bla?
Same question here!
Volgens mij is dit topicvervuiling
Maar volgens mij zit Roy nu hard te leren op school en moeten we tot vanmiddag wachten op zn antwoord
bla?
wat zegt de tracking status?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
bla?
crap, had best wel die vga heatsink/cooler kunnen gebruiken voor op m'n mobo. die zie ik nu pas onderaan de lauprolijst
bla?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[Relaxmodus] Doe het op je gemak, straks gaat er iets fout! We hebben geen haast denk, we staan alleen te trappelen van ongeduld
Verwijderd
JAAAA IDDStinger666 schreef op 11 February 2003 @ 01:27:
[Relaxmodus] Doe het op je gemak, straks gaat er iets fout! We hebben geen haast denk, we staan alleen te trappelen van ongeduld[/Relaxmodus]
Nogmaals
neehj ik heb net een bellentje gehad dat de spullen binnen zijn gekomen op de zaak
dus ik ga er nu heen om te kijken of alles klopt.
bla?
en het leuke is dat alles is verstuurd....... dus morgen is de postbode voor de deur te verwachten. succes er mee, en bekijk niet hoe het is ingepakt dat is neit echt best, maar is wel goed en stevig. groetjes.....
bla?
ik ga denk ik maar morgen eens dagje vrij nemen haha, zal m'n manager niet zo leuk vinden..
OMG !!! j00 0wn s0 h4rd !!!!! Thanx thanx and many thanx !!!!!!!Q-bone schreef op 11 February 2003 @ 15:20:
oke alle spullen zaten dus in het pakket. en het ziet echt er echt vet cool uit.
en het leuke is dat alles is verstuurd....... dus morgen is de postbode voor de deur te verwachten. succes er mee, en bekijk niet hoe het is ingepakt dat is neit echt best, maar is wel goed en stevig. groetjes.....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Maar Q-bone verander je ook nog even de status op Laupro
Anders kan ik uhm morgen niet op ontvangen zetten
thnz Roy !
bla?
Verwijderd
Nu welQ-bone schreef op 11 February 2003 @ 17:53:
whehhelol illegalen. staat ie dat niet glorix? hmmz ff kijken dan...
bla?
* ReseT heeft maar aan 3 meegedaan
[ Voor 28% gewijzigd door ReseT op 11-02-2003 20:02 ]
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ik hou van je
ik kan niet wachten totdat ik mijn fancontroller kan uitpakken
Audi A8 W12 6.0
VET GOED!!! krijg ik mn fan-controller precies op tijd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mijn eigen op 2100Mhz is 34 met waterkoeling, dus is wel een puike cooler, dacht ik zo
[ Voor 25% gewijzigd door Q-bone op 11-02-2003 22:12 ]
bla?
Verwijderd
Wat voor koelprut heb je er onder? Die erbij zat? of beter... ik heb hier ergens goedkopere silverpaste, maarja eens kijken wat erbij zit.Q-bone schreef op 11 februari 2003 @ 22:12:
eehm ik heb hier een andere pc met een 1700+ at 1628Mhz dies 28 graden, dus dat beloofd nog wat voor jou, throughtbred B week 51 btw
mijn eigen op 2100Mhz is 34 met waterkoeling, dus is wel een puike cooler, dacht ik zo
bla?
Verwijderd
Dat het erbij zit wist ik maar jij hebt er dus AS3 onder?Q-bone schreef op 11 February 2003 @ 22:23:
dat zit er bijen ik heb artic silver 3, btw ik download 3dmark2003 met 70KB'sec:)
En ik heb uhm al binnen met 92kb/sec
ik heb hier een tube coolermaster compound premium liggen, zal wel beter zijn dan die prut die je erbij krijgt? ik probeer ze allebei wel uit
bt. 208 punten
[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 11-02-2003 23:45 ]
Hier nog eentje, maar dan met 216kb/sQ-bone schreef op 11 februari 2003 @ 22:23:
dat zit er bijen ik heb artic silver 3, btw ik download 3dmark2003 met 70KB'sec:)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bla?
beste IA ooit? ik denk dat we geluk hebben gehad met bestellen, en niet teveel deelnemers = snel. natuurlijk petje af voor Roy en z'n inpakslaafjes
ik heb um!!!!!!
vettt ik vind um echt super cool!!!!!!!
tnx Roy super snel en goed gedaan!
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
ik had alleen maar de fancontroller..
die is niet zo zwaar
edit:
* delyver woont in een uit hoek van nederland, dus als ik het vandaag al gekregen heb.. dan moeten jullie het ook wel krijgen (ik woon in wildervank)
[ Voor 47% gewijzigd door delyver op 12-02-2003 13:38 ]
Audi A8 W12 6.0
en voor de Belg onder ons is het er morgen denk ik!
bla?
Maar 1 vraagje.. Kan ik 2 fans aansluiten op 1 fanaansluiting van de nexus nxp-201-sl fancontroller (ik heb et nu zonder probelemen, maar wil ff weten of het problemen in toekomst gaat geven ofzo)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
idem hierJT schreef op 12 February 2003 @ 14:31:
Hmmm....de weerstandjes ofzo maken bij mij een zoomgeluidIemand anders die dit probleem ook heeft ?
[ Voor 65% gewijzigd door Rev! op 12-02-2003 14:32 ]
Ecodan warmtepomp
naar hij is ietsjes anders dan op het plaatje, want er staat geen nexus maar justy, maar goed, dat krab ik er toch af.
and again thanx !!!!!
Verwijderd
Dat doen die dingen altijd, luister maar eens naar een dimmer van een lamp. Die hebben er ook een brom inzitten.JT schreef op 12 februari 2003 @ 15:07:
QBone, weet jij of dat zo hoort ? Lijkt me niet toch ???
Maar ik neem niet aan dat je dat kan horen boven je fans uit?
Fijn, tis redelijk hardVerwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 16:08:
[...]
Dat doen die dingen altijd, luister maar eens naar een dimmer van een lamp. Die hebben er ook een brom inzitten.
Maar ik neem niet aan dat je dat kan horen boven je fans uit?
Ecodan warmtepomp
bla?
Verwijderd
heel erg bedankt voor de vlotte afhandeling
en de volgende keer doe ik zeker weer mee
Ecodan warmtepomp
Nogmaals, Q-bone, dit is toch de beste inkoop actie i've seen so far, lekker snel, lekker duidelijk, gewoon toppie!
Q-bone.. bedankt!!
Maaruh ook het zoemeffect hier!!!
De Tornado is lekker vet veel herrie als je hem op FULL-Speed gooit, maar dat doe ik alleen op lawaaierige LAN-Party's dus. Nu staat tie lekker veel lucht te verplaatsen op weinig RPM
Stinger is tevreden.
1.) Hijs redelijk lawaaierig
2.) Ik heb een ultrastille pc
Ecodan warmtepomp
de pics:

ben al uren bezig met alles opnieuw installeren, daarna tweaken
bla?
Ik heb mn Vantec Tornado op kanaal 1. Een dubbele casefan op 2. Een frontfan op 3 en op 4 nog een frontfan.
Met alles op zn laagst mogelijke stand heb ik iets ontdekt. Als ik aan Kanaal 4 draai, gaat de fan op Kanaal 1 (De Tornado dus) langzamer draaien. Kanaal 2 en 3 hebben hier geen invloed op.
Ik heb het gehoord. Lagere zoem door het lagere toerental. En je ziet het. Er zit namelijk op de Tornado een sticker. Deze draait mee op de fan en voor het oog is iets natuurkundigs zichtbaar als je er recht op kijkt doordat de sticker reflecteerd. Op een bepaalde frequentie van het licht en de fan loopt het plaatje van de sticker achteruit. (De fan heeft een hogere freq dan de lamp op mn kamer) Draai ik aan Kanaal 4 dan staat de sticker voor het oog even stil en gaat naarmate ik het Kanaal verder opendraai gaat de fan vooruit draaien. (De fan heeft dan een lagere freq dan de lamp op mn kamer)
Erg wreemd. De Kanalen zouden afhankelijk van elkaar moeten functioneren. bij Kanaal 2 en 3 is dit verschijnsel niet merkbaar. Maar Kanaal 1 en 4 zijn een beetje afhankelijk van elkaar.
Zelfs als ik geen fan op Kanaal 4 aansluit is dit verschijnsel er.
Op zich geen probleem, maar wel wreemd.
Sorry voor de niet natuurkundig ingestelde mensen hier die het niet snappen. (Het is dus zichtbaar door visueel bedrog, vergelijk het met een wiel van een auto, waarvan je soms denkt te zien dat tie achteruit draait terwijl de auto vooruit rijdt)
[ Voor 87% gewijzigd door Stinger666 op 13-02-2003 01:24 ]
Volgens mij is dit topic van jouJT schreef op 12 February 2003 @ 19:04:
Kan je dat ding onderspuiten met pur ofzo ? Iig isoleren ? Hij komt bij mij gewoon boven alles uit...
1.) Hijs redelijk lawaaierig
2.) Ik heb een ultrastille pc
[URL] Xtreme luchtkoeling [/URL]
BTW Dichtpurren is een optie maar dat isoleert het geheel en ik denk dat het dan in de fik vliegt omdat de condensators en de Transistors nogal warm worden.
[ Voor 22% gewijzigd door Stinger666 op 13-02-2003 01:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar mensen vergeten jullie niet je status op "ontvagen" te zetten op Laupro
bla?
Die fans heb ik er niet standaard in hoorStinger666 schreef op 13 February 2003 @ 01:11:
[...]
Volgens mij is dit topic van jou. Explain to me! Hoe komt je systeem stil met die fans erin
[URL] Xtreme luchtkoeling [/URL]
Heb nu 3 Papst 12dB fans, Zalman AlCU6000 met fan op z'n zachst en Enermax voeding. Hetgene wat er nu bovenuit komt is m'n VGA fan, binnenkort ff vervangen. Komt ook nog eens stillere 120mm fan op m'n Zalman en als het nodig is ook Papst in m'n voeding.
Ik wil is weten of het kan als er maar 3watt op het kanaal staat...BTW Dichtpurren is een optie maar dat isoleert het geheel en ik denk dat het dan in de fik vliegt omdat de condensators en de Transistors nogal warm worden.
Ecodan warmtepomp
De pc staat ook op mijn buro links voor me (zo'n 60 cm van me af) en ik vind dit persoonlijk zeer irritant. Vergeleken met een dimmer is dit ingeveer 2x zo hard.
De oorzaak staat hier: Hootie in "Kraakende vantec nxp-201-bx fanbus"
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Als je niet teveel stroom trekt moet het geisoleerd wel lukken denk. Dus het dichtpurren is een optie. Denk erom dat je wel eerst even die transistors (Die zoemdingen) ff afdekt. Dat open rondje moet open blijven anders kan die helemaal geen warmte kwijt.JT schreef op 13 February 2003 @ 20:51:
[...]
Die fans heb ik er niet standaard in hoor
Heb nu 3 Papst 12dB fans, Zalman AlCU6000 met fan op z'n zachst en Enermax voeding. Hetgene wat er nu bovenuit komt is m'n VGA fan, binnenkort ff vervangen. Komt ook nog eens stillere 120mm fan op m'n Zalman en als het nodig is ook Papst in m'n voeding.
[...]
Ik wil is weten of het kan als er maar 3watt op het kanaal staat...
Ecodan warmtepomp
btw. bij mij zoemt ie niet
Ik kwam gisteren ook tot de conseclusie dat mijn cpu fan erg luidruchtig is, dus ik kon de verleiding niet weerstaan om een nieuwe koeler te kopen, en deze is echt super stil als ik die controller laag zet
Verwijderd
Ik heb de Vantec Iceberg. (All-In-One VGA & Chipset Cooling Kit) op me Via Epia gezet.
(Met enige kleine aanpassing.)

Thx Q-bone 4 the [IA]
Verwijderd
- Een valentijnskaart
- M'n propedeuse
- En een Aeroflow

Dat hij wat later is komt misschien omdat er een verkeerd adres op het pakketje stond. Het is Laan ipv straat
Ecodan warmtepomp
---

De Vantec Tornado 8CM
[ Voor 33% gewijzigd door Stinger666 op 19-02-2003 23:02 ]