Als ik wil zoeken op Clubs krijg ik een XML error dus dat werkt bij mij niet. Wat is je There naam? De mijne kun je op de screenshots op de vorige pagina wel zien
Komend weekend (na de 4 dagen offline wegens werkzaamheden) kunnen we elkaar wel eens opzoeken. Uit je profile kan ik makkelijk je club vinden.
Verder heeft vandaag iemand me erg bgoed geholpen door me te vertellen dat je die gifts die je krijgt als je een level omhoog gaat dat je die gewoon kan returnen!, en dan krijg je de waarde van die gift in Therebucks!
Ja, daar kwam ik ook onlangs achter. Had het op het forum gelezen. Ging vandaag een level omhoog voor Fashionata en een level voor Hoverpack. Wat ik voor Fashionata kreeg was mij niet duidelijk, maar voor m'n Neophyte Hoverpack level kreeg ik een Diamond Ear-stud die ik meteen voor T$ 1699 weer verkocht heb. Nog ff doorsparen voor ik m'n eigen Hoverpack kan kopen. Toch wel een onmisbaar item! Je moet het item overigens wel meteen terug verkopen, en niet ff mee wachten, want hoe langer je wacht, hoe minder je ervoor terug krijgt.
Moet in ieder geval nog een hoop socializen, hoverboarden en met kleding rotzooien wil ik in die onderdelen level up gaan. M'n buggy level is op het moment "not very far" van level up. Dan komt nog near en very near, voordat ik daar weer wat cools voor krijg.