[FS2002] Vragen en mooiste screenshots, deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yups, vanaf 512 Mb wordt je eigenlijk aangeraden om je swapfile uit te schakelen voor meer performance.

www.tweakxp.com veel handige memory tips voor 412 meg bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tourniquet schreef op 05 januari 2003 @ 20:21:
Ik had pas ook een keer dat FS eruitknalde. Bleek dat er gewoon te weinig harddisk ruimte over was. Zorg dus voor een ruime hoeveelheid vrije schijfruimte op je FS disk :)
Nou ik draai fs al tijden met nog maar 80mb vrij 8) Maar dan heb ik wel mijn swap file op een apparte partitie en FS ook nog eens :)
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 20:25:

Yups, vanaf 512 Mb wordt je eigenlijk aangeraden om je swapfile uit te schakelen voor meer performance.

www.tweakxp.com veel handige memory tips voor 412 meg bezitters
windows heeft altijd een swap file nodig dus uitschakken is nooit een optie. Verminderen kan in sommige gevallen beter zijn

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:45
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/meljet23.jpg

En wat voor film's draaien jullie aan boord ??

FF nog de kleine schermen aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01
Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 20:35:
[afbeelding]

En wat voor film's draaien jullie aan boord ??

FF nog de kleine schermen aansluiten
Zeker een Sabena toestel :)

Sex Aan Boord En Niets Anders

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Blackhole schreef op 05 January 2003 @ 20:40:
[...]

Zeker een Sabena toestel :)

Sex Aan Boord En Niets Anders
Ja zoiets, nu final release en dan hou ik weer op met die flauwekul hier ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.ensink/meljet28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:25

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

en hoe doe jij zoiets dan??? behalve zon pic hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:12:
[...]

Swap file uitschakelen.

Dat is alles :) (zeg mar iets hoor)
Fly High...ik had eerst mijn swapfile uitgezet, maar dat hielp nul komma nul (0,0 ;) )
Toen op 256MB fixed gezet. Zelfde probleem, toen had FS 740NB in gebruik.

Heb 3,5Gb vrij op de partitie waar FS op staat. Ik zal alleen eens wat meer ruimte op C:\ vrijmaken (is nu 1Gb vrij)

Ljkt dus eerder op eenHUGE memory leak????

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tai-Pan schreef op 05 January 2003 @ 21:00:
[...]

Fly High...ik had eerst mijn swapfile uitgezet, maar dat hielp nul komma nul (0,0 ;) )
Toen op 256MB fixed gezet. Zelfde probleem, toen had FS 740NB in gebruik.

Heb 3,5Gb vrij op de partitie waar FS op staat. Ik zal alleen eens wat meer ruimte op C:\ vrijmaken (is nu 1Gb vrij)

Ljkt dus eerder op eenHUGE memory leak????
Als je een 2e active HDD heb, moet je wel de swap daarop zetten he. Dat gaat zeker weten beter, dan een werkschijf en swapfile op 1 disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Bizzarro schreef op 05 January 2003 @ 20:54:
en hoe doe jij zoiets dan??? behalve zon pic hebben??
Texture converteren met image tool en dan foto soepen en weer terug converteren, simpel gezegd.

Anders www.projectopensky.com --> forum --> repainting disc. veel tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand een programmaatje wat een of andere logfile schrijft tijdens het vliegen met vluchtgegevens als departure, arrival, vluchttijd etc. zodat dat met een ander progje uitgelezen kan worden?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Fs noob, maarre ik zag zo'n vraag van: Ik heb een vraagje weet iemand hier van welke makers dit vliegtuig is. Kun je vliegtuigen editten ofzo? of kun je vliegtuig skins veranderen? 8)7 Ik heb geen id wat je allemaal met fs kan doen, dus vandaar deze vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

-Sander_ schreef op 05 januari 2003 @ 21:13:
Weet iemand een programmaatje wat een of andere logfile schrijft tijdens het vliegen met vluchtgegevens als departure, arrival, vluchttijd etc. zodat dat met een ander progje uitgelezen kan worden?
Nodig voor ILA? >:)

Ik weet niet wat FSUIPC allemaal kan uitlezen vanuit FS2k2, wante ik kan wel beetje proggen met VB ;)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
KLM 777 Meljet

pic: http://library.avsim.com/sendfile.php?SendImage=22209

link: ftp://205.252.89.41/dynam...7-200er_mj_klm_ph-bke.zip

Is half Posky half Meljet ofzo :? zie ik nu 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 00:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

hoe kijk je nou in de cabine? In de cockpit enzo snap ik wel, maar ik zie hier soms pics met echt een super mooi interieur, hoe krijg je die view?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Roland_EM25 schreef op 05 januari 2003 @ 21:51:
hoe kijk je nou in de cabine? In de cockpit enzo snap ik wel, maar ik zie hier soms pics met echt een super mooi interieur, hoe krijg je die view?
Supermooie filmbeelden en supermooie interieur zijn 2 verschillende dingen hoor >:) :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 01:01
Die is wel mooi :) en erg snel al nu een KLM af te hebben :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

ja ja ok, agreed! Maar toch, hoe krijg je dat interior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Roland_EM25 schreef op 05 januari 2003 @ 21:51:
Download active camera van www.avsim.com En lees even de beschrijving die erbij zit.

Ga dan naar de virtual cockpit en dan weet je wel hoe je er komt als je de beschrijving hebt gelezen :) Dit hebben overigens niet alle vliegtuigen. Die pic's van hierboven zijn allemaal meljet 777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

thanks The_FrankO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ND schreef op 05 januari 2003 @ 21:18:
[...]

Nodig voor ILA? >:)

Ik weet niet wat FSUIPC allemaal kan uitlezen vanuit FS2k2, wante ik kan wel beetje proggen met VB ;)
Hehe ja.. idd voor Interline :) Ik heb inmiddels 2 dingen:
-Flight Recorder (http://www.avsim.com/hangar/utils/nav/)
Tot zover afgewezen, teveel gedoe..

-FSAcars
Nog niet in verdiept.

-FS Flight Tracker
Link ga ik niet eens posten, tis commercieel en 14 dollar kunnen we niet gaan uittrekken voor elke pilot.

[ Voor 14% gewijzigd door SanderTje! op 05-01-2003 22:26 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
En tegen slapende mensen, want je moet nu ieder uur op een knopje drukken >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Voor de mensen die het ontgaan is, mostrealisticai (MRAI) heeft weer 3 nieuwe Flight Schedules gereleased!

Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/kuwait.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/saudia.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/snbrussels.gif

Enjoy :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 05-01-2003 22:30 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
McFlipp schreef op 05 januari 2003 @ 22:28:
Voor de mensen die het ontgaan is, mostrealisticai (MRAI) heeft weer een 3 nieuwe Flight Schedules gereleased!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb een ideetje, er zijn mensen die hun AI top hebben er zijn mensen die het een beetje hebben en er zijn mensen die het klote voor mekaar hebben.

Is het mischien een idee om iemand die het top voor mekaar heeft zijn AI kisten +3x txt op Cd-ROM te zetten en die tegen vergoeding uiteraad uit te delen, want ik heb bijvoorbeeld geen zin in dat pleuris werk, teminste niet tot in detail.

Dus dat het met de copy paste en TTools runnen voor mekaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 22:33:
[...]

Ik heb een ideetje, er zijn mensen die hun AI top hebben er zijn mensen die het een beetje hebben en er zijn mensen die het klote voor mekaar hebben.

Is het mischien een idee om iemand die het top voor mekaar heeft zijn AI kisten +3x txt op Cd-ROM te zetten en die tegen vergoeding uiteraad uit te delen, want ik heb bijvoorbeeld geen zin in dat pleuris werk, teminste niet tot in detail.

Luie drol dat je bent :Y)

Zonder gein, super idee!

edit:

ik wist wel dat je een bloody pervert was, met je prive cinema ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Gilly schreef op 05 January 2003 @ 22:33:
[...]

Goed plan, ik wilde mijn AI misschien al vrij geven als ik klaar was, maar het duurt waarschijnlijk nog wel ff, is uiteraard een enorm gedoe, alle registratie nummers van die planes bijvoorbeeld na lopen om te kijken of ze de oude of de nieuwe paints hebben :D
En MRAI brengt de hele tijd nieuwe schedules uit, dus dat is ook niet echt makkelijk bij te houden, maar ik kan het er eens met FrankO over hebben :)

Btw ik ben dus helemaal overnieuw begonnen en gebruik alleen MRAI flightplans en voor de modellen het liefst FSP (zijn beter voor FPS en mooier dan PAI) en anders PAI, en ik moet zeggen wat ik tot nu toe af heb, ben ik heel tevreden over, maar zoals je al zei het is een hoop werk :D

Ohh en voor verspreiden, ik heb 50mb webspace, ik maak gewoon pakketjes van 50mb en dan verspreid ik iedere dag een pakketje ofzo. Btw Die files laten zich enorm inpakken een factor 10 ongeveer, dus als ik 2 pakketjes zou hebben heb ik 1 GB aan AI, hmmz :)

[ Voor 22% gewijzigd door McFlipp op 05-01-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:51:
[...]

Goed plan, ik wilde mijn AI misschien al vrij geven als ik klaar was, maar het duurt waarschijnlijk nog wel ff, is uiteraard een enorm gedoe, alle registratie nummers van die planes bijvoorbeeld na lopen om te kijken of ze de oude of de nieuwe paints hebben :D
En MRAI brengt de hele tijd nieuwe schedules uit, dus dat is ook niet echt makkelijk bij te houden, maar ik kan het er eens met FrankO over hebben :)
Met zo'n systeem kunnen de afnemers natuurlijk niet verwachten dat ze altijd 100% up to date zijn.
Als je een basis uitbreng op CD-ROM dan kun je later natuurlijk volstaan met kleinere web uploads, 1 keer per 2 maanden ofzo, of wanneer de tijd daar echt rijp voor is.

Maar ik heb ook geen idee hoeveel balangstellende er zouden zijn, ik ruik een poll ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had verwacht dat deze scenery al tig keer voorbij te zien komen, of loop ik achter..??
LEMD:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/lemd.jpg

Die textures van de gate flikkeren als de nete bij mij, zal wel aan mij liggen....
LINK: http://www.simuvuelo.org/escenarios/madrid.htm

EDIT : die afcad file die er bij zit kan je beter vergeten, die is bagger...!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 22:57:
Had verwacht dat deze scenery al tig keer voorbij te zien komen, of loop ik achter..??
LEMD:

[afbeelding]

Die textures van de gate flikkeren als de nete bij mij, zal wel aan mij liggen....
LINK: http://www.simuvuelo.org/escenarios/madrid.htm
Nee nog niet gezien, Madrid, TOP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:51:
[...]

Btw ik ben dus helemaal overnieuw begonnen en gebruik alleen MRAI flightplans en voor de modellen het liefst FSP (zijn beter voor FPS en mooier dan PAI) en anders PAI, en ik moet zeggen wat ik tot nu toe af heb, ben ik heel tevreden over, maar zoals je al zei het is een hoop werk :D

Ohh en voor verspreiden, ik heb 50mb webspace, ik maak gewoon pakketjes van 50mb en dan verspreid ik iedere dag een pakketje ofzo. Btw Die files laten zich enorm inpakken een factor 10 ongeveer, dus als ik 2 pakketjes zou hebben heb ik 1 GB aan AI, hmmz :)
Dit lijkt me idd beter. Ik heb ook nog wel 50mb terbeschikking.

Ik stel mijn pakket iig terbeschikking :) Spotter en Terwee weten dat mijn aircraft.txt erg overzichtelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 05 January 2003 @ 22:54:
[...]

Met zo'n systeem kunnen de afnemers natuurlijk niet verwachten dat ze altijd 100% up to date zijn.
Als je een basis uitbreng op CD-ROM dan kun je later natuurlijk volstaan met kleinere web uploads, 1 keer per 2 maanden ofzo, of wanneer de tijd daar echt rijp voor is.

Maar ik heb ook geen idee hoeveel balangstellende er zouden zijn, ik ruik een poll ;)
Maak jij er eentje aan dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
The_FrankO schreef op 05 January 2003 @ 23:04:
[...]

Dit lijkt me idd beter. Ik heb ook nog wel 50mb terbeschikking.

Ik stel mijn pakket iig terbeschikking :) Spotter en Terwee weten dat mijn aircraft.txt erg overzichtelijk is ;)
In iedergeval TOP dat jij en MCflip hier wel wat in zien, en idd de grote van de pakketten zal wel meevallen dus via het web moet mogenlijk zijn.

Houdt dan wel rekening mee dat er geen overlay afcad's in de fp's zitten ;) ohh, daar had je al aan gedacht. :P

poll link heb ik niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 23:10:
[...]

In iedergeval TOP dat jij en MCflip hier wel wat in zien, en idd de grote van de pakketten zal wel meevallen dus via het web moet mogenlijk zijn.

Houdt dan wel rekening mee dat er geen overlay afcad's in de fp's zitten ;) ohh, daar had je al aan gedacht. :P

http://bootz.dezeserver.n...l/index.cgi?action=create

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Tnx rellenek

Poll: Voorgekouwde AI
Pleur op, dat doe ik liever zelf
Ja goed idee, drink ik ff een biertje
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://bootz.dezeserver.nl/cgi-bin/poll/results.cgi?pid=33
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*blanco*

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Huh? Voorgekouwde AI? Was dat niet het doel van PAI? Of wordt dit PAI extended version? ;)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Het ging net lekker toen de FMC mij in een berg liet knallen tijdens de finals op LOWI.....en dat terwijl ik net RTL4 zit te kijken over vluchtrampen :(

Had de FMC helemaal geprogrammeerd via FSnav met een TULSA approach op 26. Zat dus op finals, net op het punt dat ik gear-down wilde doen en kist dreunt in een berg.

Hoe kan dat? Ik dacht dat approaches standaard goed in elkaar zaten. Kiezen dus voor landen op 26 met STAR TULSA. Die komt in je FMC en laat de landing doen. Wat kan hier dan fout zijn gegaan? APPR te laat ingesteld misschien? Ik zag de berg ook niet aankomen, want het was een avondvlucht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Misschien heb je de fout gemaakt dat LOWI op 2000 ft ligt

Dus stel dat je een approach doet, dan intercept je de localizer op bijv 4500 ft ipv 2500 ft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 23:10:
[...]

Als je de overlays erbij doet is dat toch geen probleem? Niet dat ik nu al overlays in m'n flightplans heb zitten maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Ik heb de FMC nog even uitgelezen. RX-26 op 5200ft en RW-26 op 1908ft. Barometer was juist ingesteld. Ik zat nog tussen RX-26 en RW-26.

Ik vermoed dat het een "pilot-error" was 8)7 en dat ik de APPR te laat heb aangezet. Volgende keer beter dus :)

Iemand nog een antwoord op mijn vorige vraag over de COMM instellingen?

[ Voor 22% gewijzigd door Tallguy op 05-01-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 23:48:
[...]

Als je de overlays erbij doet is dat toch geen probleem? Niet dat ik nu al overlays in m'n flightplans heb zitten maar toch :)
Nou ja, als jij NL2000 hebt en ik Lago ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 23:50:
[...]

Nou ja, als jij NL2000 hebt en ik Lago ..........
Ja dan maak ik een pakketje met overlays en 1 zonder :P
Maar denk in eerste instantie maar zonder ;)
Maar ik zal het er nog eens met Frank over hebben :) Fraaaaannnnk?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Zie net dat stukkie op TV over die mafkees in Frankfurt. Denkt ie nou echt met zo'n lichtgewicht vliegtuigje veel schade toe te brengen aan het gebouw van de DB? Wat ramen kapot en daar blijft het bij.

Maar het motief van die kerel...herdenken van de crew van de Space Shuttle Challenger. Huh? Wil je dan op die manier doen? Ben je echt rijp voor het busje met de mannen met die mooie witte jas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:28:
Voor de mensen die het ontgaan is, mostrealisticai (MRAI) heeft weer 3 nieuwe Flight Schedules gereleased!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

He joh, je loopt achter....er is ook al ASIANA uit... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 02-10 11:23

Spotter

Lichtnicht

Ik vind het opzich een top idee, maar ik ga die flightplans toch zelf doen. De belangrijkste 2 redenen zijn dat ik het leuk vind (je heb van die vreemde mensen) en ik werk met dar Radius shit. Als ik het allemaal af heb, wil ik het misschien ook wel posten, indien er mensen zijn die Radius AFCAD's gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 22:33:
[...]

Ja! Ben ik voor, wie dient zich aan? Wel eerst screenshots hè! :7
Wat gaat het me kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

hebben jullie ook het probleem dat die Meljet zo snel klimt ? ik zat binnen 10 min. op 30000 ft. en had een vertical speed van 7000 in het begin toen ik op 600 ft VNAV en LNAV aan deed. iemand ?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 06 januari 2003 @ 10:31:
hebben jullie ook het probleem dat die Meljet zo snel klimt ? ik zat binnen 10 min. op 30000 ft. en had een vertical speed van 7000 in het begin toen ik op 600 ft VNAV en LNAV aan deed. iemand ?
Yups, had ik ook al eerder aangegeven. Just like the 747. Die klimt ook als de pokke pleuris omhoog. Zeker een airbus hater die Melvin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nog wel even mijn canon powershot a40 gebruikt tijdens het vliegen in de meljet :D
hier boven de bergjes snel even een foto gemaakt en dan meteen weer terug naar de cockpit:

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/1.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tai-Pan schreef op 05 January 2003 @ 23:40:
Het ging net lekker toen de FMC mij in een berg liet knallen tijdens de finals op LOWI.....en dat terwijl ik net RTL4 zit te kijken over vluchtrampen :(

Had de FMC helemaal geprogrammeerd via FSnav met een TULSA approach op 26. Zat dus op finals, net op het punt dat ik gear-down wilde doen en kist dreunt in een berg.

Hoe kan dat? Ik dacht dat approaches standaard goed in elkaar zaten. Kiezen dus voor landen op 26 met STAR TULSA. Die komt in je FMC en laat de landing doen. Wat kan hier dan fout zijn gegaan? APPR te laat ingesteld misschien? Ik zag de berg ook niet aankomen, want het was een avondvlucht :'(
Neem de TULSI3A STAR kom je vanaf IAF RTT die volg je op HDG 211 dacht ik, en bij 17DME right 255 HDG/COURSE. Contact me even voor de charts!
ba-rt@gmx.net tevens MSN :7

McFlipp:
Welke overlays gebruik jij voor EHAM dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 11:45:
[...]

Neem de TULSI3A STAR kom je vanaf IAF RTT die volg je op HDG 211 dacht ik, en bij 17DME right 255 HDG/COURSE. Contact me even voor de charts!
ba-rt@gmx.net tevens MSN :7

McFlipp:
Welke overlays gebruik jij voor EHAM dan?
Geen, maar dat had ik al gezegt :)
Maar ik denk dat ik wel overlays ga gebruiken, maar als ik mijn package uit (zou) breng(en) dan zullen die zonder overlays zijn. Wanneer ik echt overlays erin heb zitten en er is animo voor, kan ik die uiteraard wel posten :)

En wat doen jullie moeilijk over een STAR vliegen? Je kijkt gewoon wat is me laatst waypoint, hey het is <blabla> k dan nemen we <blabla> STAR klaar! Niets moeilijks aan, en de FMC vliegt hem gewoon, ben je niet tevreden met die STAR en je vliegt offline, dan delete je er gewoon een aantal puntjes uit :P

[ Voor 21% gewijzigd door McFlipp op 06-01-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees weer een mooi verhaaltje.........altijd al geweten dat Amerikanen een stelletje paters zijn.......

Precies een week na alle nare gebeurtenissen in Amerika zou ik eindelijk naar huis vliegen vanaf DC. Alle begrip voor het feit dat ik maarliefst 4 uur van te voren aanwezig moest zijn in verband met security checks. Helaas alleen was er maar 1 x-ray machine voor ALLE Northwest bagage maar ook dat is te overleven met zoveel tijd over. Even voor vertrek stonden we stil op de taxi-baan, een melding over de luidspreker: 'Ladies and gentlemen, due to some air traffic restrictions, looks like we're gonna have to sit here for a little while. In order to save fuel for the big crossing we'll shut the engines down for just a little bit.' Nou ja iedereen balen maargoed alles om maar thuis te komen op dit moment. We horen of zien een tijdje niks, het begint lang te duren. Plotseling stopt er een politie-wagen naast het vliegtuig, de agent blijft er veilig achter staan. Een eindje verderop zien we een aantal brandweerwagens komen aanrijd!
en!
en zich op veilige afstand opstellen. !
De stewardessen weten van niks, maar blijft u alstublieft zitten. SWAT-mannetjes zien we onder het vliegtuig doorrennen, en achterin bedenken mensen wat ze op hun laatste dag hadden kunnen doen. Ik denk na: zal ik een briefje schrijven of niet. als ik hier uit kom is het briefje niet nodig, als het vliegtuig ontploft vindt toch niemand dat briefje meer terug dus laat maar. Drie uur later komen er mannen van de FBI aan boord en leggen uit dat ze ook niet weten wat er gebeurd is en dat we 1 voor 1 van het vliegtuig af worden ge-escorteerd en gefouilleerd. Er mag geen bagage uit de overhead-bins worden gehaald en een hond moet aan de handtas snuffelen. Daarna worden we in een bus gezet om terug te keren naar het vliegveld, maar we mogen niet met elkaar praten! Vanuit de bus zien we touwen hangen uit de ramen van de cockpit, geen wonder dat we 3 uur niks hoorden want die lui zijn hem snel gepeerd!! Op het vliegveld in de lounge heerst chaos. Het duurt erg lang voordat iemand hee!
ft!
bedacht wat er met ons gedaan moet worden, gelukkig is het daarna wel goed geregeld, we worden allemaal voor een nachtje in een hotel gedaan. Er is vervoer en eten geregeld en zelfs een telefoonkaartje en een verzoeningsbon om binnen een jaar nog voor 500 dollar met northwest te vliegen. De volgende ochtend echter in het hotel wordt het briefje met de vertrektijd van onze vlucht wel 6 keer veranderd, en uiteindelijk vertrekken we met zo'n 23-en-een-half uur vertraging. Op Schiphol aangekomen zegt de grondstewardess: Oh u zat in DAT vliegtuig? ja wat een lullig geintje van haar he?!! Blijkt dus dat een van de flight attendants voor de grap alarm heeft geslagen en we voor niks door al deze ellende zijn gegaan!! Erg fijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaaag verhaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:28
Blijkt dus dat een van de flight attendants voor de grap alarm heeft geslagen en we voor niks door al deze ellende zijn gegaan!! Erg fijn!!!
Dat zeggen ze nu wel, maar er was vast meer aan de hand. Ze willen natuurlijk geen paniek veroorzaken zodat passagiers NW links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ja idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

tjek dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.strike9.com/file.aspx/path=/havoc04/fullsize/Maintance+1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

McFlipp schreef op 06 januari 2003 @ 13:13:
[...]
En wat doen jullie moeilijk over een STAR vliegen? Je kijkt gewoon wat is me laatst waypoint, hey het is <blabla> k dan nemen we <blabla> STAR klaar! Niets moeilijks aan, en de FMC vliegt hem gewoon, ben je niet tevreden met die STAR en je vliegt offline, dan delete je er gewoon een aantal puntjes uit :P
Dat is dus ook wat ik deed. Via FSNAV ingevoerd dat ik een SID vanaf EHAM wilde doen via ARNEM en een STAR op baan 26 van LOWI. Laatste goede waypoint was TULSA. Dat is ook een STAR van LOWI, dus de TULS3A gebruikt. Ging allemaal goed, maar ik denk dat ik de APPR te laat heb aangezet. Zal 'm van de week nog een keer proberen (maar dan overdag om te kijken of er bergen zijn waar ik tegenaan ga vliegen (of net niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen vertrouwd tegenwoordig blind de grote vriend FMC, maar waar is het beetje gezond verstand gebleven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Als je blind vliegt moet je toch op je charts en op je FMC kunnen vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Damn ik heb net ff weer met een standard default panel gevlogen van MS, jeej wat is dat LOC intercept toch brak :( na 4 overshoots heb ik het maar zelf gedaan, zucht. Dit mogen ze wel extreem sterk verbeteren in de volgende versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je al die autootjes erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF nog een vraagje....
Hoe krijg ik die STATIC PLANES weg uit sommige sceneries?
Het zal wel een groot nadeel van freeware sceneries zijn ofzo, maar ik kan me voorstellen dattik niet de enige ben. Als voorbeeld LEPA (Palma de Mallorca), waarbij ik met een meegeleverde AFCAD mn vliegtuigje precies in zo'n brak stuk beeldvulling plaats. Zelfde voor LMML (Luqa, Malta), en er zijn er nog wel wat...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
netjes :) hoeveel werk?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 06 januari 2003 @ 15:01:
Als je blind vliegt moet je toch op je charts en op je FMC kunnen vertrouwen
Klopt maar dit blijft een MS product (slechte smoes :+ )
En je als je je charts heb, waar heb je dan een FMC voor nodig? Tis echt geen perfect dingetje die wij gebruiken hoor. Ik ben dmv een chart nog nooit, maar dan ook nooit op een berg geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:09:
[...]

En je als je je charts heb, waar heb je dan een FMC voor nodig? Tis echt geen perfect dingetje die wij gebruiken hoor. Ik ben dmv een chart nog nooit, maar dan ook nooit op een berg geknald.
Of is dat de keuze van wanneer gebruik ik wat ??

Want met MCDU (FMC zo'n goedkoop woord, geen wonder dat je bergen raakt :P )en een kaart om te checken is het mij ook nog niet overkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 06-01-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:09:
[...]

Ik denk dat het ligt aan de mogelijkheid om de FMC punten en je positie kan aflezen op je ND, terwijl je op een chart je positie nog moet bepalen Ikzelf vind charts ook beter ivm meer informatie wat je krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 06 January 2003 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat het ligt aan de mogelijkheid om de FMC punten en je positie kan aflezen op je ND, terwijl je op een chart je positie nog moet bepalen Ikzelf vind charts ook beter ivm meer informatie wat je krijgt. :)
Tijdens een STAR vlieg ik sowieso maar een heel klein stukje op LNAV. In de beginfase switch ik de bochtbediening altijd naar manual of MCP HDG. En dan tik ik in de FMC meteen alvast wat fixes in de FIX page, waarvan ik denk dat ik die hoogswaarschijnlijk nodig heb (door monitoren van ATC duhuh), zodat ik die iig op me ND heb staan na een instructie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Die foto van daarboven is van het forum van meljet. is i.c.m. Lago scenery enhancher of hoe dat ook maar mag heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 16:09:
[...]

Ik ook niet, ik gebruik ook altijd die kaarten voor LOWI, en als je je aan je route houdt gebeurt er niks! De hoogtes van de omringende bergen zijn zelfs gegeven.
Dan is het appeltje eitje als je dat dal in duikt. En waarom altijd APP gebruiken? Ik vind manual veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 15:35:
FF nog een vraagje....
Hoe krijg ik die STATIC PLANES weg uit sommige sceneries?
Het zal wel een groot nadeel van freeware sceneries zijn ofzo, maar ik kan me voorstellen dattik niet de enige ben. Als voorbeeld LEPA (Palma de Mallorca), waarbij ik met een meegeleverde AFCAD mn vliegtuigje precies in zo'n brak stuk beeldvulling plaats. Zelfde voor LMML (Luqa, Malta), en er zijn er nog wel wat...
Iemand?
Twee mogelijkheden, de makkelijke eerst, kijk of er in je scenery dir/folder van die scenery bgl files staan die stat1 of zo heten...effe renamen naar *.bak en kijken in de sim of het werkt...

Iets moeilijker, download objectremover, (flightsim.com avsim.com) daarna moet je gaan kijken welke textures je ziet op die statische objecten, zie je bijvoorbeeld een klm kist staan, 10 tegen 1 dat er dan in je texture dir/folder een klm.bmp of zoiets staat, dat voer je in in objectremover en het ding weg laten halen...

filenaam : objectremoverBGL10.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, nu ik zo nu en dan ook even aan mijn AI werk stuit ik vaak op het volgende probleem:
Sommige textures/planes komen niet voor in mijn aircraft lijstje in FS2002. Terwijl ik ze wel allemaal zie staan op de vliegvelden!Maar sommige zie ik dus ook niet, dus wat het nou wel of niet doet, ik weet het niet., ik heb de aircraft.cfg vergeleken met die van andere die daar hetzelfde hadden, en dat ze wel in de aircraft ljst staan. Ik installeer ze hetzelfde als in de manual van PAI staat. Maar ja, aan jullie de vraag wat doe ik fout? Want zo heb ik geen overzicht... Hmmm maar wachten op de kant en klare PAI van een persoon hier zucht...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Over PAI gesproken (ik weet niet of je heir wat aan hebt)...het schijnt zo te zijn dat sommige PAI's de vorige gewoon overschrijven.
Ik merkte dat ook. Ik het hele zooitje gedowned en achter elkaar geinstalleerd. Nadat ik klaar was bleek EasyJet bijvoorbeeld opeens pleitte te zijn.

Is dat hetgeen waar jij last van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 09:44

bennierex

Pilot_Z

Hebben er hier meer mensen problemen met de APP functie van de Dash8 autopilot? Bij mij gaat het toestel na het capturen van de localizer een enorme bocht maken in de verkeerde richting |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:56:
Jongens, nu ik zo nu en dan ook even aan mijn AI werk stuit ik vaak op het volgende probleem:
Sommige textures/planes komen niet voor in mijn aircraft lijstje in FS2002. Terwijl ik ze wel allemaal zie staan op de vliegvelden!Maar sommige zie ik dus ook niet, dus wat het nou wel of niet doet, ik weet het niet., ik heb de aircraft.cfg vergeleken met die van andere die daar hetzelfde hadden, en dat ze wel in de aircraft ljst staan. Ik installeer ze hetzelfde als in de manual van PAI staat. Maar ja, aan jullie de vraag wat doe ik fout? Want zo heb ik geen overzicht... Hmmm maar wachten op de kant en klare PAI van een persoon hier zucht...
dat [fltsim.X] (X=een getal) dat boven iedere repaint stukje in de aircraft.cfg staat.

Moet oplopend zijn. Bij 0 (nul) beginnen en dan elke keer 1tje erbij. als je er een getal tussen uitlaat zul je hem niet zien in het menu van fs.

En als de titel het zelfde is krijg je hem volgens mij ook niet tezien. (maar dan werkt hij ook niet voor AI)

offtopic:
Ik kom verdorie niet op MSN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tai-Pan schreef op 06 January 2003 @ 18:07:
Over PAI gesproken (ik weet niet of je heir wat aan hebt)...het schijnt zo te zijn dat sommige PAI's de vorige gewoon overschrijven.
Ik merkte dat ook. Ik het hele zooitje gedowned en achter elkaar geinstalleerd. Nadat ik klaar was bleek EasyJet bijvoorbeeld opeens pleitte te zijn.

Is dat hetgeen waar jij last van hebt?
Ja, Easyjet is bij mij pleite! Nu je het zegt!
Ik kom ook niet op MSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
bennierex schreef op 06 januari 2003 @ 18:34:
Hebben er hier meer mensen problemen met de APP functie van de Dash8 autopilot? Bij mij gaat het toestel na het capturen van de localizer een enorme bocht maken in de verkeerde richting |:(
Ja had ik ook.

Giro drift uitzetten.

offtopic:
MSN down :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 06-01-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

de TTools compiler geeft in deze regel een fout:

AC#651,F-GPME,50%,24Hr,IFR,07:15:57,08:19:24,350,F,6203,LFPO,08:44:53,09:49:24,350,F,7500,LFTH,17:44:53,18:49:24,330,F,7505,LFPO,19:59:53,21:03:21,330,F,6232,LFMN

ik heb me echt helemaal wezeloos gezocht, de compiler zegt dat het met de tijd te maken heeft, maar echt niks kunnen vinden. En idd hier is MSN ook down, dan lukt het helaas ook niet met trillian :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 06 January 2003 @ 19:24:

AC#651,F-GPME,50%,24Hr,IFR,07:15:57,08:19:24,350,F,6203,LFPO,08:44:53,09:49:24,350,F,7500,LFTH,17:44:53,18:49:24,330,F,7505,LFPO,19:59:53,21:03:21,330,F,6232,LFMN

ik heb me echt helemaal wezeloos gezocht, de compiler zegt dat het met de tijd te maken heeft, maar echt niks kunnen vinden. En idd hier is MSN ook down, dan lukt het helaas ook niet met trillian :(
Bij mij doet dat flightplan het gewoon :7 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op de MJT7......zo haddik hem nog niet gezien....:P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klink173/Flightsim/foutje.jpg

Zo ist net oftie het warm heeft...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik denk dat een paar mensen een gat in de lucht springen nu waaronder Gilly ;)

NEWS VAN MRAI
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/klmcity.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/klm.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/klmuk.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/lufthansa.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/united.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/unitedex.gif

Spotter: kijk even wat ttools zegt wat er fout is. meestal is dat vet gedrukt en kan je het aan de hand daarvan wel oplossen :) En Bart bij jouw doet hij het waarschijnlijk wel doordat jij een oude ttools hebt waardoor die hele vlucht komt tevervallen ;)

Sloeber overheating? :P

[ Voor 15% gewijzigd door The_FrankO op 06-01-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Gilly schreef op 06 januari 2003 @ 19:15:
[...]

Ja had ik ook.

Giro drift uitzetten.

offtopic:
MSN down :(
Ik dank u... ga het meteen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_FrankO schreef op 06 January 2003 @ 19:31:

NEWS VAN MRAI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Spotter: kijk even wat ttools zegt wat er fout is. meestal is dat vet gedrukt en kan je het aan de hand daarvan wel oplossen :) En Bart bij jouw doet hij het waarschijnlijk wel doordat jij een oude ttools hebt waardoor die hele vlucht komt tevervallen ;)

ik heb de nieuwe en dat Flightplan werkt gewoon :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

The_FrankO schreef op 06 januari 2003 @ 19:31:

NEWS VAN MRAI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

The departure time must be in HH:MM:SS or HH:MM

Hij geeft de fout helemaal aan het EINDE vande regel.

ik sprong net ook een gat in de lucht, probeerde ook gat in het plafond te krijgen maar da lukte dus nie, nu pijn in me knar, en die klote TTools doet het hier weer gewoon niet met da flightplan

[ Voor 6% gewijzigd door Spotter op 06-01-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 19:30:
Terugkomend op de MJT7......zo haddik hem nog niet gezien....:P

[afbeelding]

Zo ist net oftie het warm heeft...:P
die motoren blijven ook nog doordraaien ook :P

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:28
Spotter schreef op 06 January 2003 @ 19:49:
[...]

The departure time must be in HH:MM:SS or HH:MM

Hij geeft de fout helemaal aan het EINDE vande regel.
Probeer eens een andere versie van TTools. Loste bij mij het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

biobak schreef op 06 January 2003 @ 19:59:
[...]

In een eerdere versie van TTools zat een bugje waar je last van kreeg bij grote aantallen FP's. Had ik ook last van toen, heb het naar de maker gemaild en kreeg binnen een paar dagen een nieuwe versie van um die wel werkte. :)

Was toendertijd geloof ik TTools 1.2 en de nieuwe die ik kreeg was 1.2.1.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
check deze crosswind approach :D

http://home.no.net/ossvense/Movies/TAP_321_ventos_fortes.asx

[ Voor 2% gewijzigd door Evilernie933 op 06-01-2003 20:05 . Reden: typo ]

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
The_FrankO schreef op 06 January 2003 @ 19:31:

NEWS VAN MRAI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heilig verklaren die mannen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
bennierex schreef op 06 januari 2003 @ 18:34:
een goede course invullen is vrij belangerijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

biobak schreef op 06 January 2003 @ 19:59:
[...]

niet dus, ik heb nu 1.3.3, en hij geeft nu: "A parameter is missing, expecting departure time here" helemaal aan het einde, maar hij is gewoon aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
wtf, net liep windows explorer vast (duh :P) en ineensk omt er op mn taken balk te staan
FSBUILD | FLIGHT SIMULATOR 2002 | SERVERINFO | WINAMP

:? en nu weer normaal :?
mijn pc is een en al fs blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

OMG! Magnifiek! _/-\o_ :9~
We want more, more more more! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door ND863 op 06-01-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zooo... Als passagier zit je dan echt niet relaxed meer op je stoel! :o
Volgens mij had hij al veel eerder een GO-Around moeten doen :/

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 06-01-2003 20:28 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Tourniquet schreef op 06 januari 2003 @ 20:27:
[...]

Zooo... Als passagier zit je dan echt niet relaxed meer op je stoel! :o
Volgens mij had hij al veel eerder een GO-Around moeten doen :/
Ik zou et niet errug vinden (mits het goed afloopt ;)) lijkt me wel tof zo'n zijwind app met gusting boven de baan 8)7 B) Go Around? Hms maybe wel, maar de piloot weet/wist niet dat het guste daar op very short final, wat je dus ook niet kan beslissen op je Decision Height. Dan zou die toch van de ATC of andere piloten horen? Maar dan kom je op hetzelfde tafareel op EHAM in de storm week, sommigen landen gewoon op EHAM, terwijl andere wel go arounds deden, tis niet te verwachten I guess :)

Check de andere 2 movies op die site :) Die A330 landing is mooi O+

[ Voor 6% gewijzigd door ND863 op 06-01-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 06 January 2003 @ 20:23:
[...]

OMG! Magnifiek! _/-\o_ :9~
We want more, more more more! 8)
Misschien wat minder spectaculair en oud, maar blijft mooi :+

http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/hkg_land.mpg

http://home.quicknet.nl/q...wak/pics/hr744hkapp25.mpg

Trouwens..........
Ik heb ook eens zo'n approach gemaakt maar dan niet met zulke crosswinds, maar wel dat extreme geschud links en rechts. Ben heel wat gewend, maar toen deed ik het ook bijna in me broekkie.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Spotter schreef op 06 January 2003 @ 19:24:

AC#651,F-GPME,50%,24Hr,IFR,07:15:57,08:19:24,350,F,6203,LFPO,08:44:53,09:49:24,350,F,
7500,LFTH,17:44:53,18:49:24,330,F,7505,LFPO,19:59:53,21:03:21,330,F,6232,LFMN

|:( Jij hebt 24Hr schedule, sorry |:(

Btw verdomme heeft MRAI toch die nep schedules uit gegeven :(
Gilly schreef op 06 januari 2003 @ 20:12:
[...]

Heilig verklaren die mannen _/-\o_
Ja nep schedules releasen, stelletje eikels |:(

[ Voor 72% gewijzigd door McFlipp op 06-01-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

het probleem zit em denk ik dat TTools er automatisch een , achterzet. iemand het hier laatst ook een probleem met de punt en de komma, wie kan mij dat effe vertellen op MSN die het weer doet :P

en dit zijn standaart PAI shedules, moeten nog vervangen worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Spotter op 06-01-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 20:34:
[...]

Trouwens..........
Ik heb ook eens zo'n approach gemaakt maar dan niet met zulke crosswinds, maar wel dat extreme geschud links en rechts. Ben heel wat gewend, maar toen deed ik het ook bijna in me broekkie.
en die stewardessen maar kijken als of er nix aan de hand is (ondertussen zijn ze gewoon fluitend hun nagels aan het vijlen in hun stoeltje) :P

[ Voor 56% gewijzigd door jos_zwa op 06-01-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

nealzie schreef op 06 januari 2003 @ 20:17:
[...]

een goede course invullen is vrij belangerijk
jah...eeej, ben geen n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

bennierex schreef op 06 januari 2003 @ 20:46:
[...]

jah...eeej, ben geen n00b ;)
niet? :+ Hehe, geintje, ik ga a.s. als et kan ff langs Luchtvaart Hobby Shop om een mooie DVD te kopen :) Zit alleen te twijfelen tussen een Airline DVD en een Cockpit DVD......

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.