onder mijn "hattrick" staat, is bij iedereen anders, daarom noemen ze het mijn "team".silentsnow schreef op 05 februari 2003 @ 19:43:
Ligt het aan mij of is die site ultra traag ? En die "beginners tutorial" klopt ook voor geen hol. Ik kan namelijk nergens mijn "team"Of is dat het land waarvoor je speelt? Dan nog, ik kan met geen mogelijkheid het submenu "Players vinden." Flink brak tot nu toe dus.
D3-Monk
Wanneer wordt de site weer eens geupdate?
Gezocht!
Router
Nee maar, silentsnow u ook betoverd door het HT virusLigt het aan mij of is die site ultra traag ? En die "beginners tutorial" klopt ook voor geen hol. Ik kan namelijk nergens mijn "team" Of is dat het land waarvoor je speelt? Dan nog, ik kan met geen mogelijkheid het submenu "Players vinden." Flink brak tot nu toe dus.
De site is op woensdagavond altijd traag ivm het massale bezoek van de Nederlanders, de op 1 na grootste HT groep ter wereld, die allemaal hun woensdagwedstrijd zitten te bekijken/refreshen elke xx second
Maar geef niet op, tis de moeite
* yared is bezig deel III te schrijven, suggesties zijn nog steeds welkom.
devv05 is niet online, dus het updaten van de GoT cup word vanavond.
* yared heeft zoals beloofd zichzelf minder laten afslachten dan vorige week

Wie kan er de oude gratis versie van HAM hosten?
Ik wil de voorgaande versie beschikbaar houden voor nieuwe spelers om uit te proberen.
* yared ziet voorlopig absoluut geen meerwaarde in de nieuwe shareware versie van HAM
Ik wil de voorgaande versie beschikbaar houden voor nieuwe spelers om uit te proberen.
* yared ziet voorlopig absoluut geen meerwaarde in de nieuwe shareware versie van HAM
Ik kan hem best hosten, maar ik heb alleen de file zelf niet meer. Dus als iemand hem aan mij kan toesturen, wil ik hem wel hosten.yared schreef op 05 februari 2003 @ 20:28:
Wie kan er de oude gratis versie van HAM hosten?
* grooviee17 ziet idd ook geen meerwaarde in de nieuwere versie van HAM
Vandaag met 6-2 gewonnen in de GOT-cup, was wel een lekkere wedstrijd. Even geprobeerd met 2-5-3, ging ook wel aardig. Zelfs een hattrick voor mijn linkervleugelverdediger
[ Voor 24% gewijzigd door grooviee17 op 05-02-2003 20:43 . Reden: even wedstrijdverslagje toegevoegd ]
HAM kost maar 7,50, is niet echt veel.. als ie hem maar werkend houdt ..
Kheb een redelijke middenvelder te koop staan, hoogste bod is tot nog toe 22.000
(Kaleel Madini (7787929)) Heb het geld te hard nodig
(Kaleel Madini (7787929)) Heb het geld te hard nodig
Er zit totaal, absoluut, voor nog geen centimeter meer meerwaarde in de shareware versie tov de gratis versie en dat laatste puntje over het werkend houden; als ie hem eerst bugfree heeft wil ik er bij een betere, volledigere versie nog wellicht eens over nadenkenHAM kost maar 7,50, is niet echt veel.. als ie hem maar werkend houdt ..
* yared denkt dat zijn een hoop mabey's
Me nieuwe teamlogo staat online!
commentaar en complimenten graag in HT mail of bij voorkeur gastenboek
Harlem Hattricks (69953)
* yared verwelkomt Visscher en wenst hem een goed financieel vooruitzicht
Wijs je het even aan^^0nMe schreef op 05 February 2003 @ 19:52:
[...]
Eerder een beetje scheel denk ik, want die submenu "Players" zit dus bij het dikgedrukte woordje wat 1 regel onder mijn "hattrick" staat, is bij iedereen anders, daarom noemen ze het mijn "team".

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Idd, deze keer is het maar 1-3 gewordenyared schreef op 05 February 2003 @ 20:24:
* yared heeft zoals beloofd zichzelf minder laten afslachten dan vorige week

Devv, wanneer maak je de nieuwe wedstrijdschema's bekend? Dan kan ik alvast dromen van een glorieuze GoT overwinning
Ah ic, je zit in het verkeerde land, eerst ff nederland selecteren, dan zie je het vanzelf wel denk ik.
D3-Monk
Silentsnow zit in de US OnmeAh ic, je zit in het verkeerde land, eerst ff nederland selecteren, dan zie je het vanzelf wel denk ik.
Silentsnow, de templates kunnen per land verschillen, maar wat jij zoekt is pas te zien als je je team krijgt
Bij My Hattrick staat hoeveel mensen er nog in de wachtrij voor je zitten
Verwijderd
Heel strak logo hooryared schreef op 05 februari 2003 @ 21:16:
[...]
Me nieuwe teamlogo staat online!
commentaar en complimenten graag in HT mail of bij voorkeur gastenboek
Harlem Hattricks (69953)
Verwijderd
Ik offer niet aan bachusbachus schreef op 04 februari 2003 @ 13:57:
Heb net weer oefenwedstrijd tegen Paniohitus verloren met 7 - 0. Nou ja iig beter dan de vorige keer (je moet het altijd optimistisch bekijken
Verwijderd
Zo ik heb het werkje van DEVV even over genomen
.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| 1. Paniohitus 2 2 0 0 6 16 - 0 2. Nobbe United 2 2 0 0 6 12 - 4 3. OO0nMes Dreamteam 2 2 0 0 6 9 - 4 4. RFC Skillz 2 2 0 0 6 8 - 1 5. Tha Grooves 2 2 0 0 6 8 - 3 6. AFC 1337 2 2 0 0 6 5 - 1 7. Virtual Winners 2 2 0 0 6 5 - 3 8. Beuker United 2 1 1 0 4 9 - 7 9. FC Dolf 2 1 1 0 4 6 - 0 10. FC 0wnz0rz 2 1 0 1 3 4 - 4 11. Fiets 'm d'r in 2 1 0 1 3 4 - 4 12. FC GoT 2 0 1 1 1 7 - 9 13. B-Boys 2 0 1 1 1 0 - 6 14. Sparta I 2 0 0 2 0 4 - 9 15. Tiktak over rechts 2 0 0 2 0 4 - 12 16. HFC Bman 2 0 0 2 0 3 - 5 17. Saint's Fire 2 0 0 2 0 3 - 8 18. Visscher 2 0 0 2 0 1 - 5 19. Harlem Hattricks 2 0 0 2 0 1 - 8 20. Tha Noffel Guys 2 0 0 2 0 0 - 16 |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 23:15 . Reden: toch? ]
shit, net niet de laatste plaats gehaald... hoeveel meer moeite moet ik nog doen!! 
devv05 heeft een avondje vrij.
* yared post morgenochtend deel 3 van het topic, laatste kans voor aanpassingen!
devv05 heeft een avondje vrij.
* yared post morgenochtend deel 3 van het topic, laatste kans voor aanpassingen!
Verwijderd
Hmmm, kleine correctie op het overzicht, TikTak heeft een doelsaldo van 4-12 i.p.v. 3-12...
Anders word m'n waardeloze spits weer depri en daalt de teamgeest, met weer supportersrellen tot gevolg en kans op een burgeroorlog etc. etc.
Maarja, wel twee keer dik verloren, congrats ThaNobius!
Anders word m'n waardeloze spits weer depri en daalt de teamgeest, met weer supportersrellen tot gevolg en kans op een burgeroorlog etc. etc.
Verwijderd
mmm ja, je hebt gelijkVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:10:
Hmmm, kleine correctie op het overzicht, TikTak heeft een doelsaldo van 4-12 i.p.v. 3-12...
Het lijkt me dat bij gelijkspel we naar het doelpunten saldo vóór kijken??
Wordt er vanaf nu gewerkt met een afvalsysteem?
Gezocht!
Router
Woei ben door met 2 keer verliezen
(Sparta I )

Dit doelpunt redde me vandaag. Doet me aan Kluivert denken (e.k. '96)In de 86e minuut van de wedstrijd antwoordde Sparta, toen ze de voorsprong verkleinden tot 3 - 2. Frank Kessen scoorde na een geweldige pass van de linker kant.
[ Voor 72% gewijzigd door FreakNL op 05-02-2003 23:40 ]
Verwijderd
Joepie, nog door ook...
En nog wel op traditioneel Nederlandse wijze, slecht spelen in de voorronde en lucky toch doorgaan. Nu maar hopen dat er zich in mijn team geen "kabel" bevind, dan kan TikTak nog ver reiken.. Joechee
En nog wel op traditioneel Nederlandse wijze, slecht spelen in de voorronde en lucky toch doorgaan. Nu maar hopen dat er zich in mijn team geen "kabel" bevind, dan kan TikTak nog ver reiken.. Joechee
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 23:54 ]
Verwijderd
mmm juich maar niet te snelVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:54:
Joepie, nog door ook...
Mwoah, was volgens mij de bedoeling dat we aanvallend voetbal gingen belonen, dus eerst kijken naar gemaakte doelpunten, dan pas doelsaldo als het gelijk was. En FreakNL, congratz, heb me nog ingehouden he, coach wou nog wat aan zijn conditie doe
D3-Monk
Lol dus daarom was het maar 3-2
Feit blijft dat ik er 4 gemaakt heb in 2 wedstrijden, terwijl ik 2 keer PIC gedaan heb. Al had ik 2 keer met 2-12 verloren, was ik nog door
Feit blijft dat ik er 4 gemaakt heb in 2 wedstrijden, terwijl ik 2 keer PIC gedaan heb. Al had ik 2 keer met 2-12 verloren, was ik nog door
Verwijderd
Is het mogelijk dat iemand mij die oudere versie ham toestuurt??
Ik heb nl een reinstall van winxp gedaan en ben nu mijn oudere versie kwijt.
Maar ik wil liever niet betalen.
Ik heb nl een reinstall van winxp gedaan en ben nu mijn oudere versie kwijt.
Maar ik wil liever niet betalen.
Hey daar ben ik weer
had ff avondje vrij dus kon ff niks eerder posten.. Nobius bedankt voor het even overnemen van mijn werk, volgens mij klopt die stand wel aardig, zal het morgen wel even checken nog..
Morgen volgt een overzicht van alle uitslagen, de uiteindelijke stand van de ronde 1+2, de teams die doorgaan, en zal ik dmv loting een nieuw schema samenstellen.
Nog eventjes geduld dus
Morgen volgt een overzicht van alle uitslagen, de uiteindelijke stand van de ronde 1+2, de teams die doorgaan, en zal ik dmv loting een nieuw schema samenstellen.
Nog eventjes geduld dus
Yared, supporter geld is overgemaakt, check mail :-)
Lol.. waarom biedt niemand op deze speler? Is toch een koopje? (opening 7000)
Deadline=12:00
Deadline=12:00
Anders Andreasson (4753638)
27 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 44 000 Euro
Loon: 972 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carriere: 5
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik ben ook wel geinteresseerd in de oude HAM versie 
* yonexfreak wacht totdat iemand hem wil hosten of mailt (stille hint)
* yonexfreak wacht totdat iemand hem wil hosten of mailt (stille hint)
Wanneer lezen mensen de spelregels nou eens?FreakNL schreef op 06 February 2003 @ 00:46:
Lol dus daarom was het maar 3-2![]()
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Hee.. de tijd klopt niet bij HT... staat nu op 11:51 ...
Ik heb 3 transfers die rond 12 uur aflopen, maar zijn nog aktief
Ik heb een zipfile staan van de oude HAM met een datum van 9 januari, en neem hem op in het nieuwe topic deel III zodra iemand zich aanmeld om de 1.3Mb te hosten!
Wellicht een Tweaker met een Full abbo?
* yared kan hem ook mailen maar gaat niet voor malle henkie spelen
Wellicht een Tweaker met een Full abbo?
Time is relative... EinsteinHee.. de tijd klopt niet bij HT... staat nu op 11:51 ...
Als je je systeemklok aanpast zul je zien dat ook de transfertijden worden aangepast, echter ergens is ook de invloed van de HT systeemtijd te merken en dat is het verschil wat jij nu waarschijnelijk merkt.
* yared denkt nog 5 mailtjes en deel III kan gepost worden
Nog genoeg tijd voor een soepie dus
valt me weer tegen van jeyared schreef op 06 februari 2003 @ 12:36:
HAM hosting...
ik wil hem best hosten op mn chello space...alleen kan pas op vroegst vanavond daar wat tijd voor vrijmaken
khoor wel of dat ok is...
AJB NIET MEER POSTEN IN DIT TOPIC 
Deel 3 is zojuist geopend!
Op naar de volgende 1.000 postings.
OMG zie net dat zelfs 'het grote topic' van bijvoorbeeld een XBox of een Unreal 2 langzamer loopt dan dit topic
Deel 3 is zojuist geopend!
Op naar de volgende 1.000 postings.
OMG zie net dat zelfs 'het grote topic' van bijvoorbeeld een XBox of een Unreal 2 langzamer loopt dan dit topic
oke vooruit dan, nog eentje nog 
bij 1005 postings worden ze afgekapt.. vraag me af wat er gebeurt als 2 mensen tegelijk die posting schrijven ..hmm..
bij 1005 postings worden ze afgekapt.. vraag me af wat er gebeurt als 2 mensen tegelijk die posting schrijven ..hmm..
Dit topic is gesloten.