overigens, ik heb nu eindelijk die FDC binnen

en ik hoorde van sommige dat het echt brak is, nouw heb ik dus net een vluchtje in de DF 737 ermee gemaakt, en het is eigenlijk best chill!
Hij roept gewoon 80, 100, 120, V1, Rotate, V2, Stable climb, Gear up! (doetie dus ook zelf) en dan minder flaps enzo... zoals het hoort dus!
en tijdens de appr. kan ik me eindelijk ook gewoon met wat fatsoenlijke dingen bezig houden, al helemaal bij een VOR DME appr, want ik doe gewoon de speed, en die FDC zorgt voor de flaps (roep hij dus ook uit) en gear down, hij zegt ff dan je de alt voor een missed approach moet invullen, enz. enz. Ik vondt het echt top!
het enige wat ik een beetje raar vind, is dat hij het soms te vroeg of te laat roept. De df737 heeft ook geluidjes zoals '2500' '500' '50' '40' enz. En ik hoor dus eerst de FDC, en dan de DF, nou weet ik niet omdat dat gewoon is dat ze niet tegelijk kunnen, of dat de FDC gewoon iets te vroeg is...
Ook bij gear down, hoor ik vrij gauw de DF zeggen 'gear down and locked, three green', maar de FDC hoor ik pas veeeel later, met z'n 'gear down'... Al met al ben ik best tevree