Het GameCube Topic Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Phusebox schreef op 13 January 2003 @ 17:01:
/offtopic

de ipod is echt geweldig...
heb er een iskin omheen (heb 3 kleuren voor de afwisseling) dus krijg geen krasjes op mijn "phusepod"... zo'n hoesje moet je zeker ook erbij kopen
heb de 10 gb windows versie, en ik ga echt nergens naartoe zonder ipod
iedereen roept dat musicmatch niet fijn werkt, maar bij mij werkt ie fantastisch...
lange accuduur, snelle firewire, backlight, wat wil je nog meer?
GBA-Emulatortje? :+

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de 500 posts alweer in nog geen 5 dagen...
en Zero00, als die Freeloader niet héél snel komt krijg ik die neiging ook ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 16:58:
//offtopic
phuse wat vind jij van die ipod? Wil er ook 1 kopen maar wil wel graag een mening van een critisch persoon :+
//Offtopic
_/-\o_ iPod _/-\o_
Echt een van mijn beste aankopen tot nog toe. Goed, tis wel een duur speeltje maar je krijgt er heel wat voor terug.
Wow, Phuse, jij hebt 3 iSkins erbij? Kolere, ik vond 1'tje al f*cking duur...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 13 januari 2003 @ 18:43:
[...]

//Offtopic
_/-\o_ iPod _/-\o_
Echt een van mijn beste aankopen tot nog toe. Goed, tis wel een duur speeltje maar je krijgt er heel wat voor terug.
Volgens mij heeft Phuse geld teveel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 18:09:
[...]

jupz

trouwens het volgend "must-have" spel wordt nu dus pas in maart? MP dus. Beetje gaar hoor.. maar ja meer tijd voor pc spellen dus. Ben ook steeds meer geneigd om me hele PAL cube te verkopen en een US cube te halen..
Het volgende must-have spel komt 14 februari. Het begint ook met een M. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//offtopic
tja het enige wat mijn nog een beetje weerhoud is dat ik het niet gek veel GA gebruiken?
Ik heb een auto alleen met radio dus daar zou ie wel mooi van pas komen. Meestal heb je een MP3 speler omdat je vaak onderweg bent met het Openbaar vervoer ... maar goed. We zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:04:
[...]

En dat zonder cheats :?
Netjes hoor

Ik geloof dat het bij Geof Riley was dat je een superhoge liptrick moest doen (op het dak v/h gebouw (was in Alcatraz op een plek waar 2 pools aan elkaar vast zitten en een watertoren erbij) Hoe heb je die gehaald :?

Ik kom niet eens in de buurt van het dak |:(
Of met Elisa Steamer die super lange gaps doen is ook niet leuk meer :/
De eerste haal ik nog wel maar die dubbele truuk bij die trap is nog maar 1 keer gelukt en dan heb ik het helemaal nog niet over die gap richting die buis (oid)

Ik heb er natuurlijk al wel een aantal gehaald :) zoals Bam, Tony, Rodney, en nog een stuk of 6 (die met die looping was gaaf) maar de rest zie ik niet echt zitten :|

Heb je nog goede ideeen tips (andere mensen met THPS4 die tips hebben zijn ook welkom hoor :+) ga alleen niet idereen quoten anders kom ik te hoog in de Stats 8)7
Elisa steamer is gewoon goed mikken en zorgen dat je special hebt. Heb je ook al al je stats vol? En die in alcatraz moet je volle special hebben, volle stats. En een boneless doen(2x omhoog drukken) Dan haal je het makkelijk. En om veel punten te halen moet je flatground tricks en manuals echt helemaal onder controle hebben.
TAG_Speedy schreef op 13 januari 2003 @ 18:04:
Nu het toch over Super Monkey Ball gaat, ik hoorde dat je steeds overnieuw moet beginnen als je je Cube hebt uitgezet. Hij slaat je scores wel op enzo, maar je kan de volgende dag dan weer fijn bij level 1 beginnen ... klopt dat?
Klopt, je score wordt opgeslagen, maar je moet gewoon weer overnieuw beginnen. Maar dat is dan ook wat voor type spel het is. Een echt arcadespel, maar het is zeker niet erg dat je overnieuw moet beginnen. In smb2 is dit trouwens niet het geval.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

spaceboy schreef op 13 January 2003 @ 19:11:
[...]

Het volgende must-have spel komt 14 februari. Het begint ook met een M. :)
jup, en het eindigt op -'ortal Kombat: Deadly Alliance'
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 19:29:
En om veel punten te halen moet je flatground tricks en manuals echt helemaal onder controle hebben.
en ik kan je vertellen dat dit dus echt meesterlijk is.... die flatland tricks zijn geweldig gaaf!..

en nog iets, ik las dat er een Britney game en een of andere Sweet 16 spel uitkomt.... hopelijk alleen US dan... want is wel erg playstation achtig...

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 13-01-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:42

jOzh

Sweet dude!

Dat Sweet 16 komt iig ook in Europa uit en is gebaseerd op die Olsen zusjes (die ukkies uit Full House)
/Edit
Link: Sweet 16

[ Voor 32% gewijzigd door jOzh op 13-01-2003 19:46 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:50:
[...]

Dungeon Duos is idd een van beste
Zeker om elkaar te naaien :)
In het begin gewoon je best doen en dan als je bij dat platformpje komt dat je moet draaien er halverwege mee ophouden zodat hij geen kant op kan :)

Genie lamp is wel heel handig maar niet echt geweldig, het is te makkelijk en het irritatie level bij je tegenstanders is minimaal :P
Die Boo's nogwat is super, lekker sterren jatten :) net als die hondjes :? die een ster weg kunnenhalen vlak voordat iemand erbij is
Of op iemand stampen met een grote paddestoelen zodat ie 10 munten kwijt raakt en de ster niet kan kopen
Of groter maken zodat hij voorbij de ster rent
De mogelijkheden zijn eindeloos (uh ook dat niet dit waren ze bijna :+)

Ik zelf Booksquirm het leukste spel, als die bladzijdes naar beneden vallen de andere nog mooi ff duwen zodat hij geplet word :D

Een vriend van mij heeft ook een GC met 2 controllers dus samen 4 stuks en met zijn 4en is het gewoon het leukst :P

Heb jij trouwens wel eens die Gaddlight gebruikt :?
Heb hem zelf nooit kunnen kopen of het was niet nuttig genoeg op het moment
En die sticker, hoeveel munten kost ie de tegenstander nu eigenlijk :?
Heb een keer 10 en een keer 15 munten gezien maar het ding kost zelf 15 dus een beetje zonde van het geld :'(
Booksquirm ruled idd :)
Lijntjes tekenen is wel grappig, en met die kleurplaat waar je zo moet stampen, is het wel lache als je gaat "overkleuren" dus dat je achter een tegenstander aan huppelt :+

En die Gaddlight, die heb ik gebruikt zo vaak als ik kon :)
Als die Boo (d8 eerst Buu dus vandaar die ??? :D) sterren van je wilt jatten of munten dan pakt je character automatisch die Gaddlight en dan verjaagt ie 't spookie :*)
En die sticker die kan in het begin goed van pas komen, ik leg hem vaak op plaatsen waar een ster in de buurt is/kan zijn :)
Is me nl wel is voorgekomen dat iemand net op mijn sticker stapt en dat ie dan niet genoeg munten heeft om een ster te kopen :9

Ohja, heb je wel is die Hamer gebruikt? die is zoooo relaxt, kun je iemand groot/klein maken dus wel handig als diegene dicht bij een ster is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel wat manuelen is maar wat zijn flatground tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hoe zit dat nu met monkety ball ? zeg je je cube uit, moet je helemaal overnieuw beginnen ? hoe bedoelen ze dat ?

dus als ik een level haal, en nog een paar...zet me doosje uit.. moetik daarna weer die levels gaan spelen ? :S

dan kom je toch nooit ver ? of je moet 1 spel hebben, en je cubes niet uitzetten 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 13 januari 2003 @ 19:59:
hoe zit dat nu met monkety ball ? zeg je je cube uit, moet je helemaal overnieuw beginnen ? hoe bedoelen ze dat ?

dus als ik een level haal, en nog een paar...zet me doosje uit.. moetik daarna weer die levels gaan spelen ? :S

dan kom je toch nooit ver ? of je moet 1 spel hebben, en je cubes niet uitzetten 8)7
zoals ik al zei: ja je moet over nieuw beginnen als je je cube uitzet/reset. Daar zit dus o.a. de moeilijkheid in. Je krijgt een bepaald aantal continue's en daarmee moet je de course halen. Easy heeft 10 lvls, Medium heeft 30 geloof ik en hard heeft 50 levels. Medium had ik met moeite gehaald.. hard ben ik amper aan begonnen... veeeeeeel te moeilijk. Maar nogmaals antw op je vraag: ja je moet elke keer overnieuw met de levels beginnen als je reset/uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:04:
[...]

Netjes hoor

Ik geloof dat het bij Geof Riley was dat je een superhoge liptrick moest doen (op het dak v/h gebouw (was in Alcatraz op een plek waar 2 pools aan elkaar vast zitten en een watertoren erbij) Hoe heb je die gehaald :?

Of met Elisa Steamer die super lange gaps doen is ook niet leuk meer :/
De eerste haal ik nog wel maar die dubbele truuk bij die trap is nog maar 1 keer gelukt en dan heb ik het helemaal nog niet over die gap richting die buis (oid)

Ik heb er natuurlijk al wel een aantal gehaald :) zoals Bam, Tony, Rodney, en nog een stuk of 6 (die met die looping was gaaf) maar de rest zie ik niet echt zitten :|

Heb je nog goede ideeen tips (andere mensen met THPS4 die tips hebben zijn ook welkom hoor :+) ga alleen niet idereen quoten anders kom ik te hoog in de Stats 8)7
[...]

Zal waarschijnlijk gewoon om het uit te spelen zijn want er zit er geeneen tussen die je in 1 keer haalt (tenminste ik niet)
Damn, mij lukken tony hawk, rodney mullen en bob burnquist (looping) juist weer niet :)
elissa steamer lukte me wel in 1x :)

Kleine tip: Oefen op het juiste moment te springen, is bij die grote gaps heel handig. Heb je voor die fontijngap bij andrew reynolds ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand interesse in Crazy Taxi btw?

Oe dit lees ik net. Nintendo heeft Ocarina of time/Ura zelda bonusdisc officieel bevestigd! Nog geen nieuws over waar en wanneer dat preorderen met bonus disc begint alleen...
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9443

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Gelukkig, want lang wachten is 1, maar als die bonusdisc er niet bij zat was het helemaal unfair :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23

Tarin

Just plain weird.

tsja..

Ik vermaak me voorlopig wel met LTTP (en ik moet OOA en OOS ook nog uitspelen.. en ben eigenlijk nog niet eens echt aan MM begonnen :X).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Tarin schreef op 13 January 2003 @ 20:45:
tsja..

Ik vermaak me voorlopig wel met LTTP (en ik moet OOA en OOS ook nog uitspelen.. en ben eigenlijk nog niet eens echt aan MM begonnen :X).
LTTP ben ik ook weer mee bezig en het wil niet echt vlotten ... volgens mij moet je daar 14 voor zijn om dat te kunnen (toen ging alles makkelijker ;)). Die andere 2 heb ik niet eens gespeeld ... toch maar is een keer een N64 op de kop tikken.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

OoT (n64) was echt goed, die heb ik bijna helemaal uitgespeeld (heb om een of andere reden nooit meer de eindbaas (guess who O-)) voor de 2e keer geprobeerd..
MM viel IMO zwaar tegen, ik weet niet waarom, maar ik zat er gewoon niet zo in als iin OOT.

OoA en OoS (GBC) zijn gewoon gaaf, maar ik trein te weinig (zit gewoon thuis niet zoveel te gameboyen.. toch maar weer gaan doen..).

LttP krijg ik als het goed is volgende week binnen, ben met een emulator een heel eind gekomen (SNES that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 19:53:
Ik weet wel wat manuelen is maar wat zijn flatground tricks?
flatland tricks heten ze eigenlijk..... zijn gewoon truukjes die je vanuit een manual kan maken... bijvoorbeeld handstand op je skateboard en dan je skateboard met je handen flippen.... vooral combinaties leveren gigantisch veel punten op.... mijn record van de flatground tricks was iets in de 54.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 20:25:
hoeveel wil je ervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 20:25:

Oe dit lees ik net. Nintendo heeft Ocarina of time/Ura zelda bonusdisc officieel bevestigd! Nog geen nieuws over waar en wanneer dat preorderen met bonus disc begint alleen...
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9443
Ja dit komt door mij lees maar oder aan : Jeroen Borst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nou ik heb dan eindelijk Eternal Darkness voor de derde keer uitgespeeld. :>
Maar voor dat filmpje hoef je het niet echt te doen.
Niet echt bijzonder :'(
Maar je krijgt wel eternal modes, waarbij je oneindig kogels hebt + dat je niet dood kan gaan.
Trouwens dit was wel de eerste keer dat ik het spel met DPL:2 speelde en dat was :9
Vooral als ze zeggen "blow this up" is vet surround :)
wat krijg je als je het de 1e en 2e keer uit hebt?
De 1ste keer krijg je de optie credits.
De 2de keer krijg je de optie jump to scene

[ Voor 20% gewijzigd door Elroy op 13-01-2003 21:23 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

wat krijg je als je het de 1e en 2e keer uit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?

Afbeeldingslocatie: http://www.futuremax.nl/gcimg/groot/gc-cube_connection_usb.jpg
Lijkt met wel handig (eindelijk een goeie joypad voor aan m'n pc, ook handig voor n64-emulators denk ik).
Ze hebben hem bij Futuremax: http://www.futuremax.nl/gcimg/cubetousb.htm voor €21.95.. dus als ik weer geld over heb...

edit:

Hij is dus voor de GC-controller

[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 13-01-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets zocht ik al! ik had psxshop hierover gemaild.. krijg ik een mail terug dat die dingen nog niet bestaan.. bla dus.

oei prijzig dingetje 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
jOzh schreef op 13 January 2003 @ 18:43:
[...]

//Offtopic
_/-\o_ iPod _/-\o_
//offtopic

ehm ja, limelight, white frosted en blue mist heb ik
wissel af en toe eens af...

en ik geld teveel?
nah eerder te weinig

dingen die ik nog wil kopen:
(in de volgorde waarin ik ze wil kopen)

US Cube
Surround Setje
Apple Powerbook
Apple G4
PDA

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 13 januari 2003 @ 22:06:
[...]

//offtopic

ehm ja, limelight, white frosted en blue mist heb ik
wissel af en toe eens af...

en ik geld teveel?
nah eerder te weinig

dingen die ik nog wil kopen:
(in de volgorde waarin ik ze wil kopen)

US Cube
Surround Setje
Apple Powerbook
Apple G4
PDA
Goh we delen wel redelijk dezelfde lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

vandaag maar ns een wavebird aangeschaft..... en dat had ik eerder moeten doen, heerlijk achterovergezakt in de bank gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 21:33:
zoiets zocht ik al! ik had psxshop hierover gemaild.. krijg ik een mail terug dat die dingen nog niet bestaan.. bla dus.

oei prijzig dingetje 8)7
Voor 21 euro een gamepad is niet veel... Je speelt toch niet op je cube en PC tegelijk,dus dan wissel je gewoon ff als je je joypad op de PC nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heeft iemand van de US cubers hier eigenlijk een platinum cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

zijn er nog mensen die smugglers run doen ? competitie dan ?

morgen ff game halen (als BS WEL open is :( ) en dan komen mijn scores >:)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zoek eigenlijk goede pics van de platinum cube en de spice cube...
om ze te vergelijken
dus niet de standaard promo pics
maar pics van mensen die er een hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic gaat echt zo hard, maar wel leuk om elke dag op me werk allemaal te lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:04:
[...]

Netjes hoor

Die wilt me ook maar niet lukken, en die lange manual in Alcatraz is ook heel erg frustrerend.
Heb wel op het moment al 146 pro points dus ik ben goed op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
iedereen heeft echt teveel geld hier! en ik sta na aruba vet in de schulden!!!

HET IS NIET EERLIJK!!!

[/verwend kutkindmodus]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 13 januari 2003 @ 23:07:
iedereen heeft echt teveel geld hier! en ik sta na aruba vet in de schulden!!!

HET IS NIET EERLIJK!!!

[/verwend kutkindmodus]

;)
hmmm ik heb altijd alleen maar geld verdient met stage...
maar ja ik ben dan ook niet naar aruba geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 22:48:
dit topic gaat echt zo hard, maar wel leuk om elke dag op me werk allemaal te lezen :D
Tja.. het vereist wat tijd (en ik het lukt me pas bij dit topic de boel een beetje bij te houden.. heb sinds nummer 4 ofzo af en toe gekeken, maar als je niet iedere dag minstens 2 keer kijkt, is het nauwelijks allemaal te lezen, en ben je vrij snel de draad kwijt ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Phusebox schreef op 13 January 2003 @ 23:30:
[...]

[omgekeerde reclame van bacardi]
Ja, dat krijg je er van als je de "easy-going" way van de antilianen overneemt. :P

De smugglers run competie.. tsja.. er komen geen tijden binnen dus... Spaceboy staat nog altijd boven aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Die 'easy going' way was van Jamaicanen, en ging over Malibu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:03
Resident Evil 4
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/005510595.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/005510587.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/005510585.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/005510580.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Tarin schreef op 13 januari 2003 @ 23:49:
Die 'easy going' way was van Jamaicanen, en ging over Malibu :)
hahaha! :) that's raait!
maar arubanen zijn ook serieus easy going hoor. poco poco heet dat :)

die res evil 4 pics kende ik al, maar blijven zeer nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 13 januari 2003 @ 21:02:
[...]

hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik dacht aan 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Iemand een Super Monkey Ball-icoontje?
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/niels.hordijk/got/smb.gif

Zet hem wel ff op je eigen servert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 14 January 2003 @ 00:17:
Iemand een Super Monkey Ball-icoontje?
[afbeelding]

Zet hem wel ff op je eigen servert ;)
Mag jij hebben yam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ha ! lvl 2 van advanced ! =) (nou ga ik twijfelen)

het is niet vervelend om telkens opnieuw te moeten beginnen, beginner heb je de eerste keer dat je het speelt al uitgespeeld zonder dood te gaan.

advanced wordt wat lastiger (blijft als het goed is even haken bij lvl 15)
en zonder dood gaan is me 1x gelukt, maar heb niet alle extra stages gedaan omdat er toen mensen langskwamen dus we gingen met zijn 4'en (en daarna ging ik telkens dood op het laatste lvl -> tikje naar rechts, hop rechtdoor (ga alleen altijd te hard en wordt zenuwachtig van mezelf)

expert is ook niet zo lastig als je oneindig continues hebt, maar het dan uitspelen (alleen de 50 levels) duurt best lang als je ze nog niet goed kent.. nog niet gelukt om zonder een continue uit te spelen.. dat is best wel onmogelijk =)

op zich zijn de lastigste levels van expert toch wel in het begin, aan het einde worden ze makkelijker, ook omdat je beter bent geworden door de vorige levels =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 13 januari 2003 @ 23:30:
[...]

Zou er wel eentje willen maken, maar heb helaas geen digcam :P

En MP is nog steeds niet verstuurd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb even een vraagje, wel over een redelijk oud spel al maar ja....

Ik heb dus gisteren Bloody Roar gekocht, en dat is dus echt :9~

Maar ik vraag me een ding af. Als ik tegen de cpu tegenstanders speel, en zij Beastorizen (?) dan krijg ik echt een ontzettende opdonder. Maar als ik dit doe en ze staan tegen me aan of in de buurt, dan kijken ze me gewoon dom aan en slaan me op mijn bek...

Hoe kun je beastorizen met een knal? Of kunnen alleen de cpu-fighters dit?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 14 January 2003 @ 08:22:
Ik heb even een vraagje, wel over een redelijk oud spel al maar ja....

Ik heb dus gisteren Bloody Roar gekocht, en dat is dus echt :9~

Maar ik vraag me een ding af. Als ik tegen de cpu tegenstanders speel, en zij Beastorizen (?) dan krijg ik echt een ontzettende opdonder. Maar als ik dit doe en ze staan tegen me aan of in de buurt, dan kijken ze me gewoon dom aan en slaan me op mijn bek...

Hoe kun je beastorizen met een knal? Of kunnen alleen de cpu-fighters dit?
Staat mischien in de handleiding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Nee staat er niet in. Ik heb die handleiding al drie keer doorgelezen, maar het enige dat erin staat is dat je kunt Beastorizen door op X of Z(hyperbeast) te duwen... Niks over geweldadig beastorizen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 14 January 2003 @ 08:36:
Nee staat er niet in. Ik heb die handleiding al drie keer doorgelezen, maar het enige dat erin staat is dat je kunt Beastorizen door op X of Z(hyperbeast) te duwen... Niks over geweldadig beastorizen....
Ja die blast kan je ook doen
Het is gewoon een kwestie van goed timen om in beast te veranderen
Is wel redelijk effectief als je aankomt rennen en dan vlak voordat je bij hem bent te veranderen in beast mode.

Vooral de specials van Bloody Roar zijn erg mooi (2x kwartslag naar voren/achter + X) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Ja idd. Ik heb het nog niet zo lang gespeeld, maar die special van Xion is echt wreed!

Ah, maar verder dus gewoon een kwestie van timing? Ik zal het vanavond eens proberen... Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Mafia komt naar de Cube!!!

zie hier: http://www.nintendonewsonline.com/previews/index.php?view=56

Yay!!!!
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 02:43:
[...]

dus jij hebt een platinum cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acclaim Announces 2003 GCN Lineup
Lots of mystery games on the way.

January 13, 2003 - Publisher Acclaim Entertainment today announced results for the first quarter of its fiscal 2003, stated the scheduled release period for its first quarter games, and revealed several previously unknown projects for later this year.
The company posted a $13.9 million net loss for the first quarter of its fiscal year 2003, which it attributed to a poor retail sell-through during the holiday season 2002 and increased spending in the New Year.

The company said that it would release the following games for GameCube in Q1 2003:

ATV Quad Power Racing 2 -- January
All-Star Baseball 2004 -- February
Vexx -- February
During the third-quarter of fiscal 2003, Acclaim said it would deliver three additional games to Nintendo's next-generation console, as follows:

Burnout 2: Point of Impact
Speed Kings
SX Superstar
Finally, Acclaim announced an additional six projects for release on GameCube during the second half of the year:

Alias
Xgra
I Gladiator
Legends of Wrestling 3
NBA Jam 2004
Urban Freestyle Street Soccer
The announcement today comes as the first solid confirmation that Burnout 2 is scheduled for GCN release. There are no details available on any of the other previously unannounced projects, but Acclaim is expected to reveal more by way of a press meeting next week.
Van CE forum, zonder bron dus nog geen 100% zekerheid, maar het begint er op te lijken! Burnout 2 ga ik zeker kopen! :) Even kijken wat de rest allemaal inhoud. Hopelijk zijn ze allemaal wat beter dan één van hun laatste titels, Turok Evolution. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 10:09:
[...]

Van CE forum, zonder bron dus nog geen 100% zekerheid, maar het begint er op te lijken! Burnout 2 ga ik zeker kopen! :) Even kijken wat de rest allemaal inhoud. Hopelijk zijn ze allemaal wat beter dan één van hun laatste titels, Turok Evolution. :(
laten we t hopen dat burnout 2 ook naar de cube komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:09:
[...]

woei.. NBA Jam 2004.

Als ie net zo lache is als op de snes moet ik die zeker hebben :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 10:05:
[...]

dus jij hebt een platinum cube?
op cubezone.nl staan er filmpjes van de werking van de gba op de cube, die gasten hebben een platinum cube in dit filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
Woeoehoeoee, een nieuwe NBA JAM. Dat spel heeft me vroeger lang uit mijn slaap gehouden. Hoewel het Tournooi element een beetje ontbrak en er geen duidelijk lijn was, vond ik de gamplay echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen of Star Wars: II The clone wars een leuk spel is? Of SNK vs. *** (naam vergeten) dat vechtspel, dat lijkt op streetfighter...

Zijn deze vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 14 January 2003 @ 10:27:
[...]

op cubezone.nl staan er filmpjes van de werking van de gba op de cube, die gasten hebben een platinum cube in dit filmpje!
ok thanks ff checken...

hmm ik vind die platinum niet zo geweldig, hij ziet er enigszins cheap uit...
maar een spice cube is weer zo lastig, moet namelijk japans zijn dus en dan moet je weer solderen enzo...
dilemma's!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 14-01-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Burnout2 yess yess :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:36:
Wie kan mij vertellen of Star Wars: II The clone wars een leuk spel is? Of SNK vs. *** (naam vergeten) dat vechtspel, dat lijkt op streetfighter...

Zijn deze vet?
Kan iemand ff antwoorden, want ik wil een nieuw spelletje kopen en weet niet welke....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:06:
[...]

Kan iemand ff antwoorden, want ik wil een nieuw spelletje kopen en weet niet welke....
relax gast...
niet iedereen heeft die spellen en/of is online en/of heeft zin om erover te vertellen

er zijn genoeg review sites of als je die niet kent:
googlen

bijvoorbeeld?
en kicken doe je normaal gesproken na een dag ofzo, niet na 30 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:06:
[...]

Welke games heb je dan al en waar hou je van :?
Die 2 die je noemde ken ik ook niet :P
Phusebox schreef op 14 January 2003 @ 11:16:
[...]

relax gast...
niet iedereen heeft die spellen en/of is online en/of heeft zin om erover te vertellen

en kicken doe je normaal gesproken na een dag ofzo, niet na 30 minuten
En idd de antwoorden komen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 10:37:
hmm ik vind die platinum niet zo geweldig, hij ziet er enigszins cheap uit...
maar een spice cube is weer zo lastig, moet namelijk japans zijn dus en dan moet je weer solderen enzo...
dilemma's!!!
inderdaad, de platinum cube vind ik er ook behoorlijk goedkoop uitzien... die spice heeft wel weer iets....

btw, watvoor kleur heb je nu? als je zwart hebt kan je bijvoorbeeld gewoon een paarse US cube nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:19
voor iedereen die meningen over spellen zoekt : voor mij werkt http://www.gamefaqs.com altijd erg goed (en dan vooral de user-reviews, niet de gamespot reviews). enige nadeel : je ziet daar ook veel spellen die in europa nog lang niet te krijgen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acclaim Announces 2003 GCN Lineup
Lots of mystery games on the way.

January 13, 2003 - Publisher Acclaim Entertainment today announced results for the first quarter of its fiscal 2003, stated the scheduled release period for its first quarter games, and revealed several previously unknown projects for later this year.
The company posted a $13.9 million net loss for the first quarter of its fiscal year 2003, which it attributed to a poor retail sell-through during the holiday season 2002 and increased spending in the New Year.

The company said that it would release the following games for GameCube in Q1 2003:

ATV Quad Power Racing 2 -- January
All-Star Baseball 2004 -- February
Vexx -- February
During the third-quarter of fiscal 2003, Acclaim said it would deliver three additional games to Nintendo's next-generation console, as follows:

Burnout 2: Point of Impact
Speed Kings
SX Superstar
Finally, Acclaim announced an additional six projects for release on GameCube during the second half of the year:

Als deze titels die hier staan zijn zeker voor de Europese markt alleen de data klopt niet

Die andere 6 titels zijn nog niet 100% zeker voor Europa

Bron Infogrames Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 14 January 2003 @ 11:35:
[...]

inderdaad, de platinum cube vind ik er ook behoorlijk goedkoop uitzien... die spice heeft wel weer iets....

btw, watvoor kleur heb je nu? als je zwart hebt kan je bijvoorbeeld gewoon een paarse US cube nemen
heb nu paars
zwart vind ik helemaal lelijk , dus dat is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 14 January 2003 @ 12:00:
[...]

heb nu paars
zwart vind ik ook heel lelijk.. naja, het staat de cube gewoon niet..

dan zou ik toch voor spice gaan als ik jou was (gelijk ook nog wat exclusiever ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 12:00:
[...]

heb nu paars
anders haal je de buitenkant van je cube af met zo'n speciale schroevendraaier (20 euro ofzo) en spuit je de buitenkant in een eigen kleur ? (20-30 euro mischien ? )

en zie daar een unieke cube voor minder dan 40-50 eurotjes wel heel wat goedkoper dan een spice cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:36:

Zijn deze vet?
Gebruik de GC-topic search ff een paar topics terug heb ik al een impressie van The Clone Wars gegeven.

Zwart vind ik eigenlijk de mooiste kleur voor een cube.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een spel die je nu gewoon echt MOET hebben op de GC. Ik houd een beetje van actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik vond zo'n zwarte cube wel mooi staan naast de n64 en de Sega Mastersystem..

(en m'n broertje vond paars niet zo'n goed idee; het moest op zijn kamer wegens grootte en tV...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 12:13:
[...]

anders haal je de buitenkant van je cube af met zo'n speciale schroevendraaier (20 euro ofzo) en spuit je de buitenkant in een eigen kleur ? (20-30 euro mischien ? )

en zie daar een unieke cube voor minder dan 40-50 eurotjes wel heel wat goedkoper dan een spice cube.
nou ja ik wil sowieso een import voor mijn import games
en dan kan ik kiezen tussen spice en platinum (paars heb ik al en zwart vind ik lelijk)

en em zelf spuiten? dat wordt altijd lelijk volgens mij... plus je hebt geen garantie ofzo, maar garantie met import cubes is ook niet echt optimaal dus...

keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Dan bestel je een spice, en als hij erg tegen valt spuit je hem over. Het is niet echt lastig (zie voor FAQ in CME), en als je toch niet/nauwelijks garantie hebt op import..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 12:18:
Wat is een spel die je nu gewoon echt MOET hebben op de GC. Ik houd een beetje van actie :)
Eternal Darkness of Resident Evil (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 12:18:
Of TimeSplitters 2

Geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

volgens mij is de spice cube echt mooi, vond de spice controller ook erg mooi die bij yamLAN was.

mij lijkt de platinum juist niet zo mooi, maar dat is prolly iets persoonlijks tegen vieze kleurtjes =0)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
yamAUchi schreef op 14 January 2003 @ 12:47:
volgens mij is de spice cube echt mooi, vond de spice controller ook erg mooi die bij yamLAN was.

mij lijkt de platinum juist niet zo mooi, maar dat is prolly iets persoonlijks tegen vieze kleurtjes =0)
ik heb zelf ook al sinds maart 2002 een spice controller, en die spice is inderdaad een mooi kleurtje he

platinum lijkt me zo cheapo... waarom weet ik niet... maar vind t niet passen bij een console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Meer Driver 3 info:
Publisher Infogrames and developer Reflections recently revealed new information on their anticipated upcoming action-racing game Driver 3. Due this year, Reflections reportedly plans to bring its immensely successful franchise to GameCube, PlayStation 2, Xbox and PC.

Using an enhanced, optimized Stuntman engine -- which features an extensively detailed physics engine and robust lighting abilities -- Driver 3 takes its cue from the previous Driver games and no doubt gleans ideas from Rockstar's Grand Theft Auto series, which it's been competing with every other year.

The new details are a bit thin, but reports tell of players' ability to jack any car on the road which also means gamers can get in and out of any car, (just like in Driver 2). As usual, Reflections has created unlicensed cars that resemble real life vehicles, and much like in the second in the series, players will drive a plethora of vehicles, from powerful, wonderfully poor handling American '70s cars to larger trucks and even boats.

Players also will be able to go indoors, too. And Driver 3 is said to take place in Miami, Florida; Nice, France; and Istanbul, Turkey, with massive roads and landscapes being designed up to 30 square miles.

Infogrames plans to deliver more substantial details on Driver 3 in the near future, and we promise to give you every single shred of information we get, so stick around.
En een releasedate van: The Sims:
The Sims have been given a release date for America!

According to Nintendo of America's schedule, The Sims for the Gamecube will launch in America during March. Of course, this is subject to change and as no other information is available at present we do not know what it will be like.
4 nieuwe Lost Kingdoms 2 screens

1ste Red Faction 2 gamecube screens

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 13:22 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Lost Kingdoms 2?

Ik heb deel 1 nog niet eens gespeeld... Is dat überhaupt de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Garoth schreef op 14 January 2003 @ 13:26:
Lost Kingdoms 2?

Ik heb deel 1 nog niet eens gespeeld... Is dat überhaupt de moeite waard?
Geen idee kijk eens naar reviews enz. :) Het schijnt wel een RPG spel met kaarten te zijn ofzo dus je moet maar effe rondzoeken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Ja volgens de reviews is het wel leuk en de moeite waard, maar ik zou graag de mening hebben van wat "echte" mensen.
Net zoals met Bloody Roar, die vonden de reviewers over het algemeen niet echt goed, maar de "echte" mensen wel. En ik nu ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Garoth schreef op 14 January 2003 @ 13:32:
Ja volgens de reviews is het wel leuk en de moeite waard, maar ik zou graag de mening hebben van wat "echte" mensen.
Net zoals met Bloody Roar, die vonden de reviewers over het algemeen niet echt goed, maar de "echte" mensen wel. En ik nu ook....
Jah kan ik begrijpen alleen ik ken niemand hier die hem heeft volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mij lijkt dat niks met kaarten enzo... misschien is t wel vet maar t klinkt gewoon duf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 14 January 2003 @ 13:32:
Reviewers zijn ook mensen hoor 8)7
Tenzij er HlpDsk onder staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nou, ik had net het filmpje van Skies of Aracadia gezien op IGN en als je dat filmpje gezien hebt, dan zit je echt van Ok....
Trouwens die muziek die ze daar draaien lijkt wel een vette rip-off van OoT

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elroy schreef op 14 January 2003 @ 13:46:
Nou, ik had net het filmpje van Skies of Aracadia gezien op IGN en als je dat filmpje gezien hebt, dan zit je echt van Ok....
is dat insider? heb je toevallig een link voor me?
ben ooit begonnen aan skies of arcadia op de dreamcast maar die haperde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 14 januari 2003 @ 13:46:
van Ok.... en dan. :+ wat is je verdere mening ik moet me nog steeds aanmelden voor Insider. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Met kaarten.. lijkt het dan op Magic? Kan ik het m'n broertje aanraden.. en dan kan ik me er ook eens in verdiepen (broertjes die meebetalen aan gamecubes en spellen zijn op zich wel ideaal :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Laatst online: 08-05-2021
Binnenkort wil ik een nieuw spel aan gaan schaffen en ik zat te denken aan Timesplitters 2. Nu vraag ik me af of dit spel ook leuk is, als je bijna nooit first person shooters speelt.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22:03
Big Will schreef op 14 January 2003 @ 14:11:
Binnenkort wil ik een nieuw spel aan gaan schaffen en ik zat te denken aan Timesplitters 2. Nu vraag ik me af of dit spel ook leuk is, als je bijna nooit first person shooters speelt.
tja eens moet je eerste keer worden he ;) en TS2 is een goede om mee te beginnen. Als je dit spel dan vervolgens kut vind dan zal je denk ik geen enkele FPS weten te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 02:43:
[...]

Bush jij had toch je US cube bij goblin besteld? :?
Zo ja, hoelang duurde het voordat je het binnen had? Geef eens wat info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Big Will schreef op 14 januari 2003 @ 14:11:
ik heb nog een TS2 te koop, nauwelijks aangeraakt ivm nog een aantal andere nieuwe spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 14:24:
[...]

ik heb nog een TS2 te koop, nauwelijks aangeraakt ivm nog een aantal andere nieuwe spellen
voor hoeveel?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er even over na :P
Trouwens phuse wat je kan doen is bij liksang een modded (JAP/US) spice cube bestellen. $ 219 ,- het lijkt mijzelf ook wel wat om die spice te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 14:35:
[...]

Ik denk er even over na :P
Trouwens phuse wat je kan doen is bij liksang een modded (JAP/US) spice cube bestellen. $ 219 ,- het lijkt mijzelf ook wel wat om die spice te halen..
keej is goed
ja lik sang ken ik
maar ja vertrouw dat niet zo... waren tijdje terug ook problemen...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.