Ik heb ook een mailtje gehad en het prog meteen gedownload en geinstalleerd.
je moet je dan ff registeren, een avatar aanmaken. van die avatar kun je het hele uiterlijk aanpassen. Ik heb gewoon gedaan zoals ik er in et echt ook uit zie, zoals de meeste doen.
Je krijgt als je voor het eerst inlogd 10.000 T$ (Therebucks) .. deze kun je dan uitgeven aan wat je maar wilt.
Als je nog meer Therebucks wilt hebben kun je die verdienen, of je kunt met een creditcard nieuwe kopen (1$ = 1700T$).
Eerlijk gezegd vond ik T$10.000 nogal weinig, je kunt daarvan nog geen board kopen, misschien net een buggy maar dan is meteen al het geld op.
Mijn virtuele korte broek kostte al T$2000, een mooie spijkerjack kost al rond de 10000, nikes 8000, ga zo maar door, ik vind het allemaal net iets te duur.
Ik ben al een meisje tegengekomen die al $120 uitgegeven had aan het spel. Die had al een huis, een boot ...etc..
Als je het voor het eerst speelt is het een beetje vaag, maar gelukkig kwam er naar een paar minuten al een newbie-helper naar me toe lopen. (ik dacht eerst dat het een bot was

)
Echt alle newbies worden bijna meteen geholpen!
July, de newbie-helper die mij hielp bracht me naar een paar gastjes toe die net gingen vliegen met hun hovercrafts dus ik spring er lekker bij achterop
Als we ergens anders weer landen weet ik niet waar ik ben dus ik kijk ff op de map en zie dat de wereld eigenlijk best groot is (lang niet zo groot als bijvoorbeeld het universum van Eve, maar het is groot genoeg om er voor te zorgen dat er niet de hele tijd 50 mensen om je heen staan (tijdens deze preview versie iig niet)
De wereld (1 eiland eigenlijk) ziet er wel leuk uit. In ieder geval leuk voor een chatprogramma

je kunt et natuurlijk niet vergelijken met half life 2 ofzo
Ik loop een beetje door de stad heen en praat een beetje met mensen en voeg ze toe aan mijn buddy list. vanuit die buddy list kun je je buddies instant messages sturen, je kunt ze summonen (je buddy wordt naar jouw locatie geteleporteerd), en nog een paar andere dingen.
Nadat ik een paar uurtjes had rondgerend werd ik het eigenlijk een beetje zat, maar toen liep ik een café binnen en zaten daar 4 andere spelers om een tafel heen. Daar ging ik bij zitten en na een tijdje te hebben gepraat over het een en ander gingen we 'op avontuur'
als eerste gingen we naar de buggyraces, gelukkig mocht ik een buggy van een meid lenen want ik had daar dus geen geld voor

.
Beetje geraced, is wel grappig om te doen. Daarna jumpten we met z'n allen op Samatigos hovercraft en gingen we een eindje vliegen
je kunt voor buggy/board-races zelf banen maken en daarop racen. Alleen dat werkte niet helemaal nu dus dat hebben we niet gedaan.
leuk shirt

hier zijn we net met zn allen van een grote hoogte naar beneden gesprongen (skydiven heet dat toch?), op onze hoverboards, je kunt dan ook allemaal stunts doen.
Hoe meer stunts je doet (je moet wel goed neerkomen, dat is me nog maar 2 keer gelukt), hoe hoger je niveau wordt.
Je hebt bepaalde 'klasses', als je veel board dan ga je op den duur een klasse omhoog en daarvoor krijg je dan een speciaal item voor.
Voor andere dingen zijn er ook klasses. Bijvoorbeeld voor het buggy-racen, het paintballen, en natuurlijk voor het socializen

Ik heb nog niet gepaintballed omdat maar 1 iemand van mijn kleine groepje een paintball gun had.

De sfeer in het spel is trouwens nog best goed. De meeste spelers zijn tussen de 20 en 30 jaar. Je hebt ook minder last van kindertjes omdat die geen creditcard hebben

Er worden trouwens ook allerlei dingen georganiseerd, van buggy-races voor geld tot chatsessies over allerlei verschillende onderwerpen. Je kunt ook zelf clubs oprichten, en voor een bepaald bedrag kun je zelfs je eigen kleding ontwerpen en deze veilen (of natuurlijk zelf dragen)
Ik heb het spel nu ongeveer 9 uur gespeeld, en mijn indruk van het spel is toch wel positief. Als ik een credit card zou hebben (

) zou ik er zeker mee door gaan als al mijn beginners-geld op is.
dit is trouwens mn langste post ooit