Ja.. besides heb ik geen creditcard dus dat schiet ook al niet opDeddiekoel schreef op 16 January 2003 @ 17:02:
[...]
18 pond is 18*1.61 euro. Maar hij is al een hele tijd niet meer beschikbaar.
http://www.playserver4.co...e=title&r=GC&title=101963
Mag ik vragen waar jij die SNES hebt gekochtAnoniem: 5577 schreef op 16 January 2003 @ 16:28:
* Anoniem: 2766 is helemaal happy ik heb namelijk net voor 20 eurotjes een snes+mario world+controller en scart kabel weten te bemachtigen.
Kan ik eindelijk snes games spelen. woei woei woei.
Oooh en * Febster als vaste lurker feliciteerd PB ook natuurlijk

moneky ball is Frustrerend
F*ckt zeg, word je niet goed van
GRRRR
blijf maar steken in Advanced, level 15
Blegh vanavond maar weer es proberen
het vraagt wel goede timing en controle zeg
(tis wel masterlijk spel hoor)
kga monkey ball 2 ook halen
(als ie uit komt dan
)
blijf maar steken in Advanced, level 15
het vraagt wel goede timing en controle zeg
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 59687
Gelukkig want ik ga hem net ruilen voor SFA en SMS voor crazy taxi.
En ga timesplitters 2 en Bomberman kopen

Anoniem: 5577
Ben bang van niet ik heb deze van een kennis die hem tijdens het opruimen op zolder vondFebster schreef op 16 januari 2003 @ 17:29:
[...]
Mag ik vragen waar jij die SNES hebt gekocht? En zo ja hadden ze er nog 1 toevallig liggen voor die prijs
Oooh en * Febster als vaste lurker feliciteerd PB ook natuurlijk[afbeelding]
SMS ruilen voor crazy taxi, ik zou het niet doen crazy taxi heb ik op mijn dreamcast en is echt een spel voor af en toe leuk maar ruilen voor SMS zou ik dus nooit doen.Anoniem: 59687 schreef op 16 January 2003 @ 18:08:
Gelukkig want ik ga hem net ruilen voor SFA en SMS voor crazy taxi.![]()
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 16-01-2003 18:12 ]
Even een vraagje aan de DVDboxoffice-bestellers:
Ik heb afgelopen zondag 2 GBA-games besteld, maar er staat nog niet op de site dat het geshipped is. Klopt dat, of moet ik nu een paar dagen extra bij de verwachte 8 dagen tellen?
En Phusebox: gefeliciteerd! Zie je wel dat je het best kon!
Ik heb afgelopen zondag 2 GBA-games besteld, maar er staat nog niet op de site dat het geshipped is. Klopt dat, of moet ik nu een paar dagen extra bij de verwachte 8 dagen tellen?
edit:
Er staat dus: "On Order"
[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 16-01-2003 18:22 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Anoniem: 34169
Denk dat dat ff wachten wordt...
Hmmm ik moet ook maar eens een creditcard halen, of iemand hier maar eens lief aankijken
Hmmm ik moet ook maar eens een creditcard halen, of iemand hier maar eens lief aankijken
Anoniem: 76120
Ik ben dat broertje! check de pic hier: http://nl.msnusers.com/hu...ction=ShowPhoto&PhotoID=2Anoniem: 61283 schreef op 16 January 2003 @ 16:34:
[...]
Mijn broertje heeft: 55.40 sec!!!!
Hij gaat zich ook inschrijven op GoT.Vanavond post hij de pics wel.
AARGH! Akelig naar mannetje dat je d'r bent!!!!Anoniem: 76120 schreef op 16 januari 2003 @ 18:53:
[...]
Ik ben dat broertje! check de pic hier: http://nl.msnusers.com/hu...ction=ShowPhoto&PhotoID=2

't Zij je gegund, ik zal vanavond nog 's een poging wagen daaronder te racen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
anee he.... Morgen gelukkig weer een nieuwe track.. zijn er nog voorkeuren?
Nee niet echt, maaruh: ik ben met de singleplayer nog steeds bij M12 ofzo (dat je die radartorens moet omrijden), niet echt veel meer gespeeld, maar ik heb dus ook niet alles unlocked ofzo. Doe maar wat joh.RareGast schreef op 16 January 2003 @ 19:03:
anee he.... Morgen gelukkig weer een nieuwe track.. zijn er nog voorkeuren?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Same problem hier, maar dit probleem had ik ook al met de WaveBird. Ze zijn gewoon niet zo snel daar... 't Kan nog wel een weekje duren voor ie geshipped wordt verwacht ik.Tarin schreef op 16 January 2003 @ 18:14:
Even een vraagje aan de DVDboxoffice-bestellers:
edit:
Grab shell dude!
Zit alweer vast met een game ... skills gaan weg naarmate je ouder wordt 
In Rogue Leader, eerste level. Ik schiet die torens en vijanden kapot, dan ga ik door die geul. Maar daar vlieg en schiet ik me lam, maar er komt geen eind aan. En dan heb je ineens weer die vijanden achter je (Use the force Luke ... hoe?) die je dus vrij makkelijk te pakken krijgen, ook al rem je af om ze voorbij te laten. Ik moet dus die "exhaust" vinden en daar een torpedo ingooien, maar dat ding zie ik niet (of ik vlieg erlangs?)
Wat is hier de bedoeling van?
Vergeef me als het heel simpel is als je fan bent, want met Star Wars heb ik dus helemaal niets.
In Rogue Leader, eerste level. Ik schiet die torens en vijanden kapot, dan ga ik door die geul. Maar daar vlieg en schiet ik me lam, maar er komt geen eind aan. En dan heb je ineens weer die vijanden achter je (Use the force Luke ... hoe?) die je dus vrij makkelijk te pakken krijgen, ook al rem je af om ze voorbij te laten. Ik moet dus die "exhaust" vinden en daar een torpedo ingooien, maar dat ding zie ik niet (of ik vlieg erlangs?)
Vergeef me als het heel simpel is als je fan bent, want met Star Wars heb ik dus helemaal niets.
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 16-01-2003 20:11 ]
die "exhaust" zit niet tegen de muur recht voor je maar op de vloer aan het einde van de tunnel. Moet je even een radar te voorschijn halen met Y ofzo dan kun je het zien.TAG_Speedy schreef op 16 January 2003 @ 20:10:
Zit alweer vast met een game ... skills gaan weg naarmate je ouder wordt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ok bedankt!, zo weer is proberen. Iemand nog een idee hoe ik die achtervolgers wel kan pakken zonder dat het me een leven kost? Het zal toch mogelijk zijn ... en dat use the force, hmmmm misschien toch de divx maar is op zoekenschnumi schreef op 16 januari 2003 @ 20:12:
[...]
die "exhaust" zit niet tegen de muur recht voor je maar op de vloer aan het einde van de tunnel. Moet je even een radar te voorschijn halen met Y ofzo dan kun je het zien.
mensen slecht nieuws P.N.03 enz schijnen nu niet exlusief te zijn. 
Man volgens mij word dit echt een top RPG.
En zullen dit de "Konami 10" zijn?
Gladius screensJust as we thought a big name was backing the Cube with mighty welly, we realise it is not so clear cut.
Capcom have admitted that four of their five Cube 'exclusive' titles, Viewtiful Joe, PN03, Dead Phoenix and Killer Seven are not necessarily exclusive after all. The blunder has taken all this time to rectify - after 'translation' mistakes were made between the two western branches of Capcom.
Without a clear confirmation that the killer four will definitely hit other consoles, Capcom is evidently covering its tracks. A hefty lawsuit from best buddy Nintendo is no longer a possibility.
Excuses, excuses. Why has it taken Capcom so long to reveal the truth? The only good news from their burnt lips is that Resident Evil 4 will remain exclusive. Well at least we'll receive this roster of epics first. Maybe.
Man volgens mij word dit echt een top RPG.
En zullen dit de "Konami 10" zijn?
Cube Europe may have just uncovered Konami's 'Secret Ten' lineup. Wipe that drool with your sleeve and read on.
Website Videogamerx has tentatively 'announced' Japanese giant Konami's Cube lineup. Hardly the most credible of sources I admit, but you can't help feeling that there may be a shred of truth in what they have to say.
Here is the sacred list below.
1. Pro Evolution Soccer 3
2. Metal Gear Solid Remake
3. Direct port of Metal Gear Solid 2 Substance
4. Eclipse
5. Goemon
6. Silent Hill 3
7. ISS 3
8. Turtles
9. WTA Tennis 2004
10. Contra (port of PS2 edition)
Eclipse is supposedly Hideo Kojima's secret title, which is rumoured to have been in development for an eternity. I'm hoping that 'Turtles' bears no relation to the Mutan cartoon of a similar name. Bizarre.
Metal Gear Solid titles will surely bring new buyers for the Cube, in Japan at least. Goemon makes a welcome return, lets hope the Big 'K' take him down the route of his original 64 adventure rather than the mediocre sequel.
Can we spell truth in this news snippet? You heard it here first, and that's all I'm allowed to whisper.
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 16-01-2003 20:30 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
srry maar dit zijn dus de titels die wij krijgen:
Konami line-up 2003
WHY THE FUCK DO YOU HATE US!!
Ik haat dit echt man die gasten bij Konami denken nog steeds dat Nintendo voor kinderen is.
Konami line-up 2003
Oh man wat heb ik een zin om naar Konami te gaan en )_@$&*&($@&@&!)!+$*$!&!$+*Street Kings (working title)
Release date: Summer 2003
Genre: Sports - Basketball
Platform: Sony PlayStation® 2 and Nintendo GameCubeTM
Konami is back in the game and hitting the blacktop in Street Kings for Sony PlayStation® 2 and Nintendo GameCubeTM. Featuring in-your-face 3-on-3 basketball, Street Kings delivers rough-and-tumble lawless street ball with plenty of attitude. Through an innovative RPG mode that takes players from neighborhood obscurity to nationwide fame, players see if they have what it takes to become King of the Street. You got game?
Teenage Mutant Ninja TurtlesTM
Release date: October 2003
Genre: 3-D Fighting Action
Platform: Sony PlayStation® 2, Nintendo GameCubeTM, Game Boy® Advance and PC CD-ROM
Teenage Mutant Ninja Turtles stars the famed heroes Leonardo, Michelangelo, Donatello and Raphael and their legendary foe the Shredder. In these 3D fighting/action videogames, players take on the role of their favorite Teenage Mutant Ninja Turtle as they punch, kick and duck their way through battles against the Shredder and his vile pack of Foot Ninjas.
WHY THE FUCK DO YOU HATE US!!
Fuck das balenschnumi schreef op 16 January 2003 @ 20:39:
Konami line-up 2003
[...]
Oh man wat heb ik een zin om naar Konami te gaan en )_@$&*&($@&@&!)!+$*$!&!$+*![]()
![]()
![]()
WHY THE FUCK DO YOU HATE US!!Ik haat dit echt man die gasten bij Konami denken nog steeds dat Nintendo voor kinderen is.
Stelletje apen daaro...
Hehe, iemand uit CME/DOC valt ook voor de Cubesebastius schreef op 16 January 2003 @ 13:48:
Zo, * sebastius heeft ook een Cube per as Zaterdag. Kost me 175 euro, is inclusief Mario en Memcart en is zo goed als nieuw.
Zul je geen spijt van krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 16-01-2003 21:51 ]
Geen exclusieve titel voor ons dus...schnumi schreef op 16 January 2003 @ 20:39:
Konami line-up 2003
[...]
Oh man wat heb ik een zin om naar Konami te gaan en )_@$&*&($@&@&!)!+$*$!&!$+*![]()
![]()
![]()
WHY THE FUCK DO YOU HATE US!!Ik haat dit echt man die gasten bij Konami denken nog steeds dat Nintendo voor kinderen is.
Omae wa mō shindeiru.
Oke, ik geef me gewonnen voor deze Smuggler's Run competitie. Ik kom niet meer onder de 56 sec. Shit shit shit.
Weet iemand eigenlijk of van alle Zelda games gouden cartridges zijn gemaakt? Of alleen van een paar 
Daarmee bedoel ik dus ook van OoA en OoS en die voor de GBA.
Zit ergens bij M20, maar voor vrijdag de kortste race pakken in 't spel "Rusia M5 (nachtrace)"spaceboy schreef op 16 January 2003 @ 19:07:
[...]
Nee niet echt, maaruh: ik ben met de singleplayer nog steeds bij M12 ofzo (dat je die radartorens moet omrijden), niet echt veel meer gespeeld, maar ik heb dus ook niet alles unlocked ofzo. Doe maar wat joh.
daar moet een tijd van 50 uit kunnen komen.
Trouwens erg frustrerend is dat Amerika en Europa niet beschikbaar worden in singe race
Ben n.l beetje uitgekeken in vietnam en rusland.
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
OOT was op zeker ook in gouden uitvoering, en die voor de NES ook heel zeker weten.Tarin schreef op 16 January 2003 @ 22:19:
OOA en OOS zijn volgens mij alleen in doorzichtig uitgekomen.
OOT toch ook? Alleen MM was goud (dacht ik).
Links Awakening zou ik eerlijk gezegd niet weten..
hopelijk binnen nu en 2 weken jasohus schreef op 16 January 2003 @ 16:36:
Phusebox, heb je ook een oranje spelkubus? Ik i.i.g wel en ik vind hem ownen. Heb je toevallig MSN of ICQ? Laat het me even weten!
heb al een paarse
dus voor diegene die paars lelijk vond
ORANJE EN PAARS!!! rules
PAL, JAP en US...
dus ik kan alle kanten op
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 57029
Hehe de Turtlesschnumi schreef op 16 January 2003 @ 20:39:
Konami line-up 2003
[...]
![]()
![]()
Maar ja da's vergane glorie
Anoniem: 58392
Jaja na een paar uur zwoegen is ie er....0:54:60!!!!

Pics ga ik nu uploaden!
/edit:

Goed genoeg? Nu niet meer verbeteren he?
Ik neem aan dat ik de pics niet meer hoef te mailen Raregast, deze rond loopt toch al tegen z'n eind aan.
Pics ga ik nu uploaden!
/edit:

Ik neem aan dat ik de pics niet meer hoef te mailen Raregast, deze rond loopt toch al tegen z'n eind aan.
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 16-01-2003 23:24 ]
paars + oranje = heersch!Phusebox schreef op 16 januari 2003 @ 22:40:
[...]
hopelijk binnen nu en 2 weken ja
heb al een paarse
dus voor diegene die paars lelijk vond
ORANJE EN PAARS!!! rules
PAL, JAP en US...
dus ik kan alle kanten op
Van de NES Zelda games zijn ze allemaal in goud glans gemaakt. Ik heb ook nog nooit een grijze Zelda 1 of 2 cart gezien. Van Zelda: LttP zijn geen gouden cassettes beschikbaar. Tevens ook niet voor alle GameBoy versies. Dus Link's awakening niet, OoS en OoA ook niet. Ook Link's Awakening DX niet. Dan hebben we nog MM, die naar mijn weten ook in goud is, maar dan mat kleur. Het is meer een roest kleur als je het mij vraagt, maar goed.Anoniem: 34169 schreef op 16 January 2003 @ 22:17:
Weet iemand eigenlijk of van alle Zelda games gouden cartridges zijn gemaakt? Of alleen van een paar
En ja, van Ocarina of Time is ook een gouden cassette gemaakt. En een PAL versie nog wel. Maar die is hier nooit uitgekomen, maar aleen in Australie. Zelfs daar was het nog een Limited Edition. De PAL versie die wij hier kregen, de US versie en ook de JAP versie zijn allen in het grijs.
BTW, Phusebox, gefeliciteerd met je rijbewijs. En nu we het daar toch over hebben, wanneer moet jij weer ds?
[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 16-01-2003 22:56 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
nu ik mijn rijbewijs heb kan ik hopelijk ook naar de eerstvolgende cube party...
ik bedenk me net, mocht er iemand nog interesse hebben in de freeloader
en diegene verwacht de freeloader nog binnenkort
dan kan ie mijn preorder afkopen?
ik heb em gepreorderd bij de producent, als 1 van de eersten
dus als ie uitkomt zou ik em als eerste krijgen
stel je zegt: phuse ik betaal je die order en zodra je hem hebt stuur je de freeloader naar mij!
dan wil ik dat wel doen
anders vraag ik de mensen van Datel wel mijn geld terug...
dus... mocht er iemand zijn, dan hoorik t wel
en diegene verwacht de freeloader nog binnenkort
dan kan ie mijn preorder afkopen?
ik heb em gepreorderd bij de producent, als 1 van de eersten
dus als ie uitkomt zou ik em als eerste krijgen
stel je zegt: phuse ik betaal je die order en zodra je hem hebt stuur je de freeloader naar mij!
dan wil ik dat wel doen
anders vraag ik de mensen van Datel wel mijn geld terug...
dus... mocht er iemand zijn, dan hoorik t wel
moet ik ff mijn creditcard afschrift checkenTarin schreef op 16 januari 2003 @ 23:16:
Wat zou dat gaan kosten dan?
ik dacht ergens tussen de 40 en de 50 euro
argh, morgen mijn jap/us cube binnen. Maar moet nog steeds tv hebben 
Ik wil nog steeds weten of ik nu voor een tv moet zorgen die EN ntsc EN 60hz ondersteunt.
Of kan het ook met 50hz en rgb ofzo? Ik zeg maar iets.
En als een tv 100hz kan, kan ie dan ook 60hz automatisch, of is dat niet perse zo?
Ik heb dus deze cube voor +/- 200 euro met 3 games: luigi's mansio, smash brothers melee, waverace.
Ik wil nog steeds weten of ik nu voor een tv moet zorgen die EN ntsc EN 60hz ondersteunt.
Of kan het ook met 50hz en rgb ofzo? Ik zeg maar iets.
En als een tv 100hz kan, kan ie dan ook 60hz automatisch, of is dat niet perse zo?
Ik heb dus deze cube voor +/- 200 euro met 3 games: luigi's mansio, smash brothers melee, waverace.
je tv moet sowieso 60 hz (ntsc)aankunnen. Die Sony wat je laatst noemde zal dat vast wel aankunnen
Zelfs mijn 10 jaar oude nokia kan dat...
thanks, aangezien ik nu toch eerder de cube heb dan de tv. Kan ik meteen de cube testen op de tv. Dus dan zal ik es een ritje wagen naar de sony
Sorry kan het niet laten maaruh das toch niet helemaal waar. Van Zelda II: The Adventure Of Link is ook een grijze. http://nes.mobygames.com/game/covers/gameId,7296/GolbeZeromus schreef op 16 January 2003 @ 22:55:
Van de NES Zelda games zijn ze allemaal in goud glans gemaakt. Ik heb ook nog nooit een grijze Zelda 1 of 2 cart gezien.
edit: van de 1e zelda is ook een grijze, dat wist ik ook nog niet http://nes.mobygames.com/game/covers/gameId,3393/
[ Voor 13% gewijzigd door Dalrok op 17-01-2003 15:26 ]
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
idd... dan zal die grijze toch wel een collectors item zijn denk ik. Heb hem namelijk ook nog nooit gezien. En ik wist ook niet dat van The Legend of Zelda een grijze was uitgegeven...Dalrok schreef op 17 January 2003 @ 03:50:
[...]
Sorry kan het niet laten maaruh das toch niet helemaal waar. Van Zelda II: The Adventure Of Link is ook een grijze. http://nes.mobygames.com/game/covers/gameId,7296/
konami .. vond dat vroeger zo'n coole developer .. vooral door probotector/parodius enzo.. waren super stoere spellen..
valt beetje van zijn sokkel af zo =\
en ik wil die oranje gba player (als ik hem koop) combineert mooi met paarse cube .. niet dat die oranje kleur hier uit komt .. sigh =)
al bijna een maand geen (ok ok.. zit pas op de helft) alcohol op.. dus ik spaar geld uit voor SMB2 / MP / Zelda .. jeeeh =)
d3 had je die pdf al ? .. anders kan ik hem ook wel ergens neer zetten.. heb ook insider namelijk ..
nou ja.. ben the pianist kijken.. cya later all
valt beetje van zijn sokkel af zo =\
en ik wil die oranje gba player (als ik hem koop) combineert mooi met paarse cube .. niet dat die oranje kleur hier uit komt .. sigh =)
al bijna een maand geen (ok ok.. zit pas op de helft) alcohol op.. dus ik spaar geld uit voor SMB2 / MP / Zelda .. jeeeh =)
d3 had je die pdf al ? .. anders kan ik hem ook wel ergens neer zetten.. heb ook insider namelijk ..
nou ja.. ben the pianist kijken.. cya later all
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Anoniem: 51765
Nintendo diëet 
ik wil ze ook allemaal kopen, maar dan met bier, en met sonic collection. Wordt lastig maar moet lukken
Viewtiful Joe wordt ook heel erg stoer zo te zien
ik wil ze ook allemaal kopen, maar dan met bier, en met sonic collection. Wordt lastig maar moet lukken
Viewtiful Joe wordt ook heel erg stoer zo te zien
Shit.... Congrats!Anoniem: 58392 schreef op 16 januari 2003 @ 22:52:
Jaja na een paar uur zwoegen is ie er....0:54:60!!!!![]()
Pics ga ik nu uploaden!
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
jippie spice cube is on it's way!!!
Laat je wel even weten wat we allemaal missen met Animal Crossing?Phusebox schreef op 17 januari 2003 @ 07:59:
jippie spice cube is on it's way!!!
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze dat spel niet in Europa uitbrengen, 't was volgens mij een ongelooflijke hit in de VS. "Teveel werk om alle data van feestdagen ed om te zetten", wat is dat nou voor ondernemen!?!
Grab shell dude!
Phuse, nog gefeliciteerd!!!
Maar ik vraag me iets af. Er stond een pagina terug dat iedere TV 60 Hz aankan... Maar dat is toch niet zo. Ik bedoel je kunt het beeld wel op 60 Hz zetten maar dan is er een stukje van het beeld niet meer te zien... Je moet volgens mij echt een 100Hz TV hebben wil je alles fatsoenlijk kunnen zien...
Maar ik vraag me iets af. Er stond een pagina terug dat iedere TV 60 Hz aankan... Maar dat is toch niet zo. Ik bedoel je kunt het beeld wel op 60 Hz zetten maar dan is er een stukje van het beeld niet meer te zien... Je moet volgens mij echt een 100Hz TV hebben wil je alles fatsoenlijk kunnen zien...
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Danku, maar ik ben er nog niet...

Lol ik heb een grijze Legend of Zelda voor de NES, heb ik dan een uberrare collectors itam? Ik was juist pissed omdat ik geen goude hadFred_Perry schreef op 17 January 2003 @ 04:05:
[...]
idd... dan zal die grijze toch wel een collectors item zijn denk ik. Heb hem namelijk ook nog nooit gezien. En ik wist ook niet dat van The Legend of Zelda een grijze was uitgegeven...
Die grijze zijn toch gewoon in amerika of japan uitgebracht? Heb ze wel is vaker gezien in ieder geval.
En van A Link to the pas ook een gouden versie ...
OoT heb ik ook alleen maar in het grijs gezien, iemand plaatjes naar hun gekleurde broeders?
En van A Link to the pas ook een gouden versie ...
Ik wil ook een US cube
maar dan alleen om erbij te horen!
phuse gefelicitaart enzo... het zij je gegund.
hehe, ik moest ff denken aan toen ik mijn rijbewijs had gehaald en wat phusebox toen zei:
hehehe
hehe, ik moest ff denken aan toen ik mijn rijbewijs had gehaald en wat phusebox toen zei:
Phusebox schreef op 08 juli 2002 @ 16:37:
rijbewijs, who needs it...
hehe
tja ik weet 't... dit jaar 23 en nog geen rijbewijs
maar ik mis t niet
hehe i know... toen had ik t ook nog niet nodig...daFubar schreef op 17 januari 2003 @ 09:05:
Ik wil ook een US cube
[...]
hehehe
ik zal jullie allemaal wel laten weten hoe animal crossing is zodra ik em kan spelen, kan ook wat screenshots/filmpjes maken...
wordt zo langzamerhand een beetje een soap hier
De Gamecube SOAP Deel 20
Anoniem: 58392 schreef op 16 January 2003 @ 22:52:
Jaja na een paar uur zwoegen is ie er....0:54:60!!!!![]()
Pics ga ik nu uploaden!
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is gewoon 5 seconden onder mijn tijd...
Het is echt niet eerlijk.. hoe doe je dat?? vanavond tenminste een nieuwe topic
Ik had het eigenlijk ook niet verwacht maar ik weet wel dattie nog sneller kan. Je moet gewoon goed kijken naar bepaalde routes en de manier hie je een bocht ingaat, daar is namelijk best wel wat tijd af te halen. Na een tijdje gaat het vanzelf, ik heb gisteren 11 seconden van m'n oude tijd afgereden.RareGast schreef op 17 januari 2003 @ 10:55:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is gewoon 5 seconden onder mijn tijd...![]()
Het is echt niet eerlijk.. hoe doe je dat?? vanavond tenminste een nieuwe topicen een nieuwe race
Hmm bij een competitie hoort natuurlijk ook een mooi plaatje waar de stats dan onderkomen!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 17-01-2003 11:10 ]
hmm jammer dat ik toch geen SR heb... ik hou wel van een race-challenge
Hoezo koop je em niet gewoonPhusebox schreef op 17 januari 2003 @ 11:22:
hmm jammer dat ik toch geen SR heb... ik hou wel van een race-challenge
maar ik koop alleen nuttige dingenRedruM schreef op 17 January 2003 @ 11:31:
[...]
Hoezo koop je em niet gewoonJij smijt toch met geld als jou posts zo zie
smugglers run lijkt me na een tijdje saai te worden...
en besides kan het geld goed gebruiken nu en 25 euro is toch 25 euro...
(does it make sense?)
Ohja even voor alle mensen die een US cube halen en die wel een 60Hz tv hebben maar geen NTSC ondersteuning. Koop dan geen nieuwe tv (tenzij je er hard eentje nodig hebt
). Maar ga voor de gemodifiseerde RGB kabel, want dan ben je veel goedkoper uit, dan als je een hele nieuwe tv moet kopen. Voor het geval jullie het nog niet wisten 
Trouwens D³ en schnumi als je een breedbeeld tv hebt en je speelt Metroid Prime.
Dan moet je je helmet op 0 zetten en dan lijkt het net of je breedbeeld beeld hebt
Trouwens D³ en schnumi als je een breedbeeld tv hebt en je speelt Metroid Prime.
Dan moet je je helmet op 0 zetten en dan lijkt het net of je breedbeeld beeld hebt
nope heb zo'n triniton geval van 70cm.
Maar ik kan hem wel eens op 16:9 zetten en dan kijken.
Ei PhuseBox wat kost die JAP/USA cube eigenlijk
This is the Way.
Kzit eraan te denken om Zelda:TWW te preorderen bij www.dimplus.nl. Ze leveren de bonusdisc ook namelijk. Toch handig dat het ook bij de nederlandse onlineshops kan.
jouw tv kan wel een us cube handlen ?schnumi schreef op 17 januari 2003 @ 11:41:
nope heb zo'n triniton geval van 70cm.Maar ik kan hem wel eens op 16:9 zetten en dan kijken.
Hoe oud is je tv? Want ik ben ook van plan een trinitron te kopen van 70cm.
Alleen het is een type waar niets van te vinden is op internet. En sonystyle.com wist het ook niet.
Vanmiddag maar es even bellen over type kv-x2901d
rond de 250 all inHIValicious schreef op 17 januari 2003 @ 11:53:
Ei PhuseBox wat kost die JAP/USA cube eigenlijk
maar ik had nog geld tegoed van een paar mensen
dus die hebben mijn cube gefinancierd
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 17-01-2003 12:19 ]
Anoniem: 51617
hmz.. goed idee. Alleen moet je maybe toch 1 dag langer wachten als ie uit is (verzendtijd). In tegendeel tot de lokale gameshops waar je em direct kan halen. Hopelijk ook met bonus danAnoniem: 58392 schreef op 17 januari 2003 @ 11:56:
Kzit eraan te denken om Zelda:TWW te preorderen bij www.dimplus.nl. Ze leveren de bonusdisc ook namelijk. Toch handig dat het ook bij de nederlandse onlineshops kan.
uhm dr staat op ign.com een filmpje van Link die vecht met Soul Calibur II
26-5-03 USA release GBA Player -> +- fijftig bucks
megaman vink tegen vallen
26-5-03 USA release GBA Player -> +- fijftig bucks
megaman vink tegen vallen
[ Voor 42% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-01-2003 13:07 ]
This is the Way.
De kans zit erin dat je dan URA Zelda misloopt en dat wil ik dus zeker niet!Anoniem: 51617 schreef op 17 January 2003 @ 12:42:
[...]
hmz.. goed idee. Alleen moet je maybe toch 1 dag langer wachten als ie uit is (verzendtijd). In tegendeel tot de lokale gameshops waar je em direct kan halen. Hopelijk ook met bonus dan
wie gaat deel 20 starten
ut gaat wel erg snel hoor 
vraagje, (aan iedereen die Super monkey ball heeft) wat zijn jullie score, bij
target: 5 rounden (alles uit, geen items, en geen wheel) ? me zusje haalkt 360, ik 350 wat zijn jullie scores? (het spelletje met je aapie vliegen door de lucht en dan landen op zo'n eilandje)
target: 5 rounden (alles uit, geen items, en geen wheel) ? me zusje haalkt 360, ik 350 wat zijn jullie scores? (het spelletje met je aapie vliegen door de lucht en dan landen op zo'n eilandje)
Yep ondersteund NTSC 3.58 ofzo en 4.41 zoiets in iedergeval.admiral schreef op 17 januari 2003 @ 11:59:
[...]
jouw tv kan wel een us cube handlen ?
Hoe oud is je tv? Want ik ben ook van plan een trinitron te kopen van 70cm.
Alleen het is een type waar niets van te vinden is op internet. En sonystyle.com wist het ook niet.
Vanmiddag maar es even bellen over type kv-x2901d
2x RGB scart + s-video enz.
KV-29FX64B
Hij is 100Hz en ondersteund ook virtual dolby surround en BBE.
[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 17-01-2003 13:42 ]
Ja, dat zit wel goed. Nog nooit slechte dingen over gehoord. Het enige wat mij nog tegenhoud is het gebrek aan 100% zekerheid dat ik URA zelda erbij krijg.Anoniem: 68036 schreef op 17 januari 2003 @ 13:28:
Is dimplus wel te vertrouwen voor die preorder?
Ik wilde deel 20 wel openen, maar het is helaas allemaal niet mogelijk op dit forum wat ik allemaal wilde maken. Ik moet namelijk vanalles doen met tabellen maar dat gaat hier niet. En zonder die tabellen ziet mijn post er niet uit. Dus ik laat de eer aan iemand anders...Yohann!s schreef op 17 January 2003 @ 13:20:
wie gaat deel 20 startenut gaat wel erg snel hoor
Je kan toch wel tabellen gebruiken op GoT?? Alleen geen HTML tabellen..
Ik heb hem besteld bij dimplus, en ga maar vooruit betalen. Heb bedrijf lijkt me dan ook wel vertrouwd. Ik moet gewoon die bonusdisc hebben
Zonet heb ik ook maar een preorder gemaakt bij Dimplus voor 2maal zeldaAnoniem: 58392 schreef op 17 januari 2003 @ 13:16:
[...]
De kans zit erin dat je dan URA Zelda misloopt en dat wil ik dus zeker niet!En meestal komen Pre-orders op de dag (of zelfs ervoor) van de release aan.
Anoniem: 68036
Ik heb hem ook gepreorderd en je kan nog niet vooruitbetalen omdat er nog geen prijs staat toch?
Pre-Order is inmiddels geplaatst!Koffiezuiper schreef op 17 januari 2003 @ 13:52:
[...]
Zonet heb ik ook maar een preorder gemaakt bij Dimplus voor 2maal zeldaEn gewoon onder rembrours dus als het misgaat kan ik het altijd nog cancelen of weigeren. Ik zou het gewoon doen als ik jou was
Nee dat lijkt me ook. Ik heb gewoon rembours gedaan, gewoon zorgen dat je tegen die tijd het geld in huis hebt liggen.Anoniem: 68036 schreef op 17 januari 2003 @ 13:58:
Ik heb hem ook gepreorderd en je kan nog niet vooruitbetalen omdat er nog geen prijs staat toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 17-01-2003 14:00 ]
Anoniem: 51617
Nou ook maar ff bij dimplus preorderen... ik kan em nog altijd annuleren als ie ook bij mij lokale gamesboer met bonus disk is..
btw, die megaman ziet er NIET uit

dat vind ik nou ook net alsof het een GBA versie is 2D ScrollerAnoniem: 51617 schreef op 17 januari 2003 @ 14:08:
Nou ook maar ff bij dimplus preorderen... ik kan em nog altijd annuleren als ie ook bij mij lokale gamesboer met bonus disk is..
This is the Way.
megaman ziet er inderdaad crap uit zeg...
Anoniem: 29250
Verdomme zeg wat gaat dit snel. dit topic is opde 9de gemaakt, nieuw record misschien?
volgens de mail aangaande mijn spice kubus zou ie er maandag al moeten zijn en anders dinsdag, lang levende de hardwerkende hongkongnezen... (ofzo
)
Hmmm als Nintendo Benelux die bonus disc niet meelevert gaan we toch gewoon ff met z'n allen langs 
En, als die Freeloader eerder komt dan Zelda dan is pre-orderen bij Dimension Plus helemaal niet nodig
Zitten we tenminste ook niet in de stress dat we dat ding niet krijgen.
En, als die Freeloader eerder komt dan Zelda dan is pre-orderen bij Dimension Plus helemaal niet nodig
Anoniem: 75177
Ook meer een preorder bij dimplus geplaatst.
Heb ook de rembour optie genomen (vond die best prijzig
)
P.S.
O ja, Zelda natuurlijk
Heb ook de rembour optie genomen (vond die best prijzig
P.S.
O ja, Zelda natuurlijk
beterz
Zo snel mogelijk hoop jij zeker 
En als Phuse er is, mag hij deeltje 20 lekker gaan openen
En als Phuse er is, mag hij deeltje 20 lekker gaan openen
Heeft iemand SW:Bounty Hunter al gedaan? zoja, is it any good?
Komt 7 Feb pas voor de Cube uit.RedruM schreef op 17 January 2003 @ 15:21:
Heeft iemand SW:Bounty Hunter al gedaan? zoja, is it any good?
Voor de ps2 is Bounty Hunter idd al een tijdje uit. Krijgt matige reviews, en ik als Star Wars fan zit me af te vragen of ik hem wel moet gaan kopen. Ik wil MK:DA namelijk ook graag hebben.Anoniem: 34169 schreef op 17 January 2003 @ 15:27:
Maar hijs er al wel voor de PS2 toch?
ow.. vriend zei dat z'n broertje een nieuw Star Wars spel voor de GC had, kan het wel Jedi Outcast oid zijn? Zoja, hoe is die
Jedi Outcast heb ik alleen op de PC gespeeld en daarvan kan ik zeggen dat die versie erg goed is. Volgens mij is de console versie ook wel aardig.
Het kan trouwens ook The Clone Wars zijn.
Het kan trouwens ook The Clone Wars zijn.
Denk the clone wars.RedruM schreef op 17 January 2003 @ 15:31:
[...]
ow.. vriend zei dat z'n broertje een nieuw Star Wars spel voor de GC had, kan het wel Jedi Outcast oid zijn? Zoja, hoe is die
Nou, dat was post 1002, wie maakt de nieuwe aan?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 17-01-2003 15:36 ]
waar is deel 20
This is the Way.
da is er nog nie , niemand opent um ..heb ik ut idee
vergeet niet dat hij op de GC wel een stuk meer polygonen bevat.Anoniem: 58392 schreef op 17 January 2003 @ 15:29:
[...]
Voor de ps2 is Bounty Hunter idd al een tijdje uit. Krijgt matige reviews, en ik als Star Wars fan zit me af te vragen of ik hem wel moet gaan kopen. Ik wil MK:DA namelijk ook graag hebben.
Dit topic is gesloten.