Het GameCube Topic Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.443 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 12 januari 2003 @ 17:04:
Ik heb geen zin (en eigenlijk ook gen tijd) om alle 120 shines te halen. 6 Jaar geleden had ik dat wel voor Mario 64.

Iemand die de Franse taal machtig is toevallig?

[...]

Wat ik uit opmaak is dat er 10 Konami spellen voor de GC in ontwikkeling zijn en dat ze eind dit jaar/begin volgend jaar in Japan verschijnen.
Frans ben ik verschrikkelijk slecht in, Nederlands kan ik iets beter:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9441

Staan een hoop leuke dingen op cubezone trouwens:
megaman op de cube:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9441
bevestiging van link in soul calibur 2:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9434
en natuurlijk de Nintendo/Burger King samenwerking :)
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ff die guide over hoe je je NES weer kuurvrij krijgt toegepast en yes.. :P :P al mijn NES games doen het nu gewoon meteen als ik ze erin doe ipv eerst 30x die casette erin en eruit halen.

Doodsimpel eigenlijk 6 schroeven losmaken aan de buitenkant,openmaken metalen dekplaat losschroeven even contactspray op de catridge sleuf spuiten laten drogen dichtmaken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Tarin

Just plain weird.

spaceboy schreef op 12 januari 2003 @ 19:08:
En even over SMS. Ik heb ondertussen 57 shines (en net Noki Bay ontdekt, ik snapte al niet waarvoor die mega-light-beam voor was op Delfino Plaza) :), maar WAT is nou eigenlijk de bedoeling? Bij elke "wereld" 8 of meer shines halen?? Ik heb Pinna Park (daar zat de prinses toch gecaptured??) al wel 8 shines. Wie geeft een (niet al te veel spoiling) tip?
spoiler - selecteer om te bekijken (O-)):
Als je in alle velden (tot en met huppeldepup village) Shadow Mario achtervolgd hebt, en z'n shine gejat hebt, opent zich een grot waar de eindbaas zit

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

WOW...

Eternal Darkness is volgendsmij echt gewoon het beste spel dat ik tot nu toe op de cube heb gespeeld.. de gameplay is gewoon zo ingenieus en slim bedacht en het is gewoon bijna even mooi als RE

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

plus: ED is compleet 3D...

godver, ik zit nu zwaar te twijfelen tussen Starfox en Timesplitters2... aan de ene kant wil ik starfox om zn graphics en daarbij hou ik van adventure gameplay....... maar aan de andere kant wil ik graag ns een shooter op de console uitproberen... en het heeft een goeie multiplayer heb ik gelezen....

dilemma!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Heeft er iemand misschien hier Top Gun voor GC gespeeld of iets dergelijks. Zag hem in een 2dehands bak liggen. Maar ik wist niet echt zeker of het wat was.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
RareGast schreef op 12 January 2003 @ 18:54:
* Delirium2001 van HGCT: Smugglers Run competitie *

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.spaceboy0.56.16special du monde
2.Kramers0.56.66??
3.RareGast0.59.14special du monde
4.Delirium 0.59.38special du monde
5.

Spaceboy had trouwens bewijs op gestuurd. Nou kan ik weer gaan oeffenen.. nog 3 seconden sneller rijden... volgens mij kan dat hladnie. Maar ik ga weer oefenen.
Mppff ik geef 't ff op met een tijd van 59,38 special du monde, nadat ik aan de 4e ronde nationale scheldwoordenboek opnoemen was begonnen :( .
Zucht....ik kijk wel wat ik van de volgende ronde kan maken B)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
admiral schreef op 12 januari 2003 @ 18:27:
vraagjes over tv en importeren en online.
Ik sta op het punt om een tweede hands tv ergens vandaan te halen, met het liefst ntsc. Maar dat weet ik nog niet zeker, want:
Ik wil dus wel online kunnen in europa met de gamecube. En als ik dan dus een ge-importeerde haal, dan wil ik wel weten of ik dan later online kan.
Dus de grote vraag is of iemand hier wat van weet?
Heb bijna alles van de gamecube topics gelezen (nouja iig vanaf topic 10 ofzo, en wat flarden daarvoor), maar nog niet echt een antwoord hierop.

Kan me voorstellen dat er ook bijna niemand is die dit weet, maar ik vraag het toch maar ff.
Ja je kan online als je een US cube koopt.
Ik heb een tijdje geleden gekeken hoe het zat met PSO2.
En in de faq van Sega stond dat het niet uit maakte waar je woonde, je kan er gewoon inloggen :)

Ps. Ik wordt gek van Metroid Prime om Metroid Prime te verslaan 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 12-01-2003 21:50 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Delirium2001 schreef op 12 januari 2003 @ 21:27:
[...]

Mppff ik geef 't ff op met een tijd van 59,38 special du monde, nadat ik aan de 4e ronde nationale scheldwoordenboek opnoemen was begonnen :( .
Zucht....ik kijk wel wat ik van de volgende ronde kan maken B)
Hmm... valt me beetje tegen dames! :) De vorige keer dat ik met de competities van Waverace en die van Smash Bros Melee meedeed had ik altijd al moeite om bij de top-5 te kunnen horen ofzo. Ik dacht nu ook wel dat er binnen een uur iemand een seconde of 2 sneller zou zijn... feels good to be the best! :7

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Elroy: hoe is Mortal Kombat: Deadly Alliance?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 14:30

admiral866

The King Personality Disorder

Elroy schreef op 12 January 2003 @ 21:49:
[...]

Ja je kan online als je een US cube koopt.
Ik heb een tijdje geleden gekeken hoe het zat met PSO2.
En in de faq van Sega stond dat het niet uit maakte waar je woonde, je kan er gewoon inloggen :)

Ps. Ik wordt gek van Metroid Prime om Metroid Prime te verslaan 7(8)7
thanks.
Is PSO2 trouwens iets van playstation online ofzo?
Heb inmiddels een tv van 70cm gevonden met ntsc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Thelema schreef op 12 januari 2003 @ 22:01:
[...]

Elroy: hoe is Mortal Kombat: Deadly Alliance?????????
Elroy in "Het GameCube Topic - Deel 16" :P
admiral schreef op 12 januari 2003 @ 22:42:
[...]

thanks.
Is PSO2 trouwens iets van playstation online ofzo?
Heb inmiddels een tv van 70cm gevonden met ntsc :)
Phantasy Star Online Episode I and II, de nog enige online spel op de gamecube.
zie hier voor meer info.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
spaceboy schreef op 12 januari 2003 @ 21:51:
[...]

dames! :) feels good to be the best! :O
:( :( :( Barry pakt wavebird weer op zet gc aan en gaat weer verder met vloeken. :9

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Oh, mijn tijd met Smugglers Run was gezet met de special du monde.

Zoals iedereen dus. ;)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Even een vraagje: Ik zou graag weten wat jullie denken van Bloody Roar... Ik zoek namelijk nog een beetje een serieus vechtspel, om de tijd te doden tot MK5.
Ik heb al gesearched, maar daar krijg ik zo ontzettend veel zooi, dat is niet allemaal door te lezen...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 13 januari 2003 @ 09:22:
Even een vraagje: Ik zou graag weten wat jullie denken van Bloody Roar... Ik zoek namelijk nog een beetje een serieus vechtspel, om de tijd te doden tot MK5.
Ik heb al gesearched, maar daar krijg ik zo ontzettend veel zooi, dat is niet allemaal door te lezen...
Het is wel een aardig spel niets wereldschokkends maar als je hem toch alleen maar koopt om de tijd te overbruggen is ie best wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Aha bedankt.
Ik heb nl een heleboel reviews gelezen, en sommige zeggen dat hij goed is en andere zeggen dat hij weer crap is...

Trouwens, ik las net op een of andere site dat de freeloader voor europa pas in mei zou komen, als hij al zou komen...
GAAHH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh WTF! Hoe komen jullie aan die tijden? :P Ik kom ruim boven de minuut uit steeds. Komt ook mede omdat die GVD&^*%& special du monde amper op de juiste weg is te houden. Dat kreng vliegt alle kanten op, vooral op kleine hobbeltjes. Mja ga nu eerst maar verder met de smugglers missions die wel erg cool zijn. Lekker raggen met die karretjes...heerlijk. :)

Probeer de snelste tijd ook nog wel ff te verbeteren, maar eerst maar eens zien onder de minuut te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekend James Bond 007 Nightfire en ik moet toegeven dat ie leuk is 8)7
Er is nog hoop voor EA :P
Lekker gevarieerd en niet al te moeilijk
Heb alleen de multiplayer modes nog niet uitgeprobeerd maar dat zal ik binnekort eens doen en als dat ook wat is dan laat ik het wel horen

PS iedereen is hier momenteel bezig met die Smugglers Run competitie, moet je voor de lol eens kijken in het blad Cube
Daar worden constant competities gehouden waaronder met Smugglers Run altijd leuk om een keer mee te doen en te laten zien dat GoT bij de top van de wereld hoort (ben zelf te lui om mee te doen of ik heb het spel nooit :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die NES hoesjes kun je nog weleens tegenkomen op ebay. Die SNES hoesjes (die doorzichtige) bestaan alleen voor US games. Daar werden ze ook standaard met die dingen uitgebracht. Maar een PAL cartridge past daar ook gewoon in hoor.
True, nu nog ff een naam van een winkel waar je die kan kopen en dan is het perfect :+. Die Zelda hoes is niet officieel lijkt me, zoiets bijvoorbeeld.

Ik heb ook wel eens van die zwarte NES beschermhoesjes gezien waar geen "Nintendo" op staat. Weet iemand waar je die kan kopen?
Eeeehhhh, hoe kom je aan die info?
Dunno of het klopt maar dat mag je zelf uitzoeken :+

Kijk, Konami komt binnenkort ook met een aankondiging dat ze 10 games gaan showen voor de cube. Enkele daarvan zullen zelfs exclusief zijn (prolly Disney Soccer 2!!!!1111 :+). We zien het vanzelf wel.
MuErTo ChAvEz schreef op 12 January 2003 @ 07:49:
Worden hier nog papieren magazines gelezen of wordt alle info via het www vergaard?
Internet all the way. Veel sneller, veel meer info :Y). Nadeel is dat maar 0.1% van al het nieuws ook echt waar is. De bladen zouden dan eigenlijk moeten controleren of er ook een kern van waarheid in het nieuws zit maar de meeste bladen bakken er zelf ook geen koekjes van. Kortom, je schiet er niks mee op.
Phusebox schreef op 11 januari 2003 @ 17:53:
waarom reageren lan-kwei en goblin-direct niet op emails?
wil je iets kopen reageren ze niet, dan ga ik t wel ergens anders kopen, sukkels
Ik wacht ook al 3 week op een e-mail van goblin en ontving zojuist deze mail:
Thank you for your email, this is an auto- response. We are currently swamped with freeloader related emails so it may take a couple of days for us to reply in person to your email. However do not worry we will get back to you and take any action you have requested in due course.
Voor mij maakt het toch niet meer uit, weet het antwoord op mijn vraag toch al. Kan alleen nog niet bestellen omdat mijn CC er nog niet is. :(

Must see viewtiful Joe TRAILER! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
...must... play... animal... crossing...
ligt hier al 3 maanden (of meer?) weg te rotten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Je ging toch een US cube bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tarin schreef op 13 januari 2003 @ 11:43:
Je ging toch een US cube bestellen?
ja wil ik wel... maar zomaar ff 250 euro uitgeven aan een 2e cube...
en besides, de winkels waar ik em wilde bestellen reageren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Weet iemand of Bloody Roar nog ergens te krijgen is? Ik kan op internet nergens iets vinden bij de websites van verschillende winkels (FRS, Eplaza, Tr@ns-it, Bart Smit), en als ie nog te koop is, hoe duur is ie dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Moet je bij Mario Party 4 weer (net als bij deel 1 op de n64) rondjes draaien met de control stick? Dan ga ik m'n broertje nl. verbieden het te kopen.. onze n64-joypads zijn er zo'n beetje aan overleden :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 13 januari 2003 @ 13:53:
Moet je bij Mario Party 4 weer (net als bij deel 1 op de n64) rondjes draaien met de control stick? Dan ga ik m'n broertje nl. verbieden het te kopen.. onze n64-joypads zijn er zo'n beetje aan overleden :/.
Nope
Wel button bashing maar nix geen snel gedraai ofzo
Je controllers zijn veilig :+
Je moet soms bij de loterij wel draaien maar dat hoeft niet snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
die Viewtiful Joe trailer doet het bij mij niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Tarin schreef op 13 January 2003 @ 13:53:
klinkt bekend :)

bart smit was dicht :( morgen dan maar om, smugglers run..moet ik echt hard gaan racen, wil ik nog een "goede" tijd neer zetten... maar kheb tot vrijdag de tijd :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Het is maandag, dan zijn alle winkels pas om een uur open... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
TOch lijkt het me niet wat. Mario Party 4. Ik wacht met smart op freeeloader en animal crossing.
Hopen dattie in februari komt.
Voor diegene die in Den Haag wonen: www.gameshop.nl

Paar elcheapo ngc games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warfare schreef op 13 January 2003 @ 14:17:
TOch lijkt het me niet wat. Mario Party 4. Ik wacht met smart op freeeloader en animal crossing.
Hopen dattie in februari komt.
Voor diegene die in Den Haag wonen: www.gameshop.nl

Paar elcheapo ngc games.
MP4 is super gaaf

Ik heb hem met oud en nieuw tot de nieuwjaarsconferentie met 4 man en aardig wat drank lopen spelen en het was super gaaf
Lekker elkaar frustreren en irriteren door als er bijv een spel is dat 2 Vs 2 is de controller neer te leggen zodat diegene met wie je samenspeelt niet wint zodat hij geen ster kan kopen
Meesterlijk, vooral de reactie van de andere persoon :+
Werd niet echt gewaardeerd door hem maar de rest van de groep lachte zich de pleuris :P

In je 1tje moet je hem niet gaan spelen want dan word ie snel saai, maar heb je 2 of meer controllers (en vrienden 8)7) dan is ie zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Mario Party 4, en hij is echt wel lache! :)

En nee, je hoeft niet meer van die ellendige/eeltkwekende rondjes te draaien met je controlstick, het is nu meer van: L\R\L\R of A\B\A\B er zitten ook een hele zooi nieuwe mini games, en nieuwe characters: Daisy & Waluigi bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Daisy is toch gewoon de princess? Zat die niet al in MP1 (heb ik niet zoveel gedaan.. vond het een beetje vaag..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Daisy is het vriendinnetje van Luigi, de prinses is Peach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:21:
[...]

MP4 is super gaaf

Ik heb hem met oud en nieuw tot de nieuwjaarsconferentie met 4 man en aardig wat drank lopen spelen en het was super gaaf
Lekker elkaar frustreren en irriteren door als er bijv een spel is dat 2 Vs 2 is de controller neer te leggen zodat diegene met wie je samenspeelt niet wint zodat hij geen ster kan kopen
Meesterlijk, vooral de reactie van de andere persoon :+
Werd niet echt gewaardeerd door hem maar de rest van de groep lachte zich de pleuris :P

In je 1tje moet je hem niet gaan spelen want dan word ie snel saai, maar heb je 2 of meer controllers (en vrienden 8)7) dan is ie zeker de moeite waard
Jij ook al? :)
Van de 2vs2 games vind ik Dungeon Duos een van de beste...

Je kunt elkaar idd lekker naaien, bijv. door al de items die je kunt kopen, Genie Lamp is wel stoer, en die ???(spook) bal is wel een dikke naaistreek.. gewoon een portable ??? waarmee je iemands ster of wat munten kan jatten aan het begin van je beurt >:)

Laatst trouwens toen ik aan 't spelen was, had ik in 1 beurt 2 sterren te pakken, ik kocht dus een ster en de volgende verscheen een paar stappen verderop 8)

Btw, toen ik MP4 kocht heb ik er gelijk 2 controllers bij genomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 13 januari 2003 @ 14:26:
Daisy is het vriendinnetje van Luigi, de prinses is Peach...
hey daar zeg je me wat.. ergens in EEN mario kwam daisy in voor. Ik geloof mario 2 voor de gameboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:31:
[...]

hey daar zeg je me wat.. ergens in EEN mario kwam daisy in voor. Ik geloof mario 2 voor de gameboy?
Mario land 1 was dat :)
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 14:34:
nee in de eerste mario kwam Daisy voor! Super Mario Land voluit
Dat zeg ik ;) alleen had geen zin om 't helemaal op te kalken. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Crashman op 13-01-2003 14:36 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

OOoowhja, zo zat het

Ik wel dat die naam me bekend voorkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Ja, het is net een soap daar in Mario land, allemaal onderlinge relaties en verwikkelingen en evil dubbelgangers...

En dan heb je ook nog die TV-serie... Een rl soap....

....zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:34:
Ik herinner me ook zoiets in Mario voor de gameboy (die ouwe).
Daar zei mario ook zoiets van ehh "Oh Daisy"

B)

Beetje vaag in elk geval

Ik heb trouwens ook Eternal Darkness gekocht, maar dat level met al die messen en stampdingen enzo is echt fuckin moeilijk. Daar komt een normaal ( 8)7 ) mens toch van z'n lang-zal-ze-leven toch nooit door.

Ut zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:30:
[...]

Jij ook al? :)
Van de 2vs2 games vind ik Dungeon Duos een van de beste...

Je kunt elkaar idd lekker naaien, bijv. door al de items die je kunt kopen, Genie Lamp is wel stoer, en die ???(spook) bal is wel een dikke naaistreek.. gewoon een portable ??? waarmee je iemands ster of wat munten kan jatten aan het begin van je beurt >:)

Laatst trouwens toen ik aan 't spelen was, had ik in 1 beurt 2 sterren te pakken, ik kocht dus een ster en de volgende verscheen een paar stappen verderop 8)

Btw, toen ik MP4 kocht heb ik er gelijk 2 controllers bij genomen. :D
Dungeon Duos is idd een van beste
Zeker om elkaar te naaien :)
In het begin gewoon je best doen en dan als je bij dat platformpje komt dat je moet draaien er halverwege mee ophouden zodat hij geen kant op kan :)

Genie lamp is wel heel handig maar niet echt geweldig, het is te makkelijk en het irritatie level bij je tegenstanders is minimaal :P
Die Boo's nogwat is super, lekker sterren jatten :) net als die hondjes :? die een ster weg kunnenhalen vlak voordat iemand erbij is
Of op iemand stampen met een grote paddestoelen zodat ie 10 munten kwijt raakt en de ster niet kan kopen
Of groter maken zodat hij voorbij de ster rent
De mogelijkheden zijn eindeloos (uh ook dat niet dit waren ze bijna :+)

Ik zelf Booksquirm het leukste spel, als die bladzijdes naar beneden vallen de andere nog mooi ff duwen zodat hij geplet word :D

Een vriend van mij heeft ook een GC met 2 controllers dus samen 4 stuks en met zijn 4en is het gewoon het leukst :P

Heb jij trouwens wel eens die Gaddlight gebruikt :?
Heb hem zelf nooit kunnen kopen of het was niet nuttig genoeg op het moment
En die sticker, hoeveel munten kost ie de tegenstander nu eigenlijk :?
Heb een keer 10 en een keer 15 munten gezien maar het ding kost zelf 15 dus een beetje zonde van het geld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die actie nog loopt van Nintendo waarbij je die extra 750 sterren krijgt bij het registreren van die spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Nee die liep maar tot en met 31 December 2002....

Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:50:
Weet iemand of die actie nog loopt van Nintendo waarbij je die extra 750 sterren krijgt bij het registreren van die spellen?
Geen idee zal waarschijnlijk toch wel op de nintendi vip site staan :?

Ik heb onderhand ook alwer 1300 strerren maarja wat moet je ermee de gba's en wavebirds zijn toch al zo goed als op en tegen de tijd dat ik 4500 sterren zou hebben is er toch niks meer wat ik hoef .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warfare schreef op 13 januari 2003 @ 14:42:

Ik heb trouwens ook Eternal Darkness gekocht, maar dat level met al die messen en stampdingen enzo is echt fuckin moeilijk. Daar komt een normaal ( 8)7 ) mens toch van z'n lang-zal-ze-leven toch nooit door.

Ut zal wel aan mij liggen.
Waarschijnlijk wel ja :+ 8)7 :X
Ik weet niet precies op welk stuk je zit maar is dat met dat vrouwtje in die tempel :?

Dan moet je eens op de vloer letten daar zijn panelen en als je daar op gaat staan dan activeer je ze, sta je er niet op dan doen ze ook nix :)

En voor de rest zou ik zeggen: Rennen
Als je veel rent dan word je met een beetje geluk helemaal niet geraakt
Op welke kleur speel je eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de tijd dat ik die gameboy advance bij elkaar gespaard heb.. heb ik de SP al :p
FYI: ik heb +/- 3300 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 14:56:
[...]

Waarschijnlijk wel ja :+ 8)7 :X
Ik weet niet precies op welk stuk je zit maar is dat met dat vrouwtje in die tempel :?

Dan moet je eens op de vloer letten daar zijn panelen en als je daar op gaat staan dan activeer je ze, sta je er niet op dan doen ze ook nix :)

En voor de rest zou ik zeggen: Rennen
Als je veel rent dan word je met een beetje geluk helemaal niet geraakt
Op welke kleur speel je eigenlijk :?
Volgens mij heb ik rood gekozen, maar het is alweer ff geleden. De kop veranderde wel heel cool in een kop van een lijk (lijkt me geen spoiler level 1).
Dat was wel een briljante animatie

Maar zit er verschil in kleuren dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warfare schreef op 13 januari 2003 @ 15:04:
[...]

Volgens mij heb ik rood gekozen, maar het is alweer ff geleden. De kop veranderde wel heel cool in een kop van een lijk (lijkt me geen spoiler level 1).
Dat was wel een briljante animatie

Maar zit er verschil in kleuren dan?!
Ja het staat voor de moeilijkheid :P
en volgens mij is rood de makkelijkste maar daar zijn de meningen nog over verdeeld :)
Ik ben nu zelf bezig met rood en ik vind hem makkelijker dan blauw maar dat komen komen omdat ik hem al 1 keer uitgespeeld heb
O ja als je kijkt naar je savegame zie je ergens staan wat voor kleur je speelt
Het tekentje staat links of rechtsboven bij de savegame (iig bij rood en blauw, ik weet niet waar groen zit :+)

Je weet BTW al dat je hem in alle kleuren moet uitspelen voor het ultieme eindfilmpje :?
Niet dat iemand hem hier al gezien heeft :+
Of heb je hem nu al wel 3 keer uitgespeeld Elroy :?

Heeft iemand uberhaubt ED al 3 keer uitgespeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 15:15:
[...]

Je weet BTW al dat je hem in alle kleuren moet uitspelen voor het ultieme eindfilmpje :?

Das waar ook, ik moet hem nog uitspelen.
Effe een paar uur wachten en dan heb ik hem uitgespeeld :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:03
Het lijkt er op dat de Capcom 5 nog dit jaar in Europa zullen verschijnen.

Resident Evil 0 Survival Horror Gamecube 07.03.03
Dead Phoenix Action/Adv. Gamecube 2003
P.N. 03 Action Gamecube 2003
Killer 7 Action/Adv. Gamecube 2003
Viewtiful Joe Side-Scrolling Action Gamecube 2003
Resident Evil 4 Survival Horror Gamecube 2003

gamefront.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 15:15:
[...]

Ja het staat voor de moeilijkheid :P
en volgens mij is rood de makkelijkste maar daar zijn de meningen nog over verdeeld :)
Ik ben nu zelf bezig met rood en ik vind hem makkelijker dan blauw maar dat komen komen omdat ik hem al 1 keer uitgespeeld heb
O ja als je kijkt naar je savegame zie je ergens staan wat voor kleur je speelt
Het tekentje staat links of rechtsboven bij de savegame (iig bij rood en blauw, ik weet niet waar groen zit :+)

Nope ben nog bezig op groen btw. :) Ben ook in de tempel alleen met een kerel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 13 januari 2003 @ 15:22:
[...]

Das waar ook, ik moet hem nog uitspelen.
Effe een paar uur wachten en dan heb ik hem uitgespeeld :P
Tuurlijk dat zei je op de GC party ook al :) en vervolgens wist je niet meer hoe ik de eindbaas moest verslaan omdat mijn wapen niet goed genoeg voor je was 8)7
schnumi schreef op 13 januari 2003 @ 15:31:
Nope ben nog bezig op groen btw. :) Ben ook in de tempel alleen met een kerel. :)
En de hoeveelste keer is het dat je hem probeert uit te spelen ? 1ste, 2de of 3de :?
Ik ben nl benieuwd of er nu veel verschil in het einde zit maar ik kom er zelf niet aan toe omdat ik nog veel te veel moet uitspelen oa: SMS, SFA, Nightfire, THPS4 (die is echt niet te doen zonder cheats!!)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 13 January 2003 @ 15:28:
Het lijkt er op dat de Capcom 5 nog dit jaar in Europa zullen verschijnen.

Resident Evil 0 Survival Horror Gamecube 07.03.03
Dead Phoenix Action/Adv. Gamecube 2003
P.N. 03 Action Gamecube 2003
Killer 7 Action/Adv. Gamecube 2003
Viewtiful Joe Side-Scrolling Action Gamecube 2003
Resident Evil 4 Survival Horror Gamecube 2003
gamefront.de
ben bang dat die niet helemaal kloppen...
It seems, somehow, the Japanese release dates for the Capcom four (PN03, Viewtiful Joe, Killer 7, Dead Phoenix) slipped into the Euro release date list. It's now unknown when the games will hit Europe.
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3385

en nou ik toch slecht nieuws aan het spemmen ben:
Nintendo has recently commented saying that Animal Crossing will not make it to Europe.

Nintendo said that there were localisation problems, and also the next Animal Crossing game is already in development, so it would be pointless to pour resources into porting the first game over when they need to concentrate on the second.
komt hiervandaan:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3395

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 15:32:
[...]

Tuurlijk dat zei je op de GC party ook al :) en vervolgens wist je niet meer hoe ik de eindbaas moest verslaan omdat mijn wapen niet goed genoeg voor je was 8)7

[...]

En de hoeveelste keer is het dat je hem probeert uit te spelen ? 1ste, 2de of 3de :?
Ik ben nl benieuwd of er nu veel verschil in het einde zit maar ik kom er zelf niet aan toe omdat ik nog veel te veel moet uitspelen oa: SMS, SFA, Nightfire, THPS4 (die is echt niet te doen zonder cheats!!)
De 1ste keer maar ik moet nog een aardig eindje. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 13 January 2003 @ 16:00:
[...]

De 1ste keer maar ik moet nog een aardig eindje. :)
Klopt :+
Maar dat geeft niet dan blijft het leuk :P
Vooral de effecten worden steeds leuker

FF een vraagje, wie is het hier gelukt om met THPS4 alle pro challenges te halen zonder cheats te gebruiken :?
Dat is toch echt niet te doen of ben ik nu zo slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:08:
[...]

FF een vraagje, wie is het hier gelukt om met THPS4 alle pro challenges te halen zonder cheats te gebruiken :?
Ik heb samen met vriend alle pro challenges gehaald, al het geld, alle gaps. Echt alles. Was niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullei allemaal moeite met SFA, ik heb hem allang uitgespeeld en ga hem zondag alweer ruilen 8)7
Allen die pro/score zijn moeilijk, behalve als je het gewoon goed kan. (gewoon in een halfpipe steetds reverten na een sprong)

Maar ik heb ze bijna :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:22:
Wat hebben jullei allemaal moeite met SFA, ik heb hem allang uitgespeeld en ga hem zondag alweer ruilen 8)7
?? Het gaat over THPS4 hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

niet echt nieuws ofzo, maar het zegt wel wat

op de eerste dag dat ik m'n gamecube kocht, speelden me ouders er al Need for speed : Hotpursuit2 op..

wie zegt dat nintendo kiddy is ? (ze zijn al in de 50 ofzo 8)7 )

wel cool , me ma.... plank gas, en knal overal tegen, me pa.... heel rustig, en rijd netjes (30kilomter ofzo) maar geen krasje op de auto :D

leuk ej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehaald:
Muska, Bam, Kareem Campbell, Eric Koston, Andrew Reynolds, Geoff Rowley, Elissa Steamer en Custom Skater.

wel heeeeel vaak overnieuw gedaan die challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 13 January 2003 @ 16:25:
[...]

?? Het gaat over THPS4 hoor. :)
Met dat uitspelen bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:27:
[...]

Met dat uitspelen bedoel ik.
Dat zal toch wel meevallen? :)
De geruchten hingen reeds een tijdje in de lucht maar nu is het dan ook officieel aangekondigd door uitgever THQ: Red Faction II, het vervolg op de populaire GeoMod-shooter zal geen PS2 exclusive blijven maar ook op Gamecube, Xbox en PC verschijnen. Voor de Gamecube-versie heeft men de hulp in geroepen van Cranky Pants Games. Deze firma zal naast de conversie ook zorgen voor betere animaties, mooiere textures en beter lightning effects.

De Xbox en PC versies worden door Outrage Games Studio ontwikkeld en zullen naast dezelfde verbeteringen als de Gamecube versie ook nog voorzien worden van een multiplayermode met een aantal nieuwe maps en character models.
Originally developed for the PlayStation® 2 computer entertainment system by THQ's Volition® studio, these new versions of Red Faction II will feature a number of enhancements and improvements. The Gamecube version, being developed by THQ's Cranky Pants GamesTM studio, will feature custom animations, improved texture resolution and color as well as enhanced lighting specific to the Gamecube hardware. The Xbox and PC versions, being developed by THQ's Outrage® Games studio, will include increased texture resolution, and exclusive multiplayer maps and character models.

Red Faction 2 zal reeds in maart 2003 op alle drie de platformen verschijnen. Wederom een bewijs van de ruimte betekenis van het woord 'exclusive'.
Cranky Pants ken ik ergens van. Hebben die ook niet aan een andere shooter gewerkt?

First-look Red Faction2 on gamecube

Ze werken dus ook aan de Summoner port. Zo te horen lukt het ze aardig om het goed te veranderen. :) 60fps, beter character models, beter schaduw en lighting effecten, leuke extra details. :)

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 13-01-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 16:26:
[...]

Ik heb gehaald:
Muska, Bam, Kareem Campbell, Eric Koston, Andrew Reynolds, Geoff Rowley, Elissa Steamer en Custom Skater.

wel heeeeel vaak overnieuw gedaan die challenges :)
Gewoon om het uit te spelen of iets anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 16:29:
[...]

Je moet eerst met 1 iemand minstens 90 van de 190 challenges halen. Dan kan je per skater een pro challenge doen, die heb ik met die skaters gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]schnumi schreef op 13 januari 2003 @ 16:28:
[...]

Dat zal toch wel meevallen? :)[quote]

Ik had hem zo uitgespeeld (SFA dan)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Freeloader pas in mei :(
Echt balen, dat wacht ik nog maar ff met m'n import bestellen ;(

en wtf ik ben 1 ochtend naar school en meteen 75 posts erbij :P
In het weekend lag dat niet zo hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw wat dachten jullie van dit nieuws!
Het klonk als té mooi om waar te zijn: Square en Enix die samen verder door het leven gaan. De makers van de Final Fantasy en de Dragon Quest serie die een worden. En het is misschien ook te mooi om waar te zijn, volgens het Japanse persstation Nikkei Keizai Shimbun zal hoofdaandeelhouder Masashi Miyamoto de aandeelhouders gaan adviseren niet in te stemmen met de fusie. Hij zou dit doen omdat dit voor de aandeelhouders van Square een nadelig effect zou hebben, en dat dit voor de aandeelhouders van Enix louter positief zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:32:
[...]

Je moet eerst met 1 iemand minstens 90 van de 190 challenges halen. Dan kan je per skater een pro challenge doen, die heb ik met die skaters gehaald.
O ok gesnopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nog een horrorgame erbij in 2004. :)
Ubi Soft announced today that it has acquired all developing and publishing rights related to the Nightmare Creatures 3, Angel of Darkness (working title) video game as well as the Nightmare Creatures trademark.

As a result, the development for Nightmare Creatures 3, started by Kalisto Entertainment, is now being handled by Ubi Soft. The game is slated for release on the latest generation of consoles in 2004 including the GameCube.

This new agreement allows Ubi Soft to extend its original and innovative approach to the Nightmare Creatures video games and any related developments. It demonstrates Ubi Soft’s long-term vision for its games and furthers the company’s strategy to build a diverse catalogue of titles.

“With the rights to the Nightmare Creatures name now secured, we are making sure that players remain as enthusiastic about the series as they have been up until now,” said Alain Corre, Ubi Soft’s Managing Director for Europe, Asia-Pacific and South America. “The action-packed gameplay and fascinating story of Nightmare Creatures 3 promise to take the fright factor of the genre to new highs.”

Set in 19th-Century Central Europe, Nightmare Creatures 3 lets players slip into the role of an agile heroine who works to solve a mystery in Prague during the day. At night, she merges with her accompanying raven to become a formidable fighting creature. The artful use of suspense and tension offers a new and sophisticated gaming experience for horror fans and gamers.
Leuke game denk ik. :) Heb de 1ste gespeelt op de PC en die was wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:36:
Damn Freeloader pas in mei :(
Echt balen, dat wacht ik nog maar ff met m'n import bestellen ;(

en wtf ik ben 1 ochtend naar school en meteen 75 posts erbij :P
In het weekend lag dat niet zo hoog...
Hoe kom je aan mei?
op de officiele site staat februari

als het mei is dan ga ik zometeen nog een us cube bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 13 January 2003 @ 16:48:
[...]

Hoe kom je aan mei?
op de officiele site staat februari

als het mei is dan ga ik zometeen nog een us cube bestellen
Damn... mei pas! Dan heb ik o.a. al een jaar gewacht op dat verdomde ding!

//offtopic
phuse wat vind jij van die ipod? Wil er ook 1 kopen maar wil wel graag een mening van een critisch persoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:46

NoTimeRemains

I know

NOM = Nittendo Official Magazine (UK mag)

Maar uhm wie heeft er een leuke bewegend Zeld plaatje voor me?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iemand al, Super Monkey ball (1) gespot, voor een leuk prijsje ?

graag nieuw (39euro bij nedgame) weet iemand um goedkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 16:16
schnumi schreef op 13 januari 2003 @ 16:41:
nog een horrorgame erbij in 2004. :)

[...]

Leuke game denk ik. :) Heb de 1ste gespeelt op de PC en die was wel lachen.
Klinkt idd goed.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
/offtopic

de ipod is echt geweldig...
heb er een iskin omheen (heb 3 kleuren voor de afwisseling) dus krijg geen krasjes op mijn "phusepod"... zo'n hoesje moet je zeker ook erbij kopen
heb de 10 gb windows versie, en ik ga echt nergens naartoe zonder ipod
iedereen roept dat musicmatch niet fijn werkt, maar bij mij werkt ie fantastisch...
lange accuduur, snelle firewire, backlight, wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 16:20:
[...]

Ik heb samen met vriend alle pro challenges gehaald, al het geld, alle gaps. Echt alles. Was niet zo moeilijk :)
En dat zonder cheats :?
Netjes hoor

Ik geloof dat het bij Geof Riley was dat je een superhoge liptrick moest doen (op het dak v/h gebouw (was in Alcatraz op een plek waar 2 pools aan elkaar vast zitten en een watertoren erbij) Hoe heb je die gehaald :?

Ik kom niet eens in de buurt van het dak |:(
Of met Elisa Steamer die super lange gaps doen is ook niet leuk meer :/
De eerste haal ik nog wel maar die dubbele truuk bij die trap is nog maar 1 keer gelukt en dan heb ik het helemaal nog niet over die gap richting die buis (oid)

Ik heb er natuurlijk al wel een aantal gehaald :) zoals Bam, Tony, Rodney, en nog een stuk of 6 (die met die looping was gaaf) maar de rest zie ik niet echt zitten :|

Heb je nog goede ideeen tips (andere mensen met THPS4 die tips hebben zijn ook welkom hoor :+) ga alleen niet idereen quoten anders kom ik te hoog in de Stats 8)7
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 16:29:
[...]
Zal waarschijnlijk gewoon om het uit te spelen zijn want er zit er geeneen tussen die je in 1 keer haalt (tenminste ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

// off topic

ok dat heeft mij dus (grotendeels) overtuigd... ik ga ook dezelfde versie halen.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 13 January 2003 @ 16:59:
iemand al, Super Monkey ball (1) gespot, voor een leuk prijsje ?

graag nieuw (39euro bij nedgame) weet iemand um goedkoper ?
Ja bij mij :)
Heb hem dubbel :+
Voor 30€ mag je hem hebben zit nog in het plastic (kan ik meteen Douwe betalen :X)
Meel me maar ff staat wel in mijn profiel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:06:
[...]

Ja bij mij :)
Heb hem dubbel :+
Voor 30€ mag je hem hebben zit nog in het plastic (kan ik meteen Douwe betalen :X)
Meel me maar ff staat wel in mijn profiel
is dat incl verzendkosten :P ? dan wil ik um wel overnemen :) mits hij dus nog niet open geweest is enzo :) mail maar...staat in me profiel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

heeft iemand nog sms liggen voor een leuke prijs ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is super monkey ball leuk om alleen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het schijnt van wel.. ik heb hem helaas niet, maar m'n broertje gaat hem binnenkort (deze week ofzo) van een vriendje lenen geloof ik.. en hij gaat iig smb 2 kopen (*ergens* in februari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een leuke game omdat ik volgende week jarig ben en nog niet weet wat ik moet vragen :/ :/ van mijn vriend krijg ik SFA. Ik moet nog iets bedenken voor mijn ouders ik wil graag Mario Party maar dat schijnt niet leuk te zijn in je eentje want mijn vriend houdt namelijk niet van multiplayeren |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ik aan mei kom?
Garoth schreef op 13 januari 2003 @ 09:48:
Aha bedankt.
Ik heb nl een heleboel reviews gelezen, en sommige zeggen dat hij goed is en andere zeggen dat hij weer crap is...

Trouwens, ik las net op een of andere site dat de freeloader voor europa pas in mei zou komen, als hij al zou komen...
GAAHH!
Zo dus...
Na goed ik durf de betrouwbaarheid in twijfel te trekken, maar goed.
Februari is goed, en het is trouwens ook bijna zeker dat Animal Crossing niet naar Europa komt. Is al vrij lang bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 13 January 2003 @ 16:28:
[...]

Dat zal toch wel meevallen? :)

[...]

Cranky Pants ken ik ergens van. Hebben die ook niet aan een andere shooter gewerkt?

First-look Red Faction2 on gamecube

Ze werken dus ook aan de Summoner port. Zo te horen lukt het ze aardig om het goed te veranderen. :) 60fps, beter character models, beter schaduw en lighting effecten, leuke extra details. :)
Kijk en zo zie je maar dat de meeste poorts naar de gamecube toe meestal het laatste komen maar wel de beste zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:12:
Is super monkey ball leuk om alleen te spelen?
Ja :)
Voor het echte Super Monkey Ball spel wel iig
De party games zijn leuker met meerdere spelers maar het originele spel is idiaal voor 1 speler
Plus het spel is ideaal om te wennen aan de GC controller, van dit spel leer je pas de analoge stick gebruiken :P
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:29:
Ik ben op zoek naar een leuke game omdat ik volgende week jarig ben en nog niet weet wat ik moet vragen :/ :/ van mijn vriend krijg ik SFA. Ik moet nog iets bedenken voor mijn ouders ik wil graag Mario Party maar dat schijnt niet leuk te zijn in je eentje want mijn vriend houdt namelijk niet van multiplayeren |:(.
Eternal Darkness is erg gaaf in je eentje handig zo'n sig :)
Net zoals Resident Evil
ik maak geen verschil tussen jongetjes en meisjes, een goed spel is een goed spel :+
Welke spellen heb je al en wat voor spellen hou je van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mensen van Goblin-Direct reageer !!!

grrrmph...
ik wil een cube kopen maar ze reageren gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sms, ssb:m, Harry Potter 2 en ED.
Resident Evil lijkt me wel gaaf maar lijkt ie niet te veel op ED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Phusebox schreef op 13 januari 2003 @ 17:35:
mensen van Goblin-Direct reageer !!!

grrrmph...
ik wil een cube kopen maar ze reageren gewoon niet
Kan er ook niks aan doen.. :+

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 13 January 2003 @ 17:11:
heeft iemand nog sms liggen voor een leuke prijs ?
Wat is een leuke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:38:
Ik heb sms, ssb:m, Harry Potter 2 en ED.
Resident Evil lijkt me wel gaaf maar lijkt ie niet te veel op ED?
Nee die spellen zijn echt wel anders
Bij RE schrik je je de pleuris bij ED komt dat niet zo vaak voor :P
Ook zijn de puzzels wat moeilijker bij RE net als de gevechten

RE is echt een spel dat je alleen in het donker moet spelen om er vol van te genieten bij ED is genoeg bier al genoeg om het een vreemd spel te maken 8)7

De enige echte overeenkomsten tussen de spellen is dat ze beide 18+ zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Dat ze beide 18+ zijn...
LOL!!!! :D

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:39:
[...]

Wat is een leuke prijs?
Ik blijf het blasphemy vinden, Mario wegdoen! Da's gewoon een klassieker man, nu al! Misschien denk ik 'r zo over omdat ik nog lekker bezig ben (shine 59 wordt op dit moment gehaald) :), maar da's nou echt zo'n spel wat je niet verkoopt.
Bij Bart Smit is hij in de "aanbieding", maar volgens mij nog steeds 55E.

Over Smuggler's Run: nogmaals, ik verbaas me echt over jullie en mezelf. Still number one!!!!!! :D 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schijt aan klassiekers, als ik geld nodig heb dan is dat wel het laatste waar ik aan denk bij het wel/niet verkopen van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:39:
[...]

Wat is een leuke prijs?
zeg ns wat?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:52:
schijt aan klassiekers, als ik geld nodig heb dan is dat wel het laatste waar ik aan denk bij het wel/niet verkopen van een spel.
Ja precies, en over 4 jaar heb je in een bui van nostalgie spijt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Nu het toch over Super Monkey Ball gaat, ik hoorde dat je steeds overnieuw moet beginnen als je je Cube hebt uitgezet. Hij slaat je scores wel op enzo, maar je kan de volgende dag dan weer fijn bij level 1 beginnen ... klopt dat?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 13 January 2003 @ 18:04:
Nu het toch over Super Monkey Ball gaat, ik hoorde dat je steeds overnieuw moet beginnen als je je Cube hebt uitgezet. Hij slaat je scores wel op enzo, maar je kan de volgende dag dan weer fijn bij level 1 beginnen ... klopt dat?
jupz

trouwens het volgend "must-have" spel wordt nu dus pas in maart? MP dus. Beetje gaar hoor.. maar ja meer tijd voor pc spellen dus. Ben ook steeds meer geneigd om me hele PAL cube te verkopen en een US cube te halen..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 18:11 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.