En als je nog meer wil weten: http://www.honeywelltcas.com/Tai-Pan schreef op 04 January 2003 @ 22:13:
Wat houden de omcirkelde gegevens eigenlijk in? TRA kan ik aanklikken waarna het veranderd in TA. Na nog een keer klikken verdwijnt het. Wat is dit?
[afbeelding]
Enne..als we toch bezig zijndie omcirkelde M...wat mag dat dan zijn?
Aha...dat had ik over het hoofd gezien. Ik had wel gelezen dat in de DF dit systeem zat..ik heb er al een keer een melding mee gekregen, maar wist niet dat het ook daar terug te vinden was.
Thx guys!
Nog 34 minuten te gaan voor de 777
Wat maakt het trouwens uit welke SID neemt? Als je bijv een SID zoals em...BERGI neemt, kan je kiezen voor meerdere BERG1E, BERG1F, BERG1G en zelfs BERG1W SIDs.
Ik kies er meestal maar eentje (gewoon gokken), maar er zal toch wel een beter mechanisme achter zitten?
Op de SIDS en STARS die ik van Dutchvacc vindt is die specifieke departurenamen niet echt terug zoals BERG1W
Thx guys!
Wat maakt het trouwens uit welke SID neemt? Als je bijv een SID zoals em...BERGI neemt, kan je kiezen voor meerdere BERG1E, BERG1F, BERG1G en zelfs BERG1W SIDs.
Ik kies er meestal maar eentje (gewoon gokken), maar er zal toch wel een beter mechanisme achter zitten?
Op de SIDS en STARS die ik van Dutchvacc vindt is die specifieke departurenamen niet echt terug zoals BERG1W
[ Voor 45% gewijzigd door Tallguy op 04-01-2003 23:38 ]
En als je TCAS in MP wilt gebruikenTai-Pan schreef op 04 January 2003 @ 23:27:
Aha...dat had ik over het hoofd gezien. Ik had wel gelezen dat in de DF dit systeem zat..ik heb er al een keer een melding mee gekregen, maar wist niet dat het ook daar terug te vinden was.
Thx guys!
http://www.schiratti.com/dowson.html
AIbridge.
nog 29 minutos
[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 04-01-2003 23:32 ]
De namen van de SID's van Schiphol zijn afgelopen zomer gewijzigd. Bij de Dutchvacc charts zijn de nieuwe namen nog niet opgenomen idd.Tai-Pan schreef op 04 January 2003 @ 23:27:
Thx guys!
de 1X verwijst naar de runway waarvandaan vertrokken wordt.
Er bestaat wel een lijstje met meer uitleg, maar die kan ik zo snel niet vinden.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hier een Piper Warrior-II of the Rotterdam Flying Club 

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hou dit aan:
De ligging van de baan------>01L----->westelijke baan----->"Whisky"Holding"------->Whisky departure.
Dus:
01L=W (snachts Y)
19R=E
09=N
24=S
Maar dit zal 20 Februari weer veranderen ivm de Polderbaan
De ligging van de baan------>01L----->westelijke baan----->"Whisky"Holding"------->Whisky departure.
Dus:
01L=W (snachts Y)
19R=E
09=N
24=S
Maar dit zal 20 Februari weer veranderen ivm de Polderbaan
Ik scan wel ff een handig plaatje in voor die SID/BAAN aanduidingen
moment
moment
ff lijstje gemaakt (voor zover het nog gelding is inderdaad...)
1E 19L
1F 04
1G 22
1N 09
1R 06
1S 24
1T 06 (nacht)
1X 19R
1P 27
1W 01L
1Y 01L (nacht)
1E 19L
1F 04
1G 22
1N 09
1R 06
1S 24
1T 06 (nacht)
1X 19R
1P 27
1W 01L
1Y 01L (nacht)
Pompiedom, van Jamaica verder naar Venezuela.
MKJP-SVMC. Was helaas de vergeten de scenery van SVMC in de scenery.cfg te declareren.

MKJP-SVMC. Was helaas de vergeten de scenery van SVMC in de scenery.cfg te declareren.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Waarom wordt dit niet opgenomen in de FMC?
Of is dat IRL wel zo?
Of is dat IRL wel zo?
Word wel opgenomen, als je de laatste updates erin brengtrellehenk schreef op 04 January 2003 @ 23:59:
Waarom wordt dit niet opgenomen in de FMC?
Of is dat IRL wel zo?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb de laatste updatesND schreef op 05 januari 2003 @ 00:00:
[...]
Word wel opgenomen, als je de laatste updates erin brengt
Maar ik bedoel het zo:
Stel dat je runway 24 kiest in je FMC waarom blijven dan alle SID's staan die geen betrekking hebben op runway 24?
Waarom zou ik voor BERG1W willen kiezen icm runway 24?
[ Voor 9% gewijzigd door Floppie op 05-01-2003 00:02 ]
1 thing, choose Airbusrellehenk schreef op 05 January 2003 @ 00:01:
[...]
Ik heb de laatste updates
Maar ik bedoel het zo:
Stel dat je runway 24 kiest in je FMC waarom blijven dan alle SID's staan die geen betrekking hebben op runway 24?
00:02, MELJET
[ Voor 6% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 00:03 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
www.meljet.com reageert niet eens op een ping
[ Voor 5% gewijzigd door Tallguy op 05-01-2003 00:11 ]
Doet de airbus ook niet
Als ik kies voor runway 24, krijg ik nog steeds bijvoorbeeld alle BERGI SIDS.
Meljet-site is een beetje traag geworden
Vind je het gek Half GoT staat nu in DL start en dan moet de rest nog komenrellehenk schreef op 05 January 2003 @ 00:10:
[...]
Doet de airbus ook niet
Volgens mij doet de PIC767 dat wel (alleen de available SID's per runway laten zien).rellehenk schreef op 05 January 2003 @ 00:10:
[...]
Doet de airbus ook niet
De PIC heeft die designators er geeneens achter staan zie ik nu
[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 05-01-2003 00:18 ]
Zo ziet er vet uit man, hoe kan jij hem al hjebben heeeee
gvd ....
Even een vraagje kan iemand van dat logo inplaats van GOD FLY makenVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 00:18:
[afbeelding]
Die Melvin gast wil ons alleen maar bekeren
Mooie Posky 777, Fly High
Ohh het is helemaal niet die van Meljet, vuil rotjong
Ik dacht het een heeeeeeeeele kleine seconde
Beetje jammer dat ik geen 777 panel heb
Volgens mij ligt die jongen in Singapore nog lekker te maffen
Beetje jammer dat ik geen 777 panel heb
Volgens mij ligt die jongen in Singapore nog lekker te maffen

[ Voor 28% gewijzigd door Floppie op 05-01-2003 00:29 ]
Nog even doorbikkelen:
WHY ain't it HERE yet?!?!
« Thread started on: Today at 6:33pm »
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry for the slight holdup folks - while doing some final flight tests for the FDE, I managed to correct some bugs.
You should now be able to get the following:
- Accurate Heading capture and rollout
- Accurate altitude capture. No more overshooting the MCP altitude.
- Accurate Autoland. I've just done many Autoland tests in perfect and typical weather and (if you plan and execute your approach early) the plane will capture the ILS, descend, flare and touchdown perfectly. No more hard landings with the AP!
- And, I also managed to wipe out the "Airspeed oscillating back and forth" bug. The speed is captured perfectly.
Sorry again for the slight delay, but I feel that getting an accurate FDE is worth the wait.
Oh, one more thing. The FDE comes in two flavors - baseline -200 and -200ER, with 77000lbs (PW4077, Trent 877, GE90-77B) and 95000lbs (PW4090, Trent 895, GE90-94B) of thrust respectively, sorta like an average between the different thrusts of the three engines. I know some airlines have PW4084, or Trent 892, or Trent 884, or GE90-85B, but you can adjust the thrust to your preferred derate later on.
Thanks for waiting so patiently. It will be here within an hour or two.
Melvin
morgen is er weer een dag. Oh wacht...het is al morgen
Nou ja...over een aantal uur dus als ik weer wakker ben. Nu eerst lekker
en dromen van een 777

Verwijderd
Wheheheheh
[half offtopic]update: nog steeds geen Meljet[/half offtopic]
Ik heb ook nog ff een vraagje: Wat is nou precies het verschil tussen Afcad en RAfcad...
die R staat voor Radius, en voor zover ik er iets wijs uit kan worden gebruiken ze dat ook om vliegvelden op te delen in stukken....maar ikke niet helemaal snappe....
[half offtopic]update: nog steeds geen Meljet[/half offtopic]
Ik heb ook nog ff een vraagje: Wat is nou precies het verschil tussen Afcad en RAfcad...
die R staat voor Radius, en voor zover ik er iets wijs uit kan worden gebruiken ze dat ook om vliegvelden op te delen in stukken....maar ikke niet helemaal snappe....
Zo hier even een wat onzachte landing van een Airbus 319

ik wacht ook niet meer op mijn meljetje. dan maar morgen even erin vliegen met PSS panel. nog even lezen in met Lord of the rings - the two towers en dan morgen weer een dag
hopelijk is ie er dan en vliegt ie beter i.c.m. PSS panel dan de meljet 747
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Net nog een mooi picje gemaakt, al zeg ik 't zelf:

nog steeds niet
waar blijft die gier met die 777's ?
tampert, kriminalpolizei
Hij is ze nu aan het uploaden
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Ohhh
En aangezien PSS zijn 777 panel gaat remaken (hopelijk nu wel mat airways
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Laatste update: niets te downen nog...
Onderussen wil ik wel graag nog weten wat het verschil was tussen Rafcad en Afcad...
En of er nog iemand tips heeft om die afcad files te maken...want ik ben een uurtje beziggeweest...en dan heb ik alleen ferihegy (LHBP) maar gedaan...(en nee, niet roepen dat ik payware moet gaan halen, daar hebbik ff de ruimte niet voor)
Onderussen wil ik wel graag nog weten wat het verschil was tussen Rafcad en Afcad...
En of er nog iemand tips heeft om die afcad files te maken...want ik ben een uurtje beziggeweest...en dan heb ik alleen ferihegy (LHBP) maar gedaan...(en nee, niet roepen dat ik payware moet gaan halen, daar hebbik ff de ruimte niet voor)
Rafcad werkt met radiussen van de vliegtuigen. Afhankelijk daarvan kan je dan bepaalde vliegtuigen ergens parkeren (ik geloof dat je die per livery kan toekennen, maar ik heb me er niet in verdiept)Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 03:45:
Laatste update: niets te downen nog...
En er is niks te downen omdat het volgend mr Mel zelf 45 mins duurt
Het irritante aan Rafcad is dat je voor iedere liverie een aparte directory nodig hebtMajor Carnage schreef op 05 January 2003 @ 03:48:
[...]
Rafcad werkt met radiussen van de vliegtuigen. Afhankelijk daarvan kan je dan bepaalde vliegtuigen ergens parkeren (ik geloof dat je die per livery kan toekennen, maar ik heb me er niet in verdiept)
En er is niks te downen omdat het volgend mr Mel zelf 45 mins duurt

En Mr Melvin te Pelvin (of was dat iemand anders?

jullie kunnen downloaden hoor ...
http://www.meljet.com/Boeing777/Files/
http://www.meljet.com/Boeing777/Files/
[ Voor 5% gewijzigd door meuh op 05-01-2003 04:25 ]
Verwijderd
wel he?

't Is toch wel erg vervelend dattik om 11 uur naar mn werk moet...

Nja...dan Maandag overdag maar...

't Is toch wel erg vervelend dattik om 11 uur naar mn werk moet...
Nja...dan Maandag overdag maar...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 04:52 ]
We kunnen natuurlijk niet achterblijven 
EHAM - EHAM

FS2k2 was er ook erg van onder de indruk en besloot eens te crashen
EHAM - EHAM

FS2k2 was er ook erg van onder de indruk en besloot eens te crashen

Ik ook ff een proef vluchtje gemaakt natuurlijk en de kist wat nader bekeken.

Lekker kissie wel
Alleen had hij wel wat poppetjes in de cabin kunnen bouwen
---------------
FF over de ZFW van deze kist.
qoute van Melvin:
Here's the great part - you can adjust the load to your liking. Go to the aircraft.cfg and under [Weight and Balance], you can modify the value that reads 130000lbs for the ER or 120000lbs for the baseline -200.
Then add the Empty Weight to the Payload Weight of you choice and you get the ZFW.
dus:
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 656000 // (pounds)
empty_weight = 301900 // (pounds)
301900+130000=431900ZFW ??
Maar moet ik dan de empty_weight verhogen naar 431900?? en dan hou ik dus 65600-431900 voor de feul over??

Lekker kissie wel
Alleen had hij wel wat poppetjes in de cabin kunnen bouwen
---------------
FF over de ZFW van deze kist.
qoute van Melvin:
Here's the great part - you can adjust the load to your liking. Go to the aircraft.cfg and under [Weight and Balance], you can modify the value that reads 130000lbs for the ER or 120000lbs for the baseline -200.
Then add the Empty Weight to the Payload Weight of you choice and you get the ZFW.
dus:
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 656000 // (pounds)
empty_weight = 301900 // (pounds)
301900+130000=431900ZFW ??
Maar moet ik dan de empty_weight verhogen naar 431900?? en dan hou ik dus 65600-431900 voor de feul over??
[ Voor 19% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 11:32 ]
Verwijderd
Testvlucht 200ER EHAM-EDDF.

Hij's strak
Nu graag iemand die dat ding in KLM kleuren wil repainten

Hij's strak
Nu graag iemand die dat ding in KLM kleuren wil repainten
Zo het is een latertje geworden 
Ik moet zeggen dat ik dit de mooiste virtual cockpit tot nu toe vind. Bij de passagiers dan. Bij veel addons is het daar zo grijs en donker
Ik kom niet verder naar achtere in de virtual cockpit
Ik zie de passagiers cabine wel maar ik kom er niet in
Ik moet zeggen dat ik dit de mooiste virtual cockpit tot nu toe vind. Bij de passagiers dan. Bij veel addons is het daar zo grijs en donker

Ik kom niet verder naar achtere in de virtual cockpit
[ Voor 25% gewijzigd door The_FrankO op 05-01-2003 12:23 ]
Verwijderd
-Ziet er goed uit. Vinnet alleen voor lelijk aflopen, boven de cockpit.
-Mooie FPS
-Vliegt aardig
-Naar mijn gevoel een incorrecte climbspeed. Maar wie ben ik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 12:33 ]
Sure! 10 repaints daarin

Die 777 heeft wel wat, zijn neus is ja, dat heeft wel "iets" en zijn reusachtige motoren
De mooiste boeing, echt wel.ND schreef op 05 januari 2003 @ 13:03:
Die 777 heeft wel wat, zijn neus is ja, dat heeft wel "iets" en zijn reusachtige motoren
En volgens mij is het Mel goed gelukt, alleen jammer dat het PSS panel daar een beetje afbreuk aan doet, na mijn mening.
En ik vind het jammer dat met redelijk wat feul een FLchg van 060 naar 100 in amper 15sec gebeurd is, maarja.
[ Voor 16% gewijzigd door Ensinker op 05-01-2003 13:06 ]
AirbusA340 concurrent?Gilly schreef op 05 January 2003 @ 13:05:
[...]
En ik vind het jammer dat met redelijk wat feul een FLchg van 060 naar 100 in amper 15sec gebeurd is, maarja.
Ik heb een vraagje over Vref in de Boeings FMCs. Wat is een andere benaming voor Vref? Stalspeed?
Verwijderd
was dat ook geen probleem bij de 747? Dattie als een NASA object klimt?Gilly schreef op 05 January 2003 @ 13:05:
[...]
De mooiste boeing, echt wel.
En volgens mij is het Mel goed gelukt, alleen jammer dat het PSS panel daar een beetje afbreuk aan doet, na mijn mening.
Verwijderd
Stallspeed is meen ik "Vss"ND schreef op 05 januari 2003 @ 13:08:
[...]
AirbusA340 concurrent?![]()
![]()
Ik heb een vraagje over Vref in de Boeings FMCs. Wat is een andere benaming voor Vref? Stalspeed?
Verwijderd
neenoofND schreef op 05 January 2003 @ 13:08:
[...]
AirbusA340 concurrent?![]()
![]()
Reference Speed. Oftewel de benadering van Final Approach speed. In de praktijk hanteer je gemiddeld een Vref+7 voor Final Approach speed.
LIRF-EHAM

Toch valt het wel mee om alle waypoint in te voeren via het toetsenbord als je ff een lijstje maakt met Fsnav.

Toch valt het wel mee om alle waypoint in te voeren via het toetsenbord als je ff een lijstje maakt met Fsnav.
offtopic:
Ratel, en er zit ook een edit functie in dit topic hoor en je bent alvast niet uigenodigd, dat wil je vast ook niet, dus bespaar je die reply.
Ratel, en er zit ook een edit functie in dit topic hoor en je bent alvast niet uigenodigd, dat wil je vast ook niet, dus bespaar je die reply.
Vref+7 snap ik welVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 13:25:
[...]
neenoof![]()
Reference Speed. Oftewel de benadering van Final Approach speed. In de praktijk hanteer je gemiddeld een Vref+7 voor Final Approach speed.
Heeft er iemand toevallig voor mij een tabel met de stall speeds van een Boeing 747 met verschillende gewichten? (een IRL chart als et kan
* Nd vind dat hier een muffe/rare sfeer is

ik heb natuurlijk voor de hele 777 hype nog even met de 777 gevlogen 
mijn oudejaarsvlucht... (jammer van die engine textures)
Speciaal voor die ene mafkees die ik niet ken die zat te zeuren om thumbnails lopen resizen naar 800x600...

mijn oudejaarsvlucht... (jammer van die engine textures)
Speciaal voor die ene mafkees die ik niet ken die zat te zeuren om thumbnails lopen resizen naar 800x600...

Fok zeg, der zit wel veel mos/schimmel op
Je prefere le repaint from the nieuwe 767
Verwijderd
Kijk ook effe in unofficial repaints (archive), niet geteld, maar daar staan er ook nog wel in, zoeken met FSP helpt...
even een test vlucht met mijn Mel Jet 777 EGCC --> EGLL, over 2 1/2 weken zit ik in een echte van United Airlines 

https://valid.x86.fr/xhfd5e
w0000t die 777 is grooooot!
ga hem ff proberen
tampert, kriminalpolizei
Heb net m'n CH Flight Sim Yoke opgehaald op vliegveld Lelystad!
Die ga ik eens even op die 777 loslaten!
Heel mooi!Slechtotophetbot schreef op 05 January 2003 @ 14:06:
even een test vlucht met mijn Mel Jet 777 EGCC --> EGLL, over 2 1/2 weken zit ik in een echte van United Airlines
=een heleboel plaatjes=
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ik heb even een vraagje over die B777 . hoe krijgen jullie die vleugels zo omhoog ?
en hier gelijk even wat foto's van mijn vlucht vanaf EGKK naar EHAM.

en hier gelijk even wat foto's van mijn vlucht vanaf EGKK naar EHAM.

ja, ik houd er ook niet van als de text steeds verspringt enzo. (en het gebeurd ook steeds bij dezelfde personen, zouden die niet eens een andere host kunnen gebruiken?) en ik kan ook geen pc van 900mhz of meer betalen! maargoed, ik ben blij dat jullie ze mooi vinden.ND schreef op 05 January 2003 @ 14:03:
Fok zeg, der zit wel veel mos/schimmel opJe prefere le repaint from the nieuwe 767
hier dus te vergelijking..

Zelf post ik plaatjes nooit breder dan 1000 pixels (of het moet echt niet anders kunnen) en max. filesize van ongeveer 150 KB (door de jpg compressie aan te passen). Misschien als iedereen daar een beetje op let gaat het topic wat sneller laden 
En de 777 ziet er erg goed uit. Het gedeelte boven de cockpit klopt ook best wel toch? Alleen de antennes op het dak zijn een beetje te groot en de neus is in het echt iets spitser imho.
Ter vergelijking:

En de 777 ziet er erg goed uit. Het gedeelte boven de cockpit klopt ook best wel toch? Alleen de antennes op het dak zijn een beetje te groot en de neus is in het echt iets spitser imho.
Ter vergelijking:

mooi 777 van United 
Departs: 07:00 Bangkok Intl Arpt (BKK)
Arrives: 14:45 Narita (NRT) Tokyo
Status: Confirmed for Economy class
Seats: 18J
Service: Departure Terminal 2 Arrival Terminal 1
777 - Boeing 777 Journey Time 5:45
offtopic:
Jan 23 zit ik in z'n ding
Jan 23 zit ik in z'n ding
Departs: 07:00 Bangkok Intl Arpt (BKK)
Arrives: 14:45 Narita (NRT) Tokyo
Status: Confirmed for Economy class
Seats: 18J
Service: Departure Terminal 2 Arrival Terminal 1
777 - Boeing 777 Journey Time 5:45

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Ik zie hier veel mensen over de dreamfleet payware planes praten maar ik moet zeggen dat de Ariane B737-400 er ook errug fraai uitziet. (zoniet mooier)
Wat is de meest gebruikte payware kist hier?
Het gaat dan denk ik vooral om het 737 panel wat bij de Dreamfleet zit. De Ariane is inderdaad mooier.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 16:12:
Ik zie hier veel mensen over de dreamfleet payware planes praten maar ik moet zeggen dat de Ariane B737-400 er ook errug fraai uitziet. (zoniet mooier)
Alleen is die merge gewoon kut.
Ik gebruik nu een merge waarbij de air-file van de dreamfleet wordt gebruikt icm ariane-model
Werkt perfect, maar wel wat beperkingen. Geen bewegende ailerons en rudders, geen airstairs en nog wat dingetjes die typerend zijn voor de ariane
Misschien dat er ooit nog een perfecte merge komt
Ik gebruik nu een merge waarbij de air-file van de dreamfleet wordt gebruikt icm ariane-model
Werkt perfect, maar wel wat beperkingen. Geen bewegende ailerons en rudders, geen airstairs en nog wat dingetjes die typerend zijn voor de ariane
Misschien dat er ooit nog een perfecte merge komt
Verwijderd
CNN Breaking News
A man flying a Cessna aircraft with one man aboard near the Frankfurt airport is threatening to crash the plane into the European Central Bank building, according to Frankfurt police. Details soon.
A man flying a Cessna aircraft with one man aboard near the Frankfurt airport is threatening to crash the plane into the European Central Bank building, according to Frankfurt police. Details soon.
Hier mijn verslag van mijn vlucht als passagier 
Het was eens een keertje rustig op Kansai dus kon ik mooi ergens op klimmen om een mooi over zicht te krijgen

Een bewaker had een deurtje opgelaten naar een smalle riggel dus ben ik daar even op gaan staan om even deze DC10 tezien vertrekken

Na ruim 2 uur gewacht te hebben mochten we eindelijk boarden

Het was zo rustig dat ik een plaatsje mocht uitzoeken

Klaar voor vertrek

Pushing Back

Taxing to rwy

Clear for takeoff (AI-traffic verdween bij replay
)

Rolling

In de lucht

Nog wat overviews

Het was eens een keertje rustig op Kansai dus kon ik mooi ergens op klimmen om een mooi over zicht te krijgen

Een bewaker had een deurtje opgelaten naar een smalle riggel dus ben ik daar even op gaan staan om even deze DC10 tezien vertrekken

Na ruim 2 uur gewacht te hebben mochten we eindelijk boarden

Het was zo rustig dat ik een plaatsje mocht uitzoeken

Klaar voor vertrek

Pushing Back

Taxing to rwy

Clear for takeoff (AI-traffic verdween bij replay

Rolling

In de lucht

Nog wat overviews

[ Voor 30% gewijzigd door The_FrankO op 05-01-2003 19:37 ]
Alweer.. Vorig jaar rond deze tijd (dacht zelfs ook op 5 januari) hadden we ook al zo'n malloot die in een bankgebouw vloog. Was een standalone actie, maar hij was wel overduidelijk een aanhanger van Bin Laden.Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 16:49:
CNN Breaking News
Deze gast wil dus een inslag maken op het hoofdkantoor van de Europese Centrale Bank als hij niet met een bepaalde amerikaan mag spreken. ECB, prachtig gebouw. Maar met een Cessna gemotoriseerde zwever kun je nooit zo'n gebouw omjagen natuurlijk..
Een deeplinkje naar de fullstory van het moment:
http://www.cnn.com/2003/W...germany.cessna/index.html
En Nu.nl noemt het een gemotoriseerde zweefvlieger:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=94550&c=21
Nu ik de beelden zie op CNN, denk ik dat NU.nl gelijk heeft, met z'n gemotoriseerde zweefvlieger
[Update]
Vliegtuig veilig geland at EDDF..
[ Voor 23% gewijzigd door SanderTje! op 05-01-2003 17:14 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Of mijn verbinding is brak of niet alle pics doen et The_Franko
btw, is dat die gmax scenery die op avsim.com is te dll? (heb ik op mijn HD staan, maar niet geprobeerd
)
Zo even wat anders dan die B777 , een A230 van Iberia .

Ik zie ook geen pics van Frank. Volgens mij ligt de webhosting van xs4all eruit 
Zien jullie mijn usericon?
Ik heb een vraagje weet iemand hier van welke makers dit vliegtuig is ???
(ps geef gelijk even een link van die Site )
ik geloof dat het van die SETUP bestanden zijn ..

Als ik het nog goed heb zijn ze van P J A . maar zeker weten doe ik het niet .
want ik kan niets terug vinden op hun site

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 05-01-2003 18:08 ]
COMM vraagje gerelateerd aan de DF. Als ik een vlucht doe en ik verlies om wat voor reden dan ook contact met mijn vorige COMM, dan kan ik toch gewoon de COMM van een vliegveld in de buurt inkloppen?
Ik heb nu bijv contact verloren met EHAM omdat die dachten dat ik ging landen (terwijl ik opsteeg maar ja). Zit nu vlak bij Frankfurt en klop hun Tower Freq in. Maar ik zie niks gebeuren en kan dus ook met niemand contact maken voor Flight Following.
Wat moet ik dan wel doen???
Ik heb nu bijv contact verloren met EHAM omdat die dachten dat ik ging landen (terwijl ik opsteeg maar ja). Zit nu vlak bij Frankfurt en klop hun Tower Freq in. Maar ik zie niks gebeuren en kan dus ook met niemand contact maken voor Flight Following.
Wat moet ik dan wel doen???
Verwijderd
Tussen al dat hardware...
FILLUMPJEEE!!!
Stelt nog niet veel voor, maar was zo blij dat het eindelijk een beetje gelukt was...
FILLUMPJEEE!!!
Stelt nog niet veel voor, maar was zo blij dat het eindelijk een beetje gelukt was...
http://www.avsim.com/projectairbus/a320release.htmBlackhole schreef op 05 januari 2003 @ 17:53:
Ik heb een vraagje weet iemand hier van welke makers dit vliegtuig is ???
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik denk het danTourniquet schreef op 05 January 2003 @ 17:42:
Ik zie ook geen pics van Frank. Volgens mij ligt de webhosting van xs4all eruit
Doen ze het overigens nu weer wel? Bij iig wel.
Dacht laat ik het dit keer op mijn webspace doen vanwege de snelheid en dan dit
En ND dat is idd die kansai gmax van avsim. Erg mooi moet ik zeggen
Hent ziet er best goed uit
[ Voor 11% gewijzigd door The_FrankO op 05-01-2003 19:19 ]
Ja ze doen het nu wel.The_FrankO schreef op 05 januari 2003 @ 19:12:
[...]
Ja ik denk het dan
Doen ze het overigens nu weer wel? Bij iig wel.
Dacht laat ik het dit keer op mijn webspace doen vanwege de snelheid en dan ditbetaal je nog geld voor ook
En ND dat is idd die kansai gmax van avsim. Erg mooi moet ik zeggenAlleen jammer dat ik nog niet zoveel ai traffic ernaartoe heb. Ben benieuwd hoe dat bij achappey eruit zal zien
Hent ziet er best goed uitHoe doe je dat nou? Toch niet met tvout zoals bolk ooit een keer had gedaan (als ik het goed heb)
Ik gebruik ook altijd de webspace van xs4all, en die is normaalgesproken wel goed en snel hoor!! Vanavond voor het eerst problemen in 2 jaar ofzo.
Ik heb hem maar even op theforumsiteisdown geupload omdat ik bij mij ook zag dat hij ze niet wilde laden sommigeTourniquet schreef op 05 januari 2003 @ 19:30:
Ja ze doen het nu wel.
Ik gebruik ook altijd de webspace van xs4all, en die is normaalgesproken wel goed en snel hoor!! Vanavond voor het eerst problemen in 2 jaar ofzo.
cooool! die cub is mijn favoriete vliegtuigVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 19:10:
Tussen al dat hardware...
FILLUMPJEEE!!!
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Dank..!! nee, met FRAPS...het grootste probleem is eigenlijk dat het te snel gaat als je het afspeelt, vandaar om FS op 1/2 snelheid te laten lopen...The_FrankO schreef op 05 January 2003 @ 19:12:
[...]
Hent ziet er best goed uitHoe doe je dat nou? Toch niet met tvout zoals bolk ooit een keer had gedaan (als ik het goed heb)
FRAPS is een programma dat je DirectX of OpenGL onderschept, dus het werkt met elk DirectX spel/programma....
linkje : http://www.fraps.com/
FRAPS? Hms ook ens proberen (ben nu druk bezig met Profielwerkstuk
IK WIL VLIEGEN!
)
* Nd Voorspelt het volgende deel met FRAPS : "[FS2002] Vragen en mooiste filmpjes. deel 47"
* Nd Voorspelt het volgende deel met FRAPS : "[FS2002] Vragen en mooiste filmpjes. deel 47"
Weer eens wat raars hiero
Mijn FS crashed de laatste dagen iedere keer met meldingen van out of memory.
Ik heb er 512MB inhangen en FS pakt soms 476MB !!
Wat kan dit nou weer zijn? Dit is toch zot
Is nogal lekker...ben ik net bezig met een final op LOWI, besluit even van buiten de boel te bekijken...beeld freezed...en out of memory melding komt. Taskmgr opgestart met veel pijn en moeite en dan dit!
Als iemand dit snapt hoor ik het graag. Ik heb nu zoiets van
Wat kan dit nou weer zijn? Dit is toch zot

Is nogal lekker...ben ik net bezig met een final op LOWI, besluit even van buiten de boel te bekijken...beeld freezed...en out of memory melding komt. Taskmgr opgestart met veel pijn en moeite en dan dit!
Als iemand dit snapt hoor ik het graag. Ik heb nu zoiets van

Verwijderd
Ik had gisteren EXACT hetzelfde. Met een final op EGLL... heeeel raar aangezien ik 2 gig aan intern geheugen heb....Tai-Pan schreef op 05 januari 2003 @ 20:06:
Weer eens wat raars hiero![]()
Wat kan dit nou weer zijn? Dit is toch zot![]()
Als iemand dit snapt hoor ik het graag. Ik heb nu zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SWAP file vergroten.Tai-Pan schreef op 05 januari 2003 @ 20:06:
Weer eens wat raars hiero![]()
Wat kan dit nou weer zijn? Dit is toch zot![]()
Als iemand dit snapt hoor ik het graag. Ik heb nu zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is alles.
edit:
Een netwerkbeheerder heeft mij ooit vertelt dat het beste je minimale swap file grote de helft van het aantal geheugen wat je hebt is.
En het max 3x zoveel van het aantal geheugen.
Voorbeeld met 512mb intern geheugen:
Minimaal: 256mb
Maximaal: 1536mb
Dit lijkt veel ja. Dit is voor een server aanbevolen.
Een netwerkbeheerder heeft mij ooit vertelt dat het beste je minimale swap file grote de helft van het aantal geheugen wat je hebt is.
En het max 3x zoveel van het aantal geheugen.
Voorbeeld met 512mb intern geheugen:
Minimaal: 256mb
Maximaal: 1536mb
Dit lijkt veel ja. Dit is voor een server aanbevolen.
[ Voor 21% gewijzigd door The_FrankO op 05-01-2003 20:13 ]
Verwijderd
Swap file uitschakelen.Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:09:
[...]
Ik had gisteren EXACT hetzelfde. Met een final op EGLL... heeeel raar aangezien ik 2 gig aan intern geheugen heb....
Dat is alles
Ik had pas ook een keer dat FS eruitknalde. Bleek dat er gewoon te weinig harddisk ruimte over was. Zorg dus voor een ruime hoeveelheid vrije schijfruimte op je FS disk
Verwijderd
Uitschakelen?Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 20:12:
[...]
Swap file uitschakelen.
Dat is alles(zeg mar iets hoor)
Dit topic is gesloten.