"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik vind het er wel mooi bij staanEner-G schreef op 03 January 2003 @ 01:01:
nice maar waarom in hemelsnaam die mini-fan voorin?
produceert alleen maar herrie
Verwijderd
kan je dat dus gewoon ergens kopen ofzo ?
en bij ligt word hij dus doorzichtjes
cool hoor !
http://flickr.com/photos/itommy/
Had dus een koeling nodig in die hoek om diene electronica te koelen (pic 25); vandaar ....
kreeg dan plotseling de microbe te pakken en ben dan maar doorgegaan met modden, ff zoeken op internet wat ik zoal kon doen en voila
zal een dezer dagen eens een opsomming posten met de gebrukte materialen en zo en wat da ongeveer kost.
Heb nu een lange periode van
Da van die led's is inderdaad qua smaak, maar overwelke hebt ge het? der zitten er zoveel in!T. van Beek schreef op 03 January 2003 @ 01:13:
Netjes gemod! Het ziet er naar mijn mening mooi afgewerkt uit! De ledjes zijn in mijn mening iets overdreven veel, maar dit is smaak. De Spiegel windows zorgt wel voor een heel erg mooi effect! Zulke mooie afgewerkte mods zie je de laatste tijd niet veel meer! Petje af!
hebt ge da filmpke bekeken?? (met geluid!)
Wa is nen Oly???
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
OlympusVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 01:25:
[...]
Da van die led's is inderdaad qua smaak, maar overwelke hebt ge het? der zitten er zoveel in!
hebt ge da filmpke bekeken?? (met geluid!)![]()
Wa is nen Oly???ken da nie!
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Is het niet gewoon zoals die spiegels die de politie ook heeft als ze een verdachten willen aanwijzen?ReseTTim schreef op 03 januari 2003 @ 02:00:
idd leuk gedaan dat met die spiegelhoe werkt het systeem ? kan je er meer over vertellen ?
Verwijderd
lijkt me nietmadwoody schreef op 03 January 2003 @ 02:03:
[...]
Is het niet gewoon zoals die spiegels die de politie ook heeft als ze een verdachten willen aanwijzen?
want bij deze
als er licht achter komt dan kan je erdoor kijken
dat zullen de verdachten niet zo leuk vinden
diegene die hun moeten aanwijzen al helemaal niet
Is bij die van die van de politie ook hoor. Waarom denk je anders dat ze altijd in het pikkendonker zitten te kijkenVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 02:06:
[...]
lijkt me niet
want bij deze
als er licht achter komt dan kan je erdoor kijken
dat zullen de verdachten niet zo leuk vinden![]()
diegene die hun moeten aanwijzen al helemaal niet
Die window mod is nochtans niet zo moeilijk, hoewel ik moet bekennen dat ik toch enige hulp gehad heb!
Is een gewone plexi (3mm dik) waarop een spiegelfolie wordt geplaatst van foliatec en zo (da's dus voor auto's hé)
Heb wel geduld met diene window en tracht niet van gedaan te hebben eer ge begint!!!
Die baybus die erin zit was ook nie echt moeilijk zenne, enige fan die wordt geregeld is de intake op de zijkant, de outtake vanachteren werkt zelfstandig volgens de °C
Schakelaars dienen om neon aan te leggen, frontfan en led's zij fan aan te leggen.
Het looplicht die op de bovenkant zit wordt bedient langs de zijkant (beetje boven VU) er zitten 2 kleine knopkes ene om af te leggen en de andere om aan te leggen maar ook de sequentie te kiezen ...
ps: heb het nu nog niet begrepen hoe ik pics moet posten, waar vind ik de uitleg
daarvoor??
op http://gathering.tweakers.net/forum/faq...Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 02:18:
ps: heb het nu nog niet begrepen hoe ik pics moet posten, waar vind ik de uitleg
daarvoor??
Nice case btw
/edit
[img]url van afbeelding[/img]
[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]
[ Voor 17% gewijzigd door krisis1 op 03-01-2003 02:22 . Reden: quote bijgedaan. ]
Thnx voor de reacties en de hulp!!
Zijn er die geïntresseerd zijn in m'n case?? vraag en aanbod
Ben op zoek naar nieuwe case, denk van zelf een case te bouwen, zal zien.
heb thuis nog een prachtige case staan die ik ook niet meer gebruik, ene van Octek

Zijn er die het filmpke bekeken hebben??? en wat is jullie mening ervan??
http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/
zult het wel moeten downen, en Quicktime installeren.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 02:43 . Reden: ff veranderen ]
Verwijderd
Verwijderd
maar dat is best duur, maar dan heb je wel een groot stuk.
en zo groot is mn window niet
zoiets kan je wel bij de plaatselijke auto-onderdelen dealer hale he
of .. elders goedkoper?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 03:08 ]
kunt eventueel met anderen samenleggen om een stuk te kopen en te verdelen
en anders wil ik wel eens uitkijken naar een stuk, heb er nog liggen denk ik!!!
Verwijderd
ghehe nou zo duur is het nou ook weer nietVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 03:12:
![]()
kunt eventueel met anderen samenleggen om een stuk te kopen en te verdelen
en anders wil ik wel eens uitkijken naar een stuk, heb er nog liggen denk ik!!!
maar uhmm
wat heb je nog liggen?:P
kope?
En wat zijn je specs trouwens ? Gezien ie idle op 29.5 graden draait
Verwijderd
Een luie tweaker? Dat is toch een pleonasme ?!?eMAeRCe schreef op 03 januari 2003 @ 00:30:
Kan beter ff de mooiste pics hier plaatsen, voor de luie tweakers onder ons
Casemod ziet er trouwens cool uit
Verwijderd
Dat is voor mij de grootste drempel tot nu toe geweest, bang dat ik een ontzettend rafelig gat krijg...
BTW Zeer fraai gedaan!
Nomen nescio
Zeer nette kleur combinatie en nette afwerking. Alleen zou je nog een beejte wat van je kabel troep kunnen opruimen
Heel strak voor 1e mod!
[mierenneukermode]Da_Hardest schreef op 03 januari 2003 @ 08:26:
Damn dat is een vette casemod!!! het frontpaneel van de NOKIA 8210Das wel apart....en de rest ziet ook mega strak uit
![]()
![]()
correctie: Nokia 8850
[/mierenneukermode]
zeer vet gedaan
En het is allemaal netjes afgewerkt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ze schijen net alsof het spiegelt ofzo
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Intentionally left blank.
Neej, ff serieus, ik vind dit echt één van de betere mods die hier langs is gekomen.
Enorm mooi gedaan.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
oja, heb het filmpje ff bekeken!!! LOL@BODYCOUNT!
so: ENORM GOED GEDAAN, KLASSE werk
wat zijn die knipperende lichies boven en onder je cdromspelers enzo??
die doen me weer net iets teveel aan de kermis denken!
maar verder een
There's no savegame in real life...
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 14:29 ]
Verwijderd
trouwens ook leuk gedaan met die LED's in de fans
nogmaals petje af!
de fans zijn ook wel geinig bewerkt en geplaatst
Nog es bedankt voor de vele (positieve) reacties!
Zal eerlijk zijn die led's gebruik ik niet echt, maar gelukkig kan ik de sequentie/snelheid kiezen, kan ze dus ook continue doen branden.
Heb die case ongeveer in 2 weken gedaan, kan ook wa meer zijn.
Plakken led's, spuiten fan's, .....
kom is op msn, ik wil meer specs van die fan bewerkingVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:50:
![]()
Nog es bedankt voor de vele (positieve) reacties!
Zal eerlijk zijn die led's gebruik ik niet echt, maar gelukkig kan ik de sequentie/snelheid kiezen, kan ze dus ook continue doen branden.
enorm handig op lan-party's, dan zie ik tenminste in het donker waar al m'n knoppen zijn!!!
Heb die case ongeveer in 2 weken gedaan, kan ook wa meer zijn.
Plakken led's, spuiten fan's, .....
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Dat is heel simpel hoor, je moet gewoon 4 gaatje op de hoeken van je FAN boren, beetje zo dattie er schuin in kan. Vervolges er 4 ledjes naar keuze + bijbehorende weerstand erin stoppen. Met multimeter de juiste voltage van je fan aftappen en gaan!BasieP schreef op 03 januari 2003 @ 17:54:
[...]
kom is op msn, ik wil meer specs van die fan bewerking
Deze heb ik van de zomer gemaakt
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
uberl337, een van de betere mods de afgelopen tijd
I don't want no cake, I want me some pie!
En welkom op GoT
Oojaa, die Slot-In DVD speler he... is dat toevallig een Pioneer A06S speler? Zo ja, wat zijn je ervaringen ermee? Istie stil?
[ Voor 49% gewijzigd door Thanatos op 03-01-2003 22:17 ]
DiLDoG schreef op 03 januari 2003 @ 21:55:
lelijke case, mooie mod
Wat betreft die DVD-speler het is inderdaad een pioneer dvd-106 en moet zeggen dat die inderdaad lawaai maakt/luidruchtig is de moment dat ge er een schijf insteekt maar eens die vertrokken is is da nie echt meer een probleem, ...
[ Voor 85% gewijzigd door Chainsaw op 04-01-2003 18:01 ]
Vooral dat spiegelende raam spreekt me wel aan, geen verlichting aan is geen inkijk! Leuk bedacht, nog niet eerder gezien. Ook die fans zijn netjes afgewerkt en de gaten ervoor ook...
Verwijderd
Wel was me iets raars opgevallen, jouw diskette station zit niet helemaal in het midden en bij mij wel, zijn er meerdere nokia kasten op de markt ofzo ?
likje verf erbij misschien?
en hoe ziet die zwarte fan met 4 ledjes eruit als ie draait? krijg je door je korte sluiterstijd dit beeld of zie je dat ook echt met je ogen?
[ Voor 53% gewijzigd door Oxi op 04-01-2003 20:08 ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:31:
Ziet er strak uit, ik heb zelf ook een nokia kast en al wat modding gedaan (helaas geen camera, dus geen pics) Alleen twijfel ik nog over een window (zie je zo vaak he), maar die blowhole aan de voorkant is erg netjes gedaan. Hoe krijg je die randen zo mooi strak ?
Wel was me iets raars opgevallen, jouw diskette station zit niet helemaal in het midden en bij mij wel, zijn er meerdere nokia kasten op de markt ofzo ?
k'weet nie of er meerder modellen op de markt zijn, dacht enkel de deze maar dan in verschillende kleuren.
Wat betreft die blowholes voor die fan's en zo wel ik weet nie hoe jullie die erin maken maar ik gebruik dus GEEN Dremel (=bucht)
Koop jezelf een set met klokzagen of koop enkel de gewenste diameters die je nodig hebt en een centerboor, is perfect rond dan!! en gewoon nog ff afwrijven met zeer fijn schuurpapier!!!!

Ziehier m'n gerief
Oxigun schreef op 04 January 2003 @ 20:07:
Ik vind die nokia case maar foei lelijk. Maar de mod is goed uitgevoerd/afgewerkt
likje verf erbij misschien?
en hoe ziet die zwarte fan met 4 ledjes eruit als ie draait? krijg je door je korte sluiterstijd dit beeld of zie je dat ook echt met je ogen?
Hetgeen ge ziet is de fan die draait terwijl de led's aanliggen!!!
Het is geen zarte maar in alu kleur!!
en kijk naar de temperatuur, die fan lag maar een 2 tal minuten aan en reeds effect!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:33 ]
Verwijderd
Ik zou alleen wat aan die kabels doen en aan die Disco verlichting
Vanwaar ben je precies trouwens?
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 20:40:
KWELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou alleen wat aan die kabels doen en aan die Disco verlichting
Die zogenaamde discoverlichting ligt nooit aan tenzij het donker is op nen lan en dan branden ze continue niet gelijk nen disco dan hé
Over welke kabels hebt ge het?? achter of in de pc??
en nu nog wa reclame, hier zit ik altijd .... te gamen

en voor degene die het willen weten, k'zijn van Harelbeke
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
(tis toch Body Count die muziek op het filmpie?)
Die VU-meter vooraan is van Velleman, is een kit(je) zelf te bouwen en aan te sluiten op soundcard, kunt kiezen tussen line- en dotmode. Heb die wel los van de print ingebouwd!
De led's zijn wel van die blauwe laserled's en bovenaan de VU zit nen rode laserled
elke led in m'n case zijn laserled's er zitten er in totaal 25 in
8x disco
4x fan
10x VU
3x baybus
die led's kostten ongeveer 1.2€ dacht ik
Was inderdaad Bodycount op filmpke
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 21:54 ]
L33T
mooi met dat spiegel effect
(ps: wat heb je daar voor UPS? trust energyprotector 500? daar zijn nl heeeel veel stuk van, of die stuk gaan.. dan krijg je allemaal kortsluiting zooi, ik zou zeggen: neem ff contact op met Aashima (= trust) en laat je serie nummer checken zodat je een nieuwe kan krijgen)
Audi A8 W12 6.0
Is dat een grote LAN? Heb je meer info?
En is er ook een casemodding contest?
Jupiler schreef op 04 januari 2003 @ 21:48:
Harelbeke? Niet zo ver van hier (Veurne)
Is dat een grote LAN? Heb je meer info?
En is er ook een casemodding contest?
k'weet nie of er momenteel een lan is maar zal het u anders laten weten, die reclame die ik toonde is van onze computerclub hé, en niet van nen lan.
Het is trouwens niet verplicht om een post te beginnen en eindigen met
[ Voor 6% gewijzigd door Steve op 04-01-2003 22:12 ]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 02:54 ]