Steffy schreef op 02 september 2004 @ 20:45:
Oke, ik heb een aantal keren 3 volle legers op mijn scherm gehad en dat draait nog heerlijk, mocht het toch niet genoeg zijn wat is een aan rader om te upgraden? De proc of de Videokaart, voor mijn opleiding gebruik ik veel Cad en sinds kort ook 3DS Max om mijn gebouwen in 3D op te zetten, met dit in mijn achterhoofd ben ik benieuwd wat jullie mij aanraden te upgraden.
Waarom doe je niet zelf wat onderzoek? Het klinkt je misschien vreemd in de oren, maar je hebt een redelijk nieuwe PC, het spel loopt prima op de hoogste settings, en je zit maar te zeuren over upgrades, terwijl er zat mensen zijn die een PC hebben die zo één tot twee jaar ouder is dan de jouwe, en het geld niet hebben om up te graden.
Moet je toch zo nodig upgraden, stel je vraag dan in
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 8, en val ons niet lastig.
Ontopic: een beetje gevechten uitwerken valt me wel een beetje tegen, ik ben net lekker 5 minuten bezig en de 2 aanvallende partijen(mijn vijanden) slaan op de vlucht, zelfs op het moeilijkst, ik mis een beetje Medieval TW waar je soms bijna 3 kwartier bezich was met vechten. Het gaat een beetje te snel in mijn ogen.
Niet zo raar, de generaal van de romeinen heeft geen rank, geen valour, evenmin als de manschappen. Die van jou wel, dus slaan die niet zo snel op de vlucht. Logisch of niet

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:18:
Nog een vraagje over de grafische kaart, ik vind 200 euro best duur voor een 9800 pro, en ik zag ergens een 9700 pro voor 145 euro, deze kaart komt ook redelijk goed uit de bus bij tomshardware. Ik zag echter weer wel dat deze kaart ouder is dan de 9600 pro, wie brengt mij de wijsheid in deze onduidelijke tijden, 9700 pro of 9600 pro?
Bovenstaande geldt ook voor jou: Zelf op onderzoek uit. Er zijn bij Tom (je noemt m zelf al) genoeg reviews te vinden, en in de VGA charts worde ALLE grafische kaarten (die in december 2003 al uit waren) met elkaar vergeleken, dus ook de 9700 en de 9600.
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 03-09-2004 16:14
]