There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Verwijderd
Maar dat kan toch helemaal niet? Je moet 'm toch gewoon op de transfer lijst zetten?
En als er dan iemand meer biedt, hebbie pech.
(ALs het wel zou kunnen, zou het cheaten zijn)
Verwijderd
Maar idd, ik dacht ook al bij mezelf dat Phusebox wel veel mazzel moet hebben ALS ie hem uberhaupt wil. Aan de andere kant .... mazzel hebben? Denk dat zn kans best groot is ALS ie hem wil hebben
Denk dat je hem trouwens wel te koop kunt zetten voor 2 ton, en dan hopen dat men nog iets overbiedt. Wellicht dat anderen hun mening hierover kunnen geven als je zijn stats hier even post.
Iedereen hier kan je dan even een handje helpen.
Hou gewoon in gedachte dat je geen haast hebt, het is namelijk niet zozeer belangrijk om van divisie naar divisie te springen alswel lol te vinden in alles wat eromheen hangt en dit forum is daar onderdeel van
Phusebox, schrijf je nog even in bij tweakfederatie.tk zodat we je teamgegevens hebben.
Welke GoT'r is Xanathorn / Pielewiepers?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Als iedereen nou even mijn gastenboek spamt staat er wat meer in dan die lullige 8 berichtjes
De dienst is natuurlijk wederzijds!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Als ik supporter word, en mijn team gaat failliet, kan ik dan een nieuw team starten en de supporter-status naar dat team over laten zetten??
Anders doe ik het natuurlijk nog niet...
Ja, ze doen er niet al te moeilijk over echter ik heb wel gehoord dat als je cheat het gewoon over is en dat ook al ga je gewoon failliet dat je dan wel een nieuw team moet beginnen. Er word geen geld teruggestort. Ook zal het kunnen zijn dat het even duurt... failliet gaan is tenslotte je eigen schuldheb vraagje gestuurd naar hattrick, maar misschien weten jullie het wel?
Als ik supporter word, en mijn team gaat failliet, kan ik dan een nieuw team starten en de supporter-status naar dat team over laten zetten??
Anders doe ik het natuurlijk nog niet...
Me vriendin heeft een 'redelijke' clown over en hij gaat straks al in de verkoop voor 5.000 euro.
Voor zij die het niet gevolgd hebben, een clown heb je naast je teamcaptain/aanvoerder en de coach absoluut nodig!
Het is een enigzins verborgen feature in HT dat wanneer je een populair persoon in je team hebt die ook nog eens een goed leider is dat teamgenoten daarnaar luisteren. Dit uit zich vooral in fair play. Het tegenovergestelde als waar Phusebox nu mee kampt
Dus als je je afvraagt waarom veel teams een oude bagger speler in dienst houden dan weet je het nu...
Een perfecte clown is moeilijk te vinden of heel duur, maar deze is aardig en goed als je niks beters hebt of net begint.
Anton Brinks
9 000 Euro, 28 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Een sympatiek persoon, die opvliegend is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Je hoeft hem dus niet op te stellen en het maakt niet uit hoe zijn vorm conditie of leeftijd is....
Nogmaals. je hebt een clown nodig en ik raad je aan eerst even de overige transfers na te lopen om te zien of jezelf iets kan vinden, echter deze is kat in het bakkie.
Goeie tip:
Als je betaald supporter bent zet dan even in de notities van deze speler: CLOWN NIET VERKOPEN!
* yared had dat nagelaten en ontsloeg zijn clown en dat kostte hem een smak geld
Verwijderd
Ik was ook niet van plan een nieuwe federatie op te startenyared schreef op 24 januari 2003 @ 10:43:
[...]
Beetje dubbelop?
Laten we het nou lekker centraal houden met dit soort zaken en slechts 1 GoT federatie communiceren (zie beginpost)
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Je gaat toch ook niet een aparte thread op GoT starten over HT.
Je federatie zal vanzelf opgeheven worden als het een week minder dan 5 leden heeft.
Als je meer taken wilt in de huidige federatie laat het dan even weten ajb dan regel ik dat, dat geldt trouwens voor iedereen die betalend supporter is.
Alleen zul je zelf moeten aangeven welke taken dat zijn, zoals bijvoorbeeld een nieuwsbrief, want naast het actief houden van deze thread, de federatie en www.tweakfederatie.nl (devv05) is er nog weinig te doen.
* yared hoeft nou ook weer niet zonodig de bobo te zijn, vandaar de zeer eerbare titel van Supern00B
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 17:39 ]
Ik heb dus 1 speler die is sympathiek / redelijk leider, een aantal die zijn aangenaam / redelijk leider, en 1 die is aangenaam / goed leider. (die laatste is de coach)
Welke is nu de clown? Moet ik hem ook opstellen?
Phusebox Ik heb wel een aardig keepertje te koop staan. Matige keeper, 139.000 Euro waarde, te koop voor 40.000!!! Ik vermoed dat hij tegen redelijk aan zit, maar ik heb net 3 maanden keeper getrained en ik moet nu midfield gaan trainen.... Hij heeft ID 7771139... Succes ermee...Phusebox schreef op 23 januari 2003 @ 14:17:
argh nu is gisteren mijn enige keeper geblesseerd geraakt... kutspel
alles raakt maar geblesserd
heb al 8 fysios's en trainingslevel van 90%
en ik speel al alles op "play it cool"
wat is dit voor bullshit!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Aristos op 24-01-2003 19:22 ]
Ik ken het probleem, in een oefenwedstrijdje tegen een huisgenoot, 2 min voor tijd de keeper geblesseerd eruit. Dus nu ben ik op zoek naar een keeper. Heeft er iemand nog een redelijke keeper voor niet te veel geld in de aanbieding?Phusebox schreef op 23 January 2003 @ 14:17:
argh nu is gisteren mijn enige keeper geblesseerd geraakt...
[....]
Clown hoef je nooit op te stellen, maar moet wel een andere speler zijn dan je coach. Geen idee of het ook een andere moet zijn dan je aanvoerderOver die clown....
Ik heb dus 1 speler die is sympathiek / redelijk leider, een aantal die zijn aangenaam / redelijk leider, en 1 die is aangenaam / goed leider. (die laatste is de coach)
Welke is nu de clown? Moet ik hem ook opstellen?
Met een beetje zoeken heb je zo'n keeper voor onder de 10.000 euroAristos schreef op 24 January 2003 @ 19:19:
[...]
Phusebox Ik heb wel een aardig keepertje te koop staan. Matige keeper, 139.000 Euro waarde, te koop voor 40.000!!! Ik vermoed dat hij tegen redelijk aan zit, maar ik heb net 3 maanden keeper getrained en ik moet nu midfield gaan trainen.... Hij heeft ID 7771139... Succes ermee...
Ikke natuurlijkyared schreef op 24 januari 2003 @ 14:16:
...
Phusebox, schrijf je nog even in bij tweakfederatie.tk zodat we je teamgegevens hebben.
Welke GoT'r is Xanathorn / Pielewiepers?
[ Voor 52% gewijzigd door Xanathorn op 25-01-2003 01:13 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik zie net in de user database dat jdvanwijk de eigenaar is, aan jdvanwijk: daag me uit!
[ Voor 22% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-01-2003 12:48 ]
Verwijderd
grooviee17 schreef op 25 januari 2003 @ 16:09:
Ik wou zeggen dat ik nog niet uitgedaagd ben door Saint's Fires, dus als diegene dat nog zo snel mogelijk kan doen...
het is: Ik wilde..... wouden zijn bossen namelijk
En dat van verwijderen van de cup vindt ik een hele goede hoor devv.
Alleen vind ik wel dat de deadline iets naar voren geschroven moet worden, zodat je als je niet uitgedaagd wordt op de juiste tijd. Je nog tijd zat over hebt om een andere vriendschappelijke wedstrijd te regelen, zodat je dus wel nog kan spelen woensdag.
Dat is Phusebox, die komt regelmatig online.Ik wou zeggen dat ik nog niet uitgedaagd ben door Saint's Fires, dus als diegene dat nog zo snel mogelijk kan doen...
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:36:
[...]
offtopic:
het is: Ik wilde..... wouden zijn bossen namelijk
En dat van verwijderen van de cup vindt ik een hele goede hoor devv.
Alleen vind ik wel dat de deadline iets naar voren geschroven moet worden, zodat je als je niet uitgedaagd wordt op de juiste tijd. Je nog tijd zat over hebt om een andere vriendschappelijke wedstrijd te regelen, zodat je dus wel nog kan spelen woensdag.
ik komt ook uit de omg. rotterdam
Dat lijkt me ook wel een goed idee, want ik zou wel graag een oefenwedstrijd willen spelen op woensdag
Beuker United, FC GoT - Geregeld
B-Boys, FC Dolf - Geregeld
Tiktak, Nobbe - Geregeld
RFC Skillz, Harlem - Geregeld
Noffel, Paniohitus - Geregeld
HFC Bman, Virtual Winners - Geregeld
Sparta 1, 0oNme - Geregeld
1337, Visscher - Geregeld
Teams die nog moeten uitdagen:
Fc 0wnz0rz (jdvandijk)
Saint's Fire (Phusebox)
Martin (moet ik nog wat op bedenken)
Fiets 'm d'r in
Tha Grooves
Uitgesloten van de cup:
Bennekom FC
We zitten dus alleen met Martin's team, omdat Bennekom FC zich niet aan de regels gehouden heeft.. Iemand hier een oplossing voor?? Moet ook nog leren voor de 1e cup
De andere 4 teams verzoek ik zo snel mogelijk hun oefenduel te regelen..
Om ff aan te geven welke teams nog geen wedstrijd hebben staan.. je zou hem eventueel kunnen proberen uit te dagen voor een uit duel (voor hem thuis dus)G0009 schreef op 25 January 2003 @ 21:01:
Mijn team(Fiets 'm d'r in) speelt eerst uit, en hoeft dus niet uit te dagen, toch!? Waarom sta ik dan wel in het lijstje? Gewoon ff checken
Walkover is niet eerlijk voor de rest van de teams.. Iemand beter idee?
[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 25-01-2003 21:47 ]
Teams die geen wedstrijd geregeld kregen maar wel nog actief zijn tegen elkaar laten spelen
BF1: Don-Panio
Edit: z'n waarde is 153.000 euro dus dat betekent volgens mij dat ie tegen redelijk aan zit!
[ Voor 30% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 10:36 ]
vorig seizoen begon ik met hattrick
ik verloor alles
het nieuwe seizoen had ik mijn team eindelijk enigszins op een rijtje
en ik won veel... en nu opeens
verlies ik alles, en iedereen raakt geblesseerd
en het gaat pas slecht sinds ik supporter ben geworden
dus dan kan ik me daar echt zwaar aan irriteren ja...
en echt zin heeft het nu ook niet meer als ik opeens mijn aankopen met verlies weg moet gaan doen, sta al op -200.000
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
maar ik heb daar helemaal niks over gehoord... hoe moet ik dat dan weten?
is toch niet zo moeilijk een maillist te maken?
Weet niet of dat moeilijk is, maar ik weet wel dat het voor jou ook niet veel moeite is om eens in de 1-2 dagen dit forum bij te houden, zodat je een beetje op de hoogte bent.Phusebox schreef op 26 January 2003 @ 10:44:
ps. ik schijn iemand te moeten uitdagen?
maar ik heb daar helemaal niks over gehoord... hoe moet ik dat dan weten?
is toch niet zo moeilijk een maillist te maken?
maar goed daar gaat het niet om
waarom heeft FC 0wN0rz ofzoiets mij gechallenged?
ik moet toch tegen Tha Groove's?
Phusebox schreef op 26 January 2003 @ 10:48:
nou ja sorry dat ik ook een leven heb... en dus een beetje druk om alles bij te houden
en dat zegt iemand met ZO'N sig.!
dat ik een console-freak ben wil niet zeggen dat ik daar de hele dag op zit te spelen
only in the weekends...
en dee meeste consoles zijn nostalgie die ik heb..
* Ronald Koeman wou dat ie ook zoveel consoles had!
[ Voor 20% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 11:06 ]
jaja laten we er nou maar over ophoudenG0009 schreef op 26 januari 2003 @ 11:04:
Eens in de 2 dagen 5 minuten dit forum bekijken, en dat kost jouw gelijk je privé-leven? Zal wel meevallen toch?
ik had gewoon ff niet gekeken, en opeens zijn we al begonnen
bovendien... 19 jaar?? jeugd?? hmm als je dan nog bij de jeugd zit ben je sowieso niet goedNico Jassies (7920923)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 0 Euro
Loon: 500 Euro/week
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ontslaan maar weer....
zulke losers heb je altijd kans op, ook met een betere jeugdselectie....Hmm... nu is mijn jeugd van slecht naar zwak gegaan.... trek ik deze loser eruit:
maar goeie tip: NOOIT voor je wedstrijd jeugspelers promoveren... wat als beide keepers geblesseerd raken, of een goede veldspeler... jeugd geeft je een betere kans op vervanging
* yared was al 2 1e keepers kwijt en de 4e was nog niet ingespeeld toen ook de 3e (voorbeen b-team) keeper het veld kon ruimen.
ik speelde vorige week dus met een veldspeler als reserve keeper... gebeurt me nooit meer.
Straks maar eens uitzoeken hoe dat aangeven van die cheaters werkt...
Damn, ik ga nu ook al niet echt lekker, 30 min niks gebeurd , behalve 0-1 achter tegen een matige ploeg.devv05 schreef op 26 January 2003 @ 20:26:
Godver, mn keeper (redelijk) nu weer geblesseerd.. net als iedereen beetje terug begint te komen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Damn wat is de site onwijs TRAAG zeg, ben nu al 4 minuten bezig met een refresh!
[ Voor 34% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 21:32 ]
En mn stadion bijna uitverkocht, dik 11.000 man aanwezig vandaag, wat goed is voor zo'n kleine 60.000 euro aan kaartverkoop
Jammer dat mn directe concurrent (nr1) inmiddels ook alweer 3-0 voorstaat.. wat een kut teams in mn league allemaal zeg
[ Voor 35% gewijzigd door .GoO op 26-01-2003 20:43 ]
D3-Monk
D3-Monk
Die twee teams zijn al bekend bij de GM. (team ID's:145788 + 106757)Straks maar eens uitzoeken hoe dat aangeven van die cheaters werkt...
Voor diegene die nog niet weten hoe je met cheaters omgaat en hoe je ze herkent:
- Check de transfergeschiedenis voor 'vreemde/overdreven/onnodige' transfers tussen teams
Sommige debielen verkopen rustig 3-4x aan hetzelfde team en vinden het gek dat ze door de man vallen) Sorry, zei ik debielen? ik bedoel natuurlijk cheaters
- Kijk bij de laatste 5 logins en je zult zien dat de IP adressen (nagenoeg) gelijk zijn.
- Soms ...Kijk bij de login tijden en je zult zien dat ze om en om inloggen met soms maar een minuut verschil
- Moeilijk te betrappen... men zit op de eigen spelers mee te bieden met een kloon en probeert op tijd af te haken voordat ze kopen... erg moeilijk te betrappen. Screenshots maken word aangeraden. Me vriendin bood op een speler en BAM twee seconden later zit iemand met hetzelfde IP tegen te bieden. Beste is dan om af te haken als die persoon geboden heeft en de speler moet kopen. Meld de teams dan aan als cheaters
De GM kan het volledige IP adres checken, maar heeft naar ik heb begrepen nog enkele tools tot zijn beschikking.
De HVN Hattricks Verslaafden Nederland Federatie meld elke week bulk cheaters. Meld je daar aan als je wilt meehelpen.
tja, toch stonden ze 3e, dus zo ontzettend slecht moeten ze nou ook niet zijn. Maar ik ben er niet ontevreden mee100% balbezit?!? dan heb je wel een asociaal slechte tegenstander zeg!
[edit] Tegen de nummer 1 overigens [edit]
[ Voor 28% gewijzigd door Ress op 26-01-2003 21:09 ]
Euh?? Ik heb altijd hetzelfde IP-adres??yared schreef op 26 January 2003 @ 21:01:
[...]
- Kijk bij de laatste 5 logins en je zult zien dat de IP adressen (nagenoeg) gelijk zijn.
moet je doen met twee teams, dan snap je snel waar ik het over hebEuh?? Ik heb altijd hetzelfde IP-adres??
Denk dat ze bij mij allemaal een pintje aan het drinken zijn... twee regels in de 1e helft en 2 regels over dat het rust is en ik 58% balbezit had...sindsdien nada, niks, noppes... saai/spannend
Tis wel niet mijn team, maar het zijn wel de nr1 en nr3 die tegen mekaar spelen... bij winst van de nr3 ben ik weer nr1 en is de zegereeks van de huidige nr1 gebroken...
* yared moet dan zelf nog wel even winnen
Verwijderd
D3-Monk
duh tis zondag competitie tijd... je mag blij zijn dat je alleen al op HT kan komenTrouwens ik kan niet op de conferences, nog iemand hier last van?
* yared zou het niet vreemd vinden als ze de conferences platgooiden tijdens de competitiewedstrijden om bandbreedte vrij te maken.
Er waren net ruim 5.000 mensen online.. dat hakt er aardig in
GVD 3-4, EN een zware blessure voor 1 van m'n middenvelders, TWEE minuten voor tijd
En het lullig vind ik nog wel dat ik in de eerste helft 57% balbezit had en in de tweede helft 50...én een beter middenveld had(hij zwak, ik matig)!
Een belangrijke middenvelder is geblesseerd, heeft het zin om nu 10 doctoren in te huren als ik hem komende zondag weer fit wil hebben?
[ Voor 97% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 21:56 ]
heb je in het vierde al een zeer groot stuk minder last vanaangezien op mij en de #2 na, doet de rest van de teams niet echt serieus mee, dat vind ik soms wel jammer van hattrick
Ok, daar zit weer wel wat inyared schreef op 26 januari 2003 @ 21:43:
[...]
heb je in het vierde al een zeer groot stuk minder last van
Wat een leuk spelletje toch
De nr.3 schakelt de nr.1 uit en ik ben de nieuwe nr.1 !!
Beetje balen alleen... 1 speler heeft nu 2x geel... kan niet even 1,2,3 vinden wat de gevolgen hiervan zijn in HT... iemand idee?
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : zwak
ben wel weer tevreden
89% balbezit trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 26-01-2003 21:51 ]
Ehm, 3x geel is toch wedstrijd schorsing? 0-2 gewonnen trouwens met 94% balbezit in de 2e helftyared schreef op 26 januari 2003 @ 21:49:
Y E S ! !
Wat een leuk spelletje toch
De nr.3 schakelt de nr.1 uit en ik ben de nieuwe nr.1 !!
Beetje balen alleen... 1 speler heeft nu 2x geel... kan niet even 1,2,3 vinden wat de gevolgen hiervan zijn in HT... iemand idee?
[ Voor 4% gewijzigd door irritableskillz op 26-01-2003 21:53 ]
wedstrijdverslag
7500 toeschouwers waren aanwezig op Tha Groove's Arena, waar de weersomstandigheden best wel goed waren. Groove's koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De opstelling: Covaciu - de Boer, Mullenders, America - Haijema, Lousberg, de Kreek, Tielen, Wiggers - Boaron, Dorsman.
OTTO koos voor een strategische onbegrijpelijke 5-0-5 formatie. De opstelling: Bouwens - Bolhuis, de Leeuw, Freidig, Bosma, Cordang - - van Overdijk, Beaumont, Hurkmans, Schrijnders, Borgh.
Aaron Hurkmans maakte een mooie rush in de 20 minuut, maar werd uiteindelijk gestopt door Friso Mullenders. De scheidsrechter toonde OTTOs Barend van Overdijk de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Een goed geplaatste corner van Kees de Leeuw werd gevolgd door een harde maar gerichte kopbal van Pieter Freidig, 0-1 voor OTTO. Na 37 minuten in de wedstrijd maakte Eduard Dorsman de gelijkmaker voor Groove's na een prachtige aanval over rechts. Beide teams gingen de rust in met een stand van 1 - 1. Groove's had het meeste balbezit, namelijk 100 procent.
In de 56 minuut ontving Groove'ss Gerben de Boer een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander De OTTO speler die van het veld af strompelt is Aaron Hurkmans. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. Wilmar de Kreek kreeg na en domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 74 minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Douwe America gaf zijn team Groove's een voorsprong van 2 - 1, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Eduard Dorsman perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 79e minuut en maakte de 3 - 1. Wessel Tielen had in de 83 minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Willem Bouwens hield de bezoekers in de wedstrijd. 84 minuten in de wedstrijd wees de scheidsrechter naar de stip, toen een speler van de tegenpartij een speler van Groove's onderuitschoffelde. Gerben de Boer maakte geen fout: 4 - 1. Hierna verlaagde Groove's het tempo zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging. Toen Barend van Overdijk weer een keiharde tackle maakte in de, in the games 86 minuut,was de scheidsrechter verplicht om OTTO een tweede boeking te geven, waardoor hij werd weggestuurd. Groove's had het meeste balbezit, namelijk 100 procent.
Groove'sŽs beste speler was Gerben de Boer. Eduard Dorsman speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van OTTO was ongetwijfeld Nick Cordang. Frank Borgh speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 4 - 1.
Verwijderd
2 - 0 gewonnen met 91% balbezit
Heeft iedereen hier @ GoT gewonnen ofzo? Of melden degenen die verloren hebben zich niet?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 21:57 ]
Schrijf je allemaal in op de GoT Hattrick Site:
http://www32.brinkster.com/hattrickusers
ik denk dat het weinig zin heeft, maar ik weet nog niet precies hoe dat zit met die dokters, maar het lijkt me niet dat het in eens van 4 weken naar 4 dagen gaat na het inhuren van 4 dokters.1 van mijn middenvelders is voor 4 weken uitgeschakeld, en ik heb 'm zondag nodig! Heeft het zin om nu 10 doctoren in te huren of is ie dan nog niet op tijd gefixed?
grooviee17 ajb geen complete wedstrijdverslagen... alleen de highlights zijn prima
devv05 moeten we nog maar een wildcard trekken voor de GoT Cup met al die nieuwe teams of ben je eruit met je restanten
Voor elke nieuwe speler : WELKOM Dat je maar snel een potje mag ballen tegen de rest van ons!
Lees even de begintopic of onze eigen GoT Federatie site www.tweakfederatie.tk
(als je je wil inschrijven gebruik dan http://www32.brinkster.com/hattrickusers)
nope, wel sneller maar wonderen gebeuren ook bij HT niet....1 van mijn middenvelders is voor 4 weken uitgeschakeld, en ik heb 'm zondag nodig! Heeft het zin om nu 10 doctoren in te huren of is ie dan nog niet op tijd gefixed?
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 26-01-2003 22:13 ]
Verwijderd
1. Nobbe United 7 41 - 5 21
2. nicolai united 7 25 - 12 15
3. beone 7 14 - 9 13
4. midgetgolffreak 7 16 - 24 12
5. Team Rataplan 7 12 - 20 7
6. La fuerza del Dios 7 9 - 24 5
7. Super ELF 7 14 - 23 4
8. Hoek B 7 9 - 23 4
* Ronald Koeman baalt ervan dat ie z'n eerste plaats is kwijtgeraakt in de VI met een matig middenveld
[ Voor 83% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 22:23 ]
Verwijderd
Niet echt nee.... maarja daar worden tenminste mijn supporters blij om
Erg moeilijk heb je het niet in jouw divisie, hè
ik zal er voortaan aan denkengrooviee17 ajb geen complete wedstrijdverslagen... alleen de highlights zijn prima
Verwijderd
Nop, dat wordt zeer waarschijnlijk 4e divisie volgend seizoenirritableskillz schreef op 26 januari 2003 @ 22:21:
Nobbe United 7 41 - 5 21
Erg moeilijk heb je het niet in jouw divisie, hè
* Ronald Koeman is stinkend jaloers en wil ook met gemak bovenaan staan
[ Voor 41% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-01-2003 22:26 ]
* yared heeft leedvermaak!
Promoveren uit het 6e naar het 5e is leuk, maar van het 5e meteen als beginneling naar het 4e is waanzin ...
hou daarna goed dit topic in de gaten want het is helaas een beetje krap allemaal..
De overige wedstrijden (op Martin's team na) zijn wel allemaal geregeld. Die teams allemaal alvast bedankt voor de medewerking, en ik hoop dat die zo blijft zolang de teams in de cup deel blijven nemen
[ Voor 30% gewijzigd door .GoO op 26-01-2003 22:33 ]
Verwijderd
Sta nu 2e in de league, 4 wedstrijden op rij gewonnen.
Divisies:V.207 (8324)
Land: Nederland
Level: 5 van de 6
Team Gespeeld Goals Punten
1. Finn Team 7 44 - 7 21
2. FC 0wnz0rz 7 23 - 13 15
3. Golden Sun 7 27 - 14 13
4. FC Slipknot 7 22 - 18 10
5. forza zwolle 7 8 - 19 8
6. Hekkies 7 10 - 26 7
7. SV Limburgia 7 6 - 24 4
8. SC Hilvaria 7 9 - 28 3