Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Vantec producten

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

vanmiddag even gestressed met Burnk7...... 42 graden met een XP1700+ op 1900+ en 1,76 volt, Palomino core :)

Ik ben er erg blij mee :)

En er zijn natuurlijk maar een paar mensen in Nederland die een Vantec Aeroflow 8-)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

be proud Glorix !

nadat ik me mooie zwarte fancontroller had ingebouwd vond ik het ook maar eens tijd om de case zwartte maken :) dus mooie bron van inspiratie zo'n controller :P

Gabriël AM5

Verwijderd

Hopelijk komt er binnekort nog een inkoopactie waarbij de Nexus fan controller te bestellen is want dat ding ziet er wel uber geil uit :P

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 10:03:
Hopelijk komt er binnekort nog een inkoopactie waarbij de Nexus fan controller te bestellen is want dat ding ziet er wel uber geil uit :P
Zegt het woord IA je iets? Bij deze: Inkoopactie!

Als je de hele draad even had gelezen zie je dat we dingen al hebben gekocht! :? 8)7

Die dingen zijn inderdaad ubergeil!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 10:03:
Die fan controlers zijn wel te krijgen in Nederland.

Kijk maar ff in de pricewatch, daar staan de onder Overclocking en cooling enz.

Ze zijn dan wel duurder dan bij deze IA

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

die Hootie uit de IA is echt vaag, op V en A op tweakers verkoopt ie zn fancontroller voor 30 euro :?

Gabriël AM5

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Misschien omdat die geluid maakt ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
als er nog veel mensen zijn die er 1 willen hebben kan er best nog een ia komen. alleen het bijhouden van de betalingen vergt aardig wat werk de rest is te doen.

bla?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste