Heb een Nokia-case ff onder handen genomen en ziehier het resultaat, er zit ook een Quicktime filmpke
Gelieve eens uw mening(en).
http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/
[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 03-01-2003 00:31 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Zet de links tussen [IMG] en [/IMG]Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 00:33:
Ja weet dat m'n pic's beter hier zouden staan, maar is m'n eerste post en zo, weet dus niet echt hoe het moet en heb al ff gekeken; niets gevonden
Verwijderd
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Verwijderd

"It's better to burn out, than fade away"
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik vind het er wel mooi bij staanEner-G schreef op 03 January 2003 @ 01:01:
nice maar waarom in hemelsnaam die mini-fan voorin?
produceert alleen maar herrie
Verwijderd
http://flickr.com/photos/itommy/
Da van die led's is inderdaad qua smaak, maar overwelke hebt ge het? der zitten er zoveel in!T. van Beek schreef op 03 January 2003 @ 01:13:
Netjes gemod! Het ziet er naar mijn mening mooi afgewerkt uit! De ledjes zijn in mijn mening iets overdreven veel, maar dit is smaak. De Spiegel windows zorgt wel voor een heel erg mooi effect! Zulke mooie afgewerkte mods zie je de laatste tijd niet veel meer! Petje af!
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
OlympusVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 01:25:
[...]
Da van die led's is inderdaad qua smaak, maar overwelke hebt ge het? der zitten er zoveel in!
hebt ge da filmpke bekeken?? (met geluid!)![]()
Wa is nen Oly???ken da nie!
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Is het niet gewoon zoals die spiegels die de politie ook heeft als ze een verdachten willen aanwijzen?ReseTTim schreef op 03 januari 2003 @ 02:00:
idd leuk gedaan dat met die spiegelhoe werkt het systeem ? kan je er meer over vertellen ?
Verwijderd
lijkt me nietmadwoody schreef op 03 January 2003 @ 02:03:
[...]
Is het niet gewoon zoals die spiegels die de politie ook heeft als ze een verdachten willen aanwijzen?
Is bij die van die van de politie ook hoor. Waarom denk je anders dat ze altijd in het pikkendonker zitten te kijkenVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 02:06:
[...]
lijkt me niet
want bij deze
als er licht achter komt dan kan je erdoor kijken
dat zullen de verdachten niet zo leuk vinden![]()
diegene die hun moeten aanwijzen al helemaal niet
op http://gathering.tweakers.net/forum/faq...Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 02:18:
ps: heb het nu nog niet begrepen hoe ik pics moet posten, waar vind ik de uitleg
daarvoor??
[img]url van afbeelding[/img]
[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]
[ Voor 17% gewijzigd door krisis1 op 03-01-2003 02:22 . Reden: quote bijgedaan. ]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 02:43 . Reden: ff veranderen ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 03:08 ]
Verwijderd
ghehe nou zo duur is het nou ook weer nietVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 03:12:
![]()
kunt eventueel met anderen samenleggen om een stuk te kopen en te verdelen
en anders wil ik wel eens uitkijken naar een stuk, heb er nog liggen denk ik!!!
Verwijderd
Een luie tweaker? Dat is toch een pleonasme ?!?eMAeRCe schreef op 03 januari 2003 @ 00:30:
Kan beter ff de mooiste pics hier plaatsen, voor de luie tweakers onder ons
Casemod ziet er trouwens cool uit
Verwijderd
Nomen nescio
[mierenneukermode]Da_Hardest schreef op 03 januari 2003 @ 08:26:
Damn dat is een vette casemod!!! het frontpaneel van de NOKIA 8210Das wel apart....en de rest ziet ook mega strak uit
![]()
![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Intentionally left blank.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
There's no savegame in real life...
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 14:29 ]
Verwijderd
kom is op msn, ik wil meer specs van die fan bewerkingVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:50:
![]()
Nog es bedankt voor de vele (positieve) reacties!
Zal eerlijk zijn die led's gebruik ik niet echt, maar gelukkig kan ik de sequentie/snelheid kiezen, kan ze dus ook continue doen branden.
enorm handig op lan-party's, dan zie ik tenminste in het donker waar al m'n knoppen zijn!!!
Heb die case ongeveer in 2 weken gedaan, kan ook wa meer zijn.
Plakken led's, spuiten fan's, .....
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Dat is heel simpel hoor, je moet gewoon 4 gaatje op de hoeken van je FAN boren, beetje zo dattie er schuin in kan. Vervolges er 4 ledjes naar keuze + bijbehorende weerstand erin stoppen. Met multimeter de juiste voltage van je fan aftappen en gaan!BasieP schreef op 03 januari 2003 @ 17:54:
[...]
kom is op msn, ik wil meer specs van die fan bewerking
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
I don't want no cake, I want me some pie!
[ Voor 49% gewijzigd door Thanatos op 03-01-2003 22:17 ]
DiLDoG schreef op 03 januari 2003 @ 21:55:
lelijke case, mooie mod
[ Voor 85% gewijzigd door Chainsaw op 04-01-2003 18:01 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Oxi op 04-01-2003 20:08 ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq