Het GameCube Topic Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 11 January 2003 @ 08:44:
[...]

Lijkt me nogal crap.

ps3 zal waarschijnlijk in 2004 uitkomen. Nintendo heeft al geluiden laten horen dat de cube tot 2007.2008 mee zal gaan.
http://www.gamespy.com/hardware/january03/playstation3/

daar hebben ze het over 2005 voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geruchten... geruchten... geruchten...
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de PS3 naast DC ook een wasmachine en een magnetron aan boord heeft...
Je kan wel gokken maar ze weten het bij Sony zelf waarschijnlijk nog niet eens zeker. Ze zijn die nieuwe proc van hun aan het ontwikkelen, en als dat onverhoeds uitloopt, dan zitten ze met een probleem.
Dus je kan nog nix met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:36:
geruchten... geruchten... geruchten...
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de PS3 naast DC ook een wasmachine en een magnetron aan boord heeft...
Je kan wel gokken maar ze weten het bij Sony zelf waarschijnlijk nog niet eens zeker. Ze zijn die nieuwe proc van hun aan het ontwikkelen, en als dat onverhoeds uitloopt, dan zitten ze met een probleem.
Dus je kan nog nix met zekerheid zeggen.
heb je die link geklikt? Als er concept art en info over de hardware ervan instaat vind ik het altijd iets minder op geruchten lijken dan bepaalde megatonnerige berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
hoe makkelijk/moeilijk is het eigenlijk om een jappen cube te modden voor US games?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 11 januari 2003 @ 17:43:
hoe makkelijk/moeilijk is het eigenlijk om een jappen cube te modden voor US games?
Als je kan solderen, niet te moeilijk. Gewoon een weerstand je vervangen geloof ik. Of een weerstand met schakelaar al wil je wisselen tussen us en jap cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 17:45:
[...]

Als je kan solderen, niet te moeilijk. Gewoon een weerstand je vervangen geloof ik. Of een weerstand met schakelaar al wil je wisselen tussen us en jap cube.
hmm maar ik kan niet solderen
dan maar niet kopen dus

waarom reageren lan-kwei en goblin-direct niet op emails?
wil je iets kopen reageren ze niet, dan ga ik t wel ergens anders kopen, sukkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

je kan tog een jap usa mod kopen of nie bij lik sang tog?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 11 januari 2003 @ 17:53:
[...]

hmm maar ik kan niet solderen
dan maar niet kopen dus

wil je iets kopen reageren ze niet, dan ga ik t wel ergens anders kopen, sukkels
je kunt ze al wel gemodded kopen bij liksang. :)
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:39:
[...]

heb je die link geklikt? Als er concept art en info over de hardware ervan instaat vind ik het altijd iets minder op geruchten lijken dan bepaalde megatonnerige berichten :)
Nou ik mag hopen dat ze niet voor dat concept art kiezen man net alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat. :X

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 11-01-2003 18:03 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 11 January 2003 @ 18:02:
Nou ik mag hopen dat ze niet voor dat concept art kiezen man net alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat. :X
Oh, ik vond die concept art #2 wel aardig eerlijk gezegd.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 11 January 2003 @ 18:08:
[...]

Oh, ik vond die concept art #2 wel aardig eerlijk gezegd.
#2 wel ja maar ik bedoelde #1. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#2 vin ik ook lelijk en zeer onpraktisch. Stupide sites met hun concept arts die nergens op gebaseerd zijn. Laat ze nou maar lekker wachten tot sony zelf met hun aankondigingen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 11 January 2003 @ 18:02:
[...]

je kunt ze al wel gemodded kopen bij liksang. :)

[...]

kon een 2e hands jap krijgen... dus dan moet ik zelf modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 11 January 2003 @ 18:39:
[...]

ah zo. :) Jah ikzelf ben ook niet echt handig met solderen enz en vind het ook niet echt fijn om in een apparaat van €200 te gaan kloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 18:36:
#2 vin ik ook lelijk en zeer onpraktisch. Stupide sites met hun concept arts die nergens op gebaseerd zijn. Laat ze nou maar lekker wachten tot sony zelf met hun aankondigingen komt.
_/-\o_
Die 1e is nieuw maar lijkt me gewoon een kruising tussen een PS2 en een oude console...
2e kende ik al, hoewel ik niet meer weet waarvan...
Bovendien vind ik het raar dat iedereen klakkeloos aanneemt dat dat ding eruit gaat zien als de PS2 (qua kleuren), want als je kijkt naar de geschiedenis van gameconsoles, dan zie je dat dat zelden het geval is/was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 11 January 2003 @ 18:39:
[...]

Ik zou het gewoon doen je kunt op internet zat sites vinden waar een how-to guide met duidelijke foto's staat, als je het doet met een switch voor us/jap let dan goed op dat je een stevige contructie maakt want ik heb bij mensen al gezien dat bij het vervoeren van de gemodde cube de schakelaar heel gevoeleig is en vaak opnieuw gesoldeerd moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Phusebox schreef op 11 januari 2003 @ 17:53:
[...]
Van goblin weet ik het niet maar van lan-kwei heb ik een keer een mailtje terug gehad ( Na 2 weken :X ).

Trouwens als je Metroid Prime aan het spelen bent dan wil je liever geen Metroid Prime tegenkomen. :P 8)7
Ik zit nu trouwens in echt een kut gedeelte, knal je er 1 monster neer krijg je de 2 terug. 8)7
hehe, dat maakt het juist uitdagend toch
Hoelang speel je het nu al, en op hoeveel % van het spel zit je?
Ik zit nu op 75% met +20 uur weet niet meer precies.
Het is idd wel uitdagend maar niet als ze 10 seconde later weer terug komen == oneindig 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Elroy op 11-01-2003 20:17 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dat maakt het juist uitdagend toch :P
Hoelang speel je het nu al, en op hoeveel % van het spel zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hiemand BMW diamrra 2 ? (30euro FRS) is ie goed ?

en ik ga maandag Smugglers Runb halen (als BS open is), en dan komen mijn tijden :X wel eerst ff oefenen :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een (tweede) Nes gekocht op ebay voor 26 euro, kwas op zoek naar spellen, maar de nes met alles erbij was veel goedkoper. Er zitten 10 spellen bij: paperboy, super mario 2, dragonninja, operation wolf, de smurfen, gremlins 2, super mario bros en duck hunt, dr x mario, ghostbusters en rescue rangers. En natuurlijk ook nog een gun.

Ik ging net weer eventjes mario sunshine spelen, maar hoe kom je ook alweer weer in dat level met dat hotel en dat mooie strand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Yohann!s schreef op 11 January 2003 @ 20:36:
je hebt het hier over Dave Mirra BMX 2 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 20:47:
Ik heb net een (tweede) Nes gekocht op ebay voor 26 euro, kwas op zoek naar spellen, maar de nes met alles erbij was veel goedkoper. Er zitten 10 spellen bij: paperboy, super mario 2, dragonninja, operation wolf, de smurfen, gremlins 2, super mario bros en duck hunt, dr x mario, ghostbusters en rescue rangers. En natuurlijk ook nog een gun.

Ik ging net weer eventjes mario sunshine spelen, maar hoe kom je ook alweer weer in dat level met dat hotel en dat mooie strand?
Werkt die NES goed? Zo ja, dan zou ik hem graag voor een redelijk bedrag over willen, mocht ik die van mezelf niet meer aan de praat krijgen.. heb zelf al spellen/controllers.
[edit]
Antwoord op je vraag (spoilerblokje: selecteer om te lezen):
In de buis boven een van de huizen, zit eerst verstopt, maar dat is met Yoshi te verhelpen. Het huis is dat tegenover het standbeeld waar level 1 is als ik me niet vergis.

[ Voor 18% gewijzigd door Tarin op 12-01-2003 00:42 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik moet ook nog steeds een NES met Duckhunt halen :P
Maar ff op Ebay kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

1 woord:

Marktplaats.nl

Moet je zelf ophalen, maar NESsen worden nog vrij vaak aangeboden. Ik heb er gewoon een in de buurt uit gekozen en degene een mailtje gestuurd (er stond niet bij welke spellen er bij zaten). Toen hebben we eigenlijk via de mail de koop afgesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij in de buurt helaas geen NESsen.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Elroy schreef op 11 January 2003 @ 20:08:
[...]

Van goblin weet ik het niet maar van lan-kwei heb ik een keer een mailtje terug gehad ( Na 2 weken :X ).
Lan-Kwei had laatst email storing, maar die is al enige tijd verholpen... ik krijg altijd direct email terug, misschien gewoon niet goed aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ff vertellen hoe het nou precies zit met die freeloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Uitgesteld tot nader order.. het schijnt februari te worden, dimensionplus.nl heeft geen releasdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 pleuro is nie veel...
Als je die dingen uit Canada haalt bespaar je bij 2 games zelfs... Maar ja dan moet ie natuurlijk wel komen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 18:43:
[...]

_/-\o_
Die 1e is nieuw maar lijkt me gewoon een kruising tussen een PS2 en een oude console...
2e kende ik al, hoewel ik niet meer weet waarvan...
Bovendien vind ik het raar dat iedereen klakkeloos aanneemt dat dat ding eruit gaat zien als de PS2 (qua kleuren), want als je kijkt naar de geschiedenis van gameconsoles, dan zie je dat dat zelden het geval is/was...
Die eerste kende ik juist al. :) Lijkt me op fotosoepen met een SNES en een.... weetikwat.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ja, wat zijn die rare dingen daar bovenop eigenlijk? lijkt net alsof ie is gemaakt om onder tafel te bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Tis helemaal niks, gewoon een gedachtespinsel van iemand en dat een site als gamespy hier nou ook weer mee op de proppen komt begrijp ik echt niets van. :?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ja weet ik, heb die dingen een jaar geleden ook al gezien... maar ik vroeg het me gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Worden hier nog papieren magazines gelezen of wordt alle info via het www vergaard?

Vroeger toen ik nog een snes en een nes had kocht ik altijd het blad NMS (Nintendo Magazine System) dat was een engels maandblad, dat fl15,- kostte, maar z'n geld meer dan waard was. Het was een enorm dik blad dat uitpuilde van reviews en brieven en was erg leuk om te lezen.

Is er tegenwoordig een leuk gamesblad met veel info over de cube en z'n spellen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 12 januari 2003 @ 07:49:
Worden hier nog papieren magazines gelezen of wordt alle info via het www vergaard?

Vroeger toen ik nog een snes en een nes had kocht ik altijd het blad NMS (Nintendo Magazine System) dat was een engels maandblad, dat fl15,- kostte, maar z'n geld meer dan waard was. Het was een enorm dik blad dat uitpuilde van reviews en brieven en was erg leuk om te lezen.

Is er tegenwoordig een leuk gamesblad met veel info over de cube en z'n spellen?
Ja er zijn er zat van. (gamecubebladen dan)

En ik ben even wegegeweest en dit topic staat alleen maar vol over snes en dat andere ding :?

Nou ja mijn vraag nu dan: Ik ben de hele tijd op zoek naar een bewegend plaatje van de gamecube (voor usericon), maar echt nergens te vinden.

Vraag 2: Zijn Timesplitters 2 en Crazy taxi een leuke/coole spellen?
En heeft iemand tegenvallers en ervaringen met deze spellen?

Vraag 3: En wie kent die verkoop site Vshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ben ik ook naar op zoek :)
2. Timesplitters 2: ja; Crazy Taxi: Alleen als je het origineel nog niet gespeeld hebt.
3. Ga ik maar es ff checken :)

edit:
Die vShop lijkt me vrij betrouwbaar, alleen die statement van 'Alle games minimaal 10% goedkoper' klopt niet. Games zijn wel goedkoper, maar geen 10%, niet in alle gevallen althans.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 09:44:
1. Ben ik ook naar op zoek :)
2. Timesplitters 2: ja; Crazy Taxi: Alleen als je het origineel nog niet gespeeld hebt.
3. Ga ik maar es ff checken :)

edit:
Die vShop lijkt me vrij betrouwbaar, alleen die statement van 'Alle games minimaal 10% goedkoper' klopt niet. Games zijn wel goedkoper, maar geen 10%, niet in alle gevallen althans.
Dat van die spellen 10% klopte niet nee. Ik had het ook aan hun gevraagd en hun zouden dat het wel zo was omdat de spellen binnenkort meer dan 60 euro gaan kosten :?

En wat bedoel je hier mee :"Crazy Taxi: Alleen als je het origineel nog niet gespeeld hebt."
Wat ik er uit begreep zeg ik hier op: Ik heb het nog nooit gespeeld. (dat bedoel je toch ook?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 10:02 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 09:57:
[...]

Dat van die spellen 10% klopte niet nee. Ik had het ook aan hun gevraagd en hun zouden dat het wel zo was omdat de spellen binnenkort meer dan 60 euro gaan kosten :?

En wat bedoel je hier mee :"Crazy Taxi: Alleen als je het origineel nog niet gespeeld hebt."
Wat ik er uit begreep zeg ik hier op: Ik heb het nog nooit gespeeld. (dat bedoel je toch ook?)
Hij bedoeld dat als je het originele spel op de Dreamcast nog nooit hebt gespeeld het wel een leuk spel is , de GC versie is namelijk een pooort van de dreamcast versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 10:05:
[...]

Hij bedoeld dat als je het originele spel op de Dreamcast nog nooit hebt gespeeld het wel een leuk spel is , de GC versie is namelijk een pooort van de dreamcast versie.
Oooooooooo ok, maar wat bedoel je met poooort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 10:10:
[...]

Oooooooooo ok, maar wat bedoel je met poooort?
dat exact hetzelfde spel op de Dreamcast is, en dat het geen 60 euro waard is als je die al hebt/vaak gespeeld hebt.
Het kreeg in de PU dan ook een 2, omdat het spel al zo oud is.
Ik ken het spel verder niet, maar het is ook niet mijn type spel. Maar als je het dus nog nooit gespeeld hebt is het zeker de moeite waard, omdat het gewoon een leuk spel is en blijft.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 09:12:
Nou ja mijn vraag nu dan: Ik ben de hele tijd op zoek naar een bewegend plaatje van de gamecube (voor usericon), maar echt nergens te vinden.
Ik denk dat je dan nog lang door kan zoeken, die icon's worden of gemaakt door degeen die ze zelf als usericon gebruikt, of gekregen van iemand die ze voor de lol maakt. Als je het hier heel lief vraagt maakt iemand er misschien een voor je. (ik niet overigens, geen idee hoe dat werkt...)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het is niet zo vreselijk moeilijk om te maken hoor, zo'n icon. Met Animation Shop (zit bij Paint Shop Pro) kom je een heel eind en een .avi/mov/mpgtje kom je een heel eind. Mocht je er zelf niet uitkomen, wil ik er wel eentje voor je maken, maar dan moet je me eerst het filmpje aanwijzen waar het vandaan moet komen (icq/msn maar, zie profiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zelfs ik begin langzamerhand mijn vertrouwen in een release van de freeloader kwijt te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 10:14:
dat exact hetzelfde spel op de Dreamcast is, en dat het geen 60 euro waard is als je die al hebt/vaak gespeeld hebt.
Het kreeg in de PU dan ook een 2, omdat het spel al zo oud is.
Ik ken het spel verder niet, maar het is ook niet mijn type spel. Maar als je het dus nog nooit gespeeld hebt is het zeker de moeite waard, omdat het gewoon een leuk spel is en blijft.
Een 2? Dat slaat nou ook weer nergens op. Oké, het is misschien niet de meest briljante game ooit, en ze hadden er wel iets meer werk aan mogen besteden... maar toch, ze gaven de DC versie een 9 ofzo, de PS2 versie een 8,5, dan kan de GameCube versie toch geen 2 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DouweGNL schreef op 12 januari 2003 @ 12:08:
[...]
Een 2? Dat slaat nou ook weer nergens op. Oké, het is misschien niet de meest briljante game ooit, en ze hadden er wel iets meer werk aan mogen besteden... maar toch, ze gaven de DC versie een 9 ofzo, de PS2 versie een 8,5, dan kan de GameCube versie toch geen 2 krijgen?
Nope want de GC liep ook strak op 60fps enz maar gewoon de PS2 kreeg hem al 1 jaar eerder. En de GC kreeg percies dezelfde versie dus al 4 jaar veroudert ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb crazy taxi.. gekregen dan.. en het is echt geen ene @!#!@ aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoop m dan maar aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 12:29:
ik heb crazy taxi.. gekregen dan.. en het is echt geen ene @!#!@ aan
Wat is er dan niet !@#@! aan?
Ik ook :P

Nee hoor jij mag hem kopen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hij's wel grappig vind ik, kheb em op de pc wel gespeeld, is wel leuk voor even...
Maar daar stopt t dan imo wel, dan ga ik wel trug naar GTA3, dat rijdt toch fijner en dan kan je ook taxitje spelen :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Yohann!s schreef op 11 January 2003 @ 20:36:

en ik ga maandag Smugglers Runb halen (als BS open is), en dan komen mijn tijden :X wel eerst ff oefenen :P
haha, BMW !! (ben beetje weg daarvan :P ) moet zijn Dave Dimrra 2 BMX ofzo

die jah:) is ie goed ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yohann!s schreef op 12 January 2003 @ 12:52:
[...]

haha, BMW !! (ben beetje weg daarvan :P ) moet zijn Dave Dimrra 2 BMX ofzo

die jah:) is ie goed ?
hier een review van IGN:

Dave Mirra 2 BMX

een 8,0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hmmm, ik twijfel nog steeds over Smuggler's Run. Ik heb nl. bij Play al weer 2 games besteld. Maar ik ben echt benieuwd wat er zo goed is aan SR2 (behalve de prijs). ZIjn er ook mensen die er 60 euro voor hebben gedokt?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij heeft alleen Raregast er €60 voor gedokt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

De Franse site NEWTECHNIX heeft via Nintendo in Engeland te horen gekregen dat we ook in Europa een bonusdisc kunnen verwachten als we The Legend of Zelda: The Wind Waker pre-orderen. Dit in navolging tot Japan en Amerika, waar dezelfde acties werden gehouden.

Op de disc vinden we een soort van high-resolution versie van The Legend of Zelda: Ocarina of Time en vinden we URA-Zelda, een iets moeilijkere variant op Ocarina of Time met iets sterkere vijanden en dungeons die je anders dient te doorlopen.
The Legend of Zelda: The Wind Waker staat voor een release op 3 mei 2003, wie voor die tijd dus zijn exemplaar vastlegt kan rekenen op deze gratis bonusdisc.

bron: gamer.nl

Weet niet of 't al bevestigd was maar goed nieuws dus :9~

Copycat gaat nu z'n Zelda alvast pre-orderen 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 20:47:

Dat zit daar tegenover al die kraampjes, op het strand, helemaal links volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Copycat schreef op 12 January 2003 @ 13:42:
The Legend of Zelda: The Wind Waker staat voor een release op 3 mei 2003, wie voor die tijd dus zijn exemplaar vastlegt kan rekenen op deze gratis bonusdisc.
Hey, dat is leuk :) Op mijn verjaardag :P Met een beetje geluk heb ik hem dan nog iets eerder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat morgen maar eens ff naar de nedgame om zijn kopie van zelda te pre-orderen om zich ze verzekeren van de bonus discs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copycat schreef op 12 January 2003 @ 13:42:
De Franse site NEWTECHNIX heeft via Nintendo in Engeland te horen gekregen dat we ook in Europa een bonusdisc kunnen verwachten als we The Legend of Zelda: The Wind Waker pre-orderen. Dit in navolging tot Japan en Amerika, waar dezelfde acties werden gehouden.

Op de disc vinden we een soort van high-resolution versie van The Legend of Zelda: Ocarina of Time en vinden we URA-Zelda, een iets moeilijkere variant op Ocarina of Time met iets sterkere vijanden en dungeons die je anders dient te doorlopen.

bron: gamer.nl

Weet niet of 't al bevestigd was maar goed nieuws dus :9~

Copycat gaat nu z'n Zelda alvast pre-orderen 8)7
/me ME ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik dat pre-orderen doen het liefst zonder credie en super veilig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
gewoon in de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? gewoon alvast bestellen ofzo :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, ik wacht nog ff met pre-orderen tot die bonus disc 100% zeker is, wil ook eerst wel even weten welke winkels die bonus disc gaan leveren.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vrees dat ie er niet bijzit als je em in een gewone winkel pre-orderd... ik wacht dus nog even

[ Voor 79% gewijzigd door SD5k op 12-01-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jOzh schreef op 12 January 2003 @ 15:00:
Hmm, ik wacht nog ff met pre-orderen tot die bonus disc 100% zeker is, wil ook eerst wel even weten welke winkels die bonus disc gaan leveren.
Same here, maar nu maar hopen dat we dan niet te laat zijn...
Dat zou echt hels zijn, nja, dan gaan we gewoon met z'n 2tjes bij een FRS ofzo staan en dan slaan we kleine jongetjes neer die met de bonusdisc blij de winkel uit komen lopen :P
;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 januari 2003 @ 15:19:
[...]

Same here, maar nu maar hopen dat we dan niet te laat zijn...
Dat zou echt hels zijn, nja, dan gaan we gewoon met z'n 2tjes bij een FRS ofzo staan en dan slaan we kleine jongetjes neer die met de bonusdisc blij de winkel uit komen lopen :P
;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk krijg je m gewoon als je m bij bepaalde ketens preordered, bart smit, intertoys, frs enzo. Gameshops kunnen er waarschijnlijk ook wel aankomen. Gewoon even afwachten. Zodra het bekend is waar je het kan krijgen staat het hier toch wel in de thread.

Wat me wel lijkt dat je moet aanbetalen, want anders kan je gewoon lekker in iedere winkel preorderen, discje krijgen en nooit zelda: ww gaan halen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

YES!

Eindelijk SMS uitgespeeld. Zelfs dat rotbootje gehaald in één keer. Je moet dat stukje echt extremely careful doen, anders kun je het vergeten. Alles daarna valt best wel mee eigenlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook alle blauwe muntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En alle gele >:)
(of moet dat standaard? :))

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 January 2003 @ 16:36:
[...]

Uitgespeeld is als je bowser hebt verslagen, dan kun je nog een heleboel shines halen, maar dat hoeft nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 januari 2003 @ 16:36:
[...]

Je hoeft niet alle gele. Je moet er 100 in elk level halen. Maar er zijn er altijd wel iets van 120 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 12 januari 2003 @ 16:34:
YES!

Eindelijk SMS uitgespeeld. Zelfs dat rotbootje gehaald in één keer. Je moet dat stukje echt extremely careful doen, anders kun je het vergeten. Alles daarna valt best wel mee eigenlijk.
Ik moet hem ook maar weer eens gaan spelen ik heb sms al bijna 6 week niet meer gespeeld.

En even over die bonus disc van zelda, ik ga er gewoon vanuit dat een gamesspeciaal zaak er zeker wel aan kan komen zaken zoals dimensionplus,nedgame etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 16:43:
[...]

Je hoeft niet alle gele. Je moet er 100 in elk level halen. Maar er zijn er altijd wel iets van 120 ofzo.
Ja klopt klopt maar ik heb ze allemaal })
Dat is dus alle blauwe muntjes, alle gele en geheimen O-) >:)

Maar ik heb wel de players guide van Nintendo-europe.com gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 16:48:
Ik moet hem ook maar weer eens gaan spelen ik heb sms al bijna 6 week niet meer gespeeld.
Ja, ik heb hetzelfde probleem. Midden in tentamentijd, dus het komt er gewoon niet van. Maar ik moet en zal sms uitspelen! Tot Bowser dan, die muntjes stoppen ze maar euh, nou ehm, ergens waar ik er geen last van heb iig.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb geen zin (en eigenlijk ook gen tijd) om alle 120 shines te halen. 6 Jaar geleden had ik dat wel voor Mario 64.

Iemand die de Franse taal machtig is toevallig?
Konami prépare son entrée sur Nintendo Gamecube 2003-01-12 13:17:33
Déja deux opus de Castelvania sont sortis sur la console portable de Nintendo, en 2D, ils ont séduit tous les fans de la série. C'est pour cela que Konami développe en ce moment un nouveau Castelvania pour Game Boy Advance nommé Castelvania : Aria of Sorrow. Sa sortie devrait se faire durant le printemps 2003 au States. Par ailleurs, Konami devrait tenir la semaine prochaine une conférence de presse pour y annoncer les plans de l'année 2003.

CubeNation est aussi en mesure de vous annoncer que 10 jeux dont des inédits sont actuellement en développement dans les studios de Konami pour la Gamecube, tous ces jeux sortiront durant l'année 2003/début 2004 au Japon. La présentation des titres exclusifs Nintendo Gamecube devrait se faire prochainement.
Le développeur nippon va aussi adapter de célèbres licenses sur la console cubique de Nintendo.
Wat ik uit opmaak is dat er 10 Konami spellen voor de GC in ontwikkeling zijn en dat ze eind dit jaar/begin volgend jaar in Japan verschijnen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

jOzh schreef op 12 januari 2003 @ 17:00:
[...]

Ja, ik heb hetzelfde probleem. Midden in tentamentijd, dus het komt er gewoon niet van. Maar ik moet en zal sms uitspelen! Tot Bowser dan, die muntjes stoppen ze maar euh, nou ehm, ergens waar ik er geen last van heb iig.
Where the sun doesn't shine... >:)

Tja, kzit daar ook nog maar op zoveel en 50 shines, kheb eigenlijk geen id hoever ik ben in termen van bij Bowser in de buurt...
Kheb enkel z'n zoontje een maal verslagen :)

Maarja, kben ook nog bezig met SFA @ 55% :)
En kwil eigenlijk RE en ED ook nog kopen (na t beroven van een bank, dan).
En daarna MP en vervolgens Zelda icm OoT en URA..
geldtekort... :/

Maarja, waarom wil eigenlijk iedereen die bonusdisc? :)
Ik heb em op de n64 uitgespeeld en ben er nu weer mee bezig @pc, je hebt em dan toch eigenlijk niet @GC nodig? :)
En toch wil ik em, vaag....
(SM64 als bonus bij de volgende mario lijkt me btw ook een koele actie! :) (nu hopen dat ze dit lezen bij nintendo en zo gek zijn t te doen (dream on....)))

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hey, op de site van Play zie ik een RGB kabel staan voor 7,99 pond, oftewel ongeveer 13 euro. Maar verder geen info of ie 3rd party of origineel Nintendo is... Misschien dat iemand met een originele Nintendo RGB kabel even hier kan kijken? RGB Kabel
Okyah schreef op 12 January 2003 @ 17:09:
Ik heb em op de n64 uitgespeeld en ben er nu weer mee bezig @pc, je hebt em dan toch eigenlijk niet @GC nodig? :)
(SM64 als bonus bij de volgende mario lijkt me btw ook een koele actie! :) (nu hopen dat ze dit lezen bij nintendo en zo gek zijn t te doen (dream on....)))
Ik heb zelf nooit een N64 gehad dus alles wat ik daar nu nog van kan spelen (en niet via een emu, dat vind ik echt zwaar zuigen) is meegenomen!

[ Voor 49% gewijzigd door jOzh op 12-01-2003 17:11 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

jOzh schreef op 12 January 2003 @ 17:09:
Hey, op de site van Play zie ik een RGB kabel staan voor 7,99 pond, oftewel ongeveer 13 euro. Maar verder geen info of ie 3rd party of origineel Nintendo is... Misschien dat iemand met een originele Nintendo RGB kabel even hier kan kijken? RGB Kabel
24K Gold-plated SCART connector prevents oxidation and signal loss

nee, dit is een 3rd party kabel........ gold-plated mag dan indrukwekkend klinken.... ik zou voor de originele gaan als ik jou was.... werkt echt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 januari 2003 @ 17:09:
[...]

Omdat zelda OOT gewoon een super spel is en aangezien ik geen n64 meer heb :( ik hem gewoon wil hebben.

En natuurlijk is er ook nog de zogeheten collecters waarde he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 17:29:
[...]

Omdat zelda OOT gewoon een super spel is en aangezien ik geen n64 meer heb :( ik hem gewoon wil hebben.

En natuurlijk is er ook nog de zogeheten collecters waarde he ;)
True, ik wil em dus ook :)
maar ik kijk meer uit naar TWW dan OoT... :)
maarja, nostalgie he, ik heb toch wel erg veel zin in OoT eik :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 12 January 2003 @ 17:23:

nee, dit is een 3rd party kabel........ gold-plated mag dan indrukwekkend klinken.... ik zou voor de originele gaan als ik jou was.... werkt echt heerlijk
Ja, ik was idd al van plan een originele te halen. 3rd party mijd ik als de pest, vooral na de verhalen van dataverlies op de memory cards en natuurlijk die gare controller die je gratis bij de FRS kreeg (dat ding heeft een afwijking, niet normaal meer!).
Was ook te mooi om waar te zijn, een originele RGB kabel voor nog geen 13 euro ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hehe, ik heb toevallig deze week nog met die controller van de FRS gespeeld..... inderdaad echt een ongelofelijk irritante afwijking..

ik heb dan ook 30euro voor een originele RGB kabel betaald... maar je krijgt uiteraard wel waar voor je geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
jOzh schreef op 12 januari 2003 @ 17:00:
[...]

...die muntjes stoppen ze maar euh, nou ehm, ergens waar ik er geen last van heb iig....
Someplace where the sun doesn't shine ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Crashman schreef op 12 January 2003 @ 17:52:
Someplace where the sun doesn't shine ;)
Zoals Okyah al concludeerde... 8)7 ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 14:30

admiral866

The King Personality Disorder

vraagjes over tv en importeren en online.
Ik sta op het punt om een tweede hands tv ergens vandaan te halen, met het liefst ntsc. Maar dat weet ik nog niet zeker, want:
Ik wil dus wel online kunnen in europa met de gamecube. En als ik dan dus een ge-importeerde haal, dan wil ik wel weten of ik dan later online kan.
Dus de grote vraag is of iemand hier wat van weet?
Heb bijna alles van de gamecube topics gelezen (nouja iig vanaf topic 10 ofzo, en wat flarden daarvoor), maar nog niet echt een antwoord hierop.

Kan me voorstellen dat er ook bijna niemand is die dit weet, maar ik vraag het toch maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Thelema schreef op 12 januari 2003 @ 17:23:
[...]

die kabel heb ik in de NOM gezien en zij zeggen dat deze beter is dan de officiele kabel dus ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

NOM? Wat is dat?

EDIT
Ok, volgende keer iets langer denken voor ik post, Nintendo Official Magazine zal het wel zijn. Weet je overigens zeker dat het dezelfde kabel is, er staat geen merk bij op de site van Play namelijk...

[ Voor 87% gewijzigd door jOzh op 12-01-2003 18:32 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

er zijn verschillende gold-plated kabels... ik weet dat er een is die nog beter is dan de officiele, maar die is dan ook wel duurder (en dat is deze niet).... overgens zie je het verschil tussen de officiele en een "nog betere" denk ik alleen met 100Hz tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
* RareGast van HGCT: Smugglers Run competitie *

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.spaceboy0.56.16special du monde
2.Kramers0.56.66??
3.RareGast0.59.14special du monde
4.
5.

Spaceboy had trouwens bewijs op gestuurd. Nou kan ik weer gaan oeffenen.. nog 3 seconden sneller rijden... volgens mij kan dat hladnie. Maar ik ga weer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die competitie nu al afgelopen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Yeah! Ik sta eerste!! Beat that, luitjes! :) Moet op zich wel te doen zijn hoor, ik had effe geen zin meer, maar er moet toch nog wel een halve seconde afkunnen denk ik. (er zit bijv. ook verschil tussen rechtdoor en schuin door het hek raggen) Succes.

En even over SMS. Ik heb ondertussen 57 shines (en net Noki Bay ontdekt, ik snapte al niet waarvoor die mega-light-beam voor was op Delfino Plaza) :), maar WAT is nou eigenlijk de bedoeling? Bij elke "wereld" 8 of meer shines halen?? Ik heb Pinna Park (daar zat de prinses toch gecaptured??) al wel 8 shines. Wie geeft een (niet al te veel spoiling) tip?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:07:
Is die competitie nu al afgelopen dan :?
Nee joh! Tussenstandje, toch? Wat doen we, een paar dagen nog en dan een andere?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

spaceboy schreef op 12 januari 2003 @ 19:08:
Ik heb Pinna Park (daar zat de prinses toch gecaptured??) al wel 8 shines. Wie geeft een (niet al te veel spoiling) tip?
de prinses is meegenomen naar die vulkaan hoor.... dat zie je toch als je die robot van bowser jr. daar hebt verslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thelema schreef op 12 januari 2003 @ 19:10:
[...]

de prinses is meegenomen naar die vulkaan hoor.... dat zie je toch als je die robot van bowser jr. daar hebt verslagen
Huh?? Volgens mij heb ik wat gemist. Ik let nooit zo op verhaallijnen enzo, maaruh: robot van Bowser jr.??? Waar ben ik die tegengekomen dan? En waar is die vulkaan? Is dat de bedoeling, om daar heen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

die robot moet je in het eerste level van dat pretpark verslaan (of had je het daar niet over)....

en volgens mij moet je inderdaad uiteindelijk naar die vulkaan (naam ff kwijt), maar zover ben ik ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
spaceboy schreef op 12 januari 2003 @ 19:08:
Yeah! Ik sta eerste!! Beat that, luitjes! :) Moet op zich wel te doen zijn hoor, ik had effe geen zin meer, maar er moet toch nog wel een halve seconde afkunnen denk ik. (er zit bijv. ook verschil tussen rechtdoor en schuin door het hek raggen) Succes.
Ja... net geprobeerd maar ik kan echt niet sneller hoor!! wat met dat hek... Leg dat eens uit. Ik rijd er gewoon hard door heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk gewoon in de walktrough/player's guide van www.nintendo-europe.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook en wil 'm ook wel kwijt eigenlijk :)
Jij of DarthMaul interesse? Hij is bij bartsmit 40 euro zie ik. klinkt 25 euro goed?
laat maar horen
spaceboy schreef op 12 januari 2003 @ 19:14:
[...]

Huh?? Volgens mij heb ik wat gemist. Ik let nooit zo op verhaallijnen enzo, maaruh: robot van Bowser jr.??? Waar ben ik die tegengekomen dan? En waar is die vulkaan? Is dat de bedoeling, om daar heen te gaan?
Als je wat gemist hebt kan je altijd die levels opnieuw doen. Doe van Pinna park maar eens de 1e shine opnieuw, dan zie je wel wat je gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:26:
Als je wat gemist hebt kan je altijd die levels opnieuw doen. Doe van Pinna park maar eens de 1e shine opnieuw, dan zie je wel wat je gemist hebt.
hij heeft vast een broer(tje) die op zn cube speeld als ie weg is..... ik heb er ook last van :) naja, last... als ik ergens zo even snel niet uitkom laat ik mn broertje er gewoon ns een paar uur mee knoeien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RareGast schreef op 12 January 2003 @ 19:24:
[...]

Ja... net geprobeerd maar ik kan echt niet sneller hoor!! wat met dat hek... Leg dat eens uit. Ik rijd er gewoon hard door heen..
Hmm... als je niet onder de 59 seconden komt dan rij je misschien een iets andere route ofzo? Je komt wel voor de trein door dat checkpoint aan 't begin? Verder kun je er weinig aan "fout" doen volgens mij.
Over dat hek: da's niet zo belangrijk, maar ik heb gemerkt dat 't je wel afremt, dus zo gauw mogelijk door het hek (rechte lijn) is ietsje sneller. Oh ja, ik gebruik die "stabilizer" niet, moet je echt minimaal 58 of 57 seconden kunnen halen! Ik ga nog 's effe paar potjes doen. Succes!

Over SMS: thnx, volgens mij weet ik 't weer met die Bowser jr. Ik speel wel gewoon effe verder, komen vanzelf vast wel clues. Kijken op zo'n walkthrough vind ik nix, ik wil 't zelf doen. :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.