Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Casemod!! Eerste keer, goede keer??

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:31:
Ziet er strak uit, ik heb zelf ook een nokia kast en al wat modding gedaan (helaas geen camera, dus geen pics :() Alleen twijfel ik nog over een window (zie je zo vaak he), maar die blowhole aan de voorkant is erg netjes gedaan. Hoe krijg je die randen zo mooi strak ?

Wel was me iets raars opgevallen, jouw diskette station zit niet helemaal in het midden en bij mij wel, zijn er meerdere nokia kasten op de markt ofzo ?
>:)
k'weet nie of er meerder modellen op de markt zijn, dacht enkel de deze maar dan in verschillende kleuren.

})
Wat betreft die blowholes voor die fan's en zo wel ik weet nie hoe jullie die erin maken maar ik gebruik dus GEEN Dremel (=bucht)
Koop jezelf een set met klokzagen of koop enkel de gewenste diameters die je nodig hebt en een centerboor, is perfect rond dan!! en gewoon nog ff afwrijven met zeer fijn schuurpapier!!!!
})

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/%23klokboor.jpg

Ziehier m'n gerief
8)7

Verwijderd

Topicstarter
Oxigun schreef op 04 January 2003 @ 20:07:
Ik vind die nokia case maar foei lelijk. Maar de mod is goed uitgevoerd/afgewerkt

likje verf erbij misschien?

en hoe ziet die zwarte fan met 4 ledjes eruit als ie draait? krijg je door je korte sluiterstijd dit beeld of zie je dat ook echt met je ogen?
})
Hetgeen ge ziet is de fan die draait terwijl de led's aanliggen!!!
Het is geen zarte maar in alu kleur!!
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/%23case18.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/%23case19.JPG

en kijk naar de temperatuur, die fan lag maar een 2 tal minuten aan en reeds effect!!!
})

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:33 ]

Verwijderd

KWELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik zou alleen wat aan die kabels doen en aan die Disco verlichting 8)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Inderdaad lekker, maar die kabels.. :/

Vanwaar ben je precies trouwens?

Verwijderd

ziet er erg gelikt uit!! Keep up the good work!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 20:40:
KWELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik zou alleen wat aan die kabels doen en aan die Disco verlichting 8)
})
Die zogenaamde discoverlichting ligt nooit aan tenzij het donker is op nen lan en dan branden ze continue niet gelijk nen disco dan hé

Over welke kabels hebt ge het?? achter of in de pc??
en nu nog wa reclame, hier zit ik altijd .... te gamen :9
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sperminator/casemod/casemod1/cgc1.jpg
})
en voor degene die het willen weten, k'zijn van Harelbeke

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

jeetje wat veel pics, je bent er wel lang mee bezig geweest zeg! het resultaat mag er dan ook wezen! Netjes gedaan keep up the good work!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:37

Sjo

Erg nice :9~

Vette vorm window ook! :)

Verwijderd

mooi gemaakt.
ff vraagje, hoe heb je die vu meter gemaakt en hoe wordt hij aangestuurd?

Verwijderd

Mooi gedaan man! Enneeeh, Body Count rules !!

(tis toch Body Count die muziek op het filmpie?)

Verwijderd

Topicstarter
})
Die VU-meter vooraan is van Velleman, is een kit(je) zelf te bouwen en aan te sluiten op soundcard, kunt kiezen tussen line- en dotmode. Heb die wel los van de print ingebouwd!
De led's zijn wel van die blauwe laserled's en bovenaan de VU zit nen rode laserled
elke led in m'n case zijn laserled's er zitten er in totaal 25 in
8x disco
4x fan
10x VU
3x baybus
die led's kostten ongeveer 1.2€ dacht ik

Was inderdaad Bodycount op filmpke (8>
})

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 21:54 ]

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
dit is zeker een van de beter mods, petje af hoor! ziet er netjes uit en vooral dat glas in je window is mooi :)

L33T 8)

Mn 3D printer blogje..

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
echt mooie mod heb je daar :)
mooi met dat spiegel effect :)

(ps: wat heb je daar voor UPS? trust energyprotector 500? daar zijn nl heeeel veel stuk van, of die stuk gaan.. dan krijg je allemaal kortsluiting zooi, ik zou zeggen: neem ff contact op met Aashima (= trust) en laat je serie nummer checken zodat je een nieuwe kan krijgen)

Audi A8 W12 6.0

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Harelbeke? Niet zo ver van hier (Veurne) :)

Is dat een grote LAN? Heb je meer info?

En is er ook een casemodding contest? :9

Verwijderd

Topicstarter
Jupiler schreef op 04 januari 2003 @ 21:48:
Harelbeke? Niet zo ver van hier (Veurne) :)

Is dat een grote LAN? Heb je meer info?

En is er ook een casemodding contest? :9
})
k'weet nie of er momenteel een lan is maar zal het u anders laten weten, die reclame die ik toonde is van onze computerclub hé, en niet van nen lan.
})

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Oww.

Het is trouwens niet verplicht om een post te beginnen en eindigen met })... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Steve op 04-01-2003 22:12 ]

Verwijderd

cool gedaan, keep on moddig.. 8)

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Ziet er erg netjes uit erg goed voor de eerste keer ook errug netjes afgewerkt! lekkere fan's(voor al die kleine is leuk)! en die spiegel is :9~ alleen ruim je kabels op :X :X

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Oh das een zeer mooi afgewerkte casemod man! Ziet er perfect uit! :)

Verwijderd

Het rare is, ik heb toevallig vandaag nog zo'n kast gekregen van iemand (weliswaar zonder voeding, maar who cares :*) ) en die is weer anders. Het bovenste dekseltje (waar je die leds ingebouwd hebt) heeft drie kleine openingen bij jou en bij mij. Die tweede nokia kast heeft er maar 2 en een logo eronder. Dus ik denk dat ze ook aangepast worden gemaakt voor diverse pc lijnen ofzo. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 02:54 ]

Pagina: 1 2 Laatste