Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Verwijderd
Als je je spice cube ombouwt moet je denk ik ook niet teveel garantie verwachten hoorPhusebox schreef op 14 January 2003 @ 12:23:
[...]
nou ja ik wil sowieso een import voor mijn import games
en dan kan ik kiezen tussen spice en platinum (paars heb ik al en zwart vind ik lelijk)
en em zelf spuiten? dat wordt altijd lelijk volgens mij... plus je hebt geen garantie ofzo, maar garantie met import cubes is ook niet echt optimaal dus...
keuzes...
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 14:50:
[...]
Als je je spice cube ombouwt moet je denk ik ook niet teveel garantie verwachten hoor
lezen helptmaar garantie met import cubes is ook niet echt optimaal dus...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Een week, maar het zou sneller moeten zijn, Ned. Pakket dienst deed een beetje vaagVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 14:23:
[...]
Bush jij had toch je US cube bij goblin besteld?![]()
Zo ja, hoelang duurde het voordat je het binnen had? Geef eens wat info...

Maar dat heb ik allemaal al vermeldt hoor
Verwijderd
ik wou ook liever die spice cube..
Lik sang is volgens mij ook superbetrouwbaar.. waren voorheen wat problem ja maar dat kwam door die PS2 / XBOX chip enzo...
heb je nog meer te koop?PhuseBox
Time Splitters 2 - 45 E
maybe wil ik wel een paar spellen kopen
[ Voor 38% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-01-2003 15:09 ]
This is the Way.
heb ik maar een controller genomen

morgen komt er nieuwe bestelling binnen zeiden ze, dus wie weet
morgen eerst op Soll. gesprek (wel allemaal ff duimen natuurlijk
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
zekersYohann!s schreef op 14 januari 2003 @ 15:25:
ikek vandaag naar bartje smit, om Smugglers Run, en wala, was die game op
heb ik maar een controller genomenkmoest wat toch ?
morgen eerst op Soll. gesprek (wel allemaal ff duimen natuurlijk)
*duimt alvast :P*
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dan heb je dus een JAP Spice Cube die gemod is om US spellen te draaien?Garoth schreef op 14 januari 2003 @ 14:45:
Voor zover ik weet is LikSang altijd heel betrouwbaar geweest...
Een vriend van me die bestelt daar altijd zijn import spullen... En $219 is niet duur voor een modded Jap/US spicecube...
Is die $219 met stepdown converter enzo?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
/me duimt wel ff mee terwijl ie smuglers run zit te spelenYohann!s schreef op 14 januari 2003 @ 15:25:
ikek vandaag naar bartje smit, om Smugglers Run, en wala, was die game op
heb ik maar een controller genomenkmoest wat toch ?
morgen eerst op Soll. gesprek (wel allemaal ff duimen natuurlijk)
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 15:58 ]
Beetje jammer alleen van die €44 verzend kosten.Garoth schreef op 14 January 2003 @ 15:50:
Ja, je kunt dan en US en JAP games spelen, en er zit een stepdown converter bij... Dus zekers een goeie deal...
komt ie toch op €250.
Spel erbij, €310...
Opzich een redelijke deal. Maar om ff €250 uit te geven om een maar maandjes eerder een game te kunnen spelen.,
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
nou ja als iedereen nou opeens een spice cube gaat bestellen dan hoeft t voor mij niet meer
Verwijderd
LOL so true..Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 16:16:
[...]
nou ja als iedereen nou opeens een spice cube gaat bestellen dan hoeft t voor mij niet meer
Verwijderd
Ik heb nu al nauwelijks geld, laat staan dat ik een 2e cube ga kopen
Verwijderd
trouwens het is echt niet zo dat opeens iedereen een spice gaat halen. Hoogstens 3 a 4 in heel tweakers..
en jij zegt geen geld teveel te hebben

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 16:37 ]
ik nietVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:31:
het is niet dat ik een 2e cube ga kopen.. ik ga me PAL cube daarna verkopen!
ik zet ze naast elkaar
hehe
Verwijderd
Met je games erbij, of mod je m dan voor PAL games?Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:31:
trouwens het is echt niet zo dat opeens iedereen een spice gaat halen. Hoogstens 3 a 4 in heel tweakers..
Want ik heb best belangstelling voor enkele spellen die je nu hebt.
heb ik ook nietVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:31:
[...]
en jij zegt geen geld teveel te hebben![]()
![]()
dit is gewoon noodzakelijk... hehe
ik krijg nog 40 euro terug van mijn preorder van de freeloader en heb 2 US games hier liggen... dus ik ga dat geld niet zomaar weggooien van die spellen
dan maar een us kubus
Verwijderd
Voor zover ik weet kun je geen US/JAP cube modden voor pal games.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:37:
[...]
Met je games erbij, of mod je m dan voor PAL games?
Want ik heb best belangstelling voor enkele spellen die je nu hebt.
Ik verkoop de spellen niet los.. helaas
Verwijderd
MissXannie duimt mee terwijl ze morgen zelf een sollicitatiegesprek heeft.
en hoe krijg je in hemels naam die rode kleur
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 16:49 ]
Verwijderd
Maar wie had nou Timeslitters 2 te koop?
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:42:
offtopic:
MissXannie duimt mee terwijl ze morgen zelf een sollicitatiegesprek heeft.
en hoe krijg je in hemels naam die rode kleur
/me duimt mee terwijl ze morgen zelf een sollicitatiegesprek heeft.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:57:
Die rode kleur die jullie soms in een tekst zetten.
1
2
| [ME] duimt mee terwijl ze morgen zelf een sollicitatiegesprek heeft. [/ME] |
* delirium duimt ook mee terwijl hij donderdag ook een sollicitatiegesprek heeft, duimen jullie dan ook voor mij
[ Voor 27% gewijzigd door Delirium2001 op 14-01-2003 16:59 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Oke tnx Delirium
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 16:58 ]
maar tegenwoordig bijna elk spel ook 60hz PAL .. en PAL is mooier dan NTSC .. en als je een zooi vrienden hebt met ook een PAL cube dan is het wat handiger om er zelf ook eentje te hebben anders kan je niet eens meer relaxed spellen lenen.. en moet je alles kopenGaroth schreef op 14 January 2003 @ 16:04:
Ja, ok. Als je hem alleen maar koopt om eerder games te spelen dan is het het niet echt waard, dan moet je maar wachten. Maar er is ook een hele zwik spellen die niet in europa verschijnt, maar wel in US en Japan... Zie Animal Crossing maar eens... En dan wordt het wel weer interessant.... Komt nog bij dat de NTSC versie eigenlijk ietsje sneller is dan de PAL versie. Net als met de NES SNES en N64...
hebben ze allemaal een NTSC cube, dan heb je freaks als vrienden ;P
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
ikkahVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:53:
Hey ik heb net me Gameqeust binnen misschien nog wat info
Maar wie had nou Timeslitters 2 te koop?
Verwijderd
Hoe wil je dat dan regelen?
En in deze gameqeust staan bijn a niks over de cube.
Het enige als je je aanmeld dat je ED kan krijgen
gewoon geld overmakenVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:11:
[...]
Het enige als je je aanmeld dat je ED kan krijgen![]()
![]()
![]()
en spelletje per post...
je kan fredje perry vragen of ik betrouwbaar ben
heb overigens ook al 2 inkoop acties succesvol georganiseerd op GoT
Verwijderd
En als je de doosjes dicht doet met plakband verkoop je ze dan wel per stuk aan bepaalde users hierVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 16:42:
[...]
Voor zover ik weet kun je geen US/JAP cube modden voor pal games.
Ik verkoop de spellen niet los.. helaas

Gamequest ook niet echt een goed blad (imho)Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:11:
[...]
Het enige als je je aanmeld dat je ED kan krijgen![]()
![]()
![]()
Als je een blad alleen voor de GC wil hebben kan je beter Cube halen of ONM (official Nintendo Magazine oid) en als je een totaal blad wil kan je beter de PU halen (IMHO)
Verwijderd
Ik bedoel daarme dat ik de spellen MET de cube mee verkoop.. maar eerst moet ik het project US cube afmakenVerwijderd schreef op 14 January 2003 @ 17:20:
[...]
En als je de doosjes dicht doet met plakband verkoop je ze dan wel per stuk aan bepaalde users hier![]()
![]()
![]()
[...]
Verwijderd

Staan 4/5 bladzijdes over Primetje en 1 bladzijde over TLoZ:WM
ehm ja incl standaard verzendkosten
(mocht je aangetekend willen dan is dat voor eigen rekening)
is TS2 al verkocht?Phusebox schreef op 14 January 2003 @ 17:29:
[...]
ehm ja incl standaard verzendkosten
(mocht je aangetekend willen dan is dat voor eigen rekening)
This is the Way.
enige...Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:44:
Koop allemaal maar spice jah, ben ik de enigste met Platinum
Verwijderd
http://62.177.158.136/jeroen/zelda.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 17:51 ]
Na net als jij jarenlang ook iedereen te hebben verbeterd ben ik tot de pijnlijke conclusie gekomen dat "enigste" volgens de Van Dale net zo goed is. Dus...
En die Zelda-scan, thanks! Ik kan echt niet wachten op dit spel! Ben nieuw in de console-wereld en heb Ocarina of Time alleen op een emu gespeeld, maar dit spel moet en ZAL ik hebben! (na natuurlijk Mortal Kombat 5)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
waar staat dat dan in de Van Dale?spaceboy schreef op 14 January 2003 @ 17:52:
[...]
Na net als jij jarenlang ook iedereen te hebben verbeterd ben ik tot de pijnlijke conclusie gekomen dat "enigste" volgens de Van Dale net zo goed is. Dus...
En die Zelda-scan, thanks! Ik kan echt niet wachten op dit spel! Ben nieuw in de console-wereld en heb Ocarina of Time alleen op een emu gespeeld, maar dit spel moet en ZAL ik hebben! (na natuurlijk Mortal Kombat 5)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
http://gamespot.com/games...ts/0,11114,561343,00.html
[edit]
De bezoekers van Gamefaqs denken er anders over:
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/review/32821.html
[ Voor 28% gewijzigd door Tarin op 14-01-2003 18:07 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zo te zien krijgen we ook nog nederlandse les hier.spaceboy schreef op 14 januari 2003 @ 18:00:
Je moet ook zoeken op "enigst", daar zie je dat het exact dezelfde betekenis heeft als "enig". Vandaar dat je (mijns inziens) ook kunt spreken over "enigste".
Omae wa mō shindeiru.
Kunnen we stoppen met het spellingsgezever please?
[ Voor 6% gewijzigd door Kramers op 14-01-2003 18:14 ]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
en dat zegt Kramers?Kramers schreef op 14 januari 2003 @ 18:13:
offtopic:
Kunnen we stoppen met het spellingsgezever please?
van Kramers Woordenboeken?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Dan heb je aardig gebunkerd...Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 18:20:
Ik ging net ff eten komt ik terug zijn er weer 4 pagina's bij
Grab shell dude!
Verwijderd
http://62.177.158.136/jeroen/zelda.jpg
Voor Metroid Prime freaks wat info:
http://62.177.158.136/jeroen/metroid.htm
En wat genarl info:
http://62.177.158.136/jeroen/General info.jpg
(kopieer dan maar gewoon naar je adress balk in internet-explorer
Wil je wat info over ander spel
Dus ook van PC, Xbox, enz (maar dan mail ik wel, want dit is het Gamecube topic...)
(Als het tenminste in me Gameqeust staat)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:40 . Reden: foute link ]
Verwijderd
Email staat in me profiel. Mail me ff je rekening nummer naam en woonplaats
Mail je dan terug met mij adres
Verwijderd
Ja, maar ik ben abonee, dus jij moet nog even wachten voordat hij in de winkel isVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 18:46:
Is dat uit de nieuwste GameQuest? Want dan ga ik die meteen scoren
Verwijderd
Das toch PALVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 18:49:
Phuse TS2 >> verkocht aan mij
Email staat in me profiel. Mail me ff je rekening nummer naam en woonplaats
Mail je dan terug met mij adres
Waarom koop je die als je toch je PAL cube gaat verkopen
gewoon nieuwsgierigheid
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 18:52:
[...]
Ja, maar ik ben abonee, dus jij moet nog even wachten voordat hij in de winkel is![]()
![]()
Komt ie vrijdag uit ofzow?
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:56 ]
Verwijderd
goeie vraag.. maar ik denk toch dat ik geen US ga halen. Zo wel dan verkoop ik TS toch ook gewoon.. of ik hou em. Die freeloader moet toch denk wel OOIT uitkomenVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 18:52:
[...]
Das toch PAL
Waarom koop je die als je toch je PAL cube gaat verkopen
gewoon nieuwsgierigheid
Verwijderd
Ik wacht nou ook al tijden op dat ding...
Naja ik kan nog wel ff wachten... Maar nu alvast Zelda en Metroid spelen zou met toch wel lekker lijken....
Verwijderd
alle plaatjes zijn clickable.

Wat nog mist in de plaatjes zijn de X-box (was te lui om hem los te maken) en Mijn Gameboy Color die mijn broertje te leen heeft en mijn Seag Megadrive I met 6 games (staat nog bij mijn ouders thuis ging niet mee in de rugtas
Wat doe jij met Cisco Silverbolt?
Zeg D3, zou jij voor mij een Metroid Fusion exemplaar kunnen bestellen bij dvdbox? Neem even contact met me op als je wil. Thanks.

Deze controllers komen zeer waarschijnlijk beschikbaar wanneer de GBA player beschikbaar is. [/brakke zinsbouw]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd

Wat zeg ik, dat ís een SNES joypad met iets ander knoppen rechts
Verwijderd
Die cisco doos is van mijn ADSL ModemGolbeZeromus schreef op 14 January 2003 @ 20:23:
offtopic:
Wat doe jij met Cisco Silverbolt?
Zeg D3, zou jij voor mij een Metroid Fusion exemplaar kunnen bestellen bij dvdbox? Neem even contact met me op als je wil. Thanks.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze controllers komen zeer waarschijnlijk beschikbaar wanneer de GBA player beschikbaar is. [/brakke zinsbouw]
Ik moet trouwens zeggen dat die snes lookalike controllers wel spuuglelijk zijn
Aha. Even nieuwsgierig.Die cisco doos is van mijn ADSL Modem
[ Voor 24% gewijzigd door GZ op 14-01-2003 20:33 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
De 1ste is in beweging genomen btw want ik ben daar aan het slingeren met mijn grapple beam.
En oh ja ik gebruik nog standaard kabels enz maar als je het gewoon speelt ziet het er een stuk beter uit.
[ Voor 104% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 21:01 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mmm, zo ver ben jij nog niet eensschnumi schreef op 14 January 2003 @ 20:33:
hier mijn eerste MP pics kijken of ze gelukt zijn.(btw elroy met welk progje doe jij je foto's goed knippen enz?
).
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: damn hoe maak ik ze klikable?
En oh ja ik gebruik nog standaard kabels enz maar als je het gewoon speelt ziet het er een stuk beter uit.
Om te knippen + bewerken gebruik ik bijna altijd paint shop pro 6, omdat die lekker snel is. Als het wat uitgebreider moet gebruik ik Photoshop 7.
Klikable doe je zo :
1
| [url=image][img=b,h]image[/img][/url] |
Je moet trouwens wel kijken of je een s-video kan scoren want het beeld kwaliteit schiet dan omhoog. Heb je al voor €8.
Sensored - MP - Is niet echt spoiler maarja :
Volgens mij ga ik nu een beetje te snel, want vanaf waar jij bent en waar ik ben had ik 6 tot 8 uur over gedaan |
[ Voor 25% gewijzigd door Elroy op 14-01-2003 20:54 ]
Nee ben al wel verder maar ik wou gewoon even kijken hoe het allemaal ging.Elroy schreef op 14 januari 2003 @ 20:41:
[...]
Mmm, zo ver ben jij nog niet eens
Om te knippen + bewerken gebruik ik bijna altijd paint shop pro 6, omdat die lekker snel is. Als het wat uitgebreider moet gebruik ik Photoshop 7.
Klikable doe je zo :
code:
1 [url=image][img=b,h]image[/img][/url]
en bedankt voor de tips zal eens effe aan het werk gaan.
jah moet er ook maar aan.Je moet trouwens wel kijken of je een s-video kan scoren want het beeld kwaliteit schiet dan omhoog. Heb je al voor €8.
[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 20:51 ]
Verwijderd
DAMN weer te sloom... Toch maar sneller leren typen
Haal nog ff met paint die witte randen eraf aub
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 20:52 ]
sorry maar ik vond wel dat ik het kon zeggen zal het removen.GolbeZeromus schreef op 14 January 2003 @ 20:46:
Juistem, even voor die diegene die Metroid Prime spelen (!!bastards!!), kunnen jullie ook niet even een apart topic dáárvoor maken, want ik heb nu alweer een aantal dingen gelezen die ik absoluut niet had willen lezen.
nog 1 vraagje: hoe haal ik die fucking witte balken weg?
[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 20:51 ]
Verwijderd
In Paint hoogte/breedte verkleinen.schnumi schreef op 14 January 2003 @ 20:50:
[...]
sorry maar ik vond wel dat ik het kon zeggen zal het removen.
nog 1 vraagje: hoe haal ik die fucking witte balken weg?dus alleen de pic en geen balken.
damn ik weet niet wat ik heb ik kan echt nix goed doen ff... 3x verkeerde knopje gedrukt

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 20:53 ]
aha weet je dan misschien ook wat een standaard ong is?
Ik zit nu met Mario bij Ricco Harbor level 8, Yoshi's Fruit Adventure. Ondertussen ben ik er al achter hoe ik Yoshi moet krijgen met 't fruit, maar hoe de heck kom ik bij de shine (vlammen bovenop kooi). Die vissen, moet je daar wat mee? Ik kan ze opeten, maar echt opschieten doet het niet.... Iemand een tip?
Verwijderd
ik moet namelijk fruit hebben voor het yoshi ei te openen maar ik kan dat fruit niet vinden die ik nodig heb enig waar dat fuit ligt?
Verwijderd
Nee dat bedoel ik niet. Met die clickable tag, worden ze hier verkleind getoond. Weet je wat, ik resize ze wel ff.
ahh ut is m al gelukt zie ik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:03 ]
spuiten tegen de vissen helpt.spaceboy schreef op 14 januari 2003 @ 20:55:
Hier spreekt nog een keer de Smuggler's Run meester:
Ik zit nu met Mario bij Ricco Harbor level 8, Yoshi's Fruit Adventure. Ondertussen ben ik er al achter hoe ik Yoshi moet krijgen met 't fruit, maar hoe de heck kom ik bij de shine (vlammen bovenop kooi). Die vissen, moet je daar wat mee? Ik kan ze opeten, maar echt opschieten doet het niet.... Iemand een tip?
Nee is al gelukt.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 21:01:
[...]
Nee dat bedoel ik niet. Met die clickable tag, worden ze hier verkleind getoond. Weet je wat, ik resize ze wel ff.
En elroy waar heb jij je S-video kabel besteld en welk merk?
S-video kabel
edit: wow laat daar maar.

[ Voor 49% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 21:16 ]
Selecteer om te lezen (Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:59:
ff een vraag over SMS ik snap namelijk level 3 mysterious hotel delfino van sirena beach niet.
ik moet namelijk fruit hebben voor het yoshi ei te openen maar ik kan dat fruit niet vinden die ik nodig heb enig waar dat fuit ligt?

Er is een heel doolhof door het hele hotel heen, ik geloof dat je er bovenlangs (via het soort van vlieringkje) moet komen, ik weet het niet zeker. Het is wel vrij goed te halen als je goed om je heen kijkt en posters nat spuit |
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:38:
nou heb ff gekeken maar kan het toch niet vinden en dat stuk dat jij bedoelt kan ik niet helemaal heen omdat het afgesloten is dus wie weet het??
Er is ergens een deur open op de hoogste verdieping. Daar het bed als springplank naar de zolder gebruiken. |
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
D'r zijn een stuk of 4 gaten (sommige moet je zelf openbreken) 1 daar van komt uiteindelijk uit bij een annanas.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:01:
ja was ik al geweest maar daar kan je op een gegeven moment alleen door een gat vallen en als je daar doorheen valt dan kom je gewoon op de etage eronder uit
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
WAT EEN STELLETJE ACHTERLIJKE IMBECIELEN presenteren dat programma. Ik kan er gewoon niet over uit. Ik zat me kapot te ergeren aan die gasten. Vooral toen er een zo'n gastje zei: zullen we ene gamecube spelletje doen, zegt zo'n lelijke idioot "moet dat?"
rustig blijven............rrrrrrrrustigggggg blijven RUSTIG BLIJVEN!
blijf idd maar rustig.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:34:
Ik heb net Gamekings voor het eerst gekeken......
WAT EEN STELLETJE ACHTERLIJKE IMBECIELEN presenteren dat programma. Ik kan er gewoon niet over uit. Ik zat me kapot te ergeren aan die gasten. Vooral toen er een zo'n gastje zei: zullen we ene gamecube spelletje doen, zegt zo'n lelijke idioot "moet dat?"
rustig blijven............rrrrrrrrustigggggg blijven RUSTIG BLIJVEN!
niet rustig blijven
we moeten eens langs gaan en al die koppen tot kubussen ombouwen
euhh ok wanneer?Phusebox schreef op 14 januari 2003 @ 22:39:
[...]
niet rustig blijven
we moeten eens langs gaan en al die koppen tot kubussen ombouwen
net al gekeken op thebox.nl... maar kan geen info vinden over de GayKings
Verwijderd
ok dan ben ik dus echt gek want kan die andere gaten gewoon niet vinden. dus op de bovenste verdieping zitten nog 3 andere gaten want die ene heb ik open gebroken maar kan nergens anders naar toe want daar zitten allemaal van die spoken die de weg blokerenDelirium2001 schreef op 14 January 2003 @ 22:14:
[...]
D'r zijn een stuk of 4 gaten (sommige moet je zelf openbreken) 1 daar van komt uiteindelijk uit bij een annanas.
Dit topic is gesloten.