Omdat de componenten voor de audio-VUmeters hier in Nederland erg duur zijn gaan T-Mug en ik de onderdelen bij Futurlec in Amerika bestellen.
Hierdoor valt een stereo-audioVUmeter zo’n 8 euro goedkoper uit, als setje losse onderdelen van 27 naar 19 euro.
Dit is inclusief verzendkosten.
Ook kunnen de meters compleet gemonteerd worden geleverd, dwz een compleet bestukte print met alle onderdelen behalve de LEDs. Om de LEDjes aan te kunnen sluiten zijn er printpennen aanwezig, op deze pennen kunnen busje worden geschoven waar de aansluitdraden van de LEDs aan gesoldeerd kunnen worden.
Hieromheen komt dan weer een stukje krimpkous om de boel te isoleren. Dit is allemaal in het pakketje aanwezig.
Voor de duidelijkheid, het betreft de stereo audio-VUmeter met versterking en gelijkrichting.
Meer info omtrent de meter kun je hier vinden.
Zo’n compleet gesoldeerd exemplaar komt dan op 22 euro.
Ook kun je voor 1,5 euro een splittertje bijbestellen om het audiosignaal van je kaart af te takken.
Heb je interesse in dit produkt, dan kun je naar de Laupro-site
gaan om het te bestellen.
Voor dit topic heb ik toestemming van AcouSE gekregen.
Hierdoor valt een stereo-audioVUmeter zo’n 8 euro goedkoper uit, als setje losse onderdelen van 27 naar 19 euro.
Dit is inclusief verzendkosten.
Ook kunnen de meters compleet gemonteerd worden geleverd, dwz een compleet bestukte print met alle onderdelen behalve de LEDs. Om de LEDjes aan te kunnen sluiten zijn er printpennen aanwezig, op deze pennen kunnen busje worden geschoven waar de aansluitdraden van de LEDs aan gesoldeerd kunnen worden.
Hieromheen komt dan weer een stukje krimpkous om de boel te isoleren. Dit is allemaal in het pakketje aanwezig.
Voor de duidelijkheid, het betreft de stereo audio-VUmeter met versterking en gelijkrichting.
Meer info omtrent de meter kun je hier vinden.
Zo’n compleet gesoldeerd exemplaar komt dan op 22 euro.
Ook kun je voor 1,5 euro een splittertje bijbestellen om het audiosignaal van je kaart af te takken.
Heb je interesse in dit produkt, dan kun je naar de Laupro-site
gaan om het te bestellen.
Voor dit topic heb ik toestemming van AcouSE gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:33 ]