Toon posts:

kosteloos opzeggen Vodafone abo!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 958 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 20 January 2003 @ 21:59:
[...]

en naar madlive@chello.nl

(afgewezen ga nu in beroep omdat ik het in een krant op 16januari heb gelezen)
done

*liegen kan soms helpen, probeer mijn verhaal paar post hiervoor te gebruiken, zeg dat je eerder post had gestuurd en daarna gebeld had en dat ze jouw hadden verteld dat de post in behandeling was genomen en dat er niks van terecht is gekomen :X

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 22:03 ]

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 14:11
Thanx! ik zal ze morgen eens bellen en er wat moois van maken :)
ik neem gewoon geen nee voor een antwoord :p

[ Voor 49% gewijzigd door Martien op 20-01-2003 22:06 ]

@iMartien

• Martien
MaDLiVe schreef op 20 januari 2003 @ 21:59:
[...]

en naar madlive@chello.nl

(afgewezen ga nu in beroep omdat ik het in een krant op 16januari heb gelezen)
Ja, ik denk dat ik ga zeggen dat ik nergens van wist (omdat ik al op 4 januari een brief had gestuurd om gewoon op te zeggen) of ik zeg dat iemand bij vodafoon mij belooft heb dat als ik het op deze manier zou doen ik gewoon kon opzeggen...

@iMartien

Verwijderd

DiEPVRiESKiP schreef op 20 januari 2003 @ 22:05:
Thanx! ik zal ze morgen eens bellen en er wat moois van maken :)
ik neem gewoon geen nee voor een antwoord :p
ZO MAG IK HET HOREN! 8)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:22

MaDLiVe

.-Observer-.

De brief: maak ik kans :?
Vodafone
Afdeling retention
Postbus 3500
6401CA Heerlen

x
x
x
vast: x
mobiel: x
Klantnummer: x

x, 20 Januari 2002

Betreffende: Afwijzing opzegging abonnement n.a.v. Tariefverhoging start tarief van €0.05 naar €0.06 per 1 Februari.

Beste Meneer/Mevrouw,

Ik heb u op de 17de van januari een fax gestuurd waarin het verzoek stond mijn contract te beëindigen naar aanleiding van uw prijsverhogingen. Het verzoek werd echter afgewezen. In mijn optiek komt dit door een communicatie stoornis. Hierbij ga ik proberen de situatie toe te lichten.
Vanaf 1 februari zou u de tarieven verhogen. Dit heb ik mogen vernemen in een folder die is uitgegeven op 16 januari. Op de 17de januari heb ik gelijk met uw klanten service gebeld en deze konden dit bevestigen, er werd mij verteld dat ik kon opzeggen tot 1 februari omdat dit binnen de 30 dagen viel. U snapt dat ik daarom best verbaasd bent dat mijn contract niet wordt verbroken omdat ik te laat zou zijn met het opzeggen.
Ik beroep mij op uw algemene voorwaarden (artikel 2.8) waarin staat dat indien ik het contract wil verbreken, ik dit binnen 30 dagen bekend moet maken aan u. Mijn fax is verzonden op 18 januari, 2 dagen na de bekendmaking van de tariefverhoging en ruim binnen de periode van 30 dagen. Ik wil mijn contract dus verbreken naar aanleiding van uw prijsverhogingen.
Ik heb vandaag (omstreeks 2200) contact opgenomen met 1 van uw medewerkers, Anne van Maastricht. Mevrouw vertelde mij dat ik u een nieuwe fax kon sturen met mijn verhaal uitgelegd. Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie.

Met vriendelijke groet,

A.Y. achternaam

BijlageI: kopie legitimatie (paspoort)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Martien
Denk het wel, zoiets ga ik morgen ook over de telefoon proberen :)

@iMartien

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

DiEPVRiESKiP schreef op 20 januari 2003 @ 22:31:
Denk het wel, zoiets ga ik morgen ook over de telefoon proberen :)
Je kan het beter schriftelijk proberen (ze noteren niet alles bij vodafone--> manipulatie is het woord). Morgen bellen of de fax binnen is en dan rustig praten met een medewerker desnoods iemand van retention.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Martien
MaDLiVe schreef op 20 January 2003 @ 22:37:
[...]

Je kan het beter schriftelijk proberen (ze noteren niet alles bij vodafone--> manipulatie is het woord). Morgen bellen of de fax binnen is en dan rustig praten met een medewerker desnoods iemand van retention.
ik heb vanmorgen een 2e brief gestuurd, dus die ga ik nog ff mondeling toelichten
(lees er voor zorgen dat ze me afsluiten :P)

@iMartien

Verwijderd

ha,

kan ik nu 20 januari...mijn abo nog beëendigen??

b.v.d.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 22:47:
ha,

kan ik nu 20 januari...mijn abo nog beëendigen??

b.v.d.
mij is het gelukt :)

• Martien
Ik hoop dat het mij ook lukt :)

@iMartien

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:27
Vandaag een prepaid starterspakket gekocht, omdat ik daarop over wilde stappen zodat ik mijn nummer kon porteren (wanneer de Nokia 6100 uit is). Kostte me 30 euro's! Zit dan 5 euro beltegoed op en die 10 euro extra kan je krijgen door je te registreren (wat enkele weken gaat duren). Aangezien de omzetting van abo naar prepaid 9 euro gaat kosten, wat afgeschreven wordt van mijn beltegoed, moet ik dus ook nog een opwaardeerkaart kopen van 20 euro! Valt me toch een beetje tegen helaas, maar mag niet klagen eigenlijk :)

• Martien
Volgens TPG Post track & Trace is m'n brief aangekomen in heerlen, ik zal vanmiddag eens bellen om te vragen wat ze er mee gaan doen

@iMartien

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11 20:51
Enfin... Ik heb gisteren nog gefaxed. We zullen wel zien.. als het niet lukt, tja jammer dan maar boeit achteraf weinig. vodafone is kwalitatief gewoon top

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

DARKLORD schreef op 21 January 2003 @ 09:27:
Enfin... Ik heb gisteren nog gefaxed. We zullen wel zien.. als het niet lukt, tja jammer dan maar boeit achteraf weinig. vodafone is kwalitatief gewoon top
Ze zijn alleen erg duur.

Verwijderd

DARKLORD schreef op 21 januari 2003 @ 09:27:
Ik heb over Ben op het moment ook nog niets te klagen anders.
Goeie verbinding (valt me alles mee), goedkoper en een mooie nieuwe 6610 :+

• Martien
Ik ga gewoon problemen maken als het niet lukt, gewoon de lastige klant spelen enzo... misschien dat het werkt :)

@iMartien

• oCe
  • Laatst online: 07-11 11:03

oCe

aka Dookie.

ik heb de 15de een fax gestuurd naar ze, de 16de was ineens mijn verbinding 'tuut taat tuut'; disconnected dus. Opzich goed gegaan dus, alles netjes opgezegt. Moest nog 3 maand van de 2 jaar; had net een nieuw O2 abbo genomen ivm de 3 maand opzegtermijn + nr-behoud. Stuk betere ontvangst met O2 hier in Deventer dan met Vodafone; leek er laaste 3-4 maand haast op dat een zendmast kapot was van Vodafone, overal brakke ontvangst. Same phone nu, alleen O2 ipv Vodafone; geen problemen meer, perfecte ontvangst en goedkoper. Wat wil je nog meer ;) Wel slecht dat ze niet gewoon januari hebben laten aflopen, i.e. t/m de 31ste aangezien ik wel voor de volledige maand betaald heb. Waaronder de sms-bundel, waar ik nog zeker 30-40 smsjes van te goed had voor januari... dat is slecht, maarja...

-I am Jack's wasted life.

• Martien
Blah, net ff gebeld, hij was nog niet ontvangen zeiden ze... ik moest morgen nog maar even proberen :/

@iMartien

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch jammer dat ik mijn phone dus niet met de vodafone aanbieding heb genomen..... Heeft BEN of KPn ook niet een prijsverhoging gehad?

Verwijderd

whaaaa dikke ellende :'(

Ik heb die brief op advies van een vodafone helpdesk muts naar Maastricht gestuurd en nu val ik waarschijnlijk gewoon buiten de boot.
(was zowiezo telaat met het versturen en dan ook nog naar maastricht :@ dikke shit!)

Heb net al gebeld met de helpdesk en daarna met Heerlen maar mocht niet een copy van mijn brief naar Heerlen sturen om het proces te versnellen! :(

Geen 7650 voor mij waarschijnlijk!

Huuuuh... :'(

*zucht* had ik dit draadje nou maar eerder helemaal doorgelezen ....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:24 ]

• Martien
Hmz ik wil ook een 7650! iemand die gefaxt had al antwoord?

@iMartien

Verwijderd

ik heb nog niets gehoord.. Ook mijn nummer werkt nog steeds.

• Martien
mijn nr. ook... ik ga weer bellen :+

edit: whoei, vet wacht muziekje :P

Edit2: mijn brief is nogsteeds niet verwerkt, bel in de loop van de week nog maar
een keer?! :/ :/

[ Voor 77% gewijzigd door Martien op 21-01-2003 16:19 ]

@iMartien

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ze zeggen idd ook constant: bel in de loop van de week even terug terwijl ze hun status per dag bijwerken. (ik ga zo ff bellen eerst ff ondooien enzo).

[edit]
Ik wordt dus afgesloten. Per direct het stond duidelijk uitgelegd in mijn brief dus wordt de afwijzing terug gedraait.

Nog wat tips:
Noteer altijd de naam van degene waarmee je hebt gesproken.
Vermeld je gesprek ook in brieven/faxen.
Buig de werkelijkheid, soms is manipulatie geboden.

Suc6 ;)

(ben benieuwd of ik werkelijk wordt afgesloten volgens de persoon waarmee ik net sprak was dat wel het geval--> miscommunicatie tussen afdelingen voordeel (ex)klant

[ Voor 62% gewijzigd door MaDLiVe op 21-01-2003 17:16 ]

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 22:14
MaDLiVe schreef op 21 januari 2003 @ 16:57:
Ze zeggen idd ook constant: bel in de loop van de week even terug terwijl ze hun status per dag bijwerken. (ik ga zo ff bellen eerst ff ondooien enzo).

[edit]
Ik wordt dus afgesloten. Per direct het stond duidelijk uitgelegd in mijn brief dus wordt de afwijzing terug gedraait.
...
Per wanneer heb jij het opgezegd en hoe (fax/brief?)

Verwijderd

Bij mij wilden ze niets meer doen omdat ik niet kan aantonen dat ik mijn brief daadwerkelijk voor de 17e heb verstuurd. Zelfs met een mooi lulverhaal (geloofde er bijna zelf in) kon ik ze er niet van overtuigen dat het het verstandigste was als ik een copy van mijn brief naar heerlen faxte :(

moest in de loop van eind deze week/begin volgende week maar weer bellen en het meisje van de helpdesk (heb geen namen genoteerd) verzekerde mij dat ook bij niet gehonoreerde verzoeken er contact op zou worden genomen.

Echt fuck dat ik de naam van die mega muts niet meer weet die niets heeft verteld over aangetekende brieven en mij naar maastricht liet sturen. Had ik mooi kunnen gebruiken in verdere gesprekken idd :(

Verwijderd

wat krijg je als je een brief aangetekend verstuurd voor bewijs eigenlijk?

Is zoiets niet herbruikbaar? :D

Verwijderd

MadLive in welke folder/krant heb jij gelezen dat het start tarief is verhoogd de 16e?
Ik ga het proberen over dezelfde boeg al jou te gooien, ik heb het zelf pas de 17e gelezen op t.net en gooi het er dan op dat ik geen brief meer kon sturen omdat het weekend ertussen viel.

Ik heb echter nergens een advertentie kunnen vinden in een krant/tijdschrift waar het in vermeld is? (lekkere forse officiele publicatie :()

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 23:13:
MadLive in welke folder/krant heb jij gelezen dat het start tarief is verhoogd de 16e?
Ik ga het proberen over dezelfde boeg al jou te gooien, ik heb het zelf pas de 17e gelezen op t.net en gooi het er dan op dat ik geen brief meer kon sturen omdat het weekend ertussen viel.

Ik heb echter nergens een advertentie kunnen vinden in een krant/tijdschrift waar het in vermeld is? (lekkere forse officiele publicatie :()
Ik w8 het tot morgen af en dan post ik mijn verdere bevindingen.

Hang een goed verhaal op, en gebruik de tips die al genoemd zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door MaDLiVe op 22-01-2003 00:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 19:50:
%^&*()_ IK BEN GEKICKT VAN VODAFONE! nog net (kaartfout @ T68i) en die vrouw stelde me nog voor om het later af te sluiten!!! :@

[edit]

heb vodafone meteen even gebeld, er is me verteld dat er van "mis communucatie" ofzoiets sprake is, ik moet morgen terugbellen voor 4 uur omdat de afdeling die deze handelingen verricht nu niet aanwezig is, misschien wordt ik dan weer verbonden :|

btw, #8 :7
ik ben weer aangesloten tot 1 feb :o

btw een vriend van mij had zijn brief ook te laat opgestuurd en werd eerst dus niet afgesloten, maar nadat ik voor hem met vodafone had gesproken en mijn lul verhaal nog maals had verteld is zijn abo toch nog opgezegd :)

en nog iets, dat woord "miscommunicatie" wordt volgens mij nogal veel gebruikt bij vodafone, accepteer dat woord dus nooit! gezegd is gezegd, punt uit.

Verwijderd

11 januari brief op de bus gedaan
12 januari SIM geweigerd alleen SOS mogelijk :D

Lekker snel geregeld :)
Zelfde dag prepaid geregeld :)
Voor weinig een nieuwe telefoon :)
Vodafone bedankt :P

• DARKLORD
Ik ga meneer vodafone straks maar es bellen. Ik ben benieuwd. Ik heb iig in die fax gezet dat ik tot 1feb aangesloten wilde blijven. Mooi verhaaltje ophangen en dan komt het wel goed hoop ik. heh

• Martien
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 02:02:
[...]

ik ben weer aangesloten tot 1 feb :o

btw een vriend van mij had zijn brief ook te laat opgestuurd en werd eerst dus niet afgesloten, maar nadat ik voor hem met vodafone had gesproken en mijn lul verhaal nog maals had verteld is zijn abo toch nog opgezegd :)

en nog iets, dat woord "miscommunicatie" wordt volgens mij nogal veel gebruikt bij vodafone, accepteer dat woord dus nooit! gezegd is gezegd, punt uit.
en wat was de inhoud van je lul verhaaltje?? mijn verzoek is nl. afgewezen omdat ik te laat was... klote vodafoon, ze zeggen dat ik nou maar een klacht moet indienen dan :/

[ Voor 12% gewijzigd door Martien op 22-01-2003 10:18 ]

@iMartien

Verwijderd

Diepvrieskip jij hebt tenminste al wat gehoord, ik zit nog steeds in afwachting van ...
hoop dat ze snel wat van zich laten horen met een positief bericht, al acht ik die kans echt zeeeer klein :(

• Martien
Ja, ik heb gewoon zelf gebeld naar de klantenservice en die wisten mij te vertellen dat het verzoek was afgewezen, ik ga nu een fax sturen ala MaDLiVe style :p misschien werkt het :)

en je weet het: de aanhouder wint :D

@iMartien

Verwijderd

hahaha true!!
ik ga vanmiddag in de pauze wel ff bellen, ben benieuwd!

we krijgen ze klein! :D

• Martien
Dit is hem geworden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Betreffende: Afwijzing per directe opzegging abonnement 

Beste Meneer/Mevrouw,

Op 4 januari 2003 schreef ik u met het verzoek mijn contract te beëindigden op 4 
maart 2003. Niet wetend van het feit dat het starttarief buiten de belbundel 
verhoogd was.

Ik vernam deze prijsverhoging in uw folder uitgegeven op 16 januari. Volgens 
artikel 2.8 van uw algemene voorwaarden is het mogelijk binnen 30 dagen per 
direct op te zeggen zonder dat hier enige verdere kosten aan worden verbonden.

Ik ben hierna direct naar een telecomwinkel gegaan en deze heeft voor mij 
contract opgenomen met de Vodafone klantenservice. De klantenservice 
bevestigde dat het starttarief buiten de belbundel verhoogd was van €0,05 naar 
€0,06 en dat ik kon opzeggen tot 1 februari omdat dit binnen de 30 dagen viel.

Op 20 januari schreef ik u daarom nog een brief, met daarin het verzoek mijn 
contract per direct op te zeggen vanwege deze prijsverhoging. Ik heb vandaag 
met uw klantenservice gebeld en deze vertelde mij dat mijn verzoek was 
afgewezen omdat ik te laat zou zijn met het opzeggen. Dit verbaasde mij ten 
zeerste, mijn brief is verstuurd op 20 januari, 4 dagen na de bekendmaking van de 
tariefswijziging en ruim binnen de 30 dagen. 

Ik wil mijn contract dus per direct verbreken naar aanleiding van deze 
tariefswijziging. De mevrouw die ik gesproken heb zei dat ik een nieuwe brief 
moest sturen waarin ik mijn verhaal moest uitleggen. Ik hoop dat ik u op deze 
wijze voldoende hebt geïnformeerd en begrip kunt inbrengen voor deze situatie.

Met vriendelijke groet,

en? denk je dat ik zo een kans maakt? hij lijkt veel op die van madlive dus :)

@iMartien

Verwijderd

Dit verbaasde mij ten
zeerste, mijn brief is verstuurd op 20 januari, 4 dagen na de bekendmaking van de
tariefswijziging en ruim binnen de 30 dagen.
die 4 dagen na de bekendmaking is tricky... ?

• Martien
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:13:
[...]

die 4 dagen na de bekendmaking is tricky... ?
madlive deed het ook zo, lees boven :)

@iMartien

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik kreeg net een uberonbeschofte medewerker aan de telefoon die zijn vingers er niet aan wou branden. Volgens hem worden alle verzoeken afgewezen die na de 16de zijn binnengekomen.

Verwijderd

precies madlive, dat had ik dus ook gisteren tot 2x aan toe.
ineens waren ze keihard met de deadline, brieven die per post verstuurd zijn en de 17e nog zijn binnengekomen in Heerlen of Maastricht woden nog verwerkt.

iedereen die later faxt, post of belt heeft dikke pech.

Die stelling heb ik al 2x om me oren gehad :(

Verwijderd

Mmm Gister gefaxt.. vandaag gebeld. Opzegging per okt 2004.. gewoon het einde van mijn contract. Nu heb ik gelijk een boze brief lopen typen en ga het nog een keer proberen. Met het verhaal van de supervisor die mij de opzegging heeft toegezegd... blah blah blah.

Ook flink lopen tieren aan de foon. Over dat de openbare bekendmaking geen openbare is en dat soort stuff... Ik word gek van die tegenstrijdige berichten.

Nu weer ff hopen..

ow.. DiePVriesKiP.. Wil je de 7650 nog???? Het is nu de laatste, ik krijg er deze week wel meer binnen. Maar hij gaat verdomde hard..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 12:02 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Eigelijk is het nu wachten op de volgende verhoging lijkt mij. Je kan zeuren en tieren wat je wilt maar de medewerkers op de helpdesk hebben een duidelijke opdracht van hun supervisor gekregen. Daar gaan ze zich ook aan houden.

Verwijderd

maar die medewerkers zijn maar poppetjes die de boodschap moeten doorgeven. Blijven beuken op de deur.. Zeker niet opgeven.

Verwijderd

mhh mijn brief is nog niet eens verwerkt volgens een dame bij de vodaf*ck helpdesk :(

dus dat wordt weer een dagje wachten

• Martien
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:59:
ow.. DiePVriesKiP.. Wil je de 7650 nog???? Het is nu de laatste, ik krijg er deze week wel meer binnen. Maar hij gaat verdomde hard..
Kun jum nog ff vasthouden tot vanavond? ik hoop dat ik met m'n fax iets ga bereiken... vandaag nog zelfs

@iMartien

Verwijderd

ik hou em nog ff voor je vast. Je vriendin was hier net nog en die heeft er ook eentje apart laten leggen :P

• Martien
Oh, haha grappig, ja die wilt er ook een :)

Edit:

Update-je: m'n fax is verstuurd, muts kon niet zien of hij ook aangekomen was,
het kon wel tot vrijdag duren voordat m'n fax verwerkt was, omdat de betreffende afdeling veel post te verwerken kreeg :+ opzich wel grappig, minder grappig voor mij natuurlijk... ik hoop dat ze gewoon vandaag de stekker eruit trekken net als bij de anderen die gefaxt hadden... maarja, dat zal natuurlijk bij mij wel niet het geval zijn want als ik es iets wil.. aaaaaarg! ik wor gek :P

[ Voor 85% gewijzigd door Martien op 22-01-2003 13:23 ]

@iMartien

Verwijderd

13.30 gebeld.. geen antwoord.. Over een uurtje weer even de medewerkers lastig vallen.

Verwijderd

nog ff een idee voor je DiEPVRiESKiP. Zet je abo om naar een Budget mocten ze je niet afsluiten. Dan betaal je de laatste maanden maar een beetje. En het is nog maar tot maart.. toch??

• Martien
tot eind april, wat kost een budget dan? en kan dat gratis omgezet worden dan? dan zou dat inderdaad een ideetje zijn :)

@iMartien

Verwijderd

het omzetten kan na 4 maanden kosteloos. En een budget kost je per maand 9.50.. Hier zitten echter geen belminuten bij. Maar dan kun je wel je laatste maanden cheap uitzitten en je 7650 komen halen :P

• Martien
geen slecht idee, ik zal hier eens over nadenken... als ik nou vandaag niet wordt afgesloten, doe ik dat wel denk ik... dan heb ik ze toch nog een beetje te pakken :D

@iMartien

Verwijderd

Goedendag,

Ik heb inderdaad ook maandag via een aangetekende brief mijn abbo opgezegd, en vandaag hoorde ik dat het niet geaccepteerd was vanwege de tijdslimiet. Dus, beetje jammer. Maar ik heb een verhaal opgehangen dat er geen reclame was geweest en dergelijke. Vanmiddag faxje gestuurd, en alles lijkt koek en ei :)

De allervriendelijke dame van Vodafone wist mij te vertellen dat er binnenkort (1 feb) weer een verhoging aankomt, en op grond van die info kon ik alsnog opzeggen....

misschien licht in de duisternis..

succes

Verwijderd

DiEPVRiESKiP schreef op 22 januari 2003 @ 10:12:
[...]

en wat was de inhoud van je lul verhaaltje?? mijn verzoek is nl. afgewezen omdat ik te laat was... klote vodafoon, ze zeggen dat ik nou maar een klacht moet indienen dan :/
ik had mijn verhaal paar post (pagina's) terug al geschreven
MaDLiVe schreef op 22 January 2003 @ 11:37:
Ik kreeg net een uberonbeschofte medewerker aan de telefoon die zijn vingers er niet aan wou branden. Volgens hem worden alle verzoeken afgewezen die na de 16de zijn binnengekomen.
je moet ook zeggen dat je ter controle voor 16 jan even had gebeld en dat je toen was verteld dat de brief in behandeling was genomen

nog een tip, JIJ bent de gene die te laat is, dus probeer beschaafd en aardig te blijven anders maak je geen kans
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 14:19:

[knip]

De allervriendelijke dame van Vodafone wist mij te vertellen dat er binnenkort (1 feb) weer een verhoging aankomt, en op grond van die info kon ik alsnog opzeggen....

misschien licht in de duisternis..

succes
het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een medewerker dat verteld. Volgens mij kunnen ze dat van te voren niet eens weten, anders zouden ze zo 1000 abo's laten aansluiten en een paar dagen later weer opzeggen :/

• Martien
Snowblind: ik ga je verhaaltje ff controleren bij citypoint, en als het klopt kom ik zo ff langs :)

@iMartien

Verwijderd

zie ik je zo :P

Verwijderd

Je hoeft het niet te geloven, dit is wat mij verteld is. En het kwam vrij kloppend over, ik heb de afdeling Retention aan de tel gehad, alles gefaxt. En nu klopt het volgens die vrouw wel.....

Verwijderd

en veel plezier met de 7650 Diepvrieskip!!

• Martien
Haha, ben em al uitgebreid aan het testen :D

@iMartien

Verwijderd

Henrico, wat voor prijsverhoging?
Als je wat meer info zou kunnen geven sta ik misschien ook weer wat sterker in mijn schoenen...

en tot wanneer is de opzeg termijn voor die verhoging?

Verwijderd

Net naar de dealer helpdesk gebeld. En deze wisten, ook na navraag, absoluut niets van een verhoging. Bovendien leek het haar, en mij ook, erg sterk om 2 maal in 2 maanden tijd verschillende verhogingen door te voeren.

Verwijderd

De mevrouw zei:

"In feb krijgen we weer een verhoging, stuur een kopie van je brief op, dan regel ik het met de afdeling retention" Dus.....

misschien ben ik ook wel getild, maar goed. Tis de moeite....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:51:
De mevrouw zei:

"In feb krijgen we weer een verhoging, stuur een kopie van je brief op, dan regel ik het met de afdeling retention" Dus.....

misschien ben ik ook wel getild, maar goed. Tis de moeite....
Dus eigenlijk moeten we nu massaal weer een Vodafone contract afsluiten voor 2 jaar met een mooi toestel! Kunnen we die volgende maand gelijk weer opzeggen :+

Verwijderd

En weer Voda aan de foon... Nu iemand die wat aardiger en coulanter is.. Is alles aan het uitzoeken en gaat zijn best doen... Ach, zo lang hij mij maar laat deactiveren. :P

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 22:14
snowblind is erg vasthoudend :)
Heb vandaag gebeld en mijn verzoek (maandag pas gefaxt) is afgewezen :/

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:59:
Mmm Gister gefaxt.. vandaag gebeld. Opzegging per okt 2004.. gewoon het einde van mijn contract. Nu heb ik gelijk een boze brief lopen typen en ga het nog een keer proberen. Met het verhaal van de supervisor die mij de opzegging heeft toegezegd... blah blah blah.

Ook flink lopen tieren aan de foon. Over dat de openbare bekendmaking geen openbare is en dat soort stuff... Ik word gek van die tegenstrijdige berichten.

Nu weer ff hopen..

Leuke daarvan is dat je vast zit aan je contract. de prijsverhoging gaat waarschijnlijk pas in NA je contractperiode, tenzij in je contract al de verhoging staat, maar dan ben je er al mee akkoort gegaan.

Opzeggen kan altijd pas NA de contractperiode als de verhoging wordt doorgevoerd en anders staat vodaphone in hun recht om geld terug te vragen wegens contractopzegging..

Zou eerst eens navragen of de verhoging tijdens of na je contract pas ingaat, toen ik nog bij libertel zat heb ik 2 jaar gewoon de bedrageni n mijn contract moeten betalen, daarna gingen de prijsverhogingen pas in.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 14:56:

je moet ook zeggen dat je ter controle voor 16 jan even had gebeld en dat je toen was verteld dat de brief in behandeling was genomen

nog een tip, JIJ bent de gene die te laat is, dus probeer beschaafd en aardig te blijven anders maak je geen kans
Dude, ik ben de meest beschaafde persoon die er is :P Volgens mij werden ze gewoon gek van al die tweakers.

Naja het is dus tot een negatief einde gebracht voor mij. 2de brief is ook afgewezen (ik zat er ook pas 3 maanden :P).

Ik kan brieven naar de hoogste bazen en klachen indienen enzo maar ik vind het wel goed zo. Ik zit er nog 1 jaar en 7 maanden aan vast en binnen die tijd zie ik nog wat verhogingen verschijnen.

Jongens die nog bezig zijn, ik geef jullie nog weinig hoop.

Verwijderd

mijn abonnement is al 11 maanden stilzwijgend verlengd, ben mijn t28 een beetje zat en hoop dat ze me matsen....

maarja mr vodafone heeft er weinig baat bij dat ik straks een 7650 heb van ben, dus ik denk dat ze mij ook niet gaan helpen :(

Verwijderd

IceFlame.. jij bent al bijna een jaar contractvrij, je kunt em gewoon stopzetten hoor. Desnoods met opzegtermijn, maar dan verlaag je hem voor de laatste 3 maanden naar een budget. Kost je dan maar 9,50 per maand.

Verwijderd

ja kan hem inderdaad gewoon stopzetten, maar ik zit met die 3 maanden :(
las gisteren idd dat je dat ook aan diepvrieskip vertelde, het speelt wel door mijn hoofd idd...

kan ik mijn abo gewoon kosteloos naar een budget omzetten, zonder dat ze dan mijn abo weer verlengen of iets dergelijks?

ga vanmiddag toch nog ff bellen naar vodafone om te horen of ze mijn brief al hebben behandeld, meteen ff informeren

Verwijderd

Jep, dat kan.. geen enkel probleem. Na 4 maanden kun je je abo kosteloos verlagen na elk gewenst abonnement.

• Martien
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 10:39:
Jep, dat kan.. geen enkel probleem. Na 4 maanden kun je je abo kosteloos verlagen na elk gewenst abonnement.
Inderdaad :) khep het zelf nog nagevraagd bij de vodafone winkel ;) :P

Heb btw nog geen nieuws, ben nog niet afgesloten, zal vanmiddag eens bellen,
maar ik denk dat ik niet meer wordt afgesloten ook :(

@iMartien

Verwijderd

heb net weer met vodafone gebeld en mijn brief is nog steeds niet aangekomen in heerlen, wat een ongelooflijk gezeik :(

ga nu een fax sturen naar heerlen met een boos verhaal :D

en het is idd zo dat ik mijn abo kan omzetten naar een belbudget abonnement (kon zelfs per direct via de telefoon :)) en als het niets wordt dan wordt het dus gewoon 3 maanden 9.50 down the drain maar ben ik wel van dit gezeur af

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 10:39:
Weet iemand hoe dit zit met een abonnement van O2?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 11:10:
[...]

Weet iemand hoe dit zit met een abonnement van O2?
O2 kosteloos opzeggen

Here ya go.

Verwijderd

Ik heb het over verlagen, niet over opzeggen...

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 11:28:
Ik heb het over verlagen, niet over opzeggen...
mmm sorry verkeerd gelezen ;) Misschien staat daar iets over verlagen?

Verwijderd

Zo 1.5 kantje bezwaarschrift op de fax gezet!
Hopen dat ze er wat mee kunnen :)

• Wild pigeon
  • Laatst online: 06-11 22:29
Hoe zit dat met die na 4 maanden kosteloos omzetten naar lager abo ?

Dan zou ik nu dus ook gewoon een vodafone 240 kunnen afsluiten met BV een gratis S100 en dan over 4 maanden overstappen naar budget abo ? Dan word die gsm wel heel erg goedkoop :)
Zijn er mensen die al zoiets hebben gedaan ?

Verwijderd

yep Wild Pigeon.. Er zijn er zelfs meer hier als het goed is. Ik zelf heb een 180 afgeloten met Gratis T100 in oktober. Nog 1 maandje en dan naar de budget. Was nu net te laat met opzeggen. Anders had ik hem voor slechts 3 maanden abo gehad... Da's dus 90 euries :P

• DARKLORD
het feest is bij mij niet meer doorgegaan.. tot 30april moet ik voordat ze me kicke.. dan daar maar voor gekozen... 14feb abonement verlagen tot budget idd.. dat scheelt best cash. me ouwe telefoon kan ik verkopen dus speel ik quitte [zo schrijf je dat toch? heh]

Verwijderd

Als je nou opzegt en je nummer op prepaid overzet. (wat een paar euro kost, maar oke).

Als je later dan abbonoment afsluit dan kun je je prepaid kaart laten vervallen en het nieuwe abbonoment (bij KPN, Ben ofzo) op dat prepaid kaartje z'n nummer zetten.

Kan dit of zit ik nu mis?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 17:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 20:33:
Ik heb het even PRECIES nagevraagd!
Deze informatie komt direct van de Manager van de afdeling customer services van vodaphone nederland.

Opzeggen kan tot 1 februari. Refereer er aan dat je dit hebt gelezen in de folder die pas op 16 januari is uitgegeven, en dat je opzecht nav de starttariefs wijziging.

Faxen kan naar het bovenstaande nummer of stuur een brief met naam, adres, tel nr, en copy legitimatie naar vodaphone postbus 3500 6401 CA heerlen.

Geen dank.
Ik ben kostenloos afgesloten. Ik had voordat ik opzegde al uitgebreid met Vodaphone gesproken en gezorgd dat er in het systeem stond dat ik op kon zeggen. na een telefoontje vandaag bleek dat alles mis liep, echter omdat er tegen me gezegd is dat ik gratis kon opzeggen is het toch gelukt. door het oog van de naald zeg maar.

Verwijderd

hoe is het geluid van de 7650 eigenlijk?
ik lees nergens dat ie polyfonic sound heeft.... ?

is het nog antiek geblieb of is het stukken beter?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 17:31:
Als je nou opzegt en je nummer op prepaid overzet. (wat een paar euro kost, maar oke).

Als je later dan abbonoment afsluit dan kun je je prepaid kaart laten vervallen en het nieuwe abbonoment (bij KPN, Ben ofzo) op dat prepaid kaartje z'n nummer zetten.

Kan dit of zit ik nu mis?
Kan dit nu?

Verwijderd

je kan altijd je prepaid nr overbrengen naar een abbo.. bij welke provider dan ook...

dat doe ik al jaren.. heb een super nr gekocht destijds die ik al iets van 4 jaar gebruik.. op 4 verschillende providers..

er zijn echter wel dingen waar je je aan moet houden bij verschillende providers.. check dat dus...

als je je nr wilt behouden na een abboo... altijd eerst pre paid laten maken.. en dan is het vrije markt voor je... de provider waar jij dan heen gaat koopt dat nr van de vorige provider en dan krijg je een leennr.. die wordt opgezegd als het zover is.

echt handig en werkt super..

• Jimster
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 01:31:
[...]
als je je nr wilt behouden na een abboo... altijd eerst pre paid laten maken.. en dan is het vrije markt voor je... de provider waar jij dan heen gaat koopt dat nr van de vorige provider en dan krijg je een leennr.. die wordt opgezegd als het zover is.
Weet je of dat prepaid nummer dan geregistreerd moet staan om gebruik te kunnen maken van nummerbehoud?

Verwijderd

kan je je abo om laten zetten naar prepaid?
dat is ook wel kick idd, gewoon je nummer houden :)

• Martien
Hoppa, de afloop datum blijf 30 april hier, de homo's, das mooi zeg ik zet m'n abbo maar om naar budget, das goed dat ga ik nu voor u regelen. mooi... daaaag!

* Martien pakt zijn ericsson t39m, rukt de simkaart eruit en pleurt hem ergens in de hoek...

iemand een t39m kopen? :? :+

@iMartien

• Jimster
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 09:44:
kan je je abo om laten zetten naar prepaid?
dat is ook wel kick idd, gewoon je nummer houden :)
Ben ik nu mee bezig dus, maar kost wel wat centen. Prepaidpakket: 30 euro.. beltegoedkaart 20 euro.. 2 brieven aangetekend versturen: 10 euro

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 24 January 2003 @ 14:11:
[...]

2 brieven aangetekend versturen: 10 euro
fax met ontvangstraport kan ook... (hoeveel kost faxen eigenlijk?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 02:13:
[...]

fax met ontvangstraport kan ook... (hoeveel kost faxen eigenlijk?)
Een paar eurotjes op het postkantoor!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 00:10 ]

Verwijderd

Ik kreeg niet eens een bedank brief, alleen een eind afrekening! _/-\o_ _/-\o_

• Jimster
Bij mij duurt het nog ff want het omzetten van abo naar pre-paid duurt 2 weken ongeveer.

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Wat mis ik met die 7650 ? Gratis 7650 ?? Soms weer bij een 2 jarig 180 abbo die je naar 4 maanden kan laten omzetten naar een 9,50euro abbo (als ik het topic een beetje snap) ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Shit, dit topic te laat gezien. Ik zit nu vast aan een Vodafone 2 jarig contract en heb het nu al 1 jaar. Hopelijk komt er binnenkort weer zo'n prijsverhoging of iets dergelijks want mijn telefoon is gaar. Heb weer een nieuwe nodig.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Wat heb je dan ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
De Samsung A-400 blauw

Assume there are no rules and it's one big free for all

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste