Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] Audio-VUmeters *Betalingen*

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de componenten voor de audio-VUmeters hier in Nederland erg duur zijn gaan T-Mug en ik de onderdelen bij Futurlec in Amerika bestellen.
Hierdoor valt een stereo-audioVUmeter zo’n 8 euro goedkoper uit, als setje losse onderdelen van 27 naar 19 euro.
Dit is inclusief verzendkosten.

Ook kunnen de meters compleet gemonteerd worden geleverd, dwz een compleet bestukte print met alle onderdelen behalve de LEDs. Om de LEDjes aan te kunnen sluiten zijn er printpennen aanwezig, op deze pennen kunnen busje worden geschoven waar de aansluitdraden van de LEDs aan gesoldeerd kunnen worden.
Hieromheen komt dan weer een stukje krimpkous om de boel te isoleren. Dit is allemaal in het pakketje aanwezig.

Voor de duidelijkheid, het betreft de stereo audio-VUmeter met versterking en gelijkrichting.
Meer info omtrent de meter kun je hier vinden.

Zo’n compleet gesoldeerd exemplaar komt dan op 22 euro.
Ook kun je voor 1,5 euro een splittertje bijbestellen om het audiosignaal van je kaart af te takken.

Heb je interesse in dit produkt, dan kun je naar de Laupro-site
gaan om het te bestellen.

Voor dit topic heb ik toestemming van AcouSE gekregen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:33 ]

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 10:18

JTW

19 euro vind ik nog wel vrij duur en btw. de laupro link doet het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar we doen het ook om er stinkend rijk van te worden... ;)

Linkje doet het wel..

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk.

//global.asa, line 20
Technisch gesproken komt het linkje misschien wel daar uit waar het moet zijn, maar niet altijd laat het zien wat het moet laten zien.

F5 en hij doet 't wel...

Punctuality is the politeness of kings

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
19 euro valt nog best mee voor een compleet kitje, zeker omdat het een stereo versie is EN eentje met voorversterker! Goede aktie! Nu zit ik er ook over na te denken een kitje te bestellen (voor mijn nog te maken MP3 speler).

Wel nog enkele vraagjes:

Is ie in bar of dot mode ingesteld en is het nog te veranderen?
Kan je de traagheid veranderen? (ik luister nogal snelle muziek namelijk en dan zie je vaak VU-meters op een dood punt hangen omdat ze te traag zijn)

Denk niet dat het veel goedkoper kan met nederlandse onderdelen en expirimenteerprint, heel duur is het niet echt te noemen... :)

Verwijderd

mwah misschien dat ik interresse hebt maar ik zie geen pics op je site.
alleen maar PCB's.

Verwijderd

Als je in Amerika gaat bestellen enzo en het mocht veel zijn, laat het me dan ff weten, ik weet na mijn 2 ia's uit Amerika precies hoe het bij de douane bekeken en berekend wordt enzo. T-Mug heeft mij als in z'n icq-lijst staan...

Verwijderd

Topicstarter
Geen draadbrugje is DOTmode, draadbrugje is BARmode.

Traagheid is niet in te stellen.

Staat wel een pic om m'n site van de VUmeter, in die gaatjes die je daar bovenaan ziet komen net zulke (verzilverde) pennetjes als onderaan op het printje.

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Gelukkig heb ik gewoon een mengpaneel waar al een 10 led's stereo VU meter in zit :)

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb intresse.
Alleen heb je ze ook waar je 2 rijen leds op kan aansluiten?
Dus stereo?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 18:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel twijfelt

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
Xavier schreef op 14 January 2003 @ 17:47:
Ik heb intresse.
Alleen heb je ze ook waar je 2 rijen leds op kan aansluiten?
Dus stereo?
Ze zijn stereo, dus 2 rijen...

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

hmm van valt 19euro wel mee..

ze worden dus zonder leds geleverd? (geeft nie.. anders heb ik niks voor niks aan die ia meegedaan van die leds :))

Maareh, hoe moet je uhm dan aansluiten op je pc?
In je geluidskaart prikken? (zit er al zo'n snoertje bij geleverd?)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Ziet er goed uit! Kan iemand terwijl de actie loopt uitrekenen hoe het met weerstanden zit met de Led-IA leds?

Ik ga mee voor de voorgesoldeerde print :)

Verwijderd

Topicstarter
Splittertje kun je er bij bestellen voor 1,50 euro.

Kijk, zo'n VUmeter is niet goedkoop, maar wat wil je, de IC's kosten bij de electroboer al 4,5 euro per stuk, de 4 dioden die er in zitten kosten ook 2 euro en de 28 printpennen, busjes en stukjes krimpkous 0,10 euro per stel, dus bijna 3 euro.
Zit je al op 14, komt de print er nog bij, dan de rest van de onderdelen plus de verzendkosten.

19 euro is een bodemprijsje hoor...

Verwijderd

beetje duur...

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 19:19 ]

• Xavier
  • Niet online
Betaling is via de post?

Verwijderd

/me heeft ook een VU metertje besteld.. kan mooi naast m'n HD VU meter in m'n cube :D
Je hebt trouwens mail Exter... Nog fff een paar vraagjes m.b.t. Futurlec...

Verwijderd

hoe lang zal het ongeveer duren voordat ik m hier ontvang voor een voorgesoldeerde print?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 19:40 ]

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Hmm, het printje heb ik hier nog liggen, al een keer eerder bij je besteld. Je kan zeker niet alleen de componenten bestellen?
Nog een vraag, die versterker, zit die dan niet in de print ingebakken die ik van jou heb? Op je site staat dat het IC het duurste onderdeel is van rond de E4.-

[ Voor 40% gewijzigd door Underground75 op 14-01-2003 19:41 ]

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pics, heb ook wel interesse!

Verwijderd

Topicstarter
The Undertaker schreef op 14 January 2003 @ 19:39:
Hmm, het printje heb ik hier nog liggen, al een keer eerder bij je besteld. Je kan zeker niet alleen de componenten bestellen?
Nog een vraag, die versterker, zit die dan niet in de print ingebakken die ik van jou heb? Op je site staat dat het IC het duurste onderdeel is van rond de E4.-
Ik weet zo niet welke print je hebt, dat kan je zelf het beste bekijken door hem met die op m'n site tye vergelijken en wat de componenten betreft, we bestellen zowiezo en niet te weinig ;)

Inkoopactie loopt tot eind deze maand, dan bestellen we en is het binnen enkele weken hier.

Betaling is pas als het materiaal er is

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 20:59 ]

• Venxir
  • Laatst online: 11:46
het gaat mij alleen om die audio splitter maar omdaar bij die 1,5 pleuro ook nog €13 verzendkosten bij te doen vind ik weer veels teveel.

If it aint broke, fix it till it is!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ok twee vraagjes, Je stopt de audio Vu dus achter in je computer (in je Mini jack ingang)? (gesplit dan) maar ben je niet de helft van je uitgangs signaal dan kwijt?? of is dat door die versterker opgelost?
(gaat je audiokwaliteit achteruit door de VU meter? :? )

Ik zou die Vu ook gewoon in de Phones van mij versterker kunnen doen? (dus niet op Computer)

Verder vind ik het wel een goede IA en wat zijn de verzendkosten? zijn die inbegrepen of komen die er nog bij? (zag ut er niet bij staan op Laupro)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, je bent niet de helft van je audiosignaal kwijt, de ingang van de VUmeter is hoogohmig.

En je ausiosignaal wordt ook niet beinvloed, dus de kwaliteit gaat niet achteruit.

Met Phones bedoel je neem ik aan de hoofdtelefoonuitgang? Kan.

Verzendkosten zijn inbegrepen.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

mmm ik vind 19 euro toch echt een beetje duur hoor, da's toch 45 piek zowat.

* SchizoDuckie kijkt nog wel ff verder :|

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

als je het te duur vind, ga zelf maar is zo plaatje etsen en alle gaatjes boren :P
dan koop je hem liever bij iemand die goed kan etsen(Exter), en je dus een perfect printje krijgt en nog eens goedkopere onderdelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Papa Eend schreef op 15 januari 2003 @ 00:09:
mmm ik vind 19 euro toch echt een beetje duur hoor, da's toch 45 piek zowat.

/me kijkt nog wel ff verder :|
Dat rond je wel erg ver naar boven af, 40 piek + verzendkosten komt dichter in de buurt.

Ga maar es postorderen, dan kosten de onderdelen je 19 euro, komen de verzendkosten er nog bij en heb je geen geëtste print.
Sterker nog, dan heb je helemaal geen print.

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 10:35
- of topic -
Die rainbow collor led is ook cool man !!! als je dan in plaats van die potmeter een lichtgevoelige weerstand neemt en daar je hdd led achter zet !! dan gaat i sneller van kleur veranderen als er hdd activity is :P dat is wel uber cool

• Wabs
  • Niet online
verzendkosten inbegrepen :D WOEI! das pas wijn! ik ga ook maar mee doen! Ik hbe net je HD-VU af gesoldeerd en hij werkt SUPER! :D

Verwijderd

apollovenlo schreef op 15 January 2003 @ 15:31:
- of topic -
Die rainbow collor led is ook cool man !!! als je dan in plaats van die potmeter een lichtgevoelige weerstand neemt en daar je hdd led achter zet !! dan gaat i sneller van kleur veranderen als er hdd activity is :P dat is wel uber cool
Ik denk dat hier wel iets handigers voor te bedenken is :P (Opamp ofzo ? :? )
Maar het is wel een cool idee !

Verwijderd

ik heb een vraagje ik wil ook zo`n vu meter bouwen alleen dan de mono versie die niet versterkt is. kunnen julie ook alleen de onderdelen leveren die je hiervoor nodig hebt ???
mijn dank zo groot zijn.

printje hoeft niet mag wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 15:46:
ik heb een vraagje ik wil ook zo`n vu meter bouwen alleen dan de mono versie die niet versterkt is. kunnen julie ook alleen de onderdelen leveren die je hiervoor nodig hebt ???
mijn dank zo groot zijn.

printje hoeft niet mag wel.
Nou, een mooi voorbeeld, een monoVUmetertje, simpelste wat er is, zonder gelijkrichting en versterking, typisch circuitsonlinestijl.

De componentjes koop je hier bij de electroboer en wat betaal je dan?

IC kost 4,50
ICvoetje 0,45
trimpot 0,45
printje 2,00
weerstandje 0,05
15 printpennen 0,45
15 printpenbusjes 0,55
15 stukjes krimpkous 0,55

tel ff op en wat kost dat dan? 9 euro
En wat heb je dan? bijna niks

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:09:
[...]

Nou, een mooi voorbeeld, een monoVUmetertje, simpelste wat er is, zonder gelijkrichting en versterking, typisch circuitsonlinestijl.

De componentjes koop je hier bij de electroboer en wat betaal je dan?

IC kost 4,50
ICvoetje 0,45
trimpot 0,45
printje 2,00
weerstandje 0,05
15 printpennen 0,45
15 printpenbusjes 0,55
15 stukjes krimpkous 0,55

tel ff op en wat kost dat dan? 9 euro
En wat heb je dan? bijna niks
dat is precies het berdag dat ik wil uitgeven aan een gadget. ik zit erg krap bij kas.
ik kan hier ook uit opmaken dat je de onderdelen niet levert voor de mono simpele versie?

Verwijderd

Topicstarter
Onderdelen heb ik hier wel, inclusief het laatste printje voor dat type..
Als je dat wilt geef ik je ook nog 2 euro korting, soldeer ik hem voor je en hoef je geen verzendkosten te betalen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 16:18 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook wel interesse maar ken je niet hier een paar pics plaatsen, dan kan ik sneller besilissen of ik wel of nie meedoe :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:13:
Onderdelen heb ik hier wel, inclusief het laatste printje voor dat type..
Als je dat wilt geef ik je ook nog 2 euro korting, soldeer ik hem voor je en hoef je geen verzendkosten te betalen.
bestaat er de mogenlijkheid dat ik die buiten de in koopactie bestel of voeg je hem eraan toe ?

Verwijderd

Topicstarter
Pic staat wel op m'n site, is nog een eerder model, maar de nieuwe ziet er ook zo uit, alleen 2 Ctjes minder, waren niet nodig en maakten het ding onnodig nog duurder.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 16:19:
[...]

bestaat er de mogenlijkheid dat ik die buiten de in koopactie bestel of voeg je hem eraan toe ?
Nee, ik voeg hem er zeker niet aan toe, maar die kan ik je zo wel sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 16:27 ]

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 10:35
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 15:42:
[...]

Ik denk dat hier wel iets handigers voor te bedenken is :P (Opamp ofzo ? :? )
Maar het is wel een cool idee !
Zijn er meschien nog mensen die een idee hebben hoe ik dit kan doen ?? wil dit wel effe uit probeere !

ben bij de electronica boer geweest maar die heeft geen RGB led's, conrad wel dus voor 5€ :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:21:
[...]

Nee, ik voeg hem er zeker niet aan toe, maar die kan ik je zo wel sturen.
_/-\o_ _/-\o_ bij voorbaat dank ik weet niet of je msn hebt zo ja voeg me toe.
zo nee dan doe ik alles via de mail. en nogmaals _/-\o_

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:58:
[...]

Ik weet zo niet welke print je hebt, dat kan je zelf het beste bekijken door hem met die op m'n site tye vergelijken en wat de componenten betreft, we bestellen zowiezo en niet te weinig ;)

Inkoopactie loopt tot eind deze maand, dan bestellen we en is het binnen enkele weken hier.

Betaling is pas als het materiaal er is
Ik heb die stereo van je site, volgens mij de zelfde als in deze IA :?

• Venxir
even een vraagje aan je Exter, ik geniet nog stteds van jooou VU-meter maar ik merk dat de draden naar de 2x10 led printjes los gaan zitten of eruit schieten. Is hier een oplossing voor(lijm ofso)?

Verwijderd

Topicstarter
Los schieten? Wat doe je er dan mee?
De busje klemmen anders stevig om de pennetjes, maar als de passing wat ruim is geworden door welke oorzaak dan ook je kunt zo'n busje tussen duim en wijsvinger wel weer wat bijknijpen.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
is t al slim om te betalen of kan ik er beter nog even mee wachten

Verwijderd

twijfel.....twijfel..............

• Vipertje
  • Laatst online: 15:04
Mr Files ik dacht precies hetzelfde het is natuurlijk weer effe 22 euro's (want ik ben te lui om te solderen)

• NightOwlNL
maar t is wel iets wat compleet is, op t kastje na dan maar dat boeit me niet

Verwijderd

Topicstarter
MR_WAZOO schreef op 15 January 2003 @ 21:03:
is t al slim om te betalen of kan ik er beter nog even mee wachten
Wacht er nog maar ff mee joh, betalen kan altijd nog..

• NightOwlNL
okidoki, mail maar als er betaalt moet worden ok?

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen krijgt eem mailtje al de tijd is gekomen dat er betaald kan worden...

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ exter mijn vum meter werkt perfect en nog hartstikebedankt ik zal wat foto`s sturen als hij in zijn kastje zit. en nogmaals bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ic is naar de maan pret is over wacht nu op een nieuw ic. alleen heeft exter ze niet meer en ik kan ze nergens vinden voor een normale prijs.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 17:01 ]

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 21:51:
_/-\o_ _/-\o_ exter mijn vum meter werkt perfect en nog hartstikebedankt ik zal wat foto`s sturen als hij in zijn kastje zit. en nogmaals bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
huh, moet toch nog besteld worden, of ben ik nou gek?

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 12:28
Hij heeft het niet over de VUmeter waar dit topic over gaat maar over een andere 8)7

Verwijderd

die vu meter is dus kant en klaar?

ik ben slecht met solderen dus hoop het wel

als ie kankt en klaar is ik ook willen 1 :Y)

mzzl :*)

• Res-q
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

@Exter: Hoe moet ik de ledjes op een printplaat aansluiten? Op je site zag ik een speciaal printje voor 10 ledjes, zit deze er bij (2x), of moet ik ieder ledje stuk voor stuk aansluiten op de hoofdprint?

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Topicstarter
Hoofdprint heeft 22 aansluitpennen, daar horen 22 printpenbusjes bij.
Aan die busjes kun je weer draadjes solderen die naar je LEDjes gaan en om die busjes komt dan een stukje krimpkous ter isolatie, zit er ook bij.
Zou je LEDprintjes willen gebruiken dan zul je die apart moeten aanschaffen.

• Venxir
ik heb interesse in de audio-splitter, wat zijn de verzendkosten daarbij?

Verwijderd

Topicstarter
Mm, 80 eurocent denk ik, maar kun je die niet gewoon in een electrozaak kopen?

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

De printjes van exter kan ik iedereen aanraden!! Ze zien er zeer strak en profi uit >:)

Helaas heb ik er zelf nog wat meer voor moeten betalen (relatief gezien is dit dus niet eens zo duur...). Ik zoek trouwens nog steeds een manier om de aansluiting op mijn geluidskaart intern te maken. Iemand iedeeen :?

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

als je nou gewoon een mengpaneel koopt voor 50 euro, heb je 2 kanaals versterking 4 aansluitingen, stereo vu-meter en een degelijke versterking :z

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel jij daarmee, Modderpoel? Een degelijke versterking?

• Venxir
zijn bij mij niet in de buurt, moet ik met de bus :/

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:17:
Wat bedoel jij daarmee, Modderpoel? Een degelijke versterking?
dat ik wed dat mijn mengpaneel harder kan dan die VU-meter, en ook nog 'ns minder vervorming :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo, kun jij de vervorming aan de LEDjes zien?

Knap van je...

Ik denk dat mijn auto ook harder kan dan jouw brommertje, maar dat heeft ook niks met elkaar te maken..

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 16:20 ]

• Venxir
Modderpoel, deze Vu-meter presteert zeer goed hoor, zal waarschijnlijk beter zijn dan zo'n cheap-ass 50 euro mengpaneel

Verwijderd

OMG, dit gaat weer helemaal nergens over :X

Even ter zake:

Zou je die 10 en 20 led printjes ook aan de IA kunnen toevoegen? Of moet ik die fff los bestellen? Lijkt me namelijk makkelijker voor de montage in m'n cube... dan zit ik niet met die losse ledjes...

Verwijderd

mah 23 euro vindk beetje duur voor een vu meter :X ik heb hier een chipje liggen.. 12 ledjes stereo of mono, bar of dot. koste 1.50euro

Verwijderd

Topicstarter
Mah met één chipje ben je d'r niet...
't is btw 22 euro, en daar zitten verzend- en montagekosten bij in...
En ook printpennen en busjes en stukkies krimpkous, 28 stuks, kosten samen 3 euro.
Dan nog een prachtige printplaat.
En niet vergeten, het is geen massaproduktie, het is handwerk.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 22:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 22:28:
Mah met één chipje ben je d'r niet...
't is btw 22 euro, en daar zitten verzend- en montagekosten bij in...
wedden van wel :) zijn nog meer chipjes dan die lm3915/lm3914

Verwijderd

Topicstarter
Ow, en dat hoeft niet op een print en daar heppie geen aansluitmateriaal bij nodig.
We hebben het hier over een complete schakeling, niet over een enkel IC.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 22:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 22:34:
Ow, en dat hoeft niet op een print en daar heppie geen aansluitmateriaal bij nodig.
We hebben het hier over een complete schakeling, niet over een enkel IC.
nja versterking zou wel handig kunnen zijn, maar 1 IC had je uit kunnen sparen om een stereo IC te pakken

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 22 januari 2003 @ 15:28:
[...]

dat ik wed dat mijn mengpaneel harder kan dan die VU-meter, en ook nog 'ns minder vervorming :X
vu-meter is geen versterker :) , hij heeft voorversterking.

• uzuri
  • Laatst online: 28-11 12:28
wat een zeldzaam achterlijke discussie is dit weer. Exter biedt een mooi produkt aan en wat gebeurt er: alleen gezeur over de prijs en hoe het beter kan (de mijne is lekker zus en zo, blablabla). Stelletje pubers :r

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 22:06:
OMG, dit gaat weer helemaal nergens over :X

Even ter zake:

Zou je die 10 en 20 led printjes ook aan de IA kunnen toevoegen? Of moet ik die fff los bestellen? Lijkt me namelijk makkelijker voor de montage in m'n cube... dan zit ik niet met die losse ledjes...
Nee joh, de mensen vinden het nu al te duur, dan komt er weer 3 euro bij voor 2 van die printjes, dan kunnen we de IA helemaal wel cancelen.
Kun je wel los bestellen, heb er nog wel wat van.

• Venxir
Dit setje van exter bied goede kwaliteit. Je krijgt een handgemaakt printje(zeer mooi) en ook alle onderdelen(nou weet ik niet gesoldeerd of ongesoldeerd).
Dan ook de krimpkous+bussen en pennen en dan heb je een volwaardige Vu-meter waar je trots op kan zijn, en leds kan je bij elke electronic zaak halen.
Ik heb geen enkel moment spijt gehad van deze aankoop(die toen nog duurder was, namelijk via nederland alles ingekocht).
Ik vind het een echte aanrader als ik strax weer beetje mooi budget heb twijfel ik er niet aan om Bij Exter ook een Hd Vu-meter aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Venxir op 22-01-2003 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die ICtjes bestellen we d'r gelijk bij....

• Xavier
  • Niet online
Ik heb ook 1 printplaatje van Exter binnen. Voor een LM317 schakeling. Werkt uitstekend. En erg mooi printplaatje!

Verwijderd

Venxir schreef op 22 January 2003 @ 23:30:
Dit setje van exter bied goede kwaliteit. Je krijgt een handgemaakt printje(zeer mooi) en ook alle onderdelen(nou weet ik niet gesoldeerd of ongesoldeerd).
Dan ook de krimpkous+bussen en pennen en dan heb je een volwaardige Vu-meter waar je trots op kan zijn, en leds kan je bij elke electronic zaak halen.
Ik heb geen enkel moment spijt gehad van deze aankoop(die toen nog duurder was, namelijk via nederland alles ingekocht).
Ik vind het een echte aanrader als ik strax weer beetje mooi budget heb twijfel ik er niet aan om Bij Exter ook een Hd Vu-meter aan te schaffen.
mjah ik zeg niks over de kwaliteit... alleen als je 1 stereo chip gebruikt... bespaar je de helft aan onderdelen (alles zit er nu dubbel op)

ik zal ff zoeken naar een site met een lijstje vu-chipjes (mjah de mijne hebk ik een 80c51 geprogt... is misschien 5 regels source, chipje zelf kost 1.50 euro.. alleen ik kan niet massaal programmeren)

linkje : http://www.vego.nl/7/7_054.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 00:17 ]

• NightOwlNL
ik heb zojuist telebankieren de opdracht tot betalen gegeven

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 23:29:
[...]Nee joh, de mensen vinden het nu al te duur, dan komt er weer 3 euro bij voor 2 van die printjes, dan kunnen we de IA helemaal wel cancelen.
Kun je wel los bestellen, heb er nog wel wat van.
Zou je bij mij dan 2 x die 10 leds printjes erbij willen doen? Die 3 euro maak ik dan wel extra over... Owja.. wanneer moet je die Futurlec info van ons hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Maak maar een lijstje op de Futurlecsite en mail em maar naar me toe.

• Xavier
  • Niet online
Money is transfered to your bank account.

• Venxir
Als mijn nieuwe computer morgen komt en ik weer normale bankreking saldo heb bestel ik wel een HD vu-meter, wortd altijd gek van ledjes :D

Verwijderd

Topicstarter
Willen de laatste Tweakertjes hun bijdrage voor de VUmeter ook overmaken, of als dat reeds gebeurd is dat ff aanklikken op Laupro?
Kunnen we gauw de onderdelen bestellen. :)

bvd

• Wabs
  • Niet online
Ik heb betaald en aangeklicked! :D

Ik had 2-3 weken geleden 2 HD-Vu meter printjes besteld, ondertussen zijn ze al een tijdje af en ze werken SUPER! en het printje was ook super mooit dus daarom heb ik hier VEEL vertrouwen in :) :)

Verwijderd

is er nog een tijdslimiet voor de laatste 4 tweakertjes?

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet, maar die komt er wel...

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
uitverkocht?

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

Topicstarter
Omdat nog niet iedereen zijn bijdrage heeft gestort en de mensen die dat wel hebben gedaan graag willen dat we de onderdelen bestellen moet ik nu maar een deadline gaan stellen.
Laten we zeggen als dinsdag 4 februari niet iedereen heeft overgemaakt gaan we bestellen voor de mensen die dat wel hebben gedaan.

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Dus als ik nog intresse heb en niet meer via laupro kan meedoen dan...?

P4°2.0blablablablabla

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13

Felyrion

goodgoan!

ik zal vanavond ook even het geld overmaken

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Venxir
4 maart of 4 februarie exter? :S

Verwijderd

Topicstarter
EvilVoicez schreef op 29 January 2003 @ 16:47:
Dus als ik nog intresse heb en niet meer via laupro kan meedoen dan mail ik exter mijn gegevens door en dan komt het alsnog voorelkaar.
psies.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 19:27 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Heb je niet van zulke? Die vin'k veel mooier :P :9

Afbeeldingslocatie: http://home.dreeke.net:1080/temp/vu1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.dreeke.net:1080/temp/vu2.jpg

(nee die zitten niet in mn pc ;))

edit: mmmm volgens mij kan je deze dingen ook gewoon aansluiten in plaats van een ledbar.... da's wel kewl *D
leuk blauw lichtje eronder ipv geel ....

[ Voor 30% gewijzigd door dreeke op 29-01-2003 19:40 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, da kan, ipv het IC gebruik je dan de analoge VUmeter, maar wat moet je dan met de LEDs van de IA doen?

Verwijderd

Topicstarter
De betalingen zijn zo goed als binnen, de componenten worden morgen besteld.
Levertijd zal 1 - 3 weken zijn.
De printen zijn klaar en voorzien van de Nederlandse componenten, nu de Amerikaanse nog, dwz, het spul komt rechtstreeks uit Bangkok.

• Xavier
  • Niet online
Exter. Soldeer je de draden voor de leds eral aan vast?
En voor wat voor leds zijn ze gemaakt?
Ik ga die uit de IA gebruiken namelijk.
Witte

Verwijderd

Topicstarter
Nee, op elke print zitten 28 printpennen en er worden 28 printpenbusjes bijgeleverd.
Die busjes soldeer je aan de draadjes van de LEDs.
De busjes prik je op de pennetjes, een soort mini-stekkertje dus.
Om elk busje komt een stukje krimpkous, ook bijgeleverd uiteraard.
Je kunt de gewone LEDs alsook de felle LEDs van de IA gebruiken.
Door een weerstandswaarde te veranderen kun je de stroom door de LEDs aanpassen.
Die weerstanden zitten er nog niet op, dus als iedereen meldt wat voor LEDs dat ie er op gaat zetten kan ik daar rekening mee houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 23:15 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.