3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Jij wilt graag 2 zilveren hebbenJT schreef op 23 January 2003 @ 15:23:
Ik moet 2 zilveren hebben, Ik ben ook JT op Laupro.
Anyways, je van mij krijg je 2 pleuro extra voor de moeite, dus niet terugstorten he !
[ Voor 3% gewijzigd door JT op 23-01-2003 15:30 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
bla?
bla?
Ik wil ook wel direct betalen, maar staan de prijzen dan nu al vast? Al niet, wat doen we dan met eventueel verschil?
[ Voor 77% gewijzigd door lordsnow op 23-01-2003 18:41 ]
en de overige producten is gewoon te weinig animo voor.
bla?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
bla?
Succes met de afhandeling van de inkoopactie
bla?
bla?
owja, 31 ero en hoeveel verzendkasten dan ?
[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 27-01-2003 11:10 ]
ik zou het dan wel op prijs stellen dat je dan ook ene mailtje zou sturen met je gegevens en nog eens je bestelling.
thanks alvast.
[ Voor 62% gewijzigd door Q-bone op 27-01-2003 14:47 ]
bla?
weer een nieuw mailtje?Q-bone schreef op 27 January 2003 @ 09:26:
Als het goed is heeft iedereen een mailtje ontvangen, ik hoop alleen niet dat de mailtjes in de junkmail terecht komen....
of die je laatst een keer had gestuurd?
Audi A8 W12 6.0
bla?
uit de mail:
[quote]eem ik jouwn bestelling[\quote]
waarschijnlijkheid..na alle waarscheinlijk
bereiken...je me altijd berijken
[/mierenzezijnklaarmetjewetenwellen]
heej, maar toppie.
Het leveren->doorsturen nam ongeveer 2 weken in beslag? Dan kan ik nl. vast wat voorwerken tot die tijd, halve kast weer ombouwen
/edit: ik haat dat woord quote...
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2003 19:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bla?
Audi A8 W12 6.0
Heeej heb jij ook al last van het Postbank syndroom. Ik baal er echt van dat dat altijd 6 dagen duurt. Daarom ga ik ook naar een echte bank binnenkort. En zeker met zo'n klotekaart of met dat Girotel. Van Postbank > Bank duurt minimaal 6 dagen. Vandaag was bij mij het geld afgeschreven en staat het dus morgen bij Q-bone op zn rekening. Ik ben alleen de bijdrage's vergetenReseT schreef op 27 January 2003 @ 15:11:
Vandaag Girotel binnen en bekeken. En ja hoor, 37euro afgeschreven.
Postbank > Postbank 2 dagen.
Stinger666 schreef op 28 January 2003 @ 01:48:
[...]
Heeej heb jij ook al last van het Postbank syndroom. Ik baal er echt van dat dat altijd 6 dagen duurt. Daarom ga ik ook naar een echte bank binnenkort. En zeker met zo'n klotekaart of met dat Girotel. Van Postbank > Bank duurt minimaal 6 dagen. Vandaag was bij mij het geld afgeschreven en staat het dus morgen bij Q-bone op zn rekening. Ik ben alleen de bijdrage's vergeten![]()
Sorry
.
offtopic:
neem abn amro... is meestal de zelfde dag er nog..
Audi A8 W12 6.0
Ik heb nu ook officieel betaald
bingoQ-bone schreef op 27 January 2003 @ 09:26:
Als het goed is heeft iedereen een mailtje ontvangen, ik hoop alleen niet dat de mailtjes in de junkmail terecht komen....
bla?
Ik dacht ook altijd dat het bij de postbank zo lang duurde, maar ik heb met Girotel geld overgemaakt naar Q-bone, en 2 dagen later stond het geld al op zijn rekening! (heb dus ook Postbank)Stinger666 schreef op 28 January 2003 @ 01:48:
[...]
Heeej heb jij ook al last van het Postbank syndroom. Ik baal er echt van dat dat altijd 6 dagen duurt. Daarom ga ik ook naar een echte bank binnenkort. En zeker met zo'n klotekaart of met dat Girotel. Van Postbank > Bank duurt minimaal 6 dagen. Vandaag was bij mij het geld afgeschreven en staat het dus morgen bij Q-bone op zn rekening. Ik ben alleen de bijdrage's vergeten![]()
Sorry
.
offtopic:
ben er onderhand aangewend dus k check altijd me ongewenste mail
bla?
bla?
Nog twee dagen en dan gaat tie los
en ik betaal zelf niet omdat ik er nog meer dingen bijbestel.... grote order van me zelf
bla?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ik hoop dat het geld vandaag binnen is.
(Ik zie wel dat het vandaag bij mij is afgeschreven.)
Ik probeer zowiezo nog ff contact met je te zoeken via ICQ/MSN.
Wil de heer W. Haasbroek zich melden, wel geld overgemaakt... maar welke fan controller wil je in welke kleur? want ik heb geen e-mail adres....
thanks
bla?
[ Voor 93% gewijzigd door sapphire op 28-01-2020 22:18 ]
bla?
Ecodan warmtepomp
JT en -Dissection- jullie zijn de laatste twee die nog moesten betalen!
Die Belg: §eth, hoe zit het daarmee? En een bevestiging, maar toch een vraagteken? Zelfde situatie als JT en -Dissection- neem ik aan.
Dus dan heeft iedereen dus betaald/overgemaakt? !
Dan zijn er ook nog 3 mensen die verder geen actie hebben ondernomen? Doen die mee en zijn ze gewoon vergeten hun status te veranderen anders vallen ze dus buiten de boot neem ik aan.
Als het goed is wordt er vandaag besteld. Dus over 2 weken hopen we het wel te verwachten. Mits zoals eerder gezegd op voorraad! Q-bone succes!
[ Voor 17% gewijzigd door Stinger666 op 04-02-2003 01:11 ]
Ecodan warmtepomp
Geen probleem toch! Je hebt netjes je centjes betaald.JT schreef op 04 February 2003 @ 01:17:
Ja, ik heb van de week overgemaakt, het was al gedaan als ik mijn internetbetaal-pakket op tijd had gehadSorry.
Kee dan! Hoe meer zielen hoe groter de vreugd!k was te laat met bestellen op laupro, maar Q-bone weet wat ik moet hebben, dus k doe gewoon mee met de ia
klote: ik denk ik log nog ff 1 keer in, zodat ik kan zien wie wel en niet betaald heeft en dus mee kan doen.... staat dit er.
Vertraging spaarinformatie
De saldo- en transactiegegevens van spaarrekeningen is op
dinsdag 4 februari vertraagd.
Wij excuseren ons voor het ongemak.
Ik haat banken, altijd op het verkeerde moment, dus wie morgen niet besteld heeft doet def niet mee. ik bestel morgen, heb vandaag al een mail de deur uitgedaan naar unipress, dus ze zijn enigsis op de hoogte.
[ Voor 87% gewijzigd door Q-bone op 04-02-2003 13:11 ]
bla?
heb ook maar meteen 1x 256mb Corsair XMS 3200 besteld, die was (maar) $90 tegenover 140euro wat je hier moet betalen. echt schandalig, da's gewoon €50 verschil! (helaas niet genoeg geld voor nog een stick, dan maar tot eind van de maand wachten)
banken? tja, ik werk bij 1 haha, noem geen naam
maaruh Roy, het gaat nu toch 2 tot 3 weken duren? (hoop je)
bla?
exactly..Terryb47 schreef op 04 February 2003 @ 18:21:
ALS je het in 4 dagen hebt, betekent dat we binnen een week of 1,5 onze spulletjes _kunnen_ hebben
KUNNEN
k denk nog een weekje of 2 a 3
* delyver verheugt zich er wel op
Audi A8 W12 6.0
bla?
bla?
Ik zou daarom graag wat willen horen van Seth en Jt de rest is geregeld....
bestelling ligt klaar alleen weet dus niet of jullie er nou ook bij willen ....
ff snel een replay zou wel makkelijk zijn, want ik bestel vandaag en het zou erg lullig zijn dat jullie er niet bij zijn.
eehm ik bestel om 15.00/16.00 dus please daarvoor..
[ Voor 6% gewijzigd door Q-bone op 05-02-2003 13:35 ]
bla?
alles gelukt?
Audi A8 W12 6.0
Ff heel het draadje lezen, had je niet hoeven vragen
eehm ik bestel om 15.00/16.00 dus please daarvoor..
uhm, als ik dit zo lees zou die gisteren besteld hebbenQ-bone schreef op 05 februari 2003 @ 12:52:
ff snel een replay zou wel makkelijk zijn, want ik bestel vandaag en het zou erg lullig zijn dat jullie er niet bij zijn.
maar goed, hij zal het wel laten weten als ie besteld heeft..
The ramblings of an idiot
heb zonet een mailtje gestuurd, en anders bellen we weer.....
bla?
hehe, ik zag ook pas deze IA een weekje terug ofzo. had mazzel, als ik niet direkt op zoek ben naar iets, let ik ook niet zo op die IAsMcboom schreef op 06 February 2003 @ 14:34:
Damn, weer gemist
het slechte eerst, de hdd coller die ik besteld had is niet leverbaar... oohh wat jammer nou
het goede dat eehm ik inmiddels betaald heb, alle producten die we besteld hadden ook nog eens op voorraad hebben. en dat ze als het wel heel erg mee zit morgen al opsturen naar mij.. alleen dat ligt er aan of ze mijn betaling bewijs rechtsgelig genoeg vinden.... bla dus schiet al aardig op !!!!
kussie moi, ben best wel blij hier om
bla?
heheh
kee dan dat betekent dat we in de loop van de volgende week/die week erna het spul mogen ontvangen
Audi A8 W12 6.0
Maaruh Roy, Nice job, krijg je van mij ook een kussie
gaat wel erg met de wind mee zo.... cool mag ook wel eens.
bla?
Ecodan warmtepomp
Q-bone schreef op 06 February 2003 @ 17:46:
eehm update....... de beste heer philipe heeft mij laten weten dat het pakket morgen wordt verzonden vanuit belgie ( ups ) hoelang duurt dat![]()
absoluut toppie, zekers snelle IA dan (snelste so far
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Philip? haha, anyway een zending vanuit belgie zou binnen 2 dagen moeten aankomenQ-bone schreef op 06 February 2003 @ 17:46:
eehm update....... de beste heer philipe heeft mij laten weten dat het pakket morgen wordt verzonden vanuit belgie ( ups ) hoelang duurt dat![]()
als Roy genoeg tijd heeft om in te pakken, kunnen we allemaal onze spulletjes eind volgende week hebben! precies volgens (mijn) schema
en jt ik heb nog niets ontvangen.... komt vast morgen.
bla?
dat was het weer.
bla?
UPS levert wel op zaterdagen, maar dan moet de verzender dat aangeven en extra betalen..
bla?
bla?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
hmmmz, xcuse me
25 mensen die hebben besteld. samen voor 1117 euro uit mijn hoofd.
truste....snurk
[ Voor 8% gewijzigd door Q-bone op 08-02-2003 23:31 ]
bla?
Ecodan warmtepomp