ik zoek voor me eigen kast stille coolers, dus met veel omwegen en alles ben ik bij vantec producten uitgekomen, ik heb de dealer voor Europa benaderd en omdat ik een KvK numer heb kan ik daar gewoon bestellen, als ik wil kan ik zelfs 1 fan over laten komen, maar omdat de verzend kosten dan de pan uit rijzen, dacht ik gelijk aan een inkoopactie.
al het Vantec spul komt dus uit belgie, dus valt enigsinds mee.
website van de Vantec spullen,
www.vantec.com.tw
www.vantecusa.com
bijvoorbeeld hun koelers zijn erg stil maar niet duur, de verkoper vertelde mij dat 1 van hun cpu koeler lichter, stiller en 9!!!graden koeler was dan een thermaltake volcano 7+
op de website staan ook allemaal links naar reviews van hun producten, bijna alle producten zijn te leveren die op de vantec website staan.
als voorbeeld prijzen:
80/92mm fan +- €9
120mm fan +-€17
de rest heb ik ook wel, bijna alle producten, maar anders wordt mijn postje zo lang
al het Vantec spul komt dus uit belgie, dus valt enigsinds mee.
website van de Vantec spullen,
www.vantec.com.tw
www.vantecusa.com
bijvoorbeeld hun koelers zijn erg stil maar niet duur, de verkoper vertelde mij dat 1 van hun cpu koeler lichter, stiller en 9!!!graden koeler was dan een thermaltake volcano 7+
op de website staan ook allemaal links naar reviews van hun producten, bijna alle producten zijn te leveren die op de vantec website staan.
als voorbeeld prijzen:
80/92mm fan +- €9
120mm fan +-€17
de rest heb ik ook wel, bijna alle producten, maar anders wordt mijn postje zo lang
bla?