Rome: Total War *

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 07 oktober 2004 @ 02:38:
[...]

Op mijn travelmate 292Lmi met centrino 1,5 en R9700 draait het vloeiend, unit scale op large en details vrij hoog (bijv ook dust aan etc.)

geen zorgen dus, het draait perfect. (wel op 1024x768 omdat het een XGA scherm is)
Een vriend van mij had ongeveer hetzelfde systeem en daar liep ie erg slecht. Maar leuk dat hij het bij jou wel goed doet :)

Weet iemand trouwens hoe je de managment skill van je governers omhoog kunt krikken? De hoogste heeft nu een manegment van 1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Tijd veur een nieuw topicje trouwens.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
ik ben nu bezig aan een nieuwe TS maar ik moet nu naar school, en heb em nog niet af, ik weet neit of het erg is als dit topic tot vanmiddag nog ff openblijft?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 21:50:
Als jullie mij een spel willen aanraden, zou je dan Rome Total War aanraden, of Call of Duty United Offense? Als ik hem koop, kan ik makkelijker multiplayer spelen. Wat raden jullie aan? is het het geld waard? Het lijkt me een erg bruut spel, met lekker veel strategy!
Ik vind het allebei verslavend. Maar als je in hart en nieren een fps'er bent dan kies je voor UO ipv. RTW.

Weet iemand trouwens of het mogenlijk is kleine veroverde dorpjes groter te maken :? Ik kan geen extra buildings etc. maken terwijl ik wel genoeg geld heb.

Heb trouwens de hele controls uitgeprint (battlecontrols) Duurt wel even voordat ik dat allemaal weet :+ Grote gevechten (+2000 man) zijn echt niet te doen met aanklikken en nog is klikken per unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaat das ni erg

voor, en wil je je governors meer influence en zo laten hebben. Bouw dan academies (en die upgrades ervan). Dan krijgen je generaals en governars rap retinues :)

edit: Je kunt nog steeds even op pauze zetten bij de grote battles :), en je kunt je kleine dorpjes rapper laten groeien door tax rate lager te zetten. Maar zoals hierboven vermeld is dat niet altijd een goei id om je steden te sterk te laten groeien. Beter om je kleine dorpjes op goed hoge tax te zetten zodat deze amper groeien en toch niets durven doen door je leger :p

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 11:10:
[...]

Ik vind het allebei verslavend. Maar als je in hart en nieren een fps'er bent dan kies je voor UO ipv. RTW.

Weet iemand trouwens of het mogenlijk is kleine veroverde dorpjes groter te maken :? Ik kan geen extra buildings etc. maken terwijl ik wel genoeg geld heb.

Heb trouwens de hele controls uitgeprint (battlecontrols) Duurt wel even voordat ik dat allemaal weet :+ Grote gevechten (+2000 man) zijn echt niet te doen met aanklikken en nog is klikken per unit.
Heb je al wel iemand van je familie als groeveneur aangestelt in dat dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 11:27:
[...]

Heb je al wel iemand van je familie als groeveneur aangestelt in dat dorp?
Ja,

Maar ik vermoed dat het met de populatie te maken heeft gezien de reply van vitamientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je dorp moet dacht ik 2000 zijn om iets deftig te kunnen bouwen. En meestal zijn je pas veroverde dorpjes zeker niet zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 00:04:
Als je tijdens een oorlog je troepen verplaatst dan lopen ze vaak uit hun posities zodat ze niet meer met hun gezicht aar de enemy staan. Weet iemand hoe ej ze in positie kunt houden?
als je een of meerdere units hebt geselecteerd kan je alle kaned laten opkijken door met de rechter muis te gaan slepen..

en die ander die niets kon bouwen, waarschijnlijk heeft jouw drop alle gebouwen die te koop zijn voor dat level (tot 2000ppl) al gebouwd en kan je dus niets bouwen todat je meer mensen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.