Yups, vanaf 512 Mb wordt je eigenlijk aangeraden om je swapfile uit te schakelen voor meer performance.
www.tweakxp.com veel handige memory tips voor 412 meg bezitters
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Yups, vanaf 512 Mb wordt je eigenlijk aangeraden om je swapfile uit te schakelen voor meer performance.
Nou ik draai fs al tijden met nog maar 80mb vrijTourniquet schreef op 05 januari 2003 @ 20:21:
Ik had pas ook een keer dat FS eruitknalde. Bleek dat er gewoon te weinig harddisk ruimte over was. Zorg dus voor een ruime hoeveelheid vrije schijfruimte op je FS disk
windows heeft altijd een swap file nodig dus uitschakken is nooit een optie. Verminderen kan in sommige gevallen beter zijnVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 20:25:
www.tweakxp.com veel handige memory tips voor 412 meg bezitters
Zeker een Sabena toestelGilly schreef op 05 januari 2003 @ 20:35:
[afbeelding]
En wat voor film's draaien jullie aan boord ??
FF nog de kleine schermen aansluiten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja zoiets, nu final release en dan hou ik weer op met die flauwekul hierBlackhole schreef op 05 January 2003 @ 20:40:
[...]
Zeker een Sabena toestel
Sex Aan Boord En Niets Anders
Fly High...ik had eerst mijn swapfile uitgezet, maar dat hielp nul komma nul (0,0Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:12:
[...]
Swap file uitschakelen.
Dat is alles(zeg mar iets hoor)
Verwijderd
Als je een 2e active HDD heb, moet je wel de swap daarop zetten he. Dat gaat zeker weten beter, dan een werkschijf en swapfile op 1 disk.Tai-Pan schreef op 05 January 2003 @ 21:00:
[...]
Fly High...ik had eerst mijn swapfile uitgezet, maar dat hielp nul komma nul (0,0)
Toen op 256MB fixed gezet. Zelfde probleem, toen had FS 740NB in gebruik.
Heb 3,5Gb vrij op de partitie waar FS op staat. Ik zal alleen eens wat meer ruimte op C:\ vrijmaken (is nu 1Gb vrij)
Ljkt dus eerder op eenHUGE memory leak????
Texture converteren met image tool en dan foto soepen en weer terug converteren, simpel gezegd.Bizzarro schreef op 05 January 2003 @ 20:54:
en hoe doe jij zoiets dan??? behalve zon pic hebben??
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Nodig voor ILA?-Sander_ schreef op 05 januari 2003 @ 21:13:
Weet iemand een programmaatje wat een of andere logfile schrijft tijdens het vliegen met vluchtgegevens als departure, arrival, vluchttijd etc. zodat dat met een ander progje uitgelezen kan worden?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 21:23 ]
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Supermooie filmbeelden en supermooie interieur zijn 2 verschillende dingen hoorRoland_EM25 schreef op 05 januari 2003 @ 21:51:
hoe kijk je nou in de cabine? In de cockpit enzo snap ik wel, maar ik zie hier soms pics met echt een super mooi interieur, hoe krijg je die view?
Die is wel mooiGilly schreef op 05 januari 2003 @ 21:20:
KLM 777 Meljet
pic: http://library.avsim.com/sendfile.php?SendImage=22209
link: ftp://205.252.89.41/dynam...7-200er_mj_klm_ph-bke.zip
Is half Posky half Meljet ofzozie ik nu
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Download active camera van www.avsim.com En lees even de beschrijving die erbij zit.Roland_EM25 schreef op 05 januari 2003 @ 21:51:
hoe kijk je nou in de cabine? In de cockpit enzo snap ik wel, maar ik zie hier soms pics met echt een super mooi interieur, hoe krijg je die view?
Hehe ja.. idd voor InterlineND schreef op 05 januari 2003 @ 21:18:
[...]
Nodig voor ILA?
Ik weet niet wat FSUIPC allemaal kan uitlezen vanuit FS2k2, wante ik kan wel beetje proggen met VB
[ Voor 14% gewijzigd door SanderTje! op 05-01-2003 22:26 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
En tegen slapende mensen, want je moet nu ieder uur op een knopje drukken
[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 22:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 05-01-2003 22:30 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb een ideetje, er zijn mensen die hun AI top hebben er zijn mensen die het een beetje hebben en er zijn mensen die het klote voor mekaar hebben.McFlipp schreef op 05 januari 2003 @ 22:28:
Voor de mensen die het ontgaan is, mostrealisticai (MRAI) heeft weer een 3 nieuwe Flight Schedules gereleased!
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
Enjoy
Verwijderd
Luie drol dat je bentGilly schreef op 05 januari 2003 @ 22:33:
[...]
Ik heb een ideetje, er zijn mensen die hun AI top hebben er zijn mensen die het een beetje hebben en er zijn mensen die het klote voor mekaar hebben.
Is het mischien een idee om iemand die het top voor mekaar heeft zijn AI kisten +3x txt op Cd-ROM te zetten en die tegen vergoeding uiteraad uit te delen, want ik heb bijvoorbeeld geen zin in dat pleuris werk, teminste niet tot in detail.
Dus dat het met de copy paste en TTools runnen voor mekaar is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:42 ]
Goed plan, ik wilde mijn AI misschien al vrij geven als ik klaar was, maar het duurt waarschijnlijk nog wel ff, is uiteraard een enorm gedoe, alle registratie nummers van die planes bijvoorbeeld na lopen om te kijken of ze de oude of de nieuwe paints hebbenGilly schreef op 05 January 2003 @ 22:33:
[...]
Ik heb een ideetje, er zijn mensen die hun AI top hebben er zijn mensen die het een beetje hebben en er zijn mensen die het klote voor mekaar hebben.
Is het mischien een idee om iemand die het top voor mekaar heeft zijn AI kisten +3x txt op Cd-ROM te zetten en die tegen vergoeding uiteraad uit te delen, want ik heb bijvoorbeeld geen zin in dat pleuris werk, teminste niet tot in detail.
[ Voor 22% gewijzigd door McFlipp op 05-01-2003 22:54 ]
Met zo'n systeem kunnen de afnemers natuurlijk niet verwachten dat ze altijd 100% up to date zijn.McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:51:
[...]
Goed plan, ik wilde mijn AI misschien al vrij geven als ik klaar was, maar het duurt waarschijnlijk nog wel ff, is uiteraard een enorm gedoe, alle registratie nummers van die planes bijvoorbeeld na lopen om te kijken of ze de oude of de nieuwe paints hebben
En MRAI brengt de hele tijd nieuwe schedules uit, dus dat is ook niet echt makkelijk bij te houden, maar ik kan het er eens met FrankO over hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 22:56 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 23:00 ]
Nee nog niet gezien, Madrid, TOPVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 22:57:
Had verwacht dat deze scenery al tig keer voorbij te zien komen, of loop ik achter..??
LEMD:
[afbeelding]
Die textures van de gate flikkeren als de nete bij mij, zal wel aan mij liggen....
LINK: http://www.simuvuelo.org/escenarios/madrid.htm
Dit lijkt me idd beter. Ik heb ook nog wel 50mb terbeschikking.McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:51:
[...]
Goed plan, ik wilde mijn AI misschien al vrij geven als ik klaar was, maar het duurt waarschijnlijk nog wel ff, is uiteraard een enorm gedoe, alle registratie nummers van die planes bijvoorbeeld na lopen om te kijken of ze de oude of de nieuwe paints hebben
En MRAI brengt de hele tijd nieuwe schedules uit, dus dat is ook niet echt makkelijk bij te houden, maar ik kan het er eens met FrankO over hebben
Btw ik ben dus helemaal overnieuw begonnen en gebruik alleen MRAI flightplans en voor de modellen het liefst FSP (zijn beter voor FPS en mooier dan PAI) en anders PAI, en ik moet zeggen wat ik tot nu toe af heb, ben ik heel tevreden over, maar zoals je al zei het is een hoop werk
Ohh en voor verspreiden, ik heb 50mb webspace, ik maak gewoon pakketjes van 50mb en dan verspreid ik iedere dag een pakketje ofzo. Btw Die files laten zich enorm inpakken een factor 10 ongeveer, dus als ik 2 pakketjes zou hebben heb ik 1 GB aan AI, hmmz
Verwijderd
Maak jij er eentje aan dan?Gilly schreef op 05 January 2003 @ 22:54:
[...]
Met zo'n systeem kunnen de afnemers natuurlijk niet verwachten dat ze altijd 100% up to date zijn.
Als je een basis uitbreng op CD-ROM dan kun je later natuurlijk volstaan met kleinere web uploads, 1 keer per 2 maanden ofzo, of wanneer de tijd daar echt rijp voor is.
Maar ik heb ook geen idee hoeveel balangstellende er zouden zijn, ik ruik een poll
In iedergeval TOP dat jij en MCflip hier wel wat in zien, en idd de grote van de pakketten zal wel meevallen dus via het web moet mogenlijk zijn.The_FrankO schreef op 05 January 2003 @ 23:04:
[...]
Dit lijkt me idd beter. Ik heb ook nog wel 50mb terbeschikking.
Ik stel mijn pakket iig terbeschikkingSpotter en Terwee weten dat mijn aircraft.txt erg overzichtelijk is
http://bootz.dezeserver.n...l/index.cgi?action=createGilly schreef op 05 januari 2003 @ 23:10:
[...]
In iedergeval TOP dat jij en MCflip hier wel wat in zien, en idd de grote van de pakketten zal wel meevallen dus via het web moet mogenlijk zijn.
Houdt dan wel rekening mee dat er geen overlay afcad's in de fp's zittenohh, daar had je al aan gedacht.
poll link heb ik niet meer
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Als je de overlays erbij doet is dat toch geen probleem? Niet dat ik nu al overlays in m'n flightplans heb zitten maar tochGilly schreef op 05 januari 2003 @ 23:10:
[...]
In iedergeval TOP dat jij en MCflip hier wel wat in zien, en idd de grote van de pakketten zal wel meevallen dus via het web moet mogenlijk zijn.
Houdt dan wel rekening mee dat er geen overlay afcad's in de fp's zittenohh, daar had je al aan gedacht.
poll link heb ik niet meer
[ Voor 22% gewijzigd door Tallguy op 05-01-2003 23:51 ]
Nou ja, als jij NL2000 hebt en ik Lago ..........McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 23:48:
[...]
Als je de overlays erbij doet is dat toch geen probleem? Niet dat ik nu al overlays in m'n flightplans heb zitten maar toch
Ja dan maak ik een pakketje met overlays en 1 zonder
Verwijderd
He joh, je loopt achter....er is ook al ASIANA uit...McFlipp schreef op 05 January 2003 @ 22:28:
Voor de mensen die het ontgaan is, mostrealisticai (MRAI) heeft weer 3 nieuwe Flight Schedules gereleased!
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
Enjoy
Verwijderd
Ja! Ben ik voor, wie dient zich aan? Wel eerst screenshots hè!Gilly schreef op 05 januari 2003 @ 22:33:
[...]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Yups, had ik ook al eerder aangegeven. Just like the 747. Die klimt ook als de pokke pleuris omhoog. Zeker een airbus hater die Melvinjos_zwa schreef op 06 januari 2003 @ 10:31:
hebben jullie ook het probleem dat die Meljet zo snel klimt ? ik zat binnen 10 min. op 30000 ft. en had een vertical speed van 7000 in het begin toen ik op 600 ft VNAV en LNAV aan deed. iemand ?
Verwijderd
Neem de TULSI3A STAR kom je vanaf IAF RTT die volg je op HDG 211 dacht ik, en bij 17DME right 255 HDG/COURSE. Contact me even voor de charts!Tai-Pan schreef op 05 January 2003 @ 23:40:
Het ging net lekker toen de FMC mij in een berg liet knallen tijdens de finals op LOWI.....en dat terwijl ik net RTL4 zit te kijken over vluchtrampen
Had de FMC helemaal geprogrammeerd via FSnav met een TULSA approach op 26. Zat dus op finals, net op het punt dat ik gear-down wilde doen en kist dreunt in een berg.
Hoe kan dat? Ik dacht dat approaches standaard goed in elkaar zaten. Kiezen dus voor landen op 26 met STAR TULSA. Die komt in je FMC en laat de landing doen. Wat kan hier dan fout zijn gegaan? APPR te laat ingesteld misschien? Ik zag de berg ook niet aankomen, want het was een avondvlucht
Geen, maar dat had ik al gezegtVerwijderd schreef op 06 January 2003 @ 11:45:
[...]
Neem de TULSI3A STAR kom je vanaf IAF RTT die volg je op HDG 211 dacht ik, en bij 17DME right 255 HDG/COURSE. Contact me even voor de charts!
ba-rt@gmx.net tevens MSN
McFlipp:
Welke overlays gebruik jij voor EHAM dan?
[ Voor 21% gewijzigd door McFlipp op 06-01-2003 13:14 ]
Verwijderd
Dat zeggen ze nu wel, maar er was vast meer aan de hand. Ze willen natuurlijk geen paniek veroorzaken zodat passagiers NW links laten liggen.Blijkt dus dat een van de flight attendants voor de grap alarm heeft geslagen en we voor niks door al deze ellende zijn gegaan!! Erg fijn!!!
Dat is dus ook wat ik deed. Via FSNAV ingevoerd dat ik een SID vanaf EHAM wilde doen via ARNEM en een STAR op baan 26 van LOWI. Laatste goede waypoint was TULSA. Dat is ook een STAR van LOWI, dus de TULS3A gebruikt. Ging allemaal goed, maar ik denk dat ik de APPR te laat heb aangezet. Zal 'm van de week nog een keer proberen (maar dan overdag om te kijken of er bergen zijn waar ik tegenaan ga vliegen (of net niet)McFlipp schreef op 06 januari 2003 @ 13:13:
[...]
En wat doen jullie moeilijk over een STAR vliegen? Je kijkt gewoon wat is me laatst waypoint, hey het is <blabla> k dan nemen we <blabla> STAR klaar! Niets moeilijks aan, en de FMC vliegt hem gewoon, ben je niet tevreden met die STAR en je vliegt offline, dan delete je er gewoon een aantal puntjes uit
Verwijderd
Verwijderd
netjes
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Klopt maar dit blijft een MS product (slechte smoesrellehenk schreef op 06 januari 2003 @ 15:01:
Als je blind vliegt moet je toch op je charts en op je FMC kunnen vertrouwen
Of is dat de keuze van wanneer gebruik ik wat ??Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:09:
[...]
Klopt maar dit blijft een MS product (slechte smoes)
En je als je je charts heb, waar heb je dan een FMC voor nodig? Tis echt geen perfect dingetje die wij gebruiken hoor. Ik ben dmv een chart nog nooit, maar dan ook nooit op een berg geknald.
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 06-01-2003 16:12 ]
Ik denk dat het ligt aan de mogelijkheid om de FMC punten en je positie kan aflezen op je ND, terwijl je op een chart je positie nog moet bepalen Ikzelf vind charts ook beter ivm meer informatie wat je krijgt.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:09:
[...]
En je als je je charts heb, waar heb je dan een FMC voor nodig? Tis echt geen perfect dingetje die wij gebruiken hoor. Ik ben dmv een chart nog nooit, maar dan ook nooit op een berg geknald.
Verwijderd
Tijdens een STAR vlieg ik sowieso maar een heel klein stukje op LNAV. In de beginfase switch ik de bochtbediening altijd naar manual of MCP HDG. En dan tik ik in de FMC meteen alvast wat fixes in de FIX page, waarvan ik denk dat ik die hoogswaarschijnlijk nodig heb (door monitoren van ATC duhuh), zodat ik die iig op me ND heb staan na een instructie.ND schreef op 06 January 2003 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat het ligt aan de mogelijkheid om de FMC punten en je positie kan aflezen op je ND, terwijl je op een chart je positie nog moet bepalen Ikzelf vind charts ook beter ivm meer informatie wat je krijgt.
Verwijderd
Ik ook niet, ik gebruik ook altijd die kaarten voor LOWI, en als je je aan je route houdt gebeurt er niks! De hoogtes van de omringende bergen zijn zelfs gegeven.Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 16:09:
[...]
Verwijderd
Twee mogelijkheden, de makkelijke eerst, kijk of er in je scenery dir/folder van die scenery bgl files staan die stat1 of zo heten...effe renamen naar *.bak en kijken in de sim of het werkt...Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 15:35:
FF nog een vraagje....
Hoe krijg ik die STATIC PLANES weg uit sommige sceneries?
Het zal wel een groot nadeel van freeware sceneries zijn ofzo, maar ik kan me voorstellen dattik niet de enige ben. Als voorbeeld LEPA (Palma de Mallorca), waarbij ik met een meegeleverde AFCAD mn vliegtuigje precies in zo'n brak stuk beeldvulling plaats. Zelfde voor LMML (Luqa, Malta), en er zijn er nog wel wat...
Iemand?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 17:57 ]
dat [fltsim.X] (X=een getal) dat boven iedere repaint stukje in de aircraft.cfg staat.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:56:
Jongens, nu ik zo nu en dan ook even aan mijn AI werk stuit ik vaak op het volgende probleem:
Sommige textures/planes komen niet voor in mijn aircraft lijstje in FS2002. Terwijl ik ze wel allemaal zie staan op de vliegvelden!Maar sommige zie ik dus ook niet, dus wat het nou wel of niet doet, ik weet het niet., ik heb de aircraft.cfg vergeleken met die van andere die daar hetzelfde hadden, en dat ze wel in de aircraft ljst staan. Ik installeer ze hetzelfde als in de manual van PAI staat. Maar ja, aan jullie de vraag wat doe ik fout? Want zo heb ik geen overzicht... Hmmm maar wachten op de kant en klare PAI van een persoon hier zucht...
Verwijderd
Ja, Easyjet is bij mij pleite! Nu je het zegt!Tai-Pan schreef op 06 January 2003 @ 18:07:
Over PAI gesproken (ik weet niet of je heir wat aan hebt)...het schijnt zo te zijn dat sommige PAI's de vorige gewoon overschrijven.
Ik merkte dat ook. Ik het hele zooitje gedowned en achter elkaar geinstalleerd. Nadat ik klaar was bleek EasyJet bijvoorbeeld opeens pleitte te zijn.
Is dat hetgeen waar jij last van hebt?
Ja had ik ook.bennierex schreef op 06 januari 2003 @ 18:34:
Hebben er hier meer mensen problemen met de APP functie van de Dash8 autopilot? Bij mij gaat het toestel na het capturen van de localizer een enorme bocht maken in de verkeerde richting
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 06-01-2003 19:16 ]
Verwijderd
Bij mij doet dat flightplan het gewoonSpotter schreef op 06 January 2003 @ 19:24:
de TTools compiler geeft in deze regel een fout:
AC#651,F-GPME,50%,24Hr,IFR,07:15:57,08:19:24,350,F,6203,LFPO,08:44:53,09:49:24,350,F,7500,LFTH,17:44:53,18:49:24,330,F,7505,LFPO,19:59:53,21:03:21,330,F,6232,LFMN
ik heb me echt helemaal wezeloos gezocht, de compiler zegt dat het met de tijd te maken heeft, maar echt niks kunnen vinden. En idd hier is MSN ook down, dan lukt het helaas ook niet met trillian
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door The_FrankO op 06-01-2003 19:34 ]
Ik dank u... ga het meteen testenGilly schreef op 06 januari 2003 @ 19:15:
[...]
Ja had ik ook.
Giro drift uitzetten.
offtopic:
MSN down
Verwijderd
ik heb de nieuwe en dat Flightplan werkt gewoonThe_FrankO schreef op 06 January 2003 @ 19:31:
Ik denk dat een paar mensen een gat in de lucht springen nu waaronder Gilly
NEWS VAN MRAI
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
Spotter: kijk even wat ttools zegt wat er fout is. meestal is dat vet gedrukt en kan je het aan de hand daarvan wel oplossenEn Bart bij jouw doet hij het waarschijnlijk wel doordat jij een oude ttools hebt waardoor die hele vlucht komt tevervallen
Sloeber overheating?
The departure time must be in HH:MM:SS or HH:MMThe_FrankO schreef op 06 januari 2003 @ 19:31:
NEWS VAN MRAI
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
Spotter: kijk even wat ttools zegt wat er fout is. meestal is dat vet gedrukt en kan je het aan de hand daarvan wel oplossenEn Bart bij jouw doet hij het waarschijnlijk wel doordat jij een oude ttools hebt waardoor die hele vlucht komt tevervallen
Sloeber overheating?
[ Voor 6% gewijzigd door Spotter op 06-01-2003 19:53 ]
die motoren blijven ook nog doordraaien ookVerwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 19:30:
Terugkomend op de MJT7......zo haddik hem nog niet gezien....:P
[afbeelding]
Zo ist net oftie het warm heeft...:P
tampert, kriminalpolizei
Probeer eens een andere versie van TTools. Loste bij mij het probleem op.Spotter schreef op 06 January 2003 @ 19:49:
[...]
The departure time must be in HH:MM:SS or HH:MM
Hij geeft de fout helemaal aan het EINDE vande regel.
In een eerdere versie van TTools zat een bugje waar je last van kreeg bij grote aantallen FP's. Had ik ook last van toen, heb het naar de maker gemaild en kreeg binnen een paar dagen een nieuwe versie van um die wel werkte.biobak schreef op 06 January 2003 @ 19:59:
[...]
Probeer eens een andere versie van TTools. Loste bij mij het probleem op.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
[ Voor 2% gewijzigd door Evilernie933 op 06-01-2003 20:05 . Reden: typo ]
tampert, kriminalpolizei
Heilig verklaren die mannenThe_FrankO schreef op 06 January 2003 @ 19:31:
NEWS VAN MRAI
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
• [afbeelding]
Sloeber overheating?
een goede course invullen is vrij belangerijkbennierex schreef op 06 januari 2003 @ 18:34:
Hebben er hier meer mensen problemen met de APP functie van de Dash8 autopilot? Bij mij gaat het toestel na het capturen van de localizer een enorme bocht maken in de verkeerde richting
niet dus, ik heb nu 1.3.3, en hij geeft nu: "A parameter is missing, expecting departure time here" helemaal aan het einde, maar hij is gewoon aan het einde.biobak schreef op 06 January 2003 @ 19:59:
[...]
Probeer eens een andere versie van TTools. Loste bij mij het probleem op.
OMG! Magnifiek!Evilernie schreef op 06 januari 2003 @ 20:05:
check deze crosswind approach
http://home.no.net/ossvense/Movies/TAP_321_ventos_fortes.asx
[ Voor 8% gewijzigd door ND863 op 06-01-2003 20:23 ]
Zooo... Als passagier zit je dan echt niet relaxed meer op je stoel!Evilernie schreef op 06 januari 2003 @ 20:05:
check deze crosswind approach
http://home.no.net/ossvense/Movies/TAP_321_ventos_fortes.asx
[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 06-01-2003 20:28 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik zou et niet errug vinden (mits het goed aflooptTourniquet schreef op 06 januari 2003 @ 20:27:
[...]
Zooo... Als passagier zit je dan echt niet relaxed meer op je stoel!
Volgens mij had hij al veel eerder een GO-Around moeten doen
[ Voor 6% gewijzigd door ND863 op 06-01-2003 20:34 ]
Verwijderd
Misschien wat minder spectaculair en oud, maar blijft mooi
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 20:35 ]
Spotter schreef op 06 January 2003 @ 19:24:
de TTools compiler geeft in deze regel een fout:
AC#651,F-GPME,50%,24Hr,IFR,07:15:57,08:19:24,350,F,6203,LFPO,08:44:53,09:49:24,350,F,
7500,LFTH,17:44:53,18:49:24,330,F,7505,LFPO,19:59:53,21:03:21,330,F,6232,LFMN
ik heb me echt helemaal wezeloos gezocht, de compiler zegt dat het met de tijd te maken heeft, maar echt niks kunnen vinden. En idd hier is MSN ook down, dan lukt het helaas ook niet met trillian
Ja nep schedules releasen, stelletje eikels
[ Voor 72% gewijzigd door McFlipp op 06-01-2003 20:41 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Spotter op 06-01-2003 20:43 ]
en die stewardessen maar kijken als of er nix aan de hand is (ondertussen zijn ze gewoon fluitend hun nagels aan het vijlen in hun stoeltje)Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 20:34:
[...]
Trouwens..........
Ik heb ook eens zo'n approach gemaakt maar dan niet met zulke crosswinds, maar wel dat extreme geschud links en rechts. Ben heel wat gewend, maar toen deed ik het ook bijna in me broekkie.
[ Voor 56% gewijzigd door jos_zwa op 06-01-2003 20:43 ]
niet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq