Rome: Total War *

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.334 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
NEt weer een slag gehad tegen een grote meerderheid: 511 tegen 2357 Romeinse tegenstanders. Als je een stabiel voetvolk heb dat niet snel scared wordt kun je echt veel winnen.

http://hail.zvdk.nl/~abaddon/RTW/heroic.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:09:
duwwwddde :o

Heb opeens vet grotere legers met de 'huge' instelling :) Echt cool spel, jammer dat het zo verslavend is :P (of .. ? :)) en dat ik nog niet helemaal begrijp hoe je lekker winst kan draaien :(
met trade kun je veel geld verdienen, wel 'trade rights' afdwingen bij je buur landen via diplomacy, goede infrastructuur (grote havens en goed wegennet) en natuurlijk markten bouwen.

hou ook altijd grote garnisoenen binnen de steden dan kun je de belastingen (taxes) op very high zetten, hou wel de loyalty van de burgers in de gaten zodat ze niet in opstand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Nou moe, versla ik de landingsgroep van de Grieken die nabij syracuse geland is, blijkt dat er reinforcements (enkel een generaal met paardjes) helemaal achterin de hoek staan.

Eerst mn hele leger rot laten marcheren omdat die klotegrieken het lef niet hebben om mn cohorts aan te vallen (oei, ze komen erg dichtbij rennen!), verlies ik de battle omdat de vijandelijke generaal uit zn neus staat te vreten. |:(

Volgende keer regel ik wat paarden.

Net Libie ingenomen (Koning van de Cartaghen omgelegd die had zich daar teruggetrokken, Carthago en Thapsus had ik al :) ) Komt er een gigantisch Egyptisch leger aangehobbeld om dat kleine boerenhol in te nemen. Gelukkig hield ik de siege wel een paar turn uit dus gelijk een leger uit sicilie naar beneden gevaren.

Hoppa, egyptenaren in de rug gepakt. Nog nooit zoveel manshcappen teglijk zien vluchten.

Nog een leuk truukje, als je tegen een stad vecht met stenen muren, laat dan je onagers de poort slopen (niet de deur). Ben je van de olie af.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:05:
Ik vond de demo veel leuker,snap niet zoveel van het spel,maar ja anyway:
Dan ligt het turnbased gedeelte je blijkbaar niet zo.
Je kan in het echte spel natuurlijk ook gewoon alleen de gevechten spelen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:/ Bah, Gauls zijn net weg en de volgende zeer iritante beschaving begint mijn grenssteden te belegeren, nu zijn het de britten en de duitse :'(

Ik vind het wel steeds en steeds leuker te vinden maar ik heb het als Romans nu wel ff gehad, maak het ff af en begin dan met een ander volk, de Gauls zijn erg iritant, laat ik dat zelf persoonlijk nou ook net zijn >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die 'huge' instelling voor unit scale niet werkt bij Campaigns waar je al mee bezig bent, maar alleen effect heeft als je daarna een nieuwe start...

Ach ja, m'n PC draait het ws. toch niet, en als ik de Julii Campaign heb uitgespeeld, heb ik ook een nieuwe PC >:)

Ik snap trouwens echt niet hoe iedereen hier verlies kan draaien, als ik niets doe (qua bouwen of units trainen) heb ik een surplus van ong. 6000 tot 8000. Probeer dat maar eens uit te geven. Ik heb nu dik 40.000 in de schatkist en dat blijft nu stabiel.
Ik speel trouwens op medium/medium en ik zit in 237 B.C.

Ik las net trouwens een zeer interssant stukje bij de beschrijving van het Hippodrome:
The Hippodrome becomes even more useful after the reforms of Marius take effect, and turn Roman Cavalary into a fully professional force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:37:
Jammer dat die 'huge' instelling voor unit scale niet werkt bij Campaigns waar je al mee bezig bent, maar alleen effect heeft als je daarna een nieuwe start...

Ach ja, m'n PC draait het ws. toch niet, en als ik de Julii Campaign heb uitgespeeld, heb ik ook een nieuwe PC >:)

Ik snap trouwens echt niet hoe iedereen hier verlies kan draaien, als ik niets doe (qua bouwen of units trainen) heb ik een surplus van ong. 6000 tot 8000. Probeer dat maar eens uit te geven. Ik heb nu dik 40.000 in de schatkist en dat blijft nu stabiel.

Ik las net trouwens een zeer interssant stukje bij de beschrijving van het Hippodrome:

[...]
:O Ik maak nu 15000 winst, heb momenteel 340.000 in de kas :*) Dan kun je tenminste ff wat legers opbouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 02 oktober 2004 @ 13:06:
[...]

Dan ligt het turnbased gedeelte je blijkbaar niet zo.
Je kan in het echte spel natuurlijk ook gewoon alleen de gevechten spelen he?
yup,custom mish en dan gewoon legertje maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:04

Japser

Jeej!

Wat mij opvalt is dat het bedrag dat je in een bepaalde stad ophaalt aan inkomsten sterk schommelt. De ene x sta je op 2000 + en voor je het weet weer op - 400. Terwijl ik op dat moment dan geen legers op mn grondgebied heb van de vijand en ook geen grote hoeveelheden legers aan t bouwen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
IS dat toevallis in het gebeid dat een half jaar besneeuwd is? In de winter zijn de inkomsten in noor europa vee lager als in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Een goede tip is om (zeker in het begin) liever alle taxes op low te zetten dan op very high. Zo kan je bevolking namelijk het snelst groeien en dan krijg je juist weer meer opbrengst doordat je meer mensen kunt belasten :)

Ook zorg je er zo voor dat je niet een stad hebt waar je niks meer kan bouwen omdat je niet genoeg mensen hebt wonen om je stad te vergroten...

Tip van mij :)

Ik heb tot nu toe nauwelijks last van de Gauls, terwijl ik nu al iets van 5 steden van ze heb ingepikt. De grieken hebben inmiddels ook nog maar 1 stadje over, dus die gaan er als eerste aan >:)

Daarna ga ik maar eens proberen om een nieuwe vijand te zoeken en die als eerste wat uit te melken door havens te blokkeren (zoals de Senaat je ook adviseert).

Diplomatie merk ik niet echt veel van, alliances stellen weinig voor. Alleen trade aanvragen zolang er nog geen oorlog is is nuttig!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 02 oktober 2004 @ 14:52:
[...]

:O Ik maak nu 15000 winst, heb momenteel 340.000 in de kas :*) Dan kun je tenminste ff wat legers opbouwen :9
Eumh ja, makkelijk om mee te patsen als je niet erbij zegt waar je zit in de Campaign en op welke moeilijkheidsgraad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Twee Dee schreef op 02 oktober 2004 @ 15:44:
Een goede tip is om (zeker in het begin) liever alle taxes op low te zetten dan op very high. Zo kan je bevolking namelijk het snelst groeien en dan krijg je juist weer meer opbrengst doordat je meer mensen kunt belasten :)
In het begin moet je je taxes juist op high zetten omdat je alleen dan snel de legers kunt bouwen om 2, 3 steden extra te veroveren. Dat levert veel meer op dan met weinig geld in kas wachten totdat je steden groeien.

In het stadium daarom kan je de taxes wat lager zetten, maar ik zou juist adviseren om ze hoog te houden om niet allerlei onrust over je af te roepen. Wijs 5, 6 groeisteden aan met goede governors en probeer de rest in toom te houden. Kleine steden kun je veel makkelijker zonder governor af.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Abaddon1 schreef op 02 oktober 2004 @ 11:45:
Vriend van mij had het ook die heeft van de stress windows opnieuwe geinstalleerd. Toen deed ie het nog steeds...blijkt dat de save gewoon verrot is. Laad een andere savegame zou ik zeggen
Dat dacht ik dus ook, maar alle ouwe savegames crashen dus op hetzelfde moment. Het gebeurd niet alleen als ik Athene heb veroverd, maar ook als ik de beurt dat ik normaliter aanval nog blijf siegen, dan crasht ie ook naar desktop. Klote dus, want nu kan ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Iemand die graag rijk wilt beginnen tijdens een campaign, ga naar je RTW dir en dan naar data/maps/imp campaign ofzo en dan open je descr_stats.txt en edit je het het aantal dinari voor de faction waarmee je gaat spelen (pas op dat je niet een andere faction een paar miljoentjes geeft :P) je kan ook het aantal units veranderen waarmee je in de campaign begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:37:
[...]
Ik begrijp het zelf ook niet, maar ik ondervind het aan den lijve zegmaar :P
Ik had op m'n hoogtepunt een kas van krap 400.000denarii en maakte zo'n 10.000 winst per turn. Maar op een gegeven moment kwamen de gladiatoren in opstand aan alle kanten en was het uit met de pret. (ik geloof zo rond 170BC)
Overal unrest en dikke verliezen. Nu zit ik in het jaar 118BC en is m'n schatkist gedaald naar 100.000 denarii, maar gelukkig is het geheel weer enigszins stabiel (behalve de opstanden dan)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zou iemand indien mogelijk ff de volgende savegame willen downloaden en kijken of ie een turn verder komt????

http://212.238.247.62/Autosave.sav

als t lukt, wil diegene em dan ff naar mij sturen (zit op irc @ tweakers.net en spielerij). Linkje plaatsen mag ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um je kunt toch end turn doen??

/me begrrijpt niet precies wat je bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ja als ik op end turn druk in de campaign map, dan gaat ie dus de AI moves doen, en daar crasht ie telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Als je een stad hebt ingenomen: dan gaat je complete leger in die stad zitten. Als ik dan met mn leger verder wil op de wereldmap dan moet ik telkens per groep soldaten werken. En die dan buiten de stad weer samenvoegen. Kan dit niet makkelijker? Dus dat ik in 1 keer mn hele leger buiten de stad kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
ctrl ingedrukt houden en selecteren wat je wilt verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo choas :p

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/0009_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 13:04:
[...]

met trade kun je veel geld verdienen, wel 'trade rights' afdwingen bij je buur landen via diplomacy, goede infrastructuur (grote havens en goed wegennet) en natuurlijk markten bouwen.

hou ook altijd grote garnisoenen binnen de steden dan kun je de belastingen (taxes) op very high zetten, hou wel de loyalty van de burgers in de gaten zodat ze niet in opstand komen.
wat ook wil helpen, stuur soldaten die je voorlopig niet nodig heb gerust naar huis.
ze opnieuw trainen kan goedkoper zijn dan ze bv. 10 turn te aan te houden.
kan een hoop op de uitgave bespaaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand me een duwtje in de goede richting geven? Op de map kan ik helemaal niks doen. Als ik een mannetje selecteer en iemand wil attacken lukt het weer niet. Ik kan niemand bewegen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start de prologue dan krijg je een mooi tut lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die heb ik al gedaan :) IK snap gewoon niks van die map :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik vind dat custom battle een beetje tegenvallend eerlijk gezegd.
Ik zie dat ik per leger 100.000 man kan selecteren, dus ik denk :9~ :9~ :9~
maar dan staat daar dus zo'n selecteervak, waar je legereenheden die je wilt hebben naar toe worden verplaatst. En daar passen maar een bepaald aantal legereenheden in (20 geloof ik). Dat vind ik wel een beetje jammer. Ook is het vervelend dat je dan dat gevecht start en dat je dan niet zelf meer kunt bepalen hoe je je leger wilt neerzetten. Het gevecht begint gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
UltraR-pc schreef op 02 oktober 2004 @ 19:38:
Ik vind dat custom battle een beetje tegenvallend eerlijk gezegd.
Ik zie dat ik per leger 100.000 man kan selecteren, dus ik denk :9~ :9~ :9~
maar dan staat daar dus zo'n selecteervak, waar je legereenheden die je wilt hebben naar toe worden verplaatst. En daar passen maar een bepaald aantal legereenheden in (20 geloof ik). Dat vind ik wel een beetje jammer. Ook is het vervelend dat je dan dat gevecht start en dat je dan niet zelf meer kunt bepalen hoe je je leger wilt neerzetten. Het gevecht begint gewoon meteen.
Gevecht meteen start ?? Hmm bij mji kan ik gewoon eerst units goed zetten en dan op begin battle drukken ..

Phalax rulezzz echt de pan uit :9 Ziet er ook super heftig uit al die speren enzo _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik zie nu pas dat je nu ook andere volken kan kiezen voor de campaign nadat je het "uitgespeeld" hebt met een van de 3 volken.

Dus ben nu bezig met de Gauls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

PcManiaxx schreef op 02 oktober 2004 @ 19:36:
|:( Tsjonge, heb je wel eens eerder een Strategie game gespeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een rare vraag. 8)7

maar gebruik je de rechter muis knop wel op de map? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannetjes selecteren door er met je linkermuisknop op te klikken, verplaatsen door met de rechtermuisknop op de gewenste bestemming te klikken

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wat een schande dat deze game zo gruwelijk word verpest door al die random crashes. Echt drama hier. Telkens crasht het hele zaakje naar de desktop, dan begin je paar saves terug, en dan crasht ie 3 uur later weer net zo hard.

Triest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik kan me voorstellen dat dat de sfeer behoorlijk kan verzieken, heeft het te maken met per defenitie ati kaarten of nvidia? Heb zelfs nergens last van of is willekeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ATi, en ik heb ner-gens last van. Ik heb er toch wel wat uurtjes in zitten nu, toch minstens 20, en ik heb nog niet één crash gehad. Ik zit nu in 237 B.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe toch dagelijks 1 of 2 custom mishs een geen crash hier.

ik hebeen nvidea geforce 4 mmx 440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zorg er gewoon voor dat je de nieuwste gecertifeerde drivers hebt...en als het zaakje dan echt nog steeds crasht.."dan teruggaan naar de winkel" (..hehe ;))

Is hier btw 1 keer gecrashed, maar was niet door het spel, had wat proggies op de achtergrond draaien, wat dus nie echt wil :9 .
Geforce FX5900XT
Volgens mij hebben wel meer mensen hier last van... een maat van me heeft et ook, 9800PRO

offtopic:
: STOER!! :P .. je krijgt nu een popup van IE, wanneer je jezelf (per ongeluk wilt quoten)..scheelt weer een post van mij...

[ Voor 77% gewijzigd door Yellowneck op 02-10-2004 23:41 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Heb een GeForce Ti4400, met de 61.77 drivers van nVidia. Maar op diverse fora lees je dat er veel mensen zijn die random crashen meemaken, dus ik ben geen uitzondering. Hopelijk zal het worden verholpen in een patch :) Tot die tijd....veel, heel veel saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, blij dan dat ik er geen last van heb. Heb ik ook eens mazzel wb crashens :*)

Maar jullie krijgen geen foutmelding bij het crashen :? Niet van 'Rome.exe heeft een fout veroorzaakt [...]' of iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Als je meer family members nodig hebt kan je er een aantal 'adopten', gewoon met een diplomaat een leger met een family member briben, het leger verdwijnt, maar jij krijgt het familie poppetje. Zo heb ik al een Egyptenaar en een Gallier in mn familie :)

Edit: Al gepost dus, beter lezen volgende keer 8)7

Nog een tip trouwens, als je ergens nog snel wat population nodig hebt, kan je ook je units disbanden in een dorpje, dan telt die ze er weer bij. Op deze manier dump ik al mijn oude hastati/velites in spanje/frankrijk :P

[ Voor 44% gewijzigd door ubermaestro op 03-10-2004 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ubermaestro schreef op 03 oktober 2004 @ 02:04:
Nog een tip trouwens, als je ergens nog snel wat population nodig hebt, kan je ook je units disbanden in een dorpje, dan telt die ze er weer bij. Op deze manier dump ik al mijn oude hastati/velites in spanje/frankrijk :P
Is dat zo :? Erg unfair lijkt me, want met de unit scale op 'huge' zijn unit's 4 maal zo groot, 160 voor hastati, en 40 dus op normal. Of wordt ook het aantal citizens dat je nodig hebt voor een upgrade verviervoudigd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 10:32:
[...]

Is dat zo :? Erg unfair lijkt me, want met de unit scale op 'huge' zijn unit's 4 maal zo groot, 160 voor hastati, en 40 dus op normal. Of wordt ook het aantal citizens dat je nodig hebt voor een upgrade verviervoudigd :?
160 hastati bouwen = -160 pop :) Dus wel redelijk eerlijk dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Japser schreef op 02 oktober 2004 @ 22:20:
Wat een schande dat deze game zo gruwelijk word verpest door al die random crashes. Echt drama hier. Telkens crasht het hele zaakje naar de desktop, dan begin je paar saves terug, en dan crasht ie 3 uur later weer net zo hard.

Triest....
Ik denk dat jij het probleem ergens anders moet zoeken dan bij de game, ik draai nu denk ik al iets van 60 uren zonder ook maar 1 keer een crash te hebben gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Japser schreef op 02 oktober 2004 @ 22:20:

Triest....
Het is een schande dat jij zo'n perfect spel speelt op een brakke pc ;). Serieus, bijna niemand heeft het over crashes. Ik heb er zelf een keer een crash gehad en dat was omdat ik stomweg te vaak op printscreen zat te drukken. Kortom, zoek de oplossing eerst bij jezelf (pc) en dan pas bij de game. Game werkt perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 06:21

KroeT

[...]

Steffy schreef op 03 oktober 2004 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat jij het probleem ergens anders moet zoeken dan bij de game, ik draai nu denk ik al iets van 60 uren zonder ook maar 1 keer een crash te hebben gehad 8)
Aan deze site te zien (http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm30) ligt het wel aan het spel, en niet aan hem. Ik heb er ook enorm veel last van, ik kom totaal niet verder. Overigens na 12 uur non stop spelen zonder problemen, nu opeens constante crashes.

[ Voor 9% gewijzigd door KroeT op 03-10-2004 12:17 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

We Are Borg schreef op 03 oktober 2004 @ 12:10:
[...]

Het is een schande dat jij zo'n perfect spel speelt op een brakke pc ;). Serieus, bijna niemand heeft het over crashes. Ik heb er zelf een keer een crash gehad en dat was omdat ik stomweg te vaak op printscreen zat te drukken. Kortom, zoek de oplossing eerst bij jezelf (pc) en dan pas bij de game. Game werkt perfect :Y)
Euh...er is niks mis met mijn PC :) Spellen als Far Cry, Warhammer 40.000 , Doom 3 lopen gewoon goed hier :) Er werd ook een link gegeven naar een forum hier ergens in dit topic, en daar werd er meer over geklaagd. Maargoed, ik kan het wel spelen, alleen af en toe ff een savegame terug laden. Ik hoop dat een patch het zal verhelpen en tot die tijd moet ik me maar redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Bij m:tw had ik ook heel vaak random crashes als ik op next year drukte ook patch 1.1 hielp niet. Gelukkig heb ik er nu nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, gezellig spel :p Heb net de gauls verslagen en nu nemen de britten me in de rug :/ Had ik net een trade deal en dergelijke afgesproken, zelfs map information uitwisselen was gelukt, 5 turns later staan ze met verschillende legers voor 3 steden van mij :/
Al een geluk dat ik 2 van de 3 succesvol heb afgewend :p

Oh ja met 1 groepje paardjes kun je met goed gebruik makkelijk 200-300 doden doen, gewoon ze laten chargen in een groep en dan terug laf laten weglopen tot ze hun aandacht op bv een andere groep terug richten. Dus bv cavaly auxilia met een groepje praetorian cavalry doet goed zen werk. die speerwerkers in die draaiende formatie voor de vijand speren laten smijten en als ze naar jou ventjes lopen met een cavalry unit in de rug chargen :p, doet echt veel damage, met een beetje geluk kun je met een goede charge bijna een hele unit uitmoorden.

Oh ja nog 1 ding, iemand een goed id hoe je chariots kunt verslagen? die dingen rijden zowel cavalry als infantry plat, en gewone archers helpen niet echt :/ de enigste goeie methode die ik nu heb is gewoon met massas units zon dingen overrompelen maar dat is dan 20 killen en 50-100 verliezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
als je het over chariot archers hebt, gewoon met een unit paarden chargen als ze stil staan

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:03
Hebben jullie als eerst italie veroverd? Ik ben nu bezig en heb alleen het bovenste gedeelte van italie veroverd en ben nu met spanje bezig.Geld is atm wel een groot probleem,krijg er per beurt maar iets van 800 bij.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

>:) Afkloppen met al die Crashes maar bij mij draait het echt prima, beetje jammer dat het bij mensen niet goed draait maar daar zal wel een fix voor komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
even voor die mensen, hebben jullie de mp9 codec geinstalled die op de cd staat? ik had namelijk eerst ook alst van ctd's als ik naar het senaat scherm ging, maar na het installen van die codec (die op de cd stond, ik had namelijk al gewoon die andere geinstalled) heb ik op 1 ctd nergens meer last van gehad en ik heb nu denk ik zo'n 40 uur totaal gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
Hoe kom je aan vele generaals want ik heb er altijd te weinig :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
dat staat al een paar keer uitgelegd, gewoon andere generals briben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
offtopic:
Ik ben bezig met een screenshot gallery voor Rome: Total War. Maar nu is mijn vraag: is het ook mogelijk om meerdere screenshots te kunnen nemen zonder je genomen screenshot telkens eerst in windows te moeten verwerken. Nu moet ik dus telkens nadat ik op Print screen heb gedrukt het spel opslaan, afsluiten, screenshot opslaan in mn screenshotsmap en dan het spel weer opstarten om het volgende screenshot te kunnen nemen. Is er geen manier dat ik 20 screenshots kan nemen zonder ze eerst 1 voor 1 te moeten plakken in de betreffende map?
(voor de duidelijkheid, als ik nu 2 keer achter elkaar op print screen druk onthoud de pc alleen het laatste screenshot.)

[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 03-10-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 03 oktober 2004 @ 15:41:
offtopic:
Ik ben bezig met een screenshot gallery voor Rome: Total War. Maar nu is mijn vraag: is het ook mogelijk om meerdere screenshots te kunnen nemen zonder je genomen screenshot telkens eerst in windows te moeten verwerken. Nu moet ik dus telkens nadat ik op Print screen heb gedrukt het spel opslaan, afsluiten, screenshot opslaan in mn screenshotsmap en dan het spel weer opstarten om het volgende screenshot te kunnen nemen. Is er geen manier dat ik 20 screenshots kan nemen zonder ze eerst 1 voor 1 te moeten plakken in de betreffende map?
(voor de duidelijkheid, als ik nu 2 keer achter elkaar op print screen druk onthoud de pc alleen het laatste screenshot.)
Natuurlijk :), probeer Fraps (www.fraps.com) eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 16:14:
[...]

Natuurlijk :), probeer Fraps (www.fraps.com) eens.
:D Dat zocht ik. Harstikke bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
fraps saved alle screenshots als .bmp geloof ik zijn er nog andere progammatjes waar de screenshots direct als .jpg word gesaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Ik weet niet als dit probleem al behandeld is, maar ik kon het nergens terug vinden. Soms als je een battle hebt met reinforcements, dan komen vaak die reinforcements niet over de rode streep heen, en blijven ze lekker doodleuk wachten gedurende de hele battle. Je kan ze dan ook nog niet selecteren... Is dit een bug?? Of ben ik de enige die hier last van heeft....

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
nee dit is alleen als je die troops zelf bestuurd (als je maar een paar reinforcments hebt) dan moet er eerst een unit dood zijn voordat die er op mag (je mag maar 20 units tegelijk hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe save je eigenlijk? escape en dan save/load zijn altijd grijs bij mij?
zal vast wel eerder gevraagd zijn maar toch, wil nu toch wel even wat anders doen en niet al die uren rome kwijtraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:03:
zal vast wel eerder gevraagd zijn maar toch, wil nu toch wel even wat anders doen en niet al die uren rome kwijtraken
Je speelt vast de tutorial, daar kun je niet saven. Als je de normale campaign speelt kun je wel gewoon saven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:09:
[...]

Je speelt vast de tutorial, daar kun je niet saven. Als je de normale campaign speelt kun je wel gewoon saven
Je kan later in de tutorial wel gewoon opslaan. Ik zat ook al 3 uur te spelen en ik kon maar niet opslaan. Maar nadat ik de 2e opdracht van de Senaat had volbracht (stad veroveren) kon ik wel opslaan.
offtopic:
999e post 8)

[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 03-10-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:03:
Idd zoals al gezegd, in de tutorial kun je niet saven, heb je die voltooid, dan kan je in het hoofdmenu de echte Imperial Campaign selecteren.
offtopic:
4745e post. So what :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:40:
offtopic:
4745e post. So what :?
offtopic:
word ik gewoon heel blij van, ook van mn 1001de post ;)

[ Voor 30% gewijzigd door UltraR-pc op 03-10-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 03 oktober 2004 @ 17:09:
fraps saved alle screenshots als .bmp geloof ik zijn er nog andere progammatjes waar de screenshots direct als .jpg word gesaved?
Kwestie van even googlen. Ik gebruik altijd ClipGrab maar dat is volgensmij niet meer te downloaden / gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Screenhunter is gratis en heel handig.

jpeg en bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 19:40:
Idd zoals al gezegd, in de tutorial kun je niet saven, heb je die voltooid, dan kan je in het hoofdmenu de echte Imperial Campaign selecteren.
Dat is niet waar, als je de proloog een tijdje doorspeelt kan je wel degelijk saven (heb ik zelf gedaan, hoewel ik na een tijd ook met de Imperial campaign ben begonnen). Wanneer het dan opeens wel kan is mij niet duidelijk, maar het gebeurt wel.

Oh dit is hierboven ook al gezegd :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Finwe op 03-10-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat precies het voordeel is van protectorate worden van een (bijna uitgeroeide) faction? Ik heb het zojuist geprobeerd bij de britten, maar wat ik ervan merk is het hetzelfde als een alliance+traderights+militairy acces.....
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Als ik op senaat tabblad druk dan beland ik terug op bureablad, is dit een bekend probleem?

Verders draait ie goed, nooit eerder zulk soort spelen gespeeld, maar deze is echt onwijs goed gedaan.

Petje af hoor.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje ...hoe verdien je nou geld ? door alleen vestigen te veroveren of kan het nog op andere manieren....en is het erg als je een missie van de senaat niet goed of helemaal niet uitvoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
nogmaals als je daar last van hebt moet je ff de mp9 codec installen die op de cd is mee gelevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 23:10:
ik heb een vraagje ...hoe verdien je nou geld ? door alleen vestigen te veroveren of kan het nog op andere manieren....en is het erg als je een missie van de senaat niet goed of helemaal niet uitvoer
Ook de handel levert geld op. Missie's van de senaat kan je zelf het beste inschatten. Ze hebben bijna altijd gevolgen. Onderzoek naar je familie, geld boete, verlies van invloed, etc. Ik heb mezelf niet echt geliefd gemaakt bij het senaat (lees: ze kunnen vaak de pot op :P ) waardoor ik dus nu elke missie moet aangrijpen van de senaat wil ik ooit genoeg invloed krijgen om rome over te nemen. Kortom, denk aan de toekomst en sla niet altijd de missie van het senaat in de wind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
M1lamb3r schreef op 03 oktober 2004 @ 23:11:
nogmaals als je daar last van hebt moet je ff de mp9 codec installen die op de cd is mee gelevert
Tijdens installatie had hij die meegeinstalleerd, waarschijnlijk ergens iets fout gegaan vermoed ik.

Bedankt voor het nogmaals attenderen erop.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
We Are Borg schreef op 03 oktober 2004 @ 23:13:
[...]

Ook de handel levert geld op. Missie's van de senaat kan je zelf het beste inschatten. Ze hebben bijna altijd gevolgen. Onderzoek naar je familie, geld boete, verlies van invloed, etc. Ik heb mezelf niet echt geliefd gemaakt bij het senaat (lees: ze kunnen vaak de pot op :P ) waardoor ik dus nu elke missie moet aangrijpen van de senaat wil ik ooit genoeg invloed krijgen om rome over te nemen. Kortom, denk aan de toekomst en sla niet altijd de missie van het senaat in de wind :)
Ik heb rome ingenomen door niks te doen :P als je geen missies doet worden ze pissig en declaren ze oorlog tegen je en dan kan je rome innemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

ADMK schreef op 03 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

Ik heb rome ingenomen door niks te doen :P als je geen missies doet worden ze pissig en declaren ze oorlog tegen je en dan kan je rome innemen
Hey das handig om te weten :P Ik was al bang dat ik eeuwig naar de pijpen moest gaan dansen van het senaat, maar ze compleet negeren werkt dus ook. Mooi, dag senaat >:)

Begin wilde ik wel luisteren, maar soms vragen ze om een of ander idioot dorp te veroveren terwijl je net lekker aan de andere kant van europa zit te knokken. Mag je dus grootste verschepingen uit de kast trekken in de hoop dat je op tijd bent bij de stad met een behoorlijk leger. No thanks :)

[ Voor 27% gewijzigd door We Are Borg op 03-10-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

Rannasha

Does not compute.

Jawel, RTW draait ook (op speelbare wijze) op m'n laptop (Dell Inspiron 510m, met Intel Extreme Graphics 2 :9~ ), maar vraag niet hoe :) Morgen als ik weer op mijn kamer ben maar eens op m'n desktop installen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Damn, RTW is een cool spel.

Wat me opvalt is dat de battles veel en veel sneller zijn geworden. En een cav charge in een flank of van achteren zorgt meestal meteen voor een route of gigantische losses.

Wat me ook opvalt is dat de generaals niet meer semi-onsterfelijk zijn. Stuurde een 7 sterren generaal die nog maar rond de 45 jaar zat in een groepje swordsmen. Hij ging dood tijdens de charge. Ik zat nog helemaal in de MTW style van spelen: Stuur je generaal op een losse unit en de losse unit gaat dood. Dat val dus aardig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Brons schreef op 04 oktober 2004 @ 00:04:
Damn, RTW is een cool spel.

Wat me opvalt is dat de battles veel en veel sneller zijn geworden. En een cav charge in een flank of van achteren zorgt meestal meteen voor een route of gigantische losses.

Wat me ook opvalt is dat de generaals niet meer semi-onsterfelijk zijn. Stuurde een 7 sterren generaal die nog maar rond de 45 jaar zat in een groepje swordsmen. Hij ging dood tijdens de charge. Ik zat nog helemaal in de MTW style van spelen: Stuur je generaal op een losse unit en de losse unit gaat dood. Dat val dus aardig tegen.
dat heet realisme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Vraagje over je populariteit. Hoe kan ik die verhogen bij het volk?? Zodat ik Rome in kan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
In een custom battle heb ik carthago puur en alleen armoured olifantjes gegeven.. en no way dat ik die dood krijg, met wat voor leger dan ook. Hoe los je dat op? Zelfs mijn halve leger aan pigs opofferen werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al weer een BUG gevonden :9

Als je de demo van RTW op je schijf zet hoef je de CD-instal key (mocht je de originele versie gekocht hebben) niet in te voeren!
M.a.w. als je gewoon alle files van CD-1 copieerd, die fikt op cd dan kan je RTW spelen zonder originele cd's of keys!
Een gratis spel dus!

Niet verder vertellen he :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 08:39:
Heb al weer een BUG gevonden :9

Als je de demo van RTW op je schijf zet hoef je de CD-instal key (mocht je de originele versie gekocht hebben) niet in te voeren!
M.a.w. als je gewoon alle files van CD-1 copieerd, die fikt op cd dan kan je RTW spelen zonder originele cd's of keys!
Een gratis spel dus!

Niet verder vertellen he :X
Het staat toch echt in de read-me dat je dit niet hoeft te doen tijdens de installatie. Alleen voor het online spelen moet je even je CD-key invoeren. Niet dat dit veel nut heeft, want meestal kun je niet online, omdat de lobby bij gamespy te vol is en de game gewoon crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olifantjes krijg ik goed dood met die zwaarste speerventjes van "The Seleucid Emipre"

Gewoon rijtje speertjes, daarachter een fiks aantal boogschutters en paardjes die van de achterkant aankomen rossen!
Als je van alle kanten komt raken die beesten in paniek, probeer het eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galahad schreef op 04 oktober 2004 @ 08:45:
[...]
Het staat toch echt in de read-me dat je dit niet hoeft te doen tijdens de installatie. Alleen voor het online spelen moet je even je CD-key invoeren. Niet dat dit veel nut heeft, want meestal kun je niet online, omdat de lobby bij gamespy te vol is en de game gewoon crashed.
Niet gezien, zat waarschijnlijk een beetje te slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

thettes schreef op 04 oktober 2004 @ 01:10:
In een custom battle heb ik carthago puur en alleen armoured olifantjes gegeven.. en no way dat ik die dood krijg, met wat voor leger dan ook. Hoe los je dat op? Zelfs mijn halve leger aan pigs opofferen werkt niet :(
Bij de beschrijving van de Velites (speerwerpers die je als eerste kan bouwen) staat bij dat ze effectief zijn tegen olifanten... Probeer die eens uit?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ai heeft toch nog wel tuning nodig, ik ging een stad belegeren met 2x een vol leger. Elk leger had siege weapons, alleen de ai gebruikte die niet en als oorzaak iedereen ging dood door de archers en olie :(. Na de battle was geeindigd waren er van mij 300 man dood en mijn support had nog maar 24 over!!. Dus ik was zwaar pissig, laad ik mijn savegame druk op automaticly resolve battle en toen had mijn vriend maar 100 man verloren. weet iemand of dit een bug was, of dit vaker voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
Heeft iemand al geprobeerd of het mogelijk is een network game te spelen door middel van VPN. Dan krijgt een maat van je via internet toch een intern IP zodat het uitziet dat hij op jouw netwerk zit....Ik wil het wel eens gaan proberen, moet ik me wel eff verdiepen in VPN. Volgens mij biedt het moeglijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
zet de AI eens op Hard like me ;) maakt het gehele vechten een heel stuk realistischer... moeilijker welliswaar, maar realistischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:38
ik heb dit spel nu ook een paar dagen zitten spelen maar er zitten toch wat hinderlijke dingen in het spel in het battle window. Ik was bijvoorbeeld een stad aan het belegeren, had met siege tower wat units op de stadsmuren gezet dat ging allemaal lekker maar toem kwam de vijand ook op de stadsmuren maar die units van mij die wilden totaal niet vechten lieten zich maar lekker afslachten...?

Ook had ik in een ander gevecht 3 velites units een order gegeven om ergens buiten de muren te gaan staan. Dit deden ze wel maar ze wilden toen niet meer verder lopen, pas toen ik order gaf om de vijand aan te vallen liepen ze weg. Ook heb ik wel eens dat mijn units blijven steken bij een gate. Hoop dat ze deze dingen snel fixen.

Nog meer rare dingen: Als je bijv je paarden een charge laat uitvoeren in wedge formation om ze daarna meteen weer terug te trekken, dan willen ze nog wel eens normaal marcheren, dat ziet er dus best wel lomp uit, vijand die op z'n paard aan het inhakken is en dan dat paard met z'n kont naar de vijand toe heel rustig lopend...

[ Voor 19% gewijzigd door Ramon op 04-10-2004 11:17 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Klopt, en bij het belegeren van een stad. Als je dan manschappen op de muren hebt staan en je laat ze dan de vijand aanvallen die beneden in de stad staan. Dan bewegen ze geen voet. Je moet ze dan eerst de muur af laten gaan, dus op grond beneden aan de muur klikken. En dan kan je ze pas laten aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo als ik het begrijp moest het gevecht op de muur zelf plaats vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:04:
zo als ik het begrijp moest het gevecht op de muur zelf plaats vinden
Tja, maar als daar geen vijanden meer staan?
Dan moet je ze dus eerst naar beneden sturen. Je kan ze niet direct laten aanvallen en dat ze dan zelf naar beneden gaan, dat pakt het spel niet. Eerst naar beneden sturen door op de grond te klikken, en dan pas laten aanvallen. Ze vallen ook pas aan als iedereen van de unit beneden is. Ondertussen staan ze daar dus lekker doelwit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
ik had gisteren dat er een unit van de vijand buiten het speelveld stond, maar wel gewoon meespeelde. Ik kon er niet bij en daardoor verloor ik de verldslag.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 04 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Tja, maar als daar geen vijanden meer staan?
Dan moet je ze dus eerst naar beneden sturen. Je kan ze niet direct laten aanvallen en dat ze dan zelf naar beneden gaan, dat pakt het spel niet. Eerst naar beneden sturen door op de grond te klikken, en dan pas laten aanvallen. Ze vallen ook pas aan als iedereen van de unit beneden is. Ondertussen staan ze daar dus lekker doelwit te zijn.
Dat snap ik, maar als je Ramon de Jesus zijn vraag goed leest gaat de vijand juist de muur op, en hakt daar zijn troepen die op de muur staan in elkaar.

Maar goed, als zowel jij als je vijand op de muur zijn moeten ze kunnen vechten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat heb ik nog niet meegemaakt

Ik vind het een ontzettend leuk spel, hoewel het me in het begin niks leek kan ik er nu bijna niet meer mee stoppen.

Heb het grootste gedeelte van Europa in handen en ben de grootste faxtion, heb de Gaul uitgeroeid en ga me nu op de Germanen richten :)

tenminste als ik weer thuis ben... werk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Brokstuk schreef op 04 oktober 2004 @ 12:27:
ik had gisteren dat er een unit van de vijand buiten het speelveld stond, maar wel gewoon meespeelde. Ik kon er niet bij en daardoor verloor ik de verldslag.
had je geen archers dan? :) Of waren de arrows al op?
Dr zitten nog best wat bugs in het geheel, maar tis zeker minder bugs dan Braveheart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 13:21:

Ik vind het een ontzettend leuk spel, hoewel het me in het begin niks leek kan ik er nu bijna niet meer mee stoppen.

Heb het grootste gedeelte van Europa in handen en ben de grootste faxtion, heb de Gaul uitgeroeid en ga me nu op de Germanen richten :)

Heerlijk, germanen afslachten net als in die geweldige openingsscene van gladiator O+

Kan niet wachten totdat ik weer thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 13:21:

Heb precies hetzelfde probleem, zit ook op mijn werk (stage) maar de hele dag te denken hoe ik de campaign of missie kan overdoen, wie ik moet aanvallen enz, enz!
Ben ik blij als ik weer naar huis kan, weer germaantjes pap maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Echt een heerlijk spel dit, alleen ik gebruik nog lang niet alle units en opties die in het spel zitten merk ik.
Ik gebruik bijv. amper diplomaten, spy's en assasins, heb weinig boten en bouw nauwelijks forten en wachttorens, ik ros gewoon met 3-4 grote legers dwars door europa en slacht alles en iedereen af. :D
Heb al hoogstpersoonlijk de Senaat in Rome, Grieken, Macedoniers, Gauls, en Dacia opgeruimd. :7
En ik ben nu bezig om de spanjaarden en carthagen en 'ze germans' te vernietigen. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.