Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Voor slechts E 65000 is hij voor de koperDamian Lousberg (7369588)
23 jaar, goed vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Kom ff onlineWindhoosje schreef op 31 januari 2003 @ 15:02:
Iemand nog in voor een matige keeper? Check dan even mijn spelers... Ze zijn best goedkoop
F.C. GoT (144591)
157 000 Euro, 23 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Hoe krijg ik die zo snel mogelijk in vorm?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
ik zou 'm eerst 1 of 2 weken conditie trainen en dan vorm trainen.bachus schreef op 31 januari 2003 @ 15:18:
Ik heb deze speler:
157 000 Euro, 23 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Hoe krijg ik die zo snel mogelijk in vorm?
Verwijderd
Vorm trainen??devv05 schreef op 31 januari 2003 @ 15:19:
[...]
ik zou 'm eerst 1 of 2 weken conditie trainen en dan vorm trainen.
Verwijderd
Nu hopen of het goed gaat met de eerst volgende wedstrijd. Ik heb grote veranderingen aan mijn team gedaan.
Ik ben online...nu jij nog
Verwijderd
Ik heb op je keeper geboden!Windhoosje schreef op 31 januari 2003 @ 15:02:
Iemand nog in voor een matige keeper? Check dan even mijn spelers... Ze zijn best goedkoop
F.C. GoT (144591)
hij staat op 30000 man nu!!! En hij loopt zondag pas af...
Verwijderd
Wat is Hattrick toch leuk he
Edit: Is weggehaald
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 17:35 ]
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 18:10:
Voor degene die alles willen van Hattrick bekijk dit spelletje is.
http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/htgame.exe
Verwijderd
Hoezo? Ik heb niet zulke goeie keepers hoor!
Het is op zich wel een aardig idee, maar dan moeten er wel veel ventjes zijn en niet zoals nu: niemand!devv05 schreef op 27 January 2003 @ 17:17:
Overigens heb ik zojuist op irc een kanaal geopent,
dus bezoek allemaal: irc.tweakers.net kanaal #hattrick
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 18:52 ]
we zijn allemaal anti-ircdus bezoek allemaal: irc.tweakers.net kanaal #hattrick
Het is op zich wel een aardig idee, maar dan moeten er wel veel ventjes zijn en niet zoals nu: niemand!
We zijn trouwens ook anti-player-ads!
Er is een biedoorlog aan de gang op een 18 jarige speler die ik voor 9K had gekocht... minstens 4 verschilende spelers hebben nu al tot 29K tegen mekaar zitten opbieden, lach me rot... wat ze niet weten is dat hij weliswaar REDELIJK is in playmaking, maar dat dat pas vandaag gebeurt is tijdens de wekelijkse trainingsupdate
ROFLcorrectie, tijdens het typen van dit bericht is ie al naar 31.000 gestegen... da's pas winst maken!!!
Olgierd Kobylanski (7483909)

edit 2/ 32.000
hopefully to be continued
edit 3/ 57.000 euro !!! en de deadline is reeds een kwartier opgelopen... !!

edit 4/ en verkocht aan FC Focistan voor het luttele bedrag van 5 9 . 0 0 0 euro! een netto winst van 47.500 in 2 weekjes
[ Voor 22% gewijzigd door yared op 31-01-2003 23:09 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Thanobius, kun je ajb je link weghalen, het is niet bepaald wat je noemt 'stabiele' software.[Door ThaNobius - Friday 31 January 2003 18:10
Voor degene die alles willen van Hattrick bekijk dit spelletje is .
http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/htgame.exe
* yared moest 3x rebooten.
[ Voor 16% gewijzigd door yared op 31-01-2003 23:00 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Heb nergens last van...yared schreef op 31 January 2003 @ 22:59:
[...]
Thanobius, kun je ajb je link weghalen, het is niet bepaald wat je noemt 'stabiele' software.
* yared moest 3x rebooten.
Brakke PC's en brakke software houden elkaar in evenwicht
whehehedevv05 schreef op 31 January 2003 @ 23:27:
[...]
Brakke PC's en brakke software houden elkaar in evenwicht
Hoest met je gf4? Doet ie het nog?
Verwijderd
Nog even een verduidelijking van dit stuk uit de regels van hattrick:
Fair Play on the Transfer Market
Good players and money are key aspects in Hattrick, which makes it very important that no teams benefit from abnormal activities on the transfer market. This means that all bids should be in relevance to what could be considered reasonable for the player in question. Remember, it´s not only prohibited to have several teams but also to "help" friends or family by buying players at inflated prices. The Gamemasters are fully authorized to adjust abnormal prices, reverse transfer deals, as well as dealing out fines to teams or even banning the users.
Ik wil jullie er op wijzen dat ivm deze regel het verstandig is altijd te melden wanneer er een EXTREEM BOD wordt uitgebracht op een speler die je te koop hebt staan. Doe je dit niet, dan heb je kans om zelf beboet of gebanned te raken.
Als je dit zelf meldt, kunnen de GM's maatregelen nemen en is er verder niets aan de hand.
TRADES gaan over het algemeen ook gepaard met EXTREME bedragen en deze dien je dan ook VAN TE VOREN bij de GM's aan te melden en pas NA GOEDKEURING uit te voeren.
Geckow
Ik denk ik zet het hier maar neer, ik had namelijk toevallig deze week nog zo'n een extreem bod op een speler van mij. Heb het dus ook gemeld bij hem.
Ik hoop natuurlijk dat ik het geld mag houden maar als het er vanaf wordt gehaald vind ik het ook niet erg.
Maar wees dus opgelet wanneer jullie dit gebeurd dat jullie dit melden he. Hiermee vermijdt je misverstanden over cheaten enz..
Wat gebeurt er eigenlijk als je een geblesseerde speler (dus niet dat pleistertje) of geschorste speler "gewoon" opstelt
Speel je met een man minder of hij wordt meteen gewisseld.FreakNL schreef op 01 February 2003 @ 17:51:
Vraagje:
Wat gebeurt er eigenlijk als je een geblesseerde speler (dus niet dat pleistertje) of geschorste speler "gewoon" opstelt
Verwijderd
Ik speel ook altijd met een man minder.devv05 schreef op 01 February 2003 @ 18:21:
[...]
Speel je met een man minder of hij wordt meteen gewisseld.
Je wint dan altijd. ( 1 of andere bug)

beetje sterk verhaal lijkt me dat, en zelfs mocht dat waar zijn dan ben je:Ik speel ook altijd met een man minder.
Je wint dan altijd. ( 1 of andere bug)
1> stom bezig om het hier te melden want niemand wil cheating.
2> stom bezig als je er gebruik van maakt want ze draaien het geheid terug.
als het niet waar mocht zijn dan is er altijd wel een goochemerd die het gaat proberen en jou de schuld geeft als het fout gaat en vervolgens een flame oorlog begint waarbij een modje te pas moet komen...
kortom; gelieve dit soort bijdrages voor je te houden.
* yared is een beetje kortaf, maar wellicht begrijpelijk als je bedenkt dat ie echt link word als mensen lopen te rotzooien met het spel wat hem zowat dagelijks bezig houdt momenteel.
Je kunt dit alleen zien als je klikt op de laatste opstelling van een nieuw team, alle spelers daarin zijn dan 10 weken geblesseerd.
Zou dit betekenen dat ze maar een beperkte pot spelers hebben?
* yared zit te wachten totdat ze weer namen vragen voor nieuwe spelers... lijkt me wel grappig om me eigen naam te zien.
Verwijderd
Was maar een grapje henkie !!!!!! zieyared schreef op 01 February 2003 @ 21:32:
[...]
beetje sterk verhaal lijkt me dat, en zelfs mocht dat waar zijn dan ben je:
1> stom bezig om het hier te melden want niemand wil cheating.
2> stom bezig als je er gebruik van maakt want ze draaien het geheid terug.
als het niet waar mocht zijn dan is er altijd wel een goochemerd die het gaat proberen en jou de schuld geeft als het fout gaat en vervolgens een flame oorlog begint waarbij een modje te pas moet komen...
kortom; gelieve dit soort bijdrages voor je te houden.
* yared is een beetje kortaf, maar wellicht begrijpelijk als je bedenkt dat ie echt link word als mensen lopen te rotzooien met het spel wat hem zowat dagelijks bezig houdt momenteel.
Ik hou helemaal niet van cheaten.

Warom zouden ze continu nieuwe namen genereren? Dit is toch de simpelste oplossing.yared schreef op 01 February 2003 @ 21:58:
onnodige nieuwsfeitjes ontdekt net dat spelers nadat een nieuwe speler het team heeft overgenomen na 10 weken weer ingedeeld kunnen worden bij een nieuw team.
Je kunt dit alleen zien als je klikt op de laatste opstelling van een nieuw team, alle spelers daarin zijn dan 10 weken geblesseerd.
Zou dit betekenen dat ze maar een beperkte pot spelers hebben?
* yared zit te wachten totdat ze weer namen vragen voor nieuwe spelers... lijkt me wel grappig om me eigen naam te zien.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Die clownsmiley heb je er achteraf bijgezetWas maar een grapje henkie !!!!!! zie
Kijk eens goed naar je spelersnamen... er komen wel erg veel voetballers uit de dezelfde familieWarom zouden ze continu nieuwe namen genereren? Dit is toch de simpelste oplossing.
De huidige spelers zijn allemaal combinaties van de twee eerdere naamrondes die ze hebben gehad. Omdat die eerste ronde op basis van heel weinig Nederlandse spelers was kom je erg veel Coolen en Conraads e.d. tegen... toch niet echt typisch hollandse namen
Reden dat ze dus nieuwe namen nodig hebben is dat ze maar een x aantal combinaties kunnen maken met hun beschikbare lijst. En als er een nieuwe divisie word bijgevoegd zoals het 6e heb je 1028 nieuwe teams met elke 18-20 spelersnamen nodig (20.000+). Nederland groeit zo hard dat er misschien nog weleens een 7e divisie bijkomt.
* * * UPDATE NAMEN DATABASE * * *
Supporters kunnen hier hun naam toevoegen voor de HT namendatabase
Link HT Conference
* yared hoopt binnenkort zijn natuurtalentje van 1 jaar oud terug te zien als excellent player
[ Voor 34% gewijzigd door yared op 02-02-2003 10:07 ]
meteen ook geregd op de site> http://www32.brinkster.co...ers/team.asp?teamid=69641
hoop dat ie werkt bij jullie...ik krijg een asp fout
* yonexfreak gaat zich even meer verdiepen in het spelletje
I don't drive fast, I only fly low!
Doet het hier wel.. Veel plezier en tot de volgende GoT-cupyonexfreak schreef op 02 February 2003 @ 10:48:
ok luitjes vanaf heden heeft Yonexfreak ook besloten om mee te doen
meteen ook geregd op de site> http://www32.brinkster.co...ers/team.asp?teamid=69641
hoop dat ie werkt bij jullie...ik krijg een asp fout![]()
* yonexfreak gaat zich even meer verdiepen in het spelletje
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 02-02-2003 11:20 ]
tnxdevv05 schreef op 02 February 2003 @ 11:20:
[...]
Doet het hier wel.. Veel plezier en tot de volgende GoT-cup
Zacheus Akkermans
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Voor de rest geen noemenswaardige skillz, maar dit was dus de clown die ik nog niet had
Verder is deze week mijn jeugdopleiding naar matig gegaan (ik doe maar 10k in de week voorlopig) en is een spits naar uitstekend gegaan
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Gérard Gilliam (8069335)
21 jaar, redelijk vorm, gezond
Conditie: slecht Keepen: zwak
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Maar welke zal ik nou vanavond opstellen...de zwakke met redelijke vorm of de matige met goed conditie maar waardeloos vorm...Duncan Thomas (6086565)
25 jaar, waardeloos vorm, gezond
Conditie: goed Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Duidelijk die zwakke, qua skillz scheelt het 1 niveau, maar qua vorm scheelt het wel een stuk of 3-4 niveau's .Windhoosje schreef op 02 February 2003 @ 13:14:
Ik heb nu 2 keepers, 1 matige en 1 zwak:
[...]
[...]
Maar welke zal ik nou vanavond opstellen...de zwakke met redelijke vorm of de matige met goed conditie maar waardeloos vorm...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik had weer een waardeloze jeugdspeler ondanks dat mn jeugd naar redelijk gegaan is..
Beter dat is cashen voor je.. heb vorige keer keeper gedaan toen had ik een slechte, en nu speler met waarde van 2000 terwijl mn jeugdopleiding redelijk is.. Hoop wel dat er binnenkort eens iets normaals uit komt rollen gezien al het geld wat ik er in pomp en gepompt heb..boess schreef op 02 February 2003 @ 14:37:
ik heb met mn matige jeugdopleiding een redelijke keeper gekregen, het lijkt alsof je makkelijker wat betere keepers krijgt dan veldspelers
Verwijderd
Hij zal wel MOTS gaan spelen...
Heb dit uit m'n jeugd van vandaag..
Gysbert Jansen (8071373)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 141 000 Euro
Loon: 1 180 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Niemand kon natuurlijk weer wachten.... als vanavond beide keepers geblesseerd raken of een andere speler dan kun je nog een keuze maken wat voor speler je kiest, maar als je dus nu al een getrokken hebt heb je dus later geen keuze meer en mogelijk een extra schadepost.Hebben jullie al een leuke jeugdspeler gehaald vandaag ? Ik heb deze getrokken :
Zacheus Akkermans
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
* yared is door schade en schande wijs geworden.
1x allebei me keepers in 1 wedstrijd geblesseerd en kon dus een nieuwe keeper kopen.
1x twee defenders eruit, maar kon nog een nieuwe trekken (mazzel?)

agh, 55.000 euro voor een speler die hoogstens 30K waard is, spuug ik niet op
spelersID: Jeroen Reijntjens (7380010)
Psychologisch grapje; ik geef altijd de spelers die ik te koop zet een rugnummer alsof ze in het basiselftal staan. Geeft ze net dat beetje geloofwaardigheid om iemand over de drempel te halen.
* yared heeft zo'n Teleac thuiscursus psychologie gedaan
[ Voor 39% gewijzigd door yared op 02-02-2003 19:42 ]
nog een kwartiertje, alvast suc6 allemaal!
Uitwedstrijd tegen de nr1, ik MOET winnen om het kampioenschap veilig te stellen!
oh en ik heb m'n GOT-cupwedstrijd al geregelddevv05 schreef op 02 February 2003 @ 19:41:
Even iedereen helpen herinneren elkaar uit te dagen voor woensdag!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 02-02-2003 19:57 ]
Btw, so what als er iemand geblesseerd raakt, het is niet alsof je meteen een goeie speler uit je jeugdopleiding haalt, en dan nog, je hebt een week de tijd om een vervangende speler te kopen mocht je dat nodig vinden.yared schreef op 02 februari 2003 @ 19:34:
[...]
Niemand kon natuurlijk weer wachten.... als vanavond beide keepers geblesseerd raken of een andere speler dan kun je nog een keuze maken wat voor speler je kiest, maar als je dus nu al een getrokken hebt heb je dus later geen keuze meer en mogelijk een extra schadepost.
* yared is door schade en schande wijs geworden.
1x allebei me keepers in 1 wedstrijd geblesseerd en kon dus een nieuwe keeper kopen.
1x twee defenders eruit, maar kon nog een nieuwe trekken (mazzel?)
Succes iedereen alvast, is er trouwens een manier om uit te vinden of iemand MOTS heeft gespeeld, als het goed is stijgt je middenveld rating daarmee met 1-2 niveau's. Standaard bij een VI'er is ie waardeloos (442), dus dan zou je een slecht of zwak middenveld moeten krijgen. Het vage is nl dat ik wel eens tegen gasten heb gespeeld met dezelfde middenveldrating als een ander team waartegen ik bv 80% balbezit haalde en dan opeens maar 60 oid. En het waren allebei waardeloos middenveld met ongeveer dezelfde spelers qua sterren.
D3-Monk
ben ik met je oneens...Btw, so what als er iemand geblesseerd raakt, het is niet alsof je meteen een goeie speler uit je jeugdopleiding haalt, en dan nog, je hebt een week de tijd om een vervangende speler te kopen mocht je dat nodig vinden.
in de laagste drie divisies hebben mensen vaak de centen niet om 'even snel een sput te kopen' en dan helpt het als je nog een jeugspeler mag trekken.
Woensdags heb je die extra speler alweer nodig.
Trok een matige keeper toen en verkoop die sul nu voor minstens 55.000 euro terwijl ie nog 5 weken op de bank mag
Zou wel leuk zijn als ze bij een keeper ook aangaven hoeveel ie d'r tegengehouden had.
Dunno, maar 30k voor een keeper oid kan ik en een aantal vrienden van me in de VI al makkelijk dokken, en besides , genoeg reserves , wedstijd van woensdag boeit niet, desnoods coach op het veldyared schreef op 02 February 2003 @ 20:15:
[...]
ben ik met je oneens...
in de laagste drie divisies hebben mensen vaak de centen niet om 'even snel een sput te kopen' en dan helpt het als je nog een jeugspeler mag trekken.
Woensdags heb je die extra speler alweer nodig.
Trok een matige keeper toen en verkoop die sul nu voor minstens 55.000 euro terwijl ie nog 5 weken op de bank mag
Zou wel leuk zijn als ze bij een keeper ook aangaven hoeveel ie d'r tegengehouden had.
En nog steeds niks te zien, volgens mij is mijn reporter onderweg naar het stadion geslipped in de sneeuw
[ Voor 9% gewijzigd door ^^0nMe op 02-02-2003 20:22 ]
D3-Monk
* Ronald Koeman doet het haast in z'n broek van de zenuwen
At 03.41 HT-Time tonight, a minor error occured that has been blocking all match play since. We hope to get the game engine back on track soon, but it has a huge lot of catching up to so, so expect major delays until the afternoon. reden dat ik nog steeds geen wedstrijdverslag zie? of ligt matchviewer dwars?
* yared volgt vier wedstrijden
ik heb de filosofie dat als men je tot -200K laat investeren dat je dan niet het geld moet laten liggen... van de rente word je niet rijk, wel van de handel.Dunno, maar 30k voor een keeper oid kan ik en een aantal vrienden van me in de VI al makkelijk dokken, en besides , genoeg reserves ,
En het is niet 30K die je betaald voor een matig keeper...
Niet iedereen speelt op woensdag bagger... je hebt ook mensen die in de beker meedoen of de GoT Cupwedstijd van woensdag boeit niet, desnoods coach op het veld
Woensdag met je coach spelen.... lachuh win je wel de GoT Cup mee

[ Voor 20% gewijzigd door yared op 02-02-2003 20:24 ]
Ah ic, dat is waarschijnlijk het verschil, ik en die andere vrienden hanteren een 100k max zodat we in geval van nood nog een speler van max 100k kunnen kopen, echt daytraden doen we ook niet.yared schreef op 02 February 2003 @ 20:23:
[...]
ik heb de filosofie dat als men je tot -200K laat investeren dat je dan niet het geld moet laten liggen... van de rente word je niet rijk, wel van de handel.
En het is niet 30K die je betaald voor een matig keeper...
[...]
Niet iedereen speelt op woensdag bagger... je hebt ook mensen die in de beker meedoen of de GoT Cup
Woensdag met je coach spelen.... lachuh win je wel de GoT Cup mee
En over cup, mja, ik vertrouw op mijn geluk dat er geen spelers geblesseerd raken die onvervangbaar zijn
D3-Monk
D3-Monk
Deze keer in mijn voordeel.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk ging...
Vorige week thuis ook al 5-0.
Maarja wel 2 blesures!!
Maar wel een rode en een gele kaart
Wat heeft dat voor concequenties?
Gezocht!
Router
Wat denk je zelf?The Dolf schreef op 02 februari 2003 @ 21:28:
0 - 3
Maar wel een rode en een gele kaart
Wat heeft dat voor concequenties?
Geen id, anders vraag ik het niet.
Ik ben al wel zo ver dat ik weet dat ie geschorst is maar voor hoeveel wedstrijden?
Gezocht!
Router
Nou, de laatste keer was anders niet zo geweldig hooryared schreef op 02 February 2003 @ 20:23:
Niet iedereen speelt op woensdag bagger... je hebt ook mensen die in de beker meedoen of de GoT Cup
1
| RFC Skillz 5 - 0 Harlem Hattricks |
Doh!In de 44 wedstrijdsminuut,viel Skillz's Cedric Zeijlmaker dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Cedric Zeijlmaker een gele kaart voor een schwalbe.![]()
Toen Cedric Zeijlmaker weer een keiharde tackle maakte in de 76e minuut, was de scheidsrechter verplicht om Skillz een tweede kaart te geven, waardoor hij van het veld werd weggestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door irritableskillz op 02-02-2003 21:54 . Reden: typo ]
Middenveld: slecht
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : matig
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : goed

D3-Monk
* Ronald Koeman vindt hattrick al een iets minder leuk spelletje maar blijft verslaafd
Verwijderd
Achja alleen de goede managers blijven over heG0009 schreef op 02 February 2003 @ 22:34:
Damn, 5-2 verloren met MOTS, in twee weken tijd afgezakt van de eerste naar de derde plaats
/me vindt hattrick al een iets minder leuk spelletje maar blijft verslaafd
naja, ben nog steeds 1e en we gaan voor de bonus
koop net tijdens de wedstrijden voor slechts 18.000 euro een matige keeper die gewoon beter blijkt te zijn dan me eigen keepers
iedereen zat zeker net even de andere kant op te kijken (lees wedstrijd te volgen)
denk telkens dat ik een goede spits gekocht heb, doet iemand een bod op hem (zie paar berichten hierboven) en van dat geld koop ik dan weer een goede spits en die blijkt een 3 ster middenvelder te zijn

IK WIL GEWOON EEN GOEDE U20 SPITS!

* yared moet maar even met de pet rond denkt ie...
Matige spitsen zijn te krijgen voor 5.000 tot 10.000 euro als je beetje goed zoekt hooryared schreef op 02 februari 2003 @ 23:07:
weer slechts met 1 puntje extra gewonnen en een mager 60-65% balbezit..
naja, ben nog steeds 1e en we gaan voor de bonus
koop net tijdens de wedstrijden voor slechts 18.000 euro een matige keeper die gewoon beter blijkt te zijn dan me eigen keepers![]()
iedereen zat zeker net even de andere kant op te kijken (lees wedstrijd te volgen)
denk telkens dat ik een goede spits gekocht heb, doet iemand een bod op hem (zie paar berichten hierboven) en van dat geld koop ik dan weer een goede spits en die blijkt een 3 ster middenvelder te zijn![]()
IK WIL GEWOON EEN GOEDE U20 SPITS!![]()
* yared moet maar even met de pet rond denkt ie...
Hehe, dat noem je geen goede U20 spitsen, dat noem je trainvoer-die-je-binnen-1- week-naar-redelijk-kan krijgen-en-weer-kan-doorverkopen spitsen ...devv05 schreef op 02 February 2003 @ 23:08:
[...]
Matige spitsen zijn te krijgen voor 5.000 tot 10.000 euro als je beetje goed zoekt hoor
D3-Monk
Als je handelt ga je niet ook nog eens tijd steken in trainen.Hehe, dat noem je geen goede U20 spitsen, dat noem je trainvoer-die-je-binnen-1- week-naar-redelijk-kan krijgen-en-weer-kan-doorverkopen spitsen ...
Ik wil een 17-18 jarige spits die GOED/SOLID scoren heeft en gemiddeld tussen 3-4 ton kost.
Dus om dat geld te verdienen ben ik nu bezig een beetje een potje op te bouwen. Dit ga ik doen door continue 20-30 spelers tegelijk te verhandelen zodat er elke dag een stuk of 10 te koop staan. Voor trainen heb ik geen tijd.
Spelers die ik koop verkoop zijn dan allemaal met een waarde van rond de 40K en een aanschaf van rond de 10K. Daar zit de meeste marge en het minste risico.
Beter 10x10K aankoop met 10x5K winst dan 1x100K en de kans dat niemand je speler koopt bij de eerste keer of dat je maar 20K winst maakt omdat je slechts op 1 paard hebt gegokt.
Transfers voor Harlem Hattricks
Total Gekochte spelers 749 501 Euro
Totaal Verkochte Spelers 738 000 Euro
Verschil -11 502 Euro
Average (bought) 17 034 Euro
Average (sold) 20 500 Euro
Average (bought + sold) -144 Euro
Sta nu even in de min, maar verwacht binnen drie dagen dat ik met wat er nu uitstaat op 2 ton plus te komen staan om me koehandel te gaan beginnen
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 03-02-2003 00:01 ]
Geen commentaarVerwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 22:36:
[...]
Achja alleen de goede managers blijven over he![]()
Verwijderd
Hier heb ik hetzelfde...G0009 schreef op 02 februari 2003 @ 22:34:
Damn, 5-2 verloren met MOTS, in twee weken tijd afgezakt van de eerste naar de derde plaats
/me vindt hattrick al een iets minder leuk spelletje maar blijft verslaafd
offtopic:
meneer noobius begin aub niet weer

Is in Engeland in de IV zelfs topscorer geweest.
En dat voor 53000... effe testen woensdag tegen HFC Bman
Richard Wickett (1685909)
25 jaar, goed vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: England
vastgestelde waarde: 102 000 Euro
Loon: 1 332 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Doelpunten in carriere: 85
Cariere Hattricks: 12
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 5
Verwijderd
voorsprong op nummer 2
YupzVerwijderd schreef op 03 February 2003 @ 08:43:
Dat is een speler met veel ervaring. En op zich nog niet zo duur.
edit:
shit GoT doer raar
Verwijderd
Ik sta nu zelf derde
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 08:53 ]
Meteen verkopen? Of komt dat nog goed?2003-02-03 Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
Is ie dan ook bij andere teams zo?
(Anders heb ik nog wel een matige aanvaller in de aanbieding voor 10.000
[ Voor 7% gewijzigd door Ruudboy op 03-02-2003 08:58 ]
haha nooit verwacht dat dit spel best verslavend is alleen mis paar kleine dingetjes
zoals bij transfers waar je bod op heb gedaan dat als iemand hoger biedt dat je bij je volgende login nog een bod kan doen en iets van een shortlist van transfers
maargoed 1e punten zijn binnen en sta nu 2e in de competitie
* yonexfreak gaat ffies alles fixen voor wedstrijd 2...
Verwijderd
Heb je een grote achterstand op de eerste 2 plaatsen?Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 08:48:
3-2 verloren van de vierde in de league, onderschatting is dodelijk![]()
Ik sta nu zelf derde
Misschien kun je ze nog inhalen. Vooral als je nog tegen ze met spelen.
Verwijderd
Divisies:V.207 (8324)Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 09:11:
[...]
Heb je een grote achterstand op de eerste 2 plaatsen?
Misschien kun je ze nog inhalen. Vooral als je nog tegen ze met spelen.
Land: Nederland
Level: 5 van de 6
Team Gespeeld Goals Punten
1. Finn Team 8 48 - 8 24
2. Golden Sun 8 34 - 14 16
3. FC 0wnz0rz 8 25 - 16 15
4. FC Slipknot 8 25 - 20 13
5. forza zwolle 8 9 - 22 8
6. Hekkies 8 11 - 30 7
7. kanteel 8 12 - 29 6
8. SV Limburgia 8 6 - 31 4
Ik moet volgende week tegen de nummer twee. Een zeer belangrijke wedstrijd, zoals je ziet!
De nummer 1 is schier onoverwinnelijk. Ik zet mijn target dan ook op de tweede plaats.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 09:31 ]
De stand:
Divisies:VI.103 (17578)
Land: Nederland
Level: 6 van de 6
Team Gespeeld Goals Punten
1. Fordham United 8 37 - 16 21
2. Abelteam 8 37 - 17 21
3. The Boys of the Nor 8 30 - 18 18
4. Easter United 8 27 - 22 15
5. boonekamp 8 16 - 19 7
6. Zaanstad United 8 12 - 20 5
7. sv geinoord3 8 13 - 31 4
8. snagster 8 10 - 39 3
Zo blijf ik op koers voor rechtstreekse promotie, en derhalve wat geldbonussen om uit de zorgen te komen
Bovendien is mijn andere concurrent Abelteam, duidelijk aan het cheaten dus die zal binnenkort zn team ook wel kwijtraken. Iemand een idee hoelang t duurt voordat cheaters aangepakt worden nadat je t meldt?
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
wil nl ook in cheatvrije competetie spelen en wil dus wel kunnen zien dat iemand cheat
bedankt
Als iemand spelers verkoopt voor een VEELS te hoog bedrag aan iemand...dus een speler die normaal 20000 opbrengt wordt nu verkocht voor 150000...yonexfreak schreef op 03 February 2003 @ 10:19:
even maybe domme vraag maarreh hoe kan je zien dat iemand cheat?
wil nl ook in cheatvrije competetie spelen en wil dus wel kunnen zien dat iemand cheat
bedankt
ok bedankt dan zal ik daar op gaan lettenWindhoosje schreef op 03 February 2003 @ 10:21:
[...]
Als iemand spelers verkoopt voor een VEELS te hoog bedrag aan iemand...dus een speler die normaal 20000 opbrengt wordt nu verkocht voor 150000...
is het ook bv te zien als iemand wint met hoge cijfers of veel punten heeft in de competitie (voorsprong op numero 2)?
* yonexfreak gaat ffies snuffelen naar 2e keeper en middenvelder/vleugelspeler
Nee dat niet, want hij kan wellicht een heel goed team hebben en dus alles winnen met hoge cijfers...yonexfreak schreef op 03 February 2003 @ 10:24:
[...]
ok bedankt dan zal ik daar op gaan letten
is het ook bv te zien als iemand wint met hoge cijfers of veel punten heeft in de competitie (voorsprong op numero 2)?
* yonexfreak gaat ffies snuffelen naar 2e keeper en middenvelder/vleugelspeler
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Dit botst toch niet nu, omdat ze allebij positieve eigenschappen hebben?Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Als dit geen cheater is weet ik het ook niet meer.[...]
Het "verdachte team" is mijn concurrent "Abelteam" (143820). Ik bekeek net zijn transfergeschiedenis en hij heeft 3 spelers aan 1 team verkocht (Ajax is united (143360)), waarvan alle 3 VER boven de normale waarde. Hij heeft 421.000 euro verdiend aan 3 spelers die samen 49.000 euro waard zijn, vind ik erg veel. Kijken we vervolgens naar het IP vanaf waar beide teams zijn ingelogd, dan is dat in beide gevallen OOK nog eens hetzelfde, namelijk: 213.93.***.***
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Bookmarks (o.a. van transfers) krijg je als je supporter wordtyonexfreak schreef op 03 februari 2003 @ 08:58:
jippie gisterten 1e wedstrijd gehad en 2-1 gewonnen
haha nooit verwacht dat dit spel best verslavend is alleen mis paar kleine dingetjes
zoals bij transfers waar je bod op heb gedaan dat als iemand hoger biedt dat je bij je volgende login nog een bod kan doen en iets van een shortlist van transfers..
maargoed 1e punten zijn binnen en sta nu 2e in de competitie
* yonexfreak gaat ffies alles fixen voor wedstrijd 2...
Dit topic is gesloten.