Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:30:
[...]
Jij ook al?

Van de 2vs2 games vind ik Dungeon Duos een van de beste...
Je kunt elkaar idd lekker naaien, bijv. door al de items die je kunt kopen, Genie Lamp is wel stoer, en die ???(spook) bal is wel een dikke naaistreek.. gewoon een portable ??? waarmee je iemands ster of wat munten kan jatten aan het begin van je beurt
Laatst trouwens toen ik aan 't spelen was, had ik in 1 beurt 2 sterren te pakken, ik kocht dus een ster en de volgende verscheen een paar stappen verderop
Btw, toen ik MP4 kocht heb ik er gelijk 2 controllers bij genomen.

Dungeon Duos is idd een van beste
Zeker om elkaar te naaien

In het begin gewoon je best doen en dan als je bij dat platformpje komt dat je moet draaien er halverwege mee ophouden zodat hij geen kant op kan
Genie lamp is wel heel handig maar niet echt geweldig, het is te makkelijk en het irritatie level bij je tegenstanders is minimaal

Die Boo's nogwat is super, lekker sterren jatten

net als die hondjes

die een ster weg kunnenhalen vlak voordat iemand erbij is
Of op iemand stampen met een grote paddestoelen zodat ie 10 munten kwijt raakt en de ster niet kan kopen
Of groter maken zodat hij voorbij de ster rent
De mogelijkheden zijn eindeloos (uh ook dat niet dit waren ze bijna

)
Ik zelf Booksquirm het leukste spel, als die bladzijdes naar beneden vallen de andere nog mooi ff duwen zodat hij geplet word
Een vriend van mij heeft ook een GC met 2 controllers dus samen 4 stuks en met zijn 4en is het gewoon het leukst
Heb jij trouwens wel eens die Gaddlight gebruikt

Heb hem zelf nooit kunnen kopen of het was niet nuttig genoeg op het moment
En die sticker, hoeveel munten kost ie de tegenstander nu eigenlijk

Heb een keer 10 en een keer 15 munten gezien maar het ding kost zelf 15 dus een beetje zonde van het geld