Het GameCube Topic Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.445 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34

Tarin

Just plain weird.

jOzh schreef op 10 januari 2003 @ 14:34:
[...]

Ehm, hoe kom je daar nou bij? Ik zie em namelijk staan voor 50,95 Canadese dollars, oftewel net ff meer dan 30 euro.
Ja.. klopt

Ik had alleen nog maar bij dimensionplus.nl gekeken, daar issie dus 52.95 (IMO redelijk voor een import game, ik zou er zo €49.95 voor betalen als hij PAL uit komt, en dit is dan weer 3 maanden voor de release.

Maar goed, ik had die can$50.95 nog niet omgerekend (te lui om naar gwk.nl te surfen), en da's dus €30.44. Daarvoor wil ik hem zeker wel bestellen, probleem is alleen dat ik geen cc heb, en ik m'n vader nevernooit zo gek krijg om hem voor mij te bestellen: ik zit al veels te veel te computeren volgens hem.

Hoe zit het nou met verzendkosten? Is het waar dat die in de prijs inbegrepen zitten? Dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen..

[edit]
Nee, GBA-games zijn idd niet regio-gebonden. In principe zou dit dus ook moeten werken in een PAL gamecube met GBA-aanhangsel, maar dat weet ik niet zeker (maar er kan toch geen verschil in de cassettes zitten?).

[ Voor 12% gewijzigd door Tarin op 10-01-2003 14:40 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01

jOzh

Sweet dude!

Tarin schreef op 10 January 2003 @ 14:38:
Hoe zit het nou met verzendkosten? Is het waar dat die in de prijs inbegrepen zitten? Dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen..
Bij dvdboxoffice betaal je inderdaad geen verzendkosten op spellen/dvd's/kleine hardware zoals WaveBirds ed. Ook geen importkosten omdat ze alles eerst naar een soort van distributiecentra in Europa sturen en vandaaruit wordt alles dan thuis afgeleverd. Omdat dus alles van binnen Europa wordt verstuurd betaal je geen importkosten.
Helaas (voor sommigen) heb je dus wel een creditcard nodig.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Kunnen we niet met een aantal mensen tegelijk het eea bestellen daar? Ik zou graag met iemand mee willen liften, en vind het helemaal niet erg om het op te komen halen (regio z-h/utrecht/n-h/n-b is best te doen met studenten-OV, dan heb ik meteen wat te doen op de terugweg). Een CC zit er niet in voor mij nl. voorlopig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 10 January 2003 @ 14:48:
Kunnen we niet met een aantal mensen tegelijk het eea bestellen daar? Ik zou graag met iemand mee willen liften, en vind het helemaal niet erg om het op te komen halen (regio z-h/utrecht/n-h/n-b is best te doen met studenten-OV, dan heb ik meteen wat te doen op de terugweg). Een CC zit er niet in voor mij nl. voorlopig..
We kunnen best wel eens een Inkoop actie starten als er genoeg animo voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Als je student bent (je hebt het over studenten-OV dus dat zal wel) kun je geloof ik bij sommige banken gratis een CC aanvragen. Dit is geloof ik bij de Rabo iig wel zo. Misschien heb je wat aan deze info.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ben helaas Postbank-klant, dus dat zou me €11 fo €27 per jaar gaan kosten..
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 15:02:
[...]

We kunnen best wel eens een Inkoop actie starten als er genoeg animo voor is.
Ik heb wel interesse, maar is er ook iemand die zijn CC ter beschikking stelt?

[edit]
Ik zou dan ook wel interesse hebben in Tactics Ogre, er staat niets op de site van Nintendo Europe over dat spel :( (of het uberhaupt in EU uitkomt weet ik dus niet).

[ Voor 21% gewijzigd door Tarin op 10-01-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
jOzh schreef op 10 januari 2003 @ 15:03:
Als je student bent (je hebt het over studenten-OV dus dat zal wel) kun je geloof ik bij sommige banken gratis een CC aanvragen. Dit is geloof ik bij de Rabo iig wel zo. Misschien heb je wat aan deze info.
bij rabobank kost het iets van 12 euro voor studenten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 10 januari 2003 @ 15:32:
bij rabobank kost het iets van 12 euro voor studenten
Ah ok, dan was ik in de war denk ik. Zelf heb ik een CC via de ANWB, kost ook 12 euro geloof ik.

Heb net Legend of Zelda besteld voor de GBA, kon bijna de verleiding niet weerstaan om ook Metroid Fusion erbij te bestellen (ook CAN $50,95). Ikdacht hier gelezen te hebben dat MF toch wel vrij kort is, klopt dit?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat ik toch m'n vader maar over ga halen.. maar pas na m'n tentamen van as. woensdag. (als ik die een beetje goed maak, heb ik nog kans dat hij het ok vind ook :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vanmiddag smuglers run warzone gekocht en ik moet zeggen er vermakelijk spelletje die levels zijn gewoon enorm enige wat ik een nadeel vind is dat de missies nogal kort zijn (zit nu in misie 5 in 25 minuten) maar verder erg vermakelijk spelletje voor een acceptabele prijs.

Ik ga dat NES schoonmakk verhaaltje ook maar eens proberen wordt er een beetje zat van om een spel er 30x in en uit te halen voordat ik beeld heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 15:45:
Nou vanmiddag smuglers run warzone gekocht en ik moet zeggen er vermakelijk spelletje die levels zijn gewoon enorm enige wat ik een nadeel vind is dat de missies nogal kort zijn (zit nu in misie 5 in 25 minuten) maar verder erg vermakelijk spelletje voor een acceptabele prijs.

Ik ga dat NES schoonmakk verhaaltje ook maar eens proberen wordt er een beetje zat van om een spel er 30x in en uit te halen voordat ik beeld heb :(
datzelfde probleem heb ik met mijn n64
soms moet ik het spel er 2 of 3x instoppen voor t werkt

maar daarom heb ik "Doc's Fix-it-plus Cleaning Kit"... ooit gekocht voor mijn megadrive (die ik niet meer heb)

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-01-2003 15:49 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Heya Perry, is 't geld al aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 15:45:
Zit nu in level 10 na 2 dagen, ik geloof dat 't best wel lastig (lees frustrerend) gaat worden verder in 't spel.
Ach ik vermaak me wel verder met ctf.
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 15:45:
Zelf heb ik ook een paar keer na 't staan op zolder (lekker vochtig) de nes uit elkaar moeten schroeven en schoonmaken voordat 'tie weer beeld gaf, kijk ook gelijk ff na of de cardridges ook geen oxidatie hebben van 't te lang liggen.
Ook kan 't voorkomen dat de metaaltjes van de nes niet meer genoeg terugveren om contact te maken met de cardridges, je kan die dan HEEEEEEL voorzichtig even een zetje geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Delirium2001 op 10-01-2003 16:49 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirium2001 schreef op 10 January 2003 @ 16:47:
[...]

Zit nu in level 10 na 2 dagen, ik geloof dat 't best wel lastig (lees frustrerend) gaat worden verder in 't spel.
Ach ik vermaak me wel verder met ctf.

[...]

Zelf heb ik ook een paar keer na 't staan op zolder (lekker vochtig) de nes uit elkaar moeten schroeven en schoonmaken voordat 'tie weer beeld gaf, kijk ook gelijk ff na of de cardridges ook geen oxidatie hebben van 't te lang liggen.
Ook kan 't voorkomen dat de metaaltjes van de nes niet meer genoeg terugveren om contact te maken met de cardridges, je kan die dan HEEEEEEL voorzichtig even een zetje geven.
thnx zal vanavond wel ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 10 January 2003 @ 13:46:
hmm dan denk ik dat ik maar een spice cube ga kopen een deze dagen... net een reis geboekt dus moet ff wachten met geld uitgeven...
spice rules over platinum in mijn ogen
Kijk daar eens! Zowaar een Phusebox mening waar ik het mee eens ben! :)

Ik zit er ook flink over te denken om een megadrive ergens te kopen btw. Wil alleen wel alle sonics erbij hebben, die zijn wat minder makkelijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen heeft het hier over allemaal andere consoles.
Is de cube niet belangrijk meer ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 17:09:
iedereen heeft het hier over allemaal andere consoles.
Is de cube niet belangrijk meer ofzow?
Cube speel ik ondertussen gewoon op door hoor :)

wordt alleen wachten op monkey ball 2 voor ik er iets nieuws voor koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan misschien beter gewoon wachten tot die sonic mega collection op de cube komt, veel meer spellen hoef ik toch niet bij die megadrive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Zeg hebben jullie niets anders te doen dan Smugglers Run. Ik werk 40 uur in de week, SmR is dan gewoon een leuk spel om ff te doen, omdat het gewoon een lekker snel spel is.

Mijn eerst volgende Cube spel wordt denk ik Metriod Prime. Heb ik al zoveel positieve dingen over gehoord. Die ga ik dan maar halen.

Moet Pikmin, en doshin nog uitspelen. Hoe krijg je trouwens het Game&watch karakter bij SSB:M?

Kan iemand vertellen hoe hij de RPG :"Lost Kingdoms" vond?

tot 21 maart wachten duurt nog even.... Waren er trouwens geen andere games bij de Bart Smit in de aanbieding? Want alleen Smugglers Run is wel erg weinig...

[ Voor 63% gewijzigd door RareGast op 10-01-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 10 januari 2003 @ 17:17:
Zeg hebben jullie niets anders te doen dan Smugglers Run. Ik werk 40 uur in de week, SmR is dan gewoon een leuk spel om ff te doen, omdat het gewoon een lekker snel spel is.

Mijn eerst volgende Cube spel wordt denk ik Metriod Prime. Heb ik al zoveel positieve dingen over gehoord. Die ga ik dan maar halen.

Moet Pikmin, en doshin nog uitspelen. Hoe krijg je trouwens het Game&watch karakter bij SSB:M?

Kan iemand vertellen hoe hij de RPG :"Lost Kingdoms" vond?

tot 21 maart wachten duurt nog even.... Waren er trouwens geen andere games bij de Bart Smit in de aanbieding? Want alleen Smugglers Run is wel erg weinig...
ze hadden crazy taxi voor 39
Maar ik zou eens bij de FRS gaan kijken daar hadden ze een groot deel van al die mindere 1e gen GC games liggen zoals burnout,een of anders worstel spel en een of ander voetbal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 10 januari 2003 @ 17:17:
Die krijg je als je alle andere karakters hebt en dan classic of adventure uitspeelt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 17:36:
[...]

Die krijg je als je alle andere karakters hebt en dan classic of adventure uitspeelt volgens mij
Of als je 1000 VS matches speelt.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik volg de grote grijze massa, dat blijkt maar weer uit het feit dat zelfs ik, de grote schuldhebbende, het niet kon laten om 25 euro'tjes neer te leggen voor Smuggler's Run!

En het heerst! Net ff zitten spelen en de eerste indrukken zijn goed. Lekker snel en raggen met vette buggy's. Multiplayer is kick, we moesten even uitdokteren hoe het precies allemaal moest, maar het is zeker kick!
De muziek is ook wel weer eens wat anders.

ik ga weer smokkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd :)
Ga ook nog maar eens een (werkende) NES halen denk ik, oude is kapoet ;(
Maar goed, nu iedereen toch zijn collectie gaat halen, ik ga maar ff bij mijn lokale übergamesshop al die oude NES/SNES/MEGADRIVE verpakkingen/posters/reclame prul halen, kan ik ook weer de über13373 gast uithangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 10 January 2003 @ 17:41:
ik volg de grote grijze massa, dat blijkt maar weer uit het feit dat zelfs ik, de grote schuldhebbende, het niet kon laten om 25 euro'tjes neer te leggen voor Smuggler's Run!

En het heerst! Net ff zitten spelen en de eerste indrukken zijn goed. Lekker snel en raggen met vette buggy's. Multiplayer is kick, we moesten even uitdokteren hoe het precies allemaal moest, maar het is zeker kick!
De muziek is ook wel weer eens wat anders.

ik ga weer smokkelen!
Raregast heeft een ware revolutie ontketend (nou ja met hulp van de bart smit :+ )

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch haal ik dat spel niet :P
Lijkt me helemaal nix eigenlijk, en toch vindt iedereen het phat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 22:53
In Bart Smit Leeuwarden kost ie gewoon nog €59.95. ;(

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 17:49:
en toch haal ik dat spel niet :P
Lijkt me helemaal nix eigenlijk, en toch vindt iedereen het phat...
Ik had ook zo mijn twijfels over het spel, maar het is toch een leuk spel en ik heb vooralsnog geen spijt dat ik hem aangeschaft heb. :P

En wachten we met z'n allen nog op de competitie die Raregast gaat verzinnen? HintHint... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Sjongejonge. Ik check 1 dag niet deze topic en we zijn 10 pagina's verder. :( Volgens mij moeten we de boel op gaan splitsen ofzo (zoals al gezegd: een aparte retro-thread, want ik heb niets met die ouwe shit, die hoort hier ook niet echt is my humble opinion).

Anyway: RareGast: waar blijft de uitdaging? Ik begreep level Vietnam van Smuggler's Run? Volgens mij heb ik die nog niet unlocked! :). Ik wacht wel effe, tot die tijd ga ik op jacht naar Shine 46... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Oh, gaan we plaatjes laten zien wat we hebben? Daar ben ik altijd bij :Y)

Alstublieft!

Clickable!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/GBA+NES.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/Iemand%20nog%20een%20Zelda%202%20exemplaar%20kopen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/Mostly%20Nes%20en%20GC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/NES%20hoesjes.jpg

Nou, het ziet er naar uit dat ik mijn excuses niet meer hoef aan te bieden aan de 56k'ers. Dus fuck you 56k'ers :P

Alle NES games komen in ongeveer vier jaar tijd van hoofdzakelijk marktplaats en ebay. Ook een lokale game store heeft hier een bijdrage aan meegegeven.

Die Zelda 2 verkoop ik niet, sorry. Je ziet er drie liggen, maar 1 is er kapot volgens mij en de ander is van een maatje van mij. Dus sorry.

[ Voor 90% gewijzigd door GZ op 10-01-2003 21:14 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Leuke collectie...

trouwens, over die GBA us spellen.

Die kan je idd gewoon spelen op je europese GBA.

* Phydomir hefet al een paar dagen Zelda op de GBA :D (€57 voor betaald bij locale gameshop)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Here is a news article for all you techs out there. SN has developed a cheap and high-speed NGC development kit...

Games development is set to get cheaper and quicker, following the announcement today of a new development tool for the Nintendo GameCube, by SN Systems Ltd, the leading provider of development tools to the console games industry.

The new hardware, developed as part of a collaboration between SN Systems and Nintendo, can be used with SN's development tools "ProDG for Nintendo GameCube" to build, debug, view and optimise games.

Supported by cutting-edge technology, the new SN-TDEV enables data transfer at 3MBytes/s, making life much easier and more efficient for games developers. The hardware also includes 48MB of memory, optical disk drive and USB2 connection to a PC.

As an addition to the ProDG development tools, SN-TDEV provides a cost-effective alternative solution for games developers providing their complete hardware and software needs in one portfolio. As well as accelerating the games development process, the new SN-TDEV will reduce development hardware costs by up to 60 per cent.

Commenting on this new product, Andy Beveridge, Director at SN Systems, said:
"The SN-TDEV is great news for GameCube game developers providing a low-priced alternative to current hardware solutions and greatly increasing the speed and efficiency of the games development process. The introduction of SN-TDEV marks a new stage in tools development for SN Systems as we continue to consolidate our position as the prime provider of both software and hardware solutions for console games development. This new product also helps to further strengthen SN Systems' relationship with Nintendo, confirming the company's growing international market position in delivering development tools to the majority of games developers worldwide."

Hisashi Yuasa, General Manager Nintendo Corporation commented:
"Already firmly established in the games industry, we are delighted to announce the SN-TDEV is now being developed and sold as a tool for the Nintendo GameCube. We are always looking for new ways to enhance and improve the games development process behind the creation of all our console games and are very excited about the work we have undertaken with SN Systems to produce the new SN-TDEV product."
weer een goede ontwikkeling. :) Hierdoor zullen developers waarschijnlijk meer tijd krijgen om meer uit de hardware zelf te halen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phydomir schreef op 10 januari 2003 @ 19:31:
* Phydomir hefet al een paar dagen Zelda op de GBA :D (€57 voor betaald bij locale gameshop)
Ja, die heb ik al 2 weken op m'n GBA, gratis uit een nieuwsgroep gehaald. Maaruh, nogmaals: deze thread gaat over de Gamecube. :)
RareGast kom op met die Smuggler's Run competitie!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 10 January 2003 @ 19:22:
Oh, gaan we plaatjes laten zien wat we hebben? Daar ben ik altijd bijn :Y)

Alstublieft!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry 56k'ers.
god damn wat een colletie. :P :P :P :P
Waar heb je al die NES games weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Gz verander je plaatjes effe in tutorials :
code:
1
[url=http://plaatje.jpg][img=600,400]http://plaatje.jpg[/img][/url]

Het is een beetje layout verneukend

[ Voor 5% gewijzigd door Elroy op 10-01-2003 20:22 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Mensen, even @ http://www.gamefaqs.com/ op Metroid Prime voor GOTY stemmen he? Jullie hebben het spel dan wel nog niet gespeeld maar neem maar van mij aan dat ie errug goed is ;)

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 03/03/2003(?)
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/uui/fzero_1.gif * Dyxtra GC Newsflash *

• Pics! Wel superklein helaas.

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/fzero01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/fzero02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/fzero03.jpg

Game Info
Titel: F-Zero GC/AC Google - HGCTS
Developer: Amusement Vision | Publisher: Nintendo
Genre: Racing (futuristisch, arcade)
Release date: JPN: mei 2003 - USA: nnb - EUR: nnb
Media: Trailer | Screenshots
Ehhh, als je je Cube aan hebt staan zonder game erin. Dan moet je kunnen kopieren als het goed is.
Ja dat had ik ook al gedaan bij gebrek aan beter, maar ik bedoel in MP zelf, net zoals in SM & MF. Ik gebruik altijd meerdere saves, reuze handig, maar nu kan dat niet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heeft iemand btw nog een idee wat voor Nintendo blad ik morgen moet gaan kopen? (bij de bruna) Liefst wel onder of nabij de €10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godsamme GolbeZeromus resize die pics ff... en dan het liefst ook nog ff in Paint, want zelfs mijn 512kbit ADSL staat er een hele minuut op te stampen... Die modemers zullen wel weer blij zijn met jou :D
Meesterlijke collectie btw... En ja, ik wil wel een Zelda 2 exemplaar kopen :P Gold Cassette dan wel he?
Noem je prijs maar... Ik ga btw dit weekend ook nog wel wat pics showen als ik de digicam van een vriend ff mag lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

GolbeZeromus, op de bovenste foto zie ik verschillende Zelda's liggen, waarschijnlijk voor de GBC. De meest rechtse, zijn dat soms Oracle of Ages en Oracle of Seasons?

Zo ja, wat is jouw persoonlijke mening over die games, en zijn ze nog steeds de moeite waard om aan te schaffen?

btw: bedankt voor het resizen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kramers op 10-01-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Die map en doos van Zelda ALTTP ... hebben die een prijs?

Leuke collectie hoor, en voor de mensen die zich afvragen waar die NES games vandaan komen, check in je eigen stad de lokale retro game store, ligt nog genoeg van dat spul.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 17-09 09:36
Heee Gaan we weer Collecties laten zien , komt de mijn dan maar weer.
EN ja sorry ik weet het , niet alles wat ik heb is legaal, mijn nederige excuses.
Alleen mijn xbox staat nog niet op de foto en wat andere prul zoals joysticks , super game boy en veel andere spellen.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=19870

en nog een paar dozen

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=19872

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lachertje :P en iedereen maar denken dat er iets heel groot ging gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

schnumi schreef op 10 January 2003 @ 20:47:
Heeft iemand btw nog een idee wat voor Nintendo blad ik morgen moet gaan kopen? (bij de bruna) Liefst wel onder of nabij de €10. :)
Ik ging altijd voor het Engelse NGC Magazine. Maar sinds kort gaat ik voor CUBE Magazine. Ook Engels en net ff iets beter dan NGC vind ik..

Allebij 8.80

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Effe over Mario Sunshine. Hoe de f*** moet je in 3 minuten die Sirena Beach (level 6) schoonmaken??? Da's ECHT niet te doen man! Ik heb al door dat je met die tonnen water kunt gooien, maar dan nog heb ik echt minimaal 5 minuten nodig volgens mij. Tips? Hoe krijg je 't zo snel mogelijk schoon? Hooveren, of toch gewoon spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Je moet met je sproeier in 1 keer zo'n hele grote lading water in één keer doen.
Dat het water echt alles kanten op vliegt.
Je moet die move wel effe oefenen, ik weet alleen niet meer hoe die ging :+
Ik heb het spel al vanaf november niet meer gespeeld :X

[ Voor 14% gewijzigd door Elroy op 10-01-2003 22:50 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Die idd erg lastig... eerst met die tonen en daarna lopen plus sproeien deed het bij mij wel dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

gewoon die jump waarbij je ronddraaid bedoelen jullie??

die is simpel.... gewoon een rond draaien met dat pookje dan op jump
en als je dus water alle kanten op wilt spuiten gewoon na de 2 dingen hierboven nog de 'R' indrukken om water te spuiten....... eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

en dan nog een vraagje.... ik heb namelijk het probleem dat telkens als ik gaan spelen op mn cube ik eerst de scart kabels moet verwisselen en daarna weer als ik gewoon tv ga kijken...... (ik heb een digitale decoder voor de satteliet en als ik mn GC daaraan aansluit om door te lussen heb ik geen profijt van mn RGB kabel)....... dus mijn vraag is of er een soort van Y-stukken zijn met een schakelaar of iets dergelijks....

iemand die hier antwoord op zou kunnen geven zou me heel erg helpen aangezien ik bang ben dat er ooit een aansluiting kapot zal gaan

[ Voor 84% gewijzigd door SD5k op 10-01-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 10 januari 2003 @ 23:10:
oh nog iets, ik zie op duitse sites enzo dat daar Largo Winch uit is op de Gamecube..... maar hier heb ik daar nog helemaal niks over gehoord zelfs... komt die dan nog ofzo?
Die ligt echt allang in de winkels. Gezien bij bart smit en de gameshop.

En over dat mario level. Niet alles hoeft schoon, als er nog kleine stukjes vies zijn is dat helemaal niet erg. Die mannetjes mogen volgens mij ook gewoon vies blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Thelema schreef op 10 januari 2003 @ 23:10:
en dan nog een vraagje.... ik heb namelijk het probleem dat telkens als ik gaan spelen op mn cube ik eerst de scart kabels moet verwisselen en daarna weer als ik gewoon tv ga kijken...... (ik heb een digitale decoder voor de satteliet en als ik mn GC daaraan aansluit om door te lussen heb ik geen profijt van mn RGB kabel)....... dus mijn vraag is of er een soort van Y-stukken zijn met een schakelaar of iets dergelijks....

iemand die hier antwoord op zou kunnen geven zou me heel erg helpen aangezien ik bang ben dat er ooit een aansluiting kapot zal gaan
Ik heb verschillende scart switches geprobeerd, maar ben er niet tevreden over. Het waren redelijk prijzige dingen die ik uitgeprobeerd heb maar de beeld kwaliteit ging er hard op achteruit.

Nu gebruik ik een scart verlengkabel, die ik op een makkelijke plek heb gelegd zodat ik er goed bij kan.

Voordeel: je sloopt niet de aansluiting van je tv, terwijl je wel snel kan switchen. Tevens een stuk goedkoper dan een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik kan er zowieso goed en makkelijk bij... maar ooit gaat dat fout natuurlijk..... als elke dag die dingen 2x worden verwisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Precies!

Ik kan er dan moeilijker bij, en ik moet toch ook af en toe van console wisselen. :X ;)

Dus ik heb nu voor de verlengkabel optie gekozen, en ik ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

misschien ook ns een verlengkabel proberen...... maar ik maak me eigenlijk meer zorgen om de pinnetjes van mn GC RGB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ohja, nog iets... ik heb op het moment SMS, ED, THPS4 en Starfox...... welke zal ik als volgende halen?? ik zat aan timesplitters 2 te denken....

edit: sorry, ik moet echt de edit-knop ns wat vaker gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door SD5k op 10-01-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Thelema schreef op 10 januari 2003 @ 23:37:
misschien ook ns een verlengkabel proberen...... maar ik maak me eigenlijk meer zorgen om de pinnetjes van mn GC RGB kabel
Mhoh.... Je kan je beter druk maken om je tv i.m.o. Die is wat duurder om te vervangen dan je RGB kabel.
ohja, nog iets... ik heb op het moment SMS, ED, THPS4 en Starfox...... welke zal ik als volgende halen?? ik zat aan timesplitters 2 te denken....
Je vind hier een hoop Timesplitter 2 fans in dit topic. Heb hem zelf niet, maar aangezien je ED hebt vind je Resident Evil misschien ook wel goed. Er zijn eigenlijk teveel mogelijkheden om je geld aan te verbrassen.

Je kan natuurlijk ook €25 uitgeven aan Smugglers Run. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je van die NES beschermhoesjes kan kopen? En bestaan er ook voor die dingen voor SNES games? Heb hier iets van 40 NES / SNES games liggen zonder bescherming. Wil ze eigenlijk wel ff in mooi hoesje stoppen. Staat wat netter :)

Kort nieuws

• Screenshots Nintendo Puzzle Collection

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/puzzle01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/puzzle02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/whobby_f/puzzle03.jpg

• Gameboy player in actie

Ejecting a cartridge
Cycling through the menu
Making the screen bigger
Changing games

Metroid Fusion in full screen _/-\o_

• Iwata heeft gezegd dat Nintendo haar console 8 tot 10 maanden later zal lanceren dan Sony's nieuwe console
Ha, het gaat weer over de GBA-addon.

Is er al duidelijkheid over hoe dat werkt met meerdere spelers? Ik zou het nl. wel gaaf vinden als we met z'n 4en kunnen mariokarten.. en Zelda: Four Swords natuurlijk ook.
Het is tenminste wel cube-related =]. En die 2 onderste URL's moet je maar ff copy/pasten in je browser.. Heb geen zin om die links te fixen, ik ga lekker :Z (crappy IGN met hun subscriber pop-up screen :()

Om je vraag je beantwoorden: Als je vier catridges van die spellen hebt dan kan het (muz Mario Kart I guess aangezien je die ook kan linken zonder tweede catridge). Voor zelda is het iig verplicht.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kramers schreef op 11 januari 2003 @ 00:00:
Je vind hier een hoop Timesplitter 2 fans in dit topic. Heb hem zelf niet, maar aangezien je ED hebt vind je Resident Evil misschien ook wel goed. Er zijn eigenlijk teveel mogelijkheden om je geld aan te verbrassen.

hehe, heb ik al aan gedacht (smugglers run) .... maar er is hier geen Bart Smit in de buurt... en op de site kan ik em niet vinden....

ik denk dat het toch Timesplitters 2 gaat worden dan..... en 14februari dan Mortal Kombat: Deadly Alliance

[ Voor 44% gewijzigd door SD5k op 11-01-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ha, het gaat weer over de GBA-addon.

Is er al duidelijkheid over hoe dat werkt met meerdere spelers? Ik zou het nl. wel gaaf vinden als we met z'n 4en kunnen mariokarten.. en Zelda: Four Swords natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mensen, even @ http://www.gamefaqs.com/ op Metroid Prime voor GOTY stemmen he? Jullie hebben het spel dan wel nog niet gespeeld maar neem maar van mij aan dat ie errug goed is
Allang gedaan :).
GolbeZeromus, op de bovenste foto zie ik verschillende Zelda's liggen, waarschijnlijk voor de GBC. De meest rechtse, zijn dat soms Oracle of Ages en Oracle of Seasons?

Zo ja, wat is jouw persoonlijke mening over die games, en zijn ze nog steeds de moeite waard om aan te schaffen?
Ik als Zelda fan vind iedere Zelda fantastisch (MM is een uitzondering). Ik moet hierbij wel zeggen dat ik ze geen van beiden heb uitgespeeld. Maar wat ik ervan heb gespeeld vind ik ze wel goed. Gewoon lekker puzzelen zoals het hoort.

Maar volgens mij kosten ze toch niet meer de volle mep of wel? Ik heb ze al wat goedkoper gezien in ieder geval.
Die map en doos van Zelda ALTTP ... hebben die een prijs?
Nope. Niets is te koop van deze plaatjes.
Weet iemand waar je van die NES beschermhoesjes kan kopen? En bestaan er ook voor die dingen voor SNES games? Heb hier iets van 40 NES / SNES games liggen zonder bescherming. Wil ze eigenlijk wel ff in mooi hoesje stoppen. Staat wat netter
Die NES hoesjes kun je nog weleens tegenkomen op ebay. Die SNES hoesjes (die doorzichtige) bestaan alleen voor US games. Daar werden ze ook standaard met die dingen uitgebracht. Maar een PAL cartridge past daar ook gewoon in hoor.
Iwata heeft gezegd dat Nintendo haar console 8 tot 10 maanden later zal lanceren dan Sony's nieuwe console
Eeeehhhh, hoe kom je aan die info?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 17-09 14:04
Kramers schreef op 11 January 2003 @ 00:00:
?? waar :)

khad dave mirra 2 ook al voor 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 00:02
RedruM schreef op 10 January 2003 @ 15:46:
[...]

Heya Perry, is 't geld al aangekomen?
geen idee, nog niet gekeken... maar het zal wel goed zitten he ;) ben nu gewoon te zat om te kijken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

GolbeZeromus schreef op 11 January 2003 @ 00:52:
[...]

Eeeehhhh, hoe kom je aan die info?
Lijkt me nogal crap.

ps3 zal waarschijnlijk in 2004 uitkomen. Nintendo heeft al geluiden laten horen dat de cube tot 2007.2008 mee zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 11 januari 2003 @ 08:44:
[...]

Lijkt me nogal crap.

ps3 zal waarschijnlijk in 2004 uitkomen. Nintendo heeft al geluiden laten horen dat de cube tot 2007.2008 mee zal gaan.
ps3 komt echt niet in 2004 uit hoor. Denk maar eerder aan 2005/2006 voor japan. Zou wel erg genaait zijn voor xbox users als ie in 2004 uitkomt. Microsoft wil de xbox2 nog voor de ps3 de deur uithebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Phydomir schreef op 11 januari 2003 @ 08:44:
Lijkt me nogal crap.

Was een uitspraak van Miyamoto, en deze uitspraak is allang gerelativeerd. Ja, ze willen het liefst gewoon door met het maken van goede games, maar Nintendo begrijpt écht wel dat ze zichzelf totaal de markt uitprijzen als ze pas 3/4 jaar later komen met hun console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
spaceboy schreef op 10 januari 2003 @ 18:43:
Sjongejonge. Ik check 1 dag niet deze topic en we zijn 10 pagina's verder. :( Volgens mij moeten we de boel op gaan splitsen ofzo (zoals al gezegd: een aparte retro-thread, want ik heb niets met die ouwe shit, die hoort hier ook niet echt is my humble opinion).

Anyway: RareGast: waar blijft de uitdaging? Ik begreep level Vietnam van Smuggler's Run? Volgens mij heb ik die nog niet unlocked! :). Ik wacht wel effe, tot die tijd ga ik op jacht naar Shine 46... ;)
Tsja... ehuh...

Oke... iedereen die mee wil doen aan de Smugglers Run 8) competie hier melden:
(ik kijk een zondag avond pas weer op tweakers dus je moeten even geduld hebben)

de smokkelaars competitie

regels
Doe race met 1 of 2 spelers rijden. Dan heb je namelijk geen voordeel van Countermeasurres

Geef je tijden eerlijk door, het gaat om de eer.. :+

De Race

Om elke smokkelaar wannabee mee te laten doen beginnen we wel met een easy level, we kunnen volgende week als iedereen is opgewarmd een ander level kiezen :) :

Checkpoint race 1: River Run (kies 1 player bij racen) Auto mag je zelf weten.
Uitslagen graag met bewijs.. doorsturen naar mijn email in het profile. Geen bewijs dan geen officiele eerste plaats... (alleen officieus)

Laatste datum voor mogelijke uitslagen is vrijdagnacht 17 januari. Daarna kunnen we aan een andere race beginnen.

Ik als Smugglers Run profeet O-) Hou de competie wel bij. Stuur je uitslagen daarom maar het liefst ook via de email. dan ontvang ik ze ook allemaal. Als ik 5 pagina's door moet lezen wil ik er wel een missen.

* RareGast *

Dus als jullie even wat race, maak ik zondag de eerste stand op.
[edit]
Geef ook even door welke auto je hebt gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door RareGast op 11-01-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

KeRsTmAnNeKe schreef op 11 January 2003 @ 01:02:
[...]
?? waar :)

khad dave mirra 2 ook al voor 30 euro
Ik en meerdere mensen hebben hem voor €25 bij de Bart Smit vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke RareGast, thanks. Ik ben het 'r helemaal mee eens. Misschien wel zo aardig om af en toe (!) hier te melden wat je score is, dan heb je iets om "naartoe te werken". Ik heb vandaag verder niet veel tijd, heb de race effe snel 3x gedaan (en ik kan er nix van) :). Dit so far:

1:14.96 (ATV karretje)
1:13.02 (grenadier)
1:08.00 (special du monde) (kut-trein) :D

Ik mail wel als ik denk dat 't echt "waardig" is...

[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 11-01-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat mijn collectie gaat lukken vandaag... :( Kan die digicam niet lenen.
Maar dat Megaton gedoe, wat een shit! Ik had niet veel verwacht maar dit is toch op z'n minst zeeer zielig te noemen ;( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
spaceboy schreef op 11 January 2003 @ 10:54:
Oke RareGast, thanks. Ik ben het 'r helemaal mee eens. Misschien wel zo aardig om af en toe (!) hier te melden wat je score is, dan heb je iets om "naartoe te werken". Ik heb vandaag verder niet veel tijd, heb de race effe snel 3x gedaan (en ik kan er nix van) :). Dit so far:

1:14.96 (ATV karretje)
1:13.02 (grenadier)
1:08.00 (special du monde) (kut-trein) :D

Ik mail wel als ik denk dat 't echt "waardig" is...
die 1:08.00 komt al in de buurt. ik had zelf voor ik vanochtend de race had gereden nog 1.07.xx op de klok staan. nu zit ik daar aanzien lijk onder. maar 1.03.xx en sneller is mogelijk.

* RareGast van HGCT: Smugglers Run competitie *

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.spaceboy1:08.00special du monde
2.
3.
4.
5.

Als iemand beter kleurcodes weet, laat die het melden. Deze lijken nog al op de kleuren van de stats. >:)

edit:
je kunt sneller zijn dan de trein :X

[ Voor 3% gewijzigd door RareGast op 11-01-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Eh.. ff een vraagje? Dat schema'tje heb je toch gemaakt met html?
Dat kunnen non-modjes toch niet gebruiken in posts?
Maareh ik zie veel mensen het gebruiken in deze topics :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

RedruM schreef op 11 January 2003 @ 11:24:
Eh.. ff een vraagje? Dat schema'tje heb je toch gemaakt met html?
Dat kunnen non-modjes toch niet gebruiken in posts?
Maareh ik zie veel mensen het gebruiken in deze topics :p
Nope, sinds React zit dat er in. Is wel handig, ook als je
spoilers
weg wil werken ;).
Doe je zo:
code:
1
2
3
4
5
6
[table border=1 bordercolor=#000000]
  [tr]
    [td bgcolor=#000000]spoilers
    [/td]
  [/tr]
[/table]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Smash Brothers Home Run vraagje.. als ik met donkey kong 399.4 haal ben ik blij..
Gewoon in de grond slaan, dan grond stampen, weer in grond slaan, weer grond stampen en dan meppen maar als ik filmpjes zie van de echt goeden...
Damn.. die meppen em naar 240 damage ofzo en halen dan 4.500 feet...
Ze springen erop ofzo en die knuppel laten ze ook los dat ie damage doet enzo.. echt psychopatisch.. hoe moet dat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Tarin schreef op 11 januari 2003 @ 11:32:
[...]

Nope, sinds React zit dat er in. Is wel handig, ook als je
spoilers
weg wil werken ;).
Doe je zo:
code:
1
2
3
4
5
6
[table border=1 bordercolor=#000000]
  [tr]
    [td bgcolor=#000000]spoilers
    [/td]
  [/tr]
[/table]
cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 09 januari 2003 @ 17:00:
[...]
Zelda wordt toch een bout spel want in Japan staat hij op de 7de plaats. 8)7
Nou lekker dan, zit ik al weet ik veel hoelang op dat spel te wachten is het misschien wel een bout spel?!?
Jij zegt zeker ook tegen kleine kinderen (spoiler) dat sinterklaas niet bestaat! :X

En verder voor iedereen die zijn collectie laat zien: Zet ook even je adres erbij en dagen dat je er niet bent dan stuur ik ff iemand langs om het te "checke" ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Die Smuggler's Run competitie.

Die 1.08.00 van spaceboy is zeer goed te verbeteren. Dit zijn mijn tijden:

1e keer: 1.14.xx
2e keer: 1.06.88
3e keer: 1.03.52
4e keer: 1.01.20
5e keer: 0.56.66 8)

Overigens zitten er nog wel 10x tussen dat het helemaal niet lukte, want dan zit je weer eens vast tussen die pokke trein. :)

Helaas geen bewijs, maar voorlopig hoef ik dat nog niet te leveren, want deze tijden zijn nog te verbeteren.

[ Voor 1% gewijzigd door Kramers op 11-01-2003 12:22 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 11 January 2003 @ 11:33:
Smash Brothers Home Run vraagje.. als ik met donkey kong 399.4 haal ben ik blij..
Gewoon in de grond slaan, dan grond stampen, weer in grond slaan, weer grond stampen en dan meppen maar als ik filmpjes zie van de echt goeden...
Damn.. die meppen em naar 240 damage ofzo en halen dan 4.500 feet...
Ze springen erop ofzo en die knuppel laten ze ook los dat ie damage doet enzo.. echt psychopatisch.. hoe moet dat? :p
Daar zit heel veel gefakte shit tussen, over het algemeen moet je dat soort super scores met een flinke korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:29:
[...]

Daar zit heel veel gefakte shit tussen, over het algemeen moet je dat soort super scores met een flinke korrel zout nemen.
check dit filmpje es:

http://www.rizm.net/UserData/1539/dk.WMV

of deze..

http://www.rizm.net/UserData/2029/H_ganon2.wmv

hmm 11050.5 feet (3368.2 meter) met Ganondorf?

[ Voor 16% gewijzigd door RedruM op 11-01-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die onderste ken ik al, dies iig nep. Bovenste ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes zien er niet fake uit (or is it just me?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Om effe onze scores terug te halen ( Topic 5 was dat alweer :P )
[rml]ThePriest in "=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5"[/rml]
Nou het hoogste was toch boven de 500 Meter :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:14:
[...]

Nou lekker dan, zit ik al weet ik veel hoelang op dat spel te wachten is het misschien wel een bout spel?!?
Ik denk dat hij het als grpaje bedoelde ;) Zelda verkoopt namelijk goed in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 11 January 2003 @ 12:48:
Om effe onze scores terug te halen ( Topic 5 was dat alweer :P )
[rml]ThePriest in "=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5"[/rml]
Nou het hoogste was toch boven de 500 Meter :P
Inderdaad, meen me te herrineren dat we toen met z'n allen hebben besloten dat ze toch maar fake waren. Boven de 500 kan wel, maar 4000 meter is dus totaal onmogelijk.
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:46:
Nee, ze zien er echt uit, maar dat zag het filmpje waarin Link een Triforce uit een Treasure Chest haalde ook.
Niet overduidelijk nep, maar toch wel nep.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 11 January 2003 @ 12:49:
[...]
Ik denk dat hij het als grpaje bedoelde ;) Zelda verkoopt namelijk goed in Japan.
Dank, ik geloof ook weer in Sinterklaas :D . Ja, Zelda rules en ik kan weer niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 12:51:
[...]

Nee, ze zien er echt uit, maar dat zag het filmpje waarin Link een Triforce uit een Treasure Chest haalde ook.
Niet overduidelijk nep, maar toch wel nep.
True, true. Ik denk altijd maar:

Als je zoveel tijd besteed om een nep filmpje er ok uit te laten zien, had je beter die tijd kunnen besteden aan het verbeteren van je skills.

Maarja als je niet goed genoeg kan worden,......... en je kunt wel rete goed editen,.......... . Dit soort filmpjes zijn wel tof ware het alleen maar voor het "God, is dit echt?!? Dat kan toch niet?!?"-effect. Dat is leuk zolang het duurt (Megaton-hype is nu ook niet meer leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 10 januari 2003 @ 22:37:
[...]

Ik ging altijd voor het Engelse NGC Magazine. Maar sinds kort gaat ik voor CUBE Magazine. Ook Engels en net ff iets beter dan NGC vind ik..

Allebij 8.80
Ok thanx. :) btw henkyyyyy jij hebt de zelfde systeemkast als ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 11:02:
Maar dat Megaton gedoe, wat een shit! Ik had niet veel verwacht maar dit is toch op z'n minst zeeer zielig te noemen ;( :(
Vind ik niet. Voor v-jump, dat tijdschrift wat met megaton is begonnen, is het ook echt megaton. Moet je je eens voorstellen dat we een vaste strip in het gamecube topic zouden hebben. En dat nintendo daar dan ineens een spel van maakt. Dat zou ik toch best wel megaton willen noemen.
Dat alle fanboy sites en forums het nou zo hebben opgeblazen daar kunnen v-jump en nintendo helemaal niets aan doen. Je moet ook nooit geruchten geloven. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo kan je het ook bekijken, en eigenlijk heb je gewoon wel gelijk.
Maar goed, geen nieuws voor ons dus.

En daarbij komt ook nog eens dat ik nog 2 maanden moet wachten op Metroid Prime :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe GameCube party?
Heb ik al een tijdje niks meer van gehoord.
Kenne we daar hard smuggler's run spelen natuurlijk :P

offtopic:
Ik heb net geschaatst! Woeiiii, wie had dat kunnen denken 3 weken geleden toen ik met mijn aars in de snikhete arubaanse zon lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op z'n vroegst is de volgende party, eind februari / begin maart.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:35:
zo kan je het ook bekijken, en eigenlijk heb je gewoon wel gelijk.
Maar goed, geen nieuws voor ons dus.

En daarbij komt ook nog eens dat ik nog 2 maanden moet wachten op Metroid Prime :(
Ben niet de enige. ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig niet :)
Party pas eind februari/begin maart?? Ah damn... Maar we gaan daar wel SSB:M spelen toch :P

en nog ff een vraagje; niet over de cube eigenlijk maar schijt.
Ik wil zo'n GBA Flash Advance Linker, met een 64/128MB Cartridge. Helaas hebben ik noch mijn ouders een creditcard...
Weet iemand waar ik dit kan bestellen zonder creditcard, het liefst in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke, even een kleine Smuggler's Run update. Wat mij betreft kunnen jullie aan 't werk... :)
56:94 (inclusief botsing) :(
56:16! (yeah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al enige duidelijkheid over WAAR de nieuwe gamecube party gehouden gaat worden?

Trouwens Gamegod heeft MarioParty 4 al dus dat wordt gewoon weer lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 15:31:
gelukkig niet :)
Party pas eind februari/begin maart?? Ah damn... Maar we gaan daar wel SSB:M spelen toch :P

en nog ff een vraagje; niet over de cube eigenlijk maar schijt.
Ik wil zo'n GBA Flash Advance Linker, met een 64/128MB Cartridge. Helaas hebben ik noch mijn ouders een creditcard...
Weet iemand waar ik dit kan bestellen zonder creditcard, het liefst in NL?
Geen idee een tijd terug is er een topic over geweest maar het nederlandse bedrijf dat het verkocht betstaat niet meer omdat die flash linkers nogal illegaal zijn.

/me wil er ook graag 1 dan hoef ik me niet scheel te betalen aan gba spellen.

Persoonlijk vind ik dat de prijs daarvan wel eens wat lager mag ik koop liever een GC of X-box game dan voor 5-10 euro minder een gba spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 16:24:
[...]

Geen idee een tijd terug is er een topic over geweest maar het nederlandse bedrijf dat het verkocht betstaat niet meer omdat die flash linkers nogal illegaal zijn.

Persoonlijk vind ik dat de prijs daarvan wel eens wat lager mag ik koop liever een GC of X-box game dan voor 5-10 euro minder een gba spel.
_/-\o_
Dit is ook mijn reden, ik heb helemaal geen geld om aan GBA games uit te geven ;(

Maar ik vind dus nergens een shop die ze verkoopt zonder dat ik een credit card nodig heb *snif*
Misschien maar es een IA starten, alhoewel... Zullen ze hier @ GoT wel niet zo blij mee zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb net ook SR:W gehaald en ook maar meteen een RGB-kabel en dat laatste had ik sowieso veel eerder moeten doen...weg vage textures en welkom erg scherp beeld. :) Ik zie dat ik aan de slag moet met Smugglers Run : Warzones dus ik ga maar weer even oefenen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 11 januari 2003 @ 15:24:
Op z'n vroegst is de volgende party, eind februari / begin maart.
Dat klinkt goed, dan hebben yam en ik SMB2 :)
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:46:
Volgens mij kan 't wel kloppen hoor, naar beneden meppen en tegelijk die knuppel naar beneden gooien lijkt 't op. Als die bag zoveel schade heeft klopt die afstand ongeveer wel.
Mijn hoogste was 313 m met yoshi. met springen en in de lucht beneden en meppen doen (niet smashen) kom je een heel eind.
http://db.gamefaqs.com/co...bros_melee_home_run_b.txt
kijk daar maar voor tactieken, die gasten slaan pas echt ver :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 16:24:
Hey dudes, we blijven wel Nintendo supporten he?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wel, het gaan alleen om 3rd party games ;)
Nee ff serieus, ik koop al m'n Cube games legaal, en dat kost me al genoeg. GBA games zijn gewoon focking duur, en ik wil het eigenlijk alleen maar om gare jap-games te spelen die hier niet te koop zijn [ ;) winkwink ;) ]
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.