There [Beta]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet waar ik dit anders moest plaatsen, so here goes...

There is the first online getaway that gives you the freedom to play and talk naturally while having fun and making friends. Check out the pictures below for just a glimpse of what you'll find in There. Then sign up to be one of our Beta Testers and see it all for yourself!

Hier meer info: http://www.prod.there.com/what_is_there.html

Afbeeldingslocatie: http://www.prod.there.com/media/screenshot_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.prod.there.com/media/screenshot_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.prod.there.com/media/screenshot_20.jpg

Ik heb me aangemeld voor de beta en kreeg meteen een mail waarin word gezegt dat ik geschikt ben voor de beta, nu alleen nog wachten op een bevestiging en de inloggegevens (als ik tenminste mee mag doen)... Zijn er hier mensen die zich opgegeven hebben of zelfs al in de wereld rondlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:56

Tarin

Just plain weird.

Het is dus een soort van chatgeval, maar dan volledig 3d enzo?

Hm.. ziet er wel geinig uit (het idee), maar de graphics zijn een beetje achterhaald (of ligt dat aan mij?)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is zeg maar een variant op The Sims Online... alleen dan mooier, dus dat is mooi meegenomen. ;)

Maar het is een echte online wereld ja. Je kan meedoen aan races, shoppen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:56

Tarin

Just plain weird.

Hm.. heb me ook aangemeld.

Het doet me overigens denken aan Habbo Hotel (kweenie of ik dat goed schrijf). Daar is m'n broertje een beetje verslaafd aan geloof ik.. hoewel ik daar totaal de lol niet van in zie :/

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://www.prod.there.com/media/screenshot_05.jpg
hahah
kickuh ik wil da ook doen (denk ik) :)

//edit
Afbeeldingslocatie: http://www.prod.there.com/media/screenshot_14.jpg
beetje eye candy

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 14-01-2003 15:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Best wel mooi spel toch. :D

Habbo Hotel? Mja, beetje... maar dit is echt in een hele wereld, niet alleen in kamertjes en lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

dit is nou cool :) nu nog virtual reality :P dan is ut hellemaal compleet.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ff aangemeld. hopen dat ik mee mag doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei
Congratulations!

You recently applied to be a beta tester for There, a brand-new online immersive community. According to your survey responses, you have the right kind of PC to enjoy the There experience.
:X
Ik mag meedoen :) nu nog linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gisteren ook ff aangemeld.. heb ook mailtje terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er echt wel tof uit. Heb me net aangemeld, nu hopen dat ik een mailtje terugkrijg :) Vroeger heb ik ook nog habbo hotel uitgeprobeerd maar is veel te onrealistisch vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kewl, ik ga me ook ff aanmelden. Het lijkt me wel een grappig spel :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben me ook aan t aanmelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Heb me gisteren ook aangemeld. Kreeg ook al antwoord dat ik mee mag doen. Nu afwachten hoe lang het duurt voor ze weer mensen in There toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb nog steeds niks binnen....................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kan ook gaan wachten op een mailtje ....heb wel een beetje gelogen ,want zo vaak chat ik eigenlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
naja, ik had dus aangemeld. ik krijg een dag later een mailtje van "you have been selected" blablabla, en daarin stond dus ook van wacht nu kort op het mailtje met je login info, maar die heb ik nog steeds niet gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

You’ve qualified for the There beta test
Jeuj, ik ben dus ook aangemeld, en net als alle anderen moet ik ook wachten :)

[ Voor 7% gewijzigd door GGS_206 op 16-01-2003 12:40 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou veel succes mnet nachtgamen...die beta is open van 02:00 tot 8:00 NL tijd..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

ziet er zeer interessant uit, ga me zeker ff aanmelden.

hm.. wel verdacht, "shop" staat hoog op het lijstje bij 'features'.. sponsored by Levi, mcDonalds etc.?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Volgens mij kan dat heel verslavend werken, het is een reality-spel waarbij je makkelijk kan praten met iedereen of een spelletje speelt. :) Voor tieners is het volgens mij aantrekkelijker dan de 18+'ers maar als je ooit een demo uitbrengen dan ga ik het wel proberen, lijkt me wel leuk. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 12:47:
Nou veel succes mnet nachtgamen...die beta is open van 02:00 tot 8:00 NL tijd..:P
dank je :)

dan kan ik mooi ff uitrusten na het uitgaan in het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren ook een mailtje gehad dat ik ben geaccepteerd, ik had al paar maanden geleden ingeschreven.. beetje jammer dat die server zo laat pas open is :(. Weet iemand misschien hoe je geld kan verdienen? want ik loop met me tshirt en me boxershort :) Ik heb geen geld meer voor andere kleding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
* Freek staat ook ingeschreven voor de public beta

ben benieuwd, het ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 12:47:
Heb gisteren ook een mailtje gekregen dat ik mocht meedoen. Maar dat nachtgamen da lijkt me wel iets minder. Daar wordt niet echt iets over vermeldt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zullen we misschien straks rond 2 uur.. ff een meeting houden, en een beetje exploren enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik zag net een nieuwsbericht op de site van ATi over de samenwerking tussen ATi en There. :)

http://www.ati.com/companyinfo/press/2003/4600.html

Titel van het stuk:
"ATI and There, Inc. team up to deliver innovative, immersive 3D chat experience"

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met ook ingecshreven, nu nog even wachten op een mail, hoop dat de beta binnekort ook overdag open is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ook ingeschreven .. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gekozen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ook! :)

De subject van de mail was wel vaag, dus ik zag het bijna voor spam aan... maar nee, nu kan ook ik een sociaal bestaan opbouwen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

/me heeft zich al aangemeld :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik wacht eerst ff op ervaringen van jullie voor ik me er ook in ga begeven, anders weet ik het wel weer, dan komt er van school nix meer :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Signed up. Nu maar hopen dat het een projectie van de werkelijke wereld is en dat je volledige bewegingsvrijheid hebt.

Kill Kill Kill >:)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik mag ook meedoen. Maar ik denk niet dat ik dat doe gezien de screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op 25 januari 2003 @ 17:00:
Ik mag ook meedoen. Maar ik denk niet dat ik dat doe gezien de screenshots
waarom meld je je dan aan? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

sux dat je het pas zolaat kunt spele, gaap

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik vind het een beetje lijken op dat gezeik wat je al een tijdje ziet op tv. met die huftertjes die in de rij staan om een sms bericht te zeggen

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo laat? Zo vroeg ;(

Wij kunnen tussen 6.00 en 14.00 spelen, dus dat is niet echt ideaal. Ik heb al een mailtje naar de support gestuurd met de vraag of de tijden nog uitgebreid zullen worden... *hoop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humz, ik ben helemaal uitgekeken op dit spel echt veeel te commericeel voor je there`s of hoe dat ook heet moet je via cc betalen voordat je uiteindelijk iets aan het spel hebt ;F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat fenomeen heet MMO spellen... There is niet de enige die er geld voor vraagt. Of het het waard is, is een ander verhaal (nog steeds niet kunnen spelen namelijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Volgens mij zijn er al meer van dit soort spellen.... ik denk dat het veel te veel lagged om het een beetje leuk te kunnen spelen (ik heb kabel en toch is m'n ervaring met dat soort spellen slecht qua snelheid)... De graphics zijn vrij lelijk maar toch goed voor een massive multiplayer online game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 20:17
:D
ik ben geselecteerd als beta tester :)
Het heeft ongeveer anderhalve week geduurd :P Alleen of ik nu kan spelen :?

edit:
kan niet eens registreren :P

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 07-02-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dan wel een tijdje geleden geacepteerd maar heb daarna nooit meer informatie gehad. wel een beetje vreemd vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nee, ze zeggen wel dat je geacepteerd bent, maar je mag het spel nog niet beta-testen ofzo
Je bent geacepteerd voor je systeemeisen :) (at least, i think :P)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik nou gaan spelen of niet, want ik heb dit mailtje net gehad:
Dear Bastiaan,

Congratulations!

You recently applied to be a Beta tester for There, a brand-new online immersive community. According to your survey responses, you have the right kind of PC to enjoy the There experience.

We are inviting new testers on a weekly basis, so that we can provide the best possible experience in There. We want to manage community growth slowly, so the world doesn't get too crowded too fast.

Please keep an eye out for your email invitation, which will arrive soon.

Thanks a lot for your interest, and see you in There!

Nicole A. Craine
Director, Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Look above....

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kortom; dat zegt nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nope, bij mij iig niet
Laten we zeggen dat dit gewoon een mailtje is dat je hardware is geacepteert :)
offtopic:
laat ik me ook maar eens weer opnieuw inschrijven, heb nu al heel wat ander nieuw hardware erin zitten :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... en kloppen die openingstijden ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 20:26:
damn... en kloppen die openingstijden ook?!
Openingstijden? Wie wat waar hoe? Tell me plies :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nee, je MOET niet nachtgamen ofzo....
Je kunt kiezen wat je wilt, ik heb toen voor 'wanneer ik maar wil' gekozen

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je dat kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat vraag ik me nu dus ook af :P
Ben me pass enzow kwijt, dus ik zal maar eens mailen :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb zojuist een e-mail ontvangen met downloadinstructies. :)

Ik ben benieuwd wat het is.... Ik was het alweer vergeten dat ik me überhaupt voor zoiets had opgegeven.

Maar goed, ik hou jullie wel ff op de hoogte ;)

----------------
update
----------------

Goed, ik ben zojuist online geweest en ik moet zeggen, ze hebben er iets geinigs van gemaakt.

Het is een vrij grote wereld waarin je mensen kunt ontmoeten en een paar grappige dingen kunt doen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat dat dan allemaal is, maar het varieert van hoverboarden (skateboarden in de lucht) tot shoppen (om bijvoorbeeld je uiterlijk te veranderen). Het vervelende is, is dat je maar 10.000 'therebucks' krijgt. Daarmee kun je eigenlijk maar weinig kopen. Alleen wat kleren, een hond en andere dingen, maar bijvoorbeeld niet zo een hoverboard.

Je kunt meer geld krijgen door te betalen met een creditcard of - en ik weet niet of dat waar is - een handeltje te beginnen. Deze laatste manier hoorde ik van iemand uit Los Angeles.

Mijn tweede punt is het feit dat er bijna alleen maar Amerikanen in het spel rondlopen. Ik had net al ruzie met een gast die ik ondersteboven had gevlogen met een hoverboard, waarna hij mij begon uit te schelden en ik een paar opmerkingen maakte met Irak erin. Toen kwamen er ineens meer mensen en stonden er een stuk of zes Amerikanen om mij heen; ik ben blij dat het virtueel was :D

Het spel is best grappig en heel erg verslavend. Ik denk dat ik nog even verder ga :D

[ Voor 75% gewijzigd door Rexomnium op 26-06-2003 10:24 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Ik heb ook een mailtje gehad en het prog meteen gedownload en geinstalleerd.

je moet je dan ff registeren, een avatar aanmaken. van die avatar kun je het hele uiterlijk aanpassen. Ik heb gewoon gedaan zoals ik er in et echt ook uit zie, zoals de meeste doen.
Je krijgt als je voor het eerst inlogd 10.000 T$ (Therebucks) .. deze kun je dan uitgeven aan wat je maar wilt.
Als je nog meer Therebucks wilt hebben kun je die verdienen, of je kunt met een creditcard nieuwe kopen (1$ = 1700T$).
Eerlijk gezegd vond ik T$10.000 nogal weinig, je kunt daarvan nog geen board kopen, misschien net een buggy maar dan is meteen al het geld op.
Mijn virtuele korte broek kostte al T$2000, een mooie spijkerjack kost al rond de 10000, nikes 8000, ga zo maar door, ik vind het allemaal net iets te duur.
Ik ben al een meisje tegengekomen die al $120 uitgegeven had aan het spel. Die had al een huis, een boot ...etc..

Als je het voor het eerst speelt is het een beetje vaag, maar gelukkig kwam er naar een paar minuten al een newbie-helper naar me toe lopen. (ik dacht eerst dat het een bot was :P)
Echt alle newbies worden bijna meteen geholpen!
July, de newbie-helper die mij hielp bracht me naar een paar gastjes toe die net gingen vliegen met hun hovercrafts dus ik spring er lekker bij achterop

Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there0.jpg

Als we ergens anders weer landen weet ik niet waar ik ben dus ik kijk ff op de map en zie dat de wereld eigenlijk best groot is (lang niet zo groot als bijvoorbeeld het universum van Eve, maar het is groot genoeg om er voor te zorgen dat er niet de hele tijd 50 mensen om je heen staan (tijdens deze preview versie iig niet)
De wereld (1 eiland eigenlijk) ziet er wel leuk uit. In ieder geval leuk voor een chatprogramma :) je kunt et natuurlijk niet vergelijken met half life 2 ofzo :P

Ik loop een beetje door de stad heen en praat een beetje met mensen en voeg ze toe aan mijn buddy list. vanuit die buddy list kun je je buddies instant messages sturen, je kunt ze summonen (je buddy wordt naar jouw locatie geteleporteerd), en nog een paar andere dingen.

Nadat ik een paar uurtjes had rondgerend werd ik het eigenlijk een beetje zat, maar toen liep ik een café binnen en zaten daar 4 andere spelers om een tafel heen. Daar ging ik bij zitten en na een tijdje te hebben gepraat over het een en ander gingen we 'op avontuur'

als eerste gingen we naar de buggyraces, gelukkig mocht ik een buggy van een meid lenen want ik had daar dus geen geld voor :).
Beetje geraced, is wel grappig om te doen. Daarna jumpten we met z'n allen op Samatigos hovercraft en gingen we een eindje vliegen

Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there1.jpg

je kunt voor buggy/board-races zelf banen maken en daarop racen. Alleen dat werkte niet helemaal nu dus dat hebben we niet gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there2.jpg

leuk shirt ;) :P
Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there4.jpg
hier zijn we net met zn allen van een grote hoogte naar beneden gesprongen (skydiven heet dat toch?), op onze hoverboards, je kunt dan ook allemaal stunts doen.
Hoe meer stunts je doet (je moet wel goed neerkomen, dat is me nog maar 2 keer gelukt), hoe hoger je niveau wordt.
Je hebt bepaalde 'klasses', als je veel board dan ga je op den duur een klasse omhoog en daarvoor krijg je dan een speciaal item voor.
Voor andere dingen zijn er ook klasses. Bijvoorbeeld voor het buggy-racen, het paintballen, en natuurlijk voor het socializen :)
Ik heb nog niet gepaintballed omdat maar 1 iemand van mijn kleine groepje een paintball gun had.

Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/there5.jpg
De sfeer in het spel is trouwens nog best goed. De meeste spelers zijn tussen de 20 en 30 jaar. Je hebt ook minder last van kindertjes omdat die geen creditcard hebben :P
Er worden trouwens ook allerlei dingen georganiseerd, van buggy-races voor geld tot chatsessies over allerlei verschillende onderwerpen. Je kunt ook zelf clubs oprichten, en voor een bepaald bedrag kun je zelfs je eigen kleding ontwerpen en deze veilen (of natuurlijk zelf dragen)

Ik heb het spel nu ongeveer 9 uur gespeeld, en mijn indruk van het spel is toch wel positief. Als ik een credit card zou hebben (:() zou ik er zeker mee door gaan als al mijn beginners-geld op is.

dit is trouwens mn langste post ooit :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 00:18
Dus dit kost gewoon geld om zulke gare dingen te kopen? Ik denk dat het niet een groots succes wordt dan :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Simon schreef op 09 July 2003 @ 13:17:
Dus dit kost gewoon geld om zulke gare dingen te kopen? Ik denk dat het niet een groots succes wordt dan :P
Hij heeft ook op de frontpage gekeken :P

Kijk ff naar de datum van de laatste post, kan goed dat ze al weer wat dingen verandert hebben. Ik heb me iig overnieuw ingeschreven. Ik zie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook minder last van kindertjes omdat die geen creditcard hebben
waar slaat dit nou weer op, hier kan ik zo kwaad om worden. veel mensen denken dat wij ons onvolwassen gedragen in die games maar integen deel. juist de oudere gedragen zich niet fatsoenlijk.
wij spelen net zo graag z'n spellen.
en veel van ons vinden het juist niet leuk dat het cc only is.
|:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me een MUD (multi user dungeon) met grafische interface...

Heb ik dit goed, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Ziet er leuk uit allemaal, denk liever dat ik in 3d loop dan zoals in Sims online, nu valt er nog is wat mysterieus te ontdekken misschien, en altijd leuk om verschillen dingen te doen. De wereld van Chatten begint steeds meer uitgebreid te worden hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Heb me ook maar aangemeld voor de Beta test, enig idee of je daar nog tussen komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb laatst ook een mailtje gehad dat ik mee mocht doen, linkje werkte toen niet, terwijl ik wel in de juiste tijdsperiode zat... Nog maar eens proberen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 13:32:
[...]

waar slaat dit nou weer op, hier kan ik zo kwaad om worden. veel mensen denken dat wij ons onvolwassen gedragen in die games maar integen deel. juist de oudere gedragen zich niet fatsoenlijk.
wij spelen net zo graag z'n spellen.
en veel van ons vinden het juist niet leuk dat het cc only is.
|:(
Nou, laat ik het dan anders zeggen ;) Elke groep heeft zijn 'domme' mensen, en door een spel payed te maken (helaas voor de groep < 18 jaar zonder lieve ouders) wordt de grens voor die 'domme' mensen om aan een spel mee te doen hoger (makers weten je echte gegevens enzo, je betaald ervoor, etc.).

Dat cc only gezeur weten we onderhand wel, jammer maar helaas en gelukkig is er voor een boel online spellen die ene handy site, weet niet meer hoe het heet :+

/edit
Over het spel zelf:
Vindt het er ten eerste echt als zo'n happy socialize spel uitzien, wat een good thing is want dat is wat de makers bedoelen :) Denk dat hier zeker een grote groep voor is en als ik zo de ervaring hierboven lees (leuk!) dan zou het met een beetje goeie marketing (banners @ msn :+) best een succesje kunnen worden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Koetjeboe op 09-07-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
  • Laatst online: 16-05 22:54
LOL ook hallo Maximize,

Afbeeldingslocatie: http://image.raptorfm.net/pictures/there/Phan_Fire.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Zo ik heb me aangemeld voor de public beta, ben benieuwd.

Ik denk dat dit wel grappig is, maar dat het toch niet echt zal doorbreken.
Ik persoonlijk, en veel mensen met mij denk ik, geven toch (voorlopig althans) de voorkeur aan online chat via IRC oid, lekker simpel en snel.

Maar om te geinen is dit vast wel grappig 8)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld, maar ik denk niet dat ze mij accepteren, ik gebruik een Apple :/

Maar ja, wie weet is er ook een Mac OS poort 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

*Smoonshine is ook aangemeld

Lijkt me erg geinig zo'n spelletje. Ik vind het idee ook wel aardig, een wereld waarin je kunt chatten, maar ook tegen elkaar spelen e.d. Hopen dat ik binnenkort eens een kijkje mag gaan nemen in de wereld van There.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
  • Laatst online: 16-05 22:54
Mac OS kan nog niet, alleen nog maar Windows , vanaf Win98 SE en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Alsof den duvel er mee speelt ;) Maanden geleden had ik me hiervoor ook opgegeven, vandaag in dit topic gereplied en krijg net meeltje dat ik mag gaan beta testen :) Ben het nu dus aan het downloaden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 17:04

Boesjke

Excellent!!

Heb me ook ff aangemeld, maar denk dat de kans dat het draait op mijn bak (pIII 600 256mb geforce 1 32 mb) is nihil denk ik :(

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm.............ik ben mijn tijd vooruit dan zeg :) Dit is helemaal niet zo nieuw eigenlijk ;)

Als ik met wat vrienden MOHAA speel dan zitten we ook de helft van de tijd alleen maar te lullen :D en als we het zat zijn dan een ander spel enz..........doen ze daar ook alleen is het een groot spel :)

Zoiets moeten ze trouwens met GTA Vice City enzo doen lijkt me wel leuk een VLIEG wedstrijd met Heli's of die miniatuur vliegtuigen en heli's enz........ en uiteraard de AUTO's die je kan jatten :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb me ook opgegeven hoeveel mb download is die beta ???

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

121mb

In het begin vond ik het eigenlijk vrij saai maar nu ik ongeveer 1.5 uur gespeeld heb kan ik me best in die wereld vermaken :+ Heb wat gechat maar vooral gehoverboard (dat is cool ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17
Dear Dave,
Congratulations!
You recently applied to be a Beta tester for There, a brand-new online immersive community. According to your survey responses, you have the right kind of PC to enjoy the There
experience.
Please keep an eye out for your email invitation, which will arrive soon.
_o_ We gaan dat maar eens uitproberen, lijkt me leuk :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27

aapelite

Do the kirby!

Het spel ziet er niet uit bij mij, alleen de grond heeft zn juiste kleuren de rest is zwart, ook mijn kleding :| en ieder gebouw enz.
Wasup with that?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/hmmm.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/hmm2.JPG

Het heeft wel iets maar het hoort niet lijkt me :D

[ Voor 39% gewijzigd door aapelite op 10-07-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb ook bericht gehad dat ik mee mag doen aan de betatest! Hoe lang duurt het ongeveer, voordat je ook daadwerkelijk de beta mag gaan downloaden? Ik heb er nl wel zin in :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij mij duurde het een paar maanden ;) Kan ook korter/langer duren gok ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wat heb je dan ingevuld overal strongly agree

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Heh heh, ik heb mijzelf gisteren aangemeld en vandaag kreeg ik een goedkeuring. :)
Vanavond maar even kijken wat het is want aan het begin van dit topic liet ik al weten dat ik het wilde proberen. Nu, een tijdje verder, is het zover en dus ga ik het spelen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-09 09:51
bazs2000 schreef op 10 July 2003 @ 11:46:
Heh heh, ik heb mijzelf gisteren aangemeld en vandaag kreeg ik een goedkeuring. :)
Vanavond maar even kijken wat het is want aan het begin van dit topic liet ik al weten dat ik het wilde proberen. Nu, een tijdje verder, is het zover en dus ga ik het spelen. :P
lol.. ik meldde met gistermorgen aan en heb vannacht de beta al mogen downloaden 8)7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me een paar maanden terug aangemeld en heb gister avond mogen downloaden.
Heb het gister gespeeld en heb veel lol gehad. het is alleen niet echt een spel. het racen en dergelijke ben je denk ik snel op uitgekeken. het gaat vooral om het sociale aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er niet echt zo mooi uit! Maar wel een leuk idee
k ga me eens even inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

net bevestigingsmailtje gehad (volgens mij heeft iedereen een goede pc), ben zeer benieuwd

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:46
aapelite schreef op 10 July 2003 @ 09:48:
Het spel ziet er niet uit bij mij, alleen de grond heeft zn juiste kleuren de rest is zwart, ook mijn kleding :| en ieder gebouw enz.
Wasup with that?

[afbeelding]

[afbeelding]

Het heeft wel iets maar het hoort niet lijkt me :D
Ondersteunt je videoplank wel hardware T&L?
Zie ook stukje @ There.com
In general, your card needs to have 3 things: hardware transform and lighting, texture compression, and 32 MB of video memory.
/me gaat ook ff upsignen

UPDATE: jeej, ben aangenomen, moet ook wel want ik heb alles eerlijk ingevuld O-) (nooit geweten dast ik zo vaak chatte BTW :P)

Damn, iemand mocht 'm GISTEREN downloaden... dus dan zitten degenen die vandaag hebben aangemeld in de groep van volgende week woensdag? :z

[ Voor 22% gewijzigd door Thralas op 10-07-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

jeuj ik mag meedoen, maar het is nog even wachten tot de echte uitnodiging... :| ..
nou ok...

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:27

aapelite

Do the kirby!

hoofdlozekip schreef op 10 July 2003 @ 12:31:
[...]

Ondersteunt je videoplank wel hardware T&L?
Zie ook stukje @ There.com

[...]

/me gaat ook ff upsignen
Ik heb een gf4 ti 4200 :S dus lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
zow.. ff aangemeld als devver... nu wat mooie outfits maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
iemand interesse in het investeren voor mijn shirt? heb 7000 nodig om te submitten... ik deel de winst met de aandeelhouders 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/ganjapreview.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Eeruku op 11-07-2003 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hij is 1337, weet iedereen gelijk waar je vandaan komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3CLipZ schreef op 10 July 2003 @ 13:16:
iemand interesse in het investeren voor mijn shirt? heb 7000 nodig om te submitten... ik deel de winst met de aandeelhouders 8)

[afbeelding][afbeelding]
neem even contact op email uit mijn profile, ik zie wel "toekomst" in jou shirt ;)

moet vanavond nog wel starten, gisteravond mn bevestiging gehad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb me er ook voor opgegeven, maar nog geen mail gehad whatsoever... ik zie wel :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
You've qualified for the There Beta Test!

Ik hoop echt dat ze me snel een uitnodiging sturen, want ik wil echt graag dat wereldje in stappen :P

Heb je btw snel door hoe alles in ze werk gaat daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja, simpele muis/pijltjes besturing. Zit ook een quickquide bij maar die gaat langzaaaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
edit:

lamaaar.. hier stond iets wat niet klopte

[ Voor 118% gewijzigd door Eeruku op 10-07-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Sounds great...jeez ik wil nu :(...gaat zeker lang duren voordat ik erop kan...

*Traan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

/me wil ook de There wereld in :(
Ik heb me ook al een hele tijd geleden ingeschreven
Naja, ik ga ze ff mailen, want ben me pass kwijtgeraakt :P want ik wil me systeemeisen veranderen, zodat ze me misschien wel eerder aannemen? :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
hmmm... khad vanmorgen nog gespeeld.. maar tis nu dicht ? :'(

<|3CLipZ|> 5 p.m. - 11 p.m. PST Wed-Suns
<|3CLipZ|> PST = 8 uur eerder dan hier..
<|3CLipZ|> dus: van 10 uur savonds tot 4 uur 's ochtends...

raar... ik heb vanmiddag @ 13:00 nog gespeeld :P

[ Voor 76% gewijzigd door Eeruku op 10-07-2003 19:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.