of hij staat er idd niet, heb ik ook al een keer (of 2) gehad
Tot afgelopen zondag kon je decoratieve items als een bank of een stoel ofzo overal in There gewoon droppen. Omdat daar nogal misbruik van gemaakt werd en de wereld van There hierdoor 'vervuild' werd door groepjes banken en stoelen en wat dan ook op de meest vreemde plaatsen, heeft There Inc. nu zogenaamde PortaZones. Dat zijn kleine varianten van Funzones die je bij je draagt en waarbinnen je items kunt droppen.YoG schreef op 08 September 2003 @ 14:48:
Portazone?
De kleinste variant is net groot genoeg om 1 bankje in te droppen. Die kost 500T$ in eenmalige aanschaf en is gratis in het gebruik. De medium PortaZone kost geloof ik 1500T$ in aanschaf en iets van 20T$ per uur in het gebruik, en de grote PortaZone kost geloof ik 2500T$ in aanschaf en iets van 40T$ per uur in het gebruik.
Er zijn nog veel meer leuke nieuwe items in de Shop toegevoegd. Jammer dat de log-in nu down is, zodat je niet via het Forum naar ThereCentral kunt komen om alles te zien.
De nieuwe Profile-pagina is ook een stuk verbeterd! Nu zie je per Skill een voortgangsbalkje hoever je van het volgende level af bent, in plaats van "far, close, very close" etc.
De prijzen van There na de beta periode zijn ondertussen ook bekend geworden:
Als je pas later begint wordt het duurder want dan moet je per maand gaan betalen en bepaalde opties moet je nog activeren als je ze wil.
Trouwens voor de mensen die nog niet spelen maar dat wel willen, je kan nu meteen beginnen met spelen (voorlopig tot 12 oktober nog gratis) en als je het wil ook profiteren van de beta tester prijs.
Om niet achteraan in de rij te komen als tester moet je een referring friend email adress opgeven, als je dus wil spelen zou je eventueel mijn email adres kunnen gebruiken
sknoester@NOSPAMwanadoo.nl (minus het NOSPAM gedeelte natuurlijk
)
Dit geld dus alleen voor mensen die al in de beta zitten of die nu nog beginnen.BETA TESTER PRICING PLAN
So how much do beta testers have to pay for There? Here?s the answer: a one-time payment of US$29.95, for a LIFETIME MEMBERSHIP, including free Premium Services. Period. No monthly payments. No required Therebucks purchases. In other words, a massive discount from the List Price.
With this payment you get:
- Your avatar, everything you?ve purchased so far, all your skills, your clubs, etc.
- A free ?Explorer Pack?
- Free music activation
- Free voice activation, and unlimited free voice usage
(Please remember that music and voice are broadband only. If you are currently on dial-up and upgrade to broadband later, just contact us and we?ll give you the services for free when you upgrade).
As a special thanks to our longer-term beta testers, we will be giving you a grant of 2,000 Therebucks for each month you have been a part of the public beta test. In other words, if you started with us in January, you?ll get a special ?Thank you!? bonus of 18,000 Therebucks.
So that we can do capacity and business planning better, we really want to get you to sign up for the ?Beta Tester Pricing Plan? as soon as possible. We are therefore offering a special ?Signing Bonus? to you, depending on when you formally join (we?ll explain how to do this below):
- If you join between today and Tuesday, September 23 at 11:59p PST, you will receive a Signing Bonus of 20,000 Therebucks;
- If you join between September 24 at 12:01a PST and October 4 at 11:59p PST, you will receive a Signing Bonus of 5,000 Therebucks;
- If you join after October 5 at 12:01a and before October 12 at 9:00p PST, you?ll still get the great ?lifetime? deal, including the premium services, but no Signing Bonus.
- If you join after October 12 at 9:01p PST, you will be able to enjoy the ?Charter Member Plan? (explained below), but the Beta Testing Price will no longer be available. In other words, assuming we stay on schedule and don?t hit any nasty ?speed bumps? (meaning the ?Shakedown Cruise? of post-release bug-fixing was a success), the Public Beta test of There is scheduled to end on October 12 at 9:00p PST.
So to sum it all up, here?s what you get if you started beta testing in January and sign up today:
- You pay US$29.95 once, for a lifetime membership, including all Premium Services
- You get 18,000 Therebucks as a ?Thank You!? bonus
- You get 20,000 Therebucks as a ?Signing Bonus?
As you?ll read below, There will cost more to people who join after the beta program ends, depending on when they join and what features they want. But we wanted to really demonstrate how much we appreciate the time, energy, and patience our beta members have invested with us. In short, we want to ?put our money where our mouth is? -- if you are a beta member, you only need to pay us a one-time fee of US$29.95 for a lifetime membership to There. To keep your account active, you need to spend at least 2 hours a month in There (if you?re going on vacation or are otherwise indisposed, contact us to make special arrangements).
So what do you do to get this?
To be honest, we hadn?t planned to start taking orders this week. But since we?re trying to be as responsive as possible to your questions about pricing, we?ve decided to ?jump the gun? with this post. Since our online ordering pages are not yet live, you can sign up in a very simple way: send an email to SignMeUp@There.com. If you like, tell us to charge your credit card on file. If you haven?t given us your credit card yet, please email us your phone number and a good time to call, and we?ll call you back (including international numbers). Once you email, please give us a few days to acknowledge your email ? since we?re announcing pricing earlier than we expected, our systems are not completely set up.
Finally, as is explained below (in the Referral Program section), you can also refer your friends to There before the beta test period is over, and they get this special price too! This is a BIG deal ? your friends will get a super price, and you?ll earn Therebucks. Win-win.
We hope that the bottom line is clear ? we really appreciate your energy, enthusiasm, and patience! Since talk is cheap, we decided to simply take the plunge and offer our beta testers a really good deal.
We hope you agree, and that you?ll email us at SignMeUp@there.com. There is really no reason to wait, since it?s a lifetime plan. In other words, you won?t be getting any ?extra? free time by waiting. In fact, you?ll lose out on the Signing Bonus if you dawdle?
Now, read on for all the details about what everyone else is going to pay?
Als je pas later begint wordt het duurder want dan moet je per maand gaan betalen en bepaalde opties moet je nog activeren als je ze wil.
Trouwens voor de mensen die nog niet spelen maar dat wel willen, je kan nu meteen beginnen met spelen (voorlopig tot 12 oktober nog gratis) en als je het wil ook profiteren van de beta tester prijs.
Om niet achteraan in de rij te komen als tester moet je een referring friend email adress opgeven, als je dus wil spelen zou je eventueel mijn email adres kunnen gebruiken
sknoester@NOSPAMwanadoo.nl (minus het NOSPAM gedeelte natuurlijk
En hier nog een overzichtje met de prijzen na de beta (zodat je ziet wat je eventueel bespaard door eerder te beginnen:
Hier de gewone standaard prijs:
Hier de gewone standaard prijs:
Eventuele extra services die men kan bestellen (en die betatesters gratis krijgen):Let me start by explaining our ?List Price.? We have based all of our pricing plans on the List Price, which we will start using sometime next year. The software CD (or download) will be free, and can be freely copied. We are not currently planning a retail box. Prospective members will get a free 14-day trial to check There out. They won?t get any initial Therebucks, but they will be able to try out many things for free by using ?lending machines?, which are launching in the Limited Access version.
At any time during the free trial, people can join There by signing up for a monthly plan or a discounted yearly plan:
- The monthly plan involves a one-time registration fee of US$29.95, and a monthly fee of US$9.95. Therebucks will be included with the one-time fee and the monthly fee. The exact amount of Therebucks has not been defined.
- The yearly plan involves a one-time charge of $99.95, which includes a to-be-defined amount of Therebucks upfront. No additional Therebucks purchases are required.
As we?ll explain in detail below, ?Charter Members? get about half off this List Price, and Beta Testers get an even better deal. Read on!
Charter plan(voor mensen die na de beta maar voor de echte launch inschrijven:OPTIONAL PREMIUM SERVICES
This section explains the pricing for the Explorer Pack, Music Service, and Voice Service. As a beta member, you will get all of these Premium Services for free because you have come to enjoy these services and expect them as a part of the ?basic? There experience. Going forward, though, we have decided that we should price them separately. This helps keep the overall There price point low, and lets those members who value these services pay for them. It?s really that simple. Here are the details:
- Explorer Pack. After October 12 at 9:00p PST (when the beta test ends), new prospects coming to There will have the option to buy a set of four powerful features that make it even easier to explore There: favorite places, compass, summon, and map links. As a beta tester member, you have already tried these features, and know how great they are. You will get them for free! If the non-beta member wants them, s/he pays a one-time fee of US$10. We didn?t have these features originally, and people had a great time without them. We then rolled them out to universal acclaim. As a start-up, we think it?s fair to find ways to generate revenue, provided that we deliver value. In this case, given the overall low price of There, we are hopeful that many new members will sign up for the Explorer Pack.
- Music. If you are connected by broadband, it?s pretty cool to listen to music together with others in There. That said, some people don?t like the feature. We?ve therefore made it optional by asking for a one-time US$5 activation fee. Paying this fee lets you hear music in There (but remember, Beta Testers get this feature for free). If you want to control the selection of music, you can buy your own jukebox/stereo/boombox, which will be priced in Therebucks.
- Voice. Some people really like voice; others don?t. Voice also incurs bandwidth costs for us in a way that music does not. We have therefore decided to charge a one-time US$10 activation fee, and a monthly charge of US$3.95. By paying this up-front and monthly fee, you get unlimited voice-over-IP calling, in three dimensions, anywhere on the planet Earth. We hope you?ll agree that voice is much better in the Limited Access version. Best of all, as a Beta tester, you get it for free ? no activation fee and unlimited global calling!
We hope our rationale for offering premium services makes sense. We?re trying to make There as affordable as possible, while also letting members pick and choose what they want to pay for. We want There to be fun, and as inclusive as possible.
CHARTER MEMBER PLAN
As you may know, this week?s release of There is called ?Limited Access?, since we won?t be open all the time, and since we?ll have a ?velvet rope? in place (?velvet rope? means we will limit the number of people we invite each day in order to ensure everyone has a good experience). We expect to remain in ?Limited Access? mode through the end of 2003 (though we are planning several major releases during that time!). Due to these restrictions (and since we expect to still have a few bugs), Charter Members pay about half of the Regular price. Specifically:
- The monthly plan consists of a US$19.95 one-time registration fee (which includes a 10,000 Therebuck bonus), and a minimum monthly purchase of US$4.95 worth of Therebucks. This means that we automatically sell you US$4.95 worth of Therebucks each month. It?s kind of like a country club where you have to spend so much per month in the restaurant, but you can order anything you like.
- The yearly plan consists of a one-time US$49.95 charge, which includes 20,000 Therebucks upfront. No additional Therebucks purchases are required.
- Members on either plan can order the Explorer Pack, Music Service, and Voice Service as explained above.
As you can see, the Charter Member Plan is about half the List Price. Monthly Charter Members save US$10 up-front, and US$5 per month. Yearly Charter Members save US$50! Plus, both types of members get to grab their avatar name early!
We?re not sure when we will shift from Charter Member Pricing to List Pricing. It will depend on lots of factors. In any case, prices are guaranteed. If members sign up as a Charter Member, they will continue to enjoy that price, even after we move to List Pricing.
FRIENDS AND FAMILY PLAN
Because it?s more fun when your friends and family are There too, we have created a special program: There Friends and Family. It works like this: the first member signs up normally, and then up to 5 people who agree to use the first person?s same credit card number can sign up and only pay a one-time registration fee. Here?s an example: Sue signs up as a Charter Member. She pays US$19.95 and gets 10,000 Therebucks. She also must agree to buy a minimum of US$4.95 worth of Therebucks a month (or she can buy the annual plan for US$49.95, and receive 20,000 Therebucks). Then, Sue can sign up to 5 friends/family members, each using Sue?s credit card, for a one-time registration fee of US$29.95 per friend/family member for a year of There. These friends/family members get 10,000 Therebucks each up-front, but are not required to purchase a minimum amount of Therebucks per month.
We won?t be offering the Friends and Family program to Beta members, since the one-time lifetime member offer is actually better, and since we won?t be ready to administer the Friends and Family program by then. That said, if you refer friends to There and they sign up before October 12 at 9:00p PST, they will also get the special Beta member price (which is a really good deal).
[ Voor 1% gewijzigd door Sebastiaan op 10-09-2003 11:13 . Reden: quote gefixt ]
Verwijderd
Dit is geweldig, voor maar 30 eurotjes een leven lang there. 8 uur kunnen we weer online 
(trouwens wel duur voor mensen die niet in de beta zaten, dat zou ik er niet voor over hebben denk ik)
(trouwens wel duur voor mensen die niet in de beta zaten, dat zou ik er niet voor over hebben denk ik)
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 11:49 ]
Nee, als ik niet in de beta zat zou ik het waarschijnlijk ook te duur vinden, maar voor 30 dollar (nog minder dan 30 euro zelfs
) is het misschien nog wel geinig, want je krijg dan ook nog eens 20000 therebucks en die bonus voor het aantal maanden dat je al in de beta zit.
Verwijderd
mmm, maar je kunt dus levenslang There spelen voor 29,95 dollar?
dat is echt super!, dan zijn ze wel erg goed voor hun beta testers!
Alleen ik heb geen creditcard..., wat nu?
Verwijderd

amerikanen..... (dit ontwerp is wel afgewezen, geluuking
Snel een CC regelen, zonder CC ben je niks op t net....
je kan inderdaad levenslang spelen, alleen als je meer There bucks nodig hebt moet je ze bijkopenVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 11:57:
mmm, maar je kunt dus levenslang There spelen voor 29,95 dollar?
Verwijderd
dat snap ik, maar zolang je dat niet doet kost het dus na die 29,95 niets meer.seb_ schreef op 10 September 2003 @ 12:20:
[...]
je kan inderdaad levenslang spelen, alleen als je meer There bucks nodig hebt moet je ze bijkopen
Ik moet eens even zien te kijken of ik ook anders dan creditcard kan betalen. Ik kan geloof ik geen creditcard krijgen omdat ik geen vast maandelijks inkomen heb(ben maar een arme student
Verwijderd
ik heb ook geen maandelijks inkomen .. maar toch heb ik heb een CC
kost iets met 7 euro per jaar voor studenten. (rabobanK)
kost iets met 7 euro per jaar voor studenten. (rabobanK)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 12:31 ]
Meeste banken hebben inderdaad CC speciaal voor studenten waarbij je dan niet rood mag staan enzo.
Ik heb zelf ook de studenten CC van de postbank, geen problemen gehad om die te krijgen.
Duurt alleen wel ongeveer 2 weken voordat je hem ook echt krijgt, dus zal je waarschijnlijk niet de 20000 bonus kunnen krijgen.
Ik heb zelf ook de studenten CC van de postbank, geen problemen gehad om die te krijgen.
Duurt alleen wel ongeveer 2 weken voordat je hem ook echt krijgt, dus zal je waarschijnlijk niet de 20000 bonus kunnen krijgen.
huhmz studenten cc ... eens even naar kijken
Verwijderd
Ik kan hem bij de ABN Amro voor als nog niet vindencraze_ schreef op 10 september 2003 @ 13:17:
huhmz studenten cc ... eens even naar kijken
iemand al de limited acces al uit geprobeerd heb net een mailtje gehad van ze, ffkes gedownloaden en vanavond maar eens uitproberen
Ik Wil wel heel graag proberen, maar ik kan er niet opkomen, aangezien ze gesloten zijn.
Probleem is dat ik overdag aan het werk ben, en sowieso niet de kans krijg te spelen. 's avonds zijn ze gesloten (officiële uren dan), en of ze verder nog opengaan da's de vraag.
Ik hoop het wel, want mijn handen beginnen alweer te tinkelen als ik mijn hoverboard weer mag berijden.
Probleem is dat ik overdag aan het werk ben, en sowieso niet de kans krijg te spelen. 's avonds zijn ze gesloten (officiële uren dan), en of ze verder nog opengaan da's de vraag.
Ik hoop het wel, want mijn handen beginnen alweer te tinkelen als ik mijn hoverboard weer mag berijden.
Haha, 30 dollar.. be-ter !
Toffe lui daar bij There (wie ontwikkelt het eigenlijk?) Vooral die bonussen, dat kan dus lekker oplopen! Vooral als je daar al vanaf 2001 zit! 
Ik lees ook dat we die music-addon gratis krijgen!
Maareh, ik zit "daar" dus al vanaf 5 september, krijg *ik* nou eigenlijk een bonus? En zo ja hoeveel? Ik ben mou niet echt wat je zegt nuttig geweest als beta-lid.
Bij de ANWB krijg je trouwens gratis een CC (van horen zeggen dan) en bij de Rabo zit ie bij je pinpas tegen een kleine meerprijs.
Aha, zijn dat dus die doorzichtige kubussen? Die zie je vooral veel in Zephyr, wel lekker handig om al dat verkeer van hoverboarden, buggys enz. tegen te houden als je staat te lullen. Ook vooral een musthave als je een hond hebt, sta je 'm net koekies te voeren komt er zo'n irri gozer langs op z'n radical en pompt die hond ff een paar kilometer verderop
Ik zit al serieus te denken aan de aanschaf van een paintgun
Ik lees ook dat we die music-addon gratis krijgen!
Maareh, ik zit "daar" dus al vanaf 5 september, krijg *ik* nou eigenlijk een bonus? En zo ja hoeveel? Ik ben mou niet echt wat je zegt nuttig geweest als beta-lid.
Bij de ANWB krijg je trouwens gratis een CC (van horen zeggen dan) en bij de Rabo zit ie bij je pinpas tegen een kleine meerprijs.
Dus over een kwartier dus al? Waar lees je dat?
Yep same here.. vooral die 'yearly charge' van $100 maakt t wel erg bont(trouwens wel duur voor mensen die niet in de beta zaten, dat zou ik er niet voor over hebben denk ik)
'bow'Door Haay
Tot afgelopen zondag kon je decoratieve items als een bank of een stoel ofzo overal in There gewoon droppen. Omdat daar nogal misbruik van gemaakt werd en de wereld van There hierdoor 'vervuild' werd door groepjes banken en stoelen en wat dan ook op de meest vreemde plaatsen, heeft There Inc. nu zogenaamde PortaZones. Dat zijn kleine varianten van Funzones die je bij je draagt en waarbinnen je items kunt droppen.
De kleinste variant is net groot genoeg om 1 bankje in te droppen. Die kost 500T$ in eenmalige aanschaf en is gratis in het gebruik. De medium PortaZone kost geloof ik 1500T$ in aanschaf en iets van 20T$ per uur in het gebruik, en de grote PortaZone kost geloof ik 2500T$ in aanschaf en iets van 40T$ per uur in het gebruik.
Aha, zijn dat dus die doorzichtige kubussen? Die zie je vooral veel in Zephyr, wel lekker handig om al dat verkeer van hoverboarden, buggys enz. tegen te houden als je staat te lullen. Ook vooral een musthave als je een hond hebt, sta je 'm net koekies te voeren komt er zo'n irri gozer langs op z'n radical en pompt die hond ff een paar kilometer verderop

[ Voor 43% gewijzigd door YoG op 10-09-2003 19:53 ]
forcefield is ook een oplossing om zelf niet geraakt te worden door paintguns en boards
en die kubussen zijn showcases voor buggy's kan je ze laten zien (reclame) zonder dat iemand er mee vandoor gaat
8 uur en nog geen there open ?
snap sowiezo nix van de openingstijden
en die kubussen zijn showcases voor buggy's kan je ze laten zien (reclame) zonder dat iemand er mee vandoor gaat
8 uur en nog geen there open ?
snap sowiezo nix van de openingstijden
[ Voor 18% gewijzigd door Creesch op 10-09-2003 20:05 ]
gokje die kon je kopen ... en dan neerzetten
maargoed there isse nog steeds niet open
maargoed there isse nog steeds niet open
[ Voor 5% gewijzigd door Creesch op 10-09-2003 20:20 ]
dacht al zoiets standaard tijd dus
naja vorige keren was het ook 11 uur en dan waren ze @ 10 uur al up dus we zien wel
In principe zijn ze vanavond vanaf 23:00 uur onze tijd open voor de onofficiele uren.
Die doorzichtige cubussen zijn NIET de Portazones waar ik het eerder over had.
Hier is een plaatje van een grote Portazone (Portazone Large):

Ik heb gehoord dat de eigenaar van zo'n portazone kan bepalen of je wel of geen
'forcefield muur' hebt (zoals je bij de Funzones meestal ziet). En de kleine portazone is groot genoeg om de picnic table + bijbehorende bankjes in neer te zetten.
Die doorzichtige cubussen zijn NIET de Portazones waar ik het eerder over had.
Hier is een plaatje van een grote Portazone (Portazone Large):

Ik heb gehoord dat de eigenaar van zo'n portazone kan bepalen of je wel of geen
'forcefield muur' hebt (zoals je bij de Funzones meestal ziet). En de kleine portazone is groot genoeg om de picnic table + bijbehorende bankjes in neer te zetten.
there oude versie - check
patch - check
there open - error
patch - check
there open - error
Cool, voor de There StyleMaker is nu ook een bovenkledingstuk voor mannen uitgekomen. Kun je op een heel eenvoudige manier leuke kleding mee maken!
zo van "zeg wanneer gaan jullie nou potverdikie eens open ?!" ?:PVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 21:29:
oww, bel ze maar ff zou k zeggen
Nog niet open. Iedereen zit in het #there kanaal op IRC te wachten en het is een gekkenhuis hier! :-)
Ik heb nog steeds geen download link o.i.d. gekregen.
Ach, ik wacht wel op de demo dan... er word uiteraard niks gekocht als ik niks geprobeerd heb.
Ach, ik wacht wel op de demo dan... er word uiteraard niks gekocht als ik niks geprobeerd heb.
irc.enterthegame.com (6667)
#there
Het schijnt dat There pas om 17:00 uur PST (oftewel, 02:00 uur onze tijd) open gaat....
#there
Het schijnt dat There pas om 17:00 uur PST (oftewel, 02:00 uur onze tijd) open gaat....
Nu werkt ie in ieder geval al wel.
Ja, dat zuigt enorm! Gaan ze onderhoud doen op PRIME TIME Europese tijd... 'duh !
Maar ja, het is 9 uur 's ochtends in California, dus de programmeurs van There komen op hun werk en hebben een uurtje of 4-5 nodig om bugs te fixen enzo. Jammer dat ze her niet in 1 à 2 uur kunnen doen, dan is dat net rond etenstijd hier, en kunnen we tenminste de hele avond nog in There plezier maken.
Maar ja, het is 9 uur 's ochtends in California, dus de programmeurs van There komen op hun werk en hebben een uurtje of 4-5 nodig om bugs te fixen enzo. Jammer dat ze her niet in 1 à 2 uur kunnen doen, dan is dat net rond etenstijd hier, en kunnen we tenminste de hele avond nog in There plezier maken.
Verwijderd
hmm kw8 denk k maar ff tot het spel beetje draait...
is dr ook zoiets van als je een week niet speelt ofzo dat je account weg gaat
is dr ook zoiets van als je een week niet speelt ofzo dat je account weg gaat
Wanneer je je aangemeld hebt voor het "Beta tester life-time membership" aanbod dan geldt (vooralsnog, maar daar zijn ze nog naar aan het kijken) dat je minimaal 2 uur per maand in There moet zitten om je account actief te houden. Maar daar is al zoveel tegen geprotesteerd, dat ze er nog naar gaan kijken om dat te versoepelen.
Overigens heb ik vandaag SignMeUp@There.com geemailed dat ik en m'n vrouw allebei van het aanbod gebruik willen maken voor een levenslang lidmaatschap!
Ben benieuwd wanneer we de 20.000 T$ bonus krijgen, heh heh.
Overigens heb ik vandaag SignMeUp@There.com geemailed dat ik en m'n vrouw allebei van het aanbod gebruik willen maken voor een levenslang lidmaatschap!
ik snap er nix van ik wil inloggen in there maar word steeds doorverwezen naar status die zegt dat there open is link naar login klik ik daar op gaat ie naar login verwijst ie me we door naarstatus

begint er op te lijken dat 7 uur 's ochtends de enige tijd is dat hij werkt.
Verdorie, ik kan nog steeds niet spelen...
Inloggen lukt en dan niks meer... Ik ga maar eens een mailtje sturen!!
Inloggen lukt en dan niks meer... Ik ga maar eens een mailtje sturen!!
Ik heb vandaag m'n eerste kledingstuk gesubmit! Nu maar hopen dat er genoeg mensen een exemplaar van willen kopen om m'n kosten eruit te krijgen, ha ha. Hopelijk wordt hij in de loop van volgende week goedgekeurd en kan ik hem eind volgende week in de Auction gooien. Het is in ieder geval een stevige bruine leren jas met op de achterkant nog een plaatje en een tekst.
Wow, ik kwam vandaag iemand tegen die op een concept voertuig van There bezig was! Hoverboard in de vorm van een draak! WOOHOO, ERG cool!!!
Ik houd het nog ff een verrassing.... LOLVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 00:26:
we willen plaatjes zien haay!
Verwijderd
Ziet er echt vet uit die draak, maar ik vind t niet bij t spel passen net zoals die vlieguigen
Tering zeg, ik keek toevallig nog eens op de eerste pagina van dit topic, en zag dat ik me op 15 januari had opgegeven (en PC goedgekeurd), terwijl ik pas op 13 augustus een email kreeg dat ik mee mocht doen. Dat is een fucking 7 maanden die ik heb moeten wachten! Nog mazzel dat ik niet inmiddels van email-adres was veranderd, want dat had zomaar gekund!
Heb trouwens gisteren voor het eerst T$ gekocht met m'n credit-card. Voor 5$, dus kreeg ik 8900 nog wat aan T$. Genoeg om m'n leren jas te kunnen submitten, ha ha. Nou maar hopen dat het een goede investering was en ik m'n investering terug verdien en er winst op ga maken. We zullen zien...
Heb trouwens gisteren voor het eerst T$ gekocht met m'n credit-card. Voor 5$, dus kreeg ik 8900 nog wat aan T$. Genoeg om m'n leren jas te kunnen submitten, ha ha. Nou maar hopen dat het een goede investering was en ik m'n investering terug verdien en er winst op ga maken. We zullen zien...
Verwijderd
Mijn buggy verkoopt best goed nu
ik heb bijna 12000 T$ en mijn eigen army buggy
als ik die zou verkopen heb ik rond de 19000 T$, en dat zonder maar 1 euro uit te geven 
Maar nu snap ik niet tot hoelang ik gratis kan spellen, want er komt toch een betaal iets? of krijg je dan alleen extra opties zoals dat microfoon gedoe?
En waneer komen die andere buggys?
Maar nu snap ik niet tot hoelang ik gratis kan spellen, want er komt toch een betaal iets? of krijg je dan alleen extra opties zoals dat microfoon gedoe?
En waneer komen die andere buggys?
Gefeliciteerd! Dat heb je goed aangepakt dan! Ik hoop dat mijn leren jas net zo goed zal verkopen, ha ha!Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 12:04:
Mijn buggy verkoopt best goed nuik heb bijna 12000 T$ en mijn eigen army buggy
als ik die zou verkopen heb ik rond de 19000 T$, en dat zonder maar 1 euro uit te geven
Nog tot half oktober ongeveer kun je gratis blijven spelen. Dan begint de limited access periode en mogen er nieuwe mensen in tegen betaling. Alle beta-testers hebben een aanbod gekregen om tegen een éénmalige betaling van $30 voor het leven lid te zijn van There. Doe je dat vóór 24 september dan krijg je nog een bonus van 20.000 T$ + [aantal maanden beta tester] x 2000 T$. En de beta-testers krijgen dus de Voice en Music en Explorer Pack er gratis bij, terwijl de betalende leden daar extra voor moeten betalen. Een heel goed aanbod dus!Maar nu snap ik niet tot hoelang ik gratis kan spellen, want er komt toch een betaal iets? of krijg je dan alleen extra opties zoals dat microfoon gedoe?
Het schijnt dat die komende week geintroduceerd gaan worden.En waneer komen die andere buggys?
Is dat per creditcard of paypall?Haay schreef op 14 september 2003 @ 21:44:
[...]
Gefeliciteerd! Dat heb je goed aangepakt dan! Ik hoop dat mijn leren jas net zo goed zal verkopen, ha ha!
[...]
Nog tot half oktober ongeveer kun je gratis blijven spelen. Dan begint de limited access periode en mogen er nieuwe mensen in tegen betaling. Alle beta-testers hebben een aanbod gekregen om tegen een éénmalige betaling van $30 voor het leven lid te zijn van There. Doe je dat vóór 24 september dan krijg je nog een bonus van 20.000 T$ + [aantal maanden beta tester] x 2000 T$. En de beta-testers krijgen dus de Voice en Music en Explorer Pack er gratis bij, terwijl de betalende leden daar extra voor moeten betalen. Een heel goed aanbod dus!
[...]
Het schijnt dat die komende week geintroduceerd gaan worden.
Als het per paypall gaat wil ik er nog wel over denken, want creditcard heeft m'n pa niet
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
volgens mij kan je via paypall betalen, je moet ze een e-mailtje sturen en dan regelen ze wel wat voor je
Verwijderd
/me kijkt naar signature.
Bij ragnarok was het ook hoor, je had closed beta en soms was het open. Closed is betalen, open=gratis.
/me zal ook even There checken
Verwijderd
nou zo zit het niet helemaal, hij heeft t over na de beta dan kunnen de nu beta members voor een speciale prijs een levenslang abo kopen (zie elders in topic)
Verwijderd
ahVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 20:18:
een levenslang abo kopen
hmm levenslang, das wel lang zeg
Ragnarok is nu geen Beta meer hoorVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 19:20:
[...]
/me kijkt naar signature.
Bij ragnarok was het ook hoor, je had closed beta en soms was het open. Closed is betalen, open=gratis.
/me zal ook even There checken
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 19:09 ]
There is op het moment in een soort overgangsfase van Beta naar zoals zij het noemen: Limited Access.
Limited Access in twee verschillende betekenissen, namelijk:
(1) Ze zijn nog niet 24 uur per dag 7 dagen per week open;
(2) Ze laten nog niet iedere belangstellende zomaar toe, maar alleen op basis van uitnodiging door bestaande There leden.
De reden dat ze nog niet 24/7 open zijn is omdat orige week There is overgegaan van PB3 (Public Beta 3) naar V1 (versie 1.0 dus). De komende paar weken wordt gewerkt aan het wegwerken van de bugs die onherroepelijk in een nieuwe versie met allerlei nieuwe features zitten. Wanneer V1 goed draait en alles werkt zoals het moet werken gaat There richting de 24/7 openingstijd. Voorlopig is het echter nog 20/6.
De reden dat ze niet iedereen zomaar toelaten is omdat bij vergelijkbare MMO games in het verleden de overgang van beta naar commerciele versie vaak zo'n grote toestroom van nieuwe mensen in één keer voorzaakte dat het hele systeem daar aan onderdoor ging. Of omgekeerd, door ineens een flink bedrag per maand te vragen verdwenen zoveel beta-leden in een keer dat de wereld ineens een stuk leger werd en voor nieuwe mensen niet meer aantrekkelijk. Uiteindelijk staat of valt de aantrekkelijkheid van een online persistant wereld toch uit de mensen die er in rondlopen. Het kan grafisch nog zo mooi zijn, als je er bijna niemand tegenkomt is er weinig aan.
Limited Access in twee verschillende betekenissen, namelijk:
(1) Ze zijn nog niet 24 uur per dag 7 dagen per week open;
(2) Ze laten nog niet iedere belangstellende zomaar toe, maar alleen op basis van uitnodiging door bestaande There leden.
De reden dat ze nog niet 24/7 open zijn is omdat orige week There is overgegaan van PB3 (Public Beta 3) naar V1 (versie 1.0 dus). De komende paar weken wordt gewerkt aan het wegwerken van de bugs die onherroepelijk in een nieuwe versie met allerlei nieuwe features zitten. Wanneer V1 goed draait en alles werkt zoals het moet werken gaat There richting de 24/7 openingstijd. Voorlopig is het echter nog 20/6.
De reden dat ze niet iedereen zomaar toelaten is omdat bij vergelijkbare MMO games in het verleden de overgang van beta naar commerciele versie vaak zo'n grote toestroom van nieuwe mensen in één keer voorzaakte dat het hele systeem daar aan onderdoor ging. Of omgekeerd, door ineens een flink bedrag per maand te vragen verdwenen zoveel beta-leden in een keer dat de wereld ineens een stuk leger werd en voor nieuwe mensen niet meer aantrekkelijk. Uiteindelijk staat of valt de aantrekkelijkheid van een online persistant wereld toch uit de mensen die er in rondlopen. Het kan grafisch nog zo mooi zijn, als je er bijna niemand tegenkomt is er weinig aan.
Nou,
ik heb het een weekje aangezien.....
Bah
Verslavend ;-)
Ik heb me net opgegeven voor de Lifetime membership!
Nu maar hopen dat ze snel de openingsuren aanpassen, want ik krijg al jetlag verschijnselen!
Vannacht tot 6 uur daar geweest.
Ik zal me nog even opgeven voor de clubs.
En het is een kleine wereld daar: Haay, je krijgt de groeten van Kay_Capital. Die heeft het een keer bijna in dr broek gedaan omdat jij zo grappig was
Ik heet daar Riffey4 dus ik zie jullie wel langs komen hobbelen
/edit: Kapital is met een C
Bah
Verslavend ;-)
Nu maar hopen dat ze snel de openingsuren aanpassen, want ik krijg al jetlag verschijnselen!
Vannacht tot 6 uur daar geweest.
Ik zal me nog even opgeven voor de clubs.
En het is een kleine wereld daar: Haay, je krijgt de groeten van Kay_Capital. Die heeft het een keer bijna in dr broek gedaan omdat jij zo grappig was
Ik heet daar Riffey4 dus ik zie jullie wel langs komen hobbelen
/edit: Kapital is met een C
[ Voor 4% gewijzigd door riffey#4 op 21-09-2003 22:57 ]
Gefeliciteerd! Join the clubriffey#4 schreef op 21 september 2003 @ 22:55:
Nou,
Bah
Verslavend ;-)
En de ontwenningsverschijnselen als There dicht is van dinsdag 18:00 uur t/m woensdag 23:00 uur (op z'n minst)....Nu maar hopen dat ze snel de openingsuren aanpassen, want ik krijg al jetlag verschijnselen! Vannacht tot 6 uur daar geweest.
Ik ben onschuldig, ik weet van niks!En het is een kleine wereld daar: Haay, je krijgt de groeten van Kay_Capital. Die heeft het een keer bijna in dr broek gedaan omdat jij zo grappig was
Je kunt altijd via IM contact met me opnemen in-game.Ik heet daar Riffey4 dus ik zie jullie wel langs komen hobbelen
Ik zie trouwens dat in de nieuwste patch de bug van ontbrekende muis-cursor in Action Mode bij een open IM window verholpen is. Gelukkig maar want dat vond ik toch wel de meest irritante bug in V1 !!!
Ben benieuwd of er nog een Nederlander één van de 4 verlote TUV buggies krijgt. Kleine kans natuurlijk, maar in principe maken we allemaal kans erop. Tenminste, iedereen die zich voor lifetime membership heeft aangemeld. Die nieuwe buggies komen pas op 22 oktober in de shop om op een normale manier te kopen.
De openingstijden voor There zijn aangepast! Sinds gisteren draaien ze op 20/6 oftewel 20 uur per dag, 6 dagen per week. En de 4 uur downtime zijn gewijzigd zodat wij in Europa daar minder last van hebben. Ze zijn nu namelijk van 12:00 uur tot 16:00 uur. Perfect dus!
Verwijderd
Oh dat is heel mooi!, eerst was het van 6 tot 11 of 2 uur snachts down ofzo
dan kon ik net vanuit me werk van 5 tot 6 spelen, dat schiet niet echt op.
dan kon ik net vanuit me werk van 5 tot 6 spelen, dat schiet niet echt op.
Tja, maar nu weer dicht...
Best dat het een keer plat ligt, maar zeg dat dan ook...
Ik dacht al weer dat ik verkeerd zat te rekenen. PST naar CET min DST.... bah
Zet er een klokkie neer: There will be open in 2: 34 hrs of zo....
Best dat het een keer plat ligt, maar zeg dat dan ook...
Ik dacht al weer dat ik verkeerd zat te rekenen. PST naar CET min DST.... bah
Zet er een klokkie neer: There will be open in 2: 34 hrs of zo....
Verwijderd
Whoow, ik heb me vorige week ingeschreven voor "There" en kreeg gisteren een mailtje dat ze me woensdag een uitnodiging gaan sturen zodat ik oko mee mag doen 
Zijn er inmiddels al liefdesrelaties ontwikkeld op 't eiland?
Hoop hiermee deze topic nieuw leven in te blazen
Hoop hiermee deze topic nieuw leven in te blazen
Ik heb een paar maanden geleden ingeschreven en ik word deze woensdag ook uitgenodigd volgens het mailtje.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Oh ja hoor, zat! Er wordt behoorlijk geflirt links en rechts in There.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 15:45:
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 11-10-2003 23:18 ]
Ik heb nog steeds geen CD-tje
Ik heb echt het vermoeden dat de TePelGay hier de hele zooi achterover drukt
Je hebt geen mogelijkheid het te downloaden? Het is 'maar' 89 MB, dus dat valt best mee op zich. Desnoods bij een vriend of kennis met kabel/ADSL ofzo, en dan ff op CD branden voor jezelf thuis...Mennuz schreef op 12 oktober 2003 @ 13:11:
Ik heb nog steeds geen CD-tje
De download URL is in ieder geval: http://www.there.com/download
Bah...
In tegenstelling tot de normale sluiting op dinsdag wast There vanavond een paar uur open.
Vervolgens dicht met de mededeling "maintenance" en pas na een uur "Sorry, we're closed"
Zit je voor niks te wachten
Het rare is dat ik nog steeds vrolijk in de auctions kan bladeren op zoek naar een koopje
(tja, zelfs Nederlander in There
)
In tegenstelling tot de normale sluiting op dinsdag wast There vanavond een paar uur open.
Vervolgens dicht met de mededeling "maintenance" en pas na een uur "Sorry, we're closed"
Zit je voor niks te wachten
Het rare is dat ik nog steeds vrolijk in de auctions kan bladeren op zoek naar een koopje
(tja, zelfs Nederlander in There
Verwijderd
@haay, zeg werk jij voor die lui ofzo? Moet je in iedere post de naam van het spel laten vallen?
Offe...
(no hard feelings
Viel me gewoon op
(no hard feelings
spel is al weet ik hoe lang uit.. en heb em nog steeds nie kennen spelen 
"cant write registry files" blijft de magische error..
"cant write registry files" blijft de magische error..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ha ha, nee hoor, ben gewoon een enthousiaste speler. No offense takenVerwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:56:
@haay, zeg werk jij voor die lui ofzo? Moet je in iedere post de naam van het spel laten vallen?Offe...
(no hard feelingsViel me gewoon op
Nog anderhalf tot twee uur wachten tot ze hopelijk weer open gaan.
Overigens, sinds afgelopen maandag is There NIET meer in Beta, en is het dus een "betalen om te spelen" spel geworden. Degenen die de lifetime membership deal hebben genomen zitten in principe goed. Mensen die nu nieuw binnen komen hebben een 2 weken gratis proefperiode, waarin je je met 0 T$ moet zien te vermaken, waarna je een betaald lidmaatschap moet nemen.
De keuzen voor betaald lidmaatschap zijn:
1) Jaarlidmaatschap: $49,95 per jaar, waarvoor je eenmalig 20.000 T$ krijgt en verder geen kosten en geen inkomsten hebt.
2) Maandlidmaatschap: eenmalig $19,95 activeringskosten, waarvoor je eenmalig 10.000 T$ krijgt, en vervolgens koop je voor $4,95 per maand 8.800 T$ per maand.
Een jaar spelen met de tweede optie kost je dus (12 x $4,95) + $19,95 = $79,35 en levert je in totaal (12 x 8800) + 10.000 = 115.600 T$ op.
Neem je de eerste optie en koop je voor het verschil T$ erbij, dan levert je dat dus (79,35 - 49,95) x 1778 = 52273 + 20.000 = 72273 T$ op in een jaar.
Verder heb je in principe geen Music, geen Voice en geen Explorer Pack. Die moet je tegen meerprijs bijkopen. Ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk zo'n betaald lidmaatschap gaan nemen, oftewel hoe succesvol There uiteindelijk gaat worden.
Omdat There dus niet meer in Beta maar commercieel gegaan is, kan dit topic in principe eigenlijk wel gesloten worden.
De keuzen voor betaald lidmaatschap zijn:
1) Jaarlidmaatschap: $49,95 per jaar, waarvoor je eenmalig 20.000 T$ krijgt en verder geen kosten en geen inkomsten hebt.
2) Maandlidmaatschap: eenmalig $19,95 activeringskosten, waarvoor je eenmalig 10.000 T$ krijgt, en vervolgens koop je voor $4,95 per maand 8.800 T$ per maand.
Een jaar spelen met de tweede optie kost je dus (12 x $4,95) + $19,95 = $79,35 en levert je in totaal (12 x 8800) + 10.000 = 115.600 T$ op.
Neem je de eerste optie en koop je voor het verschil T$ erbij, dan levert je dat dus (79,35 - 49,95) x 1778 = 52273 + 20.000 = 72273 T$ op in een jaar.
Verder heb je in principe geen Music, geen Voice en geen Explorer Pack. Die moet je tegen meerprijs bijkopen. Ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk zo'n betaald lidmaatschap gaan nemen, oftewel hoe succesvol There uiteindelijk gaat worden.
Omdat There dus niet meer in Beta maar commercieel gegaan is, kan dit topic in principe eigenlijk wel gesloten worden.
Ik vind dat inkomsten gebeuren maar echt vaag.
Je zou maar gewoon in There moeten werken voor je geld. Quests doen. Eigenlijk als bij een regular MMORPG.
Want ik vind geld overboeken voor geld in het spel belachelijk.
Je zou maar gewoon in There moeten werken voor je geld. Quests doen. Eigenlijk als bij een regular MMORPG.
Verwijderd
Heb dus vorige week dat mailtje gekregen, maar nog niets gehoord...HuggyB schreef op 11 October 2003 @ 00:47:
Ik heb een paar maanden geleden ingeschreven en ik word deze woensdag ook uitgenodigd volgens het mailtje.
Ben benieuwd.
Jij?
Het is gewoon een andere manier van betalen voor het mogen spelen van een MMO. Bij Sims Online of Everquest of Star Wars Galaxies of Planetside betaal je een vast bedrag per maand, varierend van $9,99 (SimsOnline) tot $12,99 (SWG).HuggyB schreef op 15 oktober 2003 @ 16:09:
Ik vind dat inkomsten gebeuren maar echt vaag.
De makers van There hebben gewoon een andere manier bedacht. Koppel het geld in-game (Therebucks) aan de US$ en laat dingen in There geld (T$) kosten. Dan is het je eigen keuze hoeveel je wilt uitgeven aan zaken als vervoer, een huis, bezoeken van funzones, kleding, navullingen voor je paintgun. En ben je succesvol als designer wat je veel T$ oplevert, dan hoef je weinig of geen extra T$ te kopen. Uiteraard betekent het dat de T$ die je verdient met je designs door iemand anders gekocht moeten worden, dus uiteindelijk zorg je toch dat There Inc. hun geld wel krijgen.
Ik vind het wel een slimme manier. In plaats van vast te zitten aan $120 - $156 per jaar en in-game nog moeten werken aan je inkomen heb je hier de keuze: weinig euros omzetten in T$ en zorgen dat je in-game T$ verdient, of lui zijn en gewoon je T$ kopen. De grote concurrenten van There (SimsOnline en SecondLife) kosten respectievelijk $10 en $15 per maand. Dan vind ik het prijskaartje van There op zich helemaal niet veel.
Maar uiteindelijk gaat het er toch om: vind je dat je waar voor je geld krijgt. Misschien betaal je liever $13 per maand om Star Wars Galaxies te spelen dan $5 per maand om There te spelen. Smaken verschillen
Ah, dus ik kan wel in-game wat verdienen?
Wat ik wil inderdaad niet lui zijn... dat kost me dan teveel geld
hee fuck, ik heb nog niets gehad. Vaag... tijdverschil misschien?Heb dus vorige week dat mailtje gekregen, maar nog niets gehoord...
Jij?
Verwijderd
Damn, still nottin'...HuggyB schreef op 16 October 2003 @ 15:02:
Ah, dus ik kan wel in-game wat verdienen?
[...]
hee fuck, ik heb nog niets gehad. Vaag... tijdverschil misschien?
Laat het me ff weten als jij dat mailtje hebt ok? Wel jammer, was echt wel benieuwd!
Verwijderd
ik heb me life-time membership nog steeds niet
, en ik heb me de eerste dag al aangemeld.
Ja, zal ik doen.
Alleen heb ik er niet veel vertrouwen in, nu dat ze voor het echie spelen
Verwijderd
nee, maarja, als je je voor de trail inschrijft (wat ik dus gedaan heb) dat zullen ze dat toch ook wel met de echie doen? Dat je daarna met je pleuri's moet gaan gooien...
Verwijderd
jeeeh ik heb het mailtje zondagmiddag geopend (dus moet hem tussen vrijdagmiddag en die zondagmiddag ontvangen hebbenHuggyB schreef op 18 October 2003 @ 00:48:
Ja, zal ik doen.
:x
Verwijderd
Zeker leuk, maar nog steeds niet mn lifetime membership gehad
.
Maar al die nieuwe members zijn leuk, ken nu zon beetje iedereen wel

Maar al die nieuwe members zijn leuk, ken nu zon beetje iedereen wel
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 12:17 ]
Verwijderd
Hij is nu trouwens dicht.. op welke nederlandse tijden isiie eigelijk open/gesloten? Ik word niet veel wijzer uit de bschrijving van die lui van there op hun pagina als hij gesloten is...
Op het moment is het gesloten van 12:00 uur 's middags tot 20:00 uur onze tijd. Dus vanavond na 20:00 uur kunnen we weer!Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 12:26:
Hij is nu trouwens dicht.. op welke nederlandse tijden isiie eigelijk open/gesloten? Ik word niet veel wijzer uit de bschrijving van die lui van there op hun pagina als hij gesloten is...
En leuk trouwens, r2dGeert, dat je het zo gaaf vindt! Als je hulp en/of tips nodig hebt in-game, dan weet je me te vinden
Hier nog ff plaatjes van m'n eerste vrouwelijke kledingstuk:
Halter top voor carmel skin:

Halter top voor vanilla skin:

Verkoop gaat best aardig
Verwijderd
Ik wil me graag aanmelden voor there als fully memerb, maar ik zit met een vraag:Haay schreef op 28 October 2003 @ 16:42:
[...]
Op het moment is het gesloten van 12:00 uur 's middags tot 20:00 uur onze tijd. Dus vanavond na 20:00 uur kunnen we weer!
En leuk trouwens, r2dGeert, dat je het zo gaaf vindt! Als je hulp en/of tips nodig hebt in-game, dan weet je me te vinden
Hier nog ff plaatjes van m'n eerste vrouwelijke kledingstuk:
Halter top voor carmel skin:
[afbeelding]
Halter top voor vanilla skin:
[afbeelding]
Verkoop gaat best aardig
Ik heb zelf geen credit card, en mn pa vind het te riskant op zijne ervoor te gebruiken ivm het niet veilig zijn van credit card payments op internet.
Als ik dit via PayPal doe, maakt dat enig verschil?
edit:
Forgot to put reason to pay
Forgot to put reason to pay
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 17:18 ]
Vannacht weer een exemplaar van m'n halter top verkocht door m'n goede verkooppraatje, ha ha. Die (Amerikaanse) vrouw had al 400 US$ uitgegeven aan Therebucks, voornamelijk om kleding te kopen!
Wat dat betreft is het concept van There toch wel geniaal hoor. Focus op vrouwen, voornamelijk huisvrouwen, en zorg dat zij het leuk vinden. De mannen komen dan vanzelf! En zorg dat mensen extra geld in There kunnen steken om dingen te hebben die anderen niet hebben. Zoals die vrouw die ik sprak, die zich verplicht voelde om elk stukje sexy kleding dat ze kon vinden wel MOEST kopen voor zichzelf.
Wel irritant is dat ik steeds meer mensen tegenkom die zeggen: "nice top, but I need my T$ to pay the rent for my house"... Door iedereen een huis aan te praten zorgt There INC. er voor dat ze een regelmatige inkomstenbron hebben. 18.000, 24.000 of 35.000 T$ per maand, dat is toch tussen de US$10 en US$ 20 per maand! En dan willen die mensen naast hun huis ook nog wel eens kleding of een stukje decoratie voor hun huis kopen, en hoppa!
Oftewel, zolang de mensen in There blijven zie ik het wel een commercieel succes worden. Alleen wanneer een concurrent met iets mooiers en beters komt kan dat veranderen. Denk maar aan hoe There de mensen uit Sims Online wegslurpt.
Wat dat betreft is het concept van There toch wel geniaal hoor. Focus op vrouwen, voornamelijk huisvrouwen, en zorg dat zij het leuk vinden. De mannen komen dan vanzelf! En zorg dat mensen extra geld in There kunnen steken om dingen te hebben die anderen niet hebben. Zoals die vrouw die ik sprak, die zich verplicht voelde om elk stukje sexy kleding dat ze kon vinden wel MOEST kopen voor zichzelf.
Wel irritant is dat ik steeds meer mensen tegenkom die zeggen: "nice top, but I need my T$ to pay the rent for my house"... Door iedereen een huis aan te praten zorgt There INC. er voor dat ze een regelmatige inkomstenbron hebben. 18.000, 24.000 of 35.000 T$ per maand, dat is toch tussen de US$10 en US$ 20 per maand! En dan willen die mensen naast hun huis ook nog wel eens kleding of een stukje decoratie voor hun huis kopen, en hoppa!
Oftewel, zolang de mensen in There blijven zie ik het wel een commercieel succes worden. Alleen wanneer een concurrent met iets mooiers en beters komt kan dat veranderen. Denk maar aan hoe There de mensen uit Sims Online wegslurpt.
Verwijderd
nou het schijnt dat ik nu wel lifetime member ben, maar heb alleen niks bertaald 
We moeten trouwens een nieuw topic maken, de beta is al afgelopen
deze week al twee keer tot drie uur doorgegaan, krijg last van slaapgebrek
*is al begonnen met startpost te maken*
We moeten trouwens een nieuw topic maken, de beta is al afgelopen
deze week al twee keer tot drie uur doorgegaan, krijg last van slaapgebrek
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 18:06 ]
Ben je daar al mee klaar?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 17:40:
Ik kan m niet vinden....
Dit topic is gesloten.